Календарне планування складено відповідно до діючих Програм Міністерства освіти і науки України, рекомендованих для загальноосвітніх шкіл.( І семестр) за Типовою освітньою програмою, розроблена під керівництвом Савченко О. Я.
«Українська мова та читання» підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Частина 1Автори: Тимченко Л.І., Цепова І. В.
«Математика» підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти Автори: Скворцова С. О., Онопрієнко О. В.,
«Я досліджую світ» підручник інтегрованого курсу для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) Автори: Бібік Н. М., Бондарчук Г. П.
|
||||
Назва предмета |
|
Понеділок |
Вівторок 01.09 |
Середа 02.09 |
Українськоа мова |
|
|
1 Тема 1. Повторюємо те, чого навчилися в 1 класі Мандруємо теренами нашої країни |
2. Алфавіт. Списування з друкованого тексту. |
Літературне читання |
|
|
1. «Крилата школа» А. Качан |
|
Математика |
|
|
1. Тема 1. Узагальнюємо і впроваджуємо знання і вміння за 1 клас Повторюємо нумерацію чисел першої сотні |
2. Порівнюємо числа |
Я досліджую світ |
|
|
1.Моя країна Україна, а я — її дитина (Частина 1, с. 3-5). |
|
Дизайн і технології |
|
|
|
2.Виготовлення термометру. |
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
|
1. Дивовижний світ природи в мистецтві. Жанри мистецтва. Створення композиції «Мої найкращі літні враження» (матеріали за вибором) (с. 7). |
|
Фізична культура |
. |
|
|
1.ТЕОРЕТИКО-МЕТОД ИЧНА ПІДГОТОВКА (3 ГОД) ТМЗ. Правила безпеки та поведінки |
|
|
|
на уроках фізкультури. Підготовчі вправи: основна стійка, стійка - ноги нарізно. Загально-розвивальні вправи на місці. Нахили та повороти голови. Рухлива гра. |
||
|
|
||||
Назва предмета |
Четвер 03. 09 |
П’ятниця 04.09 |
|
||
Українська мова |
|
3.РЗМ Користуюся словами ввічливості. |
|
||
Літературне читання |
2. «Мандруємо теренами нашої країни» Пізнавальний текст |
|
|
||
Математика |
3. Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації |
|
|
||
Я досліджую світ |
|
3. Проводимо дослідження. Історія назви своєї вулиці (Ч. 1, с. 5). |
|
||
Інформатика |
|
Тема 1. Інформація. Дії з інформацією 1.Правила поведінки та безпеки |
|
||
Фізична культура |
2. ТМЗ. Бесіда: «Значення і правила виконання ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки та фізкультурної паузи». Підготовчі вправи: стійка широка, виконання стройових завдань: «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!». ЗРВ. Вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса, згинання та розгинання верхніх кінцівок. Рухлива гра . |
3. ТМЗ. Бесіда: «Рухова активність протягом дня. Фізичні вправи та їх вплив на формування фізичних якостей». Підготовчі вправи: шикування, виконання стройових завдань: «Кроком руш!», «Клас, стій!». ЗРВ. Колові рухи руками у фронтальній та сагітальній площині. Рухлива гра. |
|
||
Назва предмета |
Понеділок 07. 09 |
Вівторок 08.09 |
Середа 09.09 |
Українська мова |
4. Звуки і букви. Повторення написання малих та великих букв, що позначають голосні звуки. Звуко буквений аналіз слів. |
5. Наголос. Склад. Письмо слів під диктовку. |
6. Слово. Речення |
Літературне читання |
3. «Мандруємо теренами нашої країни» Пізнавальний текст ( продовження) |
4. «Петрикові канікули» Розповідь |
|
Математика |
4. Узагальнюємо знання про арифметичні дії додавання та віднімання |
5. Узагальнюємо прийоми додавання та віднімання в межах 10 |
6. Досліджуємо задачі. |
Я досліджую світ |
4. Пізнаю себе. Я в школі (Ч 1, с. 6-7). |
5. Що належить до природи (Ч. 1, с. 8-9). |
|
Дизайн і технології |
|
|
6. Виготовлення власноруч щоденника вражень. |
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
2.Осінні перетворення. Скульптура. Робота з природним матеріалом. Створення сюжетної скульптурної композиції «Цікаві зустрічі» (с. 10-11). |
|
Фізична культура |
|
|
4. КУЛЬТУРА РУХІВ 3 ЕЛЕМЕНТАМИ ГІМНАСТИКИ (19 ГОД)ТМЗ. Бесіда: «Режим дня. Особиста гігієна». Підготовчі вправи: шикування, команди «У колону по одному — ставай!», «У коло — ставай», «Відставити!». ЗРВ на місці без предметів. Рухлива гра . |
||
|
|
||||
Назва предмета |
Четвер 10. 09 |
П’ятниця 11.09 |
|
||
Українська мова |
|
|
|
||
Літературне читання |
5.«Твоя Батьківщина – Україна» Пізнавальний текст |
6.Позакласне читання Тема 1. Екскурсія до шкільної бібліотеки |
|
||
Математика |
7. Досліджуємо задачі. |
|
|
||
Я досліджую світ |
|
7. Кольорові сторінки природи: осінь (Ч. 1, с. 10-11). |
|
||
Інформатика |
|
2. Навколишній світ та інформація. Сприймання людиною інформації |
|
||
Фізична культура |
5.ТМЗ. Підготовчі вправи: розмикання приставними кроками в колоні, у шерензі, у колі. Загально-розвивальні вправи на місці без предметів. ЗФП: вправи для м'язів тулуба з вихідних положень сидячи. Рухлива гра. |
6. ТМЗ. Організовуючі вправи: розмикання і змикання, повороти на місці «Праворуч!», «Ліворуч!», «Кругом!» (стрибком). Загально-розвивальні вправи на місці. ЗФП: вправи для м'язів тулуба з вихідних положень лежачи. Рухлива гра. |
|
||
Назва предмета |
Понеділок 14. 09 |
Вівторок 15.09 |
Середа 16.09 |
Українська мова |
7. Перенос слів з рядка в рядок. |
8. Буква « Є». Звуко буквений аналіз слів, перенос слів, поділ слів на склади. |
9. Буква «Ї». Звуко буквений аналіз слів, перенос слів, письмо під диктовку |
Літературне читання |
7. «Озеро, яке ніколи не виходить з берегів» Легенда |
8.«Озеро, яке ніколи не виходить з берегів» Легенда ( продовження) |
|
Математика |
Аналізуємо задачі. |
Досліджуємо задачі. |
Досліджуємо математичні вирази, рівності й нерівності |
Я досліджую світ |
8. Екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути восени? (Ч. 1 с. 11). |
9. Сонце. Світло і тепло (Ч. 1, с. 12-13). |
|
Дизайн і технології |
|
|
10. Аплікація з паперу. Осінь. Дерева. |
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
3. Кольоровий водограй. Палітра. Предметні кольори. Створення кольорової композиції з улюблених квітів (акварель) (с. 15). |
|
|
|
|
7. ТМЗ: Формування ключових |
Фізична культура |
|
|
компетентностей – «Спілкування державною (і рідною, у разі відмінності) мовами» та «Спілкування іноземними мовами». Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три (чотири). ЗФП: комплекс для формування правильної постави. Рухлива гра. |
||
|
|
||||
Назва предмета |
Четвер 17. 09 |
П’ятниця 18.09 |
|
||
Українська мова |
|
10.РЗМ Спостерігаю за роллю наголосу |
|
||
Літературне читання |
9.«Гончарна столиця України» Пізнавальний текст Діагностична робота Аудіювання (письмово) «Їжачок»Г. Труфанов |
|
|
||
Математика |
11. Повторюємо геометричні фігури; величини |
|
|
||
Я досліджую світ |
|
11. Якої форми наша планета (Ч. 1, с. 14-15). |
|
||
Інформатика |
|
3.Об’єкти навколишнього світу і їх властивості |
|
||
Фізична культура |
8. ТМЗ. Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три (чотири). Загально-розвивальні вправи без предметів (імітаційного характеру). ЗФП: комплекс для формування правильної постави. |
9. ТМЗ: розвиток основних компетентностей у природничих науках і технологіях. Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три (чотири). Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею. ЗФП: вправи на положення тіла у просторі: сіди (на п'ятах, зігнувши |
|
||
|
Рухлива гра. |
ноги), упори присівши. Вправи для м'язів тулуба з вихідних положень сидячи. Рухлива гра. |
|
|||
|
||||||
Назва предмета |
Понеділок 21. 09 |
Вівторок 22.09 |
Середа 23.09 |
|||
Українська мова |
11. Закріплення написання слів з буквами « Г, Ґ». |
12. Звуки [дж] ,[ дз],[ дз′] перенос слів з ними. |
13. М’який Перенос слів. |
знак. |
||
Літературне читання |
10.«Струмочок серед гаю, як річечка» П. Тичина. Напам’ять |
11. Вишня Остап. Любіть книгу! (Читаємо в класі та вдома) |
|
|
||
Математика |
12. Додаємо і віднімаємо числа в межах 100 |
13. Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа порозрядно |
14. Додаємо віднімаємо порозрядно |
і числа |
||
Я досліджую світ |
12. Чому буває день і ніч (Ч. 1, с. 16-17). |
13. Пори року. Зміна пір року (Ч. 1, с. 18-19). |
|
|
||
Дизайн і технології |
|
|
14. Вироби з природних матеріалів. Крабик. |
|||
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
4. Калейдоскоп фантазій. Основні та похідні кольори. Робота з природним матеріалом. Створення панно |
|
|||
|
|
«Пташиний (с. 18). |
танок» |
|
||
Фізична культура |
|
|
|
10.ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м’ячем. Комплекс фізкультурної паузи. Вправи на положення тіла у просторі: упори лежачи, лежачи ззаду. ЗФП: присідання, виси. Рухлива гра. |
||
|
|
|||||
Назва предмета |
Четвер 24. 09 |
П’ятниця 25.09 |
|
|||
Українська мова |
|
|
|
|||
Літературне читання |
12. Пригара М. А. Про книжку ( Читаємо в класі та вдома) |
13.Позакласне читання Тема 2. Оповідання про школу і школярів 1 |
|
|||
Математика |
15. Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа частинами |
|
|
|||
Я досліджую світ |
|
15. Якими бувають рослини. Як розрізняють рослини (Ч1, с. 20-21). |
|
|||
Інформатика |
|
4. Види інформації за способом подання: текстова, графічна, звукова |
|
|||
Фізична культура |
11.ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м’ячем. Комплекс фізкультурної паузи. Вправи на положення тіла у просторі: упори лежачи, лежачи ззаду. ЗФП: присідання, виси. Рухлива гра. |
12. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м’ячем. Комплекс фізкультурної паузи. Вправи на положення тіла у просторі: упори лежачи, лежачи ззаду. ЗФП: присідання, виси. Рухлива гра. |
|
|||
Назва предмета |
Понеділок 28. 09 |
Вівторок 29.09 |
Середа 30.09 |
Українська мова |
14.Апостроф. Написання слів з ними Навчальна діагностична робота. Списування |
15. Діагностична робота. Списування «Осінь» |
16.Аналіз діагностичної роботи. Тема 2. Мова і мовлення. Для чого потрібна мова. Українська мова- державна мова України. |
Літературне читання |
14. Буцень О. В. В новій школі (Читаємо в класі та вдома) |
15. Коцюбинський А. Ф. Активна підготовка (Читаємо в класі та вдома) |
|
Математика |
16. Додаємо і віднімаємо числа різними способами |
17. Додаємо і віднімаємо числа різними способами. Навчальна діагностична робота. |
18. Перевіряємо свої досягнення. Діагностична робота №1 |
Я досліджую світ |
16. Проводимо дослідження. Які умови |
17. Діагностична робота № 1 Тема «Якими бувають |
|
|
потрібні рослинам життя (Ч. 1, с. 21). |
для |
рослини. Тварини в природі») |
|
||
Дизайн і технології |
|
|
|
18. Вироби з пластиліну. Мідиця мала. |
||
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
|
5. Веселка-чарівниця. Кольори веселки. Виконання: поспівка «Сім братів-кольорів». Створення фантастичної веселкової тварини (кольорові олівці або фломастери) (с. 21). |
|
||
Фізична культура |
|
|
|
13. О.В. ТМЗ: «Правила безпечної поведінки в процесі рухової та змагальної діяльності». Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики. Рухлива гра. |
||
Назва предмета |
Четвер 01.10 |
П’ятниця 02.10 |
||||
Українська мова |
|
17.РЗМ Навчаюся будувати діалог |
||||
Літературне читання |
16.«Київ» Пізнавальний текст |
|
||||
Математика |
19. Аналіз діагностичної роботи. Тема 2. Додаємо і віднімаємо числа з переходом через десяток у межах 20 Знайомимося з математичними виразами, що містять дужки |
|
||||
Я досліджую світ |
|
19 Аналіз діагностичної роботи. Тварини в природі (Ч. 1, с. 22-23). |
||||
Інформатика |
|
5.Дії з інформацією. Правдива і неправдива інформація |
||||
Фізична культура |
14.ТМЗ: «Правила безпечної поведінки в процесі рухової та змагальної діяльності». |
15. ТМЗ: «Правила безпечної поведінки в процесі рухової та змагальної діяльності». |
||||
|
Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики. ЗФП: підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата). Рухлива гра. |
Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики. ЗФП: підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата). Рухлива гра.. |
|
|||
Назва предмета |
Понеділок 05. 10 |
Вівторок 06.10 |
Середа 07.10 |
|||
Українська мова |
18.Навчаємося розрізняти усне і писемне мовлення |
19. Яке мовлення називається діалогом? |
20. Оволодіваємо технікою мовлення |
|||
Літературне читання |
17.«Рослинні символи українців» |
18.Робота з прислів’ям про знання. |
|
|||
Математика |
20. Визначаємо порядок виконання дій у виразах |
21. Складаємо задачі |
22. Додаємо і віднімаємо числа частинами |
|||
Я досліджую світ |
20. Проводимо дослідження. Як виглядає наша місцевість у різні пори року? (Ч. 1, с. 24). |
21. Рослини восени (Ч. 1, с. 26-27). |
|
|||
Дизайн і технології |
|
|
22. Вироби з пластиліну. Динозаврик. |
||
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
6. За народними мотивами. Глиняні іграшки. Стилізація. Декорування виробів. Ліплення ляльок конструктивним методом (пластилін) (с. 23-25). |
|
||
Фізична культура |
|
|
16.ТМЗ: Загально-розвивальні вправи без предметів. Комплекс для формування правильної постави. ЗФП: вправи на положення тіла в просторі. Елементи акробатики: групування лежачи. Рухлива гра . |
||
|
|||||
Назва предмета |
Четвер 08. 10 |
П’ятниця 09.10 |
|
||
Українська мова |
|
|
|
||
Літературне читання |
19.«Сонце серед ночі» В. Нестайко |
20.Позакласне читання Тема 3. Оповідання В. О. Сухомлинського про дітей |
|
||
Математика |
23. Досліджуємо задачі на знаходження суми трьох доданків |
|
|
||
Я досліджую світ |
|
23. Проводимо дослідження. Який вигляд мають рослини біля нашої школи? (Ч. 1, с. 27). |
|
||
Інформатика |
|
Тема 2. Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією |
|
||
|
|
6. Пристрої для роботи з інформацією |
|
||
Фізична культура |
17.ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. Комплекс для формування правильної постави. ЗФП: вправи на положення тіла в просторі. Елементи акробатики: групування лежачи. Рухлива гра . |
18.ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. Комплекс для формування правильної постави. ЗФП: вправи на положення тіла в просторі. Елементи акробатики: групування лежачи. Рухлива гра . |
|
||
Тиждень 7. Тема тижня: «Мова символів»
Назва предмета Понеділок 12.10 Вівторок 13.10
Українська 21.Як жести і міміка 22.Чи вміємо ми спілкуватися мова допомагають нашому ввічливо. Навчаємося вітатися і
мовленню прощатися
Літературне 21.«Сонце серед ночі» 22.«Серед чистого поля» читання В. Нестайко О. Дерманського Діагностична робота
Аудіювання (письмово) «Дивовижні імена»
Математика 24. Досліджуємо задачі на 25. Додаємо суму до числа. знаходження третього числа Віднімаємо суму від числа за сумою двох чисел.
Я досліджую 24. Тварини восени 25. Збираємо врожай. Від зернятка світ (Ч. 1, с. 28-29). до хлібини (Ч. 1, с. 30-31).
7. Дивосвіт народної фантазії. Народне малярство. Розпис Колірний
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
контраст. Створення фантастичної тварини за мотивами творчості Марії Примаченко (акварельні фарби) (с. 28). |
|
||||
|
|
|
|
||||
Назва предмета |
Четвер 15.10 |
П’ятниця 16.10 |
|
||||
Українська мова |
|
23. РЗМ Користуюся орфографічним словником |
|
||||
Літературне читання |
23.Гра «Жести» |
|
|
||||
Математика |
26. Використовуємо переставний закон додавання |
|
|
||||
Я досліджую світ |
|
26. Святковий календар осені (Ч. 1, с. 32-33). |
|
||||
Інформатика |
|
7. Комп’ютерна техніка, як засіб здійснення дій з інформацією |
|
||||
Фізична культура |
19. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. Комплекс для формування правильної постави. ЗФП: вправи на положення тіла в просторі. Елементи акробатики: групування лежачи. Рухлива гра . |
20.ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс фізкультурної паузи. ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням. Елементи акробатики: групування сидячи, перекати у групуванні, перекид боком. Вправи для м'язів нижніх кінцівок та збільшення рухливості кульшових суглобів. |
|
||||
|
|||||||
Назва предмета |
Понеділок 19.10 |
Вівторок 20.10 |
Середа 21.10 |
||||
Українська мова |
24. Навчаємося вибачати і вибачатися Навчальна діагностична робота. |
25. Діагностична робота. Мовна тема 1.«Мова і мовлення» |
28. Аналіз діагностичної роботи. Звертаємося з проханням. Дякуємо. |
||||
Літературне читання |
24. «Навіщо кажуть «Спасибі» В. Сухомлинський |
25.«Здрастуйте» В. Сухомлинський |
|
||||
Математика |
27. Розв»язуємо задачі із зайвими |
28. Досліджуємо таблиці додавання чисел у межах 20 |
29. Віднімаємо числа на основі взаємозв’язку |
||||
Фізична культура |
22. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс фізкультурної паузи. ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням, приставним кроком правим і лівим боком. Елементи акробатики: групування сидячи, перекати у групуванні, перекид боком. Вправи для м'язів нижніх кінцівок та збільшення рухливості кульшових суглобів. Рухлива гра. |
23. РУХОВА ДІЯЛЬНІСТЬ (25 ГОД.) ТМЗ: «Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій).» Загально-розвивальні вправи без предметів. Ходьба на носках, п'ятах. навичками пересувань: ходьба широкими кроками, зі зміною частоти кроку. Біг з високим підніманням стегна. Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад. Рухлива гра. |
|||
|
|||||
Назва предмета |
Понеділок 02.11 |
Вівторок 03.11 |
Середа 04.11 |
|
|
Українська мова |
27. Тема 3. Досліджуємо звуко-буквений склад слів Звуки навколо нас |
28. Правильно вимовляємо звуки в словах |
20. Чи вміємо користуватися алфавітом |
ми |
|
Літературне читання |
28.«Як дзвенять сніжинки» В. Сухомлинський ( продовження) |
29.«Сопілка із джмелиного оркестру» В, Чухліб |
|
|
|
Математика |
31. Досліджуємо задачі, у яких бракує числових даних |
32.Досліджуємо дві послідовні задачі. |
33. Досліджуємо таблиці віднімання чисел у межах 20 |
|
Я досліджую світ |
31. Битися чи не битися? (Ч. 1, с. 40-41). |
32. Кольорові сторінки природи: зима (Ч. 1, с. 42-43). |
|
|
Дизайн і технології |
|
|
33. Вироби з паперу. Рамка для фото. |
|
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
9. Малюємо музику. Графічні композиції. Створення образу улюбленої музики (фломастери) (с. 34). |
|
|
Фізична культура |
|
|
24. О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею. ЗФП: ходьба на носках, п'ятах, ходьба з високим підніманням стегна. Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок. Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад, крок галопу. Рухлива гра. |
|
Назва предмета |
Четвер 05.11 |
П’ятниця 06.11 |
||
Українська мова |
|
30.РЗМ Навчаюся розповідати казки |
||
Літературне читання |
30.«Українська іграшка» |
|
||
Математика |
34. Знайомимося із виразами зі змінною. |
|
||
Я досліджую світ |
|
34. Урок-екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути взимку? (Ч. 1, с. 43). |
||
Інформатика |
|
9. Комп’ютер та його складові |
||
Фізична культура |
25.ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з прапорцями. Загально-розвивальні вправи в русі. ЗФП: ходьба на носках, п'ятах. навичками пересувань: ходьба широкими кроками, зі зміною частоти кроку. Біг з високим підніманням стегна. Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад. Рухливі ігри та естафети. |
26. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Ходьба на носках, п'ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді. ЗФП. Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілки, зі зміною напрямку, лазіння; подолання штучних перешкод. Рухливі ігри та естафети |
||
|
||||
Назва предмета |
Понеділок 09.11 |
Вівторок 10.11 |
Середа 11.11 |
|
Українська мова |
31. Голосні звуки і букви, що їх позначають |
32. Коли букви я, ю, є позначають два звука |
33. Коли букви я, ю, є позначають два звука |
|
Літературне читання |
31.«Куликове болото» О. Пчілка |
32. Бандуренко Є. Ф. За трьома зайцями. |
|
|
|
|
(Читаємо в класі та вдома) |
|
||
Математика |
35. Досліджуємо задачі з двома запитаннями |
36. Досліджуємо залежність суми і різниці від зміни одного з компонентів |
37. Досліджуємо залежність результату арифметичної дії від зміни її компонента |
||
Я досліджую світ |
35. Рослини взимку (Ч. 1, с. 44-45). |
36. Проводимо дослідження. Як вберегти життя ялиці? ( Ч.1, с. 45). |
|
||
Дизайн і технології |
|
|
37. Вироби з паперу. Кулька бажань |
||
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
10. Творчі експерименти. Створення декоративної композиції із насіння рослин (с. 36). |
|
||
Фізична культура |
|
|
27.ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Ходьба на носках, п'ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді. ЗФП. Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілки, зі зміною напрямку, лазіння; подолання штучних перешкод. Рухливі ігри та естафети. |
||
|
|
||||
Назва предмета |
Четвер 12.11 |
П’ятниця 13.11 |
|
||
Українська мова |
|
|
|
||
Літературне читання |
33.«Український віночок» О. Воропаєв |
34.Позакласне читання Тема Читаємо та відгадуємо загадки |
5. |
||
|
|
|
|
||
Математика |
38. Порівнюємо математичні вирази. |
|
|
||
Я досліджую світ |
|
38. Тварини взимку (Ч. 1, с. 46-47). |
|
||
Інформатика |
|
10. Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв |
|
||
Фізична культура |
28. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Ходьба на носках, п'ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді. ЗФП. Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілки, зі зміною напрямку, лазіння; подолання штучних перешкод. Рухливі ігри та естафети. |
29. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з обручем. ЗФП. Ходьба «змійкою». «Човниковий» біг 4 х 9 м. Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад; крок галопу. Рухливі ігри та естафети. |
|
||
Назва предмета |
Понеділок 16.11 |
Вівторок 17.11 |
Середа 18.11 |
||
Українська мова |
34. Поділяємо слова на склади. Переносимо слова з рядка в рядок. |
35. Поділяємо слова на склади. Переносимо слова з рядка в рядок. |
36. Визначаємо наголошені і ненаголошені склади і звуки. |
||
Літературне читання |
35.«Український віночок» О. Воропаєв |
36.«Магічне слово» О. Сенатович Діагностична робота Усний переказ прочитаного твору «Пихатий півень» В. Сухомлинський |
|
||
Математика |
39. Знайомимося з прийомом округлення |
40. Додаємо і віднімаємо числа різними способами |
41. Віднімаємо на основі правила віднімання числа від суми |
||
Я досліджую світ |
39. Правила поведінки під час зимових свят (Ч. 1, с. 49). |
40. Діагностична робота № 2 Тема «Природа взимку» |
|
||
Дизайн і технології |
|
|
41. Вироби з паперу. Скринька. |
||
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
11. Осінні краєвиди. Пейзаж. Створення осіннього пейзажу в техніці «по-вологому» (акварельні фарби) (с. 38). |
|
||
Фізична культура |
|
|
30. О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з обручем. ЗФП. Ходьба «змійкою». «Човниковий» біг 4 х 9 м. Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад; крок галопу. Рухливі ігри та естафети. |
||
|
|||||
Назва предмета |
Четвер 19.11 |
П’ятниця 20.11 |
|
||
Українська мова |
|
37.РЗМ Навчаюся писати запрошення на день народження |
|
||
Літературне читання |
37.«Магічне слово» О. Сенатович |
|
|
||
Математика |
42. Віднімаємо числа різними способами |
|
|
||
Я досліджую світ |
|
42. Аналіз діагностичної роботи. Які правила в сім’ї (Ч. 1, с. 50-51). |
|
||
Інформатика |
|
11. Робочий стіл комп’ютера |
|
||
Фізична культура |
31. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою, викрути рук зі скакалкою. ЗФП. Стрибки зі скакалкою. Ходьба «змійкою», ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук. Біг з різних вихідних положень. Метання малого м’яча у щит (мішень). Рухливі ігри та естафети. |
32. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою, викрути рук зі скакалкою. ЗФП. Стрибки зі скакалкою. Ходьба «змійкою», ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук. Біг з різних вихідних положень. Метання малого м’яча у щит (мішень). Рухливі ігри та естафети. |
|
||
Назва предмета |
Понеділок 23.11 |
Вівторок 24.11 |
Середа 25.11 |
Українська мова |
38. Визначаємо наголошені і ненаголошені склади і звуки. Навчальна діагностична робота. |
39. Діагностична робота. Диктант «Зима» |
40. Аналіз діагностичної роботи. Приголосні звуки і букви, що їх позначають. |
Літературне читання |
38.«Все починається з мами» А. Костецький . Напам’ять |
39.«Зимова казка» В. Чухліб |
|
Математика |
43. Знайомимося зі складеною задачею |
44. Шукаємо шлях розв’язування складеної задачі |
45. Ділимо складену задачу на прості |
Я досліджую світ |
43. Створення календаря сімейних свят (Ч. 1, с. 51). |
44. Що я вмію і люблю (Ч. 1, с. 52-53). |
|
Дизайн і технології |
|
|
45. Вироби з паперу. Книжка. |
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
12. Урожайне свято. Натюрморт. Робота з папером. Створення натюрморту в техніці рваної аплікації «Мої улюблені фрукти й овочі» (кольоровий папір) (с. 42). |
|
Фізична культура |
|
|
33. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою, викрути рук зі скакалкою. ЗФП. Стрибки зі скакалкою. Ходьба «змійкою», ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук. Біг з різних вихідних положень. Метання малого м’яча у щит (мішень). Рухливі ігри та естафети. |
|
||
Назва предмета |
Четвер 26.11 |
П’ятниця 27.11 |
Українська мова |
|
|
Літературне читання |
40.«Красуня» О. Дерманський |
41.Позакласне читання Тема 6. Читаємо — складаємо загадки |
Математика |
46. Досліджуємо складені задачі на знаходження різниці й суми |
|
Я досліджую світ |
|
46. Створення мапи захоплень свого класу. Організація виставки «Моє улюблене заняття» (Ч. 7, с. 52-53). |
Інформатика |
|
12. Об’єкти робочого стола комп’ютера |
Фізична культура |
34.ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею. Комплекс для формування правильної постави. ЗФП. Стрибки у довжину з місця. Вправи з великим м’ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках) Рухливі ігри та естафети. |
35. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею. Комплекс для формування правильної постави. ЗФП. Стрибки у довжину з місця. Вправи з великим м’ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках) Рухливі ігри та естафети. |
Назва предмета |
Понеділок 30.11 |
Вівторок 01.12 |
Середа 02.12 |
Українська мова |
41. Дзвінкі і глухі приголосні звуки |
42. Тверді й м’які приголосні звуки. Позначаємо м’якість приголосних на письмі |
43. Тверді й м’які приголосні звуки. Позначаємо м’якість приголосних на письмі |
Літературне читання |
42.«Як зявилася новорічна ялинка?» Легенда |
43.«Як діти раділи, а ялинка плакала» В. Сухомлинський Діагностична робота Навички читання вголос ( усно ) «Чого синичка повеселішала» За Юрієм Ярмишем |
|
Математика |
47. Записуємо розв’язання задачі виразом |
48. Розв’язуємо задачі двома способами |
49. Розв’язуємо задачі різними способами |
Я досліджую світ |
47. Яким бути? (Ч. 1, с. 54-55). |
48. Розрізняй правду і обман (Ч. 1, с. 56-57). |
|
Дизайн і технології |
|
|
49. Вироби з природних матеріалів. Дивовижні птахи. |
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
13. Мистецькі настрої. Сюжетний твір. Предметне зображення. Створення сюжетного твору «Радісні моменти мого життя» (акварельні фарби) (с. 46). |
|
Фізична культура |
|
|
36. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею. Комплекс для формування правильної постави. ЗФП. Стрибки у довжину з місця. Вправи з великим м’ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках) |
|
|
|
Рухливі ігри та естафети. |
|
Назва предмета |
Четвер 03. 12 |
П’ятниця 04.12 |
||
Українська мова |
|
44. РЗМ Навчаюся складати розповідь |
||
Літературне читання |
44.«Як діти раділи, а ялинка плакала» В. Сухомлинський |
|
||
Математика |
50. Виконуємо дії з величинами |
|
||
Я досліджую світ |
|
50. Проводимо дослідження. Як поводитися із незнайомцями? (Ч. 1. с. 57). |
||
Інформатика |
|
13. Комп’ютерна програма. Меню комп’ютерної програми. |
||
Фізична культура |
37. ТМЗ Загально-розвивальні вправи зі обручем. Ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами. «Човниковий» біг 4 х 9 м, 3 х 10 м. Нахили тулуба в різних напрямках у положенні стоячи. Рухливі ігри та естафети. |
38. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі обручем. ЗФП. Ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами. «Човниковий» біг 4 х 9 м, 3 х 10 м. Рухливі ігри та естафети. |
||
Назва предмета |
Понеділок 07.12 |
Вівторок 08.12 |
Середа 09.12 |
|
Українська мова |
45 Вчимося писати слова з апострофом |
46. Позначаємо подовжені м’які приголосні на письмі |
47. Позначаємо подовжені м’які приголосні на письм |
|
Літературне читання |
45.«Новий рік» Л. Глібов |
46.«Тарасові солов’ї» Д. Чередниченко |
|
|
Математика |
51. Досліджуємо задачі на знаходження різниці |
52. Досліджуємо задачі, які містять чотири ключові слова |
53. Перевіряємо додавання і віднімання |
|
Я досліджую світ |
51.Проводимо дослідження. Як поводитися із незнайомцями? (Ч. 1. с. 57). |
52. Діаг робота №3 Тема. Це знати |
ностична потрібно |
|
Дизайн і технології |
|
|
|
53. Вироби з ниток. Кулька. |
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
14. Зимові Об'ємні Ліплення сніговиків солоного тіс |
пригоди. форми. друзів із та (с. 46). |
|
Фізична культура |
|
|
39. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі обручем. ЗФП. Ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами. «Човниковий» біг 4 х 9 м, 3 х 10 м. Рухливі ігри та естафети. |
Назва предмета |
Четвер 10.12 |
П’ятниця 11.12 |
Українська мова |
|
|
Літературне читання |
48.«Садок вишневий коло хати» Т. Шевченко |
49.Позакласне читання Тема 7. Народні казки, розказані письменниками. |
Математика |
54. Досліджуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння |
|
Я досліджую світ |
|
54. Аналіз діагностичної роботи. Будь-який вчинок має наслідки (Ч. 1, с. 60-61). |
Інформатика |
|
14. Тема 3. Малюнки й моделі Комп’ютерна графіка |
Фізична культура |
40. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з обручами. Комплекс фізкультурної паузи. ЗФП. Стрибки у глибину з висоти до 80 см з м’яким приземленням. Рухливі ігри та естафети. |
41. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Ініціативність і підприємливість». Загально-розвивальні вправи з обручами. Комплекс фізкультурної паузи. ЗФП. Стрибки у глибину з висоти до 80 см з м’яким приземленням. Рухливі ігри та естафети.. |
Назва предмета |
Понеділок 14.12 |
Вівторок 15.12 |
Середа 16.12 |
Українська мова |
48. Позначаємо на письмі звук й Вчимося писати слова з апострофом Навчальна діагностична робота. Мовна тема |
49. Діагностична робота. Мовна тема 2 «Досліджуємо звуко-буквений склад слів» |
50. Аналіз діагностичної роботи. Підсумковий урок за темою « Досліджуємо звуко-буквений склад слів». |
Літературне читання |
50.Без сім’ї свого роду - нема нації. Народу. Складання родовіду |
51.«Новий рік» Пізнавальний текст |
|
Математика |
55. Розв’язуємо задачі |
56. Розв’язуємо задачі. Навчальна діагностична робота. |
57. Перевіряємо свої досягнення. Діагностична робота №2 |
Я досліджую світ |
55. Хто що робить (Ч. 1, с. 62-63). |
56. Проводимо дослідження. Які професії мають твої рідні? (Ч. 1, с. 62). |
|
Дизайн і технології |
|
|
57. Виготовляємо моделі планет із пластиліну. Земля. |
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
15. Незабаром Новий рік. Урок-музичне свято Або Повторення пісень про зиму (с. 55). |
|
Фізична культура |
|
|
42.ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з обручами. Комплекс фізкультурної паузи. |
|
|
|
ЗФП. Стрибки у глибину з висоти до 80 см з м’яким приземленням. Рухливі ігри та естафети. |
||
|
|
||||
Назва предмета |
Четвер 17.12 |
П’ятниця 18.12 |
|
||
Українська мова |
|
51.РЗМ Навчаюся зв’язна висловлювати думку. |
|
||
Літературне читання |
52.«Новий рік» Пізнавальний текст ( продовження) |
|
|
||
Математика |
58. Аналіз діагностичної роботи. Тема 3. Розв’язуємо складені задачі. Знакомимся зі складеною задачею |
|
|
||
Я досліджую світ |
|
58. Від молока до сиру (Ч. 1, с. 64-65). |
|
||
Інформатика |
|
15. Графічні зображення |
|
||
Фізична культура |
43. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. ЗФП. Стрибки на місці з поворотами на 45, 90, 180 градусів. Передача м’яча двома руками з ударом об підлогу; ведення м’яча правою та лівою рукою з одночасними кроками Рухливі ігри та естафети. |
44. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. ЗФП. Стрибки на місці з поворотами на 45, 90, 180 градусів. Передача м’яча двома руками з ударом об підлогу; ведення м’яча правою та лівою рукою з одночасними кроками Рухливі ігри та естафети. |
|
||
Назва предмета |
Понеділок 21.12 |
Вівторок 22.12 |
Середа 23.12 |
Четвер 24.12 |
Українська мова |
52. Підсумковий урок за темою « Досліджуємо звуко-буквений склад слів». |
53. Підсумковий урок за темою « Досліджуємо звуко-буквений склад слів». |
54.Підсумковий урок за семестр |
|
Літературне читання |
53. «Новий рік» Пізнавальний текст ( продовження) |
54.Підсумковий урок за семестр. |
|
55.Підсумко вий урок за семестр. |
Математика |
59. Знайомимося зі складеною задачею Шукаємо шлях розв’язування складеної задачі |
60. Ділимо складену задачу на прості |
61. Досліджуємо складені задачі на знаходження різниці й суми |
62. Записуємо розв’язання задачі виразом |
Я досліджую світ |
чого (Ч. 1, с. 66-67). |
60. Проводимо дослідження. Який шлях проходить одяг від рослини до сорочки, від вівці до светра? (Ч. 1, с. 67). |
|
|
Дизайн і технології |
|
|
61. Виготовляємо моделі планет із пластиліну. Планети. |
|
Мистецтво: образотворче мистецтво |
|
16.Добро несе різдвяний янгол. Зображення різдвяного янгола (акварель) (с. 52). |
|
|
Фізична культура |
|
|
45. ТМЗ. Загально-розвиваль ні вправи з м'ячами. ЗФП. Стрибки на місці з поворотами |
46. ТМЗ. Загально-розви вальні вправи з м'ячами. ЗФП. Стрибки через довгу скакалку, |
|
|
|
на 45, 90, 180 градусів. Рухливі ігри та естафети. |
яка обертається вперед. Рухливі ігри та естафети.Рухл ива гра . |