За підручником «Я досліджую світ» підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Частина 2
Автори: Корнієнко М. М., Крамаровська С. М., Зарецька І. Т.
За програмою НУШ (починаючи з 2019-2020 н.р.)
Відповідно до типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко
Календарно-тематичне планування уроків
Інформатика (у курсі “Я досліджую світ”)
для 2 класу
№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
Тема 1. Інформація. Дії з інформацією |
|||
|
|
Правила поведінки та безпеки |
|
|
|
Навколишній світ та інформація. Сприймання людиною інформації |
|
|
|
Об’єкти навколишнього світу і їх властивості |
|
|
|
Види інформації за способом подання: текстова, графічна, звукова |
|
|
|
Дії з інформацією. Правдива і неправдива інформація |
|
Тема 2. Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією |
|||
|
|
Пристрої для роботи з інформацією |
|
|
|
Комп’ютерна техніка, як засіб здійснення дій з інформацією |
|
|
|
Світ сучасних професій |
|
|
|
Комп’ютер та його складові |
|
|
|
Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв |
|
|
|
Робочий стіл комп’ютера |
|
|
|
Об’єкти робочого стола комп’ютера |
|
|
|
Комп’ютерна програма. Меню комп’ютерної програми |
|
Тема 3. Малюнки й моделі |
|||
|
|
Комп’ютерна графіка |
|
|
|
Графічні зображення |
|
|
|
Графічний редактор. Інструменти графічного редактора та їх налаштування |
|
|
|
Відкриття та збереження малюнків |
|
|
|
Створення та редагування не складних малюнків. Інструменти малювання ліній |
|
|
|
Інструменти для малювання фігур |
|
|
|
Добір кольорової гами малюнка |
|
|
|
Створення орнаменту |
|
|
|
Дії з фрагментами зображення |
|
Тема 4. Лінійні алгоритми |
|||
|
|
Команди і виконавці команд |
|
|
|
Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів |
|
|
|
Алгоритми в нашому житті |
|
|
|
Правила складання алгоритмів |
|
|
|
Середовище програмування Скретч |
|
|
|
Графічний редактор середовища Скретч. Створення малюнків за готовими алгоритмами |
|
|
|
Складання власних графічних алгоритмів |
|
|
|
Алгоритми для малювання фігур |
|
|
|
Навчальний проект |
|
|
|
Колективний навчальний проект |
|
|
|
Виконання колективного навчального проекту |
|
|
|
Планування проекту |
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|