Календарно-тематичне планування
уроків української мови
4 години на тиждень
Зведена таблиця розподілу навчального часу
Семестр |
К-ть уроків на тиждень |
Кількість уроків за семестр |
Примітка |
І |
4 |
62 |
|
ІІ |
4 |
78 |
|
Рік |
|
140 |
|
Програма: Державний стандарт початкової освіти(2018р.), Типова освітня програма для початкової школи, розробленою під керівництвом О.Я. Савченко, затвердженою наказом МОН України від 21.03.2018 №268 (зі змінами внесеними наказом МОН від 08.10. 2019 №1272).
Підручник:. Українська мова та читання: Підручник для 2 класу ЗЗСО(у 2-х частинах): Частина 1 // К. І. Пономарьова. — К. : УОВЦ «Оріон», 2019. – 144 с.:іл.
Автори : К. І. Пономарьова
Види діагностувальних робіт
Вид |
І семестр |
ІІ семестр |
Рік |
Аудіювання |
1 |
1 |
2 |
Робота з мовними одиницями |
- |
1 |
1 |
Діалог |
- |
1 |
1 |
Диктант |
1 |
2 |
3 |
Списування |
1 |
1 |
2 |
Розвиток зв’язного мовлення |
8 |
9 |
17 |
№ |
Тема уроку |
Дата |
|
|
1. |
Вступ. Нумознайомитись! Повідомлення(1-13, с.4) |
|
|
|
Досліджую звуки і букви, склад, наголос |
||||
2. |
Досліджую звуки і букви, склад, наголос.Розрізняємо мовні звуки і букви. Складанняречень(1-12, с 6) |
|
|
|
3. |
Розпізнаюголосні звуки. Букви, щопозначаютьголосні звуки.(1-11, с 8) |
|
|
|
4. |
Розвитокзв’язногомовлення. Говоримо про професії. Літери Яя, Юю, Єє, їх звуковий склад. |
|
|
|
5. |
Розрізняємоголосні і приголосні звука. Букви, щопозначаютьприголосні звуки (1-9, с 10) |
|
|
|
6.-7. |
Спостерігаю за м’якимиприголосними звуками. Букви, щопозначаютьприголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів.(1-10, с 11) |
|
|
|
|
|
|||
8. |
Правильно записую слова з «ьо», і «йо». Складання речень за малюнками(1-7, с 13). |
|
|
|
9. |
Досліджуємо слова з подовженими приголосними звуками. Звуко-буквений аналіз слів. Написання оголошення(1-9, с 14) |
|
|
|
10. |
Розпізнаю слова зізвуками [дз], [дз'], [дж].Звуко-буквений аналіз слів. Складання і записування речень.(1-11, с 16) |
|
|
|
11. |
Розвитокзв’язногомовлення Написанняоголошення(7 с.15) |
|
|
|
12. - 13 |
Спостерігаю за словами з буквами ґ. щ. Робота над вимовою і написанням слів із цими буквами. Навчальне аудіювання(1-11, с 17)
|
|
|
|
|
|
|||
14. |
Досліджую, коли буквия, ю, є,їпозначають два звуки (1-10, с 19) |
|
|
|
15 |
Написання тексту за поданими запитаннями (1-10,с. 19-20). |
|
|
|
16. – 17. |
Правильно пишу слова з апострофом. Тверда вимова приголосних звуків, позначених буквами б, п, в, м, ф та р, перед апострофом. Написання запрошення.(1-10, с 21) |
|
|
|
|
|
|||
18. |
Правильно вимовляюдзвінкіприголосні звуки в кінціслів і складів. Складання і записування речень.(1-7, с 24) |
|
|
|
19. |
Розвитокзв’язногомовлення. Мова і мовлення. Діалог. Звертання. Діагностувальна робота:аудіювання |
|
|
|
20. |
Спостерігаю за наголосому словах. Роль наголосу в словах (1-7, с.24) |
|
|
|
21. |
Правильно наголошую слова. Робота зі словником. Звуковий аналіз слів. Складання речень(1-10, с.26) |
|
|
|
22. – 23. |
Досліджую слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Правильна вимова слів. Правило вживання букв у ненаголошених складах(1-8, с.28) |
|
|
|
|
|
|||
24. |
Конструюю слова зіскладів. Роль голоснихзвуків в складотворенні. Навчальний діалог.(1-11, с.30) |
|
|
|
25. |
Поділяю слова на складидля переносу. Перенос слівзізбігомприголоснихзвуків. Записування відповідей на запитання.(1-11, с.32) |
|
|
|
26. |
Розвитокзв’язногомовлення. Будова тексту. Складання казки Навчальнийдіалог |
|
|
|
27.- 28 |
Правильно переношу слова (1-11, с.34) Правильно переношу слова (1-11, с.34) |
|
|
|
29. |
Розташовую слова за алфавітом(1- 11, с.36) Діагностувальна робота: діалог |
|
|
|
30 |
Вправляння у розташуванні слів за алфавітом з орієнтацією на першу букву слова. Навчальне аудіювання. |
|
|
|
31. |
Шукаю слова у словнику за алфавітом.Робота з орфографічним словником. Складання речень.(1- 9, с.37) |
|
|
|
32. |
Узагальнення і систематизаціязнаньізрозділу «Досліджую звуки і букви, склад, наголос» |
|
|
|
33. |
Аналіз діагностувальної роботи. Розвитокзв’язногомовлення. Засоби зв’язку речень у тексті.Інтерв’ю |
|
|
|
Досліджуюзначення слова |
||||
34. |
Спостереження за значенням слова. Інтерв’ю. Перегляд мультфільму, складання і записування речень за його змістом. (1- 9, с.39) |
|
|
|
35. |
Розпізнаюпряме і переноснезначенняслів. Складання розповіді про мене за картиною і поданими словами.(1- 12, с.41) |
|
|
|
36. |
Розпізнаюзначенняслів. Складання і записування речень словами, які мають різне значення.(1- 9, с.43) |
|
|
|
37. |
Добираю протилежні за значенням слова (1- 7, с.44) |
|
|
|
38. |
Добираю близькі за значенням слова (1- 8, с.46) |
|
|
|
39. |
Добираю слова, якіприкрашаютьмовлення. Складання речень із порівняннями.(1- 8, с.47) |
|
|
|
40. |
Уживаюввічливі слова (1- 10, с.49) |
|
|
|
41. |
Розвитокзв’язногомовлення Деформований текст |
|
|
|
42. |
Уживаю ввічливі слова. Інтерв’ю. Складання речень. (1- 8, с.51) |
|
|
|
43. |
Об’єдную слова у групи за певною ознакою. Складання речень.(1-10, с. 51-52) |
|
|
|
44. |
Добираю слова на певну тему. (впр 1-8, с. 52-53) |
|
|
|
45. |
Узагальнення і систематизаціязнаньізрозділу «Досліджуюзначення слова» Діагностувальна робота: диктант |
|
|
|
Досліджуюіменники |
||||
46. |
Вступ до розділу «Досліджую іменники». Ставлю питання до назвпредметів. Розпізнавання слів – назв предметів за питаннями хто? що?(1- 11, с.54) |
|
|
|
47. -48. |
Розпізнаюіменники. Складання речень.(1-9, с.56) |
|
|
|
|
|
|||
49. |
Добираю іменники. Складання речень.(1- 12, с.58-59) |
|
|
|
50. |
Розвитокзв’язногомовлення Типи текстів |
|
|
|
51. |
Пишу з великоїбуквиімена, по батькові, прізвища. Складання речень.(1- 10, с.60) |
|
|
|
52. |
Дізнаюсь про походженняімен і прізвищ. Доповнення речень.(1- 12, с.62) |
|
|
|
53. |
Пишу з великоїбукви клички тварин. Доповнення речень.(1- 8, с.64) |
|
|
|
54. |
Пишу з великоїбуквиназвиміст ісіл. Складання речень.(1- 8, с.65-66) |
|
|
|
55. |
Пишу з великоїбуквиназвигір, річок, озер і морів. Складання речень.(1- 11, с.67-68) |
|
|
|
56. |
Закріплююнаписаннявеликоїлітери в словах. |
|
|
|
57. |
Розвитокзв’язногомовлення Складання загадки |
|
|
|
58.-59. |
Розпізнаюіменники, якіназивають один предмет і багато. Звуковий аналі слів(1- 11, с.69, 70) |
|
|
|
|
|
|||
60. |
Розпізнаюіменники, якіназивають один предмет і багато. Записування відповідей на запитання. (впр 1-7, с 70-71) |
|
|
|
61. |
Узагальнення і систематизаціязнаньізрозділу «Досліджуюіменники». Діагностувальна робота: списування |
|
|
|
62. |
Аналіздіагностувальної роботи. Підсумок за рік. |
|
|
|
Досліджуюприкметники |
||||
63-64 |
Досліджуюприкметники. Розпізнаю слова — назвиознак. Доповненняречень. Інтерв’ю.( 1-9, с. 72-73). |
|
|
|
65. |
Добираю прикметники. Складанняречень. Написаннярозповіді про свою улюблену пору року.(1-11, с. 74-75). |
|
|
|
66. |
Утворююприкметники. Складанняречень( 1-8, с. 76- 77). |
|
|
|
67. |
Розвитокзв’язногомовлення Текст-розповідь |
|
|
|
68. |
Поєднуюприкметники з іменниками. Записуваннявідповідей на запитання.(1-11, с. 78-79). |
|
|
|
69. |
Змінююприкметники за числами. Складання рецепту за запитаннями.( 1-8, с. 79-80). |
|
|
|
70-71. |
Розпізнаюблизькі за значеннямприкметники( 1-7, с. 80-81). |
|
|
|
72. |
Добираю прикметники, протилежні за значенням.редагування тексту.(1-8, с. 82-83). |
|
|
|
73. |
Розрізняюпряме і переноснезначенняприкметників. Складання і відгадування загадок. Складанняречень.( 1-7, с. 83-84). |
|
|
|
74. |
Узагальнення і систематизаціязнаньучнівізрозділу «Досліджуюприкметники». Діагностувальна робота: діалог |
|
|
|
75. |
Аналіздіагностувальноїроботи. Розвитокзв’язногомовлення Редагування тексту |
|
|
|
Досліджуюдієслово |
||||
76. |
Досліджуюдієслова. Розпізнаю слова — назвидій. Доповненняречень. Складаннярозповіді за світлиною.( 1-9, с. 85-86). |
|
|
|
77-78. |
Добираю дієслова. Складаннявідповіді на запитання за запрошенням. Складанняречень за світлинами.( 1-10, с. 87-88). |
|
|
|
79. |
Використовуюдієслова в мовленні. Читання в ролях. Квиток на атракціон. Доповненняречень.( 1-7, с. 89-90). |
|
|
|
80. |
Змінююдієслова за числами. Читання в ролях. Складанняречень.( 1-7. с. 90-91). |
|
|
|
81-82. |
Розпізнаюблизькі за значеннямдієслова. Складанняречень про персонажівмультфільмів.( 1-8, с. 92-93). |
|
|
|
83. |
Розрізняюпротилежні за значеннямдієслова. Складанняречень.( 1-9, с. 93-94). |
|
|
|
84. |
Розвиток зв’язного мовлення Вчимося переказувати |
|
|
|
85. |
Спостерігаю за багатозначнимидієсловами. Складанняречень.(1-9, с.95-96). |
|
|
|
86. |
Розрізняюпряме і переноснезначеннядієслів. Доповненняречень. Реклама.( 1-10, с. 96-97). |
|
|
|
87. |
Узагальнення і систематизаціязнаньучнівізрозділу «Досліджуюдієслова» Діагностувальна робота: робота з мовними одиницями |
|
|
|
Досліджуючислівники |
||||
88. |
Аналіздіагностувальноїроботи. Досліджуємочислівники. Розпізнаю слова — назви чисел. (1-9, с. 98-99). |
|
|
|
89. |
Числівники. Інтерв’ю за поданимизапитаннями. Складанняречень. |
|
|
|
90. |
Добираю числівники. Записуваннявідповідей на запитання. Складанняречень.( 1-11, с. 100-101). |
|
|
|
91-92. |
Утворюючислівники. Звуковийаналізслів. Складанняречень( 1-12, с. 102-103). |
|
|
|
93. |
Розвитокзв’язногомовлення Текст-опис |
|
|
|
94. |
Поєднуючислівники з іменниками. Складаннярозповіді про клас за поданимизапитаннями(1-8, с. 103-104). |
|
|
|
95. |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджуючислівники» Діагностувальна робота: диктант |
|
|
|
Досліджуюслужбові слова |
||||
96. |
Аналіз діагностувальної роботи. Розпізнаємо службові слова. Складання і записування речень за малюнками( 1-8, с. 105-106). |
|
|
|
97. |
Пишу службові слова окремовідінших. Складанняречень. Відгадування загадок.( 1-8, с. 106-107). |
|
|
|
98-99. |
Використовуюслужбові слова. Доповнення тексту службовими словами( 1-14, с. 108-109). |
|
|
|
100. |
Розвитокзв’язногомовлення Текст-міркування |
|
|
|
101 - 102. |
Розрізняючастинимови за питаннями. Складанняречень( 1-12, с. 110-111). |
|
|
|
|
|
|||
103. |
Узагальнення і систематизаціязнаньучнівізрозділу «Досліджуюслужбові слова». Діагностувальна робота: усний твір |
|
|
|
Досліджуюречення |
||||
104. |
Аналіздіагностувальноїроботи. Досліджуюречення. Розпізнаюречення. Складанняреченьізподанихслів. ( 1-10, с. 112-113). |
|
|
|
105-106. |
Досліджуюрозповідніречення. Розділові знаки наприкінцірозповіднихречень. Складанняречень за коміксами (1—10. с. 114-115) |
|
|
|
107-108. |
Досліджуюпитальніречення. Редагування тексту. Складанняречень за малюнками (1-8, с. 115-116 ) |
|
|
|
109. |
Розвитокзв’язногомовлення Письмовий переказ |
|
|
|
110-111. |
Досліджуюспонукальніречення. Розділові знаки наприкінціспонукальнихречень. Складання тексту для реклами.(1-8, с. 117-118 ) |
|
|
|
112. |
Розрізняюокличні і неокличніречення. Складанняречень за малюнками (1-7, с. 118-119) |
|
|
|
113.- 114. |
Визначаюголовні слова в реченні. Доповнення тексту. Написаннярозповіді за малюнком та поданими словами. (1-11, с. 120-121)
|
|
|
|
|
|
|||
115. |
Поширююречення за питаннями. Складанняречень. (1-10, с. 122-123 ) |
|
|
|
116. |
Складаюречення. Складаннярозповіді про весну. (1- 8, с. 123-124) |
|
|
|
117. |
Розвитокзв’язногомовлення Творчі види робіт над текстами. Поширення речень |
|
|
|
118. |
Узагальнення і систематизаціязнаньучнівізрозділу «Досліджуюречення». |
|
|
|
119. |
Діагностувальна робота: списування |
|
|
|
Досліджую текст |
||||
120. |
Аналіздіагностувальноїроботи. Досліджую текст. Розпізнаю текст. Написання тексту за малюнком.( 1- 10, с. 125-126). |
|
|
|
121. |
Добираю заголовок тексту. Складання тексту за поданим заголовком і світлиною(1-10, с. 127-128). |
|
|
|
123. |
Досліджуюбудову тексту. ( 1-10, с. 129-130). Розвитокзв’язногомовлення Творчі види робіт над текстами. Редагування тексту. |
|
|
|
124. |
Розрізняю текст-розповідь і текст-опис. Складання тексту-описубілки за поданимизапитаннями. Оголошення.( 1-9, с. 131-132). |
|
|
|
125. |
Розрізняю текст-розповідь і текст-опис. Оголошення.( 1-9, с. 131-132). |
|
|
|
126. |
Виявляю слова, якіприкрашають текст. Доповнення тексту словами з довідки. Написання тексту за світлиною і поданимизапитаннями.( 1-11, с. 133-134). |
|
|
|
127-128. |
Прикрашаю текст.Читання в особах. Інтерв’ю за поданимизапитаннями. Написання тексту за поданим початком. ( 1-11, с. 135-136). |
|
|
|
129. |
Удосконалюю текст. Інтерв’ю за поданимизапитаннями. Редагування тексту. (1-Ю, с. 137-138). |
|
|
|
130. |
Узагальнення і систематизаціязнаньучнівізрозділу «Досліджую текст». Діагностувальна робота: диктант |
|
|
|
131. |
Аналіздіагностувальноїроботи. Розвитокзв’язногомовлення Творчі види робіт над текстами. Добір заголовка |
|
|
|
Повторення |
||||
132-133. |
Повторюювивченепро склади та правила переносу(впр. 1-7, с. 139). |
|
|
|
134. |
Повторюювивчене про види речень (впр. 8-15, с. 140). |
|
|
|
135. |
Закріплюювивчене про значення слів(впр. 1-6, с. 141). |
|
|
|
136. |
Закріплюювивчене про розділові знаки в кінці речення(впр. 7-14, с. 142). |
|
|
|
137-138. |
Закріплюювивчене про частинимови |
|
|
|
139. |
Закріплюювивчене про речення |
|
|
|
140. |
Розвитокзв’язногомовлення Складаюпобажання на канікули
|
|
|
|
141 |
Закріплюю вивчене про текст |
|
|
|
142. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумковий урок |
|
|
|