Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Календарне планування 3 клас Природознавство. І-ІІ семестр 2017-2018 н.р. за підручником Природознавство 2 клас.Автор: Т.Г. Гільберг, Т.В. Сак.

Про матеріал

Календарне планування 3 клас Природознавство. І-ІІ семестр 2017-2018 н.р. за підручником Природознавство 2 клас.Автор: Т.Г. Гільберг, Т.В. Сак. (за оновленою програмою)

Перегляд файлу

«Погоджено»                                                           «Затверджено»

Заступник з  НВР                                                     Директор НВО

______/___________/                                               _____/______/                              

«_________» 20__р.                 

 

ПРИРОДОЗНАВСТВО

2 години на тиждень

І семестр

 

Зміст навчального матеріалу

Сторінки

Дата

 

ВОДА

 

 

1

Вода в природі.

8-11

05.09

2

Властивості рідин на прикладі води. Значення трьох станів води для життя на Землі. Температура плавлення льоду та кипіння води. Практична робота №1 Порівняння властивостей води та інших рідин.

 

11-14

06.09

3

Вода — розчинник. Розчинні та нерозчинні речовини.

Практична робота №2. Дослідження розчинності речовин, що використовують у побуті.

 

14-17

12.09

4

Прісна та морська вода. Розподіл запасів прісної води на Землі.

18-20

13.09

5

Як людина використовує властивості води?

25-26

19.09

6

Охорона водойм .

27-28

20.09

7

Узагальнюючий урок по темі «Вода».

 

26.09

 

ПОВІТРЯ

8

Газоподібні речовини. Повітря як суміш речовин, його склад та властивості.

29-31

27.09

9

Розширення газів за нагрівання. Практична робота №3.Дослідження властивостей газоподібних речовин на прикладі повітря.

32-33

03.10

10

Рух повітря. Поняття про виникнення вітру. Як людина використовує властивості повітря?

34-37

04.10

11

Охорона повітря

37-40

10.10

12

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Контрольна робота №1. «Вода. Повітря»

 

11.10

13

Аналіз контрольної роботи. Навчальний проект(дослідницький) №1. Звідки береться пил?

 

 

17.10

 

КОРИСНІ КОПАЛИНИ. ҐРУНТИ

 

 

14

Корисні копалини - гірські породи, які використовує людина.

41-48

18.10

15

Корисні копалини .Практична робота №4. Ознайомлення з колекцією корисних копалин. Порівняння властивостей твердих тіл на прикладі корисних копалин.

48

24.10

16

Види корисних копалин (тверді, рідкі та газоподібні).  

48-52

25.10

17

Різноманітність корисних копалин та використання їх людиною.

 

48-52

31.10

18

Значення корисних копалин для людини. Навчальний проект №2. «Шукачі скарбів» (корисні копалини рідного краю).

 

01.11

19

Ґрунт. Склад ґрунту. Практична робота №5. Виявлення повітря та води у складі ґрунту.

53-55

14.11

20

Родючість – основна властивість ґрунту. Хто живе у ґрунті?  Роль живих організмів в утворенні ґрунту .

172

15.11

21

Значення і охорона ґрунтів.

55-59

21.11

22

Узагальнюючий урок по темі. «Корисні копалини. Ґрунти» Контрольна робота №2. «Корисні копалини. Грунти»

 

22.11

ЕНЕРГІЯ В НАШОМУ ЖИТТІ

23

Аналіз контрольної роботи. Паливні корисні копалини (вугілля, нафта, газ, торф) та їхнє використання людиною.

60-63

28.11

24

Невичерпні джерела енергії (Сонце, вітер і вода)

63-70

29.11

25

Використання енергії Сонця людиною.

63-65

05.12

26

Використання енергії вітру людиною.

65-67

06.12

27

Використання енергії рухомої води людиною.

67-70

12.12

28

Як зберегти тепло у будинку?

70-73

13.12

29

Побутові прилади, які споживають енергію. Поняття про збереження тепла та електроенергії у побуті.

 

73-76

19.12

30

Навчальний проект №3. «Ми – гноми-економи!» (як зберегти тепло і світло в нашому домі)

72-73

20.12

31

Контрольна робота №3. Узагальнюючий урок за темою «Енергія в нашому житті»

 

26.12

32

Аналіз контрольної роботи. Підсумковий урок за 1 семестр

 

27.12

 

 

 

 

 

 

 

ПОГОДЖЕНО                                                    ЗАТВЕРДЖЕНО

Заступник з  НВР                                                Директор НВО

_____/__________/                                            _____/________ /

«_________» 20___р.       

 

ПРИРОДОЗНАВСТВО

 

ІІ  СЕМЕСТР

 

 

ЖИВІ ОРГАНІЗМИ ТА СЕРЕДОВИЩА ЇХНЬОГО ІСНУВАННЯ

 

33

Рослини — живі організми. Різноманітність рослин.

 

77-83

 

34

Квіткові рослини. Практична робота №6. Розпізнавання квіткових рослин за наочністю.

 

84-87

 

35

Хвойні рослини.

 

97-100

 

36

Культурні рослини. Значення рослин у природі та для людини. Умови розвитку рослин.

 

94-97

 

37

Пристосування рослин до різних умов середовища (світло, тепло, вода, родючість ґрунту).

 

91-93

 

38

Контрольна робота №4. Розмноження квіткових рослин. Однорічні та багаторічні рослини.

 

 

 

39

Аналіз контрольної роботи. Узагальнюючий урок за темою «Рослини».

 

 

 

40

Різноманітність тварин . Розмноження та розвиток тварин.

100-103

 

41

Комахи.

103-106

 

42

Риби. Земноводні і плазуни.

106-109

 

43

Птахи. Піклування про потомство.

109-112

 

44

Звірі (ссавці). Рослиноїдні, м’ясоїдні, всеїдні тварини.

112-115

 

45

Піклування звірів про потомство.

117-118

 

46

Свійські та дикі тварини.

118-120

 

47

Пристосування тварин до життя в різних умовах. Узагальнюючий урок за темою «Тварини».

 

 

48

Гриби — живі організми. Будова грибів.

121-123

 

49

Значення грибів у природі.

123-125

 

50

Бактерії. Значення бактерій для природи і для життя людини.

126-127

 

51

Ланцюги живлення. Охорона рослинного і тваринного світу.

129-131

 

52

Червона книга України.

131-134

 

53

Навчальний проект №4. «Теплиця на моєму підвіконні» (виготовлення моделі теплиці та вирощування рослин з насіння)

90

 

54

Заповідні території рідного краю. Державні заповідники. Ботанічні сади.

134-141

 

55

Екскурсія. Різноманітність рослин і тварин рідного краю.

 

 

56

Контрольна робота №5.  Повторення вивченого.

 

 

57

Аналіз контрольної роботи. Узагальнюючий урок за темою «Живі організми та середовища їхнього існування»

 

 

 

ЛЮДИНА ТА ЇЇ ОРГАНІЗМ

 

 

58

Організм людини. Системи органів тіла людини та їхнє значення для життя людини.

142-144

 

59

Опорно-рухова система.

144-149

 

60

Травна система.

149-150

 

61

Харчування. Правила здорового харчування.Практична робота №7. Складання раціону здорового харчування.

151-153

 

62

Дихальна система. Запобігання захворюванням органів дихання.

153-155

 

63

Кровоносна система. Значення крові в організмі людини.

155-157

 

64

Шкіра. Значення шкіри для організму людини та її гігієна.

157-159

 

65

Органи чуття. Гігієна органів чуття . Правила здорового способу життя.

159-162

 

66

Контрольна робота №6. «Людина та її організм». Правила здорового способу життя.

163-166

 

67

Екскурсія до аптеки «Твоє здоровя» Підсумковий урок за рік.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Євдокименко Юлія Миколаївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Романенко Ірина Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Q Vlas
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
25 лютого 2018
Переглядів
12453
Оцінка розробки
4.9 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку