За підручником «Я досліджую світ» підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Частина 2
Автори: Корнієнко М. М., Крамаровська С. М., Зарецька І. Т.
За програмою НУШ (починаючи з 2019-2020 н.р.)
Відповідно до типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко
Календарно-тематичне планування
Інформатика (у курсі “Я досліджую світ”)
для 3 класу
№ |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
Тема 1. Інформація. Дії з інформацією. Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією |
|||
|
|
Правила безпечної роботи з комп’ютерними пристроями |
|
|
|
Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією. Перетворення інформації з одного виду в інший |
|
|
|
Способи подання повідомлень, носії повідомлень, носії повідомлень, символи, кодування і декодування. |
|
|
|
Структурування інформації. |
|
|
|
Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією. Джерело інформації. Носії інформації |
|
|
|
Пристрої введення та виведення інформації |
|
|
|
Введення текстових даних. Правила введення та редагування текстових даних |
|
|
|
Робочий стіл комп’ютера |
|
|
|
Структурування інформації. Поняття файлу і папки |
|
|
|
Поняття про мережу Інтернет, програма-браузер, веб-сторінка, веб-сайт, гіперпосилання |
|
|
|
Безпечна робота в Інтернеті |
|
|
|
Авторське право |
|
Тема 2. Комп’ютерні програми. Меню та інструменти. Об’єкт. Властивості об’єкта |
|||
|
|
Текстові редактори. Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати. Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники. |
|
|
|
Види об'єктів: текстові, графічні. Уведення символів за допомогою клавіатури. |
|
|
|
Редагування тексту |
|
|
|
Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити |
|
ІІ семестр |
|||
|
|
Форматування тексту. Зміна значень властивостей об’єкта (колір тексту, шрифт, накреслення) |
|
|
|
Доповнення текстів зображеннями |
|
|
|
Інформаційний об’єкт. Властивості об'єкта. Створення моделі об’єкта за заданими властивостями. |
|
Тема 3. Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання |
|||
|
|
Етапи створення інформаційної моделі в різних програмних середовищах. |
|
|
|
Створення текстових інформаційних моделей, зокрема у табличній формі |
|
|
|
Комп’ютерні презентації, редагування презентацій. Утворення нового слайду, текстового вікна/поля |
|
|
|
Доповнення презентації зображенням, схемою. Форматування презентації. Режим показу презентації |
|
|
|
Створення власної комп’ютерної презентації |
|
Тема 4. Лінійні алгоритми |
|||
|
|
Команди і виконавці, алгоритми |
|
|
|
Способи подання алгоритму. Запис лінійних алгоритмів. Створення зображень за власними алгоритмами. Знаходження та виправлення помилок у алгоритмах. |
|
|
|
Середовище програмування Скретч. Етапи створення програми |
|
|
|
Створення програм у середовищі Скретч за власними алгоритмами |
|
|
|
Створення зображень за власними алгоритмами. |
|
|
|
Логічні висловлювання |
|
|
|
Створення власного проєкту в середовищі Скретч |
|
|
|
Створення власного проєкту в середовищі Скретч |
|
|
|
Створення власного проєкту в середовищі Скретч |
|
|
|
Презентація навчальних проєктів |
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|