ОСНОВИ ЗДОРОВЯ
( за підручником І. Д. Беха, Т. В. Воронцової, В. С. Пономаренка, С. В. Страшка)
1 год/тижд
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Стор. підр. |
Скори- говано |
Пого- джено |
Примітки |
|
БЕЗПЕЧНЕ ДОВКІЛЛЯ |
|||||||
15. |
17.01.17 |
Безпека і небезпека |
70-75 |
|
|
|
|
16. |
24.01.17 |
Помічники у домі |
76-79 |
|
|
|
|
18. |
31.01.17 |
Безпека вдома |
80-82 |
|
|
|
|
19. |
07.02.17 |
Користування телевізором, комп’ютером, мобільним телефоном. Практична робота. |
83 |
|
|
|
|
20. |
14.02.17 |
Безпечна школа |
84-87 |
|
|
|
|
21. |
21.02.17 |
Безпека на дорогах |
88-91 |
|
|
|
|
22. |
28.02.17 |
На перехресті |
92-95 |
|
|
|
|
23. |
07.03.17 |
Тварини довкола нас |
96-99 |
|
|
|
|
24. |
14.03.17 |
Відпочинок на природі |
100-103 |
|
|
|
|
25. |
21.03.17 |
Сам собі лікар |
104-107 |
|
|
|
|
ПСИХІЧНА І ДУХОВНА СКЛАДОВІ ЗДОРОВЯ |
|||||||
Здоровий дух |
|||||||
26. |
04.04.17 |
Смаки і захоплення |
110-113 |
|
|
|
|
27. |
11.04.17 |
Друзі за інтересами |
114-115 |
|
|
|
|
28. |
18.04.17 |
Практична робота. Створення плакату «Захоплення нашого класу» |
|
|
|
|
|
29. |
25.04.17 |
Друзі з особливими потребами |
116-117 |
|
|
|
|
30. |
16.05.17 |
Реклама і здоров’я |
118-120 |
|
|
|
|
31. |
23.05.17 |
Алкоголь і здоров’я. Правила літнього відпочинку |
121-125 |
|
|
|
|
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
( за підручником В. К. Сидоренка, Н. В. Котелянець)
1 год/тижд
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Стор. підр |
Скори- говано |
Пого-джено |
Примітки |
16. |
12.01.17 |
Киригамі «Рибка» |
74-75 |
|
|
|
17. |
19.01.17 |
Ори гамі «Тюльпан» |
76 |
|
|
|
18. |
26.01.17 |
Витинанка. Стрічкові витинанки-мережива |
77-79 |
|
|
|
19. |
02.02.17 |
Витинанка. Ажурні серветки |
80-81 |
|
|
|
20. |
09.02.17 |
Дзеркальна витинанка |
82-83 |
|
|
|
21. |
16.02.17 |
Робота з пластиліном. Ваза для квітів. |
86-88 |
|
|
|
22. |
23.02.17 |
Робота з пластиліну. «Веселий равлик» з ком пакт-диску |
89-90 |
|
|
|
24. |
02.03.17 |
Робота з пластиліном. Композиція «Пори року» |
91 |
|
|
|
25. |
09.03.17 |
Робота з пластиліном. Композиція «Мрійливий кіт» |
92 |
|
|
|
26. |
16.03.17 |
Самообслуговування. Культура харчування |
98-107 |
|
|
|
27. |
23.03.17 |
Самообслуговування. Одяг і взуття. Пришивання ґудзиків |
108-115 |
|
|
|
28. |
06.04.17 |
Макетування. Вантажівка |
116-119 |
|
|
|
29. |
13.04.17 |
Макетування. Лялькові меблі |
120-121 |
|
|
|
30. |
20.04.17 |
Макетування. Казковий будиночок |
122-124 |
|
|
|
31. |
27.04.17 |
Згинання і складання паперу. Листівка до 8 Березня |
|
|
|
|
32. |
04.05.17 |
Згинання і складання паперу. Листівка до Дня Перемоги |
|
|
|
|
33. |
18.05.17 |
Конструювання з паперу. Пряме плетіння зі смуг паперу. Килимок |
|
|
|
|
34. |
25.05.17 |
Конструювання зі смужок паперу. Літня фантазія |
|
|
|
|
УКРАЇНСЬКА МОВА
(за підручником М. С. Вашуленка, С. Г. Дубовик)
3 год/тижд
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
№ вправ |
Скори- говано |
Пого- джено |
Примітки |
|||||
Речення |
|||||||||||
57. |
11.01.17 |
Речення. Основні ознаки речення |
222-226 |
|
|
|
|||||
58. |
13.01.17 |
Поділ тексту на речення. Зв’язок слів у реченні |
227-230 |
|
|
|
|||||
59. |
16.01.17 |
Розповідні речення. Розділові знаки в кінці розповідного речення |
231-234 |
|
|
|
|||||
60. |
18.01.17 |
Питальні речення. Розділові знаки в кінці питальних речень. Логічний наголос у питальних реченнях |
235-238 |
|
|
|
|||||
61. |
20.01.17 |
Інтонаційне виділення в реченнях слів, найважливіших для висловлення думки |
239-242 |
|
|
|
|||||
62. |
23.01.17 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. У гостях в Іменинниці |
28-32, 256-257 |
|
|
|
|||||
63. |
25.01.17 |
Закріплення знань про розповідне і питальне речення |
244-246 |
|
|
|
|||||
64. |
27.01.17 |
Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спонукальних речень. Форми спонукання |
247-250 |
|
|
|
|||||
65. |
30.01.17 |
Закріплення знань про розповідне, питальне, спонукальне речення |
251-255 |
|
|
|
|||||
66. |
01.02.17 |
Головні слова в реченні |
258-262 |
|
|
|
|||||
67. |
03.02.17 |
Визначення головних слів у реченні. |
263-265 |
|
|
|
|||||
68. |
06.02.17 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Хто твій справжній друг |
33-35, 276 |
|
|
|
|||||
69. |
08.02.17 |
Зв’язок слів у реченні |
266-269 |
|
|
|
|||||
70. |
10.02.17 |
Поширення речень за запитаннями |
270-274 |
|
|
|
|||||
71. |
13.02.17 |
Узагальнення знань за темою «Речення» |
275, 277-278 |
|
|
|
|||||
72. |
15.02.17 |
Перевірка мовних знань, умінь і навичок |
|
|
|
|
|||||
Слово |
|||||||||||
73. |
17.02.17 |
Слова, які відповідають на питання ХТО? ЩО? (іменники) |
279-282 |
|
|
|
|||||
74. |
20.02.17 |
Розпізнавання іменників за питаннями. Складання речень |
283-287 |
|
|
|
|||||
75. |
22.02.17 |
Групування предметів за родовими та видовими ознаками. Змінювання іменників за зразком «один – багато» |
288-295 |
|
|
|
|||||
76. |
24.02.17 |
Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах людей |
296-301, 303 |
|
|
|
|||||
77. |
27.02.17 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді «Друзі птахів» |
36-39, 302 |
|
|
|
|||||
78. |
01.03.17 |
Велика буква у кличках тварин. Опис тварини |
304-306 |
|
|
|
|||||
79. |
03.03.17 |
Уживання великої букви в іменах людей та кличках тварин |
307-311 |
|
|
|
|||||
80. |
06.03.17 |
Велика буква у назвах міст, сіл, вулиць, річок |
312-317 |
|
|
|
|||||
81. |
10.03.17 |
Узагальнення знань з теми «Іменник» |
|
|
|
|
|||||
82. |
13.03.17 |
Перевірка мовних знань, умінь і навичок |
|
|
|
|
|||||
83. |
15.03.17 |
Слова, які називають ознаки предметів. Роль прикметників у мовленні |
318-322 |
|
|
|
|||||
84. |
17.03.17 |
Зв’язок прикметників з іменниками в реченні |
323-326 |
|
|
|
|||||
85. |
20.03.17 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Будуємо текст-опис |
39-42, 328 |
|
|
|
|||||
86. |
22.03.17 |
Закріплення знань про прикметник |
327, 329-330 |
|
|
|
|||||
87. |
24.03.17 |
Спостереження за роллю прикметників у загадках |
331-334 |
|
|
|
|||||
88. |
03.04.17 |
Прикметники, близькі і протилежні за значенням. Уживання прикметників у переносному значенні |
335-338 |
|
|
|
|||||
89. |
05.04.17 |
Контрольна робота. Диктант |
|
|
|
|
|||||
90. |
07.04.17 |
Узагальнення знань про прикметник |
|
|
|
|
|||||
91. |
10.04.17 |
Слова, які називають дії предметів. Складання речень за малюнками |
339-342 |
|
|
|
|||||
92. |
12.04.17 |
Роль дієслів у мовленні. Робота над прислів’ями |
343-345 |
|
|
|
|||||
93. |
14.04.17 |
Спостереження за роллю дієслів у мовленні. Змінювання дієслів за питаннями |
346-349 |
|
|
|
|||||
94. |
19.04.17 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Побуваємо в театрі |
43-47, 351 |
|
|
|
|||||
95. |
21.04.17 |
Спостереження за роллю дієслів у мовленні |
353-356 |
|
|
|
|||||
96. |
24.04.17 |
Розповідання казки. Складання розповіді за поданим початком |
357-359 |
|
|
|
|||||
97. |
26.04.17 |
Узагальнення знань за темою «Дієслово». Фразеологізми |
360-364 |
|
|
|
|||||
98. |
28.04.17 |
Контрольна робота. Списування |
|
|
|
|
|||||
99. |
03.05.17 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Що ми знаємо про комп’ютер |
58-60 |
|
|
|
|||||
100. |
05.05.17 |
Службові слова, їх роль у реченні |
365-367 |
|
|
|
|||||
101. |
10.05.17 |
Уживання службових слів для зв’язку слів у реченні |
368-371 |
|
|
|
|||||
102. |
12.05.17 |
Практичне ознайомлення з прийменниками |
372-375 |
|
|
|
|||||
103. |
13.05.17 |
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|||||
104. |
15.05.17 |
Контрольна робота. Діалог. |
|
|
|
|
|||||
Повторення вивченого матеріалу |
|||||||||||
105. |
17.05.17 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Використовуємо службові слова |
48-50 |
|
|
|
|||||
106. |
19.05.17 |
Повторення вивченого про текст |
416-421 |
|
|
|
|||||
107. |
22.05.17 |
Повторення вивченого про речення |
422-424 |
|
|
|
|||||
108. |
24.05.17 |
Повторення вивченого про слово |
61-63 зош |
|
|
|
|||||
109. |
26.05.17 |
Підсумковий урок
|
|
|
|
|
|||||
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
( за підручником О. В. Калініченко, В. В. Сергієнко)
1 год/тижд
№ з/п |
Дата
|
Зміст навчального матеріалу |
Тема уроку |
Матеріали та інструменти |
Скори- говано |
Пого- джено |
Примітки |
Композиційні прийоми у графіці та живописі |
|||||||
15. |
17.01.17 |
Композиційні засоби досягнення художньої виразності зображення |
Зимові розваги |
Гуаш, пензлі |
|
|
|
16. |
24.01.17 |
Пропорції та масштаб. Елементарні поняття про будову фігури людини, її складові |
Мистецькі захоплена дітей |
Олівці або фломастери |
|
|
|
17. |
31.01.17 |
Поняття врівноваженої та неврівноваженої композиції |
Таємниці композиції |
Кольоровий та білий папір, ножиці, клей |
|
|
|
18. |
07.02.17 |
Поняття композиційного центру. Виділення головного в композиції |
Сонце – господар неба |
Кольоровий та білий папір, ножиці, клей |
|
|
|
19. |
14.02.17 |
Статична та динамічна композиції. Елементарне передавання динамічного стану об’єктів |
Пригоди вітерцю |
Кольорові олівці |
|
|
|
20. |
21.02.17 |
Способи передавання глибини простору |
Смачний десерт |
Гуаш, пензлі |
|
|
|
21. |
28.02.17 |
Симетрія як найпростіший композиційний засіб організації площини |
Квіти на підвіконні |
Графічні матеріали |
|
|
|
22. |
07.03.17 |
Використання зображувальних можливостей кольору. Поняття про колорит, колірну гамму |
Знайомство з колоритом |
Гуаш, пензлі |
|
|
|
23. |
14.03.17 |
Відтворення глибини простору за допомогою кольору |
Весна прийшла |
Гуаш, пензлі |
|
|
|
Композиційні прийоми в скульптурі та декоративно-прикладному мистецтві |
|||||||
24. |
21.03.17 |
Розширення поняття про пропорції тіл тварин, тіла людини |
Кішка з мишкою помирилися |
Пластилін, стеки |
|
|
|
25. |
04.04.17 |
Формування художньо-конструктивних навичок створення статичного чи динамічного образу в скульптурі |
Африканські мандри |
Пластилін, стеки |
|
|
|
26. |
11.04.17 |
Декоративна стилізація форми. Створення декоративних образів в об’ємі |
Птахи навесні |
Пластилін, стеки |
|
|
|
27. |
18.04.17 |
Народна іграшка. Поняття про особливості декоративного образу тварин |
Веселий коник |
Пластилін, стеки |
|
|
|
28. |
25.04.17 |
Ознайомлення з традиціями писанкарства в Україні |
Великодні писанки |
Гуаш, пензлі |
|
|
|
29. |
16.05.17 |
Обрання формату, виявлення головного та другорядного під час створення декоративної композиції |
Фантасти фант звір |
Гуаш, пензлі |
|
|
|
30. |
23.05.17 |
Розширення уявлень про симетричну форму |
Квіткова галявина |
Різнокольоровий папір |
|
|
|
ІНФОРМАТИКА
(за підручником О. В. Коршунова)
1 год/тижд
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Стор. підр. |
Скори- говано |
Пого- джено |
Примітки |
||
Алгоритми і виконавці |
||||||||
15. |
11.01.17 |
Спонукальні речення. Ознайомлення з поняттям команди. Команди та виконавці |
60-62 |
|
|
|
||
16. |
18.01.17 |
Ознайомлення з поняттям алгоритму |
63-65 |
|
|
|
||
17. |
25.01.17 |
Виконавці алгоритмів. Складання алгоритмів для різних виконавців |
66-68 |
|
|
|
||
18. |
01.02.17 |
Алгоритми в нашому житті |
69-72 |
|
|
|
||
Об’єкти. Графічний редактор |
||||||||
19. |
08.02.17 |
Об’єкти. Властивості об’єктів, значення властивостей |
73-76 |
|
|
|
||
20. |
15.02.17 |
Об’єкти. Їх властивості та значення |
77-80 |
|
|
|
||
21. |
22.02.17 |
Інформаційні об’єкти. Робота в графічному редакторі Paint зі створенням інформаційних об’єктів |
81-86 |
|
|
|
||
22. |
01.03.17 |
Різнокольоровий світ – робота з кольорами у графічному редакторі Paint |
87-92 |
|
|
|
||
23. |
15.03.17 |
Робота в графічному редакторі Paint: рисування олівцем та пензликом |
92-95 |
|
|
|
||
24. |
22.03.17 |
Створення графічних примітивів та їх налаштування у графічному редакторі Paint |
96-98 |
|
|
|
||
25. |
05.04.17 |
Додавання тексту до зображення у графічному редакторі Paint |
99-101 |
|
|
|
||
26. |
12.04.17 |
Секрети рисування. Комбінування об’єктів, створення зображень |
101-103 |
|
|
|
||
Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів |
||||||||
27. |
19.04.17 |
Правила роботи з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення шкільних предметів. Робота з програмами підтримки української мови |
104-105 |
|
|
|
||
28. |
26.04.17 |
Робота з комп’ютерними програмами підтримки уроків мистецтва |
|
|
|
|
||
29. |
03.05.17 |
Робота з комп’ютерними програмами підтримки вивчення логіки |
|
|
|
|
||
30. |
10.05.17 |
Робота з комп’ютерними програмами підтримки уроків іноземної мови |
|
|
|
|
||
31. |
17.05.17 |
Закріплення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
||
32. |
24.05.17 |
Повторення вивченого у 2-му класі |
106-109 |
|
|
|
||
ПРИРОДОЗНАВСТВО
(за підручником І. В. Грущинської)
2 год/тижд
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Стор. підр. |
Скори- говано |
Пого- джено |
Примітки |
||||
29. |
13.01.17 |
Життя комах і птахів взимку |
82-83 |
|
|
|
||||
30. |
16.01.17 |
Пристосування звірів до життя взимку |
84-85 |
|
|
|
||||
31. |
20.01.17 |
Піклування людей про тварин взимку |
86-87 |
|
|
|
||||
32. |
23.01.17 |
Зимові турботи людей |
88-89 |
|
|
|
||||
33. |
27.01.17 |
Підбиваємо підсумки з теми |
90-91 |
|
|
|
||||
34. |
30.01.17 |
Навчальний проект «Пташина їдальня» |
|
|
|
|
||||
Природа навесні |
||||||||||
35. |
03.02.17 |
Прикмети весни |
96-99 |
|
|
|
||||
36. |
06.02.17 |
Ознаки весни в неживій природі. Відлига, льодохід, повінь |
100-101 |
|
|
|
||||
37. |
10.02.17 |
Дерева навесні. Сокорух |
102-103 |
|
|
|
||||
38. |
13.02.17 |
Ранньоквітучі трав’янисті рослини. Практична робота. Розпізнавання органів трав’янистих рослин |
104-105 |
|
|
|
||||
39. |
17.02.17 |
Весняний день – рік годує |
106-107 |
|
|
|
||||
40. |
20.02.17 |
Коли з’являються навесні комахи? |
108-109 |
|
|
|
||||
41. |
24.02.17 |
Життя риб навесні |
110-111 |
|
|
|
||||
42. |
27.02.17 |
Повернення перелітних птахів |
112-113 |
|
|
|
||||
43. |
03.03.17 |
Життя звірів навесні |
114-115 |
|
|
|
||||
44. |
06.03.17 |
Як треба поводитися серед природи навесні? |
116-117 |
|
|
|
||||
45. |
10.03.17 |
Заняття людей в місті та селі навесні |
118-119 |
|
|
|
||||
46. |
13.03.17 |
Подорож у природу: урок-екскурсія. Спостереження за явищами природи навесні |
120-121 |
|
|
|
||||
47. |
17.03.17 |
Підбиваємо підсумки з теми |
122-123 |
|
|
|
||||
Природа влітку |
||||||||||
48. |
20.03.17 |
Прикмети літа |
128-131 |
|
|
|
||||
49. |
24.03.17 |
Зміни в неживій природі влітку |
132-133 |
|
|
|
||||
50. |
03.04.17 |
Життя рослин улітку |
134-135 |
|
|
|
||||
51. |
07.04.17 |
Рослини на луках та поблизу водойм |
136-137 |
|
|
|
||||
52. |
10.04.17 |
Чи всі лісові ягоди можна куштувати? |
138-139 |
|
|
|
||||
53. |
14.04.17 |
Тварини у лісі улітку |
140-141 |
|
|
|
||||
54. |
21.04.17 |
Тварини улітку на луках та водоймах |
142-143 |
|
|
|
||||
55. |
24.04.17 |
Червона книга України |
144-147 |
|
|
|
||||
56. |
28.04.17 |
Рослини – символи України |
148-149 |
|
|
|
||||
57. |
05.05.17 |
Подорож у природу: урок-екскурсія. Спостереження за ознаками літа, що наближається |
150-151 |
|
|
|
||||
58. |
12.05.17 |
Як змінюється впродовж року розташування Сонця? |
152-153 |
|
|
|
||||
59. |
13.05.17 |
Як досліджувати природу влітку? |
154-155 |
|
|
|
||||
60. |
15.05.17 |
Підбиваємо підсумки за темою |
156-157 |
|
|
|
||||
61. |
19.05.17 |
Навчальний проект. Червона книга України |
|
|
|
|
||||
62. |
22.05.17 |
Які спостереження за природою допомогли людині створити календар? |
|
|
|
|
||||
63. |
26.05.17 |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
||||
МАТЕМАТИКА
( за підручником Ф. М. Рівкінд, Л. В. Оляницької)
4 год/тижд
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
№ вправ |
Скори- говано |
Пого- джено |
Примітки |
||||||||||
58. |
11.01.17 |
Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування задач |
501-508 |
|
|
|
||||||||||
59. |
12.01.17 |
Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування задач |
509-515 |
|
|
|
||||||||||
Арифметичні дії множення та ділення |
||||||||||||||||
60. |
16.01.17 |
Ознайомлення з дією множення. Знак множення. Розв’язування задач |
16-521 |
|
|
|
||||||||||
61. |
17.01.17 |
Читання прикладів на множення. Назви чисел при множенні. Розв’язування задач на множення |
522-530 |
|
|
|
||||||||||
62. |
18.01.17 |
Переставний закон множення |
531-539 |
|
|
|
||||||||||
63. |
19.01.17 |
Таблиця множення числа 2. Розв’язування задач на множення. Периметр квадрата |
540-547 |
|
|
|
||||||||||
64. |
23.01.17 |
Збільшення числа на кілька одиниць і в кілька разів |
548-557 |
|
|
|
||||||||||
65. |
24.01.17 |
Ознайомлення з дією ділення. Ділення на вміщення і на рівні частини. Розв’язування задач |
558-566 |
|
|
|
||||||||||
66. |
25.01.17 |
Взаємозв’язок між множенням і діленням. Складання прикладів на ділення з прикладів на множення. Розв’язування задач |
567-573 |
|
|
|
||||||||||
67. |
26.01.17 |
Таблиця ділення на 2. Розв’язування задач на ділення |
574-582 |
|
|
|
||||||||||
68. |
30.01.17 |
Порядок виконання дій у виразах без дужок. Застосування таблиці ділення на 2 для розв’язування задач |
583-592 |
|
|
|
||||||||||
69. |
31.01.17 |
Назви чисел при діленні. Зменшення числа на кілька одиниць і в кілька разів |
593-599 |
|
|
|
||||||||||
70. |
01.02.17 |
Повторення таблиць множення числа 2 і ділення на 2. Розв’язування задач. Порівняння виразів |
600-609 |
|
|
|
||||||||||
71. |
02.02.17 |
Повторення таблиць множення числа 2 і ділення на 2. Знаходження значень виразів на дії різних ступенів |
610-619 |
|
|
|
||||||||||
72. |
06.02.17 |
Повторення вивченого матеріалу. Самостійна робота |
|
|
|
|
||||||||||
73. |
07.02.17 |
Тематична контрольна робота |
|
|
|
|
||||||||||
74. |
08.02.17 |
Аналіз контрольної роботи. Множення і ділення на 1. Ділення рівних чисел |
620-627 |
|
|
|
||||||||||
75. |
09.02.17 |
Таблиця множення числа 3. Знаходження значень виразів на дії різних ступенів. Розв’язування задач |
628-635 |
|
|
|
||||||||||
76. |
13.02.17 |
Порядок дій у виразах на дії різних ступенів без дужок і з дужками. Вправи на запам’ятовування таблиці множення числа 3. |
636-644 |
|
|
|
||||||||||
77. |
14.02.17 |
Вправи на запам’ятовування таблиці множення числа 3. Повторення взаємозв’язку дій множення і ділення |
645-655 |
|
|
|
||||||||||
78. |
15.02.17 |
Таблиця ділення на 3. Обчислення довжини сторони рівностороннього трикутника за його периметром |
656-663 |
|
|
|
||||||||||
79. |
16.02.17 |
Повторення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач |
664-673 |
|
|
|
||||||||||
80. |
20.02.17 |
Розв’язування задач з буквеними даними. Знаходження значень виразів зі змінною |
674-682 |
|
|
|
||||||||||
81. |
21.02.17 |
Розв’язування вправ і задач на застосування таблиці ділення на 3. Знаходження периметра прямокутника |
683-692 |
|
|
|
||||||||||
82. |
22.02.17 |
Таблиця множення числа 4. Розв’язування вправ і задач на засвоєння таблиці множення числа 4 |
693-700 |
|
|
|
||||||||||
83. |
23.02.17 |
Таблиця ділення на 4. Застосування таблиці ділення для знаходження значень виразів і розв’язування задач |
701-708 |
|
|
|
||||||||||
84. |
27.02.17 |
Знаходження невідомого множника. Розв’язування рівнянь |
709-718 |
|
|
|
||||||||||
85. |
28.02.17 |
Знаходження невідомого дільника і діленого. Розв’язування рівнянь |
719-728 |
|
|
|
||||||||||
86. |
01.03.17 |
Розв’язування вправ і задач на засвоєння таблиці ділення на 4. Порівняння задач та їх розв’язання |
729-735 |
|
|
|
||||||||||
87. |
02.03.17 |
Таблиця множення числа 5. Розв’язування задач |
736-743 |
|
|
|
||||||||||
88. |
06.03.17 |
Таблиця ділення на 5. Застосування таблиці ділення для знаходження значень виразів і розв’язування задач |
744-752 |
|
|
|
||||||||||
89. |
07.03.17 |
Розв’язування вправ і задач на засвоєння таблиці ділення на 5. Знаходження значень буквених виразів. |
753-761 |
|
|
|
||||||||||
90. |
09.03.17 |
Розв’язування вправ і задач на засвоєння таблиці ділення на 5. Розв’язування рівнянь |
762-772 |
|
|
|
||||||||||
91. |
13.03.17 |
Повторення вивченого матеріалу. Самостійна робота |
|
|
|
|
||||||||||
92. |
14.03.17 |
Тематична контрольна робота №6 |
|
|
|
|
||||||||||
93. |
15.03.17 |
Аналіз контрольної роботи. Таблиця множення числа 6. Одиниці вимірювання часу. Секунда. Визначення часу за годинником. Співвідношення між одиницями часу |
773-781 |
|
|
|
||||||||||
94. |
16.03.17 |
Одиниці вимірювання часу. Рік. Місяць. Визначення часу за годинником. Співвідношення між одиницями часу |
782-789 |
|
|
|
||||||||||
95. |
20.03.17 |
Таблиця ділення на 6. Розв’язування задач і прикладів, які включають ділення на 6. |
790-799 |
|
|
|
||||||||||
96. |
21.03.17 |
Засвоєння таблиці ділення на 6. Розв’язування задач і прикладів, які включають ділення на 6. |
800-809 |
|
|
|
||||||||||
97. |
22.03.17 |
Кратне порівняння чисел. Розв’язування простих задач на порівняння |
810-816 |
|
|
|
||||||||||
98. |
23.03.14 |
Таблиця множення числа 7. Розв’язування задач і прикладів, які включають множення числа 7 |
817-825 |
|
|
|
||||||||||
99. |
03.04.17 |
Порядок дій у виразах. Розв’язування задач і прикладів, які включають множення числа 7 |
826-834 |
|
|
|
||||||||||
100. |
04.04.17 |
Таблиця ділення на 7. Розв’язування задач |
835-845 |
|
|
|
||||||||||
101. |
05.04.17 |
Розв’язування вправ і задач на засвоєння таблиці ділення на 7. Розв’язування задач |
846-854 |
|
|
|
||||||||||
102. |
06.04.17 |
Залежність результату множення і ділення від зміни одного з компонентів при сталому іншому. |
855-864 |
|
|
|
||||||||||
103. |
10.04.17 |
Розв’язування вправ і задач на засвоєння таблиці ділення на 7. |
865-877 |
|
|
|
||||||||||
104. |
11.04.17 |
Тематична контрольна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень. Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
||||||||||
105. |
12.04.17 |
Аналіз контрольної роботи. Таблиця множення числа 8 |
878-887 |
|
|
|
||||||||||
106. |
13.04.17 |
Порядок дій у виразах. Розв’язування задач і прикладів, які включають множення числа 8 |
888-896 |
|
|
|
||||||||||
107. |
18.04.17 |
Таблиця ділення на 8. Вправи на засвоєння таблиці ділення на 8. Розв’язування задач |
897-904 |
|
|
|
||||||||||
108. |
19.04.17 |
Засвоєння таблиці ділення на 8. Розв’язування задач з буквеними даними |
905-914 |
|
|
|
||||||||||
109. |
20.04.17 |
Таблиця множення числа 9. Розв’язування задач |
915-923 |
|
|
|
||||||||||
110. |
24.04.17 |
Засвоєння таблиці множення числа 9. Розв’язування задач |
924-931 |
|
|
|
||||||||||
111. |
25.04.17 |
Таблиця ділення на 9. Застосування таблиці ділення на 9 |
932-941 |
|
|
|
||||||||||
112. |
26.04.17 |
Множення і ділення нуля. Множення на 0. Неможливість ділення на 0. Розв’язування задач |
942-948 |
|
|
|
||||||||||
113. |
27.04.17 |
Множення і ділення на 10. Розв’язування задач |
949-957 |
|
|
|
||||||||||
114. |
03.05.17 |
Засвоєння таблиць множення і ділення |
958-967 |
|
|
|
||||||||||
115. |
04.05.17 |
Засвоєння таблиць множення і ділення. Розв’язування нестандартних задач |
968-976 |
|
|
|
||||||||||
116. |
10.05.17 |
Повторення і закріплення вивченого. Самостійна робота |
|
|
|
|
||||||||||
117. |
11.05.17 |
Тематична контрольна робота №7 |
|
|
|
|
||||||||||
Повторення вивченого матеріалу |
||||||||||||||||
118. |
13.05.17 |
Аналіз контрольної роботи. Додавання і віднімання чисел. Розв’язування задач |
1-7 |
|
|
|
||||||||||
119. |
15.05.17 |
Табличні випадки додавання і віднімання з переходом через десяток. Розв’язування задач |
|
|
|
|
||||||||||
120. |
16.05.17 |
Випадки додавання і віднімання виду 26+8, 26-8. Знаходження значень виразів зі змінною. Розв’язування задач |
8-15 |
|
|
|
||||||||||
121. |
17.05.17 |
Додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд виду 35+27. Розв’язування задач |
17-26 |
|
|
|
||||||||||
122. |
18.05.17 |
Віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд виду 34 – 19. Розв’язування задач. |
27-34 |
|
|
|
||||||||||
123. |
22.05.17 |
Повторення таблиць множення і ділення. Розв’язування задач |
35-43 |
|
|
|
||||||||||
124. |
23.05.17 |
Повторення таблиць множення і ділення. Самостійна робота |
|
|
|
|
||||||||||
125. |
24.05.17 |
Повторення таблиць множення і ділення. Узагальнення і систематизація знань |
|
|
|
|
||||||||||
126. |
25.05.17 |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
||||||||||
РОСІЙСЬКА МОВА
(за підручником Є. І. Самонової, В. І Статівки, Т. М. Полякової)
2 год/тижд
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
№ вправ |
Скори- говано |
Пого- джено |
Примітки |
29. |
11.01.17 |
Выразительное чтение наизусть «Снежинки» |
223-227 |
|
|
|
30. |
13.01.17 |
Буква ь. Произношение и написание слов с ь |
242-248 |
|
|
|
31. |
18.01.17 |
Буква ъ. Произношение и написание слов с ъ |
249-254 |
|
|
|
32. |
20.01.17 |
Русский алфавит |
255-260 |
|
|
|
33. |
25.01.17 |
Правила переноса слов |
261-266 |
|
|
|
34. |
27.01.17 |
Знакомимся с народными ремёслами |
267-272 |
|
|
|
35. |
01.02.17 |
Составляем диалог по заданому содержанию |
273-277 |
|
|
|
36. |
03.02.17 |
Содержание текста. Заголовок |
278-286 |
|
|
|
37. |
08.02.17 |
Деление текста на части. План |
287-294 |
|
|
|
38. |
10.02.17 |
Средства связи предложений в тексте |
295-301 |
|
|
|
39. |
15.02.17 |
Предложение. Виды предложений |
302-310 |
|
|
|
40. |
17.02.17 |
Восприятие предложений на слух. Контрольная работа. Аудирование |
311-319 |
|
|
|
41. |
22.02.17 |
Употребление обращений |
320-326 |
|
|
|
42. |
24.02.17 |
Произношение и написание слов при списывании |
327-333 |
|
|
|
43. |
01.03.17 |
Весна. Природа в русской живописи |
334-344 |
|
|
|
44. |
03.03.17 |
Повторение. Контрольная работа. Списывание |
345-351 |
|
|
|
45. |
10.03.17 |
Сопоставляем высказывание с планом |
352-358 |
|
|
|
46. |
15.03.17 |
Устный пересказ текста |
359-366 |
|
|
|
47. |
17.03.17 |
Изложение |
367-374 |
|
|
|
48. |
22.03.17 |
Значение слова. Словари |
375-381 |
|
|
|
49. |
24.03.17 |
Слова для обозначения предметов. Прописная буква |
382-390 |
|
|
|
50. |
05.04.17 |
Слова для обозначения признаков, количества |
391-399 |
|
|
|
51. |
07.04.17 |
Слова для обозначения действия, места и времени действия |
400-405 |
|
|
|
52. |
12.04.17 |
Слова, служащие для святи слов в предложении |
406-413 |
|
|
|
53. |
14.04.17 |
Слова если, что, чтобы; вот, уже, ещё, неужели, разве |
414-422 |
|
|
|
54. |
19.04.17 |
Контрольная работа. Устный пересказ |
|
|
|
|
55. |
21.04.17 |
Тематические группы слов |
423-428 |
|
|
|
56. |
26.04.17 |
Работа с книгой, элементы книги |
429-436 |
|
|
|
57. |
28.04.17 |
Слова, близкие по значению |
443-448 |
|
|
|
58. |
03.05.17 |
Слова, противоположные по значению |
449-455 |
|
|
|
59. |
05.05.17 |
Устное высказывание |
456-461 |
|
|
|
60. |
10.05.17 |
Народная архітектура. Дом и его оформление |
462-466, 472-478 |
|
|
|
61. |
12.05.17 |
Улица и двор. Домашние животные |
467-471 |
|
|
|
62. |
17.05.17 |
Контрольная работа. Чтение вслух |
|
|
|
|
63. |
19.05.17 |
Сочинение |
485-490 |
|
|
|
64. |
24.05.17 |
Составление диалогов |
479-484 |
|
|
|
65. |
26.05.17 |
Повторение |
|
|
|
|
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
( за підручником О. Я. Савченко)
4 год/тижд
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Стор. підр. |
Скори- говано |
Пого- джено |
Примітки |
||||||||||||
44. |
12 .01.17 |
А. Мястківський «На щастя, на здоров’я, на новий рік!». Колядки |
84-86 |
|
|
|
||||||||||||
45. |
13.01.17 |
Підсумок за темою |
87 |
|
|
|
||||||||||||
Тарас Григорович Шевченко – великий народний поет і художник |
||||||||||||||||||
46. |
16.01.17 |
Вступ до теми. Д. Красицький «Тарас Шевченко» |
89-90 |
|
|
|
||||||||||||
47. |
17.01.17 |
Т. Шевченко «Світає», «Встала і весна» |
90-91 |
|
|
|
||||||||||||
48. |
19.01.17 |
Урок позакласного читання. Тарас Шевченко – великий народний поет |
64-72 |
|
|
|
||||||||||||
49. |
20.01.17 |
Контрольна робота №5. Аудіювання |
91-92 |
|
|
|
||||||||||||
50. |
23.01.17 |
Т. Шевчено «Вранці», «Зоре моя вечірняя» |
|
|
|
|
||||||||||||
51. |
24.01.17 |
Підсумок за темою |
93 |
|
|
|
||||||||||||
Вірші цікаві і різні |
||||||||||||||||||
52. |
26.01.17 |
Леся Українка (про неї). Л. Українка «Красо України, Подолля!» |
96-97 |
|
|
|
||||||||||||
53. |
27.01.17 |
Ліна Костенко (про неї). Л. Костенко «Пряля» (напам’ять) |
97-98 |
|
|
|
||||||||||||
54. |
30.01.17 |
Урок позакласного читання. Дивосвіт природи в творах Ліни Костенко |
34-42 |
|
|
|
||||||||||||
55. |
31.01.17 |
Марійка Підгірянка (про неї). М. Підгірянка «Розмова про сонце» |
98-99 |
|
|
|
||||||||||||
56. |
02.02.17 |
Платон Воронько (про нього). П. Воронько «Картина» |
100-101 |
|
|
|
||||||||||||
57. |
03.02.17 |
І. Світличний «Безконечник» |
102 |
|
|
|
||||||||||||
58. |
06.02.17 |
Леонід Глібов (про нього). Л. Глібов «Котилася тарілочка» |
103-104 |
|
|
|
||||||||||||
59. |
07.02.17 |
Урок позакласного читання. Прийшла зима біловолоса |
56-63 |
|
|
|
||||||||||||
60. |
09.02.17 |
Л. Відута (про неї). Л. Відута «У царстві лева», «Їжаки-кравці», «День веселий» |
хрестоматія |
|
|
|
||||||||||||
61. |
10.02.17 |
Ю. Бедрик «Був день народження колись…», «Чай» |
хрестоматія |
|
|
|
||||||||||||
62. |
13.02.17 |
Г. Фалькович (про нього). Г. Фалькович «Колоскова колискова», «Корова спекла коровай», «Примостився міст до міста» |
хрестоматія |
|
|
|
||||||||||||
63. |
14.02.17 |
М. Савка (про неї). М. Савка «Україна», «Чорний пан», «Чотири міхи для бобрихи» |
хрестоматія |
|
|
|
||||||||||||
Казковий дивосвіт |
||||||||||||||||||
64. |
16.02.17 |
Іван Франко (про нього). І . Франко «Лисичка і Журавель» |
105-107 |
|
|
|
||||||||||||
65. |
17.02.17 |
Марійка Підгірянка «Безконечні казочки) |
107-108 |
|
|
|
||||||||||||
66. |
20.02.17 |
Урок позакласного читання. Казки українських письменників |
96-102 |
|
|
|
||||||||||||
67. |
21.02.17 |
Ліна Костенко «Бузиновий цар» |
109-110 |
|
|
|
||||||||||||
68. |
23.02.17 |
Ніна Найдич «Василь Тимофійович мандрує» (уривок) |
хрестоматія |
|
|
|
||||||||||||
69. |
24.02.17 |
Марина Павленко «Півтора бажання» |
хрестоматія |
|
|
|
||||||||||||
70. |
27.02.17 |
Сашко Дерманський «Про двох бездомних джинів та один нічийний глек» |
хрестоматія |
|
|
|
||||||||||||
71. |
28.02.17 |
М. та С. Дяченки «Про Стаску та чудовиськ»(бувальщина) |
хрестоматія |
|
|
|
||||||||||||
72. |
02.03.17 |
Урок позакласного читання. Мандруємо у казку з Наталею Забілою |
49-56 |
|
|
|
||||||||||||
Оповідання про світ дитинства |
||||||||||||||||||
73. |
03.03.17 |
В. Сухомлинський (про нього). В. Сухомлинський «У привокзальному садку» |
113-115 |
|
|
|
||||||||||||
74. |
06.03.17 |
В. Сухомлинський «Про що думала Марійка» |
115-116 |
|
|
|
||||||||||||
75. |
07.03.17 |
В. Сухомлинський «Горбатенька дівчинка» |
116-117 |
|
|
|
||||||||||||
76. |
09.03.17 |
В. Нестайко (про нього). В. Нестайко «Руденький» |
118-119 |
|
|
|
||||||||||||
77. |
10.03.17 |
А. Григорук «Як «видоїти» хмару?» |
125-126 |
|
|
|
||||||||||||
78. |
13.03.17 |
Урок позакласного читання. Буду я природі другом |
77-83 |
|
|
|
||||||||||||
79. |
14.03.17 |
С. Пантюк «Вінчі й Едісон» (уривок) |
хрестоматія |
|
|
|
||||||||||||
80. |
16.03.17 |
Г. Малик «Чому папуга не навчився розмовляти» |
хрестоматія |
|
|
|
||||||||||||
81. |
17.03.17 |
І. Малкович «Золотий павучок» |
хрестоматія |
|
|
|
||||||||||||
82. |
20.03.17 |
Л. Денисенко «Як Шуша познайомився з Гагою» |
хрестоматія |
|
|
|
||||||||||||
83. |
21.03.17 |
Л. Ніцой «Страшне страховисько»(уривок) |
хрестоматія |
|
|
|
||||||||||||
84. |
23.03.17 |
Н. Малетич «Парасолька» |
хрестоматія |
|
|
|
||||||||||||
85. |
24.03.17 |
Л. Воронина «Слон Ґудзик і вогняна квітка» (скорочено) |
хрестоматія |
|
|
|
||||||||||||
86. |
03.04.17 |
О. Лущевська «Шашки» |
хрестоматія |
|
|
|
||||||||||||
87. |
04.04.17 |
К. Міхаліцина «Хто росте у парку» (скорочено) |
хрестоматія |
|
|
|
||||||||||||
88. |
06.04.17 |
О. Кротюк «Різдвяні гостинці», «Упертий цапок», «Мавпенятко» |
хрестоматія |
|
|
|
||||||||||||
89. |
07.04.17 |
Урок позакласного читання. Іскорки сміху в творах українських поетів |
72-77 |
|
|
|
||||||||||||
Ой, весна, весна, днем красна… |
||||||||||||||||||
90. |
10.04.17 |
Вступ до теми . О. Копиленко «Весна в лісі» |
131-132 |
|
|
|
||||||||||||
91. |
11.04.17 |
Контрольна робота №6. Аудіювання |
|
|
|
|
||||||||||||
92. |
13.04.17 |
Л. Костенко «Берізки по коліна у воді», «Перекинута шпаківня» |
132-133 |
|
|
|
||||||||||||
93. |
14.04.17 |
Г. Чубач «Я беру своє відерце» |
137 |
|
|
|
||||||||||||
94. |
18.04.17 |
О. Копиленко «Найвеселіший місяць» |
138-139 |
|
|
|
||||||||||||
95. |
20.04.17 |
А. Костецький «Все починається з мами»(напам’ять) |
139 |
|
|
|
||||||||||||
96. |
21.04.17 |
Урок позакласного читання. Ой, весна, весна, днем красна |
89-95 |
|
|
|
||||||||||||
97. |
24.04.17 |
В. Гринько «Мама», Л. Українка «На зеленому горбочку» |
140 |
|
|
|
||||||||||||
98. |
25.04.17 |
Контрольна робота №7. Робота з літературним твором |
|
|
|
|
||||||||||||
Я хочу сказати своє слово |
||||||||||||||||||
99. |
27.04.17 |
Урок позакласного читання. Ясне сонечко, рідна матінка |
103-108 |
|
|
|
||||||||||||
100. |
28.04.17 |
Вступ до теми. Т. Коломієць «Задзвонив синенький дзвоник» |
143 |
|
|
|
||||||||||||
101. |
04.05.17 |
Г. Малик «Що для чого треба?», інші поезії автора |
147 |
|
|
|
||||||||||||
102. |
05.05.17 |
Твори Ігоря Січовика |
|
|
|
|
||||||||||||
103. |
11.05.17 |
Вчимося складати вірші разом із сучасними поетами |
148-150 |
|
|
|
||||||||||||
104. |
12.05.17 |
В. Сухомлинський «Синій цвіт» |
151-152 |
|
|
|
||||||||||||
105. |
13.05.17 |
В. Коломієць «Лис і ліс» |
152-153 |
|
|
|
||||||||||||
106. |
15.05.17 |
Оповідання про природу |
|
|
|
|
||||||||||||
107. |
16.05.17 |
Контрольна робота №8. Читання вголос |
|
|
|
|
||||||||||||
108. |
18.05.17 |
С. Жупанин «Підкажи словечко» |
153 |
|
|
|
||||||||||||
109. |
19.05.17 |
Урок позакласного читання. Зустрічаємо красне літечко |
119-126 |
|
|
|
||||||||||||
110. |
22.05.17 |
В. Струтинський «Жива казка» |
144-145 |
|
|
|
||||||||||||
111. |
23.05.17 |
Підсумок за темою |
154 |
|
|
|
||||||||||||
112. |
25.05.17 |
Бібліотечний урок |
|
|
|
|
||||||||||||
113. |
26.05.17 |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
||||||||||||