чітко визначена система взаємовідносин всіх учасників освітнього процесу (учнів, батьків, вчителів).Ґрунтується на навчанні без примусу, ідеї опори, вільному виборі, ідеї випередження, ідеї великих блоків.«Якщо вчитель став другом дитини, якщо ця дружба осяяна благородним захопленням, поривом до чогось світлого, розумного, у серці дитини ніколи не з’явиться зло», – писав Василь Сухомлинський. Педагогіка партнерства
Принципи партнерства: повага до особистості; доброзичливість і позитивне ставлення; довіра у відносинах; діалог – взаємодія – взаємоповага; розподілене лідерство (проактивність, право вибору та відповідальність за нього, горизонтальність зв’язків); принципи соціального партнерства (рівність сторін, добровільність прийняття зобов’язань, обов’язковість виконання домовленостей).
Очікувані результати - налагодження зворотнього зв’язку: родина – школа, школа – родина;- вдосконалення партнерських дій на шляху виховання; - поліпшення стосунків дітей і батьків, формування навиків налагодження контактів;- формування соціокультурного простору нової школи; - поглиблення педагогічної, психологічної та виховної компетенції батьків;- освіта учителів протягом життя.