Календарно-тематичне планування 2 клас інформатика

Про матеріал

За підручником «Я досліджую світ» підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Частина 2

Автори: Корнієнко М. М., Крамаровська С. М., Зарецька І. Т.

За програмою НУШ (починаючи з 2019-2020 н.р.)

Відповідно до типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків

Інформатика (у курсі “Я досліджую світ”)

для 2 класу

 

№ уро-ку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

Тема 1. Інформація. Дії з інформацією

  1.                     

 

Правила поведінки та безпеки

 

  1.                     

 

Навколишній світ та інформація. Сприймання людиною інформації

 

  1.                     

 

Об’єкти навколишнього світу і їх властивості

 

  1.                     

 

Види інформації за способом подання: текстова, графічна, звукова

 

  1.                     

 

Дії з інформацією. Правдива і неправдива інформація

 

Тема 2. Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією

  1.                     

 

Пристрої для роботи з інформацією

 

  1.                     

 

Комп’ютерна техніка, як засіб здійснення дій з інформацією

 

  1.                     

 

Світ сучасних професій

 

  1.                     

 

Комп’ютер та його складові

 

  1.                

 

Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв

 

  1.                

 

Робочий стіл комп’ютера

 

  1.                

 

Об’єкти робочого стола комп’ютера

 

  1.                

 

Комп’ютерна програма. Меню комп’ютерної програми

 

Тема 3. Малюнки й моделі

  1.                

 

Комп’ютерна графіка

 

  1.                

 

Графічні зображення

 

  1.                

 

Графічний редактор. Інструменти графічного редактора та їх налаштування

 

  1.                

 

Відкриття та збереження малюнків

 

  1.                

 

Створення та редагування не складних малюнків. Інструменти малювання ліній

 

  1.                

 

Інструменти для малювання фігур

 

  1.                

 

Добір кольорової гами малюнка

 

  1.                

 

Створення орнаменту

 

  1.                

 

Дії з фрагментами зображення

 

Тема 4. Лінійні алгоритми

  1.                

 

Команди і виконавці команд

 

  1.                

 

Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів

 

  1.                

 

Алгоритми в нашому житті

 

  1.                

 

Правила складання алгоритмів

 

  1.                

 

Середовище програмування Скретч

 

  1.                

 

Графічний редактор середовища Скретч. Створення малюнків за готовими алгоритмами

 

  1.                

 

Складання власних графічних алгоритмів

 

  1.                

 

Алгоритми для малювання фігур

 

  1.                

 

Навчальний проект

 

  1.                

 

Колективний навчальний проект

 

  1.                

 

Виконання колективного навчального проекту

 

  1.                

 

Планування проекту

 

  1.                

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.

 

 

doc
Пов’язані теми
Інформатика, Планування
НУШ
Додано
27 жовтня 2022
Переглядів
226
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку