Календарне планування 2 клас ІІ семестр

Про матеріал

Календарне планування з математики, української мови, літературного читання, природознавства, трудового навчання, основ здоров'я, образотворчого мистецтва та фізичної культури для 2 класу на II семестр

Перегляд файлу

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

Календарне планування

з математики, української мови, літературного читання, природознавства, трудового навчання, основ здоров’я, образотворчого мистецтва та фізичної культури для 2 класу

на II семестр

2016 - 2017 навчального року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчителя Удицької ЗОШ I-III ступенів

Вдовик Юлії Сергіївни

 

 

 

 

                                                                                                        ПЕРЕВІРЕНО

                        Заступник директора

з навчально-виховної роботи              Т.В. Канцір    

 

МАТЕМАТИКА

(4 години на тиждень)

 

Тема уроку

Дата

 

МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ. ТАБЛИЧНЕ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ.

 

65

Сутність дії множення. Знак дії множення.  Заміна прикладів на додавання прикладами на множення.

13.01

66

Назви компонентів та результату дії множення. Запис і читання виразів, які містять знак дії множення

14.01

67

Переставний закон множення. Порівняння виразу на множення. Запис і читання виразів, які містять знак дії множення порівняння математичних виразів . Ламана

15.01

68

Таблиця множення числа 2. Розв’язування задач. Периметр квадрата

17.01

69

Заміна додавання множенням. Поняття «на ..більше», « в.. більше». Задачі на множення.

20.01

70

Сутність дії ділення. Знак дії ділення. Запис і читання виразів, які містять дії ділення

21.01

71

Зв’язок дій ділення і множення. Складання прикладів на ділення з прикладів на множення.

22.01

72

Складання таблиці ділення на 2. порівняння задач на ділення.

24.01

73

Порядок виконання дій у виразах без дужок і з дужками. Прості і складені задачі на застосування дії ділення

27.01

74

Назви компонентів та результату дії ділення. Поняття «на ..менше», « в .. менше». . Розв’язування задач за малюнками.

28.01

75

Ділення рівних чисел. Залежність результату множення і ділення від зміни одного з компонентів при сталому іншому

29.01

76

Властивості множення і ділення на 1. Розв’язування прикладів та задач

 

31.01

77

Тематичний контроль з теми «МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ. ТАБЛИЧНЕ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ.» Контрольна робота

03.02

 

ТЕМА

 

78

Аналіз контрольної роботи. Таблиця множення на 3. Розв’язування прикладів і задач на застосування таблиці множення на 3

04.02

79

Числові вирази, які містять дужки. Порядок виконання дій. Периметр прямокутника

05.02

80

Взаємозв’язок дій ділення і множення. Вирази зі змінною. Задачі на ділення.

07.02

81

Таблиця ділення на число 3. Порівняння задач на ділення

10.02

82

Розв’язування прикладів та задач на дві дії різних ступенів

11.02

83

Взаємозв’язок між множенням та діленням. Задачі з буквеними компонентами

12.02

84

Розв’язування прикладів та задач на застосування таблиці множення і ділення на число 3. периметр прямокутника

14.02

85

Таблиця множення числа 4. Приклади і задачі на засвоєння таблиці множення на 4.

17.02

86

Таблиця ділення на число 4. Знаходження значень виразів з буквеними компонентами.

18.02

 

 

                                                                 ПОГОДЖЕНО

                                     Заступник директора

                                                                                    з навчально-виховної роботи              Т.В. Канцір

 

Тема уроку

Дата

87

Правила знаходження невідомого компоненту. Розв’язування прикладів і задач на застосування таблиць множення і ділення на 4. Многокутники

19.02

88

Правила знаходження невідомого компоненту. Розв’язування прикладів і задач на застосування таблиць множення і ділення на 4. Побудова відрізків

21.02

89

Тематичний контроль. Перевірка навичок усного обчислення (математичний диктант, робота на картках тощо). Складання і розв’язування прикладів і задач.

24.02

 

ТЕМА

 

90

Таблиці множення числа 5. Вправи і задачі на застосування таблиці множення на 5.

25.02

91

Таблиця ділення на число 5. Знаходження  значень виразів з буквеними компонентами

26.02

92

Читання і запис виразів що містять дії одного або різних ступенів, обчислення їх значень. Вирази зі змінною.

28.02

93

Узагальнення вивченого матеріалу. Розв’язування прикладів і задач.

03.03

94

Таблиця множення числа 6. Вправи на засвоєння таблиці. Визначення часу за годинником. Співвідношення між одиницями часу

04.03

95

Визначення часу за годинником. Співвідношення між одиницями часу. Співвідношення між одиницями часу. Одиниці вимірювання часу пов’язані з обертанням небесних тіл – доба, місяць, рік

05.03

96

Визначення часу за годинником. Визначення тривалості події, часу, початку, закінчення події. Календар

07.03

97

Таблиця ділення на число 6. Знаходження значень виразів з буквеними компонентами. Розв’язання задач

11.03

98

Розв’язування прикладів і задач на засвоєння таблиць множення та ділення на 6. Розв’язання задач двома способами..

12.03

99

Порівняння чисел. Знаходження значень виразів. Розв’язування складених задач

14.03

100

Таблиця множення числа 7. Вправи і задачі на засвоєння таблиці.

17.03

101

Порядок виконання дій у виразах. Розв’язання задачі шляхом складання рівняння.

18.03

102

Таблиця ділення на число 7. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 7.

19.03

103

Повторення таблиць множення і ділення. Складання і запис числових виразів, обчислення їх значень

21.03

104

Залежність результату множення і ділення від зміни одного із компонентів при сталому другому. Порівняння математичних виразів

31.03

105

Закріплення таблиць ділення і множення. Узагальнення вивченого матеріалу. Розв’язування прикладів і задач

01.04

106

Тематичний контроль. Контрольна робота з теми

02.04

 

ТЕМА

 

 

 

 

 

 

                                                                                                     ПОГОДЖЕНО

                                                                                     Заступник директора

                                                                                     з навчально-виховної роботи              Т.В. Канцір

 

Тема уроку

Дата

107

Аналіз контрольної роботи. Таблиця множення числа 8. розв’язування прикладів і задач на застосування таблиці множення на 8

04.04

108

Порядок виконання дій у виразах. Обчислення значень виразів

07.04

109

Таблиця ділення на число 8. Істинні та хибні рівності та нерівності. Задачі а дві дії. з буквеними компонентами. Периметр квадрата

08.04

110

Повторення таблиць множення і ділення. Складання і запис числових виразів, обчислення їх значень

09.04

111

Таблиця множення числа 9. Вправи на засвоєння таблиці.

11.04

112

Вправи і задачі на засвоєння таблиці  множення на 9. Розв’язування задач різними способами

14.04

113

Таблиця ділення на число 9. числові рівності й нерівності: істинні та хибні

15.04

114

Властивості множення на нуль, нуля на число. Ділення нуля на число. Неможливість ділення на нуль

16.04

115

Властивості множення і ділення на 10. Розв’язання задачі на 3 дії.

18.04

116

Узагальнення вивченого матеріалу. Розвязування прикладів і задач

22.04

117

Засвоєння таблиць множення і ділення. Складання задачі за виразом

23.04

118

Засвоєння властивостей множення і ділення на1, 10;множення на нуль нуля на число; ділення нуля на число. Ділення різних чисел

25.04

119

Розв’язування рівнянь. Складені задачі, які включають знаходження невідомого компонента

28.04

120

Тематичний контроль. Контрольна робота

29.04

 

ТЕМА

 

121

Повторення та закріплення вивченого. Аналіз контрольної роботи

30.04

122

Нестандартні задачі. Моделювання описаної в задачі ситуації за допомогою графіків або таблиць

05.05

123

Повторення вивченого матеріалу. Розв’язування прикладів і задач

06.05

124

Повторення вивченого матеріалу. Розв’язування прикладів і задач. Раціональні способи обчислення

07.05

125

Повторення вивченого матеріалу. Розв’язування прикладів і задач. Раціональні способи обчислення

12.05

126

Повторення вивченого матеріалу. Розв’язування прикладів і задач. Раціональні способи обчислення

13.05

127

Повторення вивченого матеріалу. Половина, третина, чверть числа (ознайомлення)

14.05

128

Просторові відношення. Геометричні фігури. Задачі на конструювання геометричних фігур. Узагальнення вивченого матеріалу

16.05

129

Просторові відношення. Геометричні фігури. Задачі з геометричним змістом. Узагальнення вивченого матеріалу

19.05

130

Буквена символіка (запис переставного закону додавання і множення). Розв’язування прикладів і задач

20.05

131

Математичні вирази. Числові вирази, які містять дужки. Розв’язування прикладів і задач

21.05

132

Порівняння значень числових виразів на основі залежності результату арифметичної дії від зміни одного з компонентів. Розв’язування прикладів і задач

23.05

 

 

Тема уроку

 

Дата

133

Тематичний контроль. Контрольна робота

26.05

134

Порівняння додавання й віднімання іменованих чисел(величин). Одиниці вимірювання.

27.05

135

Заміна більших одиниць вимірювання величини меншими. Розв’язування прикладів і задач.

28.05

136

Підсумковий урок за рік. Що вивчатимемо в 3 класі

30.05

 

ТЕМА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                      ПОГОДЖЕНО

                        Заступник директора

з навчально-виховної роботи              Т.В. Канцір    

 

УКРАЇНСЬКА МОВА

2 клас

(за підручником Захарійчук М. Д.)

 (3 години на тиждень)

 

Тема уроку

Дата

 

 

 

 

СЛОВО

 

65

Слова, що означають дії предметів (дієслова)

15.01

66

Зв'язок дієслів з іменниками у формі однини й множини

16.01

67

Спостереження за роллю дієслів в реченнях і текстах

17.01

68

Тренувальні вправи на використання дієслівних форм у різних текстах

22.01

69

Розвиток зв’язного  мовлення. Побудова діалогу. робота над деформованими реченнями

23.01

70

Тренувальні вправи на використання дієслівних форм у різних текстах. Спостереження за словами - назвами дій, близькими і протилежними за значенням

24.01

71

Тренувальні вправи на використання дієслівних форм у різних текстах. Спостереження за багатозначністю слів – назв дій

29.01

72

Поняття про службові слова та їх роль у реченні

30.01

73

Вправляння у доречному вживанні службових слів у мовленні

 

31.01

74

Спостереження за роллю службових слів у реченні

05.02

75

Повторення й закріплення вивченого матеріалу

06.02

76

Розвиток зв’язного  мовлення. Письмовий переказ тексту за прочитаним планом, що складається з питальних речень

07.02

77

Диктант. Перевірка орфографічних і пунктуаційних умінь

12.02

 

 

КОРІНЬ СЛОВА. СПІЛЬНОКОРЕНЕВІ (СПОРІДНЕНІ) СЛОВА

 

 

 

 

78

Корінь слова. Спільнокореневі слова. Розпізнавання споріднених слів, визначення в них спільної частини - кореня

13.02

79

Споріднені слова. Тренувальні вправи

14.02

80

Закріплення знань про корінь слова і спільнокореневі слова

19.02

81

Розрізнення споріднених слів та слів близьких за значенням

20.02

82

Вимова й правопис слів із ненаголошеними звуками {е},{и} в корені слова

21.02

83

Розвиток зв’язного  мовлення. Побудова діалогу за поданим початком та кінцем та серією малюнків

26.02

84

Вимова і правопис слів їз ненаголошеними звуками {е},{и}  в корені слова

27.02

85

Вимова і правопис слів їз ненаголошеними звуками {е},{и}  в корені слова

28.02

86

Закріплення знань про корінь слова і спільнокореневі слова

05.03

87

Перевірка знань з мови, мовних умінь і навичок з теми «Слово. Корінь слова. Спільнокореневі (споріднені) слова»

06.03

 

ТЕМА

 

Тема уроку

Дата

 

РЕЧЕННЯ

 

88

Речення. Зміст і його завершене інтонаційне оформлення. Розповідне речення

07.03

89

Розвиток зв’язного  мовлення. Колективний твір за поданим початком, схемами речень і серією сюжетних малюнків

12.03

Тема уроку

 

Дата

90

Розповідні речення. Розрізнення речень завершених і незавершених

13.03

91

Розповідні речення. Засвоєння питальних слів

14.03

92

Питальні речення. Вправи на інтонаційне виділення в реченнях слів, найважливіших для вираження думки

19.03

93

Поняття про спонукальні речення

20.03

94

Узагальнення знань про розповідні, питальні та спонукальні речення

21.03

95

Розвиток зв’язного  мовлення. Складання розповіді за серією сюжетних малюнків, планом, опорними словами

02.04

96

Головні слова у реченні

03.04

97

Вправи на визначення головних слів в реченні. Побудова речень за графічними схемами

04.04

98

Зв'язок слів у реченні. Закріплення знань про речення

09.04

99

Повторення й узагальнення знань з теми «Речення»

10.04

100

Розвиток зв’язного  мовлення. Складання розповіді за сюжетним малюнком і опорними словами.

11.04

101

Перевірна робота. Аудіювання.

16.04

 

ТЕКСТ

 

102

Поняття про текст. Добір заголовка до тексту

17.04

103

Будова тексту. Ознайомлення із складовими частинами тексту, абзацом

18.04

104

Уявлення про типи текстів – розповідь, опис і міркування. Текст – розповідь

23.04

105

Уявлення про типи текстів – розповідь, опис і міркування. Текст – опис, текст, міркування

24.04

106

Розвиток зв’язного  мовлення. Робота над деформованими реченнями

25.04

107

Узагальнення знань. Контрольне списування. Перевірка орфографічних і пунктуаційних умінь. Перевірка графічних навичок.

07.05

 

 

 

 

МОВА І МОВЛЕННЯ

 

108

Уявлення про мову як засіб людського спілкування. Мовні та немовні знаки

08.05

109

Рідна мова і споріднені мови. Українська мова – державна мова України

 

110

Усне й писемне мовлення

14.05

111

Слова ввічливості. Звертання

15.05

112

Перевірка знань з мови, мовних умінь і навичок з теми «Речення. Текст. Мова і мовлення»

16.05

113

Розвиток зв’язного  мовлення. Складання розповіді за сюжетним малюнком. Планом і опорними словами

21.05

 

ТЕМА

 

 

 

ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІК

 

114

Закріплення вивченого матеріалу

22.05

115

Диктант. Перевірка орфографічних і пунктуаційних умінь

23.05

116

Узагальнення й систематизація знань

28.05

Тема уроку

Дата

117

Розвиток зв’язного  мовлення. Складання розповіді за малюнком, змістом загадки (вірша, оповідання тощо)

29.05

118

Узагальнення й систематизація знань. Повторення вивченого за рік.

30.05

 

 

 

 

ТЕМА

 

 

                                                                                           ПОГОДЖЕНО

                        Заступник директора

з навчально-виховної роботи              Т.В. Канцір    

 

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

(за підручником В.О.Науменко)

 (4 години на тиждень)

 

 

 

 

 

Тема уроку

 

 

Дата

49

Г.Чубач «У лісочку на пеньочку», біографічна довідка.

13.01

50

Коли твір відкриває свої таємниці. Г.Чубач «Роса».

14.01

51

А. Костецький «Починається весна», біографічна довідка.

15.01

52

А. Костецький «Рибалка-дивак»,  «Не хочу»..

17.01

53

А.Камінчук «Баба-Віхола», «Котики вербові», біографічна довідка.

20.01

54

Коли твір відкриває свої таємниці. Відтворення художніх образів на основі  зіставлення реального та образного опису предмета чи явища

21.01

55

Вірші Тамари Коломієць «Нагідка», «Біле поле полотняне».

22.01

56

Позакласне читання. Формування умінь добирати книжки за певними ознаками. «Хліб – усьому голова»

24.01

57

Гумористичні вірші Ігоря Січовика. І.Січовик (біографічна довідка) «Віддячила», «Хитра Киця». Характеристика персонажів.

27.01

58

І.Світличний (біографічна довідка) «Півень-горлопан», «Слухала лисичка солов’я».

28.01

59

Узагальнення за розділом. Перевірка знань,умінь, навичок

 

29.01

 

Оповідання

 

60

Оповідання українських письменників. Скринька цікавих і повчальних історій. Твори Олександра Копиленка

31.01

61

Позакласне читання. Твори українських письменників – класиків. Тематична книжкова виставка

03.02

62

Скринька цікавих і повчальних історій. Твори Юрія Старостенка «Смілива зозулька»

04.02

63

Скринька цікавих і повчальних історій. Твори Миколи Трублаїні «Тико і Волохан», «Хвиля-напасниця».

05.02

64

Скринька цікавих і повчальних історій. Твори Василя Сухомлинського «Які вони бідні», «Верба - мов дівчина золотокоса».

07.02

65

Скринька цікавих і повчальних історій. Твори Віри Артамонової «Ясенок».

10.02

66

Скринька цікавих і повчальних історій. Твори Володимира Сенцовського «Бабусин онучок».

11.02

67

Скринька цікавих і повчальних історій. Твори Андрія Мястковського

12.02

68

Позакласне читання. Дитяча періодика: газети і журнали. Поняття «рубрика».

14.02

69

Скринька цікавих і повчальних історій. Твори Василя Струтинського «Як дихае верба»

17.02

70

Скринька цікавих і повчальних історій. Гумористичні твори Анатолія Григорчука « З курами лягай, з півнями вставай»

18.02

71

Скринька цікавих і повчальних історій. Гумористичні твори Всеволода Нестайка

 

19.02

Тема уроку

Дата

72

Гумористичні твори Всеволода Нестайка . Ілюстрування художніх образів твору:придумування словесних картин, розповідей за малюнком «Як ми літали в космос», «Я мрію…»

21.02

73

Узагальнення за розділом. Перевірка знань, умінь, навичок

24.02

 

Літературні казки

 

74

Завдання зі скриньок літературних казок. Поняття про літературну казку.

25.02

75

Скринька казок українських письменників. Твори Івана Франка «Лис Микита».

26.02

76

Позакласне читання. Індивідуальне й колективне складання варіантів кінцівок до прочитаних казок, оповідань

28.02

77

Скринька казок українських письменників. Твори Юрія Ярмиша «Та сама мишка».

03.03

78

Скринька казок українських письменників. Твори Василя Чухліба

04.03

79

Скринька казок зарубіжних письменників. Твори Шарля Перро

05.03

80

Твори Шарля Перро «Попелюшка», або «Соболевий черевичок»

07.03

81

Скринька казок зарубіжних письменників. Твори Ганса Крістіана Андерсена  «Принцеса на горошині».

12.03

82

Твори Ганса Крістіана Андерсена . Переказ казки

14.03

83

Узагальнення за розділом. Перевірка знань, умінь, навичок з теми «Літературні казки»

17.03

84

Позакласне читання. Складання творів мініатюр про казкових героїв.

18.03

85

Довідкова література: довідники, енциклопедії для дітей.

19.03

86

Науково – художній твір. Наукова інформація. Слова - терміни

21.03

87

Складання творів мініатюр за спостереженнями та поданими висловами

31.03

88

Робота з дитячою енциклопедією, тлумачним словником

 

 

Робота з творами. Повторення вивченого

 

89

Твори усної народної творчості – малі і фольклорні форми (які ввійшли в коло дитячого читання) «Два півника», «Зайчику, зайчику», «Іди, іди, дощику»

01.04

90

Твори усної народної творчості – малі і фольклорні форми (які ввійшли в коло дитячого читання) «Глухий дощик», «Подоляночка»

02.04

91

Твори усної народної творчості – малі і фольклорні форми (які ввійшли в коло дитячого читання) «Ходить гарбуз по городу»

04.04

92

Позакласне читання. Придумування загадок, небилиць, приказок, лічилок

07.04

93

Літературні казки українських авторів (які ввійшли в коло дитячого читання) «Колобок»

08.04

94

Літературні казки українських авторів (які ввійшли в коло дитячого читання) «Горобець та билина»

09.04

95

Літературні казки українських авторів (які ввійшли в коло дитячого читання) «Лисичка- сестричка»

11.04

96

Літературні казки українських авторів (які ввійшли в коло дитячого читання) «Міньба»

14.04

97

Літературні казки українських авторів (які ввійшли в коло дитячого читання) «Як дівчина короля перехитрила»

15.04

98

Літературні казки українських авторів (які ввійшли в коло дитячого читання) «Лис Микита»

16.04

99

Літературні казки українських авторів (які ввійшли в коло дитячого читання) «Та сама Мишка»

18.04

100

Позакласне читання. Практичне ознайомлення учнів із поняттям «абонемент» та роботою бібліотекаря на абонемент (бібліотечний урок)

22.04

101

Літературні казки зарубіжних авторів (які ввійшли в коло дитячого читання) «Соболевий черевичок»

23.04

102

Літературні казки зарубіжних авторів (які ввійшли в коло дитячого читання) «Принцеса на горошині»

25.04

Тема уроку

Дата

103

Твори українських письменників - класиків (які ввійшли в коло дитячого читання) «Заячий холодок»

28.04

104

Твори українських письменників - класиків (які ввійшли в коло дитячого читання) «Казка про Ріпку та Внучку»

29.04

105

Твори українських письменників - класиків (які ввійшли в коло дитячого читання) «Дивна звичка»

30.04

106

Твори українських письменників - класиків (які ввійшли в коло дитячого читання) «Іграшки»

 

05.05

107

Позакласне читання. Індивідуальне й колективне складання варіантів кінцівок до відомих казок, оповідань

06.05

108

Твори зарубіжних письменників – класиків (які ввійшли в коло дитячого читання) Шарль Перро «Подарунки феї»

07.05

109

Твори зарубіжних письменників – класиків (які ввійшли в коло дитячого читання) Шарль Перро «Спляча красуня»

12.05

110

Твори зарубіжних письменників – класиків (які ввійшли в коло дитячого читання) Ганс Крістіан Андерсен «Тінь»

13.05

111

Твори зарубіжних письменників – класиків (які ввійшли в коло дитячого читання) Ганс Крістіан Андерсен «Соловей»

14.05

112

Твори сучасної дитячої української літератури (які ввійшли в коло дитячого читання) Віктор Терен «Осінь»

16.05

113

Твори сучасної дитячої української літератури (які ввійшли в коло дитячого читання) Ігор Січовик «Неслухняний язичок»

19.05

114

Твори сучасної дитячої зарубіжної літератури (які ввійшли в коло дитячого читання) Платон Воронько «Чапля зшила черевички»

20.05

115

Твори сучасної дитячої зарубіжної літератури (які ввійшли в коло дитячого читання) Оксана Сенатович «Веселий сміх»

21.05

116

Дитяча періодика: газети і журнали

23.05

117

Позакласне читання. Художній опис предмета, явища, події. Проведення ігрових ситуацій «На що це схоже?»

26.05

118

Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу. Розвиток творчої діяльності на основі прочитаного

27.05

119

Самостійна письмова робота під керівництвом вчителя

28.05

120

Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу

30.05

121

Повторення вивченого за рік

 

 

 

ТЕМА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                              ПОГОДЖЕНО

                        Заступник директора

з навчально-виховної роботи              Т.В. Канцір    

 

 

ПРИРОДОЗНАВСТВО

(за підручником  Т.Г.Гільберг)

 (2 години на тиждень)

резерв – 6 годин

 

№ з/п

Зміст навчального матеріалу

Дата

Природа взимку (продовження)

33

Як зимують птахи. Допомога птахам  взимку.

14.01

34

Звірі взимку. Турбота людей про тварин взимку

16.01

35

Підсумковий урок по темі «Природа взимку».

21.01

 

 

Природа навесні

 

36

Весна та її ознаки. Планування спостережень за природою навесні.

23.01

37

Повітря та його властивості.

28.01

38

Чому буває вітер. Вітер як рух повітря

30.01

39

Погода навесні. Підвищення температури повітря

04.02

40

Дослідницький практикум. Як орієнтуватися у лісі?

06.02

41

Екскурсія у весняний ліс (парк)

11.02

42

Весняні явища у житті рослин

13.02

43

Ранньоквітучі травянисті рослини

18.02

44

Міні-проект. «Не зривай первоцвітів»

20.02

45

Зміни в житті тварин навесні

25.02

46

Поява комах

27.02

47

Повернення перелітних птахів

04.03

48

Влаштування гнізд, насиджування та виведення пташенят. Охорона птахів

06.03

49

Практична робота. Виготовлення екологічної листівки «тиша в лісі»

11.03

50

Весняні роботи людей на городах, полях та садах у рідному краї

13.03

51

Тематичний контроль з теми «Природа навесні».

18.03

 

ТЕМА

 

52

Екскурсія у довкілля

20.03

 

Природа влітку 

 

53

Ознаки літа. Складання казки про літо

01.04

54

Жива природа влітку.

03.04

55

Екскурсія у будинок природи (відділ природи краєзнавчого музею)

08.04

56

Рослини лісу. Лікарські рослини лісів

10.04

57

Міні – проект «Лісова аптека»

15.04

58

Тварини лісу.

17.04

59

Охорона лісу. Правила поведінки у лісі влітку

22.04

60

Рослини і тварини луків.

24.04

61

Рослини і тварини прісних водойм.

29.04

62

Міні – проект «Квіти в моєму житті»

06.05

Зміст навчального матеріалу

Дата

 

 

63

Діяльність людини в природі. Збереження природи

08.05

64

Міні – проект «Книга скарг» природи».

13.05

65

Червона книга України. Червонокнижні рослини свого краю

15.05

66

Узагальнення систематичних спостережень за Сонцем

20.05

67

Тематичний контроль з теми «Природа влітку»

22.05

68

Урок узагальнення. Запитання до природи: Які рослини є символами України?

27.05

69

Повторення вивченого за рік

29.05

 

ТЕМА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                    ПОГОДЖЕНО

                        Заступник директора

з навчально-виховної роботи              Т.В. Канцір    

 

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

(1 година на тиждень )

 

 

Тема уроку

Дата

 

Оригамі

 

17.

Історія виникнення оригамі. Пластика паперу. Практична робота створення за схемою фігур «Човник»

14.01

18.

Послідовність дій під час виготовлення оригамі . Практична робота колективна композиція «На дні морському»

21.01

19.

Виготовлення квітів у техніці оригамі. Практична робота «Декоративна квітка»

28.01

 

Витинанка

 

20.

Витинанка як вид народних ремесел України. Безпека праці з інструментом. Послідовність дій під час виготовлення витинанки. Практична робота.  виготовлення серветок технікою витинанки

04.02

21.

Послідовність дій під час виготовлення витинанки. Практична робота.  Виготовлення сніжинок, технікою витинанки

11.02

22.

Витинанка.. Практична робота . виготовлення мережок технікою витинанки

18.02

 

Робота з пластиліном на площині з елементами творчості

 

23.

Пластилін і його застосування. Практична робота. Ліплення з пластиліну фігурок тварин

25.02

24.

Послідовність виготовлення виробів  на площині з пластиліну. Практична робота  «Вазочка для квітів»

04.03

25

Ліплення з пластиліну овочів та фруктів. Практична робота  «Щедрий урожай» (ст.89-90).

11.03

26

Узагальнення вивченого. Тематичний контроль

18.03

 

ТЕМА

 

27.

Створення колективної творчої композиції за мотивами української народної казки. Практична робота. «Жили –були на світі…»

01.04

 

Самообслуговування

 

28.

Культура харчування. Правила поведінки за столом. Столовий посуд різного призначення. Практична робота. Сервірування столу

08.04

29.

Одяг та взуття.. Правила догляду за одягом і взуттям. Шиття. Інструменти і матеріали для шиття. Послідовність дій під час шиття. Практична робота. Пришивання ґудзиків.

15.04

30.

Екскурсія на виробництво з обробки деревини, металу, тканини (на вибір учителя). Обговорення екскурсії. Бесіда: «Знайомлюсь з професіями»

 

22.04

 

Макетування

 

31.

Виготовлення і оздоблення об’ємних виробів. Практична робота. Конструювання із сірникових коробочок меблів

 

29.04

Тема уроку

Дата

32

Послідовність дій при виготовленні макету. Практична робота. Макет «Казковий будиночок»

06.05

33.

Виготовлення колективного макету. Оздоблення макетного виробу. Практична робота «Моя школа»

13.05

34.

Узагальнення вивченого. Тематичний контроль

20.05

35.

Повторення та узагальнення вивченого за рік

27.05

 

ТЕМА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                            ПОГОДЖЕНО

                        Заступник директора

з навчально-виховної роботи              Т.В. Канцір    

 

ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я

(1 година на тиждень )

 

Тема уроку

 

Дата

 

Соціальна складова здоровя (продовження)

 

17

Безпечні й небезпечні ситуації. Джерела  допомоги в небезпечних ситуаціях. Практична робота: створення списку джерел допомоги у небезпечних ситуаціях

15.01

18

Джерела  допомоги в небезпечних ситуаціях

22.01

19

Безпечна поведінка вдома. користування телевізором, комп’ютером,мобільним телефоном. Практична робота :створення пам’ятки щодо перегляду телевізійних передач, користування комп’ютером і мобільним телефоном

29.01

20

Ситуації можливої небезпеки у школі. План евакуації. Практична робота : відпрацювання навичок евакуації  із приміщення школи згідно з планом евакуації.

05.02

21

Узагальнення і систематизація знань учнів.

12.02

22

Безпека на дорозі. Гра «пішохід»

19.02

23

Правила пішохідного руху. Дорожня розмітка

26.02

24

Перехрестя. Практична робота : моделювання ситуації переходу дороги на регульованому і нерегульованому перехресті.

05.03

25

Безпека на відпочинку. Літні та зимові розваги. Профілактика обмороження, перегрівання, сонячних опіків

12.03

26

Безпека у спілкуванні з дикими і бездомними тваринами

19.03

 

Надання першої допомоги при забиттях, порізах, подряпинах, укусах комах. Практична робота :моделювання ситуації надання першої допомоги при нескладних травмах

02.04

28

Узагальнення знань з теми  «Соціальна складова здоровя».

09.04

 

ТЕМА

 

 

Психічна і духовна складова здоровя

 

29

Смаки і захоплення людини, їх вплив на здоров`я. Практична робота : «Мої захоплення».

16.04

30

Вибір друзів. Друзі за інтересами.  Практична робота :  створення плаката «Захоплення нашого класу».

23.04

31

Людяність і співчуття. Як надати підтримку і допомогу

30.04

32

Ухвалення рішень. Вплив реклами на рішення людини

07.05

33

Вплив алкоголю на здоров`я.

14.05

34

Узагальнення знань  з теми  «Психічна і духовна складова здоровя»

21.05

35

Екскурсія

28.05

 

ТЕМА

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                        ПОГОДЖЕНО

                        Заступник директора

з навчально-виховної роботи              Т.В. Канцір    

 

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

 (1 година  на тиждень)

 

Тема уроку

дата

 

Композиційні прийоми у графіці та живописі

 

17

Композиційні засоби досягнення художньої виразності зображення. Тематичне завдання: ілюстрації до казок «Котик і Півник»

15.01

18

Пропорції та масштаб. Елементи поняття про будову фігури людини, її складові частини. Тематичне завдання: «Лижник»

22.01

19

Поняття врівноваженої та неврівноваженої композиції. Тематичне завдання: «зимові розваги»

29.01

20

Поняття композиційного  центру. Виділення головного в композиції. Тематичне завдання: «Смачні фрукти»

05.02

21

Статична та динамічна композиції. Тематичне завдання: «Хуртовина»

12.02

22

Способи передавання глибин простору. Тематичне завдання: «В українському селі»

19.02

23

Симетрія як найпростіший засіб організації площини. Тематичне завдання: «Танок метеликів»

26.02

24

Використання зображувальних можливостей кольору. Тематичне завдання: «Весна прийшла»

05.03

25

Узагальнення  знань з теми «Композиційні прийоми у графіці та живописі»

12.03

 

Композиційні прийоми у скульптурі та декоративно – прикладному мистецтві

 

26

Розширення понять про пропорції тварин, тіла людини. Тематичне завдання: «У зоопарку»

19.03

27

Формування художньо - конструктивних навичок створення статичного чи динамічного образу у скульптурі. Тематичне завдання: герої казки «Буратіно»

02.04

28

Декоративна стилізація форми (рослини, птахи). Створення декоративних образів в об’ємі. Тематичне завдання:  «Паперові диво - квіти»

09.04

29

Народна іграшка. Поняття про особливості  декоративного образу тварин. Тематичне завдання: «Дивовижні коники і баранці»

16.04

30

Ознайомлення з традиціями писанкарства в Україні. Тематичне завдання: «Великодня листівка»

23.04

31

Використання стилізації та ритму як засобів створення орнаменту. Види орнаменту. Тематичне завдання: « Дивовижні візерунки»

30.04

32

Вибір формату, виявлення головного та другорядного під час створення декоративної композиції. Тематичне завдання: «Пташка серед квітів»

07.05

  33

Розширення уявлень про симетричну форму. Тематичне завдання: «Паперовий птах»

14.05

34

Узагальнення. Тематичне завдання: «Панно з квітами», «Квіткова галявина»

21.05

35

Узагальнення знань  з теми «Композиційні прийоми у скульптурі та декоративно – прикладному мистецтві»

28.05

 

docx
Додано
8 листопада 2018
Переглядів
1061
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку