Календарне планування з математики, української мови, літературного читання, природознавства, трудового навчання, основ здоров'я, образотворчого мистецтва та фізичної культури для 2 класу на II семестр
Календарне планування
з математики, української мови, літературного читання, природознавства, трудового навчання, основ здоров’я, образотворчого мистецтва та фізичної культури для 2 класу
на II семестр
2016 - 2017 навчального року
Вчителя Удицької ЗОШ I-III ступенів
Вдовик Юлії Сергіївни
ПЕРЕВІРЕНО
Заступник директора
з навчально-виховної роботи Т.В. Канцір
МАТЕМАТИКА
(4 години на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
|
МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ. ТАБЛИЧНЕ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ. |
|
65 |
Сутність дії множення. Знак дії множення. Заміна прикладів на додавання прикладами на множення. |
13.01 |
66 |
Назви компонентів та результату дії множення. Запис і читання виразів, які містять знак дії множення |
14.01 |
67 |
Переставний закон множення. Порівняння виразу на множення. Запис і читання виразів, які містять знак дії множення порівняння математичних виразів . Ламана |
15.01 |
68 |
Таблиця множення числа 2. Розв’язування задач. Периметр квадрата |
17.01 |
69 |
Заміна додавання множенням. Поняття «на ..більше», « в.. більше». Задачі на множення. |
20.01 |
70 |
Сутність дії ділення. Знак дії ділення. Запис і читання виразів, які містять дії ділення |
21.01 |
71 |
Зв’язок дій ділення і множення. Складання прикладів на ділення з прикладів на множення. |
22.01 |
72 |
Складання таблиці ділення на 2. порівняння задач на ділення. |
24.01 |
73 |
Порядок виконання дій у виразах без дужок і з дужками. Прості і складені задачі на застосування дії ділення |
27.01 |
74 |
Назви компонентів та результату дії ділення. Поняття «на ..менше», « в .. менше». . Розв’язування задач за малюнками. |
28.01 |
75 |
Ділення рівних чисел. Залежність результату множення і ділення від зміни одного з компонентів при сталому іншому |
29.01 |
76 |
Властивості множення і ділення на 1. Розв’язування прикладів та задач
|
31.01 |
77 |
Тематичний контроль з теми «МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ. ТАБЛИЧНЕ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ.» Контрольна робота |
03.02 |
|
ТЕМА |
|
78 |
Аналіз контрольної роботи. Таблиця множення на 3. Розв’язування прикладів і задач на застосування таблиці множення на 3 |
04.02 |
79 |
Числові вирази, які містять дужки. Порядок виконання дій. Периметр прямокутника |
05.02 |
80 |
Взаємозв’язок дій ділення і множення. Вирази зі змінною. Задачі на ділення. |
07.02 |
81 |
Таблиця ділення на число 3. Порівняння задач на ділення |
10.02 |
82 |
Розв’язування прикладів та задач на дві дії різних ступенів |
11.02 |
83 |
Взаємозв’язок між множенням та діленням. Задачі з буквеними компонентами |
12.02 |
84 |
Розв’язування прикладів та задач на застосування таблиці множення і ділення на число 3. периметр прямокутника |
14.02 |
85 |
Таблиця множення числа 4. Приклади і задачі на засвоєння таблиці множення на 4. |
17.02 |
86 |
Таблиця ділення на число 4. Знаходження значень виразів з буквеними компонентами. |
18.02 |
ПОГОДЖЕНО Заступник директора з навчально-виховної роботи Т.В. Канцір
|
||
№ |
Тема уроку |
Дата |
87 |
Правила знаходження невідомого компоненту. Розв’язування прикладів і задач на застосування таблиць множення і ділення на 4. Многокутники |
19.02 |
88 |
Правила знаходження невідомого компоненту. Розв’язування прикладів і задач на застосування таблиць множення і ділення на 4. Побудова відрізків |
21.02 |
89 |
Тематичний контроль. Перевірка навичок усного обчислення (математичний диктант, робота на картках тощо). Складання і розв’язування прикладів і задач. |
24.02 |
|
ТЕМА |
|
90 |
Таблиці множення числа 5. Вправи і задачі на застосування таблиці множення на 5. |
25.02 |
91 |
Таблиця ділення на число 5. Знаходження значень виразів з буквеними компонентами |
26.02 |
92 |
Читання і запис виразів що містять дії одного або різних ступенів, обчислення їх значень. Вирази зі змінною. |
28.02 |
93 |
Узагальнення вивченого матеріалу. Розв’язування прикладів і задач. |
03.03 |
94 |
Таблиця множення числа 6. Вправи на засвоєння таблиці. Визначення часу за годинником. Співвідношення між одиницями часу |
04.03 |
95 |
Визначення часу за годинником. Співвідношення між одиницями часу. Співвідношення між одиницями часу. Одиниці вимірювання часу пов’язані з обертанням небесних тіл – доба, місяць, рік |
05.03 |
96 |
Визначення часу за годинником. Визначення тривалості події, часу, початку, закінчення події. Календар |
07.03 |
97 |
Таблиця ділення на число 6. Знаходження значень виразів з буквеними компонентами. Розв’язання задач |
11.03 |
98 |
Розв’язування прикладів і задач на засвоєння таблиць множення та ділення на 6. Розв’язання задач двома способами.. |
12.03 |
99 |
Порівняння чисел. Знаходження значень виразів. Розв’язування складених задач |
14.03 |
100 |
Таблиця множення числа 7. Вправи і задачі на засвоєння таблиці. |
17.03 |
101 |
Порядок виконання дій у виразах. Розв’язання задачі шляхом складання рівняння. |
18.03 |
102 |
Таблиця ділення на число 7. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 7. |
19.03 |
103 |
Повторення таблиць множення і ділення. Складання і запис числових виразів, обчислення їх значень |
21.03 |
104 |
Залежність результату множення і ділення від зміни одного із компонентів при сталому другому. Порівняння математичних виразів |
31.03 |
105 |
Закріплення таблиць ділення і множення. Узагальнення вивченого матеріалу. Розв’язування прикладів і задач |
01.04 |
106 |
Тематичний контроль. Контрольна робота з теми |
02.04 |
|
ТЕМА |
|
ПОГОДЖЕНО Заступник директора з навчально-виховної роботи Т.В. Канцір
|
||
№ |
Тема уроку |
Дата |
107 |
Аналіз контрольної роботи. Таблиця множення числа 8. розв’язування прикладів і задач на застосування таблиці множення на 8 |
04.04 |
108 |
Порядок виконання дій у виразах. Обчислення значень виразів |
07.04 |
109 |
Таблиця ділення на число 8. Істинні та хибні рівності та нерівності. Задачі а дві дії. з буквеними компонентами. Периметр квадрата |
08.04 |
110 |
Повторення таблиць множення і ділення. Складання і запис числових виразів, обчислення їх значень |
09.04 |
111 |
Таблиця множення числа 9. Вправи на засвоєння таблиці. |
11.04 |
112 |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення на 9. Розв’язування задач різними способами |
14.04 |
113 |
Таблиця ділення на число 9. числові рівності й нерівності: істинні та хибні |
15.04 |
114 |
Властивості множення на нуль, нуля на число. Ділення нуля на число. Неможливість ділення на нуль |
16.04 |
115 |
Властивості множення і ділення на 10. Розв’язання задачі на 3 дії. |
18.04 |
116 |
Узагальнення вивченого матеріалу. Розв’язування прикладів і задач |
22.04 |
117 |
Засвоєння таблиць множення і ділення. Складання задачі за виразом |
23.04 |
118 |
Засвоєння властивостей множення і ділення на1, 10;множення на нуль нуля на число; ділення нуля на число. Ділення різних чисел |
25.04 |
119 |
Розв’язування рівнянь. Складені задачі, які включають знаходження невідомого компонента |
28.04 |
120 |
Тематичний контроль. Контрольна робота |
29.04 |
|
ТЕМА |
|
121 |
Повторення та закріплення вивченого. Аналіз контрольної роботи |
30.04 |
122 |
Нестандартні задачі. Моделювання описаної в задачі ситуації за допомогою графіків або таблиць |
05.05 |
123 |
Повторення вивченого матеріалу. Розв’язування прикладів і задач |
06.05 |
124 |
Повторення вивченого матеріалу. Розв’язування прикладів і задач. Раціональні способи обчислення |
07.05 |
125 |
Повторення вивченого матеріалу. Розв’язування прикладів і задач. Раціональні способи обчислення |
12.05 |
126 |
Повторення вивченого матеріалу. Розв’язування прикладів і задач. Раціональні способи обчислення |
13.05 |
127 |
Повторення вивченого матеріалу. Половина, третина, чверть числа (ознайомлення) |
14.05 |
128 |
Просторові відношення. Геометричні фігури. Задачі на конструювання геометричних фігур. Узагальнення вивченого матеріалу |
16.05 |
129 |
Просторові відношення. Геометричні фігури. Задачі з геометричним змістом. Узагальнення вивченого матеріалу |
19.05 |
130 |
Буквена символіка (запис переставного закону додавання і множення). Розв’язування прикладів і задач |
20.05 |
131 |
Математичні вирази. Числові вирази, які містять дужки. Розв’язування прикладів і задач |
21.05 |
132 |
Порівняння значень числових виразів на основі залежності результату арифметичної дії від зміни одного з компонентів. Розв’язування прикладів і задач |
23.05 |
№ |
Тема уроку |
Дата |
133 |
Тематичний контроль. Контрольна робота |
26.05 |
134 |
Порівняння додавання й віднімання іменованих чисел(величин). Одиниці вимірювання. |
27.05 |
135 |
Заміна більших одиниць вимірювання величини меншими. Розв’язування прикладів і задач. |
28.05 |
136 |
Підсумковий урок за рік. Що вивчатимемо в 3 класі |
30.05 |
|
ТЕМА |
|
ПОГОДЖЕНО
Заступник директора
з навчально-виховної роботи Т.В. Канцір
УКРАЇНСЬКА МОВА
2 клас
(за підручником Захарійчук М. Д.)
(3 години на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
|
|
|
|
СЛОВО |
|
65 |
Слова, що означають дії предметів (дієслова) |
15.01 |
66 |
Зв'язок дієслів з іменниками у формі однини й множини |
16.01 |
67 |
Спостереження за роллю дієслів в реченнях і текстах |
17.01 |
68 |
Тренувальні вправи на використання дієслівних форм у різних текстах |
22.01 |
69 |
Розвиток зв’язного мовлення. Побудова діалогу. робота над деформованими реченнями |
23.01 |
70 |
Тренувальні вправи на використання дієслівних форм у різних текстах. Спостереження за словами - назвами дій, близькими і протилежними за значенням |
24.01 |
71 |
Тренувальні вправи на використання дієслівних форм у різних текстах. Спостереження за багатозначністю слів – назв дій |
29.01 |
72 |
Поняття про службові слова та їх роль у реченні |
30.01 |
73 |
Вправляння у доречному вживанні службових слів у мовленні
|
31.01 |
74 |
Спостереження за роллю службових слів у реченні |
05.02 |
75 |
Повторення й закріплення вивченого матеріалу |
06.02 |
76 |
Розвиток зв’язного мовлення. Письмовий переказ тексту за прочитаним планом, що складається з питальних речень |
07.02 |
77 |
Диктант. Перевірка орфографічних і пунктуаційних умінь |
12.02 |
|
КОРІНЬ СЛОВА. СПІЛЬНОКОРЕНЕВІ (СПОРІДНЕНІ) СЛОВА |
|
|
|
|
78 |
Корінь слова. Спільнокореневі слова. Розпізнавання споріднених слів, визначення в них спільної частини - кореня |
13.02 |
79 |
Споріднені слова. Тренувальні вправи |
14.02 |
80 |
Закріплення знань про корінь слова і спільнокореневі слова |
19.02 |
81 |
Розрізнення споріднених слів та слів близьких за значенням |
20.02 |
82 |
Вимова й правопис слів із ненаголошеними звуками {е},{и} в корені слова |
21.02 |
83 |
Розвиток зв’язного мовлення. Побудова діалогу за поданим початком та кінцем та серією малюнків |
26.02 |
84 |
Вимова і правопис слів їз ненаголошеними звуками {е},{и} в корені слова |
27.02 |
85 |
Вимова і правопис слів їз ненаголошеними звуками {е},{и} в корені слова |
28.02 |
86 |
Закріплення знань про корінь слова і спільнокореневі слова |
05.03 |
87 |
Перевірка знань з мови, мовних умінь і навичок з теми «Слово. Корінь слова. Спільнокореневі (споріднені) слова» |
06.03 |
|
ТЕМА |
|
№ |
Тема уроку |
Дата |
|
РЕЧЕННЯ |
|
88 |
Речення. Зміст і його завершене інтонаційне оформлення. Розповідне речення |
07.03 |
89 |
Розвиток зв’язного мовлення. Колективний твір за поданим початком, схемами речень і серією сюжетних малюнків |
12.03 |
№ |
Тема уроку
|
Дата |
90 |
Розповідні речення. Розрізнення речень завершених і незавершених |
13.03 |
91 |
Розповідні речення. Засвоєння питальних слів |
14.03 |
92 |
Питальні речення. Вправи на інтонаційне виділення в реченнях слів, найважливіших для вираження думки |
19.03 |
93 |
Поняття про спонукальні речення |
20.03 |
94 |
Узагальнення знань про розповідні, питальні та спонукальні речення |
21.03 |
95 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за серією сюжетних малюнків, планом, опорними словами |
02.04 |
96 |
Головні слова у реченні |
03.04 |
97 |
Вправи на визначення головних слів в реченні. Побудова речень за графічними схемами |
04.04 |
98 |
Зв'язок слів у реченні. Закріплення знань про речення |
09.04 |
99 |
Повторення й узагальнення знань з теми «Речення» |
10.04 |
100 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за сюжетним малюнком і опорними словами. |
11.04 |
101 |
Перевірна робота. Аудіювання. |
16.04 |
|
ТЕКСТ |
|
102 |
Поняття про текст. Добір заголовка до тексту |
17.04 |
103 |
Будова тексту. Ознайомлення із складовими частинами тексту, абзацом |
18.04 |
104 |
Уявлення про типи текстів – розповідь, опис і міркування. Текст – розповідь |
23.04 |
105 |
Уявлення про типи текстів – розповідь, опис і міркування. Текст – опис, текст, міркування |
24.04 |
106 |
Розвиток зв’язного мовлення. Робота над деформованими реченнями |
25.04 |
107 |
Узагальнення знань. Контрольне списування. Перевірка орфографічних і пунктуаційних умінь. Перевірка графічних навичок. |
07.05 |
|
|
|
|
МОВА І МОВЛЕННЯ |
|
108 |
Уявлення про мову як засіб людського спілкування. Мовні та немовні знаки |
08.05 |
109 |
Рідна мова і споріднені мови. Українська мова – державна мова України |
|
110 |
Усне й писемне мовлення |
14.05 |
111 |
Слова ввічливості. Звертання |
15.05 |
112 |
Перевірка знань з мови, мовних умінь і навичок з теми «Речення. Текст. Мова і мовлення» |
16.05 |
113 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за сюжетним малюнком. Планом і опорними словами |
21.05 |
|
ТЕМА |
|
|
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІК |
|
114 |
Закріплення вивченого матеріалу |
22.05 |
115 |
Диктант. Перевірка орфографічних і пунктуаційних умінь |
23.05 |
116 |
Узагальнення й систематизація знань |
28.05 |
№ |
Тема уроку |
Дата |
117 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за малюнком, змістом загадки (вірша, оповідання тощо) |
29.05 |
118 |
Узагальнення й систематизація знань. Повторення вивченого за рік. |
30.05 |
|
|
|
|
ТЕМА |
|
ПОГОДЖЕНО
Заступник директора
з навчально-виховної роботи Т.В. Канцір
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
(за підручником В.О.Науменко)
(4 години на тиждень)
№ |
Тема уроку
|
Дата |
49 |
Г.Чубач «У лісочку на пеньочку», біографічна довідка. |
13.01 |
50 |
Коли твір відкриває свої таємниці. Г.Чубач «Роса». |
14.01 |
51 |
А. Костецький «Починається весна», біографічна довідка. |
15.01 |
52 |
А. Костецький «Рибалка-дивак», «Не хочу».. |
17.01 |
53 |
А.Камінчук «Баба-Віхола», «Котики вербові», біографічна довідка. |
20.01 |
54 |
Коли твір відкриває свої таємниці. Відтворення художніх образів на основі зіставлення реального та образного опису предмета чи явища |
21.01 |
55 |
Вірші Тамари Коломієць «Нагідка», «Біле поле полотняне». |
22.01 |
56 |
Позакласне читання. Формування умінь добирати книжки за певними ознаками. «Хліб – усьому голова» |
24.01 |
57 |
Гумористичні вірші Ігоря Січовика. І.Січовик (біографічна довідка) «Віддячила», «Хитра Киця». Характеристика персонажів. |
27.01 |
58 |
І.Світличний (біографічна довідка) «Півень-горлопан», «Слухала лисичка солов’я». |
28.01 |
59 |
Узагальнення за розділом. Перевірка знань,умінь, навичок
|
29.01 |
|
Оповідання |
|
60 |
Оповідання українських письменників. Скринька цікавих і повчальних історій. Твори Олександра Копиленка |
31.01 |
61 |
Позакласне читання. Твори українських письменників – класиків. Тематична книжкова виставка |
03.02 |
62 |
Скринька цікавих і повчальних історій. Твори Юрія Старостенка «Смілива зозулька» |
04.02 |
63 |
Скринька цікавих і повчальних історій. Твори Миколи Трублаїні «Тико і Волохан», «Хвиля-напасниця». |
05.02 |
64 |
Скринька цікавих і повчальних історій. Твори Василя Сухомлинського «Які вони бідні», «Верба - мов дівчина золотокоса». |
07.02 |
65 |
Скринька цікавих і повчальних історій. Твори Віри Артамонової «Ясенок». |
10.02 |
66 |
Скринька цікавих і повчальних історій. Твори Володимира Сенцовського «Бабусин онучок». |
11.02 |
67 |
Скринька цікавих і повчальних історій. Твори Андрія М’ястковського |
12.02 |
68 |
Позакласне читання. Дитяча періодика: газети і журнали. Поняття «рубрика». |
14.02 |
69 |
Скринька цікавих і повчальних історій. Твори Василя Струтинського «Як дихае верба» |
17.02 |
70 |
Скринька цікавих і повчальних історій. Гумористичні твори Анатолія Григорчука « З курами лягай, з півнями вставай» |
18.02 |
71 |
Скринька цікавих і повчальних історій. Гумористичні твори Всеволода Нестайка
|
19.02 |
№ |
Тема уроку |
Дата |
72 |
Гумористичні твори Всеволода Нестайка . Ілюстрування художніх образів твору:придумування словесних картин, розповідей за малюнком «Як ми літали в космос», «Я мрію…» |
21.02 |
73 |
Узагальнення за розділом. Перевірка знань, умінь, навичок |
24.02 |
|
Літературні казки |
|
74 |
Завдання зі скриньок літературних казок. Поняття про літературну казку. |
25.02 |
75 |
Скринька казок українських письменників. Твори Івана Франка «Лис Микита». |
26.02 |
76 |
Позакласне читання. Індивідуальне й колективне складання варіантів кінцівок до прочитаних казок, оповідань |
28.02 |
77 |
Скринька казок українських письменників. Твори Юрія Ярмиша «Та сама мишка». |
03.03 |
78 |
Скринька казок українських письменників. Твори Василя Чухліба |
04.03 |
79 |
Скринька казок зарубіжних письменників. Твори Шарля Перро |
05.03 |
80 |
Твори Шарля Перро «Попелюшка», або «Соболевий черевичок» |
07.03 |
81 |
Скринька казок зарубіжних письменників. Твори Ганса Крістіана Андерсена «Принцеса на горошині». |
12.03 |
82 |
Твори Ганса Крістіана Андерсена . Переказ казки |
14.03 |
83 |
Узагальнення за розділом. Перевірка знань, умінь, навичок з теми «Літературні казки» |
17.03 |
84 |
Позакласне читання. Складання творів мініатюр про казкових героїв. |
18.03 |
85 |
Довідкова література: довідники, енциклопедії для дітей. |
19.03 |
86 |
Науково – художній твір. Наукова інформація. Слова - терміни |
21.03 |
87 |
Складання творів мініатюр за спостереженнями та поданими висловами |
31.03 |
88 |
Робота з дитячою енциклопедією, тлумачним словником |
|
|
Робота з творами. Повторення вивченого |
|
89 |
Твори усної народної творчості – малі і фольклорні форми (які ввійшли в коло дитячого читання) «Два півника», «Зайчику, зайчику», «Іди, іди, дощику» |
01.04 |
90 |
Твори усної народної творчості – малі і фольклорні форми (які ввійшли в коло дитячого читання) «Глухий дощик», «Подоляночка» |
02.04 |
91 |
Твори усної народної творчості – малі і фольклорні форми (які ввійшли в коло дитячого читання) «Ходить гарбуз по городу» |
04.04 |
92 |
Позакласне читання. Придумування загадок, небилиць, приказок, лічилок |
07.04 |
93 |
Літературні казки українських авторів (які ввійшли в коло дитячого читання) «Колобок» |
08.04 |
94 |
Літературні казки українських авторів (які ввійшли в коло дитячого читання) «Горобець та билина» |
09.04 |
95 |
Літературні казки українських авторів (які ввійшли в коло дитячого читання) «Лисичка- сестричка» |
11.04 |
96 |
Літературні казки українських авторів (які ввійшли в коло дитячого читання) «Міньба» |
14.04 |
97 |
Літературні казки українських авторів (які ввійшли в коло дитячого читання) «Як дівчина короля перехитрила» |
15.04 |
98 |
Літературні казки українських авторів (які ввійшли в коло дитячого читання) «Лис Микита» |
16.04 |
99 |
Літературні казки українських авторів (які ввійшли в коло дитячого читання) «Та сама Мишка» |
18.04 |
100 |
Позакласне читання. Практичне ознайомлення учнів із поняттям «абонемент» та роботою бібліотекаря на абонемент (бібліотечний урок) |
22.04 |
101 |
Літературні казки зарубіжних авторів (які ввійшли в коло дитячого читання) «Соболевий черевичок» |
23.04 |
102 |
Літературні казки зарубіжних авторів (які ввійшли в коло дитячого читання) «Принцеса на горошині» |
25.04 |
№ |
Тема уроку |
Дата |
103 |
Твори українських письменників - класиків (які ввійшли в коло дитячого читання) «Заячий холодок» |
28.04 |
104 |
Твори українських письменників - класиків (які ввійшли в коло дитячого читання) «Казка про Ріпку та Внучку» |
29.04 |
105 |
Твори українських письменників - класиків (які ввійшли в коло дитячого читання) «Дивна звичка» |
30.04 |
106 |
Твори українських письменників - класиків (які ввійшли в коло дитячого читання) «Іграшки»
|
05.05 |
107 |
Позакласне читання. Індивідуальне й колективне складання варіантів кінцівок до відомих казок, оповідань |
06.05 |
108 |
Твори зарубіжних письменників – класиків (які ввійшли в коло дитячого читання) Шарль Перро «Подарунки феї» |
07.05 |
109 |
Твори зарубіжних письменників – класиків (які ввійшли в коло дитячого читання) Шарль Перро «Спляча красуня» |
12.05 |
110 |
Твори зарубіжних письменників – класиків (які ввійшли в коло дитячого читання) Ганс Крістіан Андерсен «Тінь» |
13.05 |
111 |
Твори зарубіжних письменників – класиків (які ввійшли в коло дитячого читання) Ганс Крістіан Андерсен «Соловей» |
14.05 |
112 |
Твори сучасної дитячої української літератури (які ввійшли в коло дитячого читання) Віктор Терен «Осінь» |
16.05 |
113 |
Твори сучасної дитячої української літератури (які ввійшли в коло дитячого читання) Ігор Січовик «Неслухняний язичок» |
19.05 |
114 |
Твори сучасної дитячої зарубіжної літератури (які ввійшли в коло дитячого читання) Платон Воронько «Чапля зшила черевички» |
20.05 |
115 |
Твори сучасної дитячої зарубіжної літератури (які ввійшли в коло дитячого читання) Оксана Сенатович «Веселий сміх» |
21.05 |
116 |
Дитяча періодика: газети і журнали |
23.05 |
117 |
Позакласне читання. Художній опис предмета, явища, події. Проведення ігрових ситуацій «На що це схоже?» |
26.05 |
118 |
Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу. Розвиток творчої діяльності на основі прочитаного |
27.05 |
119 |
Самостійна письмова робота під керівництвом вчителя |
28.05 |
120 |
Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу |
30.05 |
121 |
Повторення вивченого за рік |
|
|
ТЕМА |
|
ПОГОДЖЕНО
Заступник директора
з навчально-виховної роботи Т.В. Канцір
ПРИРОДОЗНАВСТВО
(за підручником Т.Г.Гільберг)
(2 години на тиждень)
резерв – 6 годин
№ з/п |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
||
Природа взимку (продовження) |
||||
33 |
Як зимують птахи. Допомога птахам взимку. |
14.01 |
||
34 |
Звірі взимку. Турбота людей про тварин взимку |
16.01 |
||
35 |
Підсумковий урок по темі «Природа взимку». |
21.01 |
||
|
Природа навесні |
|
||
36 |
Весна та її ознаки. Планування спостережень за природою навесні. |
23.01 |
||
37 |
Повітря та його властивості. |
28.01 |
||
38 |
Чому буває вітер. Вітер як рух повітря |
30.01 |
||
39 |
Погода навесні. Підвищення температури повітря |
04.02 |
||
40 |
Дослідницький практикум. Як орієнтуватися у лісі? |
06.02 |
||
41 |
Екскурсія у весняний ліс (парк) |
11.02 |
||
42 |
Весняні явища у житті рослин |
13.02 |
||
43 |
Ранньоквітучі трав’янисті рослини |
18.02 |
||
44 |
Міні-проект. «Не зривай первоцвітів» |
20.02 |
||
45 |
Зміни в житті тварин навесні |
25.02 |
||
46 |
Поява комах |
27.02 |
||
47 |
Повернення перелітних птахів |
04.03 |
||
48 |
Влаштування гнізд, насиджування та виведення пташенят. Охорона птахів |
06.03 |
||
49 |
Практична робота. Виготовлення екологічної листівки «тиша в лісі» |
11.03 |
||
50 |
Весняні роботи людей на городах, полях та садах у рідному краї |
13.03 |
||
51 |
Тематичний контроль з теми «Природа навесні». |
18.03 |
||
|
ТЕМА |
|
||
52 |
Екскурсія у довкілля |
20.03 |
||
|
Природа влітку |
|
||
53 |
Ознаки літа. Складання казки про літо |
01.04 |
||
54 |
Жива природа влітку. |
03.04 |
||
55 |
Екскурсія у будинок природи (відділ природи краєзнавчого музею) |
08.04 |
||
56 |
Рослини лісу. Лікарські рослини лісів |
10.04 |
||
57 |
Міні – проект «Лісова аптека» |
15.04 |
||
58 |
Тварини лісу. |
17.04 |
||
59 |
Охорона лісу. Правила поведінки у лісі влітку |
22.04 |
||
60 |
Рослини і тварини луків. |
24.04 |
||
61 |
Рослини і тварини прісних водойм. |
29.04 |
||
62 |
Міні – проект «Квіти в моєму житті» |
06.05 |
||
№ |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
|
|
63 |
Діяльність людини в природі. Збереження природи |
08.05 |
||
64 |
Міні – проект «Книга скарг» природи». |
13.05 |
||
65 |
Червона книга України. Червонокнижні рослини свого краю |
15.05 |
||
66 |
Узагальнення систематичних спостережень за Сонцем |
20.05 |
||
67 |
Тематичний контроль з теми «Природа влітку» |
22.05 |
||
68 |
Урок узагальнення. Запитання до природи: Які рослини є символами України? |
27.05 |
||
69 |
Повторення вивченого за рік |
29.05 |
||
|
ТЕМА |
|
||
ПОГОДЖЕНО
Заступник директора
з навчально-виховної роботи Т.В. Канцір
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
(1 година на тиждень )
№ |
Тема уроку |
Дата |
|
Оригамі |
|
17. |
Історія виникнення оригамі. Пластика паперу. Практична робота створення за схемою фігур «Човник» |
14.01 |
18. |
Послідовність дій під час виготовлення оригамі . Практична робота колективна композиція «На дні морському» |
21.01 |
19. |
Виготовлення квітів у техніці оригамі. Практична робота «Декоративна квітка» |
28.01 |
|
Витинанка |
|
20. |
Витинанка як вид народних ремесел України. Безпека праці з інструментом. Послідовність дій під час виготовлення витинанки. Практична робота. виготовлення серветок технікою витинанки |
04.02 |
21. |
Послідовність дій під час виготовлення витинанки. Практична робота. Виготовлення сніжинок, технікою витинанки |
11.02 |
22. |
Витинанка.. Практична робота . виготовлення мережок технікою витинанки |
18.02 |
|
Робота з пластиліном на площині з елементами творчості |
|
23. |
Пластилін і його застосування. Практична робота. Ліплення з пластиліну фігурок тварин |
25.02 |
24. |
Послідовність виготовлення виробів на площині з пластиліну. Практична робота «Вазочка для квітів» |
04.03 |
25 |
Ліплення з пластиліну овочів та фруктів. Практична робота «Щедрий урожай» (ст.89-90). |
11.03 |
26 |
Узагальнення вивченого. Тематичний контроль |
18.03 |
|
ТЕМА |
|
27. |
Створення колективної творчої композиції за мотивами української народної казки. Практична робота. «Жили –були на світі…» |
01.04 |
|
Самообслуговування |
|
28. |
Культура харчування. Правила поведінки за столом. Столовий посуд різного призначення. Практична робота. Сервірування столу |
08.04 |
29. |
Одяг та взуття.. Правила догляду за одягом і взуттям. Шиття. Інструменти і матеріали для шиття. Послідовність дій під час шиття. Практична робота. Пришивання ґудзиків. |
15.04 |
30. |
Екскурсія на виробництво з обробки деревини, металу, тканини (на вибір учителя). Обговорення екскурсії. Бесіда: «Знайомлюсь з професіями»
|
22.04 |
|
Макетування |
|
31. |
Виготовлення і оздоблення об’ємних виробів. Практична робота. Конструювання із сірникових коробочок меблів
|
29.04 |
№ |
Тема уроку |
Дата |
32 |
Послідовність дій при виготовленні макету. Практична робота. Макет «Казковий будиночок» |
06.05 |
33. |
Виготовлення колективного макету. Оздоблення макетного виробу. Практична робота «Моя школа» |
13.05 |
34. |
Узагальнення вивченого. Тематичний контроль |
20.05 |
35. |
Повторення та узагальнення вивченого за рік |
27.05 |
|
ТЕМА |
|
|
|
|
ПОГОДЖЕНО
Заступник директора
з навчально-виховної роботи Т.В. Канцір
ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
(1 година на тиждень )
№ |
Тема уроку
|
Дата |
|
Соціальна складова здоров’я (продовження) |
|
17 |
Безпечні й небезпечні ситуації. Джерела допомоги в небезпечних ситуаціях. Практична робота: створення списку джерел допомоги у небезпечних ситуаціях |
15.01 |
18 |
Джерела допомоги в небезпечних ситуаціях |
22.01 |
19 |
Безпечна поведінка вдома. користування телевізором, комп’ютером,мобільним телефоном. Практична робота :створення пам’ятки щодо перегляду телевізійних передач, користування комп’ютером і мобільним телефоном |
29.01 |
20 |
Ситуації можливої небезпеки у школі. План евакуації. Практична робота : відпрацювання навичок евакуації із приміщення школи згідно з планом евакуації. |
05.02 |
21 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
12.02 |
22 |
Безпека на дорозі. Гра «пішохід» |
19.02 |
23 |
Правила пішохідного руху. Дорожня розмітка |
26.02 |
24 |
Перехрестя. Практична робота : моделювання ситуації переходу дороги на регульованому і нерегульованому перехресті. |
05.03 |
25 |
Безпека на відпочинку. Літні та зимові розваги. Профілактика обмороження, перегрівання, сонячних опіків |
12.03 |
26 |
Безпека у спілкуванні з дикими і бездомними тваринами |
19.03 |
|
Надання першої допомоги при забиттях, порізах, подряпинах, укусах комах. Практична робота :моделювання ситуації надання першої допомоги при нескладних травмах |
02.04 |
28 |
Узагальнення знань з теми «Соціальна складова здоров’я». |
09.04 |
|
ТЕМА |
|
|
Психічна і духовна складова здоров’я |
|
29 |
Смаки і захоплення людини, їх вплив на здоров`я. Практична робота : «Мої захоплення». |
16.04 |
30 |
Вибір друзів. Друзі за інтересами. Практична робота : створення плаката «Захоплення нашого класу». |
23.04 |
31 |
Людяність і співчуття. Як надати підтримку і допомогу |
30.04 |
32 |
Ухвалення рішень. Вплив реклами на рішення людини |
07.05 |
33 |
Вплив алкоголю на здоров`я. |
14.05 |
34 |
Узагальнення знань з теми «Психічна і духовна складова здоров’я» |
21.05 |
35 |
Екскурсія |
28.05 |
|
ТЕМА |
|
ПОГОДЖЕНО
Заступник директора
з навчально-виховної роботи Т.В. Канцір
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
(1 година на тиждень)
№ |
Тема уроку |
дата |
|
Композиційні прийоми у графіці та живописі |
|
17 |
Композиційні засоби досягнення художньої виразності зображення. Тематичне завдання: ілюстрації до казок «Котик і Півник» |
15.01 |
18 |
Пропорції та масштаб. Елементи поняття про будову фігури людини, її складові частини. Тематичне завдання: «Лижник» |
22.01 |
19 |
Поняття врівноваженої та неврівноваженої композиції. Тематичне завдання: «зимові розваги» |
29.01 |
20 |
Поняття композиційного центру. Виділення головного в композиції. Тематичне завдання: «Смачні фрукти» |
05.02 |
21 |
Статична та динамічна композиції. Тематичне завдання: «Хуртовина» |
12.02 |
22 |
Способи передавання глибин простору. Тематичне завдання: «В українському селі» |
19.02 |
23 |
Симетрія як найпростіший засіб організації площини. Тематичне завдання: «Танок метеликів» |
26.02 |
24 |
Використання зображувальних можливостей кольору. Тематичне завдання: «Весна прийшла» |
05.03 |
25 |
Узагальнення знань з теми «Композиційні прийоми у графіці та живописі» |
12.03 |
|
Композиційні прийоми у скульптурі та декоративно – прикладному мистецтві |
|
26 |
Розширення понять про пропорції тварин, тіла людини. Тематичне завдання: «У зоопарку» |
19.03 |
27 |
Формування художньо - конструктивних навичок створення статичного чи динамічного образу у скульптурі. Тематичне завдання: герої казки «Буратіно» |
02.04 |
28 |
Декоративна стилізація форми (рослини, птахи). Створення декоративних образів в об’ємі. Тематичне завдання: «Паперові диво - квіти» |
09.04 |
29 |
Народна іграшка. Поняття про особливості декоративного образу тварин. Тематичне завдання: «Дивовижні коники і баранці» |
16.04 |
30 |
Ознайомлення з традиціями писанкарства в Україні. Тематичне завдання: «Великодня листівка» |
23.04 |
31 |
Використання стилізації та ритму як засобів створення орнаменту. Види орнаменту. Тематичне завдання: « Дивовижні візерунки» |
30.04 |
32 |
Вибір формату, виявлення головного та другорядного під час створення декоративної композиції. Тематичне завдання: «Пташка серед квітів» |
07.05 |
33 |
Розширення уявлень про симетричну форму. Тематичне завдання: «Паперовий птах» |
14.05 |
34 |
Узагальнення. Тематичне завдання: «Панно з квітами», «Квіткова галявина» |
21.05 |
35 |
Узагальнення знань з теми «Композиційні прийоми у скульптурі та декоративно – прикладному мистецтві» |
28.05 |