ОРІЄНТОВНЄ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
з інтегрованого курсу,
до підручника «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» 4 КЛАС.
(автори Т. Гільберг, С. Тарнавської. Н. Павич,
видавництво «ГЕНЕЗА»)
для класів, що працюють за навчальним планом
Типової освітньої програми (4 клас), розробленої під керівництвом О. Я. Савченко
РОЗДІЛ 2. МАТЕРИКИ І ОКЕАНИ ІІ семестр |
||
66 - 67 |
Материки, океани і частини світу на географічних картах |
|
Тема 1. Природа голубої планети |
||
68 |
Тихий океан |
|
69 |
Проєкт «Виготовлення іграшки з фетру» (Технології) |
|
70 |
Чим цікавий Атлантичний океан |
|
71 - 72 |
Які таємниці приховує Північний Льодовитий океан
|
|
73 |
Проєкт « Мешканці Льодовитого океану» ( Технології)
|
|
74 - 75 |
Що приховують глибини Індійського океану |
|
Тема 2. Природа материків |
||
76 |
Євразія – найбільший материк
|
|
77 |
Проєкт «Моделювання рослин та тварин із застосуванням Танграм»
|
|
78 |
Які рослини і тварини мешкають на материку Євразія |
|
79
|
Чому Африка – найспекотніший материк землі |
|
80 |
Які рослини і тварини мешкають в Африці |
|
81 |
Проєкт «Африканський велетень» (Технології) |
|
82 -83 |
Північна Америка |
|
84 |
Рослинний і тваринний світ Північної Америки
|
|
85 |
Проєкт « Водяна красуня» ( Технології) |
|
86 -87 |
Природа Південної Америки |
|
88 |
Рослинний і тваринний світ Південної Америки |
|
89 |
Проєкт «Водяна красуня» (Технології) |
|
90 |
Австралія – найсухіший материк |
|
91 |
Рослинний і тваринний світ Австралії |
|
92 |
Антарктида – найхолодніший материк |
|
93 |
Проєкт « Пінгвін « ( Технології) |
|
94 |
Рослинний і тваринний світ Антарктиди |
|
РОЗДІЛ. 3. ВСЕСВІТ І СОНЯЧНА СИСТЕМА |
||
95 -96 |
Як влаштована Сонячна система |
|
97 |
Проєкт «Сонячна система» (Технології) |
|
98-99 |
Сонце – центральне тіло Сонячної системи |
|
100 |
Які бувають планети |
|
101 |
Проєкт « Сонячна системи» ( Технології) |
|
102 -103 |
Таємниці планет земної групи |
|
104 |
Як відбувається добовий і річний рух Землі |
|
105 |
Виготовлення листівки « Квітуча галявина « ( Технології) |
|
106 -107 |
Що можна побачити на зоряному небі |
|
108 |
Молочний шлях – наша галактика |
|
109 |
Виготовлення панно «Зоряна ніч» |
|
110-111 |
Молочний шлях – наша галактика |
|
112 |
Давні і сучасні уявлення людей про Всесвіт |
|
113 |
Проєкт «Подорож у космос» (Технології) |
|
РОЗДІЛ 4. МАЙБУТНЄ – ЦЕ МИ |
||
Тема 1. Людина і природа |
||
114 |
Які взаємозв’язки існують у природі |
|
115 -116 |
Як людина змінює природу |
|
117 |
Проєкт «Моделювання транспортного засобу» (Технології) |
|
118 |
Чому матеріали використовують повторно |
|
119- 120 |
Що таке екологічні проблеми |
|
121 |
Виготовлення горщика для вирощування саджанців. |
|
Тема 2 Людина - багатство країни |
||
122-123 |
Людина – найбільша цінність |
|
124 |
Моя дорога до успіху |
|
125 |
Проєкт «Браслет для друга» (Технології) |
|
126 |
Моя дорога до успіху |
|
127 - 128 |
Як жити серед людей |
|
129 |
Приготування салату «Мікс» |
|
130 |
Як запобігти небезпечним ситуаціям |
|
132 |
Безпека на дорозі |
|
133 |
Що таке правопорушення |
|
134 |
Виготовлення подушечки для голок |
|
134 |
Як людина змінює світ |
|
135 |
Як людина змінює світ. |
|
136 |
Це ми зможемо |
|
137 |
Проєкт « Благодійний ярмарок» ( Технології) |
|
138 |
Це ми зможемо |
|
139 |
Проєкт «Благодійний ярмарок» (Технології) |
|
140 |
Правила під час відпочинку на морі |
|