Літературне читання
Українська мова
Математика
Природознавство
Основи здоров'я
Трудове навчання
ПОГОДЖЕНО: ЗАТВЕРДЖЕНО:
Заступник директора з НВР ДИРЕКТОР
________________________________ _______________________________
ПІБ ПІБ
________________________________ ________________________________
підпис підпис
«____»_____________20____ р. «_____»_____________ 20___ р.
Календарне планування
2 клас
Олійник Андрій Вікторович
Комунальний заклад «Середня загальноосвітня школа №35»
Літературне читання
Українська мова
Математика
Природознавство
Основи здоров’я
Трудове навчання
Розклад уроків
I семестр
№ |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
II семестр
№ |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
Розклад дзвоників
1 урок |
2 урок |
3 урок |
4 урок |
5 урок |
6 урок |
|
|
|
|
|
|
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
за підручником В. О. Науменко
1 семестр – 3 години на тиждень
2 семестр – 4 години на тиждень
ТЕМП ЧИТАННЯ
ВГОЛОС
наприкінці І семестру у темпі не менше 40 сл/хв
наприкінці ІІ семестру – не менше 60 сл/хв.
№ |
Тема уроку |
Дата |
|
З народного джерела Народні дитячі пісні та малі жанри |
|
1 |
Вступ до тема. М. Рильський «Низенькі пороги….» Завдання зі скриньки усної народної творчості (с 3-5) |
|
2 |
Скринька пісень-небилиць. «Два півники». Визначення персонажів твору ( с. 5-7) |
|
3 |
Скринька пісень-забавлянок. «Зайчику, зайчику». Робота в парі ( с. 7-8) |
|
4 |
Скринька пісень-закличок. «Іди, іди, дощику», «Не йди, не йди дощику», «Глухий дощик» Вірш напам’ять (за бажанням учнів) (с. 8-10) |
|
5 |
Скринька пісень-ігор. «Подоляночка» Розігрування твору (с.11) |
|
6 |
Урок позакласного читання.________________________ ________________________________________________ |
|
7 |
Скринька пісень-ігор «Ходить гарбуз по городу». Розігрування твору. ( с. 12-13) |
|
8 |
Скринька загадок. Загадки. І. Сенченко «За лісом, за пралісом золота діжа сходить» (с.13-15) |
|
9 |
Скринька прислів’їв і приказок. Опрацювання прислів’їв та приказок. А. Григорук «Влітку день годує рік»(с.15-17) |
|
10 |
Скринька скоромовок. Вправляння у читанні скоромовок. Складання скоромовок за поданими словами. ( с. 17-18) |
|
11 |
Скринька лічилок. Опрацювання лічилок. Складання лічилка за поданим початком. (с .19-20) |
|
12 |
Урок позакласного читання.________________________ ________________________________________________ |
|
13 |
Повтори і пригадай. Підсумок за темою. (с. 20) ________ _________________________________________________ |
|
14 |
Контрольна робота. Аудіювання. ( письмово) _________ _________________________________________________ |
|
|
Авторські вірші та малі жанри для дітей
|
|
15
|
Вступ до теми. Авторські вірші для дітей, схожі за милозвучністю до співаночок. Творчість Марійки Підгірянки. М. Підгірянка «Ліс», «Прийшла осінь» (с. 21-23) |
|
16 |
Вірші-забавлялки. Творчість Наталі Забіли. Н. Забіла «Ладки, ладоньки, ладусі…», «Ой чук-чуки….», «Дощ іде» Вірш напам’ять. Робота в парі. ( с. 23-26) |
|
17 |
Авторські загадки. Творчість Леоніда Глібова. Л. Глібов «Загадка». Порівняння авторської і народної казок» ( с. 26-28) |
|
18 |
Урок позакласного читання.________________________ ________________________________________________ |
|
19 |
Авторські загадки. Творчість Степана Жупанини. С. Жупанин « Наталчина Пригода» , «Загадка» ( с.28-30) |
|
20 |
Опрацювання творів із «Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 1,2 класах»______________ _____________________________________________________ |
|
21 |
Авторські вірші та скоромовки. Творчість Олени Пчілки. Олена Пчілка « Вже ж у любому куточку…» Із записів Олени Пчілки (с. 30-31) |
|
22 |
Авторські скоромовки. Творчість Грицька Бойка. Г. Бойко «Лелі», «Подзьобав і пострибав» (с.32-33) |
|
23 |
Повтори і пригадай. Підсумок за темою. (с. 33) ________ _________________________________________________ |
|
24 |
Урок позакласного читання.________________________ ________________________________________________ |
|
25 |
Контрольна робота. Аудіювання. ( письмово) _________ _________________________________________________ |
|
|
Народні казки |
|
26 |
Вступ до теми. Де живуть казки. Народні казки. Завдання зі скриньки народних казок. (с.34-35) |
|
27 |
Скринька українських народних казок. Визначення героїв казки. «Колобок» (уривки) Інсценізація казки. (с.34-37) |
|
28 |
Скринька українських народних казок. Розвиток подій у казці. «Горобець та билина» (уривки) (с.37-38) |
|
29 |
Скринька українських народних казок. Вчинок героя казки. Повтор у казці. «Лисичка-сестричка» (уривки) (с. 38-41) |
|
30 |
Урок позакласного читання.________________________ ________________________________________________ |
|
31 |
Скринька казок народів світу. Сюжет казки. Повтор у казці. «Міньба» (російська казка) (уривки)(с.41-43). Контрольна робота. Усний переказ прочитаного_____________________ _____________________________________________________ |
|
32 |
Скринька казок народів світу. Зачин, основна частина, кінцівка казки. «Як дівчина королі перехитрила» (угорська казка) Порівняння казок. (с.43-45) Контрольна робота. Усний переказ прочитаного_____________________________ _____________________________________________________ |
|
33 |
Скринька казок народів світу. Однакові герої в різних казках. «Жбан меду»(сербська казка) (с.46-47) Контрольна робота. Усний переказ прочитаного_____________________ _____________________________________________________ |
|
34 |
Повтори і пригадай. Підсумок за темою. (с. 47) ________ _________________________________________________ |
|
|
З літературної скарбниці Поетична майстерня |
|
35 |
Вступ до теми. З поетичної майстерні. Рима. А. Костецький «Дивна звичка» (скорочено) (с.48-49) |
|
36 |
Урок позакласного читання.________________________ ________________________________________________ |
|
37 |
З поетичної майстерні. Доповнення віршів. Ритм. В. Скомаровський «Іграшки» В. Терен «Осінь». І. Січовик «Неслухняний язичок» (с.50-51) |
|
38 |
Звукопис. Роль звукопису. М. Вінграновський «Теплий дощик-срібнопад….». Т. Коломієць «Бусел» . П. Воронько «Чапля зшила черевики…» (с.51-52) |
|
39 |
Настрій у вірші. О. Сенатович « Веселий сміх» (с.52-23) |
|
40 |
Опрацювання творів із «Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 1,2 класах»______________ _____________________________________________________ |
|
41 |
Завдання зі скриньки поезії. Спроби учнів у віршуванні. Підсумок за темою (с.54) |
|
42 |
Урок позакласного читання.________________________ ________________________________________________ |
|
|
Поетична збірка 1 |
|
43 |
Сторінки життя Тараса Шевченка. Пейзаж у художньому творі. Т. Шевченко «Зоре моя вечірняя…», «Сонце заходить, гори чорніють..», «Тече вода з-під явора», «Тихесенько вітер віє…», «Он гай зелений похилився…» Вірш напам’ять |
|
44 |
Сторінки з життя Леся Українки. Картини у природі і творах Лесі Українки. Леся Українка «З гір на долину», «Барвіночку мій хрещатий…» с.(58-59) |
|
45 |
Опрацювання творів із «Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 1,2 класах»______________ _____________________________________________________ |
|
46 |
Повтори і пригадай. Підсумок за темою. (с. 59) ________ _________________________________________________ |
|
|
Поетична збірка2 |
|
47 |
Вступ до теми. Сторінки з життя Олександра Олеся. Олександр Олесь «В небі жайворонки в’ються». Складання розповіді на тему «Як співає жайворонок» (с.60-61) |
|
48 |
Урок позакласного читання.________________________ ________________________________________________ |
|
49 |
Порівняння як художній прийом. Олександр Олесь «Ліс восени» (с.61-63). Контрольна робота. Навички читання вголос._____________________________________________ ___________________________________________________ |
|
50 |
Загадковий світ природи у творах Олександра Олеся. Олександр Олесь «Біга зайчик-скакунець»(с.63-65) Контрольна робота. Навички читання вголос.____________ ____________________________________________________ |
|
51 |
Казковий світ героїв віршів Катерини Перелісної. Емоційність твору. К. Перелісна «Змерз», «Віхола» (с.65-67) Контрольна робота. Навички читання вголос.____________ ____________________________________________________ |
|
52 |
Опрацювання творів із «Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 1,2 класах»______________ _____________________________________________________ |
|
53 |
Повтори і пригадай. Підсумок за темою. (с. 67) ________ _________________________________________________ |
|
54 |
Урок позакласного читання.________________________ ________________________________________________ |
|
|
Поетична збірка 3 |
|
55 |
Вступ до теми. Сторінки з життя Миколи Вороного. М. Вороний «В синім небі ходять хмари…», «Сніжинки…» (с.68-69) |
|
56 |
Сторінки з життя Любові Забашти. Пейзажна лірика. Л. Забашта « Біле свято зими» , «Берізонька» (с.70-71) |
|
57 |
Повтори і пригадай. Підсумок за темою. (с. 71) ________ _________________________________________________ |
|
|
Поетична збірка 4 |
|
58 |
Вступ до теми. Сторінки з життя Платона Воронька. Незвичне у звичних речах. П. Воронько «казка про рукавичку…», «Причина» , « Картина» (с.72-74) |
|
59 |
Художній образ твору. П. Воронько «В лісі є зелена хата…» (С.74-75) |
|
60 |
Вірш-діалог. Читання в особах. П. Воронько «Суничка-сестричка…»(с.76) |
|
61 |
Сторінки з диття Володимира Лучука. Білий вірш – вірш без рими. В. Лучук « Білий вірш» (с. 77-78) |
|
62 |
Урок позакласного читання.________________________ ________________________________________________ |
|
63 |
Коли твір відкриває свої таємниці. В. Лучук «Дикий мак». З. Мезантюк «Мак». (с.79-80) |
|
64 |
Опрацювання творів із «Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 1,2 класах»______________ _____________________________________________________ |
|
65 |
Сторінки з життя Ліни Костенко. Переносне значення слів у творах. Л. Костенко «Білочка восени» (с.80-81) |
|
66 |
Сторінки з життя Вадима Скомаровського. В. Скомаровський «Клени» (с.84-86) |
|
67 |
Дивовижний світ природи у творах Вадима Скомаровського. Настрій персонажа. В. Скомаровський «Щиглик», «Козубок0колобок» (с.86-88) |
|
68 |
Сторінки з життя Ганни Чубач. Г. Чубач «У лісочку на пеньочку», «Роса» (с. 88-90) |
|
69 |
Контрольна робота. Аудіювання. ( письмово) _________ _________________________________________________ |
|
70 |
Урок позакласного читання.________________________ ________________________________________________ |
|
71-72 |
Сторінки з життя Анатолія Костецького. Дива в природі і дива в людині. А. Костецький «починається весна», «Рибалка-дивак», «Не хочу» (с.91-94) |
|
73 |
Сторінки з життя Анатолія Камінчука. Порівняння творів. А. Камінчук «Баба Віхола», «Котики Вербові»(с.94-95) |
|
74 |
Звуконаслідування як художній прийом. А. Камінчук «Береза розвивається», «Ремез» (с.95-97) |
|
75 |
Сторінки з життя Тамари Коломієць. Світ доброти і фантазії. Т. Коломієць «Нагідка»(напам’ять), «Біле поле полотняне»(с. 97-99) |
|
76 |
Чарівний образ квітки. Порівняння творів. І. Калинець «про що розповіла нагідка» (уривки) (с.99-101) |
|
77-78 |
Сторінки з життя Ігоря Січовика. Гумористичні вірші. І. Січовик «Віддячила», «Хитра Киця» (с.101-105) |
|
79 |
Опрацювання творів із «Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 1,2 класах»______________ _____________________________________________________ |
|
80 |
Урок позакласного читання.________________________ ________________________________________________ |
|
81 |
Сторінки з життя Івана Світличного. І. Світличний «Півень-горлопан», «Слухала лисичка солов’я» (с.106-107) |
|
82 |
Опрацювання творів із «Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 1,2 класах»______________ _____________________________________________________ |
|
83 |
Повтори і пригадай. Підсумок за темою. (с.107-108) ________ _________________________________________________ |
|
84 |
Контрольна робота. Аудіювання. ( письмово) _________ _________________________________________________ |
|
|
Оповідання |
|
85 |
Вступ до теми. Завдання зі скриньок оповідань. (с.109) |
|
86 |
Урок позакласного читання.________________________ ________________________________________________ |
|
87 |
Скринька цікавих і повчальних історій. Сторінки з життя Олександра Копиленка . О. Копиленко «Хоробре кошеня» (с. 109-11) |
|
88 |
Скринька цікавих і повчальних історій. Сторінки з життя Юрія Старостенка. Ю. Старостенко «Смілива зозулька» (с.111-113) |
|
89 |
Скринька цікавих і повчальних історій. Сторінки з життя Миколи Трублаїні. М. Трублаїні «Тико і Волохан» (с. 113-114) |
|
90 |
Скринька цікавих і повчальних історій.М. Трублаїні «Хвиля-напасниця» (с. 115-116) |
|
91 |
Скринька цікавих і повчальних історій. Сторінки з життя Василя Сухомлинського. Основна думка твору. В. Сухомлинський « Які вони бідні» (с. 116-118) |
|
92 |
Скринька цікавих і повчальних історій. В. Сухомлинський « Верба мов дівчина золотокоса» Переказування оповідання за малюнками. ( с. 118-119) |
|
93 |
Скринька цікавих і повчальних історій. Сторінки з життя Віри Артамонової. Характер персонажа. В. Артамонова « Ясенок» (с. 120-121) |
|
94 |
Урок позакласного читання.________________________ ________________________________________________ |
|
95 |
Опрацювання творів із «Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 1,2 класах»______________ _____________________________________________________ |
|
96 |
Скринька цікавих і повчальних історій. Сторінки з життя Володимира Сенцовського. Портрет у художньому творі. В. Сенцовський « Бабусин онук» (с. 121-124) |
|
97 |
Скринька цікавих і повчальних історій. Сторінки з життя Андрія М’ястківського. А. М’ястківський « Мудра голка» Читання в особах. (с. 124-126) |
|
98 |
Скринька цікавих і повчальних історій. Сторінки з життя Василя Струтинського. В Струтинський «Як дихає верба» (с.126-127) |
|
99 |
Скринька сміху. Сторінки з життя Анатолія Григорука. А. Григорук «З курми лягай, з півнями вставай» (с. 128-130) |
|
100 |
Опрацювання творів із «Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 1,2 класах»______________ _____________________________________________________ |
|
101 |
Урок позакласного читання.________________________ ________________________________________________ |
|
102-103 |
Скринька сміху. Сторінки з життя Всеволода Нестайка. В. Нестайко « Як ми літали в космос» (скорочено) (с.130-136) |
|
104 |
Опрацювання творів із «Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 1,2 класах»______________ _____________________________________________________ |
|
105 |
Повтори і пригадай. Підсумок за темою. (с.136) ________ _________________________________________________ |
|
106 |
Контрольна робота. Робота з літературним твором (письмово)___________________________________________ ____________________________________________________ |
|
|
Літературні казки |
|
107 |
Вступ до теми. Завдання зі скриньок літературних казок. (с. 137-138) |
|
108 |
Скринька казок українських письменників. Сторінки з життя Івана Франка. І. Франко «Лис Микита» (уривок) (с. 137-140) |
|
109 |
Скринька казок українських письменників. Сторінки з життя Юрія Ярмиша. Ю. Ярмиш « Та сама Мишка» (с.141-143) |
|
110 |
Урок позакласного читання.________________________ ________________________________________________ |
|
111-112 |
Скринька казок українських письменників.Сторінки з життя Василя Чухліба. В. Чухліб «Заячий холодок» Читання в особах. (с. 143-146) |
|
113-114 |
Скринька казок зарубіжних письменників. Сторінки з життя Шарля Перро. Ш. Перро «Попелюшка, або соболевий черевичок» (уривок) (с.146-151) Контрольна робота. Навички Читання вголос_______________________________ ____________________________________________________ |
|
115 |
Скринька казок зарубіжних письменників. Сторінки з життя Ганса Крістіана Андерсена. Г. К. Андерсен « Принцеса на горошині» (с. 151-153) Контрольна робота. Навички Читання вголос_______________________________ ____________________________________________________ |
|
116 |
Опрацювання творів із «Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 1,2 класах»______________ _____________________________________________________ |
|
117 |
Повтори і пригадай. Підсумок за темою. (с.153) ________ _________________________________________________ |
|
118 |
Урок позакласного читання.________________________ ________________________________________________ |
|
119 |
Узагальнення й систематизація учнів. Підсумок за рік. |
|
УКРАЇНСЬКА МОВА
(за підручником М. Д. Захарійчук )
1 семестр – 4 години на тиждень
2 семестр – 3 години на тиждень
Зведений перелік робіт з підсумкової перевірки,
які проводяться в 2 класі з мови
Види перевірок |
Діалог |
Мовні знання й уміння |
Диктант |
Списування |
Загальна кількість |
І сем. |
- |
1 |
2 |
1 |
4 |
Дата |
|
|
|
|
|
ІІ сем. |
1 |
2 |
1 |
1 |
5 |
Перевірка мовних знань і вмінь
Клас |
Завдання |
Оцінювання |
2 клас |
5 завдань: 3 завдання закритого типу 2 завдання відкритого типу (1 з яких творче) |
Закрите – по 2 бали Відкрите – по 3 бали (якщо завдання виконане частково, то зараховується від одного до двох балів) |
Диктант
Клас |
Семестр |
Обсяг текстів |
Оцінювання |
2 клас |
І |
30-40 слів |
|
ІІ |
40-50 слів |
Списування
Клас |
Семестр |
Обсяг текстів |
Оцінювання |
2 клас |
І |
30-40 слів |
|
ІІ |
40-50 слів |
Діалог
проводять у 2-4 класах у кінці вивчення теми «Речення»
№ |
Тема уроку |
Дата |
|
Звуки і букви |
|
1 |
Вступ. Звуки і букви. Українська абетка.Звуки слова.Побудова речень ( впр. 1-3, с.3-5) |
|
2 |
Спостереження за смислорозрізнювальною роллю звуків у словах. Розташування слів за абеткою з орієнтацією на першу літеру. Звуко-буквений аналіз слів (впр. 1-3, с.6-7) |
|
3 |
Склад. Перенос слів із рядка в рядок по складах. Побудова речень. (впр. 1-3, с.7-9) |
|
4 |
Перенос слів зі збігом двох і кількох приголосних звуків. Звуко-буквений аналіз слів. (впр. 1-3, с. 9-10) |
|
5 |
Голосні звуки а, о, у, и, і, е. Букви, що позначають голосні звуки. Спостереження за істотними ознаками голосних звуків. (впр. 1-3, с.10-11) |
|
6 |
Закріплення знань про голосні звуки. Звуко – буквений аналіз слова. Добір слів, близьких і протилежних зі значенням. (впр.1-3, с. 11-13) |
|
7 |
Наголос. Наголошені й ненаголошені звуки і склади. Усне складання кінцівки розповіді (впр. 1-3, с.13-14) |
|
8 |
Урок розвитку зв’язного мовлення___________________ ________________________________________________ |
|
9 |
Приголосні звуки. Позначення їх буквами. Тверді й м’які приголосні звуки. Звуко-буквений аналiз слiв (впр. 1-3, с.21-22) |
|
10 |
Звуки [дж), [дз], [дз’] позначення їх буквосполучениями дж, дз. Перенос слiв iз буквосполученнями дж, дз. ( впр. 1-3, с. 22-24) |
|
11 |
Вдосконалення вимови звуків [дж), [дз], [дз’] Звуко-буквений аналіз слів. Поділ слів на склади. (впр. 1-3, с.24-25) |
|
12 |
Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Переказування тексту (впр.1-3, с. 26-27) |
|
13 |
Закріплення вимови звуків [дж), [дз], [дз’] ( шч) Звуко-буквений аналiз слiв. Побудова речень. ( впр. 1-3, с. 27-28) |
|
14 |
Звуки [r] та [г] , позначення їх на письмі буквами «rе» та «ге». Робота над вимовою і написанням слів із цими звуками. (впр. 1-3, с. 29-30) |
|
15 |
Закріплення вимови звуків [r] та [г]Робота з деформованим текстом. Звуковий аналіз слів. (впр. 1-3, с. 30-31) |
|
16 |
Урок розвитку зв’язного мовлення___________________ ________________________________________________ |
|
17 |
Дзвінкі і глухі приголосні звуки. Спостереження за способом вимовляння парних дзвінких і глухих приголосних звуків (впр. 1-3, с.31-33) |
|
18 |
Вимова та написання слiв iз дзвiнкими й глухими приголосними звуками. Вимова і написання слів із буквосполученням «хв.» (впр. 1-3, с.33-34) |
|
19 |
Закріплення вимови та написання слів із дзвінкими і глухими приголосними звуками. Звуко-буквений аналiз слів (впр. 1-3, с.34-35) |
|
20 |
Контрольна робота._______________________________ ________________________________________________ |
|
21 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів._______________________________________ ________________________________________________ |
|
22 |
Твердi та м'якi приголоснi звуки. Позначення м'якостi приголосних на письмі буквами i, я, ю, є. Звуко-буквений аналіз слів (впр. 1-3, с. 37-38) |
|
23 |
Закріплення вмінь правильно позначати на письмі м’якість приголосних звуків.Звуко-буквений аналіз слів. (впр. 1-3, с.38-39) |
|
24 |
Урок розвитку зв’язного мовлення___________________ ________________________________________________ |
|
25 |
Вимова та написання слів із м’якими приголосними звуками. Звуки-буквений аналіз слів.(впр.1-3, с.40-41) |
|
26 |
Закріплення вмінь правильно позначати на письмі м’якість приголосних звуків буквами і, я, ю, є. Звуко-буквений аналіз слів. (впр. 1-3, с.41-42) |
|
27 |
Позначення м’якості приголосних на письмі знаком м’якшення (ь). Перенос слів зі знаком м’якшення(ь) і буквосполученням (ьо) (впр.1-3, с.42-43) |
|
28 |
Закріплення вмінь правильно позначати на письмі м’якість приголосних звуків знаком м’якшення (ь). Перенос слів із буквосполученням (ьо). (впр. 1-3, с. 43-44) |
|
29 |
Закріплення вмінь правильно позначати на письмі м’якість приголосних звуків знаком м’якшення (ь). Перенос слів із буквосполученням (ьо) (йо). (впр. 1-3, с. 44-46) |
|
30 |
Закріплення знань про м’якф приголосні звуки та способи їх позначення на письмі. (впр. 1-3, с.47-48) |
|
31 |
Подовжені м’які приголосні звуки. Способи позначення іх на письмі буквами. Звуко-буквений аналіз слів. (впр. 1-3, с. 48-49) |
|
32 |
Урок розвитку зв’язного мовлення___________________ ________________________________________________ |
|
33 |
Звуко-буквений аналіз слів із подовженими м’якими приголосними звуками. Складання усної розповіді за серією малюнків. (впр.1-3, с. 50-52) |
|
34 |
Поділ слів із подовженими м’якими приголосними звуками на склади та для переносу. Звуко-буквений аналіз слів. (впр. 1-3, с. 52-53) |
|
35 |
Апостроф. Вимова і написання слів з апострофом. Спостереження за твердою вимовою приголосних звуків, позначених буквами б, п, в, м, ф, та р перед апострофом. (впр. 1-3 с.54-55) |
|
36 |
Правило переносу слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів. Робота з прислів’ями (впр.1-3, с. 55-56) |
|
37 |
Закріплення вимови і написання слів з апострофом. Порівняння вимови та написання слів з апострофом і без апострофа. Звуко-буквений аналіз слів. (впр. 1-3, с. 57-58) |
|
38 |
Закріплення вимови і написання слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів з апострофом. (впр.1-3, с.58-59) |
|
39 |
Контрольна робота._______________________________ ________________________________________________ |
|
40 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів._______________________________________ ________________________________________________ |
|
41 |
Урок розвитку зв’язного мовлення___________________ ________________________________________________ |
|
|
Слово |
|
42 |
Лексичне значення слова. Слова, що мають одне значення, і багатозначні слова. Робота з тлумачним словником. (впр.1-3, с.60-61) |
|
43 |
Слова, протилежні за значенням. Поділ слів на групи за родовими і видовими ознаками (впр.1-3, с.62-63) |
|
44 |
Поділ слів на групи за запитаннями – хто це? Що це? Робота з прислів’ями. (впр. 1-3, с. 64-65) |
|
45 |
Іменник. Слова – назви істот та неістот. (впр. 1-3, с.65-67) |
|
46 |
Змінювання іменників за зразком «один-багато» Словниково-логічні вправи. (впр.1-3, с.67-69) |
|
47 |
Розпізнавання іменників за питаннями – хто? Що? Змінювання іменників за зразком «один-багато» Словниково-логічні вправи (впр. 1-3, с.70-71) |
|
48 |
Урок розвитку зв’язного мовлення___________________ ________________________________________________ |
|
49 |
Вправляння у групуванні іменників за різними ознаками. Утворення словосполучень. (впр.1-3,с. 71-73) |
|
50 |
Змінювання іменників за зразком «один-багато» Навчальний діалог. (впр. 1-3, с. 73-74) |
|
51 |
Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах людей. Доповнення речень. (впр. 1-3, с. 75-76) |
|
52 |
Закріплення написання з великої букви імен, по батькові, та прізвищ людей. (впр.1-3, с. 76-77) |
|
53 |
Велика буква в кличках тварин. Навчальний діалог. (впр. 1-3, с.78-80) |
|
54 |
Закріплення написання з великої букви імен людей, та кличок тварин. (впр. 1-3, с.80-81) |
|
55 |
Велика буква в назвах міст, сіл, річок. (впр. 1-3, с. 83-84) |
|
56 |
Урок розвитку зв’язного мовлення___________________ ________________________________________________ |
|
57 |
Велика буква у назвах вулиць, площ, майданів. Написання листа. (впр.1-3,с. 84-85) |
|
58 |
Контрольна робота._______________________________ ________________________________________________ |
|
59 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів._______________________________________ ________________________________________________ |
|
60 |
Прикметник. Зв'язок прикметників з іменниками. (впр. 1-3, с.87-88) |
|
61 |
Зв’язок прикметників з іменниками. Змінювання прикметників з іменниками за зразком «один-багато». Навчальний діалог. ( впр.1-3, с. 88-89) |
|
62 |
Прикметники протилежні за значенням. Вживання прикметників у переносному значенні. (впр. 1-3, с. 89-91) Контрольна робота. Списування. ______________________ ___________________________________________________ |
|
63 |
Зв’язок прикметників з іменниками. Закріплення змінювання прикметників з іменниками за зразком «один-багато». Переказування тексту. (впр.1-3, с. 91-92) |
|
64 |
Урок розвитку зв’язного мовлення___________________ ________________________________________________ |
|
65 |
Прикметники близькі за значенням. Робота з прислів’ями. (впр. 1-3, с.93-93) |
|
66 |
Дієслово. Встановлення зв’язку слів у реченні. (впр. 1-3, с.98-99) |
|
67 |
Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах. Навчальний діалог. (впр. 1-3, с. 100-101) |
|
68 |
Зв'язок дієслів з іменниками у формі однини і множини. ( без уживання термінів) ( впр. 1- 3, с. 101-102) |
|
69 |
Закріплення Зв'язку дієслів з іменниками у формі однини і множини. ( без уживання термінів) (впр. 1-3, с. 102-103) |
|
70 |
Урок розвитку зв’язного мовлення___________________ ________________________________________________ |
|
71 |
Закріплення зв’язків дієслів з іменниками. Дієслова протилежні за значенням.( впр. 1-3, с. 104-105) |
|
72 |
Тренувальні вправи на використання дієслівних форм у реченнях і текстах. Переказування тексту. (впр. 1-3, с. 106-108) |
|
73 |
Закріплення знань про дієслова. Спостереження за багатозначністю дієслів. (впр. 1-3, с.108-109) |
|
74 |
Контрольна робота._______________________________ ________________________________________________ |
|
75 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів._______________________________________ ________________________________________________ |
|
76 |
Урок розвитку зв’язного мовлення___________________ ________________________________________________ |
|
77 |
Службові слова ті їх роль у реченні. (впр. 1-3, с. 110-11) |
|
78 |
Практичне ознайомлення з прийменниками та їх роль у реченні. Вправляння у доречному вживанні прийменників у мовленні. (впр. 1-3, с. 111-112) |
|
79 |
Спостереження за роллю службових слів у реченні. Робота з прислів’ями. (впр. 1-3, с. 112-114) |
|
|
Речення |
|
80 |
Поняття про речення. Основні ознаки речення. Поділ тексту на речення. (впр. 1-3, с. 129-130) |
|
81 |
Розповідні речення. Розділові знаки в кінці розповідних речень. ( впр. 1-3, с. 131-132) |
|
82 |
Урок розвитку зв’язного мовлення___________________ ________________________________________________ |
|
83 |
Питальні речення. Розділові знаки в кінці питальних речень. Переказування тексту. (впр. 1-3, с. 132-134) |
|
84 |
Вправи на інтонаційне виділення в реченнях слів, найважливіших для вираження думки. Переказування тексту. (впр. 1-3, с. 134-135) |
|
85 |
Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спонукальних речень. (впр. 1-3, с.135-136) |
|
86 |
Закріплення знань про розповідні, питальні та спонукальні речення. Навчальний діалог.(вср. 1-3, с.137) |
|
87 |
Головні слова в реченні. Навчальний діалог. (впр. 1-3, с. 139-140) |
|
88 |
Урок розвитку зв’язного мовлення___________________ ________________________________________________ |
|
89 |
Вправи на визначення головних слів у реченні. Доповнення речень. ( впр. 1-3, с. 140-141) |
|
90 |
Зв’язок слів у реченні. Встановлення зв’язку слів у реченнях за питаннями. (впр. 1-3, с. 142-143) |
|
91 |
Встановлення зв’язку слів у реченнях за питаннями. Написання записки. Навчальний діалог. (впр. 1-3, с. 143-144) |
|
92 |
Закріплення знань про речення. Поширення речень. Побудова речень. (впр. 1-3, с.145) |
|
93 |
Урок розвитку зв’язного мовлення___________________ ________________________________________________ |
|
94 |
Закріплення знань про речення. Встановлення зв’язку слів у реченнях за питаннями. (впр. 1-3, с. 147) |
|
95 |
Контрольна робота._______________________________ ________________________________________________ |
|
96 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів._______________________________________ ________________________________________________ |
|
|
Текст |
|
97 |
Поняття про текст. Заголовок. Особливості тексту. Розрізнення групи речень і тексту (впр. 1-3, с. 148-150) |
|
98 |
Будова тексту: Зачин, основна частина, кінцівка. Добір заголовка до тексту. (впр. 1-3, с. 150-151) |
|
99 |
Текст-розповідь. Складання продовження казки за поданими запитаннями і схемами речень. (впр. 1-3, с. 151-152) |
|
100 |
Урок розвитку зв’язного мовлення___________________ ________________________________________________ |
|
101 |
Текст-опис. Робота з деформованим текстом. (впр. 1-3, с. 153-154) |
|
102 |
Закріплення знань про типи текстів. Переказування тексту. Поширення речень. (впр. 1-3, с. 155-156) |
|
103 |
Узагальнення і систематизація знань учнів_______________ ___________________________________________________ |
|
|
Мова і мовлення |
|
104 |
Уявлення про мову як засіб людського спілкування. Ознайомлення з мовними і немовними знаками. Переказування тексту. (впр. 1-3, с. 157-158) |
|
105 |
Українська мова – державна мова України. (впр. 1-3, с.159-160) |
|
106 |
Урок розвитку зв’язного мовлення___________________ ________________________________________________ |
|
107 |
Усне і писемне мовлення. (говоріння і письмо) Культура мовлення. (впр. 1-3, с. 161-162) |
|
108 |
Слова ввічливості. Звертання. Засвоєння етикетних форм спілкування. Навчальний діалог. (впр. 1-3, с. 162-164) |
|
109 |
Контрольна робота._______________________________ ________________________________________________ |
|
110 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів._______________________________________ ________________________________________________ |
|
|
Повторення вивченого |
|
111 |
Узагальнення знань учнів про звуки і букви. Виконання навчальних і контрольних завдань._____________________ ___________________________________________________ |
|
112 |
Урок розвитку зв’язного мовлення___________________ ________________________________________________ |
|
113 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Виконання навчальних і контрольних завдань. Контрольна робота (списування) ________________________________________ ____________________________________________________ |
|
114 |
Узагальнення знань учнів про частини мови. Виконання навчальних і контрольних завдань (впр. 1-3, с.167)________ __________________________________________________ |
|
115 |
Узагальнення знань учнів про речення. Виконання навчальних і контрольних завдань (впр. 1-3, с.168)________ __________________________________________________ |
|
116 |
Узагальнення знань учнів про текст. Виконання навчальних і контрольних завдань (впр. 1-3, с.169)________ __________________________________________________ |
|
117 |
Узагальнення знань учнів. Виконання навчальних і контрольних завдань ________________________________ __________________________________________________ |
|
118 |
Узагальнення знань учнів. Виконання навчальних і контрольних завдань ________________________________ __________________________________________________ |
|
119 |
Урок розвитку зв’язного мовлення___________________ ________________________________________________ |
|
120 |
Узагальнення знань учнів. Виконання навчальних і контрольних завдань. Підсумок за рік. __________________ __________________________________________________ |
|
МАТЕМАТИКА
За підручником Ф. Рівкінд, Л. Оляницької.
4 години на тиждень.
№ |
Тема уроку |
Дата |
|
Узагальнення i систематизація навчального матеріалу за 1 клас |
|
1 |
Вступ. Повторення матepiaлy за 1 клас. Лічба в межах 20. Нумерація чисел в межах 20 (№№ 1-3). |
|
2 |
Додавання i віднімання в межах 10. Виконання дій за допомогою числового променя. Об'єднання предметів у групи за певною ознакою. Розв'язування задач (№№ 4-10). |
|
3 |
Лічба чисел в межах 100. Збільшення i зменшення чисел на 1. Порівняння чисел. Визначення суми вартості монет. Розв'язування задач за коротким записом (№№ 11-19). |
|
4 |
Розкладання чисел на розрядні доданки. Порівняння виразів i чисел. Додавання i віднімання чисел, пов'язаних із нумерацією. Розв'язування задач (№№ 20-26). |
|
5 |
Утворення двоцифрових чисел з десятків та одиниць. Тиждень. Доба. Порівняння чисел. Утворення множин i підмножин (№№ 27-36). |
|
6 |
Додавання i віднімання чисел у межах 100. Розв'язування iпорівняння задач на різницеве порівняння (№№ 37-43). |
|
7 |
Kpyглі числа. Точка, промінь, відрізок, пряма. Істинні твердження. Розв'язування задач (№№ 44-51). |
|
8 |
Визначення кількості десятків i одиниць у числах. Одиниці вимірювання довжини. Креслення відрізків. Розв'язування задач. (№№ 52-60). |
|
9 |
Назви компонентів додавання. Рівняння. Розв'язування рівнянь на знаходження невідомого доданка. Розв'язування задач (№№ 61-69). |
|
10 |
Переставний закон додавання. Розв'язування рівнянь на знаходження невідомого доданка. Розв'язування задач (№№№ 70-78). |
|
11 |
Назви компонентів дії віднімання. Розв'язування рівнянь на знаходження невідомого зменшуваного. Розпізнавання геометричних фігyp (№№ 79-85). |
|
12 |
Одиниці вимірювання маси. Розв'язування рівнянь на знаходження невідомого від’ємника. Розв'язування задач (№№86-93). |
|
13 |
Одиниці вартості. Взаємозв'язок дій додавання і віднімання. Креслення відрізків. Складання і розв'язування задач за схемами (№№94-101). |
|
14 |
Одиниці вимірювання місткості. Розкладання чисел на розрядні доданки. Дії з іменованими числами. Складання і розв'язування задач (№№ 102-109). |
|
15 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Розпізнавання многокутників, об'єднання їх у множини (№№ 110-117). |
|
16 |
Контрольна робота.______________________________ _______________________________________________ |
|
|
Табличне додавання і віднімання чисел у межах 20 з переходом через розряд |
|
17 |
Аналіз контрольної роботи. Доповнення чисел до 10. Додавання і віднімання числа 2 з переходом через десяток. Розв'язування прямих і обернених задач (№№ 118-124). |
|
18 |
Додавання і віднімання числа 3 з переходом через розряд. Розв'язування прямих і обернених задач. Вимірювання довжини ламаної лінії (№№ 125-134). |
|
19 |
Додавання і віднімання числа 4 з переходом через розряд. Розв'язування і порівняння задач. Знаходження довжини ламаної лінії (№№ 135-143). |
|
20 |
Вирази зі змінною. Обчислення значень виразів зі змінною. Кут. Види кутів.(прямий, непрямі) Дії з іменованими числами. Розв'язування задач (№№ 144-152). |
|
21 |
Додавання і віднімання числа 5 з переходом через розряд. Обчислення значень виразів зі змінною. Прості і складені задачі (№№ 153-161). |
|
22 |
Многокутник. Види многокутників. Позначення буквами латинського алфавіту вершин многокутників. Периметр многокутників. Розв'язування задач (№№ 162-169). |
|
23 |
Додавання і віднімання числа 6 з переходом через розряд. Кругові приклади. Прямокутник. Побудова прямокутників. Розв'язування задач (№№ 170-179). |
|
24 |
Додавання і віднімання числа 7 з переходом через розряд. Розкладання чисел на доданки. Складання і розв'язування задач за схемами (№№ 180-188). |
|
25 |
Квадрат. Побудова квадратів. Порівняння іменованих чисел. Розв'язування і порівняння задач (№№ 189-198). |
|
26 |
Додавання і віднімання числа 8 з переходом через розряд. Розв'язування рівнянь. Розв'язування задач (№№ 199-208). |
|
27 |
Додавання числа частинами. Перевірка додавання дією віднімання. Обчислення периметра многокутників. Розв'язування задач (№№ 209-218). |
|
28 |
Додавання і віднімання числа 9 з переходом через десяток. Позначення буквами латинського алфавіту сторін многокутника. Обчислення периметра прямокутника. (№№ 219-227). |
|
29 |
Узагальнена таблиця додавання і віднімання одноцифрових чисел. Знаходження за таблицею результатів додавання і віднімання; Периметр квадрата. Розв'язування задач (№№228-236). |
|
30 |
Розв'язування складених задач двома способами (ознайомлення). Дії з іменованими числами. Розв'язування рівнянь (№№237-245). |
|
31 |
Вирази з дужками. Порядок виконання дій у виразах, що містять дужки. Розв'язування складених задач. Розпізнавання геометричних фігур (№№ 246-255). |
|
32 |
Додавання числа до суми. Віднімання числа від суми. Дії з іменованими числами. Розв'язування задач (№№ 256-264). |
|
33 |
Додавання суми до числа. Віднімання суми від. числа. Обчислення значень виразів. Складання і розв'язування задач за короткими записами (№№ 265-273). |
|
34 |
Обчислення значень виразів різними способами. Порівняння виразів. Розв'язування задач за допомогою виразу (№№274-283). |
|
35 |
Контрольна робота.______________________________ _______________________________________________ |
|
36 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів._____________________________________ _______________________________________________ |
|
|
Усне додавання і віднімання чисел у межах 100 з переходом через розряд |
|
37 |
Усне додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток виду 3 7 + 6. Розв'язування задач (№№ 284-291). |
|
38 |
Застосування прийомів усного додавання двоцифрових чисел у процесі розв'язування прикладів і задач. Розв'язування рівнянь і задач (№№ 292-300). |
|
39 |
Додавання способом округлення. Обчислення значень виразів зі змінною. Розв'язування задач (№№ 301-308). |
|
40 |
Усне додавання виду 7 + 15. Складання і обчислення виразів за таблицею. Розпізнавання геометричних фігур. Розв'язування задач (№№ 309-317). |
|
41 |
Усне віднімання виду 40 - 8. Обчислення виразів із дужками. Порівняння іменованих чисел. Розв'язування задач (№№318-326). |
|
42 |
Усне віднімання виду 35 - 7. Доповнення рівностей і нерівностей. Кругові приклади. Розв'язування задач (№№327-335). |
|
43 |
Закріплення вивчених способів додавання і віднімання. Порівняння чисел. Складання і розв'язування задач за коротким записом (№№ 336-342). |
|
44 |
Віднімання способом округлення. Порівняння виразів і чисел. Розв'язування задач за допомогою виразу (№№ 343-351). |
|
45 |
Закріплення вивчених способів додавання і віднімання. Кругові приклади. Обчислення значень виразів із двома змінними (№№ 352-360). |
|
46 |
Усне додавання виду 27 + 16. Складання задачі за поданим виразом (№№ 361-369). |
|
47 |
Усне додавання виду 45 +27. Обчислення значень виразів двома способами. Розв'язування задач (№№ 370-377). |
|
48 |
Закріплення вивчених способів додавання і віднімання. Дії з іменованими числами. Розв'язування рівнянь і задач (№№378-386). |
|
49 |
Закріплення вивчених способів додавання і віднімання. Порівняння іменованих чисел. Розв'язування складених задач (№№387-395). |
|
50 |
Віднімання виду 45 - 27. Обчислення значень виразів двома способами. Дії з іменованими числами. Розв'язування задач (№№396-404). |
|
51 |
Закріплення віднімання суми від числа. Перетворення іменованих чисел. Розв'язування задач (№№ 405-414). |
|
52 |
Контрольна робота.______________________________ _______________________________________________ |
|
53 |
Аналіз контрольної роботи. Одиниці вимірювання маси (кілограм, центнер). Дії з іменованими числами. Розв'язування задач (№№ 415-424). |
|
54 |
Округлення чисел до більшого. Обчислення значень виразів різними способами. Складання і розв'язування задач. (№№425-433). |
|
55 |
Закріплення вивчених способів додавання і віднімання. Розпізнавання геометричних фігур і кутів. Розв'язування задач. (№№ 434-442). |
|
56 |
Закріплення вивчених способів додавання і віднімання. Розв'язування задач за поданим планом. (№№ 443-451). |
|
57 |
Закріплення вивчених способів додавання і віднімання. Перетворення іменованих чисел. Розв'язування задач. (№№ 452-459). |
|
58 |
Коло і круг. Радіус і діаметр кола. Креслення кола і круга за поданим радіусом. Розв'язування задач (№№ 460-467). |
|
59 |
Вимірювання радіуса та діаметра кола. Складання істинних висловлювань. Розпізнавання геометричних фігур. Розв'язування задач (№№ 468-475). |
|
60 |
Закріплення вивчених способів додавання і віднімання. Обчислення значень виразів зі змінною. Розв'язування рівнянь і задач. (№№ 476-484). |
|
61 |
Закріплення вивчених способів додавання і віднімання. Порівняння виразів і числа. Складання і розв'язування задач за коротким записом. (№№ 485-492). |
|
62 |
Закріплення вивчених способів додавання і віднімання. Порівняння виразів і чисел. Складання і розв'язування задач. (№№493-500). |
|
63 |
Закріплення вивчених способів додавання і віднімання. Складання істинних рівностей. Порівняння виразів і чисел. Розв'язування задач. (№№ 501-508). |
|
64 |
Закріплення вивчених способів додавання і віднімання. Розв'язування задач на час.(№№ 509-515). |
|
65 |
Контрольна робота.______________________________ _______________________________________________ |
|
66 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів._________________________ ________________________________________________ |
|
|
Множення і ділення. Табличне множення і ділення |
|
67 |
Ознайомлення учнів із дією множення. Знак множення. Розв'язування задач на множення. (№№ 516-521). |
|
68 |
Читання прикладів на множення. Назви компонентів та результату дії множення. Розв'язування задач на множення. (№№522-530).
|
|
69 |
Переставний закон множення. Порівняння виразів і числа. Розв'язування задач на множення. (№№ 531-539). |
|
70 |
Таблиця множення числа 2. Розв'язування задач на множення. Обчислення периметра квадрата. (№№ 540-547). |
|
71 |
Збільшення числа на кілька одиниць і у кілька разів. Закріплення таблиці множення числа 2. Порівняння виразів, що містять табличні випадки множення числа 2. (№№ 548-557). |
|
72 |
Ознайомлення учнів із дією ділення. Знак ділення. Читання рівностей. Розв'язування задач. (№№ 558-566). |
|
73 |
Зв'язок дій множення і ділення. Складання прикладів на ділення з прикладів на множення. Розв'язування задач. (№№ 567-573). |
|
74 |
Таблиця ділення на 2. Обчислення значень виразів. Розв'язування задач на множення і ділення (№№574-582). |
|
75 |
Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Розв'язування задач на множення і ділення. (№№ 583-592). |
|
76 |
Назви компонентів та результату дії ділення. Зменшення числа на кілька одиниць і у кілька разів. Розв'язування задач на застосування таблиці ділення на 2. (№№ 593-599). |
|
77 |
Повторення таблиць множення числа 2 та ділення на 2. Розв'язування задач. Порівняння виразів. (№№' 600-609). |
|
78 |
Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Розв'язування задач на множення і ділення. (№№ 610-619). |
|
79 |
Множення числа 1 і множення на 1. Ділення на 1. Ділення однакових чисел. Порівняння виразів. Розв'язування задач. (№№620-627). |
|
80 |
Контрольна робота.______________________________ _______________________________________________ |
|
81 |
Аналіз контрольної роботи. Таблиця множення числа 3. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразів. Розв'язування задач. (№№ 628-635) |
|
82 |
Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Розв'язування задачі двома способами. (№№ 636-644). |
|
83 |
Закріплення таблиці множення числа 3. Складання прикладів на ділення із прикладів на множення. Складання й розв'язування задач. (№№ 645-655). |
|
84 |
Таблиця ділення на 3. Складання задач за малюнком і запитаннями, за поданим розв'язанням. (№№ 656-663). |
|
85 |
Розв'язування вправ і задач на застосування таблиці ділення на 3. Порівняння виразів і чисел. (№№ 664-673). |
|
86 |
Взаємозв'язок дій множення і ділення. Обчислення значень виразів із буквами. Розв'язування задач. (№№674-682). |
|
87 |
Повторення вивчених таблиць множення і ділення. Доповнення рівностей. Розв'язування задач. (№№ 683-692). |
|
88 |
Таблиця множення числа 4. Розв'язування вправ і задач на засвоєння таблиці множення числа 4 .(№№ 693-700). |
|
89 |
Таблиця ділення на 4. Застосування таблиці ділення для знаходження значень виразів та розв'язування задач. Розв'язування рівнянь. (№№ 701-708). |
|
90 |
Розв'язування рівнянь на знаходження невідомого множника. Креслення многокутників. Розв'язування задач (№№ 709-718). |
|
91 |
Розв'язування рівнянь на знаходження невідомого діленого і невідомого дільника. Розв'язування задач (№№ 719-728). |
|
92 |
Розв'язування вправ і задач на засвоєння таблиць множення числа 4 і ділення на 4. (№№ 729-735). |
|
93 |
Таблиця множення числа 5. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразів. Розв'язування задач. (№№ 736-743) |
|
94 |
Таблиця ділення на 5. Застосування таблиці для знаходження значення виразів і розв'язування задач. Розв'язування рівнянь (№№ 744-752). |
|
95 |
Розв'язування вправ та задач на засвоєння таблиць множення числа 5 і ділення на 5. (№№ 753-761). |
|
96 |
Розв'язування вправ та задач на засвоєння таблиць множення числа 5 і ділення на 5. Розв'язування рівнянь. (№№ 762-772). |
|
97 |
Контрольна робота.______________________________ _______________________________________________ |
|
98 |
Аналіз контрольної роботи. Таблиця множення числа 6. Доба. Година. Хвилина. Секунда. Визначення часу за годинником. Дії з іменованими числами. Розв'язування задач. (№№ 773-781). |
|
99 |
Визначення часу за годинником. Розв'язування задач на час. Рік. Місяць. Доба. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. (№№ 782-789) |
|
100 |
Визначення часу за годинником. Розв'язування задач на час. Календар. (№№ 790-799). |
|
101 |
Таблиця ділення на 6. Розв'язування задач і прикладів, що містять ділення на 6. Розв'язування рівнянь. (№№ 800-809). |
|
102 |
Вправи на засвоєння таблиці ділення на 6. Розв'язування задач двома способами. (№№ 810-816). |
|
103 |
Кратне порівняння чисел. Розв'язування і порівняння задач на кратне порівняння. Обчислення значень виразів. (№№817-825). |
|
104 |
Таблиця множення числа 7. Обчислення значень виразів на дві дії різного ступеня. Порівняння виразів. Розв'язування задач. (№№ 826-834). |
|
105 |
Розв'язування прикладів та задач, що містять множення числа 7. Порядок виконання дій у виразах. Розв'язування рівнянь. (№№ 835-845). |
|
106 |
Таблиця ділення на 7. Обчислення значень виразів на дві дії різного ступеня. Розв'язування рівнянь і задач. (№№ 846-854). |
|
107 |
Вправи на закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв'язування задач. (№№ 855-864). |
|
108 |
Зміна значення добутку під час зміни одного множника при сталому другому. Порівняння виразів, що містять табличні випадки множення. Розв'язування задач. (№№ 865-877). |
|
109 |
Вправи на закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Складання та обчислення виразів. Визначення часу за годинником. (№№ 878-887). |
|
110 |
Контрольна робота.______________________________ _______________________________________________ |
|
111 |
Аналіз контрольної роботи. Таблиця множення числа 8. Порівняння виразів. Розв'язування задач. (№№ 888-896).
|
|
112 |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 8. Розпізнавання геометричних фігур. (№№ 897-904). |
|
113 |
Таблиця ділення на 8. Вправи на застосування таблиці ділення на 8. Розв'язування рівнянь і задач. (№№ 905-914). |
|
114 |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 8. Складання і розв'язування рівняння. Розпізнавання геометричних фігур. (№№ 915-923). |
|
115 |
Таблиця множення числа 9. Обчислення виразів на дві дії різного ступеня. Задачі на суму двох добутків. (№№ 924-931). |
|
116 |
Вправи на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Розв'язування задач. (№№ 932-941). |
|
117 |
Таблиця ділення на 9. Вправи й задачі на застосування таблиці ділення на 9. Задачі на зведення до одиниці. Знаходження частини числа (№№ 942-948). |
|
118 |
Множення числа 0 і множення на 0. Ділення нуля. Неможливість ділення на 0. Розв'язування задач. (№№ 949-957). |
|
119 |
Множення і ділення на 10.Обчислення значення виразів на дії різного ступеня. Розв'язування задач (№№ 958-967). |
|
120 |
Вправи і задачі на закріплення вивчених способів множення і ділення. Складання рівностей і нерівностей. Розпізнавання геометричних фігур (№№ 968-976). |
|
121 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Розв'язування задач із логічним навантаженням (№№ 977-985) |
|
122 |
Контрольна робота.______________________________ _______________________________________________ |
|
123 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів._____________________________________ _______________________________________________ |
|
|
Повторення вивченого у 2 класі |
|
124 |
Повторення усної і письмової нумерації чисел першої сотні. Порівняння чисел. Розв'язування задач (№№ 1-7, с. 154). |
|
125 |
Повторення випадків додавання і віднімання виду 26 + 8, 26-8. Знаходження значень виразів із буквою. Розв'язування задач (№№ 8-16, с. 155). |
|
126 |
Повторення додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд виду 35 + 27. Розв'язування рівнянь і задач (№№ 17-26, с. 156). |
|
127 |
Повторення віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток виду 34-18. Перетворення іменованих чисел. Розв'язування задач (№№27-34, с. 157). |
|
128 |
Повторення вивченого про множення і ділення. Обчислення периметра прямокутника. Розв'язування задач (№№ 35-43, с. 158). |
|
129 |
Контрольна робота за рік. |
|
130 |
Повторення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів._______________________________ _______________________________________________ |
|
131 |
Повторення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів._______________________________ _______________________________________________ |
|
132 |
Повторення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів._______________________________ _______________________________________________ |
|
133 |
Повторення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів._______________________________ _______________________________________________ |
|
134 |
Повторення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів._______________________________ _______________________________________________ |
|
135 |
Повторення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів._______________________________ _______________________________________________ |
|
136 |
Повторення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів._______________________________ _______________________________________________ |
|
ПРИРОДОЗНАВСТВО
За підручником Т. Гільберг, Т. Сак
( 2 години на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
1 |
Пори року. Спостереження за порами року. (с. 3-6) |
|
2 |
Наша планета – Земля. Глобус – модель землі. Чому на землі бувають день і ніч. Доба. (с. 7-9) |
|
3 |
Чому на землі існують пори року. Рік. Вплив сонця на сезонні явища в природі. (с. 10-11) |
|
4 |
Ознаки осені. Осінні явища у природі. (с.15-18) |
|
5 |
Вода в природі. Три стани води. (с.19-21) |
|
6 |
Зміна стану води за нагрівання та охолодження. Термометр.(с. 21-24) |
|
7 |
Вимірювання температури. Практична робота: визначення показів термометра за малюнками. Вимірювання температури води та повітря |
|
8 |
Колообіг води в природі. Опади. (с. 28-30) |
|
9 |
Що таке погода та як її передбачати. Складові погоди. Народні прикмети та прогноз погоди.(с. 31-34) |
|
10 |
Урок-екскурсія. Спостереження за явищами природи восени. __________________________________________ ___________________________________________________ |
|
11 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Контрольна робота____________________________________________ __________________________________________________ |
|
12 |
Аналіз контрольної роботи. Осінні явища в житті рослин (с. 35-37) |
|
13 |
Плоди і насіння. Поширення плодів і насіння у природі. Практична робота: розпізнавання органів трав’янистих рослин. (с.41-45) |
|
14 |
Навчальний проект: «Як рослини готуються до зими» ___ __________________________________________________ |
|
15 |
Гриби: їстівні та отруйні. Правила збирання грибів. Практична робота: розпізнавання їстівних та отруйних грибів за наочністю. (с.45-48) |
|
16 |
Як тварини готуються до зими. Комахи восени. (с.48-51) |
|
17 |
Птахи восени. Перелітні та осілі птахи. (с. 51-54) |
|
18 |
Звірі восени. Підготовка звірів до зими (с.54-57) |
|
19 |
Навчальний проект: «Як готуються до зими тварини»(с.60-61) ______________________________ ___ __________________________________________________ |
|
20 |
Невидимі ланцюги в осінньому лісі. Взаємозв’язки у природі восени. Охорона рослин і тварин. (с.57-59) |
|
21 |
Праця людей восени. |
|
22 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Контрольна робота____________________________________________ __________________________________________________ |
|
23 |
Аналіз контрольної роботи. Ознаки зими. Зимові явища у природі. (с.62-64) |
|
24 |
Як утворюється лід на ставку. Практична робота: Сніг і лід – це вода. Порівняння властивостей льоду та снігу. (с.64-66) |
|
25 |
Погода взимку. Ожеледиця, заметіль, замерзання водойм. (с.66-69) |
|
26 |
Рослини взимку. Дерева, кущі, трав’янисті рослини взимку. (с.69-73) |
|
27 |
Тварини взимку. Як зимують птахи. Зимуючі та осілі птахи. (с. 74-76) |
|
28 |
Навчальний проект: «Пташина їдальня»(с.76-77) __________________________________________________ |
|
29 |
Звірі взимку. Турбота людей про тварин узимку. ( с. 78-81) |
|
30 |
Урок-екскурсія. Спостереження за явищами природи взимку. Практична робота: дослідження сніжинок за допомогою лупи за малюнками. (с.151-155)_____________ __________________________________________________ |
|
31 |
Взаємозв’язки у природі взимку. Праця людей взимку. |
|
32 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Контрольна робота____________________________________________ __________________________________________________ |
|
33 |
Аналіз контрольної роботи. Навчальний проект: «Збережемо життя ялинці» (с.73)______________________ __________________________________________________ |
|
34 |
Ознаки весни. Весняні явища у природі. (с.82-84) |
|
35 |
Чому буває вітер (с. 87-90) |
|
36 |
Погода навесні. Відлига, повінь, льодохід. (с.90-93) |
|
37 |
Рослини навесні. Сокорух, розвиток бруньок, цвітіння. (с.93-95) |
|
38 |
Ранньоквітучі трав’янисті рослини. Охорона рослин. (с. 96-97) |
|
39 |
Тварини навесні. Комахи. (с.97-99) |
|
40 |
Птахи навесні. Повернення перелітних птахів. (с. 100-102) |
|
41 |
Пора гніздування. Облаштування птахами гнізд, насадження та виведення пташенят. (с. 102-105) |
|
42 |
Охорона птахів. (с.105-106) |
|
43 |
Звірі навесні. Піклування про потомство. (с.107-110) |
|
44 |
Весняні турботи людей на городах, полях і садах. (с.110-112) |
|
45 |
Урок-екскурсія. Спостереження за явищами природи навесні. (с. 155-156)________________________________ ___________________________________________________ |
|
46 |
Взаємозв’язки у природі навесні. |
|
47 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Контрольна робота____________________________________________ __________________________________________________ |
|
48 |
Аналіз контрольної роботи. Ознаки літа. Нежива природа влітку.(с.115-116) |
|
49 |
Сонячний годинник. (с. 117, с. 12-13) |
|
50 |
Жива природа влітку. (с. 117-120) |
|
51 |
Рослини лісу. (с. 120-123) |
|
52 |
Лікарські рослини. Отруйні рослини. Практична робота: розпізнавання деяких отруйних рослин рідного краю за ілюстраціями. |
|
53 |
Тварини лісу. (с.124-127) |
|
54 |
Охорона лісу. Правила поведінки у лісі влітку. (с. 127-128) |
|
55 |
Рослини і тварини луків. (с. 129-131) |
|
56 |
Рослини і тварини прісних водойм. (с.132-134) |
|
57 |
Взаємозв’язки у природі влітку |
|
58 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Контрольна робота____________________________________________ __________________________________________________ |
|
59 |
Аналіз контрольної роботи. Людині і природа. (с.135-138) |
|
60 |
Навчальний проект : « Добра справа для природи» (с.143-144)________________________________________ _________________________________________________ |
|
61 |
Червона книга України. (с.138-141) |
|
62 |
Навчальний проект: «Рослини та тварини –символи України» (с.141)____________________________________ __________________________________________________ |
|
63 |
Урок –екскурсія. Спостереження за ознаками літа, що наближається (с.150-151)_____________________________ __________________________________________________ |
|
64 |
Узагальнення спостережень за природою та погодою. ____ __________________________________________________ |
|
65-66 |
Урок-екскурсія. За вибором: відвідування ферми, парника, парку, саду, городу, шкільної ділянки, краєзнавчого музею, природничого музею, зоопарку, зоомагазину, квіткового магазину, еколого-натуралістичного центру, ветеринарної клініки, притулку для тварин, інше.___________________ __________________________________________________ |
|
67 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Контрольна робота____________________________________________ __________________________________________________ |
|
68 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік____________________________________________ __________________________________________________ |
|
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
За підручником О. В Гнатюк.
1 година на тиждень
№ |
Тема уроку |
Дата |
1 |
Вступ. Я росту і розвиваюсь. Індивідуальні особливості росту й розвитку учнів. Практична робота:вимірювання зросту і маси тіла учнів (с.3-8) |
|
2 |
Здоров`я і хвороби. Профілактика захворювань. (с.9-11) |
|
3 |
Інфекційні захворювання. (с.12-14) |
|
4 |
Як захиститися від інфекцій. Карантин. (с.15-17) |
|
5 |
Розпорядок дня школяра. Практична робота : складання розпорядку робочого дня.(с.18-21) |
|
6 |
Порядок і дисципліна (с.22-23) |
|
7 |
Навчання і відпочинок. Користь активного відпочинку. Організація відпочинку в класі та вдома.Практична робота : Планування вихідного дня. (с.24-26) |
|
8 |
Особиста гігієна. Догляд за зубами.Ранкові та вечірні гігієнічні процедури.Практична робота. Як правильно доглядати за порожниною рота. (с.27-30) |
|
9 |
Їжте на здоров’я! Культура харчування. Вітаміни. Їх значення для здоров’я. Практична робота. Вибір корисних для здоров`я продуктів. (с. 31-34) |
|
10 |
Як поводитися за столом (с. 35-37) |
|
11 |
Займайся фізкультурою! Фізичні вправи і здоров’я. (с.38-40) |
|
12 |
Загартовуйся! Правила и процедури загартування. Практична робота: Вибір одягу за погодою. Гра «Вдягни ляльку» (с. 41-46) |
|
13 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підготовка виставки дитячих робіт, присвячених здоровому способу життя та профілактиці шкідливих звичок.______________ __________________________________________________ |
|
14 |
Твої права (с.47-50) |
|
15 |
Твої обов’язки. Обов’язки дитини вдома і в школі. (с. 51-52) |
|
16 |
Культура спілкування . Як ти спілкуєшся. Умови взаєморозуміння. Практичні роботи: Розпізнавання невербальних знаків, сигналів, жестів. |
|
17 |
Будь обережним! Безпечні і небезпечні ситуації.Практична робота: створення списку джерел допомоги у небезпечних ситуаціях (за допомогою дорослих). (с.58-60) |
|
18 |
Один удома. Як уникнути небезпечної ситуації. Небезпечні речовини. 9отруйні, горючі, легкозаймисті) (с. 61-67) |
|
19 |
Телевізор, комп’ютер, мобільний телефон. Практична робота : створення пам`ятки щодо перегляду телевізійних передач, користування комп`ютером і мобільним телефоном (с.68-72) |
|
20 |
Небезпечні ситуації в школі. Шляхи виходу дитини зі школи. План евакуації Практична робота : відпрацювання навичок виходу із приміщення школи (с.73-76) |
|
21 |
Безпека на дорозі. (с.77-79) |
|
22 |
Як переходити дорогу. Дорожня розмітка. Правила пішохідного руху. (с. 80-83) |
|
23 |
Перехрестя Практична робота : моделювання ситуації переходу дороги на регульованому і нерегульованому перехресті.(с.84-86) |
|
24 |
Безпека на відпочинку (с.87-92) |
|
25 |
Літні та зимові розваги. Профілактика обмороження, перегрівання, сонячних опіків. (с.87-92) |
|
26 |
Як поводитися з тваринами. Безпека поводження з дикими і бездомними тваринами. (с. 93-94) |
|
27 |
Надання першої допомоги при забиттях, порізах, подряпинах, укусах комах.Практична робота моделювання ситуації надання першої допомоги при нескладних травмах (с.95-97)
|
|
28 |
Смаки і захоплення людини, їх вплив на здоров’я. Практична робота : презентація «Моє захоплення». (с. 98-100) |
|
29 |
Твої друзі. Вибір друзів. Друзі за інтересами. Практична робота : створення плаката «Захоплення нашого класу».(с. 101-103) |
|
30 |
Будь людяним. Людяність, вдячність, співчуття. Як надати підтримку і допомогу. Практична робота : Написання листа-подяки (на вибір учня) (с. 104-105) |
|
31 |
Життєрадісність і здоров’я. |
|
32 |
Як прийняти рішення. Вплив реклами на рішення людини. (с.106-107) |
|
33 |
Правила безпечної поведінки під час канікул улітку. |
|
34 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік ___________________________________________________________ |
|
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
За підручником І. М Веремійчика, В. П Тименка
1 година на тиждень.
№ |
Тема уроку |
Дата |
1 |
Вступ. Робота із природними матеріалами.Правила техніки безпеки під час уроків трудового навчання Послідовність дій та безпека праці під час виготовлення виробів із природних матеріалів на площині. Практична робота: виготовлення колективної композиції із природних матеріалів. |
|
2 |
Робота із природними матеріалами.Створення сюжетних композицій з елементами творчості. Практична робота: виготовлення композиції із природних матеріалів. |
|
3 |
Робота із природними матеріалами.Створення сюжетних композицій з елементами творчості. Практична робота: виготовлення предметної аплікації із природних матеріалів. |
|
4 |
Робота із природними матеріалами.Створення сюжетних композицій з елементами творчості. Практична робота: виготовлення аплікації із природних матеріалів. |
|
5 |
Аплікація з використанням ниток.Застосування ниток. Види ниток. Послідовність дій під час виготовлення аплікацій із ниток. Інструменти для роботи та прийоми їх застосування. Практична робота: виготовлення аплікації з використанням ниток. |
|
6 |
Аплікація з використанням ниток. Послідовність дій під час виготовлення аплікацій із ниток. Інструменти для роботи та прийоми їх застосування. Практична робота: виготовлення аплікацій із засипанням малюнка різаними нитками та їх приклеювання. |
|
7 |
Аплікація з використанням ниток.Послідовність дій під час виготовлення виробів із ниток. Інструменти для роботи та прийоми їх застосування. Практична робота: виготовлення декоративних прикрас із ниток. |
|
8 |
Згинання і складання паперу. Аплікації з паперу і картону. Види паперу і картону. Властивості картону. Галузі застосування паперу і картону. Послідовність дай під час виготовлення аплікацій із паперу і картону. Практична робота: виготовлення сюжетних аплікацій із паперу і картону. |
|
9 |
Згинання і складання паперу. Послідовність дій під час виготовлення аплікацій із паперу і картону за шаблоном. Практична робота: виготовлення з деталей геометричної форми аплікації, паперових макетів килимів, прикрас іт. ін. |
|
10 |
Згинання і складання паперу. Послідовність дій під час виготовлення виробів із паперу і картону. Практична робота: виготовлення вітальної листівки. |
|
11 |
Згинання і складання паперу. Послідовність дій під час виготовлення аплікацій із паперу і картону. Практична робота: виготовлення сюжетної аплікації з паперу. |
|
12 |
Паперові об'ємні форми.Послідовність дій під час виготовлення паперових об'ємних фігур. Практична робота: виготовлення об'ємного виробу з паперу. |
|
13 |
Паперові об'ємні форми. Послідовність дій під час виготовлення паперових об'ємних фігур. Практична робота: виготовлення композиції із паперових об'ємних форм. |
|
14 |
Паперові об'ємні форми. Елементи графічної грамоти. Правила розмічання на папері і картоні. Лінії. Практична робота: виготовлення новорічних подарунків. |
|
15 |
Паперові об'ємні форми.Послідовність дій під час виготовлення паперових об'ємних фігур. Практична робота: виготовлення ялинкових прикрас об'ємної форми. |
|
16 |
Паперові об'ємні форми.Послідовність дій під час виготовлення паперових об'ємних фігур. Практична робота: виг отовлення подарункових коробочок. |
|
17 |
Згинання і складання паперу. Виготовлення декоративної листівки, конверта тощо. Практична робота: складання, та оздоблення різдвяної листівки. |
|
18 |
Орнамент.Види орнаменту. Декоративно-ужиткове мистецтво. Послідовність дій під час виготовлення орнаментів. Практична робота: виготовлення орнаментів на прямокутній основі. |
|
19 |
Орнамент.Послідовність дій під час виготовлення орнаментів. Практична робота: виготовлення орнаментів на круглій основі. |
|
20 |
Орнамент.Послідовність дій під час виготовлення орнаментів. Практична робота: виготовлення орнаментів у смужці. |
|
21
|
ОригаміПластика паперу. Послідовність дій під час виготовлення оригамі. Практична робота: створення квітів у техніці оригамі. |
|
22 |
Оригамі. Пластика паперу. Послідовність дій під час виготовлення оригамі. Практична робота: створення за схемою фігур у техніці оригамі. |
|
23 |
Оригамі.Послідовність дій під час виготовлення оригамі. Практична робота: створення за схемою фігур літачка,човника тощо. |
|
24 |
Витинанка.Витинанка як вид народних ремесел України. Послідовність дій під час виготовлення витинанок. Безпека праці з інструментом. Практична робота: виготовлення композиції у техніці витинанки. |
|
25 |
Витинанка.Послідовність дій під час виготовлення витинанок. Безпека праці з інструментом. Практична робота: виготовлення витинанок. |
|
26 |
Витинанка.Послідовність дій під час виготовлення витинанок. Безпека праці з інструментом. Практична робота: виготовлення стрічкової витинанки. |
|
27 |
Робота з пластиліном на площині з елементами творчості.Пластилін і його застосування. Послідовність виготовлення виробів із пластиліну. Практична робота: виготовлення виробів із пластиліну. |
|
28 |
Робота з пластиліном на площині з елементами творчості.Послідовність виготовлення виробів на площині з пластиліну. Практична робота: ліплення сюжетної композиції. |
|
29 |
Робота з пластиліном на площині з елементами творчості. Послідовність виготовлення виробів із пластиліну. Практична робота: виготовлення виробів із пластиліну. |
|
30 |
Робота з пластиліном на площині з елементами творчості.Послідовність виготовлення виробів із пластиліну. Практична робота: виготовлення виробів із пластиліну. |
|
31 |
Самообслуговування.Культура харчування. Правила поведінки за столом. Столовий посуд різного призначення. Сервірування столу. Практична робота: сервірування столу. |
|
32 |
Самообслуговування.Одяг. Правила догляду за одягом. Шиття. Інструменти й матеріали для шиття. Послідовність дій під час шиття. Практична робота: пришивання ґудзиків. |
|
33 |
Макетування.Виготовлення і оздоблення об'ємних виробів. Послідовність дій під час виготовлення й оздоблення об'ємних виробів. Практична робота: виготовлення макетів вантажних машин. |
|
34 |
Узагальнення знань учнів. Підсумок за рік. ____________ __________________________________________________ |
|
ОСНОВИ СПОЖИВЧИХ ЗНАНЬ
1 година на тиждень
№ |
Тема уроку |
Дата |
1 |
Вступ Споживач і споживання. Ознайомлення зі складовими лан цюжка споживання: отримання інформації, вибір, купівля, користування товаром чи послугою.
|
|
2 |
Споживач і споживання. Ознайомлення зі складовими лан цюжка споживання: отримання інформації, вибір, купівля, користування товаром чи послугою.
|
|
3 |
Споживач і споживання. Ознайомлення зі складовими лан цюжка споживання: отримання інформації, вибір, купівля, користування товаром чи послугою.
|
|
4 |
Інформація для споживачів. Реклама. Її суть та призначення. |
|
5 |
Реклама. Її суть та призначення. |
|
6 |
Практична робота №1. Розробка рекламного ролика. |
|
7 |
Конкурс рекламного плаката на будь який товар чи послугу. |
|
8 |
Етикетка. |
|
9 |
Роль етикетки ті її зміст. |
|
10 |
Етикетка. Роль етикетки ті її зміст. Закріплення. |
|
11 |
Практична робота №2. Про що розкаже етикетка та її зміст. |
|
12 |
Зовнішній вигляд товару. |
|
13 |
Вибір товарів і послуг. |
|
14 |
Асортимент |
|
15 |
Асортимент |
|
16 |
Якість товарів і послуг. |
|
17 |
Якість товарів і послуг. Ознаки неякісних товарів. |
|
18 |
Термін придатності товару. |
|
19 |
Практична робота №3 . Розповідь упаковки. |
|
20 |
Гроші. |
|
21 |
Види грошей |
|
22 |
Історія виникнення грошей |
|
23 |
Гроші, як засіб здійснення покупки, товарів і послуг |
|
24 |
Ціна |
|
25 |
Вартість |
|
26 |
Як правильно розрахуватися за покупку. |
|
27 |
Чек |
|
28 |
Практична робота № 4. Про що інформує чек. |
|
29 |
Заклади й установи, що реалізують товари і надають послуги. |
|
30 |
Заклади й установи, що реалізують товари |
|
31 |
Практична робота №5. Рольова гра «Ми купуємо в магазині, супермаркеті, кіоску, на ринку» |
|
32 |
Заклади й установи, що надають послуги. |
|
33 |
Практична робота №6 «Уроки чемності» |
|
34 |
Повторення й узагальнення. |
|
35 |
Підсумок за рік. |
|
|
|
|
|
|
|