Календарне-планування

Про матеріал
Календарне-планування з інформатики розроблене для учнів 4 класу за підручником Морзе містить наскрізні лінії та ключові компетентності, які враховані в "Абетці директора"
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

ІНФОРМАТИКА

для 4-А та 4-Б класу

До підручника «Інформатика» для 4 класу закладів загальної середньої освіти (автори: Морзе Н. В., Барна О. В.)

За програмою НУШ (починаючи з 2021-2022 н.р.)

Відповідно до типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко

інформатична освітня галузь, інформатика – 35 годин на рік, 1 година на тиждень

№ уро-ку

Дата

уроку

4 А

Зміст уроку

Дата

уроку

4 Б

І семестр

Тема 1. Інформація. Дії з інформацією.

Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією (7  год)

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовами. Ставлення: уникнення невнормованих іншомовних запозичень у спілкуванні на ІТ-тематику; надавання переваги використанню програмних засобів та ресурсів з інтерфейсом державною мовами

Математична компетентність. Уміння: розуміти, використовувати та створювати математичні моделі об’єктів для розв’язування задач із різних предметних галузей засобами інформаційних технологій.

Інформаційно-цифрова компетентність. Розкривається у змісті предмета

Уміння вчитися впродовж життя. Ставлення: виявлення допитливості, наполегливості, впевненості, вміння мотивувати себе до навчальної діяльності, долати перешкоди як ключові чинники успіху навчально-пізнавального процесу інформатики; усвідомлення необхідності та принципів навчання протягом усього життя; усвідомлення відповідальності за власне навчання

Соціальна та громадянська компетентності. Розкривається через наскрізну змістову лінію

Обізнаність та самовираження у сфері культури. Уміння: грамотно і логічно висловлювати свою думку, аргументувати та вести діалог, враховуючи національні та культурні особливості співрозмовників та дотримуючись етики спілкування і взаємодії з людьми. Уміння сприймати інформацію та розпізнавати неправдиву.

Екологічна грамотність і здорове життя. Розкривається через наскрізну змістову лінію

Наскрізні лінії:

Громадянська відповідальність: Створення інформаційних продуктів громадянської та патріотичної тематики. Використання легального програмного забезпечення та контенту. Виховання відповідального ставлення і громадянської позиції щодо дотримання норм ліцензування програмного забезпечення та авторських прав

Здоров'я і безпека: Дотримання правил безпеки життєдіяльності під час роботи з ІТ-пристроями. Формування знань про ризики встановлення та використання ПЗ

  1.                      

 

Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Цифрові пристрої, їх призначення і взаємодія

 

  1.                      

 

Організація роботи цифрового пристрою (введення, збереження, опрацювання, збереження або виведення даних)

 

  1.                      

 

Збереження інформації. Пам'ять комп’ютера (внутрішня та зовнішня). Сучасні носії інформації

 

  1.                      

 

Пошук інформації у мережі Інтернет. Критичне оцінювання інформації

 

  1.                      

 

Збереження результатів пошуку. Поняття про захист авторських прав

 

  1.                      

 

Критерії оцінювання надійності інтернет-сайтів

 

  1.                      

 

Інформаційна взаємодія

 

Тема 2. Об’єкт. Властивості об’єкта

Створення інформаційних моделей. Змінення готових. ( 9 год)

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовами. Уміння: створювати інформаційні продукти та грамотно і безпечно комунікувати з використанням сучасних технологій державною мовою; висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних інформаційних технологій з використанням відповідної термінології. Ставлення: надавання переваги використанню програмних засобів та ресурсів з інтерфейсом державною мовами

Інформаційно-цифрова компетентність. Розкривається у змісті предмета

Уміння вчитися впродовж життя. Ставлення: виявлення допитливості, наполегливості, впевненості, вміння мотивувати себе до навчальної діяльності, долати перешкоди як ключові чинники успіху навчально-пізнавального процесу інформатики; усвідомлення необхідності та принципів навчання протягом усього життя; усвідомлення відповідальності за власне навчання

Соціальна та громадянська компетентності. Розкривається через наскрізну змістову лінію

Екологічна грамотність і здорове життя. Розкривається через наскрізну змістову лінію

Наскрізні лінії:

Громадянська відповідальність: Використання легального програмного забезпечення та контенту. Виховання відповідального ставлення і громадянської позиції щодо дотримання норм ліцензування програмного забезпечення та авторських прав

Здоров'я і безпека: Дотримання правил безпеки життєдіяльності під час роботи з ІТ-пристроями. Формування свідомого ставлення до впливу сучасних пристроїв і контенту на здоров'я та інтелектуальний розвиток. Формування знань про ризики встановлення та використання ПЗ

  1.                      

 

Форматування та редагування об’єктів

 

  1.                      

 

Складові частини об’єктів. Дії об’єктів

 

  1.                 

 

Об’єкти для створення моделей

 

  1.                 

 

Етапи створення інформаційної моделі

 

  1.                 

 

Додавання анімаційних ефектів до об’єктів

 

  1.                 

 

Додавання таблиць до слайда чи текстового документа

 

  1.                 

 

Математичні моделі

 

  1.                 

 

Розв’язування задач з використанням математичного моделювання

 

ІІ семестр

Тема 3. Лінійні алгоритми ( 19 год)

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовами. Уміння: створювати інформаційні продукти та грамотно і безпечно комунікувати з використанням сучасних технологій державною мовою; висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних інформаційних технологій з використанням відповідної термінології. Ставлення: надавання переваги використанню програмних засобів та ресурсів з інтерфейсом державною мовами

Інформаційно-цифрова компетентність. Розкривається у змісті предмета

Уміння вчитися впродовж життя. Ставлення: виявлення допитливості, наполегливості, впевненості, вміння мотивувати себе до навчальної діяльності, долати перешкоди як ключові чинники успіху навчально-пізнавального процесу інформатики; усвідомлення необхідності та принципів навчання протягом усього життя; усвідомлення відповідальності за власне навчання

Соціальна та громадянська компетентності. Розкривається через наскрізну змістову лінію

Екологічна грамотність і здорове життя. Розкривається через наскрізну змістову лінію

Наскрізні лінії:

Громадянська відповідальність: Використання легального програмного забезпечення та контенту. Виховання відповідального ставлення і громадянської позиції щодо дотримання норм ліцензування програмного забезпечення та авторських прав

Здоров'я і безпека: Дотримання правил безпеки життєдіяльності під час роботи з ІТ-пристроями. Формування свідомого ставлення до впливу сучасних пристроїв і контенту на здоров'я та інтелектуальний розвиток. Формування знань про ризики встановлення та використання ПЗ

 

  1.                 

 

Інструктаж з БЖД. Алгоритмічні структури слідування, повторення та розгалуження

 

  1.                 

 

Складання алгоритмів з повторенням

 

  1.                 

 

Створення програмованих проєктів з анімацією

 

  1.                 

 

Перевірка можливих помилок в алгоритмі. Ігри та стратегії перемоги

 

  1.                 

 

Алгоритми з розгалуженням. Неповне розгалуження

 

  1.                 

 

Повне розгалуження

 

  1.                 

 

Складання алгоритмів з розгалуженням та повторенням

 

  1.                 

 

Складання алгоритмів з розгалуженням та повторенням

 

  1.                 

 

Створення програмованих проєктів

 

  1.                 

 

Створення програмованих проєктів

 

  1.                 

 

Роботи. Способи створення роботів

 

  1.                 

 

Конструктори для роботів. Плата Micro:Bit

 

  1.                 

 

Середовище програмування

 

  1.                 

 

Робота з датчиками. Команди розгалуження

 

  1.                 

 

Програмування повторення в середовищі програмування

 

  1.                 

 

Програмування повторення в середовищі програмування

 

  1.                 

 

Завантаження готових проєктів. Додавання нових команд до середовища

 

  1.                 

 

Визначення стану довкілля за допомогою плати Micro:Bit.

 

  1.                 

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Костюк Ольга
Пов’язані теми
Інформатика, 4 клас, Матеріали до уроків
НУШ
Інкл
Додано
25 жовтня 2021
Переглядів
608
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку