Мета уроку: виховна: виховувати інтерес до уроків математики навчальна: повторити, систематизувати та узагальнити уміння і навички учнів розв'язувати вправи на всі дії з натуральними числами; розвиваюча: розвивати пізнавальний інтерес, інтелектуальні і творчі здібності учнів, логічне та абстрактне мислення;
Дорогі діти! Сьогодні я запрошую всіх, хто любить математику, здійснити захоплюючу подорож до замка мого дідуся Чарівника. На шляху звісно будуть зустрічатися труднощі і перешкоди, які вам доведеться здолати. Але я вірю, що ви з ними впораєтесь Бажаю вам приємної подорожі. Чарівничок Мозирко Є.О.
Казкова дорога складається з чотирьох ділянок. Перша має довжину 435 км, друга - у 5 разів довша першої, третя довша другої на 25 км, четверта – у 10 разів коротша третьої. Обчисліть довжину дороги. У вас попереду далека дорога по країні казок. Довжину цієї дороги ви дізнаєтесь, розв’язавши наступну задачу 5030 км Мозирко Є.О.
Дорогі п'ятикласники, я дуже радий, що ви здолали нелегкий шлях до мого замка і принесли мені вісточку від онука Чарівничка. І від щирого серця хочу привітати з тим, що ви дуже добре засвоїли тему “Дії з натуральними числами”. Запрошую вас на захоплюючу екскурсію моїм чарівним замком. Але спочатку із задоволенням виконаю прохання вашої вчительки математики і передам чарівне домашнє завдання: §11, № 538 (1,2,3) Мозирко Є.О.