Ранкова зустріч 2 клас "День пожежної охорони"

Про матеріал

Ранкова зустріч на якій ми поговоримо про те, як правильно вести себе і діяти при пожежі і яких заходів безпеки необхідно дотримуватися, щоб не стати жертвою вогню.

Перегляд файлу

І. Вітання

(Діти сідають у коло на подушечки на килимку)

 

В цьому класі друзі всі:                     (три хлопки)

Я і ти, і ми, і ви.                                  ( три хлопки)

Добрий день, тому, хто зліва.            (поворот наліво)

Добрий день, тому, хто справа.         ( поворот направо)

Ми – одна сім’я.          (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

 

Вправа «Чарівні окуляри»

   Учитель показує дітям коробку й повідомляє:

 – Тут у мене лежать «чарівні окуляри». Той, хто їх одягне, буде бачити в інших людях лише гарне, навіть ті гарні риси, які людина приховує. Той, хто одягне ці окуляри, сам стане кращим.

 Учитель одягає окуляри, підходить по черзі до кожної дитини і каже про неї щось гарне. (добра, довірлива, щедра, доброзичлива, милосердна, порядна, активна, весела, старанна, витончена, акуратна, безкорисливий, безстрашний, благородний, ввічливий, винахідливий, врівноважений, допитливий, енергійний, моторний, мудрий, надійний, охайний, чесний, творчий,  уважний, талановитий, гостинний, великодушний, вірний, умієш слухати, умієш прощати, умієш фантазувати)

  • Приміряти ці окуляри і помітити в товаришеві те, чого  не бачили раніше.

Діти по черзі приміряють «чарівні окуляри» і називають гарні риси своїх однолітків.

 

ІІ. Обмін інформацією

  • А який сьогодні день нам розкаже Валерія
  1.                 Визначення дати.

Розповідає підготовлений учень

  • Доброго ранку. Сьогодні вівторок. Сімнадцяте квітня.

 День пожежної охорони

Другий місяць весни називається квітнем. Ця назва відома з шістнадцятого століття. 

У цей час природа радіє життю. Під теплим сонячним прмінням багато дерев вкривається цвітом. Верба, клен, береза милують своєю чарівністю. Біля садиб піднімають свої кольорові голівки тюльпани, нарциси. Земля квітує довкола. 

 Тому місяць квітень так і називається.

  •  Наші пращури називали цей місяць  цвітень, краснець, дзюрчальник, апріль.

 

 

  1.                 Спостереження за погодою

Виступ синоптика

  • Розпочинаючи день, кожна людина хоче дізнатися, якою буде погода. Люди якої професії повідомляють нам погоду?(Синоптики)
  •                    Ось і ми послухаємо прогнози наших синоптиків на сьогоднішній день.

Учень-синоптик 1:

  •                     Доброго дня! Вас вітає синоптична служба 4-го класу. Я розповім вам про погоду за нашим віконечком.
  • . Сонечко світить ясно. Температура повітря 18 градусів  вище  нуля. Опадів немає, напрям вітру південний.
  • Учень-синоптик 2:
  • Астрологи радять у цей день старанно працювати. А зірки кажуть, що учні четвертого класу можуть сьогодні отримати високі бали. Хай вам невдачі  і негоди не роблять у житті погоди. Щасти вам!

 

  1.                 Групове заняття
  • А тепер пограємо у гру «Атоми-молекули»

Поділ на групи «Атоми-молекули»

  • Присідайте на коврик

Загадкова скринька

Правила:

  • Скриньку не можна відкривати
  • Її можна трясти
  • Кожен може задати тільки одне закрите запитання
  • Якщо є версії, можна повідомити «Це….?»
  •  
  • У цій скринці  цікаві дані про пожежників. Кожна група зачитає свою картку
  • 1.Гасінням пожеж займаються люди, яких спеціально навчають, їх називають пожежниками. Коли ще не було телефонів, телевізорів та інтернету, пожежники дізнавалися про пожежу за допомогою спеціальних високих веж, їх називали пожежні каланчі. Цілу добу на такій вишці чергував чоловік-дозорець, який стежив за тим, щоб ніде нічого не загорілося.
  • 2. Якщо він помічав пожежу, то вішав сигнали і стрілку, яка показувала, в якій стороні щось загорілося. І тут вже пожежники дуже швидко споряджали коней, чіпляли вози-бочки з водою і їхали гасити вогонь. З ними їхав трубач, який дув у спеціальну дудку для того, щоб всі розступалися на їхньому шляху. Він знаходився далеко попереду своєї команди верхи на коні.

     3.Зараз пожежники дізнаються про спалах з телефонного дзвінка і відразу ж уточнюють: за якою адресою сталася пожежа і що саме загорілося, для того щоб якомога швидше приїхати і загасити пожежу.

  • Тепер вони звичайно ж їздять на гасіння пожеж не кіньми з возами, а на спеціальних червоно-білих машинах з сиренами і мигалками. Вони потрібні, щоб також попереджати всіх на своєму шляху про те, що потрібно дати дорогу, адже у пожежників кожна хвилина на рахунку.
  • А якщо нічого ніде не горить і допомога пожежників не потрібна, вони тренуються для того, щоб дуже швидко гасити вогонь і рятувати людей.

 

  •     Діти, сьогодні ми поговоримо про те, як правильно вести себе і діяти при пожежі і яких заходів безпеки необхідно дотримуватися, щоб не стати жертвою вогню.
  • І для цього нам потрібно виконати завдання

Відгадування  загадок. 

  • Без крил, без рук, без ніг,

      а вгору піднімається. (Дим)

  • Він завжди на гвіздочку,

Має червону сорочку.

І вогонь блокує вміло

В білій і пухнастій піні. ( Вогнегасник)

  • Із піщинок наш дружок,

Здогадались?  Це ….(Пісок)

  • Буває хмаркою вона, сніжинкою буває.

Бува, як скло, крихка й тверда,

Та більше рідкою буває.

Найважливіша в пожежного зброя

З нею завжди іде він до бою.  (Вода)

  • Червоний півень по жердині скаче,

своїм гребінцем величається,

а як торкнешся, то кусається.

Якщо в квартиру зайде цей гість,

то все дотла він з’їсть.(Вогонь).

  • Що це за машина?

Спішить, сурмить:

 — Дорогу дай!

— Моргає синім оком.

Приїде вчасно — і біда

Людей обійде боком. (Пожежна машина)

  • Живуть у тісній темниці,

Без страху темноти,

Хлоп’ята яснолиці —

Вогню малі брати.

І мають душу щедру,

Хоч дерева сини,

Згораючи до щенту,

Вогонь дають вони. (Сірники)

Пожежі небезпечні тим, що приносять людям величезні збитки, а найголовніше - забирають людські життя. Від одного  непогашеного сірника  може згоріти цілий будинок. Найкращий захист від пожежі - знання і дотримання правил пожежної безпеки

 

 Гра «Знайди правильні відповіді»

А зараз пограємо у гру «Знайди правильні відповіді»

До кожної ситуації необхідно підібрати правильну відповідь.

Питання та відповіді пропонуються у вигляді картинок (на одному підносі питання, на іншому - відповіді).

Ситуації

Відповіді

Виникла пожежа

Телефонуй «101»

У кімнаті багато диму

Пробирайся поповзом до виходу

На тобі горить одяг

Падай на підлогу і катайся

Задимився телевізор

Відключи, накрий ковдрою

Горить стара трава

Закидай землею, залий водою

Відчув запах газу

Відкрий вікно, подзвони «104»

Важко дихати від їдкого диму

Дихай через мокру ганчірку

 

Інтерактивна мозаїка

«Я пожежним, мабуть, буду!»

Професія пожежника небезпечна і важка, але дуже потрібна. І ми сьогодні з вами побудемо пожежниками. Нам  необхідно загасити 10 багать, а для того щоб загасити одне багаття необхідно виконати одне завдання. Удачі! Сподіваюсь, ви  впораєтесь!

(Презентація)

Вітаю! Ви погасили всі багаття.

 

ІІІ. Щоденні новини

А) визначення настрою

А тепер, я пропоную прислухатись до власних почуттів і обрати той малюнок, який відповідає вашому настрою і який ви хотіли б зберегти на цілий день (чіпляють прищепки до смайликів).

Б) Учитель повідомляє, над якими темами буде працювати клас протягом дня. Потім в «Куточку ранкової зустрічі» на дошці прикріплює в рубриці «Ми будемо сьогодні».

 

Сьогодні ми з вами з веселим настроєм будемо подорожувати Країною знать. А шлях до цієї країни пролягає через Море помилок, Гори Наполегливості і Ліси Терпіння.

На уроці читання сьогодні ми розпочинаємо ознайомлення із життєвим і творчим шляхом Володимира Рутківського і прочиємо його твір «Як складають вірші»

На уроці української мови ми розпочнемо роботу над темою «Прислівник».

На уроці математики будемо  множити багатоцифрові числа на трицифро­ві. Складати  і розв’язувати задачі на зустрічний рух.

На уроці трудового навчання ми як завжди попрацюємо творчо і створимо декоративні квіти з дроту.

А на природознавстві ми  більше дізнаємся про природну зону мішаних лісів.

 

Рефлексія

  • Станьте в коло.
  • Заплющте очі. Уявіть у своєму серці вогник добра, ніжності, дружби. Уявіть, як він збільшується, його сила переходить у вашу долоньку, а далі передайте у долоньку того, хто стоїть праворуч.
  • Пригадайте, що сьогодні приємного і корисного відбулося, що вам запам’яталося найбільше?
  • Усміхніться один одному. Спробуйте завжди дарувати один одному тільки добро і дружбу.

Учитель: - А зараз з хорошим настроєм ми розпочнемо урок. І нехай девізом сьогоднішнього дня стануть слова :

Міркуємо – швидко!

Відповідаємо – точно!

Лічимо – правильно!

Пишемо гарно!

 

docx
Додано
13 листопада 2018
Переглядів
1385
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку