2 Form (1 семестр/ 2 години) “English” О.Карпюк
|
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Змістові лінії |
|
||||||||||
№ |
Дата |
Тема і підтема ситуативного спілкування |
Урок в НМК |
Очікуваний результат |
Мовленнєві зразки |
Фонети ка
|
Лексика
|
Граматика |
Сприймання на слух |
Усна взаємодія |
Зорове сприймання
|
Писемне продукування |
Дом. завд. |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
Unit 1: Meet New Friends |
||||||||||||||
|
|
Повторення п/т Знайомство.Привітання |
1 |
Повторити форми привітання, прощання |
Hello, hi,goodmorning,goodbye |
[h][ȵ] Букви, звуки |
Hello, hi,goodmorning,goodbye |
|
Bпp. 1 (c. 4) Bnp. 1, 2 (c. 6). Гра |
Bnp. 2 (c. 5) |
НО |
Bnp. 3(с. 5).ГраBnp. 3(с. 7) |
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 1 (с. 4) РЗ, УР 2 (с. 5) |
|
|
Давай знайомитись |
2 |
Вести діалог- розпитування (знайомство) |
What is...?
|
Букви, звуки |
Повторен вивч ЛО |
What is...?
|
Bnp. 1 (c. 8), 3 (c. 9) Bnp. 1 (c. 10), 3 (c. 11). |
Bnp. 2 (с. 9) Bnp. 2 (c. 11) |
НО |
Bnp. 4(с. 9).Гра Bnp. 4(с. 11) |
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 1 (с. 6)РЗ, УР 2 (с. 7) |
|
|
На яку букву твоє ім’я? |
3 |
Розпитати як справи |
Howareyou?-Iamfine.Thankyou |
Букви, звуки |
Повторен вивч ЛО |
|
|
Bnp. 1 (c. 12) |
Bnp. 2 (c. 13).Гра |
Bnp. 3 (с. 13).Гра |
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 3 (с. 8) |
|
|
Це мій друг |
4 |
Представити друга |
She is … He is… |
[m], [n], [р], [g] [i] Літера Іі |
He she |
Займенники he/ she |
Bnp. 1 (c. 14), 3 (c. 15) |
Bnp. 2 (c. 14) |
Bnp. 4 (c. 15) |
Bnp. 5(с. 15).Гра |
Громадянська відповідальність |
РЗ,УР4 (с.9) |
|
|
Як справи? |
5 |
Дізнатися ім’я друга |
Is he/she...?— Yes, he/she is./No, he/ she is not. |
Літера Аа. [æ], [k], [s], [і] |
Повторен вивч ЛО |
Is he/she...? —Yes, he/she is./No, he/ she is not. |
Bnp. 4 (c. 17) |
Bnp. 1—3 (c. 16) |
Bnp. 5 (c. 17) |
Bnp. 6(с. 17) |
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 5 (с. 10) |
|
|
Разом з друзями |
6 |
Рахувати до 10 |
|
[b], [d], [æ], [ks]. Літери Оо, Хх |
One- ten |
Числівники 1—10 |
Bnp. 1 ,(c. 18). Гра |
Bnp. 2 (c. 19) |
Bnp. 3 (c. 19).Гра |
Bnp. 4 (с. 19 Blue skies 2 Ex 6p 17 |
Громадянська відповідальність |
РЗ,УР6(с.11) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
7 |
|
|
[b], [d], [ks],[æ], [і] |
|
Are you..?, Is he/ she...? —Yes, I am/No, I am not. Yes, he/she is. No, he/she is not. |
Bnp. 2 (c. 20) |
Bnp. 1 (c. 20), 3, 5 (c. 21).Гра |
Bnp. 4 (c. 21) |
Тест 1 |
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 7 (с. 12) повтор |
Unit 2: Meet My Family
|
||||||||||||||
|
|
п/ т Це моя сім’я |
1 |
Розповідати про сім’ю |
Meet my.. This is my
|
Буквосполу- чення th |
Mummy daddy me |
This is... |
Bnp. 1, 2 (c. 22) |
Bnp. 3 (c. 23). Гра |
Bnp. 4 (c. 23) |
Bnp. 5(с. 23)
|
Громадянська відповідальність |
РЗ,УР1 (с.13) |
|
|
Я люблю свою сім’ю
|
2 |
Запитувати про членів родини |
Is this your…? Yes, sht is |
[t], [d], [г],[ɒ], [е]. Літера Е |
love |
is this...? — Yes, she/he is. No, she/ he is not.
|
Впр. 1 (с. 24), 4 (с. 25)
|
Впр. 2, 3 (с. 24)
|
Впр. 5 (c. 25).Гра
|
Впр. 6 (с. 25)
|
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 2(с. 14) |
|
|
Мої дідусь та бабуся
|
3 |
Розпитувати про членів родини |
Who is this? |
[ đ], Літера Uu
|
Uncle aunt Baby-brother |
Who is this?
|
Впр. 1, 2 (с. 26), 4 (с. 27)
|
Впр. 3 (с. 26). Гра
|
Впр. 5 (с. 27)
|
Впр. 6 (с. 27). Гра
|
Громадянська відповідальність |
РЗ,УР3(с.15) |
|
|
Як справи утвоїх рідних?
|
4 |
Розпитувати як справи у рідних |
How is your...? — He/She is fine, thank you. |
[m], [đ], [^],[h], [е], [к]. Сk
|
|
How is your...? He/She is fine, thank you.
|
Впр. 1 (с. 28), 3 (с. 29)
|
Впр. 2 (с. 28). Гра
|
Впр. 4 (с. 29)
|
Впр. о (с. 29). Гра
|
Громадянська відповідальність |
РЗ,УР4(с.16) |
|
|
Скільки тобі років?
|
5
|
Запитати про вік
|
How old are you? — I am... .
|
[l], [i:], [h],
[р] |
|
How old are you? — I am....Займенникиhe/she
|
Впр. 1 (с. ЗО), 2 (с. 31)
|
|
Впр. 3 (с. 31). Гра
|
Впр. 4 (с.'ЗІ)
|
Громадянська відповідальність |
РЗ,УР5(с.17) |
|
|
3 днем народження!
|
6
|
Запитати про вік товариша
|
How old is he/she? |
[m], [đ] [^], [Ь], [е]
|
|
How old is he/she? —He/She is... .Числівники 1—10
|
Впр. 3 (с. 33)
|
Впр. 1, 2 (с. 32). Гра |
Впр. 4 (с. 33). Гра
|
Впр. 5 (с. 33). Гра
|
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 6 (с. 18) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу
|
7 |
Повторити про сімю |
|
|
|
|
Впр. 1, 2 (с. 34), 4—6 (с. 35). Гра
|
Впр. 3 (с. 34). Гра
|
Тест 2 |
|
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 7 (с. 19) |
Unit 3 This Is My School |
||||||||||||||
|
|
Ми — учні |
1 |
Вести розповідь про себе |
I am |
Буква Аа. [æ], [ei] |
Pupil classroom |
I am your... Множина іменників
|
Впр. 1, 3 (с. 36)
|
Впр. 2 (с. 36), 4 (с. 37)
|
Впр. 5 (с. 37). Гра
|
Впр. 6 (с. 37)
|
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР1 (с. 20) |
|
|
На уроці
|
2 |
Виконувати інструкції |
Read write speak sing count |
[æ]. Букви Іі,Yy
|
Read write speak sing count |
Is it...? — Yes,it is./No, it is not.
|
Впр. 1, 2 (с. 38). Гра
|
Впр. 3 (с. 39). Гра
|
Впр. 4 (с. 39)
|
Впр. 5 (с. 39)
|
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 2 (с. 21) |
|
|
Моя класна кімната
|
3 |
Запитувати про предмети |
What is this? This is a... |
Буквосполу- чення оо.[и], [и:]
|
Blackboard computer bookcase desk CD player CD |
What is this?івідповідьThis is a...
|
Впр. 1 (с. 40)
|
Впр. 2 (с. 40), 3 (с. 41). Гра
|
Впр. 4 (с. 41). Гра
|
Впр. 5 (с. 41)
|
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 3 (с. 22) |
|
|
Мої шкільні речі
|
4 |
Розпитувати що це\то |
What is this\ that? |
Буква Uu. Буквосполу- чення ег. [ə], [ju:]
|
Rubber ruler copybook sharpener bookshelf |
Вказівні займенники this/that
|
Впр. 1—3 (с. 42). Гра
|
Впр. 4 (с. 43)
|
Впр. 5 (c. 43).Гра
|
Впр. 6 (с. 43
|
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 4 (с. 23) |
|
|
Олівець у пеналі
|
5 |
Розповідати про розміщення предметів |
In on under |
Буква Оо. Вуквосполу- чення sh.
|
In on under |
Прийменники місцяin, on, under.Гра
|
Впр. 1, 2 (с. 44)
|
Впр. 3 (с. 44), 4 (с.45). Гра
|
Впр. 5 (с. 45). Гра
|
Впр. 6 (с. 45)
|
|
РЗ, УР 5 (с. 24) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|
|
Де мої речі?
|
6 |
|
|
[w]. Букво- сполучення wh
|
|
Прийменники місця in, on, under. Whereis...? — It is...
|
Впр. 1 (с. 46), 3 (с. 47). Гра
|
Впр. 2 (с. 46), 3 (с. 47)
|
Впр. 5 (с. 47)
|
Впр. 6 (с. 47)
|
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 5 (с. 24) |
|
|
Шкільні справи
|
7 |
Виконувати інструкції |
Open close take look |
[tj]. БуквосполученняCh
|
Open close take look |
Числівники 11—20. Наказовий спосіб
|
Впр. 1 (с. 48), 3 (с. 49). Гра
|
Впр. 2 (с. 48). Гра
|
Впр. 4 (с. 49)
|
Впр. 5 (с. 49). Гра
|
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 7 (с. 26) |
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу
|
8 |
|
|
|
|
|
Впр. 3 (с. 50). Гра
|
Впр. 1, 2 (с. 50), 4, 5 (с. 51). Гра
|
Гра
|
Тест 3 |
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 8 (с. 27) |
Unit 4 Merry Christmas! |
||||||||||||||
|
|
Зустрічаймо зиму!
|
1 |
Описувати довкілля |
Is are |
[а:], [əи]. Буквосполу- чення ar, ow
|
Park snow tree |
Однина та множина іменників. Однина та множина дієслова tо Ье теперішній час
|
Впр. 1, 2(С.52), 4 (с. 53). Гра
|
Впр. 3 (с. 52). Гра
|
Впр. 5 (с. 53)
|
Впр. 6 (с. 53)
|
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 1 (с. 28) |
|
|
Ми — щасливі!
|
2
|
Розповідати про свій настрій
|
We\they are
|
[і]. Буква Yy
|
Old new happy sad snowman funny clown
|
Займенники we they.
|
Впр. 1, 2 (с. 54). Гра
|
Впр. 3 (с. 55)
|
Впр. 4 (с. 55)
|
Впр. 5 (с. 55)
|
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 2 (с. 29)
|
|
|
Готуємось до Різдва
|
3 |
Описувати свято |
They are |
[і:]. Букво- сполучення ее, еа
|
Santa Clauis Christmas decoration Christmas ball bell decorate |
Особові займенники .Однина та множина дієслова tо Ье теперішній час
|
Впр. 1,2 (с. 56)
|
Впр. 3 (с. 57). Гра
|
Впр. 4 (с. 57)
|
Впр. 5 (с. 57). Гра
|
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 3 (с. 30) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|
|
Мій улюблений колір
|
4 |
Називати свій улюблений колір |
My favourite colour is |
|
Кольориповт |
|
Впр. 1, 2 (c. 58) |
Впр. 3, 4 (c. 59) |
|
Впр. 5 (c. 59)
Ex 7p 9
|
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 4 (с. 31) |
|
|
Різдвяні подарунки
|
5 |
Вести розмову про подарунки |
Where is...? it is … |
[з:]. Букво- сполучення or
|
Stocking Christmas card picture |
What is this?, Where is...? |
Впр. 1, 2 (c. 60) |
Впр. 3 (c. 60), 4 (c. 61) |
Вир. 5 (с. 61) |
|
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 5 (с. 32) |
|
|
Щасливого Різдва!
|
6 |
Привітати зі святом у письмовій формі |
Merry Christmas |
[j]. Буква Yy
|
Merry Christmas |
Where is...? Прийменники місця |
Впр. 1 (c. 6'2), 3 (c. 63) |
Впр. 2 (c. 62).Гра |
Впр. 4 . (с. 63) |
Впр. 5 (c. 63) |
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 6 (с. 33) |
|
|
Давайте розважатись
|
7 |
|
|
[ȵ]. Букво- сполучення ng |
|
Let us... |
Впр. 1, 2 (c.64).Гра«Bingo!» |
Впр. 3 (c. 64 |
Впр. 4 (с. 65). |
Впр. 5 (c. 65) |
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 7 (с. 34) |
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу
|
8 |
|
|
|
|
|
|
Впр. 1, 2 (c. 66), 3, 5 (c. 67). Гра |
|
Впр. 4 (c. 67)Тест4 |
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 8 (с. 35) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу та підведення підсумків за І семестр
мат |
2 Form (1 семестр/ 2 години) “English” О.Карпюк
|
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Змістові лінії |
|
||||||||||
№ |
Дата |
Тема і підтема ситуативного спілкування |
Урок в НМК |
Очікуваний результат |
Мовленнєві зразки |
Фонети ка
|
Лексика
|
Граматика |
Сприймання на слух |
Усна взаємодія |
Зорове сприймання
|
Писемне продукування |
Дом. завд. |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
Unit 1: Meet New Friends |
||||||||||||||
|
|
Повторення п/т Знайомство.Привітання |
|
Повторити форми привітання, прощання |
Hello, hi,goodmorning,goodbye |
[h][ȵ] Букви, звуки |
Hello, hi,goodmorning,goodbye |
|
Bпp. 1 (c. 4) Bnp. 1, 2 (c. 6). Гра |
Bnp. 2 (c. 5) |
НО |
Bnp. 3(с. 5).ГраBnp. 3(с. 7) |
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 1 (с. 4) РЗ, УР 2 (с. 5) |
|
|
Давай знайомитись
|
|
Вести діалог- розпитування (знайомство) |
What is...?
|
Букви, звуки |
Повторен вивч ЛО |
What is...?
|
Bnp. 1 (c. 8), 3 (c. 9) Bnp. 1 (c. 10), 3 (c. 11). |
Bnp. 2 (с. 9) Bnp. 2 (c. 11) |
НО |
Bnp. 4(с. 9).Гра Bnp. 4(с. 11) |
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 1 (с. 6)РЗ, УР 2 (с. 7) |
|
|
На яку букву твоє ім’я? |
|
Розпитати як справи |
Howareyou?-Iamfine.Thankyou |
Букви, звуки |
Повторен вивч ЛО |
|
|
Bnp. 1 (c. 12)
|
Bnp. 2 (c. 13).Гра
|
Bnp. 3 (с. 13).Гра
|
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 3 (с. 8) |
|
|
Це мій друг
|
|
Представити друга |
She is … He is… |
[m], [n], [р], [g] [i] Літера Іі |
He she |
Займенники he/ she |
Bnp. 1 (c. 14), 3 (c. 15) |
Bnp. 2 (c. 14) |
Bnp. 4 (c. 15) |
Bnp. 5(с. 15).Гра |
Громадянська відповідальність |
РЗ,УР4 (с.9) |
|
|
Як справи? |
|
Дізнатися ім’я друга |
Is he/she...?— Yes, he/she is./No, he/ she is not. |
Літера Аа. [æ], [k], [s], [і] |
Повторен вивч ЛО |
Is he/she...? —Yes, he/she is./No, he/ she is not. |
Bnp. 4 (c. 17) |
Bnp. 1—3 (c. 16) |
Bnp. 5 (c. 17) |
Bnp. 6(с. 17) |
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 5 (с. 10) |
|
|
Разом з друзями |
|
Рахувати до 10 |
|
[b], [d], [æ], [ks]. Літери Оо, Хх |
One- ten |
Числівники 1—10 |
Bnp. 1 ,(c. 18). Гра |
Bnp. 2 (c. 19) |
Bnp. 3 (c. 19).Гра |
Bnp. 4 (с. 19
|
Громадянська відповідальність |
РЗ,УР6(с.11) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
|
[b], [d], [ks],[æ], [і] |
|
Are you..?, Is he/ she...? —Yes, I am/No, I am not. Yes, he/she is. No, he/she is not. |
Bnp. 2 (c. 20) |
Bnp. 1 (c. 20), 3, 5 (c. 21).Гра |
Bnp. 4 (c. 21) |
Тест 1 |
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 7 (с. 12) повтор |
Unit 2: Meet My Family
|
||||||||||||||
|
|
п/ т Це моя сім’я |
1 |
Розповідати про сім’ю |
Meet my.. This is my
|
Буквосполу- чення th |
Mummy daddy me |
This is... |
Bnp. 1, 2 (c. 22) |
Bnp. 3 (c. 23). Гра |
Bnp. 4 (c. 23) |
Bnp. 5(с. 23)
|
Громадянська відповідальність |
РЗ,УР1 (с.13) |
|
|
Я люблю свою сім’ю
|
|
Запитувати про членів родини |
Is this your…? Yes, sht is |
[t], [d], [г],[ɒ], [е]. Літера Е |
love |
is this...? — Yes, she/he is. No, she/ he is not.
|
Впр. 1 (с. 24), 4 (с. 25)
|
Впр. 2, 3 (с. 24)
|
Впр. 5 (c. 25).Гра
|
Впр. 6 (с. 25)
|
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 2(с. 14) |
|
|
Мої дідусь та бабуся
|
|
Розпитувати про членів родини |
Who is this? |
[ đ], Літера Uu
|
Uncle aunt Baby-brother |
Who is this?
|
Впр. 1, 2 (с. 26), 4 (с. 27)
|
Впр. 3 (с. 26). Гра
|
Впр. 5 (с. 27)
|
Впр. 6 (с. 27). Гра
|
Громадянська відповідальність |
РЗ,УР3(с.15) |
|
|
Як справи утвоїх рідних?
|
|
Розпитувати як справи у рідних |
How is your...? — He/She is fine, thank you. |
[m], [đ], [^],[h], [е], [к]. Сk
|
|
How is your...? He/She is fine, thank you.
|
Впр. 1 (с. 28), 3 (с. 29)
|
Впр. 2 (с. 28). Гра
|
Впр. 4 (с. 29)
|
Впр. о (с. 29). Гра
|
Громадянська відповідальність |
РЗ,УР4(с.16) |
|
|
Скільки тобі років?
|
|
Запитати про вік
|
How old are you? — I am... .
|
[l], [i:], [h],
[р] |
|
How old are you? — I am....Займенникиhe/she
|
Впр. 1 (с. ЗО), 2 (с. 31)
|
|
Впр. 3 (с. 31). Гра
|
Впр. 4 (с.'ЗІ)
|
Громадянська відповідальність |
РЗ,УР5(с.17) |
|
|
3 днем народження!
|
|
Запитати про вік товариша
|
How old is he/she? |
[m], [đ] [^], [Ь], [е]
|
|
How old is he/she? —He/She is... .Числівники 1—10
|
Впр. 3 (с. 33)
|
Впр. 1, 2 (с. 32). Гра |
Впр. 4 (с. 33). Гра
|
Впр. 5 (с. 33). Гра
|
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 6 (с. 18) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу
|
|
Повторити про сімю |
|
|
|
|
Впр. 1, 2 (с. 34), 4—6 (с. 35). Гра
|
Впр. 3 (с. 34). Гра
|
Тест 2 |
|
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 7 (с. 19) |
Unit 3 This Is My School |
||||||||||||||
|
|
Ми — учні |
|
Вести розповідь про себе |
I am |
Буква Аа. [æ], [ei] |
Pupil classroom |
I am your... Множина іменників
|
Впр. 1, 3 (с. 36)
|
Впр. 2 (с. 36), 4 (с. 37)
|
Впр. 5 (с. 37). Гра
|
Впр. 6 (с. 37)
|
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР1 (с. 20) |
|
|
На уроці
|
|
Виконувати інструкції |
Read write speak sing count |
[æ]. Букви Іі,Yy
|
Read write speak sing count |
Is it...? — Yes,it is./No, it is not.
|
Впр. 1, 2 (с. 38). Гра
|
Впр. 3 (с. 39). Гра
|
Впр. 4 (с. 39)
|
Впр. 5 (с. 39)
|
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 2 (с. 21) |
|
|
Моя класна кімната
|
|
Запитувати про предмети |
What is this? This is a... |
Буквосполу- чення оо.[и], [и:]
|
Blackboard computer bookcase desk CD player CD |
What is this?івідповідьThis is a...
|
Впр. 1 (с. 40)
|
Впр. 2 (с. 40), 3 (с. 41). Гра
|
Впр. 4 (с. 41). Гра
|
Впр. 5 (с. 41)
|
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 3 (с. 22) |
|
|
Мої шкільні речі
|
|
Розпитувати що це\то |
What is this\ that? |
Буква Uu. Буквосполу- чення ег. [ə], [ju:]
|
Rubber ruler copybook sharpener bookshelf |
Вказівні займенники this/that
|
Впр. 1—3 (с. 42). Гра
|
Впр. 4 (с. 43)
|
Впр. 5 (c. 43).Гра
|
Впр. 6 (с. 43
|
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 4 (с. 23) |
|
|
Олівець у пеналі
|
|
Розповідати про розміщення предметів |
In on under |
Буква Оо. Вуквосполу- чення sh.
|
In on under |
Прийменники місцяin, on, under.Гра
|
Впр. 1, 2 (с. 44)
|
Впр. 3 (с. 44), 4 (с.45). Гра
|
Впр. 5 (с. 45). Гра
|
Впр. 6 (с. 45)
|
|
РЗ, УР 5 (с. 24) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|
|
Де мої речі?
|
|
|
|
[w]. Букво- сполучення wh
|
|
Прийменники місця in, on, under. Whereis...? — It is...
|
Впр. 1 (с. 46), 3 (с. 47). Гра
|
Впр. 2 (с. 46), 3 (с. 47)
|
Впр. 5 (с. 47)
|
Впр. 6 (с. 47)
|
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 5 (с. 24) |
|
|
Шкільні справи
|
|
Виконувати інструкції |
Open close take look |
[tj]. БуквосполученняCh
|
Open close take look |
Числівники 11—20. Наказовий спосіб
|
Впр. 1 (с. 48), 3 (с. 49). Гра
|
Впр. 2 (с. 48). Гра
|
Впр. 4 (с. 49)
|
Впр. 5 (с. 49). Гра
|
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 7 (с. 26) |
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 3 (с. 50). Гра
|
Впр. 1, 2 (с. 50), 4, 5 (с. 51). Гра
|
Гра
|
Тест 3 |
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 8 (с. 27) |
Unit 4 Merry Christmas! |
||||||||||||||
|
|
Зустрічаймо зиму!
|
|
Описувати довкілля |
Is are |
[а:], [əи]. Буквосполу- чення ar, ow
|
Park snow tree |
Однина та множина іменників. Однина та множина дієслова tо Ье теперішній час
|
Впр. 1, 2(С.52), 4 (с. 53). Гра
|
Впр. 3 (с. 52). Гра
|
Впр. 5 (с. 53)
|
Впр. 6 (с. 53)
|
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 1 (с. 28) |
|
|
Ми — щасливі!
|
|
Розповідати про свій настрій
|
We\they are
|
[і]. Буква Yy
|
Old new happy sad snowman funny clown
|
Займенники we they.
|
Впр. 1, 2 (с. 54). Гра
|
Впр. 3 (с. 55)
|
Впр. 4 (с. 55)
|
Впр. 5 (с. 55)
|
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 2 (с. 29)
|
|
|
Готуємось до Різдва
|
|
Описувати свято |
They are |
[і:]. Букво- сполучення ее, еа
|
Santa Clauis Christmas decoration Christmas ball bell decorate |
Особові займенники .Однина та множина дієслова tо Ье теперішній час
|
Впр. 1,2 (с. 56)
|
Впр. 3 (с. 57). Гра
|
Впр. 4 (с. 57)
|
Впр. 5 (с. 57). Гра
|
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 3 (с. 30) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|
|
Мій улюблений колір
|
|
Називати свій улюблений колір |
My favourite colour is |
|
Кольориповт |
|
Впр. 1, 2 (c. 58) |
Впр. 3, 4 (c. 59) |
|
Впр. 5 (c. 59)
Ex 7p 9
|
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 4 (с. 31) |
|
|
Різдвяні подарунки
|
|
Вести розмову про подарунки |
Where is...? it is … |
[з:]. Букво- сполучення or
|
Stocking Christmas card picture |
What is this?, Where is...? |
Впр. 1, 2 (c. 60) |
Впр. 3 (c. 60), 4 (c. 61) |
Вир. 5 (с. 61) |
|
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 5 (с. 32) |
|
|
Щасливого Різдва!
|
|
Привітати зі святом у письмовій формі |
Merry Christmas |
[j]. Буква Yy
|
Merry Christmas |
Where is...? Прийменники місця |
Впр. 1 (c. 6'2), 3 (c. 63) |
Впр. 2 (c. 62).Гра |
Впр. 4 . (с. 63) |
Впр. 5 (c. 63) |
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 6 (с. 33) |
|
|
Давайте розважатись
|
|
|
|
[ȵ]. Букво- сполучення ng |
|
Let us... |
Впр. 1, 2 (c.64).Гра«Bingo!» |
Впр. 3 (c. 64 |
Впр. 4 (с. 65). |
Впр. 5 (c. 65) |
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 7 (с. 34) |
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 1, 2 (c. 66), 3, 5 (c. 67). Гра |
|
Впр. 4 (c. 67)Тест4 |
Громадянська відповідальність |
РЗ, УР 8 (с. 35) |
|
|
Повторення вивченого матеріалу та підведення підсумків за І семестр
мат |