Календарне планування 2 клас ІІ семестр НУШ

Про матеріал
Календарне планування 2 клас ІІ семестр НУШ відповідно до Типової освітньої програми під керівництвом О.Я.Савченко
Перегляд файлу

2 клас НУШ

КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ

ПЛАНУВАННЯ  НА ІІ  ПІВРІЧЧЯ

 

МАТЕМАТИКА

(4 години на тиждень)

Календарне планування уроків математики  за підручником Лишенка Г.П. «Математика.

2»В-во «Генеза» 2019

№ з/п

 

Тема уроку

Дата

ТАБЛИЧНЕ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ (56 год.)

60

Таблиця множення числа 3. Вирази і задачі на дії різного ступеня. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа

3. (с. 76-79)

 

61

Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення числа 2 і числа 3 та ділення на 2. (с79)

 

62

Задачі і вирази на дії різного ступеня для засвоєння опрацьованих таблиць. ( с80 -81)

 

63

Коло і круг та їх елементи. Порівняння задач на множення  і додавання. Доповнення умов задач запитаннями. ( с. 81-82)

 

64

Вправи і задачі на засвоєння опрацьованих таблиць (с82- 83) 

 

65

Таблиця ділення на 3. Вправи і задачі на використання таблиці ділення на 3. Креслення ламаної лінії.( с.83-84)

 

66

Поняття «рік» і «місяць». Розв’язування задач з поняттями «рік» і «місяць».  (с. 85 – 86)

 

67

Одиниці вимірювання часу. Визначення часу за циферблатом годинника. Вправи і задачі на використання таблиці ділення на

3.  ( с.86-87)

 

68

Задачі на визначення часу за циферблатом годинника.  Вправи на використання таблиць множення числа 3 і ділення на 3. ( с.87

-88)

 

69

Порівняння задач на збільшення числа на кілька одиниць  у прямій і непрямій формі. Складання задач за різними короткими записами. Дії з іменованими числами. (с88 -89)

 

70

Ознайомлення з таблицею множення числа 4. Вправи і задачі  на використання  таблиці множення числа 4. ( с 89 – 90)

 

 

71

Складання задач за схемами. Знаходження значень виразів зі змінною з використанням таблиці множення числа 4.(с 90-91)

 

72

Застосування таблиці множення числа 4 в обчисленнях та при розв’язуванні задач. Творча робота з задачею. (с91-92)

 

73

Таблиця ділення на 4.Використання таблиці ділення на 4 в обчисленнях і  розв’язуваннях задач. Підбір числових даних, щоб рівності нерівності були істинні. ( с 92-93)

 

74

Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 4. (с.  93-94)

 

75

Діагностична контрольна робота №4. 

Перевірка сформованості навичок усних обчислень

 

76

Попереднє ознайомлення з поняттями «половина». «третина»,

«чверть». Вправи на  використання  таблиць множення числа 4 і ділення на 4. (с. 94- 95).

 

77

Збільшення та зменшення числа в кілька разів. Практична робота по засвоєнню  понять «більше в» і «менше в».( с 95-96)

 

78

Задачі з поняттями «більше в» і «менше в», які вимагають застосування таблиць множення числа 4 і ділення на 4.

Знаходження значень виразів зі зміною. ( с 97).

 

79

Ознайомлення з таблицею множення числа 5. Обчислення виразів і розв’язування задач, які вимагають застосування таблиці множення числа 5. ( с97-98)

 

80

Порівняння складених задач з поняттями « більше в» і «більше   на». Вправи і задачі, що вимагають застосування таблиці множення числа 5. ( с99)

 

81

Правила порядку виконання дій у виразах. Задачі на суму двох добутків. (с. 99-101)

 

82

Ознайомлення з таблицею ділення на5. Вправи і задачі, які вимагають застосування таблиці ділення на 5. (с. 101-102)

 

83

Вправи і задачі, які вимагають застосування таблиць множення числа 5 і ділення на 5. (с 102-103)

 

84

Задачі на 3 дії. Творча робота з задачами. Обчислення виразів, які вимагають використання таблиць.  (с 103-104)

 

 

85

Складання і розв’язування задач . Порівняння виразів. (с104105)

 

86

Таблиця множення числа 6. Вправи і задачі, які вимагають використання таблиці множення числа 6. (с.105)

 

87

Вправи і задачі, які вимагають використання таблиць множення та ділення з числами 4-6. (с.106)

 

88

Складання виразів за таблицею. Вибір виразу для розв’язування задачі. Складання задачі за виразом. Використання дужок для зміни порядку дій у виразах. (с.106- 107)

 

 

 

 

 

 

 

89

Таблиця ділення на 6. Використання таблиці для обчислення виразів і розв’язування задач. Творча робота з задачею. (с 107108)

 

90

Складання виразів. Розв’язування  задач. Обчислення виразів з іменованими числами. (с108- 109)

 

91

Діагностична контрольна робота №5.  Комбінована

 

92

 Кратне порівняння величин і чисел. (с. 109-110)

 

93

Задачі про вік. Дії з іменованими числами. (с. 111)

 

94

Переставний закон множення. Креслення відрізків горизонтально, вертикально, похило.(с.111-112)

 

95

Таблиця множення числа 7. Використання таблиці множення числа 7 в обчисленнях. Знаходження значень виразів зі змінною. С.113

 

96

Вправи і задачі, при розв’язуванні яких використовуються таблиці множення та ділення. Порядок дій у виразах. (с. 113-

114)

 

97

Таблиця ділення на 7. Використання таблиці ділення на 7 в обчисленнях.(с.114-115)

 

98

Пошук плану розв’язування задач  від запитання. Вправи на застосування  таблиць множення і ділення з числом 7. (с.115-

116)

 

 

99

Зв'язок між множенням та діленням. Розв’язування задач двома способами. Складання задач за малюнками.(с. 116-118)

 

100

Порівняння задач  на 2  і 3 дії. Розширення задачі через запитання і через числове дане. Порівняння виразу на 2 дії і числа. (с. 118 -119)

 

101

Таблиця множення числа 8. Креслення відрізків. Розв’язування задач. ( с.119-120)

 

102

Складання задач за малюнком і схемою розв’язання.  Складання виразів. Дії з іменованими числами. (с.120-121)

 

103

Складання задач за малюнками та схемами. Вправи на використання таблиці ділення на 8. (с.121-122)

 

104

Таблиця ділення на 8. Вправи і задачі, в яких треба використати таблицю ділення на 8.(с 122)

 

105

Доповнення нерівностей і рівностей. Розв’язування задач. Порівняння виразів. (с122-123)

 

106

Знаходження невідомого діленого. Розв’язування задачі за планом і схемою міркувань. Знаходження значень виразу зі змінною. ( с.123-125)

 

107

Діагностична контрольна робота №6.  Комбінована

 

108

 Таблиця множення числа 9. Вправи на використання таблиці множення числа 9. Задача обернена до задачі на знаходження периметра трикутника. Складання задач за діаграмою.  (с. 125-

 

109

126)Складання задач за короткими записами. Порівнювання виразів  на 2 дії. Обчислення периметрів трикутників за малюнком.       

(с. 126- 127)

 

110

Складання і розв’язування задач за запитанням і малюнком. Обчислення виразів з використанням таблиці множення числа 9 або переставного закону множення. (с 127-128)

 

111

Таблиця ділення на 9. Вправи на використання таблиці ділення на 9. Розв’язування задач. Порівняння виразів на 2 дії. (с128-

129)

 

112

Вправи і задачі на використання таблиць множення та ділення. (с. 129-130)

 

113

Розширення задач через числове дане. Знаходження значень виразів зі змінною. Розв’язування задачі двома способами.(с130-131)

 

 114

Розв’язування задач різними способами.  Обчислення виразів на дії різного ступеня. (с.131-132)

 

115

Центнер. Порівняння складених іменованих чисел. (с.132-133)

 

Множення та ділення з 1 та 0 (10годин )

116

Множення чисел 1 та 0. Множення на 1 та 0. Розв’язування задач із запитанням «На скільки…»  (с 133-134)

 

117

Ділення на 1. Ділення рівних чисел. Задачі на різницеве порівняння двох часток. (с 134-135)

 

118

Ділення нуля. Неможливість ділення на нуль. Складання задач за діаграмою. ( с. 135-136)

 

119

Множення числа 10. Задача, обернена до задачі на знаходження суми двох добутків. (с 136- 137)

 

120

Множення та  ділення на 10. Задача,  обернена до задачі на знаходження суми двох добутків. (с 137- 138)

 

121

Розв’язування задач  на знаходження суми, один з доданків якої заданий кратним відношенням до іншого. Знаходження значення виразів зі змінною. (с.138-139)

 

122

Розв’язування задач  на знаходження суми, один з доданків якої заданий кратним відношенням до іншого. (с.138-139)

 

123

Складання виразів за блок-схемами. Вправи та задачі , які містять  дії з 1, 0 чи10. (с. 139)

 

124

Складання виразів за блок-схемами. Вправи та задачі , які містять  дії з 1, 0 чи10. (с. 139)

 

125

Діагностична контрольна робота №7.  Комбінована

 

 

Повторення та узагальнення вивченого (8 годин)

126

Нумерація чисел. Додавання і віднімання в межах 100. Зміна суми при зміні одного доданку на кілька одиниць. Обчислення  ламаної лінії за довжиною ланок та її креслення.

 

127

Різні способи додавання двоцифрових чисел. Додавання  іменованих чисел. Прості задачі на додавання.

 

128

Способи перевірки дії додавання. Задачі , що містять збільшення числа на кілька одиниць.

 

129

Способи віднімання двоцифрових чисел. Віднімання іменованих чисел . Способи перевірки дії віднімання.  Задачі, що містять зменшення числа на кілька одиниць.

 

130

Одиниці вимірювання довжини, вартості, часу і маси. Розв’язування задач з  цими величинами. Дії з іменованими числами

 

131

Способи перевірки множення. Задачі на множення.

Розв’язування  складених задач, які містять збільшення  числа у кілька разів

 

132

Способи перевірки ділення. Задачі на ділення. Розв’язування  складених задач, які містять  зменшення числа у кілька разів або кратне порівняння.  

 

133

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Читання

За підручником О. Савченко (частина 2)

(4 години на тиждень)

 

№ з/п

 

Тема уроку

Дата

 

Зачарувала все зима... ( 11  год.)

46

Вступ до теми. Досліджуємо текст. В. Чухліб «Зимова казка». Складання продовження казки (с. 59).

 

47

Білі шати зими. Порівняння-образ. В. Скомаровський «Казкові шати». Загадки (с. 60).

 

48

Досліджуємо текст. Г. Демченко «Ялинова шишка». Загадкадобавлянка (с. 62-63).

 

49

Досліджуємо текст. Г. Демченко «Ялинова шишка». Загадкадобавлянка (с. 62-63).

 

50

Робота з дитячою книжкою. І.Малкович «Золотий павучок»

ст.95

 

51

 Зимові дива. Зимові свята. В. Багірова «Лист до Чудотворця». І.

Малкович «Молитва Ангелу». О. Наконечна «Свято Миколая»

 

52

(Вже Різдво прийшло до хати, нам пора колядувати! Робота з с. 64-65). картиною Г. Назаренко «Колядники». Складання розповіді за картиною. Народна прикмета (с. 66).

 

53

Медіавіконце: вітальна листівка. Написання привітання (с. 67).

 

54

Ми йдемо колядувати, господарів величати! Л. Повх «Колядники». Інсценізація дійства (с. 68).

 

55

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою «Зачарувала все зима...» (с. 69).

 

56

Робота з дитячою книжкою. Т.Мельник . Пальчикові віршіігри. Ст.74

 

 

 Світ дитинства у творах українських письменників(17год.)

57

Вступ до теми. Вірші. Ознайомлення з життям і творчістю П. Воронька. П. Воронько «На кораблику», Картина» (Частина 2, с. 70-72).

 

58

Ознайомлення з життям і творчістю Т.Коломієць.  Т. Коломієць «Хиталочка-гойдалочка», «Біле поле полотняне...» (с. 73-74).

 

59

Ознайомлення з життям і творчістю Л. Костенко. Л. Костенко «Пряля», «Польові дзвоники». Прислів’я (с. 75-76).

 

 

60

Ознайомлення з життям і творчістю Анатолія Качана. А. Качан «Хвилювалось море», «Розмова з пароплавом». Читання в особах (с. 77-78).

 

61

Оповідання. Ознайомлення з життям і творчістю В.

Сухомлинського. В. Сухомлинський «Глуха дівчинка» (с. 79-

81).

 

62

Оповідання. Ознайомлення з життям і творчістю В.

Сухомлинського. В. Сухомлинський «Глуха дівчинка» (с. 79-

81).

 

63

Медіавіконце: вистава. Як підготувати виставу? Підготовка до вистави за оповіданням «Хто зігріє кошеня?» (с. 82- 84).

 

64

Робота з дитячою книжкою. Л.Денисенко «Як Шуша познайомився з Гагою» ст..76

 

65

 Медіавіконце: вистава. Розігрування до вистави за оповіданням «Хто зігріє кошеня?» (с. 82-84).

 

66

Чи легко зробити вибір? Н. Бічуя «Пиріжок з вишнями» (с. 84-85).

 

67

Досліджуємо текст. Про що може бути оповідання? О. Коротюк «Шкідлива звичка» (с. 86-87).

 

68

Досліджуємо текст. Про що може бути оповідання? О. Коротюк «Шкідлива звичка» (с. 86-87).

 

69

Незвичайна мрія. О. Радушинська «Кишенькові гроші» (уривок із повісті «Щоденник Славка Хоробрика, або Пригоди хлопчика-міліціонера») (с. 87-89).

 

70

Незвичайна мрія. О. Радушинська «Кишенькові гроші» (продовження). Читання в особах (с. 89-90).

 

71

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 91).

 

72

Робота з дитячою книжкою. 

Л.Денисенко «Шуша і побиті байдики» ст.78

 

73

 Діагностична контрольна робота №4. Аудіювання

(письмово)

 

                                              У колі літературних казок (11 год.)

 

74

Вступ до теми. Ознайомлення з життям і творчістю І.Франка. Здобуваю інформацію з різних джерел. Уривок із книжки «Франко від А до Я» (с. 92-93).

 

75

Творчість Івана Франка. І. Франко «Лисичка і Рак». Прислів’я (с. 92-94).

 

76

Медіавіконце: малюнок, ілюстрація. Створення ілюстрації до казки (с. 95).

 

77

Ознайомлення з життям і творчістю Н. Забіли. Здобуваю інформацію з різних джерел. Вірші Я. Забічи з аудіокниги

«Ясоччина книжка» (с. 96).

 

78

Творчість Наталі Забіли. Н. Забіла «Хто сильніший?» (с. 96-99).

 

79

Творчість Наталі Забіли. Н. Забіла «Хто сильніший?» (с. 96-99).

 

80

Право на життя. В. Сухомлинський «Нехай будуть і Соловей, і Жук» (с. 100).

 

81

Робота з дитячою книжкою. Г.Малик «Чому папуга не навчився розмовляти» ст.83

 

82

 Вчимося слухати і розуміти текст. Г. Малик «Чому равлик ховається?». Здобуваю інформацію з різних джерел (с. 101).

 

83

Чиє рішення краще? М. Манеру «Збори іграшок» (с. 102).

 

84

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 103).

 

Шевченкове слово (6 год.)

85

Вступ до теми. Дитячі роки великого Кобзаря. Д. Красицький «Тарас Шевченко» (с. 104-105).

 

86

Образи української природи в поезії Тараса Шевченка. Т. Шевченко «Світає,...», «Встала й весна...» (напам’ять) (с. 106107).

 

87

Краса природи і краса людини. Т. Шевченко «Зацвіла в долині...». В. Скомаровський «Над «Кобзарем»» (с. 107- 108).

 

88

Робота з дитячою книжкою. 

М.Павленко «Півтора бажання» ст.114

 

89

 Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 109).

 

 

90

Діагностична контрольна робота №5. Аудіювання

(письмово)

 

                                            Надійшла весна прекрасна... ( 15год.)

91

Вступ до теми. Знову починається весна. «Ой весна, весна...» (напам’ять), «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні пісні). В. Гринько «Мирилки». Інсценування (с. ПОПІ).

 

92

. Знову починається весна. «Ой весна, весна...»  «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні пісні). В. Гринько

 

93

Досліджуємо текст. Ключові речення. О. Копиленко «Весна іде» (с. 112-113).

 

94

Образ весни в поезії. І. Франко «Надійшла весна прекрасна...» (напам’ять) (с. 113).

 

95

Медіапроект: «Класна газета». Як створити класну газету? (с. 114-115).

 

96

Вчимося слухати і розуміти текст. Причина — наслідок. Л. Костенко «Перекинути шпаківня» (с. 116).

 

97

Робота з дитячою книжкою. С.Дерманський «Про двох бездомних джинів…» ст.125

 

98

 Про що може йти мова в казці? В. Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії». Читання в особах (с. 117-118).

 

99

Гей, Великдень! Гей, весна! Порівняння — образ. А. Камінчук «Українська писанка...». Складання розповіді про великодні свята, використовуючи подані слова (с. 118).

 

100

Почуття любові. Порівняння — образ. В. Лучук «Тільки мама». Леся Українка «На зеленому горбочку» (с. 119).

 

101

Створюємо усний журнал. Підготовка сценарію свята до Дня Матері у формі усного журналу (с. 120).

 

102

Мир — це життя! Т. Майдановий «Що таке мир». Мурал (с. 120).

 

103

Робота з дитячою книжкою. 

Л.Ніцой «Страшне страховисько» ст.129

 

104

 Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 121).

 

105

Діагностична контрольна робота №6. Робота з літературним твором (письмово)

 

                                         Скільки на Землі іще цікавого! (19 год.)

106

Вступ до теми. Що? Де? Чому? Навіщо? 0. Дерманський «Чудо із чудес» (с. 122-123).

 

107

Погортаємо сторінки журналу «Барвінок». «Читання — класні ліки» (із журналу) (с. 123).

 

108

Медіавіконце: дитячі журнали, енциклопедії. Створення реклами журналу (с. 124-125).

 

109

Сторінками журналу «Джміль». Школа економіки. «Наша гривня», «Чому грошей не може бути скільки завгодно?» (із журналу) (с. 126).

 

110

Про одне по-різному. М. Чумарна «Товар і покупець» (казказагадка) (с. 127).

 

111

Дитячі енциклопедії — джерело нових знань. «Наші мудрі друзі -—енциклопедії». Робота з дитячими енциклопедіями (с. 128).

 

112

Робота з дитячою книжкою. Л.Воронина «Слон Гудзик і вогняна квітка» ст.137

 

113

 Досліджуємо текст. «Поклоніння вогню» (з популярної енциклопедії школярів «Дивосвіт») (с. 129).

 

114

Фантазуй і створюй! Н. Кир ’ян «Розмова хмарок» (с. 130-131).

 

115

Веселе слово. Чи легко складати вірші? П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» (с. 131-133).

 

116

Веселе слово. Чи легко складати вірші? Розігрування сценок із твору Я. Глазового «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» (с. 133).

 

117

Діагностична контрольна робота №7. Навичка читання вголос (усно).

 

118

Створюємо казку. Л. Костенко «Вербові сережки». Складання казки про дівчаток, яким верба подарувала чарівні сережки (с. 134).

Навичка читання вголос (усно).

 

119

Як здійснити мрію. М. Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок». 

Навичка читання вголос (усно).

 

- 136).

120

Як здійснити мрію. М. Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок». 

 

121

Робота з дитячою книжкою. Л.Воронина «Слон Гудзик і вогняна квітка» ст.141

 

122

 Країна «Фантазія». Л. Компанієць «Чотири квіточки». Складання казки про квіточку (с. 137).

 

123

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 138).

 

Робота з дитячою книжкою

 

№ з/п

 

Тема уроку

Дата

8.

Робота з дитячою книжкою. 

І.Малкович «Золотий павучок» ст.95

 

9.

Робота з дитячою книжкою.

Т.Мельник . Пальчикові вірші-ігри. Ст.74

 

10.

 Робота з дитячою книжкою. 

Л.Денисенко «Як Шуша познайомився з Гагою» ст..76

 

11.

Робота з дитячою книжкою.

Л.Денисенко «Шуша і побиті байдики» ст.78

 

12.

Робота з дитячою книжкою. 

Г.Малик «Чому папуга не навчився розмовляти» ст.83

 

13.

Робота з дитячою книжкою.

М.Павленко «Півтора бажання» ст.114

 

14.

 Робота з дитячою книжкою. 

С.Дерманський «Про двох бездомних джинів…» ст.125

 

15.

Робота з дитячою книжкою.

Л.Ніцой «Страшне страховисько» ст.129

 

16.

 Робота з дитячою книжкою. 

Л.Воронина «Слон Гудзик і вогняна квітка» ст.137

 

17.

Робота з дитячою книжкою.

Л.Воронина «Слон Гудзик і вогняна квітка» (продовження) ст.141

 

 

 

 

Українська мова

За підручником К. Пономарьова (частина 1)

(3 години на тиждень)

№ з/п

 

Тема уроку

Дата

 

Досліджую прикметники ( 11год.)

 

61

Розпізнаю слова— назви ознак. Доповнення речень. Інтерв’ю (впр. 1-9, с. 72-73).

 

62

Добираю прикметники. Складання речень. Написання розповіді про свою улюблену пору року (впр. 1-11, с. 74-75).

 

63

Утворюю прикметники. Складання речень (впр. 1-8, с. 76- 77).

 

64

Розвиток зв 'язного мовлення. Малюю новорічну ялинку.  Скласти розповідь за сюжетним малюнком та поданими запитаннями.

 

65

Поєдную прикметники з іменниками. Записування відповідей на запитання (впр. 1-11, с. 78-79).

 

66

Змінюю прикметники за числами. Складання рецепту за запитаннями (впр. 1-8, с. 79-80).

 

67

Розпізнаю близькі за значенням прикметники. Складання речень (впр. 1-7, с. 80-81).

 

68

Добираю прикметники, протилежні за значенням. Редагування тексту (впр. 1-8, с. 82-83).

 

69

Розвиток зв ’язного мовлення. Малюю зимові розваги. Скласти розповідь про свої улюблені зимові розваги.

 

70

Розрізняю пряме і переносне значення прикметників.

Складання і відгадування загадок. Складання речень (впр. 1-7, с. 83-84).

 

71

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую прикметники».

 

72

Діагностична контрольна робота. Діалог

 

 

Досліджую дієслова (11год.)

 

73

Розпізнаю слова — назви дій. Доповнення речень. Складання розповіді за світлиною (впр. 1-9, с. 85-86).

 

74

Добираю дієслова. Складання відповіді на запитання за запрошенням. Складання речень за світлинами (впр. 1-10, с. 8788).

 

 

75

Розвиток зв ’язного .мовлення. Розповідаю про допомогу птахам. Скласти розповідь за поданими запитаннями.

 

76

Використовую дієслова в мовленні. Читання в ролях. Квиток на атракціон. Доповнення речень (впр. 1-7, с. 89-90).

 

77

Змінюю дієслова за числами. Читання в ролях. Складання речень (впр. 1-7. с. 90-91).

 

78

Розпізнаю близькі за значенням дієслова. Складання речень про персонажів мультфільмів (впр. 1-8, с. 92-93).

 

79

Розрізняю протилежні за значенням дієслова. Написання смсповідомлення. Складання речень (впр. 1-9, с. 93-94).

 

80

Спостерігаю за багатозначними дієсловами. Складання речень (впр. 1-9, с. 95-96).

 

81

Розвиток зв ’язного мовлення. Малюю домашніх улюбленців. Скласти розповідь про домашню тваринку. Підбір  заголовка.

 

82

Розрізняю пряме і переносне значення дієслів. Доповнення речень. Реклама (впр. 1-10, с. 96-97).

 

83

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую дієслова».

 

84

Діагностична контрольна робота. Мовна тема

 

Досліджую числівники ( 6 год.)

85

Розпізнаю слова — назви чисел. Інтерв’ю за поданими запитаннями. Складання речень (впр. 1-9, с. 98-99).

 

86

Добираю числівники. Записування відповідей на запитання. Складання речень (впр. 1-11, с. 100-101).

 

87

Розвиток зв 'язного мовлення. Розповідаю за кадрами фільму. Скласти і записати розповідь за кадрами фільму.

 

88

Утворюю числівники. Звуковий аналіз слів. Складання речень (впр. 1-12, с. 102-103).

 

89

Поєдную числівники з іменниками. Складання розповіді про клас за поданими запитаннями (впр. 1-8, с. 103-104).

 

90

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую числівники».

 

 

Досліджую службові слова ( 7 год.)

91

Розпізнаємо службові слова. Складання і записування речень за малюнком (впр. 1-8, с. 105-106).

 

92

Пишу службові слова окремо від інших. Складання речень. Відгадування загадок (впр. 1-8, с. 106-107).

 

93

Розвиток зв ’язного мовлення. Малюю весну. Описати весну, зображену на малюнку.

 

94

Використовую службові слова. Доповнення тексту службовими словами (впр. 1-14, с. 108-109).

 

95

Розрізняю частини мови за питаннями. Складання речень (впр. 1-12, с. 110-111).

 

96

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую службові слова».

 

97

Діагностична контрольна робота. Мовна тема

 

Досліджую речення ( 10 год.)

98

Розпізнаю речення. Складання речень із поданих слів (впр. 1-10, с. 112-113).

 

99

Розвиток зв ’язного мовлення. Підписую святкову листівку. Придумати і записати  текст для вітальної листівки.

 

100

Досліджую розповідні речення. Розділові знаки наприкінці розповідних речень. Складання речень за коміксами (впр. 1—10. с. 114-115).

 

101

Досліджую питальні речення. Редагування тексту. Складання речень за малюнками (впр. 1-8, с. 115-116).

 

102

Досліджую спонукальні речення. Розділові знаки наприкінці спонукальних речень. Складання тексту для реклами (впр. 1-8, с. 117-118).

 

103

Розрізняю окличні і неокличні речення. Скла дання речень за малюнками (впр.1-7, с. 118-119).

 

104

Визначаю головні слова в реченні. Доповнення тексту.

Написання розповіді за малюнком та поданими словами (впр. 111, с. 120-121).

 

105

Поширюю речення за питаннями. Складання речень (впр 1-10, с. 122-123).

 

106

Розвиток зв 'язного мовлення. Малюю весняні квіти. Скласти опис квітки.

 

107

Складаю речення. Складання розповіді про весну (впр. 1- 121, с. 123-124).

 

108

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую речення».

 

109

Діагностична контрольна робота. Диктант.

 

 

Досліджую текст (13 год.)

110

Розпізнаю текст. Написання тексту за малюнком. Редагування тексту.( с. 125-126).

 

111

Досліджую будову тексту. Складання тексту за серією малюнків (впр. 1-10, с. 129-130).

 

112

Розрізняю текст-розповідь і текст-опис. Складання тексту- опису білки за поданими запитаннями. Оголошення (впр. 1-9, с. 131-132).

 

113

Розвиток зв 'язного мовлення. Розповідаю за кадрами мультфільму. Скласти розповідь про зображене на кадрах мультфільму.

 

114

 

Прикрашаю текст. Доповнення тексту словами з довідки. Написання тексту за світлиною і поданими запитаннями (впр. 111, с. 133-136).

 

115

Удосконалюю текст. Інтерв’ю за поданими запитаннями. Редагування тексту ('впр. 1-Ю, с. 137-138).

 

116

Діагностична контрольна робота. Списування.

 

117

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую текст».

 

118

Повторюю вивчене (впр. 1-7, с. 139-140).

 

119

Закріплюю вивчене (впр. 1-6, с. 142). Підсумок за рік

 

 

 

Розвиток зв’язного мовлення

№ з/п

 

Тема уроку

Дата

8.

Малюю новорічну ялинку.  Скласти розповідь за сюжетним малюнком та поданими запитаннями.

 

9.

Малюю зимові розваги. Скласти розповідь про свої улюблені зимові розваги.

 

10.

Розповідаю про допомогу птахам. Скласти розповідь за поданими запитаннями.

 

11.

Малюю домашніх улюбленців. Скласти розповідь про домашню тваринку. Підбір  заголовка.

 

12.

Розповідаю за кадрами фільму. Скласти і записати розповідь за кадрами фільму.

 

13.

Малюю весну. Описати весну, зображену на малюнку.

 

14.

Підписую святкову листівку. Придумати і записати  текст для вітальної листівки.

 

15.

Малюю весняні квіти. Скласти опис квітки.

 

16

Розповідаю за кадрами мультфільму. Скласти розповідь про зображене на кадрах мультфільму.

 

 

Я досліджую світ

(3 години на тиждень)

Підручник. Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, О. Гантюк, Н. Павич (2019)» для 2 класу за програмою НУШ (2019-2020 н.р.)

№ з/п

 

Тема уроку

Дата

 

Природа взимку (продовження 15 год.)

 

45.

Як утворюється лід на водоймах. Дослідження властивостей льоду (с. 3-4).

 

46.

Правила безпечної поведінки взимку. Створення плаката «Зимові застереження» (групова робота) (с. 4-5).

 

47.

Хто такий споживач (с. 8). Упаковка та етикетка. Моделювання купівлі товару (с. 10).

 

48.

Чому важливо сортувати сміття? (с. 11).

 

49.

Як почуваються рослини взимку (с. 13-14).

 

50.

Як зимують комахи та риби (с. 16-18).

 

51.

Як зимують птахи та звірі (с. 18-22). 

Проект «Птахам на допомогу!» (с. 21).

 

52.

Як зимують птахи та звірі (с. 21-23).

 

53.

Які бувають потреби (с. 24-26).

 Міні-проект «Мої потреби» (с. 26).

 

 

54.

Яка користь від знань. «Мова» тварин (с. 27-28).

 

55.

Правила спілкування з домашніми улюбленцями і безпритульними тваринами (с. 29-31).

 

56.

Чи завжди треба бути добрим (с. 31-32).

 

57.

Друзі (с. 32-33). Міні-проект «Правила дружби» (с. 33).

 

58.

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

59.

Діагностична робота.  Тести

 

Природа навесні ( 23 год.)

60.

Як упізнати весну. Правила поведінки під час грози (с. 38—44).

 

61.

Чому з’являються «сонячні зайчики»? (с. 43-45).

 

62.

Якою буває погода навесні. Відлига. Дослідження: «Чому сніг на землі весною брудний?» (с. 45-46).

 

63.

Якою буває погода навесні. Льодохід. Повінь (с. 46-47).

 

64.

Як здійснити задумане. Як стати підприємливим (с. 48-51).

 

65.

Як стати винахідником. Чого людина навчилася у природи?  (с. 52-55).

 

66.

Як почуваються рослини навесні (с. 56-58),

 

67.

Які комахи з’являються першими навесні (с. 59-61). Проект«Травневий хрущ: користь чи шкода?» (с. 61).

 

68.

Як змінюється життя у водоймах навесні (с. 62-63).

 

69.

Які приймати рішення (с. 65-66).

 

70.

Корисні звички (с. 66-67).

 

71.

Чи є у весни святковий календар. Свято Матері.  Великдень (с. 68-71).

 

72.

Чи є у весни святковий календар. Свята, які відзначають в Україні (с. 71-72).

 

73.

Як птахи зустрічають весну (с. 75-77).

 Міні-проект: «Перелітний птах» (на вибір) (с. 76).

 

74.

Чому птахи в’ють гнізда (с. 78-79).

 

75.

Де птахи в’ють гнізда. Як птахи доглядають пташенят (с. 80-81).

 

 

76.

Користь птахів у природі (с. 82-83).

 

77.

Хто потребує особистого простору (с. 84-86).

 

78.

Як поводитися з іншими (с. 86-87).

 

79.

Які зміни в житті звірів навесні (с. 88-91).

 

80.

Чому потрібно дбати про довкілля (с. 92-95).

 

81.

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

82.

Діагностична робота.  Тести

 

Природа влітку (18 год.)

83.

Із чого починається літо? Літні місяці (с. 96-102).

 

84.

Яка шана книжкам (с. 103-105).

 

85.

Які бувають форми земної поверхні (с. 108-109).

 

86.

Чи є в підземелля таємниці (с. 110-112). Практична робота. Ознайомлення з гірськими породами свого краю та їх властивостями (с. 113).

 

87.

Як утворюється ґрунт (с. 112-116).

 

88.

Дослідження складу ґрунту (с. 116-117).

 

89.

3 якої ягоди намисто. їстівні та отруйні ягоди (с. 119-120).

 

90.

Отруйні речовини (с. 120-121).

 

 

 

91.

Які турботи у тварин улітку (с. 122-124). Проект «Хто мешкає у старому пеньку?» (с. 125).

 

92.

Чому природа потребує охорони. Червона книга України(с. 131135).

 

93.

Чому природа потребує охорони. Заповідники (с. 131-135). Проект «Книга скарг природи» (с. 135).

 

94.

Які наші завдання на літо. Правила безпечного відпочинку влітку (с. 136-137).

 

95.

Які наші завдання на літо. Про що можна дізнатися, подорожуючи Україною? (с. 137-138).

 

96.

Міні – проект « Літній відпочинок»

 

 97.

Діагностична робота.  Тести

 

98.

 Які наші завдання на літо. Літні свята. Літні розваги  (с. 139- 142).

 

99.

Правила поведінки на водоймах.

 

100.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за  семестр та рік

 

 

Мистецтво Образотворче мистецтво (1 година на тиждень)

№ з/п

 

Тема уроку

Дата

 

 

16

Зимові захоплення і спорт. Рельєф. Створення настільної гри «До спортивних вершин» (гуаш, пластилін) (с. 56-57).

 

 17

Карнавал тварин. Анімалістичний жанр. Зображення веселого левенятка або мрійливого слоника (на вибір) (олівці, фломастери) (с. 60-61).

 

18

Карнавал  птахів.   Малювання  птахів  (олівець).  Створення сторінки Червоної книги з малюнком птаха (акварель, гуаш) (с. 64-65).

 

19

Подорож до далеких країн. Вправа: утворення рибок із геометричних фігур. Малювання рибок в акваріумі (воскові олівці) (с. 68-69).

 

20

Космічна подорож. Затемнення і розбілення кольору. Техніка набризку. Створення космічного пейзажу (гуаш) (с. 72-73).

 

21

Завітаймо до театру. Ляльковий театр. Декорації. Вправа: створення будиночків із геометричних фігур. Малювання чарі-

 

22

Пори року зустрічаються. Одяг для різних пір року. Малювання парасольок «Чотири пори року» (кольорові олівці, фломастери) (с. 80-81).

 

23

Пори року зустрічаються. Створення одягу для Лясольки та Барвика (кольорові олівці, фломастери) (с. 81).

 

24

Наша рідна Україна, мов веснянка солов'їна. Петриківський розпис. Вправа: малювання ягідок пальчиком і зерняток пензликом (гуаш). Створення візерунка зі стебелець, листочків і

 

25

Квіткові фантазії.        Український віночок. Створення святкового віночка (робота в парах) (кольоровий папір, картон) (с. 88-89).

 

26

Квіткові фантазії. Створення чарівних квітів (гуаш, відбитки рук) (с. 89).

 

27

Ритми життя в мистецтві. Декоративно-ужиткове мистецтво. Орнамент. Створення орнаменту для оздоблення закладки для книжки (кольоровий папір, картон) (с. 92-93).

 

28

Ритми зкиття в мистецтві Колективна робота «Стрічка миру». Створення візерунку - частини стрічки (кольорові олівці,

 

29

Рекламуємо красиве і корисне. Реклама. Створення реклами улюбленого соку з веселим героєм (матеріали за вибором) (с.

 

30

Мистецька подорож до Європи. Створення транспортного засобу у техніці аплікація (кольоровий папір) (с. 100-101).

 

31

Мистецька подорож до Європи. Створення транспортного засобу у техніці аплікація

 

32

Мистецька подорож до Європи. Створення транспортного засобу з овочів (с. 101).

 

33

Перевір свої досягнення. Завдання Барвика. Завдання Лясольки та Барвика.

 

34

Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 103).

 

35

Підсумковий урок

 

 

 

Мистецтво Музичне мистецтво

(1 година на тиждень)

 

№ з/п

 

Тема уроку

Дата

15

Зимова природа в музиці. 

Слухання.Ф. Ліст. Юнацький етюд № 12 «Заметіль».  Н. Боем. Узимку

Виконання поспівки; ритмічних етюдів (соло та в ансамблі), хореографічні імпровізації під музику

 

 

16

Характер, настрій в музиці

Слухання Л. Гарсія. Хокей. Х. Хоехлер. Фігуристка В. Косенко. Скакалка. 

 «Танці-зігріванці».

Виконання Музика В. Сороки, вірші Р. Обшарської  «Спортивна зима». П: тривалості нот і пауз (повторення). Аеробіка.

 

 

 

17

Світ тварин в мистецтві. Характер в музиці.

К. Сен-Санс. Цикл «Карнавал тварин». Слон. Королівський марш Лева. 

Перегляд.М/ф «Лис Микита», «Король Лев»

 Виконання. Поспівка «Різні голоси». Музика В. Гребенюка, вірші Н.

Іванюка «Левеня».

П: тембр. регістр (повторення).

 

18

            -Санс. Цикл «Карнавал тварин». Півень і кури. Зозуля в хащі

К. Сен лісу. Лебідь. 

Сен-Санс Карнавал тварин (фрагменти музично-анімалістичного дійства). 

відгадування та виконання пісенних загадок за нотним

 

19

Сен-Санс. Цикл «Карнавал тварин». Кенгуру. Акваріум.

Слухання А. Матісс. Червоні рибки

Музика В. Гребенюка, вірші Е. Саталкіної «Кенгуру» Створення «пісенного карнавалу» за віршами.

 

20

«Музика космосу»

А. Соколов. На тихому перехресті

Слухання Т. Ньюман. Зоряний корабель «Авалон» (із фільму «Пасажири»).

М/ф  «Майлз із планети майбутнього»

Інсценізація вірша Н. Карпенко «Парад планет» (робота у групі). Виконання Добирання тембру і ритму (на дозвіллі)

 

21

Музичний театр. Слухання Лисенко. Опера-казка «Коза-Дереза».

(Пісні Кози, Лисички, Рака).

Музика М. Лисенка Вірші народні «Пісня Лисички», «Теми Кози і Рака».

Відтворення казкових героїв за допомогою жестів і танцювальних рухів

 

22

Пори року в мистецтві.

Слухання П. Чайковський. Цикл «Пори року». Масляна (Лютий),

Пісня жайворонка (Березень)

Брати Лімбурги. Розкішний часослов герцога Беррійського.   Виконання веснянки. Музика О. Янушкевич, вірші М. Ясакової «Весняні котики». 

Ноти: повторення.

 

 

23

П. Чайковський. Цикл «Пори року». Слухання Пісня жайворонка

(березень), Жнива (серпень)

Брати Лімбурги. Розкішний часослов герцога Беррійського.   Виконання веснянки. Музика О. Янушкевич, вірші М. Ясакової

«Весняні котики».

 

 

24

Українські народні інструменти.

Слухання Р. Гриньків. Веснянка. І. Шамо. Веснянка

Ф. Панко. Бандурист. Козак (скульптура), світлина музею писанки і трембітарів

Виконання «Зацвіла в долині червона калина»  (музика А. Філіпенка, вірші Т. Шевченка). Відтворення ритмів в ансамблі.

 

 

25

Український віночок в мистецтві.

 «Віночок українських народних пісень» для оркестру народних інструментів. 

Слухання К. Маковський. Красуня

Музика М. Ведмедері. Вірші В. Верховеня «Віночок».

Придумування мелодії за ритмом та виконання її із супроводом. Складання «віночків» з українських народних пісень (робота у групах).

 

 

26

Краса квітів в мистецтві. Балет.

Слухання Є. Русинов. Балет «Дюймовочка» (фрагменти). Зарядка «Сонячний віночок». Музика і вірші Л. Соболевської

Музика М. Ведмедері. Вірші В. Верховеня «Віночок». Руханка «Сонячний віночок». Музика і вірші Л. Соболевської.

 

 

27

Слухання В. Валевська. Будинок тітоньки Сови. Ранок. Вечір Е. Гріг. Ранок. Із сюїти «Пер Гюнт». 

С. Прокоф’єв. Вечір. Із циклу «Дитяча музика». ХТД: «Різні барви у природи» (музика і врші Н. Рубальської).  Створення «звукових картин». 

 

 

28

Слухання А. Вівальді. «Пори року». Весна. Літо. 

 «Різні барви у природи» (музика і врші Н. Рубальської).

Відтворення звуків різних пір року за допомогою різних музичних інструментів та предметів довкілля (групова робота). Гра

«Оркестр».

 

 

29

Мистецтво та здоровий спосіб життя. К. Уорнер. Істівні ландшафти

Слухання Поль Моріа. Така-Таката.

Руханка «Райдуга». Музика і вірші З. Красуляк.

Виконання: «Веселка» (музика і вірші Наталії Май).

 

30

Світлини з пам’ятками Праги та Лондона

Слухання: А. Дворжак «Слов’янські танці» (за вибором).

Виконання: «We can fly» (музика А. Олєйнікової, вірші К. Орлової)  П: Полька.

 

                                                                                                ‘         

 

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

(3 години на тиждень)

За типовою освітньою програмою, що розроблена під керівництвом О.Я. Савченко.

 

№ з/п

 

Тема уроку

Дата

Вправи для розвитку фізичних якостей (7 год.)

45

 

  О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Інформаційноцифрова компетентність»).   Заг.-розв. впр. зі скакалкою. Комплекс впр.для формування правильної постави. ЗФП. Різновиди ходьби та бігу. Кидки баскетбольного м’яча з-за голови із різних положень.

Рухливі ігри та естафети.

 

46

  О.В. ТМЗ. Заг.-розв.впр.зі скакалкою. Комплекс впр. для формув. правильної постави.ЗФП. Різновиди ходьби та бігу. Кидки баскетбольного м’яча з-за голови із різних положень.Рухливі ігри та естафети.

 

47

  О.В. ТМЗ. Заг.-розв.впр.зі скакалкою. Комплекс впр. для формув. правильної постави. ЗФП. Різновиди ходьби та бігу.  Кидки баскетбольного м’яча з-за голови із різних положень. Рухливі ігри та естафети.

 

48

О.В.ТМЗ:Формування ключових компетентностей –   «Спілкування державною мовою» Заг.-роз. вправи з обручами. ЗФП. Комплекс для профілактики плоскостопості. Ходьба «змійкою», на носках, п'ятах.  Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Стрибки  через перешкоди висотою до 50 см    Рухливі ігри та естафети.

 

 

49

  О.В. ТМЗ. Заг.-розв.впр. з обручами. ЗФП. Комплекс для профілактики плоскостопості..  Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках.  Стрибки  через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами. 

  Рухливі ігри та естафети.

 

50

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з обручами. ЗФП. Комплекс для профілактики плоскостопості. Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Рухливі ігри та естафети..

 

51

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з обручами.  ЗФП. Комплекс для профілактики плоскостопості. Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках.   Рухливі ігри та естафети.

 

Вправи для розвитку фізичних якостей (36 год.)

52

  О.В.ТМЗ: «Правила безпеки при заняттях фізичними вправами на стадіоні». Загально-розв. для профілактики плоскостопості.ЗФП. Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності. Біг із пришвидшеннями за сигналом.Рухливі ігри та естафети.

 

53

  О.В.ТМЗ. Загально-розвивальні вправи для профілактики плоскостопості. ЗФП. Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності.

Біг із пришвидшеннями за сигналом. Рухливі ігри та естафети.

 

54

  О.В.ТМЗ. Загально-розвивальнів прави для профілактики плоскостопості.ЗФП. Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності.

Біг із пришвидшеннями за сигналом. Рухливі ігри та естафети.

 

55

  О.В.ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. ЗФП.  Махові рухи правою і лівою ногою у бічній і лицьовій площині, стоячи біля опори та під час ходьби.  Біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м.Рухливі ігри та естафети.

 

56

  О.В.ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами.  ЗФП.  Біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м.Рухливі ігри та естафети.

 

57

  О.В.ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами.   ЗФП.  Махові рухи правою і лівою ногою у бічній і лицьовій площині, стоячи біля опори та під час ходьби. Рухливі ігри та естафети.

 

58

  О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. ЗФП. Нахили тулуба в положенні стоячи.  Вправи з м'ячем. Перекидання м'яча в парах. Зупинки м’яча, що котиться. 

  Рухливі ігри та естафети.

 

 

59

  О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів.  ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Перекидання м'яча в парах. Зупинки м’яча, що котиться.  Рухливі ігри та естафети.

 

60

  О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. ЗФП.. Вправи з м'ячем. Перекидання м'яча в парах. Зупинки м’яча, що котиться. 

  Рухливі ігри та естафети.

 

61

  О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. ЗФП. Вправи з м'ячем. Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні.Рухливі ігри та естафети.

 

62

  О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Рухливі ігри та естафети.

 

63

  О.В. ТМЗ:  Формування ключової компетентності –

«Інформаційно-цифрова компетентність» Загально-розвивальні вправи без предметів. ЗФП.. Нахили тулуба в положенні стоячи. 

Вправи з м'ячем. Рухливі ігри та естафети.

 

64

  О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів.  ЗФП. Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні.Рухливі ігри та естафети.

 

65

  О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Пружні нахили в положенні сидячи.  Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед. 

  ЗФП. Вправи з м'ячем. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться.Рухливі ігри та естафети.

 

66

  О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Пружні нахили в положенні сидячи.  Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед. 

  ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках .Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться.Рухливі ігри та естафети.

 

 

67

  О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Пружні нахили в положенні сидячи.  Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед. 

  ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. 

  Вправи з м'ячем. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться.Рухливі ігри та естафети.

 

68

  О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи в русі.  Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед. 

  ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. 

  Вправи з м'ячем. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому .Рухливі ігри 

 

69

  О.В. ТМЗ:  Формування ключової компетентності - «Екологічна грамотність і здорове життя».  Загально-розвивальні вправи в русі.  Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед. ЗФП. Вправи з м'ячем. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).Рухливі ігри та естафети.

 

70

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи в русі.  Стрибки зі

скакалкою. ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи.  Вправи з м'ячем. Вед м’яча внутр та зовн част підйому (по прямій, по дузі, між стійками).

Рухливі ігри та естафети.

 

71

  О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. 

  ЗФП.  Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. 

  Біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м.

  Рухливі ігри та естафети.

 

72

О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП.  Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. 

  Біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м. Рухливі ігри та естафети.

 

73

О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП.  Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. 

  Біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м.

  Рухливі ігри та естафети.

 

 

74

  О.В. ТМЗ:  Формування ключової компетентності – «Ініціативність і підприємливість».  ЗРВ в русі.  ЗФП.  Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності.  Рухливі ігри та естафети.

 

75

 О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП.  Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. 

  Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності.

  Рухливі ігри та естафети.

 

76

О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі.  ЗФП.  Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. 

  Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності.

  Рухливі ігри та естафети.

 

77

  О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Інформаційноцифрова компетентність» .ЗРВ в русі. ЗФП.Пришвид з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. Метання малого м’яча зза голови на дальність.Рухливі ігри та естафети.

 

78

 О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі.  ЗФП.  Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. 

  Метання малого м’яча з-за голови на дальність.

  Рухливі ігри та естафети.

 

79

  О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП.  Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. 

  Метання малого м’яча з-за голови на дальність.

  Рухливі ігри та естафети.

 

80

  О.В. ТМЗ: «Загартування як засобу зміцнення здоров’я». ЗРВ з м’ячами.  ЗФП.  Біг із пришвидш за сигналом.Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутр стороною ступні, удари внутр стороною ступні по м’ячу, що котиться   Рухливі ігри та естафети.

 

81

  О.В. ТМЗ:  Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» ЗРВ з м’ячами. 

  ЗФП.  Біг із пришвидшеннями за сигналом.

  Зупинки м’яча, що котиться, удари внутр сторон ступні по м’ячу, що котиться.Рухливі ігри 

 

82

  О.В. ТМЗ. ЗРВ з м’ячами. 

  ЗФП.  Біг із пришвидшеннями за сигналом.

  Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутр стор ступні, удари внутр стор ступні по м’ячу, що котиться; ведення м’яча внутр та зовн частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).Рухливі ігри та естафети.

 

 

83

  О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП. Прогинання та вигинання тулуба у положенні упору стоячи на колінах; прогинання тулуба у положенні лежачи на животі. Різновиди ходьби та бігу зі зміною напрямку руху.  Підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата). Рухливі ігри та естафети.

 

84

  О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП. Прогинання та вигинання тулуба у положенні упору стоячи на колінах; пружні похитування у положенні випаду; прогинання тулуба у положенні лежачи на животі. Різновиди ходьби та бігу зі зміною напрямку руху.

Підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата).

  Рухливі ігри та естафети.

 

85

  О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП. Прогинання та вигинання тулуба у положенні упору стоячи на колінах. Підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата).Рухливі ігри та естафети.

 

86

О.В.ТМЗ. Загально-розвивальнів прави для профілактики плоскостопості.ЗФП. Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності.

Біг із пришвидшеннями за сигналом. Рухливі ігри та естафети.

 

87

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. ЗФП. Нахили тулуба в положенні стоячи.  Вправи з м'ячем. Перекидання м'яча в парах. Зупинки м’яча, що котиться. 

  Рухливі ігри та естафети.

 

88

О.В. ТМЗ:Загально-розвивальні вправи без предметів. ЗФП.. Нахили тулуба в положенні стоячи.  Вправи з м'ячем. Рухливі ігри та естафети.

 

89

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Пружні нахили в положенні сидячи.  Стрибки зі скакалкою. ЗФП. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться. Рухливі ігри та естафети.

 

90

О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП.  Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. 

  Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності.

  Рухливі ігри та естафети.

 

91

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Рухливі ігри та естафети.

 

92

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів.  ЗФП. Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні.Рухливі ігри та естафети.

 

93

О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП.  Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. 

  Біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м. Рухливі ігри та естафети.

 

94

О.В.ТМЗ. Загально-розвивальні вправи для профілактики плоскостопості. ЗФП. Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності.

Біг із пришвидшеннями за сигналом. Рухливі ігри та естафети.

 

95

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. ЗФП. Лазіння; подолання штучних перешкод.Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).Рухливі ігри та естафети.

 

96

О.В. ТМЗ:Загально-розвивальні вправи без предметів. ЗФП.. Нахили тулуба в положенні стоячи.  Вправи з м'ячем. Рухливі ігри та естафети.

 

97

  О.В. ТМЗ: «Правила безпечної поведінки в процесі рухової та змагальної діяльності.»

  Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. 

  ЗФП. Лазіння; подолання штучних перешкод. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).Рухливі ігри та естафети.

 

98

  О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. ЗФП.

Лазіння; подолання штучних перешкод. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).Рухливі ігри та естафети.

 

99

  О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою.  ЗФП. Лазіння; подолання штучних перешкод.Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).Рухливі ігри та естафети.

 

100

  О.В. ТМЗ:  Формування ключової компетентності – «Уміння вчитися впродовж життя».ЗРВ в русі.   Підсумковий урок за рік.

  Рухливі ігри та естафети.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дизайн і технології (1 година на тиждень)

 

№ з/п

 

Тема уроку

Дата

16.

Правила організації робочого місця на уроці. 

Об’ємний виріб з паперу «Мишка». Виготовлення виробу об’ємної форми.

 

17

Витинанки. «Сніжинки». Робота з папером. Вирізання сніжинки за схемою.

 

18

Дзеркальна витинанка. Робота з папером. Виготовлення  витинанки  за схемою.

 

19

Аплікація з природних матеріалів «Соняшник».

Властивості природних матеріалів. Виготовлення виробу

 

20

Робота з пластиліном «Жабка».        

Виготовлення жабки за зразком.

 

21

Сервірування столу. Світ професій соціальної сфери.

 

22

Пришивання ґудзиків із двома отворами. Робота з тканиною та голкою.

 

23

Аплікація з ниток «Рибка». Виготовлення рибки  за зразком.

 

24

Аплікація з паперу «Ромашка». Робота з папером.

 

25

Традиційний український посуд. Вазочка для квітів

 

26

Паперовий об’ємний виріб «Півник». Технологічні операції з матеріалами (згинання, складання, зібгання, різання, склеювання).

 

27

Орнамент і його види.  Орнамент у смужці. «Рушник».

 

28

Макетування «Казковий будинок»

 

29

Аплікація «Українське вбрання»

 

30

Макетування «Вантажний автомобіль»

 

31

Аплікація з паперу «Голуб»

 

32

Заочна екскурсія до майстринь-вишивальниць

 

33

Танграм. Складання фігур за поданими схемами.

 

34

Робота з пластиліном «Клоун». Виготовлення клоуна  за зразком.

 

 

 

ЛИСТОК КОНТРОЛЮ виконання практичної частини програми.                             2 клас, 2019-2020 н. р.  ІІсеместр.

 

Тема

Кількість годин

Перевірна робота

Форма проведення

Дата  проведення

УКРАЇНСЬКА МОВА (58 години)

1.

Досліджую

прикметни

ки 

11

Діагностична контрольна

робота

 

Діалог

 

 

 

 

2.

Досліджую

дієслова 

    11

Діагностична контрольна робота

Мовна тема

 

3.

Досліджую числівники 

6

-

-

 

3.

Досліджую службові слова 

7

Діагностична контрольна робота

Мовна тема

 

4.

Досліджую речення 

10

Діагностична контрольна

робота

 

Диктант

 

 

5.

Досліджую

текст 

13

Діагностична контрольна робота

Списування

 

ЧИТАННЯ (79 годин)

1.

Зачарувала все зима... 

11

-

-

 

3.

Світ дитинства у творах українських письменників

  17

Діагности чна контроль на робота

Аудіювання (письмово)

 

 

4.

У колі літературних казок 

11

-

-

 

5.

Шевченкове слово 

6

Діагности чна контроль на робота

Аудіювання (письмово

 

6.

Надійшла весна прекрасна... 

15

Діагности чна контроль на робота

Робота з літературни м твором (письмово)

 

7.

Скільки на Землі іще цікавого! 

19

Діагности чна контроль на робота

Навичка читання вголос

(усно).

 

МАТЕМАТИКА (74 годин)

1.

ТАБЛИЧНЕ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ

56

Діагностична контрольна робота №4. 

 

 

 

 

Діагностична контрольна

робота №5

 

Діагностична контрольна робота №6

Перевірка сформова

ності навичок усних

обчислен

ь

 

Комбінов

ана

 

 

Комбінов

ана

 

2

Множення та

ділення з 1 та 0 

10

Діагностична контрольна робота №7

комбінова на

 

3

Повторення та узагальнення вивченого

8

Діагностична контрольна робота

комбінова на

 

Я досліджую світ (56 години)

1.

Природа взимку 

15

Діагностична контрольна робота

Тести

 

2.

Природа

навесні 

23

Діагностична контрольна

Тести

 

 

 

 

робота

 

 

3

Природа влітку 

18

Діагностична контрольна робота

Тести

 

 

pdf
Додано
28 березня 2020
Переглядів
1457
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку