ПОЗАКЛАСНИЙ ЗАХІД ДЛЯ УЧНІВ 2 КЛАСУ
«WHAT? WHERE? WHEN?»
Мета: перевірити та показати компетентності учнів у читанні, перекладанні, розумінні запитань, та вмінні давати відповіді на них; розвивати пам’ять, мислення, увагу, уміння реагувати в проблемній ситуації; виховувати інтерес, почуття відповідальності та бажання спілкуватися англійською мовою.
Обладнання: конверти із запитаннями, плакати, емблеми, годинник, дзиґа.
Хід проведення заходу.
У класній кімнаті дві команди – «Wunderkinds» та «Champions» - розташовуються за своїми ігровими столами. У кожній команді по вісім гравців. Кожна команда має капітана та відповідну емблему.
Teacher: Good afternoon dear friends! Glad to see you! You are welcome to our competition between «Wunderkinds» and «Champions». (Добрий день, дорогі друзі! Раді вас бачити. Запрошуємо на конкурс-змагання між командами «Wunderkinds» and «Champions».)
Dear captains! Introduce your teams and the members of your team. (Капітани! Відрекомендуйте нам членів ваших команд.) P1 I am … and this is my team.
The team: Wunderkinds. (хором)
P1 Now I want to introduce you the members of my team. The first player is… (Зараз я хочу представити гравців своєї команди. Перший гравець, це… (далі називає всіх членів команди.))
P2 I am …. Let me tell you the member of my team. The first player is…
Teacher: Thank you! Take your seats please. (Дякую. Займіть свої місця, будь ласка.) Let me introduce our judges. Here they are…(Дозвольте мені представити наших суддів. Ось вони…)
Teacher: And now it is high time to begin our competition. First of all we want to know if you can answer the questions.
Dear players! Are you ready to start? Ok! (А зараз розпочинати час наше змагання. Передовсім ми хочемо дізнатися, чи вмієте ви відповідати на запитання. Гравці ви готові розпочинати гру?Гаразд.
Look at the symbol of our game? What is it, children?
Children: Owl.
(Подивіться на символ нашої гри, Що це, діти? – Сова.)
Учитель запускає дзиґу, стрілка зупиняється на секторі №12. Учитель бере конверт, повідомляє хто грає і з якого міста (країни) прийшло це завдання, а потім читає вголос запитання. Подається сигнал дітям надається хвилина на підготовку відповіді. Через хвилину учасник від команди дає відповідь. Якщо відповідь правильна – команда отримує бал, а якщо ні то інша команда дає відповідь.
Questions:
5. Складіть та запишіть якомога більше слів на букву “P”.
6. Які форми привітання ви знаєте англійською мовою? (Hello!Hi! Good morning!...)
7. Перекладіть якнайбільше слів на українську мову.
a fox, an apple, a ball, a rabbit, a hen, a girl, a desk, a lamp, milk, green, yellow, blue, ten, six, a dress, a pen, a family, a brother, a sister, a door, a cat, a floor, a flat, a doctor, a pencil, children, a car, a scarf, a bench.
An apple, a bird, winter, fish, a sock, a mother, a father, a cat, black, big, little, bad, a bus, a plum, a town, three, seven, a scarf, a letter, she, a drum, a flat, a desk, a cap, a cup, a kitchen, a box, I, they.
8. Розшифруйте речення.
Ihaveabigfish. Itisabadpencil-box. Wehaveabigbox.
Theyhaveadog. Itisagoodbook. Ihavealittlefish
9. Заспівайте англійську пісню.
10. Розкажіть віршик на англійській мові.
11. Доберіть до малюнків слова. Rabbit, frog, squirrel, cock, puppy, kitten.
12. Доберіть до малюнків слова. pen, pencil, book, ruler, copy-book, bag.
Teacher: What account do we have now? Congratulation. We have the score ….. ,
but I think that friendship has won. Do you agree with me? Each team had wonderful answers and played very well. I would like to thank our teams, and give this present for you.
Dear judges I would like to thank you for your work too.
Our game “What? Where? When?” is over.
(Який рахунок зараз? Вітаємо у нас рахунок ….. , але я вважаю, що перемогла дружба. Ви згодні зі мною? Кожна команда давала чудові відповіді і грала чудово. Я хочу подякувати вам і вручити ці подарунки. Дорогі судді! Я хочу також подякувати вам за вашу роботу. На цьому наша гра завершена.)
Додаток: конверти із завданнями та від кого вони (роздруковуються на 2 сторони аркуша)
BILL FROM MANCHESTER
Доберіть до малюнків слова англійською мовою.
________________ ________________ ________________
________________ ________________ ________________
ANN FROM CAMBRIDGE
Доберіть до малюнків слова англійською мовою.
________________ ________________ ________________
________________ ________________ ________________
JACK FROM BRISTOL
Скільки букв в англійському алфавіті? Назвіть їх.
DONA FROM EDINBURG
Як називається 5 літера англійського алфавіту?
VICKY FROM SCOTLAND
Як називається 11 літера англійського алфавіту?
SAM FROM CARDIFF
Складіть та запишіть якомога більше слів на букву “B”.
DAN FROM BELFAST
Складіть та запишіть якомога більше слів на букву “P”.
HARRY FROM OXFORD
Перекладіть якнайбільше слів на українську мову.
a fox, an apple, a ball, a rabbit, a hen, a girl, a desk, a lamp, milk, green, yellow, blue, ten, six, a dress, a pen, a family, a brother, a sister, a door, a cat, a floor, a flat, a doctor, a pencil, children, a car, a scarf, a bench.
JUSTIN FROM LIVERPOOL
Перекладіть якнайбільше слів на українську мову.
An apple, a bird, winter, fish, a sock, a mother, a father, a cat, black, big, little, bad, a bus, a plum, a town, three, seven, a scarf, a letter, she, a drum, a flat, a desk, a cap, a cup, a kitchen, a box, I, they.
STEPHANIE FROM
NORTHERN IRELAND
Розшифруйте речення.
Ihaveabigfish.
Itisabadpencil-box.
Wehaveabigbox.
TOM FROM LONDON
Розшифруйте речення.
Theyhaveadog. Itisagoodbook. Ihavealittlefish.
LINDA FROM SCOTLAND
Які форми привітання ви знаєте англійською мовою?