Календарне планування 2 клас Українська мова І-ІІ семестр за підручником Пономарьової.

Про матеріал
Календарне планування для 2 класу за програмою О.Я. Савченко за підручником К. І. Пономарьової І-ІІ семестр.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

уроків української мови

4 години на тиждень

 

Зведена таблиця розподілу навчального часу

 

Семестр

К-ть уроків на тиждень

Кількість

уроків за семестр

Примітка

І

4

62

 

ІІ

4

78

 

Рік

 

140

 

 

Програма: Державний стандарт початкової освіти(2018р.), Типова освітня програма для початкової школи, розробленою під керівництвом О.Я. Савченко, затвердженою наказом МОН України від 21.03.2018 №268 (зі змінами внесеними наказом МОН від 08.10. 2019 №1272).

Підручник:. Українська мова та читання: Підручник для 2 класу ЗЗСО(у 2-х частинах): Частина 1 // К. І. Пономарьова. — К. : УОВЦ «Оріон», 2019. – 144 с.:іл.

Автори :  К. І. Пономарьова

Види діагностувальних робіт

 

Вид

І семестр

ІІ семестр

Рік

Аудіювання

1

1

2

Робота з мовними одиницями

-

1

1

Діалог

-

1

1

Диктант

1

2

3

Списування

1

1

2

Розвиток зв’язного мовлення

8

9

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку

Дата

 

1.

Вступ. Нумознайомитись! Повідомлення(1-13, с.4)

 

 

Досліджую звуки і букви, склад, наголос

2.

Досліджую звуки і букви, склад, наголос.Розрізняємо мовні звуки і букви. Складанняречень(1-12, с 6)

 

 

3.

Розпізнаюголосні звуки. Букви, щопозначаютьголосні звуки.(1-11, с 8)

 

 

4.

Розвитокзв’язногомовлення. Говоримо про професії. Літери Яя, Юю, Єє, їх звуковий склад.

 

 

5.

Розрізняємоголосні і приголосні звука. Букви, щопозначаютьприголосні звуки (1-9, с 10)

 

 

6.-7.

Спостерігаю за м’якимиприголосними звуками. Букви, щопозначаютьприголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів.(1-10, с 11)

 

 

 

 

8.

Правильно записую слова з «ьо», і «йо». Складання речень за малюнками(1-7, с 13).

 

 

9.

Досліджуємо слова з подовженими приголосними звуками. Звуко-буквений аналіз слів. Написання оголошення(1-9, с 14)

 

 

10.

Розпізнаю слова зізвуками  [дз], [дз'], [дж].Звуко-буквений аналіз слів. Складання і записування речень.(1-11, с 16)

 

 

11.

Розвитокзв’язногомовлення

Написанняоголошення(7 с.15)

 

 

12. - 13

Спостерігаю за словами з буквами ґ. щ. Робота над вимовою і написанням слів із цими буквами. Навчальне аудіювання(1-11, с 17)

 

 

 

 

 

14.

Досліджую, коли буквия, ю, є,їпозначають два звуки (1-10, с 19)

 

 

15

Написання тексту за поданими запитаннями (1-10,с. 19-20).

 

 

16. – 17.

Правильно пишу слова з апострофом. Тверда вимова приголосних звуків, позначених буквами б, п, в, м, ф та р, перед апострофом. Написання запрошення.(1-10, с 21)

 

 

 

 

18.

Правильно вимовляюдзвінкіприголосні звуки в кінціслів і складів. Складання і записування речень.(1-7, с 24)

 

 

19.

Розвитокзв’язногомовлення. Мова і мовлення. Діалог. Звертання.

Діагностувальна робота:аудіювання

 

 

20.

Спостерігаю за наголосому словах. Роль наголосу в словах (1-7, с.24)

 

 

21.

Правильно наголошую слова. Робота зі словником. Звуковий аналіз слів. Складання речень(1-10, с.26)

 

 

22. – 23.

Досліджую слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Правильна вимова слів. Правило вживання букв у ненаголошених складах(1-8, с.28)

 

 

 

 

24.

Конструюю слова зіскладів. Роль голоснихзвуків в складотворенні. Навчальний діалог.(1-11, с.30)

 

 

25.

Поділяю слова на складидля переносу. Перенос слівзізбігомприголоснихзвуків. Записування відповідей на запитання.(1-11, с.32)

 

 

26.

Розвитокзв’язногомовлення. Будова тексту. Складання казки

Навчальнийдіалог

 

 

27.- 28

Правильно переношу слова   (1-11, с.34)

Правильно переношу слова   (1-11, с.34)

 

 

29.

Розташовую слова за алфавітом(1- 11, с.36)

Діагностувальна робота: діалог

 

 

30

Вправляння у розташуванні слів за алфавітом з орієнтацією на першу букву слова. Навчальне аудіювання.

 

 

31.

Шукаю слова у словнику за алфавітом.Робота з орфографічним словником. Складання речень.(1- 9, с.37)

 

 

32.

Узагальнення і систематизаціязнаньізрозділу «Досліджую звуки і букви, склад, наголос»

 

 

33.

Аналіз діагностувальної роботи. Розвитокзв’язногомовлення. Засоби зв’язку речень у тексті.Інтерв’ю

 

 

Досліджуюзначення слова

34.

Спостереження за значенням слова. Інтерв’ю. Перегляд мультфільму, складання і записування речень за його змістом. (1- 9, с.39)

 

 

35.

Розпізнаюпряме і переноснезначенняслів. Складання розповіді про мене за картиною і поданими словами.(1- 12, с.41)

 

 

36.

Розпізнаюзначенняслів. Складання і записування речень словами, які мають різне значення.(1- 9, с.43)

 

 

37.

Добираю протилежні за значенням слова (1- 7, с.44)

 

 

38.

Добираю близькі за значенням слова (1- 8, с.46)

 

 

39.

Добираю слова, якіприкрашаютьмовлення. Складання речень із порівняннями.(1- 8, с.47)

 

 

40.

Уживаюввічливі слова (1- 10, с.49)

 

 

41.

Розвитокзв’язногомовлення

Деформований текст

 

 

42.

Уживаю ввічливі слова. Інтерв’ю. Складання речень. (1- 8, с.51)

 

 

43.

Об’єдную слова у групи за певною ознакою. Складання речень.(1-10, с. 51-52)

 

 

44.

Добираю слова на певну тему. (впр 1-8, с. 52-53)

 

 

45.

Узагальнення і систематизаціязнаньізрозділу «Досліджуюзначення слова»

Діагностувальна робота: диктант

 

 

 

Досліджуюіменники

46.

Вступ до розділу «Досліджую іменники». Ставлю питання до назвпредметів. Розпізнавання слів – назв предметів за питаннями хто? що?(1- 11, с.54)

 

 

47. -48.

Розпізнаюіменники. Складання речень.(1-9, с.56)

 

 

 

 

49.

Добираю іменники. Складання речень.(1- 12, с.58-59)

 

 

50.

Розвитокзв’язногомовлення

Типи текстів

 

 

51.

Пишу з великоїбуквиімена, по батькові, прізвища. Складання речень.(1- 10, с.60)

 

 

52.

Дізнаюсь про походженняімен і прізвищ. Доповнення речень.(1- 12, с.62)

 

 

53.

Пишу з великоїбукви клички тварин. Доповнення речень.(1- 8, с.64)

 

 

54.

Пишу з великоїбуквиназвиміст  ісіл. Складання речень.(1- 8, с.65-66)

 

 

55.

Пишу з великоїбуквиназвигір, річок, озер і морів. Складання речень.(1- 11, с.67-68)

 

 

56.

Закріплююнаписаннявеликоїлітери в словах.

 

 

57.

Розвитокзв’язногомовлення

Складання загадки

 

 

58.-59.

Розпізнаюіменники, якіназивають один предмет і багато. Звуковий аналі слів(1- 11, с.69, 70)

 

 

 

 

60.

Розпізнаюіменники, якіназивають один предмет і багато. Записування відповідей на запитання. (впр 1-7, с 70-71)

 

 

61.

Узагальнення і систематизаціязнаньізрозділу «Досліджуюіменники».

Діагностувальна робота: списування

 

 

62.

Аналіздіагностувальної роботи. Підсумок за рік.

 

 

 

Досліджуюприкметники

63-64

Досліджуюприкметники. Розпізнаю слова — назвиознак. Доповненняречень. Інтерв’ю.( 1-9, с. 72-73).

 

 

65.

Добираю прикметники. Складанняречень. Написаннярозповіді про свою улюблену пору року.(1-11, с. 74-75).

 

 

66.

Утворююприкметники. Складанняречень( 1-8, с. 76- 77).

 

 

67.

Розвитокзв’язногомовлення

Текст-розповідь

 

 

68.

Поєднуюприкметники з іменниками. Записуваннявідповідей на запитання.(1-11, с. 78-79).

 

 

69.

Змінююприкметники за числами. Складання рецепту за запитаннями.( 1-8, с. 79-80).

 

 

70-71.

Розпізнаюблизькі за значеннямприкметники( 1-7, с. 80-81).

 

 

72.

Добираю прикметники, протилежні за значенням.редагування тексту.(1-8, с. 82-83).

 

 

73.

Розрізняюпряме і переноснезначенняприкметників. Складання і відгадування загадок. Складанняречень.( 1-7, с. 83-84).

 

 

74.

Узагальнення і систематизаціязнаньучнівізрозділу «До­сліджуюприкметники».

Діагностувальна робота: діалог

 

 

75.

Аналіздіагностувальноїроботи. Розвитокзв’язногомовлення

Редагування тексту

 

 

Досліджуюдієслово

76.

Досліджуюдієслова. Розпізнаю слова — назвидій. Доповненняречень. Складаннярозповіді за світлиною.( 1-9, с. 85-86).

 

 

77-78.

Добираю дієслова. Складаннявідповіді на запитання за запрошенням. Складанняречень за світлинами.( 1-10, с. 87-88).

 

 

79.

Використовуюдієслова в мовленні. Читання в ролях. Квиток на атракціон. Доповненняречень.( 1-7, с. 89-90).

 

 

80.

Змінююдієслова за числами. Читання в ролях. Складанняречень.( 1-7. с. 90-91).

 

 

81-82.

Розпізнаюблизькі за значеннямдієслова. Складанняречень про персонажівмультфільмів.( 1-8, с. 92-93).

 

 

83.

Розрізняюпротилежні за значеннямдієслова. Складанняречень.( 1-9, с. 93-94).

 

 

84.

Розвиток зв’язного мовлення

Вчимося переказувати

 

 

85.

Спостерігаю за багатозначнимидієсловами. Складанняречень.(1-9, с.95-96).

 

 

86.

Розрізняюпряме і переноснезначеннядієслів. Доповненняречень. Реклама.( 1-10, с. 96-97).

 

 

87.

Узагальнення і систематизаціязнаньучнівізрозділу «До­сліджуюдієслова»

Діагностувальна робота: робота з мовними одиницями

 

 

Досліджуючислівники

88.

Аналіздіагностувальноїроботи. Досліджуємочислівники. Розпізнаю слова — назви чисел. (1-9, с. 98-99).

 

 

89.

Числівники. Інтерв’ю за поданимизапитаннями. Складанняречень.

 

 

90.

Добираю числівники. Записуваннявідповідей на запитання. Складанняречень.( 1-11, с. 100-101).

 

 

91-92.

Утворюючислівники. Звуковийаналізслів. Складанняречень( 1-12, с. 102-103).

 

 

93.

Розвитокзв’язногомовлення

Текст-опис

 

 

94.

Поєднуючислівники з іменниками. Складаннярозповіді про клас за поданимизапитаннями(1-8, с. 103-104).

 

 

95.

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «До­сліджуючислівники»

Діагностувальна робота: диктант

 

 

Досліджуюслужбові слова

96.

Аналіз діагностувальної роботи. Розпізнаємо службові слова. Складання і записування речень за малюнками( 1-8, с. 105-106).

 

 

97.

Пишу службові слова окремовідінших. Складанняречень. Відгадування загадок.( 1-8, с. 106-107).

 

 

98-99.

Використовуюслужбові слова. Доповнення тексту службовими словами( 1-14, с. 108-109).

 

 

100.

Розвитокзв’язногомовлення

Текст-міркування

 

 

101 -

102.

Розрізняючастинимови за питаннями. Складанняречень( 1-12, с. 110-111).

 

 

 

 

103.

Узагальнення і систематизаціязнаньучнівізрозділу «До­сліджуюслужбові слова».

Діагностувальна робота: усний твір

 

 

Досліджуюречення

104.

Аналіздіагностувальноїроботи. Досліджуюречення. Розпізнаюречення. Складанняреченьізподанихслів. ( 1-10, с. 112-113).

 

 

105-106.

Досліджуюрозповідніречення. Розділові знаки наприкінцірозповіднихречень. Складанняречень за коміксами (1—10. с. 114-115)

 

 

107-108.

Досліджуюпитальніречення. Редагування тексту. Складанняречень за малюнками (1-8, с. 115-116 )

 

 

109.

Розвитокзв’язногомовлення

Письмовий переказ

 

 

110-111.

Досліджуюспонукальніречення.  Розділові знаки наприкінціспонукальнихречень. Складання тексту для реклами.(1-8, с. 117-118 )

 

 

112.

Розрізняюокличні і неокличніречення. Складанняречень за малюнками (1-7, с. 118-119)

 

 

113.-

114.

Визначаюголовні слова в реченні. Доповнення тексту. Написаннярозповіді за малюнком та поданими словами. (1-11, с. 120-121)

 

 

 

 

 

115.

Поширююречення за питаннями. Складанняречень. (1-10, с. 122-123 )

 

 

116.

Складаюречення. Складаннярозповіді про весну. (1- 8, с. 123-124)

 

 

117.

Розвитокзв’язногомовлення

Творчі види робіт над текстами. Поширення речень

 

 

118.

Узагальнення і систематизаціязнаньучнівізрозділу «До­сліджуюречення».

 

 

119.

Діагностувальна робота: списування

 

 

Досліджую текст

120.

Аналіздіагностувальноїроботи. Досліджую текст. Розпізнаю текст. Написання тексту за малюнком.( 1- 10, с. 125-126).

 

 

121.

Добираю заголовок тексту. Складання тексту за поданим заголовком і світлиною(1-10, с. 127-128).

 

 

123.

Досліджуюбудову тексту. ( 1-10, с. 129-130).

Розвитокзв’язногомовлення

Творчі види робіт над текстами. Редагування тексту.

 

 

124.

Розрізняю текст-розповідь і текст-опис. Складання тексту-описубілки за поданимизапитаннями. Оголошення.( 1-9, с. 131-132).

 

 

125.

Розрізняю текст-розповідь і текст-опис. Оголошення.( 1-9, с. 131-132).

 

 

126.

Виявляю слова, якіприкрашають текст. Доповнення тексту словами з довідки. Написання тексту за світлиною і поданимизапитаннями.( 1-11, с. 133-134).

 

 

127-128.

Прикрашаю текст.Читання в особах. Інтерв’ю за поданимизапитаннями. Написання тексту за поданим початком. ( 1-11, с. 135-136).

 

 

129.

Удосконалюю текст. Інтерв’ю за поданимизапитаннями. Редагування тексту. (1-Ю, с. 137-138).

 

 

130.

Узагальнення і систематизаціязнаньучнівізрозділу «До­сліджую текст».

Діагностувальна робота: диктант

 

 

131.

Аналіздіагностувальноїроботи. Розвитокзв’язногомовлення

Творчі види робіт над текстами. Добір заголовка

 

 

Повторення

132-133.

Повторюювивченепро склади та правила переносу(впр. 1-7, с. 139).

 

 

134.

Повторюювивчене про види речень (впр. 8-15, с. 140).

 

 

135.

Закріплюювивчене про значення слів(впр. 1-6, с. 141).

 

 

136.

Закріплюювивчене про розділові знаки в кінці речення(впр. 7-14, с. 142).

 

 

137-138.

Закріплюювивчене про частинимови

 

 

139.

Закріплюювивчене про речення

 

 

140.

Розвитокзв’язногомовлення

Складаюпобажання на канікули

 

 

 

141

Закріплюю вивчене про текст

 

 

142.

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Підсумковий урок

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Салай Олена Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
16 серпня 2022
Переглядів
20190
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку