Ранкова зустріч на якій ми поговоримо про те, як правильно вести себе і діяти при пожежі і яких заходів безпеки необхідно дотримуватися, щоб не стати жертвою вогню.
І. Вітання
(Діти сідають у коло на подушечки на килимку)
В цьому класі друзі всі: (три хлопки)
Я і ти, і ми, і ви. ( три хлопки)
Добрий день, тому, хто зліва. (поворот наліво)
Добрий день, тому, хто справа. ( поворот направо)
Ми – одна сім’я. (розвести руки в сторони, показати на всіх)
Вправа «Чарівні окуляри»
Учитель показує дітям коробку й повідомляє:
– Тут у мене лежать «чарівні окуляри». Той, хто їх одягне, буде бачити в інших людях лише гарне, навіть ті гарні риси, які людина приховує. Той, хто одягне ці окуляри, сам стане кращим.
Учитель одягає окуляри, підходить по черзі до кожної дитини і каже про неї щось гарне. (добра, довірлива, щедра, доброзичлива, милосердна, порядна, активна, весела, старанна, витончена, акуратна, безкорисливий, безстрашний, благородний, ввічливий, винахідливий, врівноважений, допитливий, енергійний, моторний, мудрий, надійний, охайний, чесний, творчий, уважний, талановитий, гостинний, великодушний, вірний, умієш слухати, умієш прощати, умієш фантазувати)
Діти по черзі приміряють «чарівні окуляри» і називають гарні риси своїх однолітків.
ІІ. Обмін інформацією
Розповідає підготовлений учень
День пожежної охорони
Другий місяць весни називається квітнем. Ця назва відома з шістнадцятого століття.
У цей час природа радіє життю. Під теплим сонячним прмінням багато дерев вкривається цвітом. Верба, клен, береза милують своєю чарівністю. Біля садиб піднімають свої кольорові голівки тюльпани, нарциси. Земля квітує довкола.
Тому місяць квітень так і називається.
Виступ синоптика
Учень-синоптик 1:
Поділ на групи «Атоми-молекули»
Загадкова скринька
Правила:
3.Зараз пожежники дізнаються про спалах з телефонного дзвінка і відразу ж уточнюють: за якою адресою сталася пожежа і що саме загорілося, для того щоб якомога швидше приїхати і загасити пожежу.
Відгадування загадок.
а вгору піднімається. (Дим)
Має червону сорочку.
І вогонь блокує вміло
В білій і пухнастій піні. ( Вогнегасник)
Здогадались? Це ….(Пісок)
Бува, як скло, крихка й тверда,
Та більше рідкою буває.
Найважливіша в пожежного зброя
З нею завжди іде він до бою. (Вода)
своїм гребінцем величається,
а як торкнешся, то кусається.
Якщо в квартиру зайде цей гість,
то все дотла він з’їсть.(Вогонь).
Спішить, сурмить:
— Дорогу дай!
— Моргає синім оком.
Приїде вчасно — і біда
Людей обійде боком. (Пожежна машина)
Без страху темноти,
Хлоп’ята яснолиці —
Вогню малі брати.
І мають душу щедру,
Хоч дерева сини,
Згораючи до щенту,
Вогонь дають вони. (Сірники)
Пожежі небезпечні тим, що приносять людям величезні збитки, а найголовніше - забирають людські життя. Від одного непогашеного сірника може згоріти цілий будинок. Найкращий захист від пожежі - знання і дотримання правил пожежної безпеки
Гра «Знайди правильні відповіді»
А зараз пограємо у гру «Знайди правильні відповіді»
До кожної ситуації необхідно підібрати правильну відповідь.
Питання та відповіді пропонуються у вигляді картинок (на одному підносі питання, на іншому - відповіді).
Ситуації |
Відповіді |
Виникла пожежа |
Телефонуй «101» |
У кімнаті багато диму |
Пробирайся поповзом до виходу |
На тобі горить одяг |
Падай на підлогу і катайся |
Задимився телевізор |
Відключи, накрий ковдрою |
Горить стара трава |
Закидай землею, залий водою |
Відчув запах газу |
Відкрий вікно, подзвони «104» |
Важко дихати від їдкого диму |
Дихай через мокру ганчірку |
Інтерактивна мозаїка
«Я пожежним, мабуть, буду!»
Професія пожежника небезпечна і важка, але дуже потрібна. І ми сьогодні з вами побудемо пожежниками. Нам необхідно загасити 10 багать, а для того щоб загасити одне багаття необхідно виконати одне завдання. Удачі! Сподіваюсь, ви впораєтесь!
(Презентація)
Вітаю! Ви погасили всі багаття.
ІІІ. Щоденні новини
А) визначення настрою
А тепер, я пропоную прислухатись до власних почуттів і обрати той малюнок, який відповідає вашому настрою і який ви хотіли б зберегти на цілий день (чіпляють прищепки до смайликів).
Б) Учитель повідомляє, над якими темами буде працювати клас протягом дня. Потім в «Куточку ранкової зустрічі» на дошці прикріплює в рубриці «Ми будемо сьогодні».
Сьогодні ми з вами з веселим настроєм будемо подорожувати Країною знать. А шлях до цієї країни пролягає через Море помилок, Гори Наполегливості і Ліси Терпіння.
На уроці читання сьогодні ми розпочинаємо ознайомлення із життєвим і творчим шляхом Володимира Рутківського і прочиємо його твір «Як складають вірші»
На уроці української мови ми розпочнемо роботу над темою «Прислівник».
На уроці математики будемо множити багатоцифрові числа на трицифрові. Складати і розв’язувати задачі на зустрічний рух.
На уроці трудового навчання ми як завжди попрацюємо творчо і створимо декоративні квіти з дроту.
А на природознавстві ми більше дізнаємся про природну зону мішаних лісів.
Рефлексія
Учитель: - А зараз з хорошим настроєм ми розпочнемо урок. І нехай девізом сьогоднішнього дня стануть слова :
Міркуємо – швидко!
Відповідаємо – точно!
Лічимо – правильно!
Пишемо гарно!