2 клас НУШ
КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ
ПЛАНУВАННЯ НА ІІ ПІВРІЧЧЯ
(4 години на тиждень)
Календарне планування уроків математики за підручником Лишенка Г.П. «Математика.
2»В-во «Генеза» 2019
№ з/п
|
Тема уроку |
Дата |
ТАБЛИЧНЕ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ (56 год.) |
||
60 |
Таблиця множення числа 3. Вирази і задачі на дії різного ступеня. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. (с. 76-79) |
|
61 |
Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення числа 2 і числа 3 та ділення на 2. (с79) |
|
62 |
Задачі і вирази на дії різного ступеня для засвоєння опрацьованих таблиць. ( с80 -81) |
|
63 |
Коло і круг та їх елементи. Порівняння задач на множення і додавання. Доповнення умов задач запитаннями. ( с. 81-82) |
|
64 |
Вправи і задачі на засвоєння опрацьованих таблиць (с82- 83) |
|
65 |
Таблиця ділення на 3. Вправи і задачі на використання таблиці ділення на 3. Креслення ламаної лінії.( с.83-84) |
|
66 |
Поняття «рік» і «місяць». Розв’язування задач з поняттями «рік» і «місяць». (с. 85 – 86) |
|
67 |
Одиниці вимірювання часу. Визначення часу за циферблатом годинника. Вправи і задачі на використання таблиці ділення на 3. ( с.86-87) |
|
68 |
Задачі на визначення часу за циферблатом годинника. Вправи на використання таблиць множення числа 3 і ділення на 3. ( с.87 -88) |
|
69 |
Порівняння задач на збільшення числа на кілька одиниць у прямій і непрямій формі. Складання задач за різними короткими записами. Дії з іменованими числами. (с88 -89) |
|
70 |
Ознайомлення з таблицею множення числа 4. Вправи і задачі на використання таблиці множення числа 4. ( с 89 – 90) |
|
71 |
Складання задач за схемами. Знаходження значень виразів зі змінною з використанням таблиці множення числа 4.(с 90-91) |
|
72 |
Застосування таблиці множення числа 4 в обчисленнях та при розв’язуванні задач. Творча робота з задачею. (с91-92) |
|
73 |
Таблиця ділення на 4.Використання таблиці ділення на 4 в обчисленнях і розв’язуваннях задач. Підбір числових даних, щоб рівності нерівності були істинні. ( с 92-93) |
|
74 |
Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 4. (с. 93-94) |
|
75 |
Діагностична контрольна робота №4. Перевірка сформованості навичок усних обчислень |
|
76 |
Попереднє ознайомлення з поняттями «половина». «третина», «чверть». Вправи на використання таблиць множення числа 4 і ділення на 4. (с. 94- 95). |
|
77 |
Збільшення та зменшення числа в кілька разів. Практична робота по засвоєнню понять «більше в» і «менше в».( с 95-96) |
|
78 |
Задачі з поняттями «більше в» і «менше в», які вимагають застосування таблиць множення числа 4 і ділення на 4. Знаходження значень виразів зі зміною. ( с 97). |
|
79 |
Ознайомлення з таблицею множення числа 5. Обчислення виразів і розв’язування задач, які вимагають застосування таблиці множення числа 5. ( с97-98) |
|
80 |
Порівняння складених задач з поняттями « більше в» і «більше на». Вправи і задачі, що вимагають застосування таблиці множення числа 5. ( с99) |
|
81 |
Правила порядку виконання дій у виразах. Задачі на суму двох добутків. (с. 99-101) |
|
82 |
Ознайомлення з таблицею ділення на5. Вправи і задачі, які вимагають застосування таблиці ділення на 5. (с. 101-102) |
|
83 |
Вправи і задачі, які вимагають застосування таблиць множення числа 5 і ділення на 5. (с 102-103) |
|
84 |
Задачі на 3 дії. Творча робота з задачами. Обчислення виразів, які вимагають використання таблиць. (с 103-104) |
|
85 |
Складання і розв’язування задач . Порівняння виразів. (с104105) |
|
86 |
Таблиця множення числа 6. Вправи і задачі, які вимагають використання таблиці множення числа 6. (с.105) |
|
87 |
Вправи і задачі, які вимагають використання таблиць множення та ділення з числами 4-6. (с.106) |
|
88 |
Складання виразів за таблицею. Вибір виразу для розв’язування задачі. Складання задачі за виразом. Використання дужок для зміни порядку дій у виразах. (с.106- 107) |
|
89 |
Таблиця ділення на 6. Використання таблиці для обчислення виразів і розв’язування задач. Творча робота з задачею. (с 107108) |
|
90 |
Складання виразів. Розв’язування задач. Обчислення виразів з іменованими числами. (с108- 109) |
|
91 |
Діагностична контрольна робота №5. Комбінована |
|
92 |
Кратне порівняння величин і чисел. (с. 109-110) |
|
93 |
Задачі про вік. Дії з іменованими числами. (с. 111) |
|
94 |
Переставний закон множення. Креслення відрізків горизонтально, вертикально, похило.(с.111-112) |
|
95 |
Таблиця множення числа 7. Використання таблиці множення числа 7 в обчисленнях. Знаходження значень виразів зі змінною. С.113 |
|
96 |
Вправи і задачі, при розв’язуванні яких використовуються таблиці множення та ділення. Порядок дій у виразах. (с. 113- 114) |
|
97 |
Таблиця ділення на 7. Використання таблиці ділення на 7 в обчисленнях.(с.114-115) |
|
98 |
Пошук плану розв’язування задач від запитання. Вправи на застосування таблиць множення і ділення з числом 7. (с.115- 116) |
|
99 |
Зв'язок між множенням та діленням. Розв’язування задач двома способами. Складання задач за малюнками.(с. 116-118) |
|
100 |
Порівняння задач на 2 і 3 дії. Розширення задачі через запитання і через числове дане. Порівняння виразу на 2 дії і числа. (с. 118 -119) |
|
101 |
Таблиця множення числа 8. Креслення відрізків. Розв’язування задач. ( с.119-120) |
|
102 |
Складання задач за малюнком і схемою розв’язання. Складання виразів. Дії з іменованими числами. (с.120-121) |
|
103 |
Складання задач за малюнками та схемами. Вправи на використання таблиці ділення на 8. (с.121-122) |
|
104 |
Таблиця ділення на 8. Вправи і задачі, в яких треба використати таблицю ділення на 8.(с 122) |
|
105 |
Доповнення нерівностей і рівностей. Розв’язування задач. Порівняння виразів. (с122-123) |
|
106 |
Знаходження невідомого діленого. Розв’язування задачі за планом і схемою міркувань. Знаходження значень виразу зі змінною. ( с.123-125) |
|
107 |
Діагностична контрольна робота №6. Комбінована |
|
108 |
Таблиця множення числа 9. Вправи на використання таблиці множення числа 9. Задача обернена до задачі на знаходження периметра трикутника. Складання задач за діаграмою. (с. 125- |
|
109 |
126)Складання задач за короткими записами. Порівнювання виразів на 2 дії. Обчислення периметрів трикутників за малюнком. (с. 126- 127) |
|
110 |
Складання і розв’язування задач за запитанням і малюнком. Обчислення виразів з використанням таблиці множення числа 9 або переставного закону множення. (с 127-128) |
|
111 |
Таблиця ділення на 9. Вправи на використання таблиці ділення на 9. Розв’язування задач. Порівняння виразів на 2 дії. (с128- 129) |
|
112 |
Вправи і задачі на використання таблиць множення та ділення. (с. 129-130) |
|
113 |
Розширення задач через числове дане. Знаходження значень виразів зі змінною. Розв’язування задачі двома способами.(с130-131) |
|
114 |
Розв’язування задач різними способами. Обчислення виразів на дії різного ступеня. (с.131-132) |
|
115 |
Центнер. Порівняння складених іменованих чисел. (с.132-133) |
|
Множення та ділення з 1 та 0 (10годин ) |
||
116 |
Множення чисел 1 та 0. Множення на 1 та 0. Розв’язування задач із запитанням «На скільки…» (с 133-134) |
|
117 |
Ділення на 1. Ділення рівних чисел. Задачі на різницеве порівняння двох часток. (с 134-135) |
|
118 |
Ділення нуля. Неможливість ділення на нуль. Складання задач за діаграмою. ( с. 135-136) |
|
119 |
Множення числа 10. Задача, обернена до задачі на знаходження суми двох добутків. (с 136- 137) |
|
120 |
Множення та ділення на 10. Задача, обернена до задачі на знаходження суми двох добутків. (с 137- 138) |
|
121 |
Розв’язування задач на знаходження суми, один з доданків якої заданий кратним відношенням до іншого. Знаходження значення виразів зі змінною. (с.138-139) |
|
122 |
Розв’язування задач на знаходження суми, один з доданків якої заданий кратним відношенням до іншого. (с.138-139) |
|
123 |
Складання виразів за блок-схемами. Вправи та задачі , які містять дії з 1, 0 чи10. (с. 139) |
|
124 |
Складання виразів за блок-схемами. Вправи та задачі , які містять дії з 1, 0 чи10. (с. 139) |
|
125 |
Діагностична контрольна робота №7. Комбінована |
|
Повторення та узагальнення вивченого (8 годин) |
||
126 |
Нумерація чисел. Додавання і віднімання в межах 100. Зміна суми при зміні одного доданку на кілька одиниць. Обчислення ламаної лінії за довжиною ланок та її креслення. |
|
127 |
Різні способи додавання двоцифрових чисел. Додавання іменованих чисел. Прості задачі на додавання. |
|
128 |
Способи перевірки дії додавання. Задачі , що містять збільшення числа на кілька одиниць. |
|
129 |
Способи віднімання двоцифрових чисел. Віднімання іменованих чисел . Способи перевірки дії віднімання. Задачі, що містять зменшення числа на кілька одиниць. |
|
130 |
Одиниці вимірювання довжини, вартості, часу і маси. Розв’язування задач з цими величинами. Дії з іменованими числами |
|
131 |
Способи перевірки множення. Задачі на множення. Розв’язування складених задач, які містять збільшення числа у кілька разів |
|
132 |
Способи перевірки ділення. Задачі на ділення. Розв’язування складених задач, які містять зменшення числа у кілька разів або кратне порівняння. |
|
133 |
Підсумковий урок за рік |
|
За підручником О. Савченко (частина 2)
(4 години на тиждень)
№ з/п
|
Тема уроку |
Дата |
|
Зачарувала все зима... ( 11 год.) |
|
46 |
Вступ до теми. Досліджуємо текст. В. Чухліб «Зимова казка». Складання продовження казки (с. 59). |
|
47 |
Білі шати зими. Порівняння-образ. В. Скомаровський «Казкові шати». Загадки (с. 60). |
|
48 |
Досліджуємо текст. Г. Демченко «Ялинова шишка». Загадкадобавлянка (с. 62-63). |
|
49 |
Досліджуємо текст. Г. Демченко «Ялинова шишка». Загадкадобавлянка (с. 62-63). |
|
50 |
Робота з дитячою книжкою. І.Малкович «Золотий павучок» ст.95 |
|
51 |
Зимові дива. Зимові свята. В. Багірова «Лист до Чудотворця». І. Малкович «Молитва Ангелу». О. Наконечна «Свято Миколая» |
|
52 |
(Вже Різдво прийшло до хати, нам пора колядувати! Робота з с. 64-65). картиною Г. Назаренко «Колядники». Складання розповіді за картиною. Народна прикмета (с. 66). |
|
53 |
Медіавіконце: вітальна листівка. Написання привітання (с. 67). |
|
54 |
Ми йдемо колядувати, господарів величати! Л. Повх «Колядники». Інсценізація дійства (с. 68). |
|
55 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою «Зачарувала все зима...» (с. 69). |
|
56 |
Робота з дитячою книжкою. Т.Мельник . Пальчикові віршіігри. Ст.74 |
|
|
Світ дитинства у творах українських письменників(17год.) |
|
57 |
Вступ до теми. Вірші. Ознайомлення з життям і творчістю П. Воронька. П. Воронько «На кораблику», Картина» (Частина 2, с. 70-72). |
|
58 |
Ознайомлення з життям і творчістю Т.Коломієць. Т. Коломієць «Хиталочка-гойдалочка», «Біле поле полотняне...» (с. 73-74). |
|
59 |
Ознайомлення з життям і творчістю Л. Костенко. Л. Костенко «Пряля», «Польові дзвоники». Прислів’я (с. 75-76). |
|
60 |
Ознайомлення з життям і творчістю Анатолія Качана. А. Качан «Хвилювалось море», «Розмова з пароплавом». Читання в особах (с. 77-78). |
|
61 |
Оповідання. Ознайомлення з життям і творчістю В. Сухомлинського. В. Сухомлинський «Глуха дівчинка» (с. 79- 81). |
|
62 |
Оповідання. Ознайомлення з життям і творчістю В. Сухомлинського. В. Сухомлинський «Глуха дівчинка» (с. 79- 81). |
|
63 |
Медіавіконце: вистава. Як підготувати виставу? Підготовка до вистави за оповіданням «Хто зігріє кошеня?» (с. 82- 84). |
|
64 |
Робота з дитячою книжкою. Л.Денисенко «Як Шуша познайомився з Гагою» ст..76 |
|
65 |
Медіавіконце: вистава. Розігрування до вистави за оповіданням «Хто зігріє кошеня?» (с. 82-84). |
|
66 |
Чи легко зробити вибір? Н. Бічуя «Пиріжок з вишнями» (с. 84-85). |
|
67 |
Досліджуємо текст. Про що може бути оповідання? О. Коротюк «Шкідлива звичка» (с. 86-87). |
|
68 |
Досліджуємо текст. Про що може бути оповідання? О. Коротюк «Шкідлива звичка» (с. 86-87). |
|
69 |
Незвичайна мрія. О. Радушинська «Кишенькові гроші» (уривок із повісті «Щоденник Славка Хоробрика, або Пригоди хлопчика-міліціонера») (с. 87-89). |
|
70 |
Незвичайна мрія. О. Радушинська «Кишенькові гроші» (продовження). Читання в особах (с. 89-90). |
|
71 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 91). |
|
72 |
Робота з дитячою книжкою. Л.Денисенко «Шуша і побиті байдики» ст.78 |
|
73 |
Діагностична контрольна робота №4. Аудіювання (письмово) |
|
У колі літературних казок (11 год.) |
74 |
Вступ до теми. Ознайомлення з життям і творчістю І.Франка. Здобуваю інформацію з різних джерел. Уривок із книжки «Франко від А до Я» (с. 92-93). |
|
75 |
Творчість Івана Франка. І. Франко «Лисичка і Рак». Прислів’я (с. 92-94). |
|
76 |
Медіавіконце: малюнок, ілюстрація. Створення ілюстрації до казки (с. 95). |
|
77 |
Ознайомлення з життям і творчістю Н. Забіли. Здобуваю інформацію з різних джерел. Вірші Я. Забічи з аудіокниги «Ясоччина книжка» (с. 96). |
|
78 |
Творчість Наталі Забіли. Н. Забіла «Хто сильніший?» (с. 96-99). |
|
79 |
Творчість Наталі Забіли. Н. Забіла «Хто сильніший?» (с. 96-99). |
|
80 |
Право на життя. В. Сухомлинський «Нехай будуть і Соловей, і Жук» (с. 100). |
|
81 |
Робота з дитячою книжкою. Г.Малик «Чому папуга не навчився розмовляти» ст.83 |
|
82 |
Вчимося слухати і розуміти текст. Г. Малик «Чому равлик ховається?». Здобуваю інформацію з різних джерел (с. 101). |
|
83 |
Чиє рішення краще? М. Манеру «Збори іграшок» (с. 102). |
|
84 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 103). |
|
Шевченкове слово (6 год.) |
||
85 |
Вступ до теми. Дитячі роки великого Кобзаря. Д. Красицький «Тарас Шевченко» (с. 104-105). |
|
86 |
Образи української природи в поезії Тараса Шевченка. Т. Шевченко «Світає,...», «Встала й весна...» (напам’ять) (с. 106107). |
|
87 |
Краса природи і краса людини. Т. Шевченко «Зацвіла в долині...». В. Скомаровський «Над «Кобзарем»» (с. 107- 108). |
|
88 |
Робота з дитячою книжкою. М.Павленко «Півтора бажання» ст.114 |
|
89 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 109). |
|
90 |
Діагностична контрольна робота №5. Аудіювання (письмово) |
|
Надійшла весна прекрасна... ( 15год.) |
||
91 |
Вступ до теми. Знову починається весна. «Ой весна, весна...» (напам’ять), «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні пісні). В. Гринько «Мирилки». Інсценування (с. ПОПІ). |
|
92 |
. Знову починається весна. «Ой весна, весна...» «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні пісні). В. Гринько |
|
93 |
Досліджуємо текст. Ключові речення. О. Копиленко «Весна іде» (с. 112-113). |
|
94 |
Образ весни в поезії. І. Франко «Надійшла весна прекрасна...» (напам’ять) (с. 113). |
|
95 |
Медіапроект: «Класна газета». Як створити класну газету? (с. 114-115). |
|
96 |
Вчимося слухати і розуміти текст. Причина — наслідок. Л. Костенко «Перекинути шпаківня» (с. 116). |
|
97 |
Робота з дитячою книжкою. С.Дерманський «Про двох бездомних джинів…» ст.125 |
|
98 |
Про що може йти мова в казці? В. Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії». Читання в особах (с. 117-118). |
|
99 |
Гей, Великдень! Гей, весна! Порівняння — образ. А. Камінчук «Українська писанка...». Складання розповіді про великодні свята, використовуючи подані слова (с. 118). |
|
100 |
Почуття любові. Порівняння — образ. В. Лучук «Тільки мама». Леся Українка «На зеленому горбочку» (с. 119). |
|
101 |
Створюємо усний журнал. Підготовка сценарію свята до Дня Матері у формі усного журналу (с. 120). |
|
102 |
Мир — це життя! Т. Майдановий «Що таке мир». Мурал (с. 120). |
|
103 |
Робота з дитячою книжкою. Л.Ніцой «Страшне страховисько» ст.129 |
|
104 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 121). |
|
105 |
Діагностична контрольна робота №6. Робота з літературним твором (письмово) |
|
Скільки на Землі іще цікавого! (19 год.) |
||
106 |
Вступ до теми. Що? Де? Чому? Навіщо? 0. Дерманський «Чудо із чудес» (с. 122-123). |
|
107 |
Погортаємо сторінки журналу «Барвінок». «Читання — класні ліки» (із журналу) (с. 123). |
|
108 |
Медіавіконце: дитячі журнали, енциклопедії. Створення реклами журналу (с. 124-125). |
|
109 |
Сторінками журналу «Джміль». Школа економіки. «Наша гривня», «Чому грошей не може бути скільки завгодно?» (із журналу) (с. 126). |
|
110 |
Про одне по-різному. М. Чумарна «Товар і покупець» (казказагадка) (с. 127). |
|
111 |
Дитячі енциклопедії — джерело нових знань. «Наші мудрі друзі -—енциклопедії». Робота з дитячими енциклопедіями (с. 128). |
|
112 |
Робота з дитячою книжкою. Л.Воронина «Слон Гудзик і вогняна квітка» ст.137 |
|
113 |
Досліджуємо текст. «Поклоніння вогню» (з популярної енциклопедії школярів «Дивосвіт») (с. 129). |
|
114 |
Фантазуй і створюй! Н. Кир ’ян «Розмова хмарок» (с. 130-131). |
|
115 |
Веселе слово. Чи легко складати вірші? П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» (с. 131-133). |
|
116 |
Веселе слово. Чи легко складати вірші? Розігрування сценок із твору Я. Глазового «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» (с. 133). |
|
117 |
Діагностична контрольна робота №7. Навичка читання вголос (усно). |
|
118 |
Створюємо казку. Л. Костенко «Вербові сережки». Складання казки про дівчаток, яким верба подарувала чарівні сережки (с. 134). Навичка читання вголос (усно). |
|
119 |
Як здійснити мрію. М. Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок». Навичка читання вголос (усно). |
|
- 136).
120 |
Як здійснити мрію. М. Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок». |
|
121 |
Робота з дитячою книжкою. Л.Воронина «Слон Гудзик і вогняна квітка» ст.141 |
|
122 |
Країна «Фантазія». Л. Компанієць «Чотири квіточки». Складання казки про квіточку (с. 137). |
|
123 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 138). |
|
№ з/п
|
Тема уроку |
Дата |
8. |
Робота з дитячою книжкою. І.Малкович «Золотий павучок» ст.95 |
|
9. |
Робота з дитячою книжкою. Т.Мельник . Пальчикові вірші-ігри. Ст.74 |
|
10. |
Робота з дитячою книжкою. Л.Денисенко «Як Шуша познайомився з Гагою» ст..76 |
|
11. |
Робота з дитячою книжкою. Л.Денисенко «Шуша і побиті байдики» ст.78 |
|
12. |
Робота з дитячою книжкою. Г.Малик «Чому папуга не навчився розмовляти» ст.83 |
|
13. |
Робота з дитячою книжкою. М.Павленко «Півтора бажання» ст.114 |
|
14. |
Робота з дитячою книжкою. С.Дерманський «Про двох бездомних джинів…» ст.125 |
|
15. |
Робота з дитячою книжкою. Л.Ніцой «Страшне страховисько» ст.129 |
|
16. |
Робота з дитячою книжкою. Л.Воронина «Слон Гудзик і вогняна квітка» ст.137 |
|
17. |
Робота з дитячою книжкою. Л.Воронина «Слон Гудзик і вогняна квітка» (продовження) ст.141
|
|
За підручником К. Пономарьова (частина 1)
(3 години на тиждень)
№ з/п
|
Тема уроку |
Дата |
|
Досліджую прикметники ( 11год.) |
|
61 |
Розпізнаю слова— назви ознак. Доповнення речень. Інтерв’ю (впр. 1-9, с. 72-73). |
|
62 |
Добираю прикметники. Складання речень. Написання розповіді про свою улюблену пору року (впр. 1-11, с. 74-75). |
|
63 |
Утворюю прикметники. Складання речень (впр. 1-8, с. 76- 77). |
|
64 |
Розвиток зв 'язного мовлення. Малюю новорічну ялинку. Скласти розповідь за сюжетним малюнком та поданими запитаннями. |
|
65 |
Поєдную прикметники з іменниками. Записування відповідей на запитання (впр. 1-11, с. 78-79). |
|
66 |
Змінюю прикметники за числами. Складання рецепту за запитаннями (впр. 1-8, с. 79-80). |
|
67 |
Розпізнаю близькі за значенням прикметники. Складання речень (впр. 1-7, с. 80-81). |
|
68 |
Добираю прикметники, протилежні за значенням. Редагування тексту (впр. 1-8, с. 82-83). |
|
69 |
Розвиток зв ’язного мовлення. Малюю зимові розваги. Скласти розповідь про свої улюблені зимові розваги. |
|
70 |
Розрізняю пряме і переносне значення прикметників. Складання і відгадування загадок. Складання речень (впр. 1-7, с. 83-84). |
|
71 |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую прикметники». |
|
72 |
Діагностична контрольна робота. Діалог |
|
|
Досліджую дієслова (11год.) |
|
73 |
Розпізнаю слова — назви дій. Доповнення речень. Складання розповіді за світлиною (впр. 1-9, с. 85-86). |
|
74 |
Добираю дієслова. Складання відповіді на запитання за запрошенням. Складання речень за світлинами (впр. 1-10, с. 8788). |
|
75 |
Розвиток зв ’язного .мовлення. Розповідаю про допомогу птахам. Скласти розповідь за поданими запитаннями. |
|
76 |
Використовую дієслова в мовленні. Читання в ролях. Квиток на атракціон. Доповнення речень (впр. 1-7, с. 89-90). |
|
77 |
Змінюю дієслова за числами. Читання в ролях. Складання речень (впр. 1-7. с. 90-91). |
|
78 |
Розпізнаю близькі за значенням дієслова. Складання речень про персонажів мультфільмів (впр. 1-8, с. 92-93). |
|
79 |
Розрізняю протилежні за значенням дієслова. Написання смсповідомлення. Складання речень (впр. 1-9, с. 93-94). |
|
80 |
Спостерігаю за багатозначними дієсловами. Складання речень (впр. 1-9, с. 95-96). |
|
81 |
Розвиток зв ’язного мовлення. Малюю домашніх улюбленців. Скласти розповідь про домашню тваринку. Підбір заголовка. |
|
82 |
Розрізняю пряме і переносне значення дієслів. Доповнення речень. Реклама (впр. 1-10, с. 96-97). |
|
83 |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую дієслова». |
|
84 |
Діагностична контрольна робота. Мовна тема |
|
Досліджую числівники ( 6 год.) |
||
85 |
Розпізнаю слова — назви чисел. Інтерв’ю за поданими запитаннями. Складання речень (впр. 1-9, с. 98-99). |
|
86 |
Добираю числівники. Записування відповідей на запитання. Складання речень (впр. 1-11, с. 100-101). |
|
87 |
Розвиток зв 'язного мовлення. Розповідаю за кадрами фільму. Скласти і записати розповідь за кадрами фільму. |
|
88 |
Утворюю числівники. Звуковий аналіз слів. Складання речень (впр. 1-12, с. 102-103). |
|
89 |
Поєдную числівники з іменниками. Складання розповіді про клас за поданими запитаннями (впр. 1-8, с. 103-104). |
|
90 |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую числівники». |
|
Досліджую службові слова ( 7 год.) |
||
91 |
Розпізнаємо службові слова. Складання і записування речень за малюнком (впр. 1-8, с. 105-106). |
|
92 |
Пишу службові слова окремо від інших. Складання речень. Відгадування загадок (впр. 1-8, с. 106-107). |
|
93 |
Розвиток зв ’язного мовлення. Малюю весну. Описати весну, зображену на малюнку. |
|
94 |
Використовую службові слова. Доповнення тексту службовими словами (впр. 1-14, с. 108-109). |
|
95 |
Розрізняю частини мови за питаннями. Складання речень (впр. 1-12, с. 110-111). |
|
96 |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую службові слова». |
|
97 |
Діагностична контрольна робота. Мовна тема |
|
Досліджую речення ( 10 год.) |
||
98 |
Розпізнаю речення. Складання речень із поданих слів (впр. 1-10, с. 112-113). |
|
99 |
Розвиток зв ’язного мовлення. Підписую святкову листівку. Придумати і записати текст для вітальної листівки. |
|
100 |
Досліджую розповідні речення. Розділові знаки наприкінці розповідних речень. Складання речень за коміксами (впр. 1—10. с. 114-115). |
|
101 |
Досліджую питальні речення. Редагування тексту. Складання речень за малюнками (впр. 1-8, с. 115-116). |
|
102 |
Досліджую спонукальні речення. Розділові знаки наприкінці спонукальних речень. Складання тексту для реклами (впр. 1-8, с. 117-118). |
|
103 |
Розрізняю окличні і неокличні речення. Скла дання речень за малюнками (впр.1-7, с. 118-119). |
|
104 |
Визначаю головні слова в реченні. Доповнення тексту. Написання розповіді за малюнком та поданими словами (впр. 111, с. 120-121). |
|
105 |
Поширюю речення за питаннями. Складання речень (впр 1-10, с. 122-123). |
|
106 |
Розвиток зв 'язного мовлення. Малюю весняні квіти. Скласти опис квітки. |
|
107 |
Складаю речення. Складання розповіді про весну (впр. 1- 121, с. 123-124). |
|
108 |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую речення». |
|
109 |
Діагностична контрольна робота. Диктант. |
|
|
Досліджую текст (13 год.) |
|
110 |
Розпізнаю текст. Написання тексту за малюнком. Редагування тексту.( с. 125-126). |
|
111 |
Досліджую будову тексту. Складання тексту за серією малюнків (впр. 1-10, с. 129-130). |
|
112 |
Розрізняю текст-розповідь і текст-опис. Складання тексту- опису білки за поданими запитаннями. Оголошення (впр. 1-9, с. 131-132). |
|
113 |
Розвиток зв 'язного мовлення. Розповідаю за кадрами мультфільму. Скласти розповідь про зображене на кадрах мультфільму. |
|
114
|
Прикрашаю текст. Доповнення тексту словами з довідки. Написання тексту за світлиною і поданими запитаннями (впр. 111, с. 133-136). |
|
115 |
Удосконалюю текст. Інтерв’ю за поданими запитаннями. Редагування тексту ('впр. 1-Ю, с. 137-138). |
|
116 |
Діагностична контрольна робота. Списування. |
|
117 |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую текст». |
|
118 |
Повторюю вивчене (впр. 1-7, с. 139-140). |
|
119 |
Закріплюю вивчене (впр. 1-6, с. 142). Підсумок за рік |
|
№ з/п
|
Тема уроку |
Дата |
8. |
Малюю новорічну ялинку. Скласти розповідь за сюжетним малюнком та поданими запитаннями. |
|
9. |
Малюю зимові розваги. Скласти розповідь про свої улюблені зимові розваги. |
|
10. |
Розповідаю про допомогу птахам. Скласти розповідь за поданими запитаннями. |
|
11. |
Малюю домашніх улюбленців. Скласти розповідь про домашню тваринку. Підбір заголовка. |
|
12. |
Розповідаю за кадрами фільму. Скласти і записати розповідь за кадрами фільму. |
|
13. |
Малюю весну. Описати весну, зображену на малюнку. |
|
14. |
Підписую святкову листівку. Придумати і записати текст для вітальної листівки. |
|
15. |
Малюю весняні квіти. Скласти опис квітки. |
|
16 |
Розповідаю за кадрами мультфільму. Скласти розповідь про зображене на кадрах мультфільму. |
|
(3 години на тиждень)
Підручник. Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, О. Гантюк, Н. Павич (2019)» для 2 класу за програмою НУШ (2019-2020 н.р.)
№ з/п
|
Тема уроку |
Дата |
|
Природа взимку (продовження 15 год.) |
|
45. |
Як утворюється лід на водоймах. Дослідження властивостей льоду (с. 3-4). |
|
46. |
Правила безпечної поведінки взимку. Створення плаката «Зимові застереження» (групова робота) (с. 4-5). |
|
47. |
Хто такий споживач (с. 8). Упаковка та етикетка. Моделювання купівлі товару (с. 10). |
|
48. |
Чому важливо сортувати сміття? (с. 11). |
|
49. |
Як почуваються рослини взимку (с. 13-14). |
|
50. |
Як зимують комахи та риби (с. 16-18). |
|
51. |
Як зимують птахи та звірі (с. 18-22). Проект «Птахам на допомогу!» (с. 21). |
|
52. |
Як зимують птахи та звірі (с. 21-23). |
|
53. |
Які бувають потреби (с. 24-26). Міні-проект «Мої потреби» (с. 26). |
|
54. |
Яка користь від знань. «Мова» тварин (с. 27-28). |
|
55. |
Правила спілкування з домашніми улюбленцями і безпритульними тваринами (с. 29-31). |
|
56. |
Чи завжди треба бути добрим (с. 31-32). |
|
57. |
Друзі (с. 32-33). Міні-проект «Правила дружби» (с. 33). |
|
58. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
59. |
Діагностична робота. Тести |
|
Природа навесні ( 23 год.) |
||
60. |
Як упізнати весну. Правила поведінки під час грози (с. 38—44). |
|
61. |
Чому з’являються «сонячні зайчики»? (с. 43-45). |
|
62. |
Якою буває погода навесні. Відлига. Дослідження: «Чому сніг на землі весною брудний?» (с. 45-46). |
|
63. |
Якою буває погода навесні. Льодохід. Повінь (с. 46-47). |
|
64. |
Як здійснити задумане. Як стати підприємливим (с. 48-51). |
|
65. |
Як стати винахідником. Чого людина навчилася у природи? (с. 52-55). |
|
66. |
Як почуваються рослини навесні (с. 56-58), |
|
67. |
Які комахи з’являються першими навесні (с. 59-61). Проект«Травневий хрущ: користь чи шкода?» (с. 61). |
|
68. |
Як змінюється життя у водоймах навесні (с. 62-63). |
|
69. |
Які приймати рішення (с. 65-66). |
|
70. |
Корисні звички (с. 66-67). |
|
71. |
Чи є у весни святковий календар. Свято Матері. Великдень (с. 68-71). |
|
72. |
Чи є у весни святковий календар. Свята, які відзначають в Україні (с. 71-72). |
|
73. |
Як птахи зустрічають весну (с. 75-77). Міні-проект: «Перелітний птах» (на вибір) (с. 76). |
|
74. |
Чому птахи в’ють гнізда (с. 78-79). |
|
75. |
Де птахи в’ють гнізда. Як птахи доглядають пташенят (с. 80-81). |
|
76. |
Користь птахів у природі (с. 82-83). |
|
77. |
Хто потребує особистого простору (с. 84-86). |
|
78. |
Як поводитися з іншими (с. 86-87). |
|
79. |
Які зміни в житті звірів навесні (с. 88-91). |
|
80. |
Чому потрібно дбати про довкілля (с. 92-95). |
|
81. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
82. |
Діагностична робота. Тести |
|
Природа влітку (18 год.) |
||
83. |
Із чого починається літо? Літні місяці (с. 96-102). |
|
84. |
Яка шана книжкам (с. 103-105). |
|
85. |
Які бувають форми земної поверхні (с. 108-109). |
|
86. |
Чи є в підземелля таємниці (с. 110-112). Практична робота. Ознайомлення з гірськими породами свого краю та їх властивостями (с. 113). |
|
87. |
Як утворюється ґрунт (с. 112-116). |
|
88. |
Дослідження складу ґрунту (с. 116-117). |
|
89. |
3 якої ягоди намисто. їстівні та отруйні ягоди (с. 119-120). |
|
90. |
Отруйні речовини (с. 120-121).
|
|
91. |
Які турботи у тварин улітку (с. 122-124). Проект «Хто мешкає у старому пеньку?» (с. 125). |
|
92. |
Чому природа потребує охорони. Червона книга України(с. 131135). |
|
93. |
Чому природа потребує охорони. Заповідники (с. 131-135). Проект «Книга скарг природи» (с. 135). |
|
94. |
Які наші завдання на літо. Правила безпечного відпочинку влітку (с. 136-137). |
|
95. |
Які наші завдання на літо. Про що можна дізнатися, подорожуючи Україною? (с. 137-138). |
|
96. |
Міні – проект « Літній відпочинок» |
|
97. |
Діагностична робота. Тести |
|
98. |
Які наші завдання на літо. Літні свята. Літні розваги (с. 139- 142). |
|
99. |
Правила поведінки на водоймах. |
|
100. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за семестр та рік |
|
Мистецтво Образотворче мистецтво (1 година на тиждень)
№ з/п
|
Тема уроку |
Дата |
16 |
Зимові захоплення і спорт. Рельєф. Створення настільної гри «До спортивних вершин» (гуаш, пластилін) (с. 56-57). |
|
17 |
Карнавал тварин. Анімалістичний жанр. Зображення веселого левенятка або мрійливого слоника (на вибір) (олівці, фломастери) (с. 60-61). |
|
18 |
Карнавал птахів. Малювання птахів (олівець). Створення сторінки Червоної книги з малюнком птаха (акварель, гуаш) (с. 64-65). |
|
19 |
Подорож до далеких країн. Вправа: утворення рибок із геометричних фігур. Малювання рибок в акваріумі (воскові олівці) (с. 68-69). |
|
20 |
Космічна подорож. Затемнення і розбілення кольору. Техніка набризку. Створення космічного пейзажу (гуаш) (с. 72-73). |
|
21 |
Завітаймо до театру. Ляльковий театр. Декорації. Вправа: створення будиночків із геометричних фігур. Малювання чарі- |
|
22 |
Пори року зустрічаються. Одяг для різних пір року. Малювання парасольок «Чотири пори року» (кольорові олівці, фломастери) (с. 80-81). |
|
23 |
Пори року зустрічаються. Створення одягу для Лясольки та Барвика (кольорові олівці, фломастери) (с. 81). |
|
24 |
Наша рідна Україна, мов веснянка солов'їна. Петриківський розпис. Вправа: малювання ягідок пальчиком і зерняток пензликом (гуаш). Створення візерунка зі стебелець, листочків і |
|
25 |
Квіткові фантазії. Український віночок. Створення святкового віночка (робота в парах) (кольоровий папір, картон) (с. 88-89). |
|
26 |
Квіткові фантазії. Створення чарівних квітів (гуаш, відбитки рук) (с. 89). |
|
27 |
Ритми життя в мистецтві. Декоративно-ужиткове мистецтво. Орнамент. Створення орнаменту для оздоблення закладки для книжки (кольоровий папір, картон) (с. 92-93). |
|
28 |
Ритми зкиття в мистецтві Колективна робота «Стрічка миру». Створення візерунку - частини стрічки (кольорові олівці, |
|
29 |
Рекламуємо красиве і корисне. Реклама. Створення реклами улюбленого соку з веселим героєм (матеріали за вибором) (с. |
|
30 |
Мистецька подорож до Європи. Створення транспортного засобу у техніці аплікація (кольоровий папір) (с. 100-101). |
|
31 |
Мистецька подорож до Європи. Створення транспортного засобу у техніці аплікація |
|
32 |
Мистецька подорож до Європи. Створення транспортного засобу з овочів (с. 101). |
|
33 |
Перевір свої досягнення. Завдання Барвика. Завдання Лясольки та Барвика. |
|
34 |
Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 103). |
|
35 |
Підсумковий урок |
|
Мистецтво Музичне мистецтво
(1 година на тиждень)
№ з/п
|
Тема уроку |
Дата |
15 |
Зимова природа в музиці. Слухання.Ф. Ліст. Юнацький етюд № 12 «Заметіль». Н. Боем. Узимку Виконання поспівки; ритмічних етюдів (соло та в ансамблі), хореографічні імпровізації під музику
|
|
16 |
Характер, настрій в музиці Слухання Л. Гарсія. Хокей. Х. Хоехлер. Фігуристка В. Косенко. Скакалка. «Танці-зігріванці». Виконання Музика В. Сороки, вірші Р. Обшарської «Спортивна зима». П: тривалості нот і пауз (повторення). Аеробіка.
|
|
17 |
Світ тварин в мистецтві. Характер в музиці. К. Сен-Санс. Цикл «Карнавал тварин». Слон. Королівський марш Лева. Перегляд.М/ф «Лис Микита», «Король Лев» Виконання. Поспівка «Різні голоси». Музика В. Гребенюка, вірші Н. Іванюка «Левеня». П: тембр. регістр (повторення). |
|
18 |
-Санс. Цикл «Карнавал тварин». Півень і кури. Зозуля в хащі К. Сен лісу. Лебідь. Сен-Санс Карнавал тварин (фрагменти музично-анімалістичного дійства). відгадування та виконання пісенних загадок за нотним |
|
19 |
Сен-Санс. Цикл «Карнавал тварин». Кенгуру. Акваріум. Слухання А. Матісс. Червоні рибки Музика В. Гребенюка, вірші Е. Саталкіної «Кенгуру» Створення «пісенного карнавалу» за віршами. |
|
20 |
«Музика космосу» А. Соколов. На тихому перехресті Слухання Т. Ньюман. Зоряний корабель «Авалон» (із фільму «Пасажири»). М/ф «Майлз із планети майбутнього» Інсценізація вірша Н. Карпенко «Парад планет» (робота у групі). Виконання Добирання тембру і ритму (на дозвіллі) |
|
21 |
Музичний театр. Слухання Лисенко. Опера-казка «Коза-Дереза». (Пісні Кози, Лисички, Рака). Музика М. Лисенка Вірші народні «Пісня Лисички», «Теми Кози і Рака». Відтворення казкових героїв за допомогою жестів і танцювальних рухів |
|
22 |
Пори року в мистецтві. Слухання П. Чайковський. Цикл «Пори року». Масляна (Лютий), Пісня жайворонка (Березень) Брати Лімбурги. Розкішний часослов герцога Беррійського. Виконання веснянки. Музика О. Янушкевич, вірші М. Ясакової «Весняні котики». Ноти: повторення. |
|
23 |
П. Чайковський. Цикл «Пори року». Слухання Пісня жайворонка (березень), Жнива (серпень) Брати Лімбурги. Розкішний часослов герцога Беррійського. Виконання веснянки. Музика О. Янушкевич, вірші М. Ясакової «Весняні котики».
|
|
24 |
Українські народні інструменти. Слухання Р. Гриньків. Веснянка. І. Шамо. Веснянка Ф. Панко. Бандурист. Козак (скульптура), світлина музею писанки і трембітарів Виконання «Зацвіла в долині червона калина» (музика А. Філіпенка, вірші Т. Шевченка). Відтворення ритмів в ансамблі.
|
|
25 |
Український віночок в мистецтві. «Віночок українських народних пісень» для оркестру народних інструментів. Слухання К. Маковський. Красуня Музика М. Ведмедері. Вірші В. Верховеня «Віночок». Придумування мелодії за ритмом та виконання її із супроводом. Складання «віночків» з українських народних пісень (робота у групах).
|
|
26 |
Краса квітів в мистецтві. Балет. Слухання Є. Русинов. Балет «Дюймовочка» (фрагменти). Зарядка «Сонячний віночок». Музика і вірші Л. Соболевської Музика М. Ведмедері. Вірші В. Верховеня «Віночок». Руханка «Сонячний віночок». Музика і вірші Л. Соболевської.
|
|
27 |
Слухання В. Валевська. Будинок тітоньки Сови. Ранок. Вечір Е. Гріг. Ранок. Із сюїти «Пер Гюнт». С. Прокоф’єв. Вечір. Із циклу «Дитяча музика». ХТД: «Різні барви у природи» (музика і врші Н. Рубальської). Створення «звукових картин».
|
|
28 |
Слухання А. Вівальді. «Пори року». Весна. Літо. «Різні барви у природи» (музика і врші Н. Рубальської). Відтворення звуків різних пір року за допомогою різних музичних інструментів та предметів довкілля (групова робота). Гра «Оркестр».
|
|
29 |
Мистецтво та здоровий спосіб життя. К. Уорнер. Істівні ландшафти Слухання Поль Моріа. Така-Таката. Руханка «Райдуга». Музика і вірші З. Красуляк. Виконання: «Веселка» (музика і вірші Наталії Май). |
|
30 |
Світлини з пам’ятками Праги та Лондона Слухання: А. Дворжак «Слов’янські танці» (за вибором). Виконання: «We can fly» (музика А. Олєйнікової, вірші К. Орлової) П: Полька. |
|
‘
(3 години на тиждень)
За типовою освітньою програмою, що розроблена під керівництвом О.Я. Савченко.
№ з/п
|
Тема уроку |
Дата |
Вправи для розвитку фізичних якостей (7 год.) |
||
45
|
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Інформаційноцифрова компетентність»). Заг.-розв. впр. зі скакалкою. Комплекс впр.для формування правильної постави. ЗФП. Різновиди ходьби та бігу. Кидки баскетбольного м’яча з-за голови із різних положень. Рухливі ігри та естафети. |
|
46 |
О.В. ТМЗ. Заг.-розв.впр.зі скакалкою. Комплекс впр. для формув. правильної постави.ЗФП. Різновиди ходьби та бігу. Кидки баскетбольного м’яча з-за голови із різних положень.Рухливі ігри та естафети. |
|
47 |
О.В. ТМЗ. Заг.-розв.впр.зі скакалкою. Комплекс впр. для формув. правильної постави. ЗФП. Різновиди ходьби та бігу. Кидки баскетбольного м’яча з-за голови із різних положень. Рухливі ігри та естафети. |
|
48 |
О.В.ТМЗ:Формування ключових компетентностей – «Спілкування державною мовою» Заг.-роз. вправи з обручами. ЗФП. Комплекс для профілактики плоскостопості. Ходьба «змійкою», на носках, п'ятах. Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Стрибки через перешкоди висотою до 50 см Рухливі ігри та естафети. |
|
49 |
О.В. ТМЗ. Заг.-розв.впр. з обручами. ЗФП. Комплекс для профілактики плоскостопості.. Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами. Рухливі ігри та естафети. |
|
50 |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з обручами. ЗФП. Комплекс для профілактики плоскостопості. Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Рухливі ігри та естафети.. |
|
51 |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з обручами. ЗФП. Комплекс для профілактики плоскостопості. Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Рухливі ігри та естафети. |
|
Вправи для розвитку фізичних якостей (36 год.) |
||
52 |
О.В.ТМЗ: «Правила безпеки при заняттях фізичними вправами на стадіоні». Загально-розв. для профілактики плоскостопості.ЗФП. Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності. Біг із пришвидшеннями за сигналом.Рухливі ігри та естафети. |
|
53 |
О.В.ТМЗ. Загально-розвивальні вправи для профілактики плоскостопості. ЗФП. Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності. Біг із пришвидшеннями за сигналом. Рухливі ігри та естафети. |
|
54 |
О.В.ТМЗ. Загально-розвивальнів прави для профілактики плоскостопості.ЗФП. Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності. Біг із пришвидшеннями за сигналом. Рухливі ігри та естафети. |
|
55 |
О.В.ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. ЗФП. Махові рухи правою і лівою ногою у бічній і лицьовій площині, стоячи біля опори та під час ходьби. Біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м.Рухливі ігри та естафети. |
|
56 |
О.В.ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. ЗФП. Біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м.Рухливі ігри та естафети. |
|
57 |
О.В.ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. ЗФП. Махові рухи правою і лівою ногою у бічній і лицьовій площині, стоячи біля опори та під час ходьби. Рухливі ігри та естафети. |
|
58 |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. ЗФП. Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Перекидання м'яча в парах. Зупинки м’яча, що котиться. Рухливі ігри та естафети. |
|
59 |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Перекидання м'яча в парах. Зупинки м’яча, що котиться. Рухливі ігри та естафети. |
|
60 |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. ЗФП.. Вправи з м'ячем. Перекидання м'яча в парах. Зупинки м’яча, що котиться. Рухливі ігри та естафети. |
|
61 |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. ЗФП. Вправи з м'ячем. Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні.Рухливі ігри та естафети. |
|
62 |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Рухливі ігри та естафети. |
|
63 |
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» Загально-розвивальні вправи без предметів. ЗФП.. Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Рухливі ігри та естафети. |
|
64 |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. ЗФП. Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні.Рухливі ігри та естафети. |
|
65 |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Пружні нахили в положенні сидячи. Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед. ЗФП. Вправи з м'ячем. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться.Рухливі ігри та естафети. |
|
66 |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Пружні нахили в положенні сидячи. Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед. ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках .Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться.Рухливі ігри та естафети. |
|
67 |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Пружні нахили в положенні сидячи. Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед. ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться.Рухливі ігри та естафети. |
|
68 |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи в русі. Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед. ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому .Рухливі ігри |
|
69 |
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності - «Екологічна грамотність і здорове життя». Загально-розвивальні вправи в русі. Стрибки зі скакалкою. Стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед. ЗФП. Вправи з м'ячем. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).Рухливі ігри та естафети. |
|
70 |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи в русі. Стрибки зі скакалкою. ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Вед м’яча внутр та зовн част підйому (по прямій, по дузі, між стійками). Рухливі ігри та естафети. |
|
71 |
О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. Біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м. Рухливі ігри та естафети. |
|
72 |
О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. Біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м. Рухливі ігри та естафети. |
|
73 |
О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. Біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м. Рухливі ігри та естафети. |
|
74 |
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Ініціативність і підприємливість». ЗРВ в русі. ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності. Рухливі ігри та естафети. |
|
75 |
О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності. Рухливі ігри та естафети. |
|
76 |
О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності. Рухливі ігри та естафети. |
|
77 |
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Інформаційноцифрова компетентність» .ЗРВ в русі. ЗФП.Пришвид з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. Метання малого м’яча зза голови на дальність.Рухливі ігри та естафети. |
|
78 |
О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. Метання малого м’яча з-за голови на дальність. Рухливі ігри та естафети. |
|
79 |
О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. Метання малого м’яча з-за голови на дальність. Рухливі ігри та естафети. |
|
80 |
О.В. ТМЗ: «Загартування як засобу зміцнення здоров’я». ЗРВ з м’ячами. ЗФП. Біг із пришвидш за сигналом.Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутр стороною ступні, удари внутр стороною ступні по м’ячу, що котиться Рухливі ігри та естафети. |
|
81 |
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» ЗРВ з м’ячами. ЗФП. Біг із пришвидшеннями за сигналом. Зупинки м’яча, що котиться, удари внутр сторон ступні по м’ячу, що котиться.Рухливі ігри |
|
82 |
О.В. ТМЗ. ЗРВ з м’ячами. ЗФП. Біг із пришвидшеннями за сигналом. Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутр стор ступні, удари внутр стор ступні по м’ячу, що котиться; ведення м’яча внутр та зовн частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).Рухливі ігри та естафети. |
|
83 |
О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП. Прогинання та вигинання тулуба у положенні упору стоячи на колінах; прогинання тулуба у положенні лежачи на животі. Різновиди ходьби та бігу зі зміною напрямку руху. Підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата). Рухливі ігри та естафети. |
|
84 |
О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП. Прогинання та вигинання тулуба у положенні упору стоячи на колінах; пружні похитування у положенні випаду; прогинання тулуба у положенні лежачи на животі. Різновиди ходьби та бігу зі зміною напрямку руху. Підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата). Рухливі ігри та естафети. |
|
85 |
О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП. Прогинання та вигинання тулуба у положенні упору стоячи на колінах. Підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата).Рухливі ігри та естафети. |
|
86 |
О.В.ТМЗ. Загально-розвивальнів прави для профілактики плоскостопості.ЗФП. Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності. Біг із пришвидшеннями за сигналом. Рухливі ігри та естафети. |
|
87 |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. ЗФП. Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Перекидання м'яча в парах. Зупинки м’яча, що котиться. Рухливі ігри та естафети. |
|
88 |
О.В. ТМЗ:Загально-розвивальні вправи без предметів. ЗФП.. Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Рухливі ігри та естафети. |
|
89 |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Пружні нахили в положенні сидячи. Стрибки зі скакалкою. ЗФП. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться. Рухливі ігри та естафети. |
|
90 |
О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності. Рухливі ігри та естафети. |
|
91 |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. ЗФП. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках . Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Рухливі ігри та естафети. |
|
92 |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. ЗФП. Зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні.Рухливі ігри та естафети. |
|
93 |
О.В. ТМЗ. ЗРВ в русі. ЗФП. Пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м. Біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м. Рухливі ігри та естафети. |
|
94 |
О.В.ТМЗ. Загально-розвивальні вправи для профілактики плоскостопості. ЗФП. Біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності. Біг із пришвидшеннями за сигналом. Рухливі ігри та естафети. |
|
95 |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. ЗФП. Лазіння; подолання штучних перешкод.Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).Рухливі ігри та естафети. |
|
96 |
О.В. ТМЗ:Загально-розвивальні вправи без предметів. ЗФП.. Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем. Рухливі ігри та естафети. |
|
97 |
О.В. ТМЗ: «Правила безпечної поведінки в процесі рухової та змагальної діяльності.» Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. ЗФП. Лазіння; подолання штучних перешкод. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).Рухливі ігри та естафети. |
|
98 |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. ЗФП. Лазіння; подолання штучних перешкод. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).Рухливі ігри та естафети. |
|
99 |
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. ЗФП. Лазіння; подолання штучних перешкод.Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками).Рухливі ігри та естафети. |
|
100 |
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Уміння вчитися впродовж життя».ЗРВ в русі. Підсумковий урок за рік. Рухливі ігри та естафети. |
|
Дизайн і технології (1 година на тиждень)
№ з/п
|
Тема уроку |
Дата |
16. |
Правила організації робочого місця на уроці. Об’ємний виріб з паперу «Мишка». Виготовлення виробу об’ємної форми. |
|
17 |
Витинанки. «Сніжинки». Робота з папером. Вирізання сніжинки за схемою. |
|
18 |
Дзеркальна витинанка. Робота з папером. Виготовлення витинанки за схемою. |
|
19 |
Аплікація з природних матеріалів «Соняшник». Властивості природних матеріалів. Виготовлення виробу |
|
20 |
Робота з пластиліном «Жабка». Виготовлення жабки за зразком. |
|
21 |
Сервірування столу. Світ професій соціальної сфери. |
|
22 |
Пришивання ґудзиків із двома отворами. Робота з тканиною та голкою. |
|
23 |
Аплікація з ниток «Рибка». Виготовлення рибки за зразком. |
|
24 |
Аплікація з паперу «Ромашка». Робота з папером. |
|
25 |
Традиційний український посуд. Вазочка для квітів |
|
26 |
Паперовий об’ємний виріб «Півник». Технологічні операції з матеріалами (згинання, складання, зібгання, різання, склеювання). |
|
27 |
Орнамент і його види. Орнамент у смужці. «Рушник». |
|
28 |
Макетування «Казковий будинок» |
|
29 |
Аплікація «Українське вбрання» |
|
30 |
Макетування «Вантажний автомобіль» |
|
31 |
Аплікація з паперу «Голуб» |
|
32 |
Заочна екскурсія до майстринь-вишивальниць |
|
33 |
Танграм. Складання фігур за поданими схемами. |
|
34 |
Робота з пластиліном «Клоун». Виготовлення клоуна за зразком. |
|
ЛИСТОК КОНТРОЛЮ виконання практичної частини програми. 2 клас, 2019-2020 н. р. ІІсеместр.
№ |
Тема |
Кількість годин |
Перевірна робота |
Форма проведення |
Дата проведення |
|||||
УКРАЇНСЬКА МОВА (58 години) |
||||||||||
1. |
Досліджую прикметни ки |
11 |
Діагностична контрольна робота
|
Діалог
|
|
|||||
2. |
Досліджую дієслова |
11 |
Діагностична контрольна робота |
Мовна тема |
|
|||||
3. |
Досліджую числівники |
6 |
- |
- |
|
|||||
3. |
Досліджую службові слова |
7 |
Діагностична контрольна робота |
Мовна тема |
|
|||||
4. |
Досліджую речення |
10 |
Діагностична контрольна робота
|
Диктант
|
|
|||||
5. |
Досліджую текст |
13 |
Діагностична контрольна робота |
Списування |
|
|||||
ЧИТАННЯ (79 годин) |
||||||||||
1. |
Зачарувала все зима... |
11 |
- |
- |
|
|||||
3. |
Світ дитинства у творах українських письменників |
17 |
Діагности чна контроль на робота |
Аудіювання (письмово) |
|
|||||
4. |
У колі літературних казок |
11 |
- |
- |
|
||||
5. |
Шевченкове слово |
6 |
Діагности чна контроль на робота |
Аудіювання (письмово |
|
||||
6. |
Надійшла весна прекрасна... |
15 |
Діагности чна контроль на робота |
Робота з літературни м твором (письмово) |
|
||||
7. |
Скільки на Землі іще цікавого! |
19 |
Діагности чна контроль на робота |
Навичка читання вголос (усно). |
|
||||
МАТЕМАТИКА (74 годин) |
|||||||||
1. |
ТАБЛИЧНЕ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ |
56 |
Діагностична контрольна робота №4.
Діагностична контрольна робота №5
Діагностична контрольна робота №6 |
Перевірка сформова ності навичок усних обчислен ь
Комбінов ана
Комбінов ана |
|
||||
2 |
Множення та ділення з 1 та 0 |
10 |
Діагностична контрольна робота №7 |
комбінова на |
|
||||
3 |
Повторення та узагальнення вивченого |
8 |
Діагностична контрольна робота |
комбінова на |
|
||||
Я досліджую світ (56 години) |
|||||||||
1. |
Природа взимку |
15 |
Діагностична контрольна робота |
Тести |
|
||||
2. |
Природа навесні |
23 |
Діагностична контрольна |
Тести |
|
||||
|
|
|
робота |
|
|
||||
3 |
Природа влітку |
18 |
Діагностична контрольна робота |
Тести |
|
||||