Я досліджую світ
За підручником Н. Бібік, Г. Бондарчук (частина 1)
І семестр
(3 години +1 година ТЕО)
№ |
Тема уроку |
Дата |
1 |
Моя країна Україна, а я – її дитина. (с. 3-5) |
|
2 |
Проводимо дослідження. Історія назви своєї вулиці (с. 5) |
|
3 |
Пізнаю себе. Я в школі. (с. 6-7) |
|
4 |
ТЕО. Працюємо з природними матеріалами. Збирання і заготовлення природних матеріалів. (с. 8) |
|
5 |
Що належить до природи. (с. 8-9) |
|
6 |
Кольорові сторінки природи: осінь. (с. 10-11) |
|
7 |
Екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути восени? (с. 11) |
|
8 |
ТЕО. Працюємо з природними матеріалами. Створення аплікації з сухого листя. (с. 8) |
|
9 |
Сонце. Світло і тепло. (с. 12-13) |
|
10 |
Якої форми наша планета. (с. 14-15) |
|
11 |
Чому буває день і ніч. (с. 16-17) |
|
12 |
ТЕО. Працюємо з природними матеріалами. Створення їжачка із природних матеріалів. (с. 11) |
|
13 |
Пори року. Зміна пір року. (с. 18-19) |
|
14 |
Якими бувають рослини. Як розрізняють тварин. (с. 20-21) |
|
15 |
Проводимо дослідження. Які умови потрібні рослинам для життя. (с. 21) |
|
16 |
ТЕО. Створення книжки «Пісня осені» (с. 13) |
|
17 |
Тварини в природі. (с. 22-23) |
|
18 |
Природні явища. (с. 24-25) |
|
19 |
Проводимо дослідження. Як виглядає наша місцевість у різні пори року. (с. 24) |
|
20 |
ТЕО. Створюємо каталог паперу. (с. 15) |
|
21 |
Рослини восени. (с. 26-27) |
|
22 |
Проводимо дослідження. Який вигляд мають рослини біля нашої школи? (с. 27) |
|
23 |
Тварини восени. (с. 28-29) |
|
24 |
ТЕО. Створення світлофора. (с. 17) |
|
25 |
Збираємо врожай. Від зернятка до хлібини. (с. 30-31) |
|
26 |
Святковий календар осені. (с. 32-33) |
|
27 |
Знаю, навіщо правила для учнів. (с. 34-35) |
|
28 |
ТЕО. Майструємо телефон. (с. 20) |
|
29 |
Уроки чемності. (с. 36-37) |
|
30 |
Умію дружити. (с. 38-39) |
|
31 |
Битися чи не битися? (с. 40-41) |
|
32 |
ТЕО. Створюємо аплікацію «Розумний дім» (с. 23) |
|
33 |
Кольорові сторінки природи: зима. (с. 42-43) |
|
34 |
Урок – екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути взимку. (с. 43) |
|
35 |
Рослини взимку (с. 44-45) |
|
36 |
ТЕО. Створюємо аплікацію з осіннього листя. (с. 25) |
|
37 |
Проводимо дослідження. Як вберегти життя ялиці. (с. 45) |
|
38 |
Тварини взимку. (с. 46-47) |
|
39 |
Святковий календар зими. (с. 48-49) |
|
40 |
ТЕО. Працюємо з пластичними матеріалами. Створюємо іграшку із солоного тіста. (с. 28) |
|
41 |
Правила поведінки під час зимових свят (с. 49) |
|
42 |
Які правила в сім'ї. (с. 50-51) |
|
43 |
Створення календаря сімейних свят. (с. 51) |
|
44 |
ТЕО. Сервіруємо стіл. (с. 31) |
|
45 |
Що я вмію і люблю (с. 52-53) |
|
46 |
Створення мапи захоплень свого класу. Організація виставки «Моє улюблене заняття (с. 52-53) |
|
47 |
Яким бути? (с. 54-55) |
|
48 |
ТЕО. Створюємо мишку. (с. 33) |
|
49 |
Розрізняй правду і обман. (с. 56-57) |
|
50 |
Проводимо дослідження. Як поводитися із незнайомцями? (с. 57) |
|
51 |
Добро і зло. (с. 58-59) |
|
52 |
ТЕО. Розробляємо меню. (с. 35) |
|
53 |
Будь-який вчинок має наслідки. (с. 60-61) |
|
54 |
Хто що робить (с. 62-63) |
|
55 |
Проводимо дослідження. Які професії мають твої рідні? (с. 62) |
|
56 |
ТЕО. Створюємо леп бук за темою «Комп’ютерна графіка» (с. 39) |
|
57 |
Від молока до сиру (с. 64-65) |
|
58 |
Що – з чого. (с. 66 – 67) |
|
59 |
Проводимо дослідження. Який шлях проходить одяг від рослини до сорочки, від вівці до светра? (с. 67) |
|
60 |
ТЕО. Створюємо ори гамі. (с. 41) |
|
61 |
Досліджуємо матеріали: папір і пластик. (с. 68-69) |
|
62 |
Правила безпеки під час новорічних святкувань. |
|
63 |
Узагальнення знань учнів. |
|
64 |
ТЕО. Створення аплікації «Зимова казка». (с. 43) |
|