Календарне планування 3 клас Природознавство. І-ІІ семестр 2017-2018 н.р. за підручником Природознавство 2 клас.Автор: Т.Г. Гільберг, Т.В. Сак. (за оновленою програмою)
«Погоджено» «Затверджено»
Заступник з НВР Директор НВО
______/___________/ _____/______/
«_________» 20__р.
ПРИРОДОЗНАВСТВО
2 години на тиждень
І семестр
№ |
Зміст навчального матеріалу |
Сторінки |
Дата |
||||
|
ВОДА |
|
|
||||
1 |
Вода в природі. |
8-11 |
05.09 |
||||
2 |
Властивості рідин на прикладі води. Значення трьох станів води для життя на Землі. Температура плавлення льоду та кипіння води. Практична робота №1 Порівняння властивостей води та інших рідин.
|
11-14 |
06.09 |
||||
3 |
Вода — розчинник. Розчинні та нерозчинні речовини. Практична робота №2. Дослідження розчинності речовин, що використовують у побуті.
|
14-17 |
12.09 |
||||
4 |
Прісна та морська вода. Розподіл запасів прісної води на Землі. |
18-20 |
13.09 |
||||
5 |
Як людина використовує властивості води? |
25-26 |
19.09 |
||||
6 |
Охорона водойм . |
27-28 |
20.09 |
||||
7 |
Узагальнюючий урок по темі «Вода». |
|
26.09 |
||||
ПОВІТРЯ |
|||||||
8 |
Газоподібні речовини. Повітря як суміш речовин, його склад та властивості. |
29-31 |
27.09 |
||||
9 |
Розширення газів за нагрівання. Практична робота №3.Дослідження властивостей газоподібних речовин на прикладі повітря. |
32-33 |
03.10 |
||||
10 |
Рух повітря. Поняття про виникнення вітру. Як людина використовує властивості повітря? |
34-37 |
04.10 |
||||
11 |
Охорона повітря |
37-40 |
10.10 |
||||
12 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Контрольна робота №1. «Вода. Повітря» |
|
11.10 |
||||
13 |
Аналіз контрольної роботи. Навчальний проект(дослідницький) №1. Звідки береться пил?
|
|
17.10 |
||||
|
КОРИСНІ КОПАЛИНИ. ҐРУНТИ |
|
|
||||
14 |
Корисні копалини - гірські породи, які використовує людина. |
41-48 |
18.10 |
||||
15 |
Корисні копалини .Практична робота №4. Ознайомлення з колекцією корисних копалин. Порівняння властивостей твердих тіл на прикладі корисних копалин. |
48 |
24.10 |
||||
16 |
Види корисних копалин (тверді, рідкі та газоподібні). |
48-52 |
25.10 |
||||
17 |
Різноманітність корисних копалин та використання їх людиною. |
48-52 |
31.10 |
||||
18 |
Значення корисних копалин для людини. Навчальний проект №2. «Шукачі скарбів» (корисні копалини рідного краю). |
|
01.11 |
||||
19 |
Ґрунт. Склад ґрунту. Практична робота №5. Виявлення повітря та води у складі ґрунту. |
53-55 |
14.11 |
||||
20 |
Родючість – основна властивість ґрунту. Хто живе у ґрунті? Роль живих організмів в утворенні ґрунту . |
172 |
15.11 |
||||
21 |
Значення і охорона ґрунтів. |
55-59 |
21.11 |
||||
22 |
Узагальнюючий урок по темі. «Корисні копалини. Ґрунти» Контрольна робота №2. «Корисні копалини. Грунти» |
|
22.11 |
||||
ЕНЕРГІЯ В НАШОМУ ЖИТТІ |
|||||||
23 |
Аналіз контрольної роботи. Паливні корисні копалини (вугілля, нафта, газ, торф) та їхнє використання людиною. |
60-63 |
28.11 |
||||
24 |
Невичерпні джерела енергії (Сонце, вітер і вода) |
63-70 |
29.11 |
||||
25 |
Використання енергії Сонця людиною. |
63-65 |
05.12 |
||||
26 |
Використання енергії вітру людиною. |
65-67 |
06.12 |
||||
27 |
Використання енергії рухомої води людиною. |
67-70 |
12.12 |
||||
28 |
Як зберегти тепло у будинку? |
70-73 |
13.12 |
||||
29 |
Побутові прилади, які споживають енергію. Поняття про збереження тепла та електроенергії у побуті. |
73-76 |
19.12 |
||||
30 |
Навчальний проект №3. «Ми – гноми-економи!» (як зберегти тепло і світло в нашому домі) |
72-73 |
20.12 |
||||
31 |
Контрольна робота №3. Узагальнюючий урок за темою «Енергія в нашому житті» |
|
26.12 |
||||
32 |
Аналіз контрольної роботи. Підсумковий урок за 1 семестр |
|
27.12 |
||||
ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО Заступник з НВР Директор НВО _____/__________/ _____/________ / «_________» 20___р.
ПРИРОДОЗНАВСТВО
ІІ СЕМЕСТР
|
|||||||
ЖИВІ ОРГАНІЗМИ ТА СЕРЕДОВИЩА ЇХНЬОГО ІСНУВАННЯ
|
|||||||
33 |
Рослини — живі організми. Різноманітність рослин.
|
77-83 |
|
||||
34 |
Квіткові рослини. Практична робота №6. Розпізнавання квіткових рослин за наочністю.
|
84-87 |
|
||||
35 |
Хвойні рослини.
|
97-100 |
|
||||
36 |
Культурні рослини. Значення рослин у природі та для людини. Умови розвитку рослин.
|
94-97 |
|
||||
37 |
Пристосування рослин до різних умов середовища (світло, тепло, вода, родючість ґрунту).
|
91-93 |
|
||||
38 |
Контрольна робота №4. Розмноження квіткових рослин. Однорічні та багаторічні рослини.
|
|
|
||||
39 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнюючий урок за темою «Рослини».
|
|
|
||||
40 |
Різноманітність тварин . Розмноження та розвиток тварин. |
100-103 |
|
||||
41 |
Комахи. |
103-106 |
|
||||
42 |
Риби. Земноводні і плазуни. |
106-109 |
|
||||
43 |
Птахи. Піклування про потомство. |
109-112 |
|
||||
44 |
Звірі (ссавці). Рослиноїдні, м’ясоїдні, всеїдні тварини. |
112-115 |
|
||||
45 |
Піклування звірів про потомство. |
117-118 |
|
||||
46 |
Свійські та дикі тварини. |
118-120 |
|
||||
47 |
Пристосування тварин до життя в різних умовах. Узагальнюючий урок за темою «Тварини». |
|
|
||||
48 |
Гриби — живі організми. Будова грибів. |
121-123 |
|
||||
49 |
Значення грибів у природі. |
123-125 |
|
||||
50 |
Бактерії. Значення бактерій для природи і для життя людини. |
126-127 |
|
||||
51 |
Ланцюги живлення. Охорона рослинного і тваринного світу. |
129-131 |
|
||||
52 |
Червона книга України. |
131-134 |
|
||||
53 |
Навчальний проект №4. «Теплиця на моєму підвіконні» (виготовлення моделі теплиці та вирощування рослин з насіння) |
90 |
|
||||
54 |
Заповідні території рідного краю. Державні заповідники. Ботанічні сади. |
134-141 |
|
||||
55 |
Екскурсія. Різноманітність рослин і тварин рідного краю. |
|
|
||||
56 |
Контрольна робота №5. Повторення вивченого. |
|
|
||||
57 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнюючий урок за темою «Живі організми та середовища їхнього існування» |
|
|
||||
|
ЛЮДИНА ТА ЇЇ ОРГАНІЗМ |
|
|
||||
58 |
Організм людини. Системи органів тіла людини та їхнє значення для життя людини. |
142-144 |
|
||||
59 |
Опорно-рухова система. |
144-149 |
|
||||
60 |
Травна система. |
149-150 |
|
||||
61 |
Харчування. Правила здорового харчування.Практична робота №7. Складання раціону здорового харчування. |
151-153 |
|
||||
62 |
Дихальна система. Запобігання захворюванням органів дихання. |
153-155 |
|
||||
63 |
Кровоносна система. Значення крові в організмі людини. |
155-157 |
|
||||
64 |
Шкіра. Значення шкіри для організму людини та її гігієна. |
157-159 |
|
||||
65 |
Органи чуття. Гігієна органів чуття . Правила здорового способу життя. |
159-162 |
|
||||
66 |
Контрольна робота №6. «Людина та її організм». Правила здорового способу життя. |
163-166 |
|
||||
67 |
Екскурсія до аптеки «Твоє здоров”я» Підсумковий урок за рік. |
|
|
||||