Календарне планування

Про матеріал

Календарне планування з навчання грамоти за програмою О.Я. Савченко підручником Захарійчук М.Д., І і ІІ семестр, 7 годин на тиждень.

Перегляд файлу

 Навчання грамоти

 (за підручником М. Д. Захарійчук )

7 год/тиждень

І семестр

Дата

Тема уроку

 

 

 

Добукварний  період

 

1

 

Ч.  День знань. Знайомство зі школою, учителькою, однокласниками. Перша книжка — «Буквар». Розгляд обкладинки «Букваря»; «Осінні свята України». Читання віршів на с. 3.

2

 

П.  Ознайомлення з письмовим приладдям, правилами сидіння за партою. Малювання на тему «Мій перший шкільний дзвінок».

3

 

Робота  з  дитячою  книжкою.

 Ознайомлення з книжкою. Книжки бувають різні. Ознайомитися з читацькими інтересами першокласників; формувати в учнів уявлення про різноманітність книжок; викликати інтерес до читання книжки

4

 

Ч.   «Знайомимося: я і моя родина». Формування аудіативних умінь за змістом тексту В. Гринько. Практичне ознайомлення зі словом, реченням. Умовне позначення слова.

5

 

П. «Знайомимося: я і моя родина». Малюнок родини. Правила користування письмовим приладдям. Ознайомлення із сіткою зошита з друкованою основою. Підготовчі види письма: обведення контурів малюнків, розмалювання. Письмо коротких і довгих прямих із переходом через нижню рядкову.

6

 

Ч.  Я допомагаю своїй родині». Формування аудіативних умінь за змістом тексту Я. Гояна. Практичне ознайомлення зі складом. Умовне позначення складу.

7

 

 П. «Я допомагаю своїй родині». Правила користування письмовим приладдям. Підготовчі види письма: обведення контурів малюнків, розмалювання. Письмо короткої із заокругленням унизу вправо, угорі вліво.

8

 

Ч.   «У гості до бабусі й дідуся». Формування аудіативних умінь на основі змісту світлин. Немовні звуки, звуки мовлення, мова жестів. Голосні та приголосні. Умовне позначення звуків.

9

 

П.   «У гості до бабусі й дідуся». Закріплення поняття немовні звуки, звуки мовлення, мова жестів. Голосні та приголосні. Умовне позначення звуків. Моделювання слів. Підготовчі види письма: обведення контурів малюнків, розмалювання. Письмо петлі з переходом через нижню рядкову

10

 

Урок  розвитку  зв’язного  мовлення

«Осінь золота, осінь багата». Осінь у віршах і загадках. Спостереження за змінами в природі. Дари осені.

11

 

Ч.   «Ми — школярі». Формування аудіативних умінь за змістом тексту вірша О.Овчар. Практичне ознайомлення з поняттями «наголос», «наголошені», «ненаголошені звуки», «склади».

 

12

 

П.  «Ми — школярі». Правила під час письма. Закріплення понять «звуки», «голосні», «приголосні», «приголосні м’які», «склад», «слово». Підготовчі види письма: обведення контурів малюнків, розмалювання. Письмо петлі з переходом через верхню рядкову.

13

 

Ч.  «Моя школа». Формування аудіативних умінь за змістом тексту оповідання Л. Камінського. Практичне ознайомлення зі словами–назвами неживих предметів (що?). Моделювання слів.

14

 

П.  «Моя школа». Створення малюнка на відповідну тему. Письмо поєднаних елементів. Закріплення поняття «склад», «слово», «наголос». Відповідність звукової схеми словам–назвам намальованих предметів.

15

 

Ч.  «Дорога до школи». Практичне ознайомлення із словами-назвами живих предметів (хто?). Моделювання слів із м’якими приголосними звуками.

16

 

П.  «Дорога до школи». Створення малюнка дороги до школи. Закріплення понять «склад», «слово», «наголос». Відповідність звукової схеми словам–назвам намальованих предметів. Практичне ознайомлення зі словами-назвами живих предметів (хто?). Письмо півовалів, коротких прямих, великої петлі з нижнім заокругленням.

17

 

Робота  з  дитячою  книжкою.

 Українські народні казки.

Як визначити, про що розповідається в книжці. Формувати в першокласників уміння передбачати за орієнтирами книжки, про що в ній розповідається; навчати учнів слухати казку, відтворювати її зміст за запитаннями, називати персонажів твору, визначати, хто подобається, не подобається, розігрувати епізоди (rазка на вибір учителя).

18

 

Ч.  «Мій день». Формування аудіативних умінь за текстом А. Лобела. Практичне ознайомлення зі словами-назвами дій. Моделювання слів, речень .

19

 

П.  «Мій день». Закріплення понять «склад», «слово», «наголос». практичне ознайомлення зі словами-назвами дій. Письмо півовалів, довгої прямої, петлі з переходом через нижню рядкову

20

 

Ч.  «Моє дозвілля» Формування аудіативних умінь за текстом З. Мензатюк. Слова–назви ознак предметів.

21

 

П.  «Моє дозвілля». Слова–назви ознак предметів, які відповідають на питання (який?), (яка?), (яке?), (які?) Письмо овалів, прямої з нижньою петлею.

22

 

Ч.   «Вихідні з батьками та друзями». Формування аудіативних умінь за текстом М. Братко. Практичне ознайомлення з реченням. Закріплення слів-назв предметів, ознак, дій. Моделювання слів, речень.

23

 

П.  «Вихідні з батьками та друзями». Практичне ознайомлення з реченням. Закріплення понять «склад», «слово», «речення», «наголос». Письмо овалу, довгої прямої з нижньою петлею.

24

 

Урок  розвитку  зв’язного  мовлення на тему «Осінь надворі.

Осінь у віршах». Розігрування діалогу за змістом вірша. Навчати учнів будувати речення за вибраними з прочитаних віршів висловами про осінь, будувати коротке зв’язне висловлювання на основі прочитаного й побаченого; розігрувати діалог за змістом вірша, запам’ятавши репліки зі слів вчителя; вивчити напам’ять вірш, читати його з різною силою голосу (тихо, голосно).

 

25

 

Ч.  «Сонячна країна — моя Україна». Формування аудіативних умінь за світлинами та за текстом Н. Зарічної. Поняття «текст».

26

 

 П.  « Сонячна країна — моя Україна» . Поняття «текст» Закріплення понять «склад», «слово», «речення», «наголос». Письмо півовалу, довгої прямої з нижньою та верхньою петлею.

27

 

Ч.  «Мої права та обов’язки» Формування аудіативних умінь за змістом малюнків та світлин. Поняття «речення», «текст».

28

 

П.  «Мої права та обовязки». Поняття «речення», «текст», «склад», «слово», «наголос». Письмо вивчених елементів

29

 

Ч.  Закріплення вміння вимовляти звук [а], вивчення букви «а». Звуко-буквені зіставлення. Зіставлення звукових схем зі словами–назвами намальованих предметів. Формування аудіативних умінь за змістом тексту М. Хоросницької . Диференційований підхід у формуванні умінь читати.

 

 

Букварний період

30

 

 П.   Письмо рядкової букви «а». Зіставлення звукових схем із словами-назвами намальованих предметів.

31

 

Робота  з  дитячою  книжкою.

Про що пишуть дитячі книжки? Ознайомлення з дитячою літературою: книжки, журнали, енциклопедії, енциклопедії про звірів, комах, птахів…

32

 

Ч.  Закріплення вивчених букв «А, а». Формування аудіативних умінь за змістом малюнків до казки «Ріпка». Звуко-буквені зіставлення. Закріплення слів-назв предметів, ознак, дій. Диференційований підхід у формуванні умінь читання тексту за Дз. Матіяш.

33

 

 П.   Письмо великої букви «А». Формування аудіативних умінь за змістом казки «Ріпка». Мовна гра «Відшукай букву», закріплення великої букви а.

34

 

Ч.  Закріплення вміння вимовляти звук [о], вивчення букв «О, о». Формування аудіативних умінь за текстом Ю. Старостенком . Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання.

35

 

 П.  Розмальовування друкованої букви «О». Письмо рядкової «о». Зіставлення звукових і складових схем із словами–назвами намальованих предметів.

36

 

Ч.  Закріплення вивченої букви «О». Звуко-буквені зіставлення. Закріплення слів-назв предметів, ознак, дій. Зіставлення звукових схем зі словами–назвами намальованих предметів. Диференційований підхід у формуванні умінь читання за змістом казки С. Дерманського.

37

 

 П.  Письмо великої букви «О». Формування аудіативних умінь за змістом казки С. Дерманського. Зіставлення звукових схем зі словами–назвами намальованих предметів.

38

 

Урок  розвитку  зв’язного  мовлення.

Театралізація казки «Ріпка»

39

 

Ч.  Закріплення вміння вимовляти звук [у], вивчення букви «У,у». Формування аудіативних умінь за змістом вірша І. Сокульського. Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання. Мовні ігри: «лабіринт» .

40

 

 П.  Розмальовування друкованої букви «У». Письмо рядкової букви у. Звуко-складовий аналіз слів. Гра «Лабіринт».

41

 

Ч.  Закріплення вивченої букви «У». Розвиток мовлення за малюнками, світлинами, текстом А. Григорука. Зіставлення звукових схем із словами-назвами намальованих предметів Розвиток мовлення з використанням світлин і малюнків про Україну. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання.

42

 

П.  Письмо великої букви «У». Розвиток мовлення за змістом малюнків до тексту А. Григорука. Зіставлення звукових схем зі словами–назвами намальованих предметів. Гра «Відшукай букву».

43

 

Ч.  Закріплення вміння вимовляти звук [и], вивчення букв «И, и». Звуко-буквені зіставлення, закріплення понять «що це?», «який?». Формування аудіативних умінь за змістом вірша Д. Мегелика. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання.

44

 

П.  Розмальовування друкованої букви «И». Письмо рядкової букви «и». Закріплення понять «що?», «який?». Звуко-складовий аналіз слів. Гра «Відшукай вивчені букви».

45

 

Ч.  Закріплення вивченої букви «И». Розвиток мовлення за малюнками до казки «Котик і півник», віршем Л. Вознюк. Мовні ігри «лабіринт», «доповнення речень». Питання що робити? Диференційований підхід у формуванні умінь читати.

46

 

П.  Письмо великої букви «И». Розвиток мовлення за змістом малюнків до казки «Котик і півник» Зіставлення звукових схем зі словами–назвами намальованих предметів.

47

 

Ч.  Закріплення вміння вимовляти звук [м], вивчення букви  «М, м». Формування аудіативних умінь за віршем Ю. Ференцева. Звукобуквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Мовні ігри.

48

 

П.   Розмальовування друкованої букви «М». Читання буквосполучень на листочках.. Письмо рядкової букви  « м».

49

 

 Ч.   Закріплення вивченої букви «М, м». Розвиток мовлення за текстом О. Думанської. Читання комбінованого тексту. Добір імен дітей. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання.

50

 

П.  Письмо великої букви «М». Розвиток мовлення за змістом тексту за О. Думанської. Зіставлення звукових схем зі словами–назвами намальованих предметів. Гра «Відшукай букву».

 

51

 

Урок  розвитку  зв’язного  мовлення.

 Казка «Вовк і семеро козенят».

 

52

 

Робота  з  дитячою  книжкою.

 Театралізація казки «Вовк і семеро козенят».

53

 

Ч.  Закріплення вміння вимовляти звук [і], вивчення букв І, і. Формування аудіативних умінь за змістом тексту Г. Чубач. Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 47). Спостереження за інтонацією розповідних та окличних речень.

54

 

 П.  Розмальовування друкованої букви І. Письмо рядкової букви і. Формування аудіативних умінь за змістом тексту Г. Чубач. Гра «Збери слово». Списування з друкованого тексту.

 

55

 

Ч.  Закріплення вивчених букв І, і. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Вовк і семеро козенят». Підпис сюжетних малюнків. Складання речень із заміною малюнків словами. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання за текстом А. Мілна (с. 49). Визначення до слів питання хто? що? який? що робить?

56

 

П.  Письмо великої букви І. Розвиток мовлення за змістом малюнків до казки «Вовк і семеро козенят». Закріплення рядкової букви і. Гра «Утвори слово».

57

 

Ч.  Закріплення вміння вимовляти звуки [н], [н´], вивчення букв Н, н. Формування аудіативних умінь за текстом Г. Шевчук. Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання. Складання речень за схемами й малюнками (с. 51).

58

 

П.  Розмальовування друкованої букви Н. Закріплення букви І. Письмо елементів рядкової букви н. Письмо рядкової букви н. Списування з друкованого тексту.

59

 

Робота  з  дитячою  книжкою.

Ознайомлення з «Книгою про все…».

60

 

Ч.  Закріплення вивченої букви н. Розвиток мовлення за текстом С. Рудікової, за світлинами та реченнями. Диференційований підхід у формуванні умінь читання (с. 53). Велика буква в іменах людей.

61

 

П.   Письмо елементів великої букви під лічбу. Письмо великої букви н. Розвиток мовлення за текстом С. Рудікової. Зіставлення звукових схем зі словами–назвами намальованих предметів. Списування з друкованого тексту.

62

 

Ч.  Закріплення вміння вимовляти звуки [в], [в´], вивчення букв В, в. Формування аудіативних умінь за віршем З. Мензатюк. Звуко-буквені зіставлення. Мовна та розвивальна гра, робота з мирилкою. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 55).

63

 

П.  Розмальовування друкованої букви В. Письмо елементів рядкової букви в під лічбу. Письмо рядкової букви в. Звуко-складовий аналіз слів. Мовна гра «Кросворд». Списування з друкованого тексту.

64

 

Ч.  Закріплення вивченої букви В. Розвиток мовлення за змістом ілюстрацій до казки «Лисичка-Сестричка і Вовк-Панібрат». Мовні та мовленнєві ігри: «Лабіринт», «Де чиї друзі» (с. 56). Диференційований підхід у формуванні умінь читання за змістом тексту М. Пономаренко (с. 57).

65

 

П.  Письмо елементів великої букви В під лічбу. Письмо великої букви В. Розвиток мовлення за ілюстрацією до казки «Лисичка-Сестричка і Вовк-Панібрат». Закріплення букви в. Списування з друкованого тексту.

66

 

Урок  розвитку  звязного  мовлення.  

Театралізація казки ««Вовк і семеро козенят».

 

67

 

Ч.  Закріплення вміння вимовляти звуки [л], [л´], вивчення букв Л, л. Звуко-буквені зіставлення. Мовні ігри «Хто де живе?», «Види транспорту». Формування аудіативних умінь за віршем Л. Повх. Диференційований підхід у формуванні умінь читання (с. 59).

68

 

П.  Розмальовування друкованої букви Л. Письмо елементів рядкової букви л. Письмо рядкової букви л. Звуко-складовий аналіз слів. Мовна гра «Кросворд». Списування з друкованого тексту.

 

69

 

Ч.  Закріплення вивченої букви Л. Мовні ігри «Криптограма», «Збери слово», «Знайди загублений склад». Читання тексту з малюнками, рукописного тексту (с. 60). Розвиток мовлення з використанням тексту В. Сенцовського. Диференційований підхід у  читанні (с. 62).

70

 

П.  Письмо елементів великої букви Л під лічбу. Письмо великої букви Л. Розвиток мовлення з використанням тексту В. Сенцовського. Мовна гра «Кросворд». Списування з друкованого тексту.

71

 

Ч.  Закріплення вміння вимовляти звуки [с], [с´], вивчення букви С, с. Звуко-буквені зіставлення. Формування аудіативних умінь за віршем Г. Чубач, малюнками. Мовленнєва гра «Хто, де живе?». Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 64).

72

 

П.  Розмальовування друкованої букви С. Письмо рядкової букви с. Звуко-складовий аналіз слів. Мовна гра «„Збери“ слово». Списування з друкованого тексту

73

 

Робота  з  дитячою  книжкою.

Казка «Ріпка»

74

 

Ч.  Закріплення вивчення букви с. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Колосок», за текстом М. Герасименка. Мовна гра «Криптограма». Читання тексту з малюнками. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 64–65).

75

 

П.  Письмо великої букви С. Розвиток мовлення за змістом малюнків до казки «Колосок». Звукоскладовий аналіз слів. Мовна гра «Кросворд». Списування з друкованого тексту

76

 

Ч.  Закріплення вміння вимовляти звук [к], вивчення букв К, к. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами– назвами предметів, намальованих у «віночку». Читання тексту з малюнками. Робота з анаграмою, скоромовкою. Формування аудіативних умінь за віршем В. Ладижця. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 67–68).

77

 

П.  Розмальовування друкованої букви К. Письмо елементів рядкової букви к під лічбу. Письмо рядкової букви к. Формування аудіативних умінь за віршем В. Ладижнця. Мовна гра «Збери слово». Списування з друкованого тексту.

78

 

Ч.  Закріплення вивченої букви к. Читання тексту з малюнками. Мовні ігри «Криптограма», «утворення нових слів», «Пошукова таблиця слів» (с. 70). Розвиток мовлення за текстом Л. Гузєєвої. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 70).

79

 

П.  Письмо елементів великої букви К під лічбу. Письмо великої букви К. Мовна гра «Кросворд». Зіставлення складу зі словами, у яких він є. Списування з друкованого тексту.

  80

 

Урок  розвитку  зв’язного  мовлення.

Театралізація казки «Ріпка».

81

 

Ч.  Закріплення вміння вимовляти звук [п], вивчення букв П, п. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами предметів, намальованих у «віночку». Формування аудіативних умінь за віршем В. Гринько. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 71 –72).

82

 

П.  Розмальовування друкованої букви П. Письмо елементів рядкової букви п під лічбу. Письмо рядкової букви п. Мовна гра «Збери слово». Списування з друкованого тексту.

83

 

Ч.  Закріплення вивченої букви п. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Попелюшка», Мовні ігри «Утвори нові слова», «Зміни слово», читання тексту з малюнками. (с. 72). Диференційований підхід у формуванні вмінь читання на основі тексту про Павлика (с. 72–73).

84

 

П.  Письмо великої букви П. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Попелюшка». Розмальовування предметів, у назві яких є звук [п´]. Списування з друкованого тексту. Мої навчальні досягнення. Я умію, можу

85

 

Ч.  Зима. Зимові свята України Закріплення вміння вимовляти звуки [р], [р´], вивчення букв Р, р. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словаминазвами намальованих предметів у «віночку». Формування аудіативних умінь за текстами І. Бевз, Т. Гордієнко, Й. Струцюка, С. Жупанина (с. 77–79). Диференційований підхід у формуванні вмінь читання з використанням вірша М. Возіянова (с. 79–80).

86

 

П.  Розмальовування друкованої букви Р. Письмо елементів рядкової букви р. Письмо рядкової букви р. Формування аудіативних умінь за змістом віршів про зиму («Буквар»). Звуковий аналіз слів. Мовні ігри «Кросворд». Списування з друкованого тексту.

87

 

Робота  з  дитячою  книжкою.

Читаємо книжки, журнали, газети.

88

 

Ч.  Закріплення вивчення букви р. Мовні ігри «Збери слова», «Склади пазли слів». Розвиток мовлення за текстом Н. Дерев’янко. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 81). Закріплення правопису великої букви в іменах людей.

89

 

П.  Розвиток мовлення за текстом Н. Дерев’янко Письмо елементів великої букви р. Письмо великої букви Р. Гра-лабіринт «Кросворд». Списування з друкованого тексту.

90

 

Ч.   Закріплення вміння вимовляти звуки [т], [т´], вивчення букв Т, т. Формування аудіативних умінь за текстом М. Підгірянки. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами-назвами намальованих предметів у «віночку». Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 82–83).

91

 

П.   Розмальовування друкованої букви Т. Письмо елементів рядкової букви т. Письмо рядкової букви т. Звуко-складовий аналіз слів. Мовна гра «Кросворд». Списування з друкованого тексту.

92

 

Ч.   Закріплення вивченої букви т. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Кіт у чоботях». Тема «Театр». Диференційований підхід у формуванні вмінь читати з використанням тексту Н. Гербіш (с. 84–85).

93

 

П.   Письмо елементів великої букви т. Письмо великої букви Т. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Кіт у чоботях». Мовна гра «Збери слово». Списування з друкованого тексту.

94

 

Урок  розвитку  зв’язного  мовлення.

 Театралізація казки «Кіт у чоботях».

95

 

Ч.  Закріплення вміння вимовляти звук [е], вивчення букв Е, е. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами намальованих предметів у «віночку». Мовні ігри «Впиши «загублений» склад», «Знайди вивчені букви», «Читання тексту з малюнками». Формування аудіативних умінь за текстом Н. Дички. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 86–87)

96

 

П.  Розмальовування друкованої букви Е. Письмо елементів рядкової букви е під лічбу. Письмо рядкової букви е. Мовні ігри ««Збери» слово», «Заповни таблицю».  Списування з друкованого тексту.

97

 

Ч.  Закріплення вивченої букви е. Мовні та мовленнєві ігри «Анаграма», ««Збір» слів у прислів’я», «Аналіз змісту малюнків», «Загадки». Розвиток мовлення за текстом Л. Ра. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 89).

98

 

П.  Письмо елементів великої букви е під лічбу. Письмо великої букви Е. Розвиток мовлення за текстом Л. Ра. Мовні ігри «Впиши «загублений» склад», «Кросворд». Списування з друкованого тексту.

99

 

Ч.  Закріплення вміння вимовляти звуки [д], [д´], вивчення букв Д, д. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами намальованих предметів у «віночку». Формування аудіативних умінь за текстом Б. Бірюкова (культура мовлення). Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 91–92).

100

 

П.   Розмальовування друкованої букви Д. Письмо елементів рядкової букви д. Письмо рядкової букви д. Звукові схеми. Мовна гра «“Збери”» слова». Списування з друкованого тексту.

101

 

Робота  з  дитячою  книжкою.

Ти — друг. Ти — подруга. Розкриття теми «Дружба» в художніх творах.

102

 

Ч.  Закріплення вивченої букви д. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Снігова королева» та за текстом І. Шевчук. Мовні та мовленнєві ігри. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 92–93)

103

 

П.  Письмо елементів великої букви Д. Письмо великої букви Д. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Снігова королева» та за текстом І. Шевчук. Списування з друкованого тексту.

104

 

Ч.  Закріплення вміння вимовляти звуки [з], [з´], вивчення букв З, з. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словаминазвами намальованих предметів у «віночку». Омоніми (без уживання термінів). Читання тексту з малюнками, криптограмою. Формування аудіативних умінь за віршем Л. Вознюк. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 94–95).

105

 

П.  Розмальовування друкованої букви З. Письмо елементів рядкової букви з під лічбу. Письмо рядкової букв з. Звуковий аналіз слів. Буквений диктант. Списування з друкованого тексту

106

 

Ч.  Заквріплення виченої букви з. Читання тексту з малюнками. Мовні ігри: анаграма, заміна малюнків словами. Розвиток мовлення за текстом П. Короля. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 96–97).

107

 

П.  Письмо елементів великої букви «З» під лічбу. Письмо великої букви з. Розвиток мовлення за текстом П. Короля. Мовні ігри «Анаграма», «Частина від цілого». Списування з друкованого тексту .

108

 

Урок  розвитку  зв’язного  мовлення.

 Відтворення (за ролями) діалогів із прослуханої казки

Підсумок за семестр.

 

ІІ семестр (7 год/тижд.)

Дата

Тема уроку

 

1

109

 

Ч.  Вивчення букви «ь» (знак м’якшення). Читання слів, які вказують на роль ь. Звуко-буквені співставлення. Мовні та мовленнєві ігри «Криптограма», «Збір складів у слова». Розвиток мовлення за малюнком (с. 98).

 2

110

 

П.  Розмальовування друкованої букви  «ь». Письмо букви «ь». Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту.

3

111

 

Ч.  Закріплення вивченої букви «ь» (знак м’якшення). Розвиток мовлення за малюнками до казки «Дюймовочка» і тексту на с. 100. Читання тексту з малюнками, робота з таблицями слів, утворення прислів’я з окремих слів.

4

112

 

П.  Письмо букви «ь». Розвиток мовлення за малюнками до казки «Дюймовочка». Мовна гра «Збери слово». Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту.

5

113

 

Ч.  Закріплення вміння вимовляти звук [б], вивчення букв «Б, б». Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами намальованих предметів у «віночку». Формування аудіативних умінь за текстом Ж. ВовкЧеремуш. Мовні та мовленнєві ігри «Криптограма», «Лабіринт». Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 103–104).

6

114

 

П.  Розмальовування друкованої букви «б». Письмо рядкової букви «б». Звуковий аналіз слова. Мовна гра: «Анаграмма». Буквений диктант. Списування з друкованого тексту.

7

115

 

Робота  з  дитячою  книжкою. Книжка допоможе зрозуміти, що таке добро, зло. Ти — добрий. Ти — добра. Казка «Снігова королева».

8

116

 

Ч.   Закріплення вивченої букви «б». Мовні та мовленнєві ігри «Криптограма», «Складання прислів’я із розгублених слів», «Вибір виробів з хліба, у назві яких є буква «б». Розвиток мовлення за текстом М. Князевич Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 105–106).

9

117

 

П.  Письмо великої букви «Б». Розвиток мовлення за текстом М. Князевич. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. Мої навчальні досягнення.

10

118

 

Ч.  Закріплення вміння вимовляти звук [г], вивчення букв «Г, г». Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами намальованих предметів у «віночку». Диференційований підхід у формуванні вмінь читання з використанням вірша О. Кротюк (с. 4–5).

11

119

 

П.  Розмальовування друкованої букви «г». Робота з предметними малюнками. Письмо рядкової букви «г». Мовна гра «Кросворд». Списування з друкованого тексту.

12

120

 

Ч.  Закріплення вивченої букви «г». Розвиток мовлення з використанням малюнків до казки «Ходить гарбуз по городу»» та тексту О. Кукуєвицької. Мовні ігри «Лабіринт», «Читання тексту з доповненням потрібних слів». Театралізація тексту Ол. Кукуєвицької (с. 6–7).

13

121

 

П.  Письмо великої букви «Г». Розвиток мовлення з використанням малюнків до казки «Ходить гарбуз по городу» та тексту О. Кукуєвицької. Мовна гра «Анаграма». Списування з друкованого тексту.

14

122

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Зима-білосніжка. Зима надворі. Зима в поезії.

15

123

 

Ч. Закріплення вміння вимовляти звук [ґ], вивчення букви «Ґ, ґ». Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами предметів у «віночку». Формування аудіативних умінь за текстом Ж. ВовкЧеремуш. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 8–9).

16

124

 

П.  Розмальовування друкованої букви «ґ». Письмо  рядкової букв «ґ» . Робота з предметними малюнками. Мовна гра «Кросворд». Буквений диктант. Списування з друкованого тексту

17

125

 

Ч. Закріплення вивченої букви «ґ». Розвиток мовлення за текстом Л. Ворониної. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 10– 11). Мовні ігри.

18

126

 

П.  Письмо  великої букви «Ґ» . Розвиток мовлення за текстом Л. Ворониної. Складовий аналіз слова. Буквений диктант. Списування з друкованого тексту

19

127

 

Ч.  Закріплення вміння вимовляти звук [ч], вивчення букв «Ч, ч». Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами предметів, які намальовані у «віночку». Формування аудіативних умінь за текстом віршів І. Січовика та Г. Демченко. Поняття омоніми без вживання терміну.

20

128

 

П.  Розмальовування друкованої букви «ч». Письмо рядкової букви «ч». Звуковий аналіз слова. Мовна гра «Анаграма». Буквений диктант. Списування з друкованого тексту.

21

129

 

Робота з дитячою книжкою. Якими можуть бути персонажі твору? Який ти? Ти — хоробрий. Ти — хоробра. Повторити ланцюжок тем дитячих книжок; формувати в дітей уміння характеризувати персонажів твору за їхніми вчинками; розширити набір рис: хороший друг, добрий, хоробрий.

22

130

 

Ч.  Закріплення вивченої букви «ч». Розвиток мовлення за малюнками до казки «Лисичка і журавель» та текстом Е. Заржицької. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 14–15). Закріплення правопису великої букви.

23

131

 

П.  Письмо  великої букви «Ч». Розвиток мовлення за малюнками до казки «Лисичка та журавель». Мовна гра «Кросворд». Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту.

24

132

 

Ч.  Закріплення вміння вимовляти звук [й], вивчення букв «Й, й». Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами предметів, які намальовані у «віночку». Формування аудіативних умінь за віршем Л. Верьовки та за малюнком (с.17).

25

133

 

П.  Розмальовування друкованої букви «й». Письмо рядкової букви «й». Складовий аналіз слів. Буквений диктант. Списування з друкованого тексту.

26

134

 

Ч.  Закріплення вивченої букви «й». Робота з променевими таблицями. Антоніми (без уживання термінів). Театралізація міні-пєси за С. Козловим (с. 18–19).

 

27

135

 

П.  Письмо великої букви «Й». Антоніми (без уживання термінів). Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту.

28

136

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Театралізація казки «Лисичка та журавель».

29

137

 

Ч.  Закріплення вміння вимовляти звук [х], вивчення букв «Х, х». Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами намальованих предметів у «віночку». Розвиток критичного мислення за віршем і текстом Ф. Кунас (с. 20–21).

30

138

 

П.  Розмальовування друкованої букви «х». Письмо  рядкової букви «х». Розвиток критичного мислення за віршем та текстом Ф. Кунас. Мовна гра «Кросворд». Списування з друкованого тексту.

31

139

 

Ч.  Закріплення вивченої букви «х». Розвиток мовлення за ілюстративним матеріалом до казки «Котигорошко» та тексту М. Пономаренко. Мовні ігри «Криптограма», «“Загублений” склад», «Буква». Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 22–23).

32

140

 

П.  Письмо  великої букви «Х». Розвиток мовлення за ілюстративним матеріалом до казки «Котигорошко». Мовні ігри «Анаграма», «Лабіринт». Списування з друкованого тексту

33

141

 

Ч.  Закріплення вміння вимовляти звук [ж], вивчення букв «Ж, ж». Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словаминазвами намальованих предметів у «віночку». Формування аудіативних умінь за скоромовкою та казкою І. Зієдоніса. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 24–25).

34

142

 

П.  Розмальовування друкованої букви «ж». Письмо  рядкової букви «ж». Звуко-складовий аналіз слів. Мовна гра «Кросворд». Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту.

35

143

 

Робота з дитячою книжкою. Ти — працьовитий. Ти — працьовита. Казка «Котигорошко».

36

144

 

Ч.  Закріплення вивченої букви «ж». Мовні ігри «Ребуси», «Відшукай слово у слові». Робота зі скоромовкою. Театралізація тексту за М. і Т. Прохаськами (с. 26–27).

37

145

 

П.  Письмо  великої букви «Ж» . Розвиток мовлення за твором М. і Т. Прохаськів. Складовий аналіз слова. Мовна гра ««Збери» слово». Списування з друкованого тексту.

38

146

 

Ч.  Закріплення вміння вимовляти звук [ш], вивчення букв «Ш, ш». Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами намальованих предметів у «віночку». Формування аудіативних умінь за віршем (с. 29). Диференційований підхід у формуванні вмінь читання.

39

147

 

П.  Розмальовування друкованої букви «ш». Письмо рядкової букви «ш».Складові схеми слів. Мовна гра «Кросворд». Списування з друкованого тексту.

40

148

 

Ч.  Закріплення вивченої букви «ш». Розвиток мовлення за малюнками до казки «Івасик-Телесик». Мовна гра «Криптограма», Формування аудіативних умінь за віршем Т. Шевченка. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання з використанням тексту О. Іваненко (с. 30–31).

41

149

 

П.  Письмо  великої букви «Ш». Розвиток мовлення за малюнками до казки «Івасик-Телесик». Співставлення звукових схем зі словами намальованих предметів. Списування з друкованого тексту. Мої навчальні досягнення. Весняні свята України.

42

150

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Переказування прослуханого тексту за запитаннями. Навчати учнів запам’ятовувати зміст, розуміти вчинки персонажів твору, передбачати розгортання подій, правильно відтворювати прочитане.

43

151

 

Ч.  Вивчення букви «ї» та її звукових значень [йі]. Формування аудіативних умінь з використанням скоромовки та вірша Л. Біленької. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами намальованих предметів у «віночку».

44

152

 

П.  Розмальовування друкованої букви «ї». Звукові значення букви «Ї». Письмо рядкової букви «ї». Списування з друкованого тексту.

45

153

 

Ч.  Закріплення вивченої букви «ї». Формування аудіативних умінь за змістом вірша М. Познанської. Мовні ігри «Криптограма», «Ребуси», «Утворення слів». Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 38–39).

46

154

 

П.  Письмо великої букви «Ї». Аналітико-синтетичні вправи. Формування аудіативних умінь за змістом вірша М. Познанської. Мовна гра «Утвори нові слова». Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту.

47

155

 

Ч.  Вивчення букви «я» та її звукових значень [йа], [а] після м’якого приголосного. Звуко-буквені зіставлення. Формування аудіативних умінь за віршем Г. Фальковича. Розвиток мовлення за змістом малюнків пори року. Формування вмінь читання слова з буквою «я».

48

156

 

П.  Розмальовування друкованої букви «я». Письмо  рядкової букви «я». Робота з предметними малюнками. Мовна гра «Утвори нові слова». Буквений та словниковий диктанти. Списування з друкованого тексту.

49

157

 

Робота з дитячою книжкою. Ти — слухняний. Ти — слухняна. Вчинки персонажів твору. Характерні риси персонажів твору. Слухняний — неслухняний: добре це чи погано. Навчати сприймати зміст твору, визначати вчинки персонажів, характеризувати, усвідомлювати свої вчинки та прагнути до хорошого. На основі прочитаних текстів у «Букварі».

50

158

 

Ч.  Закріплення вивченої букви «я». Розвиток мовлення за змістом малюнків до казки «Як їжачок і заєць наввипередки бігали». Робота над загадкою. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання з використанням тексту Л. Ніцой (с. 42–43).

51

159

 

П.  Письмо  великої букви «Я» . Розвиток мовлення з використанням тексту Л. Ніцой Мовна гра «Кросворд». Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту.

52

160

 

Ч.  Вивчення букви «ю» та її звукових значень [йу], [у] після м’якого приголосного. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами предметів, які намальовані у «віночку». Формування аудіативних умінь за текстом Т. Петровської (с. 44–45).

53

161

 

П.  Розмальовування друкованої букви «ю». Письмо  рядкової букви «ю». Формування аудіативних умінь за текстом Т. Петровської. Мовна гра «Утвори нові слова». Списування з друкованого тексту.

54

162

 

Ч.  Закріплення вивченої букви «ю». Мовні ігри «Криптограма», «Збери слово». Робота зі скоромовкою. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання на основі тексту В. Герланц.

55

163

 

П.  Письмо  великої букви «Ю».  Розвиток мовлення на основі тексту В. Герланц. Мовна гра «Утвори нові слова». Омоніми. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту.

56

164

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Театралізація казки «Як їжачок і заєць наввипередки бігали».

57

165

 

Ч.  Вивчення букви «є» та її звукових значень [йе], [е] після м’якого приголосного. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами предметів, які намальовані у «віночку». Формування аудіативних умінь за віршами А. Камінчука та Т. Шевченка.

58

166

 

П.  Розмальовування друкованої букви «є». Письмо  рядкової букви «є» .  Зіставлення звукової схеми слова зі словами–назвами намальованих предметів. Буквений та словниковий диктанти. Списування з друкованого тексту.

59

167

 

Ч.  Закріплення вивченої букви «є». Розвиток мовлення за змістом малюнків до казки «Дві білки», і тексту Л. Ніцой. Мовні ігри «“Збери” слова», «З’єднай схему зі словом». Диференційований підхід у формуванні вмінь читання

60

168

 

П.  Письмо  великої букви «Є». Розвиток мовлення на основі тексту Л. Ніцой. Мовна гра «Кросворд». Аналітико-синтетичні вправи. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту.

61

169

 

Ч.  Закріплення вміння вимовляти звуки [ц], [ц´], вивчення букви «ц». Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами предметів, які намальовані у «віночку». Формування аудіативних умінь за коломийкою (с. 52–53).

62

170

 

 П.  Розмальовування друкованої букви «ц». Робота з предметними малюнками. Письмо рядкової букви «ц». Мовна гра «Кросворд». Списування з друкованого тексту.

63

171

 

Робота з дитячою книжкою. Ти — чесний. Ти — чесна. Вчинки, за якими можна назвати персонажа твору і людину чесною чи нечесною. Навчати учнів оцінювати вчинки персонажів творів, які читали в «Букварі»

64

172

 

Ч.  Закріплення вивченої букви «ц». Мовні ігри «Доповнення речень», «“Збери” прислів’я», «з’єднай схему з відповідним предметом». Диференційований підхід у формуванні вмінь читання за текстом Л. Ніцой (с. 54–55).

65

173

 

П.   Письмо великої букви «Ц». Логіко-мовленнєві ігри «Групування предметів», «Кросворд». Списування з друкованого тексту (с. 55).

66

174

 

Ч.  Вивчення букви «щ» та її звукових значень [ш], [ч]. Звуко-буквені зіставлення. Аналітикосинтетичні види роботи зі словами–назвами предметів, які намальовані у «віночку». Формування аудіативних умінь за віршем Л. Вознюк і скоромовкою. (с. 56–57)

67

175

 

П.  Розмальовування друкованої букви «щ». Письмо рядкової букви «щ». Формування аудіативних умінь за віршем Л. Вознюк і скоромовкою. Зіставлення звукової схеми слова з словами–назвами намальованих предметів. Списування з друкованого тексту.

68

176

 

Ч.  Закріплення вивчення букви «щ». Розвиток мовлення за народною закличкою, малюнком. Театралізація міні-п’єси за Л. Ніцой (с. 58–59).

69

177

 

П.  Письмо великої букви «Щ». Аналітико-синтетичні вправи. Кросворд. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту.

70

178

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Театралізація казки «Дві білки».

71

179

 

Ч.  Закріплення вміння вимовляти звук [ф], вивчення букви «ф». Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словаминазвами предметів, які намальовані у «віночку». Формування аудіативних умінь за віршем Г. Чубач. Формування вмінь читання слова з буквою ф.

72

180

 

П.  Розмальовування друкованої букви «ф». Письмо  рядкової букви «ф». Формування аудіативних умінь за віршем Г. Чубач. Кросворд. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту.

73

181

 

Ч.  Закріплення вивченої букви «ф». Аналітико-синтетичні види роботи зі словами- назвами предметів. Мовна гра «Пазли», «Утвори нові слова». Формування аудіативних і читацьких умінь за текстом.

74

182

 

П.  Письмо великої букви «Ф». Мовна гра «Пошукова таблиця». Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту.

75

183

 

Ч.  Практичне ознайомлення зі звуком [дж], букво-сполученням, яке його позначає. Звукобуквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами предметів, які намальовані у «віночку». Формування вмінь читання слів з буквосполученням дж. Формування аудіативних умінь за текстом В. Чухліба (с. 64–65).

76

184

 

П.  Розмальовування друкованих букв «дж». Письмо слів із буквосполученням «дж». Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. Формування аудіативних умінь за текстом В. Чухліба.

77

185

 

Робота з дитячою книжкою. 

 

78

186

 

Ч.  Практичне ознайомлення зі звуками [дз], [дз´], буквосполученням, яке його позначає. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами предметів, які намальовані у «віночку». Формування вмінь читання слова з буквосполученням «дз». Формування вмінь читання за текстом О. Іваненко (с. 66–67).

79

187

 

П.  Розмальовування друкованих букв «дз». Письмо слів із буквосполученням  «дз». Словникові диктанти. Списування з друкованого тексту.

80

188

 

Ч.  Апостроф. Формування вмінь читання слова з апострофом. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами-назвами предметів, які намальовані у«віночку» (с. 68–69).

81

189

 

П.  Письмо слів з апострофом. Мовна гра «Утвори нові слова». Списування з друкованого тексту. Апостроф. Формування вмінь читання слова з апострофом. Мовні ігри: «Збери слово», «Ребуси». Формування вмінь читання за текстом з польського гумору (с. 70–71).

Післябукварний період.

 

82

190

 

Ч.  Ознайомлення з навчальним посібником «Українська мова».

 Відтворення діалогів із твору С.Козлова «Звуки і голоси».

83

191

 

 П.  Абетка. Звуки та букви. Голосні та приголосні.  Приголосні звуки: тверді та м’які.

 Приголосні звуки:   дзвінкі й глухі. Вибіркове списування. Гра «Знайди слово». Складання речень за зразком.

84

192

 

  Урок розвитку зв’язного мовлення. 

85

193

 

Ч.  Казочка про писанку. Розвиток мовлення за темою «Великдень» (с.6)

86

194

 

П.  Приголосні звуки: тверді та м’які. Використання знака м’якшення(ь) та букв я, ю, є, і для позначення м’якості приголосних звуків. Складання речень за зразком (с.7)

87

195

 

Ч.  Що вигадка, а що правда? Читання тексту за Г. Кирпою.

Інтонування окличних речень.(с.8)

88

196

 

П.  Приголосні звуки: дзвінкі й глухі. Вибіркове списування. Гра «Знайди слово»(с.9)

89

197

 

Ч.  Буква «й». Читання тексту за Г. Малик. Вибірковий переказ. Співвідношення змісту твору з ілюстрацією.(с.10)

90

198

 

П.  Буква «й». Буквосполучення йо. Поділ слів на склади для переносу (11)

91

199

 

Робота з дитячою книжкою. Н. Забіла. Хатинка на ялинці. Автор. Назва твору

92

200

 

Ч.  Буква «Ґ». Читання тексту за Л. Ра. Опис чарівної квітки.(с.12)

 

93

201

 

П.  Порівняння вимови звуків [ г] та [Ґ ]. Складання речень зі слів, які «розгубилися»(с.13).

94

202

 

Ч.  Буква «я». Читання тексту за М. Людкевич. Назви кольорів веселки.

95

203

 

П.  Буква «я». Звуко – буквений аналіз слів. Вибіркове списування.

96

204

 

Ч.  Буква «ю». Читання тексту про весну та вірша Ю. Хандожинської. Вибіркове читання.

97

205

 

П.  Буква «ю». Звуко – буквений аналіз слів. Гра «Збери слово». Творче списування.

98

206

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Добра мишка і горошина. Продовження казки. Складання речень за малюнками.

99

207

 

Ч.  Буква «є». Відтворення діалогів із твору за Л. Муур. Інтонування питальних та окличних речень.

100

208

 

П.  Буква «є». Письмові відповіді на запитання. Складання речень за малюнками казки. Гра «З’єднай частини прислів’я».

101

209

 

Ч.  Буква «ї». Читання казки за Л. Вороніною. Складання діалогу. Опис котика.

102

210

 

П.  Буква «ї». Зіставлення виділених слів зі звуковими схемами. Складання речень за малюнком.

103

211

 

Ч.  Знак м’якшення «ь». Читання твору за А. Малігон. Висловлювання власних думок за питаннями посібника.

104

212

 

П.  Буквосполучення «ьо». Поділ слів на склади для переносу.

105

213

 

Робота з дитячою книжкою. Я і моя сім᾿я. В. Крищенко. Мама вишила мені. О. Буцень.

106

214

 

Ч.  Буква «щ». В. Сухомлинський «Бабусин борщ». Переказ оповідання.

107

215

 

П.  Буква «щ». Звуко – буквені зіставлення. Вибіркове списування. Гра «Збери слово».

108

216

 

Ч.  Буквосполучення «дж, дз». Опис джмелика за твором О. Іваненко.

109

217

 

П.  Письмо слів з буквосполученнями «дз, дж».

110

218

 

Ч.  Апостроф. Слухання казки за Ю. Чеповецьким. Читання в особах. Розігрування діалогів. 

111

219

 

 П.  Апостроф. Письмо слів з апострофом Творче списування речень.

112

220

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Опис ромашки. Назви квітів.

113

221

 

Ч.  Склад. Поділ слова на склади. Читання оповідання за З. Мензатюк. Вибіркове читання.

114

222

 

П.  Склад. Поділ слова на склади. Практичне ознайомлення з правилами переносу слів.

115

223

 

Ч.  Велика буква в іменах і прізвищах людей. Читання оповідання за О. Копиленком. Правила поведінки у природі.

116

224

 

П.  Велика буква в іменах і прізвищах людей. Письмові відповіді на запитання. Спостереження за лексичним значенням слів. Доповнення речень.

117

225

 

Ч.  Велика буква в назвах міст, сіл, річок. Читання тексту на с.38. Сім чудес України.

118

226

 

П.  Велика буква в назвах міст, сіл, річок. Вибіркове списування. Складання речень з наведеними парами слів.

119

227

 

Робота з дитячою книжкою.

120

228

 

Ч.  Слова- назви предметів. Читання тексту казки за ролями. Що це? Хто це?  Слова – назви ознак. Робота зазмістом казки Ю. Карпенка. Вибіркове читання. Опис дійових осіб.

121

229

 

П.  Слова- назви предметів. Слова, що відповідають на питання «Хто?», «Що?». Закріплення навичок читання і письма.

122

230

 

Ч.  Слова – назви ознак. Робота зазмістом казки Ю. Карпенка. Вибіркове читання. Опис дійових осіб.

123

231

 

П.  Слова – назви ознак. Творче списування. Питання, на які відповідають слова – назви ознак.

124

232

 

Ч.  Слова – назви дій. Читання тексту за Ю. Чеповецьким. Добір питань до слів телеграм.

125

233

 

П.  Слова – назви дій. Складання телеграми, речень за малюнками. Письмові відповіді на запитання.

126

234

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Бджола з дідової пасіки. Складання розповіді за малюнками. Назви комах.

127

235

 

Ч.  Слова, які відповідають на питання скільки? Робота за твором за К. Міхаліціною. Визначення кількості предметів

128

236

 

П.  Слова, які відповідають на питання скільки? Творче списування

129

237

 

Ч.  Малі слова. Читання казки за Ю. Карпенко. Читання речень без виділених слів.

130

238

 

П.  Малі слова. Списування речень. Письмові відповіді на запитання.

131

239

 

Ч.  Антоніми. Читання казки за Н. Бухлицькою. Визначення настрою твору

132

240

 

П. Антоніми. Вибіркове списування. Добір слів, протилежних за значенням.

Я знаю, умію. Діагностична робота: списування.

133

241

 

Робота з дитячою книжкою. Посвята  в читачі (бібліотечний урок).

134

242

 

Ч.  Слова, близькі за значенням. Читання твору за М. Солтис – Смирновою. Переказ тексту.

Ч.  Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням. Читання казки Ю. Ярмиша «Котики»

135

243

 

П.  Слова, близькі за значенням. Вибіркове списування. Добір слів- відгадок.

П.  Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням. Лексичне значення слів. Складання речень за малюнками.

136

244

 

Ч.  Речення. Читання тексту за Ю. Чеповецьким. Складання речень з поданих слів.

Ч. Текст. Читання тексту за Г. Манівою. Складання текстів за малюнками, з «розсипаних» слів. Упорядкування тексту

137

245

 

П.  Речення. Постановка знаків у кінці речень. Закріплення навичок читання і письма. Підсумок за рік (вікторина).

 

 

 

 

docx
Додано
3 лютого 2023
Переглядів
972
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку