КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ В 5 КЛАСІ
ІНДИВІДУЛЬНЕ НАВЧАННЯ (2 год / тиждень)
Номер уроку |
Тема уроку |
Кільк год |
Дата |
|
35 год, 2 год/тиждень |
|
|
1-2 |
Десятковий дріб. Запис і читання десяткових дробiв |
2 |
|
3-4 |
Порівняння і округлення десяткових дробiв. |
2 |
|
5-8 |
Додавання, віднімання десяткових дробiв |
4 |
|
9-12 |
Множення десяткових дробiв |
4 |
|
13-15 |
Ділення десяткових дробiв. Розв’язування текстових задач на дії з дробами |
3 |
|
16 |
Контрольна робота № 1 |
1 |
|
17-18 |
Відсотки. Знаходження відсотків від даного числа. |
2 |
|
19-20 |
Знаходження числа за його відсотками |
2 |
|
21-23 |
Середнє арифметичне, його використання для розв’язування задач практичного змісту. Середнє значення величини. |
3 |
|
24 |
Контрольна робота № 2 |
1 |
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу та розв'язування сюжетних задач з реальними даними |
|||
25-28 |
Натуральні числа і дії над ними |
4 |
|
29-31 |
Геометричні фігури і величини |
3 |
|
32-35 |
Дробові числа |
4 |
|
36 |
Підсумкова контрольна робота |
1 |
|
37 |
Аналіз контрольної роботи. Корекція знань. |
1 |
|
Примітка: розв'язування сюжетних задач з реальними даними: використання природних ресурсів рідного краю; безпеки руху; знаходження периметрів та площ земельних ділянок, підлоги класної кімнати, об'єму об'єктів, що мають форму прямокутного паралелепіпеда; розрахунку сімейного бюджету, можливості здійснення масштабних покупок; розрахунків, пов'язаних із календарем та годинником тощо.