Календарне планування з навчання грамоти за програмою О.Я. Савченко підручником Захарійчук М.Д., І і ІІ семестр, 7 годин на тиждень.
Навчання грамоти
(за підручником М. Д. Захарійчук )
7 год/тиждень
І семестр
№ |
Дата |
Тема уроку
|
|
|
Добукварний період
|
1 |
|
Ч. День знань. Знайомство зі школою, учителькою, однокласниками. Перша книжка — «Буквар». Розгляд обкладинки «Букваря»; «Осінні свята України». Читання віршів на с. 3. |
2 |
|
П. Ознайомлення з письмовим приладдям, правилами сидіння за партою. Малювання на тему «Мій перший шкільний дзвінок». |
3 |
|
Робота з дитячою книжкою. Ознайомлення з книжкою. Книжки бувають різні. Ознайомитися з читацькими інтересами першокласників; формувати в учнів уявлення про різноманітність книжок; викликати інтерес до читання книжки |
4 |
|
Ч. «Знайомимося: я і моя родина». Формування аудіативних умінь за змістом тексту В. Гринько. Практичне ознайомлення зі словом, реченням. Умовне позначення слова. |
5 |
|
П. «Знайомимося: я і моя родина». Малюнок родини. Правила користування письмовим приладдям. Ознайомлення із сіткою зошита з друкованою основою. Підготовчі види письма: обведення контурів малюнків, розмалювання. Письмо коротких і довгих прямих із переходом через нижню рядкову. |
6 |
|
Ч. Я допомагаю своїй родині». Формування аудіативних умінь за змістом тексту Я. Гояна. Практичне ознайомлення зі складом. Умовне позначення складу. |
7 |
|
П. «Я допомагаю своїй родині». Правила користування письмовим приладдям. Підготовчі види письма: обведення контурів малюнків, розмалювання. Письмо короткої із заокругленням унизу вправо, угорі вліво. |
8 |
|
Ч. «У гості до бабусі й дідуся». Формування аудіативних умінь на основі змісту світлин. Немовні звуки, звуки мовлення, мова жестів. Голосні та приголосні. Умовне позначення звуків. |
9 |
|
П. «У гості до бабусі й дідуся». Закріплення поняття немовні звуки, звуки мовлення, мова жестів. Голосні та приголосні. Умовне позначення звуків. Моделювання слів. Підготовчі види письма: обведення контурів малюнків, розмалювання. Письмо петлі з переходом через нижню рядкову |
10 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення «Осінь золота, осінь багата». Осінь у віршах і загадках. Спостереження за змінами в природі. Дари осені. |
11 |
|
Ч. «Ми — школярі». Формування аудіативних умінь за змістом тексту вірша О.Овчар. Практичне ознайомлення з поняттями «наголос», «наголошені», «ненаголошені звуки», «склади».
|
12 |
|
П. «Ми — школярі». Правила під час письма. Закріплення понять «звуки», «голосні», «приголосні», «приголосні м’які», «склад», «слово». Підготовчі види письма: обведення контурів малюнків, розмалювання. Письмо петлі з переходом через верхню рядкову. |
13 |
|
Ч. «Моя школа». Формування аудіативних умінь за змістом тексту оповідання Л. Камінського. Практичне ознайомлення зі словами–назвами неживих предметів (що?). Моделювання слів. |
14 |
|
П. «Моя школа». Створення малюнка на відповідну тему. Письмо поєднаних елементів. Закріплення поняття «склад», «слово», «наголос». Відповідність звукової схеми словам–назвам намальованих предметів. |
15 |
|
Ч. «Дорога до школи». Практичне ознайомлення із словами-назвами живих предметів (хто?). Моделювання слів із м’якими приголосними звуками. |
16 |
|
П. «Дорога до школи». Створення малюнка дороги до школи. Закріплення понять «склад», «слово», «наголос». Відповідність звукової схеми словам–назвам намальованих предметів. Практичне ознайомлення зі словами-назвами живих предметів (хто?). Письмо півовалів, коротких прямих, великої петлі з нижнім заокругленням. |
17 |
|
Робота з дитячою книжкою. Українські народні казки. Як визначити, про що розповідається в книжці. Формувати в першокласників уміння передбачати за орієнтирами книжки, про що в ній розповідається; навчати учнів слухати казку, відтворювати її зміст за запитаннями, називати персонажів твору, визначати, хто подобається, не подобається, розігрувати епізоди (rазка на вибір учителя). |
18 |
|
Ч. «Мій день». Формування аудіативних умінь за текстом А. Лобела. Практичне ознайомлення зі словами-назвами дій. Моделювання слів, речень . |
19 |
|
П. «Мій день». Закріплення понять «склад», «слово», «наголос». практичне ознайомлення зі словами-назвами дій. Письмо півовалів, довгої прямої, петлі з переходом через нижню рядкову |
20 |
|
Ч. «Моє дозвілля» Формування аудіативних умінь за текстом З. Мензатюк. Слова–назви ознак предметів. |
21 |
|
П. «Моє дозвілля». Слова–назви ознак предметів, які відповідають на питання (який?), (яка?), (яке?), (які?) Письмо овалів, прямої з нижньою петлею. |
22 |
|
Ч. «Вихідні з батьками та друзями». Формування аудіативних умінь за текстом М. Братко. Практичне ознайомлення з реченням. Закріплення слів-назв предметів, ознак, дій. Моделювання слів, речень. |
23 |
|
П. «Вихідні з батьками та друзями». Практичне ознайомлення з реченням. Закріплення понять «склад», «слово», «речення», «наголос». Письмо овалу, довгої прямої з нижньою петлею. |
24 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення на тему «Осінь надворі. Осінь у віршах». Розігрування діалогу за змістом вірша. Навчати учнів будувати речення за вибраними з прочитаних віршів висловами про осінь, будувати коротке зв’язне висловлювання на основі прочитаного й побаченого; розігрувати діалог за змістом вірша, запам’ятавши репліки зі слів вчителя; вивчити напам’ять вірш, читати його з різною силою голосу (тихо, голосно).
|
25 |
|
Ч. «Сонячна країна — моя Україна». Формування аудіативних умінь за світлинами та за текстом Н. Зарічної. Поняття «текст». |
26 |
|
П. « Сонячна країна — моя Україна» . Поняття «текст» Закріплення понять «склад», «слово», «речення», «наголос». Письмо півовалу, довгої прямої з нижньою та верхньою петлею. |
27 |
|
Ч. «Мої права та обов’язки» Формування аудіативних умінь за змістом малюнків та світлин. Поняття «речення», «текст». |
28 |
|
П. «Мої права та обовязки». Поняття «речення», «текст», «склад», «слово», «наголос». Письмо вивчених елементів |
29 |
|
Ч. Закріплення вміння вимовляти звук [а], вивчення букви «а». Звуко-буквені зіставлення. Зіставлення звукових схем зі словами–назвами намальованих предметів. Формування аудіативних умінь за змістом тексту М. Хоросницької . Диференційований підхід у формуванні умінь читати. |
|
|
Букварний період |
30 |
|
П. Письмо рядкової букви «а». Зіставлення звукових схем із словами-назвами намальованих предметів. |
31 |
|
Робота з дитячою книжкою. Про що пишуть дитячі книжки? Ознайомлення з дитячою літературою: книжки, журнали, енциклопедії, енциклопедії про звірів, комах, птахів… |
32 |
|
Ч. Закріплення вивчених букв «А, а». Формування аудіативних умінь за змістом малюнків до казки «Ріпка». Звуко-буквені зіставлення. Закріплення слів-назв предметів, ознак, дій. Диференційований підхід у формуванні умінь читання тексту за Дз. Матіяш. |
33 |
|
П. Письмо великої букви «А». Формування аудіативних умінь за змістом казки «Ріпка». Мовна гра «Відшукай букву», закріплення великої букви а. |
34 |
|
Ч. Закріплення вміння вимовляти звук [о], вивчення букв «О, о». Формування аудіативних умінь за текстом Ю. Старостенком . Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання. |
35 |
|
П. Розмальовування друкованої букви «О». Письмо рядкової «о». Зіставлення звукових і складових схем із словами–назвами намальованих предметів. |
36 |
|
Ч. Закріплення вивченої букви «О». Звуко-буквені зіставлення. Закріплення слів-назв предметів, ознак, дій. Зіставлення звукових схем зі словами–назвами намальованих предметів. Диференційований підхід у формуванні умінь читання за змістом казки С. Дерманського. |
37 |
|
П. Письмо великої букви «О». Формування аудіативних умінь за змістом казки С. Дерманського. Зіставлення звукових схем зі словами–назвами намальованих предметів. |
38 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Театралізація казки «Ріпка» |
39 |
|
Ч. Закріплення вміння вимовляти звук [у], вивчення букви «У,у». Формування аудіативних умінь за змістом вірша І. Сокульського. Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання. Мовні ігри: «лабіринт» . |
40 |
|
П. Розмальовування друкованої букви «У». Письмо рядкової букви у. Звуко-складовий аналіз слів. Гра «Лабіринт». |
41 |
|
Ч. Закріплення вивченої букви «У». Розвиток мовлення за малюнками, світлинами, текстом А. Григорука. Зіставлення звукових схем із словами-назвами намальованих предметів Розвиток мовлення з використанням світлин і малюнків про Україну. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання. |
42 |
|
П. Письмо великої букви «У». Розвиток мовлення за змістом малюнків до тексту А. Григорука. Зіставлення звукових схем зі словами–назвами намальованих предметів. Гра «Відшукай букву». |
43 |
|
Ч. Закріплення вміння вимовляти звук [и], вивчення букв «И, и». Звуко-буквені зіставлення, закріплення понять «що це?», «який?». Формування аудіативних умінь за змістом вірша Д. Мегелика. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання. |
44 |
|
П. Розмальовування друкованої букви «И». Письмо рядкової букви «и». Закріплення понять «що?», «який?». Звуко-складовий аналіз слів. Гра «Відшукай вивчені букви». |
45 |
|
Ч. Закріплення вивченої букви «И». Розвиток мовлення за малюнками до казки «Котик і півник», віршем Л. Вознюк. Мовні ігри «лабіринт», «доповнення речень». Питання що робити? Диференційований підхід у формуванні умінь читати. |
46 |
|
П. Письмо великої букви «И». Розвиток мовлення за змістом малюнків до казки «Котик і півник» Зіставлення звукових схем зі словами–назвами намальованих предметів. |
47 |
|
Ч. Закріплення вміння вимовляти звук [м], вивчення букви «М, м». Формування аудіативних умінь за віршем Ю. Ференцева. Звукобуквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Мовні ігри. |
48 |
|
П. Розмальовування друкованої букви «М». Читання буквосполучень на листочках.. Письмо рядкової букви « м». |
49 |
|
Ч. Закріплення вивченої букви «М, м». Розвиток мовлення за текстом О. Думанської. Читання комбінованого тексту. Добір імен дітей. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання. |
50 |
|
П. Письмо великої букви «М». Розвиток мовлення за змістом тексту за О. Думанської. Зіставлення звукових схем зі словами–назвами намальованих предметів. Гра «Відшукай букву».
|
51 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Казка «Вовк і семеро козенят».
|
52 |
|
Робота з дитячою книжкою. Театралізація казки «Вовк і семеро козенят». |
53 |
|
Ч. Закріплення вміння вимовляти звук [і], вивчення букв І, і. Формування аудіативних умінь за змістом тексту Г. Чубач. Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 47). Спостереження за інтонацією розповідних та окличних речень. |
54 |
|
П. Розмальовування друкованої букви І. Письмо рядкової букви і. Формування аудіативних умінь за змістом тексту Г. Чубач. Гра «Збери слово». Списування з друкованого тексту.
|
55 |
|
Ч. Закріплення вивчених букв І, і. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Вовк і семеро козенят». Підпис сюжетних малюнків. Складання речень із заміною малюнків словами. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання за текстом А. Мілна (с. 49). Визначення до слів питання хто? що? який? що робить? |
56 |
|
П. Письмо великої букви І. Розвиток мовлення за змістом малюнків до казки «Вовк і семеро козенят». Закріплення рядкової букви і. Гра «Утвори слово». |
57 |
|
Ч. Закріплення вміння вимовляти звуки [н], [н´], вивчення букв Н, н. Формування аудіативних умінь за текстом Г. Шевчук. Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання. Складання речень за схемами й малюнками (с. 51). |
58 |
|
П. Розмальовування друкованої букви Н. Закріплення букви І. Письмо елементів рядкової букви н. Письмо рядкової букви н. Списування з друкованого тексту. |
59 |
|
Робота з дитячою книжкою. Ознайомлення з «Книгою про все…». |
60 |
|
Ч. Закріплення вивченої букви н. Розвиток мовлення за текстом С. Рудікової, за світлинами та реченнями. Диференційований підхід у формуванні умінь читання (с. 53). Велика буква в іменах людей. |
61 |
|
П. Письмо елементів великої букви під лічбу. Письмо великої букви н. Розвиток мовлення за текстом С. Рудікової. Зіставлення звукових схем зі словами–назвами намальованих предметів. Списування з друкованого тексту. |
62 |
|
Ч. Закріплення вміння вимовляти звуки [в], [в´], вивчення букв В, в. Формування аудіативних умінь за віршем З. Мензатюк. Звуко-буквені зіставлення. Мовна та розвивальна гра, робота з мирилкою. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 55). |
63 |
|
П. Розмальовування друкованої букви В. Письмо елементів рядкової букви в під лічбу. Письмо рядкової букви в. Звуко-складовий аналіз слів. Мовна гра «Кросворд». Списування з друкованого тексту. |
64 |
|
Ч. Закріплення вивченої букви В. Розвиток мовлення за змістом ілюстрацій до казки «Лисичка-Сестричка і Вовк-Панібрат». Мовні та мовленнєві ігри: «Лабіринт», «Де чиї друзі» (с. 56). Диференційований підхід у формуванні умінь читання за змістом тексту М. Пономаренко (с. 57). |
65 |
|
П. Письмо елементів великої букви В під лічбу. Письмо великої букви В. Розвиток мовлення за ілюстрацією до казки «Лисичка-Сестричка і Вовк-Панібрат». Закріплення букви в. Списування з друкованого тексту. |
66 |
|
Урок розвитку звязного мовлення. Театралізація казки ««Вовк і семеро козенят».
|
67 |
|
Ч. Закріплення вміння вимовляти звуки [л], [л´], вивчення букв Л, л. Звуко-буквені зіставлення. Мовні ігри «Хто де живе?», «Види транспорту». Формування аудіативних умінь за віршем Л. Повх. Диференційований підхід у формуванні умінь читання (с. 59). |
68 |
|
П. Розмальовування друкованої букви Л. Письмо елементів рядкової букви л. Письмо рядкової букви л. Звуко-складовий аналіз слів. Мовна гра «Кросворд». Списування з друкованого тексту.
|
69 |
|
Ч. Закріплення вивченої букви Л. Мовні ігри «Криптограма», «Збери слово», «Знайди загублений склад». Читання тексту з малюнками, рукописного тексту (с. 60). Розвиток мовлення з використанням тексту В. Сенцовського. Диференційований підхід у читанні (с. 62). |
70 |
|
П. Письмо елементів великої букви Л під лічбу. Письмо великої букви Л. Розвиток мовлення з використанням тексту В. Сенцовського. Мовна гра «Кросворд». Списування з друкованого тексту. |
71 |
|
Ч. Закріплення вміння вимовляти звуки [с], [с´], вивчення букви С, с. Звуко-буквені зіставлення. Формування аудіативних умінь за віршем Г. Чубач, малюнками. Мовленнєва гра «Хто, де живе?». Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 64). |
72 |
|
П. Розмальовування друкованої букви С. Письмо рядкової букви с. Звуко-складовий аналіз слів. Мовна гра «„Збери“ слово». Списування з друкованого тексту |
73 |
|
Робота з дитячою книжкою. Казка «Ріпка» |
74 |
|
Ч. Закріплення вивчення букви с. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Колосок», за текстом М. Герасименка. Мовна гра «Криптограма». Читання тексту з малюнками. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 64–65). |
75 |
|
П. Письмо великої букви С. Розвиток мовлення за змістом малюнків до казки «Колосок». Звукоскладовий аналіз слів. Мовна гра «Кросворд». Списування з друкованого тексту |
76 |
|
Ч. Закріплення вміння вимовляти звук [к], вивчення букв К, к. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами– назвами предметів, намальованих у «віночку». Читання тексту з малюнками. Робота з анаграмою, скоромовкою. Формування аудіативних умінь за віршем В. Ладижця. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 67–68). |
77 |
|
П. Розмальовування друкованої букви К. Письмо елементів рядкової букви к під лічбу. Письмо рядкової букви к. Формування аудіативних умінь за віршем В. Ладижнця. Мовна гра «Збери слово». Списування з друкованого тексту. |
78 |
|
Ч. Закріплення вивченої букви к. Читання тексту з малюнками. Мовні ігри «Криптограма», «утворення нових слів», «Пошукова таблиця слів» (с. 70). Розвиток мовлення за текстом Л. Гузєєвої. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 70). |
79 |
|
П. Письмо елементів великої букви К під лічбу. Письмо великої букви К. Мовна гра «Кросворд». Зіставлення складу зі словами, у яких він є. Списування з друкованого тексту. |
80 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Театралізація казки «Ріпка». |
81 |
|
Ч. Закріплення вміння вимовляти звук [п], вивчення букв П, п. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами предметів, намальованих у «віночку». Формування аудіативних умінь за віршем В. Гринько. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 71 –72). |
82 |
|
П. Розмальовування друкованої букви П. Письмо елементів рядкової букви п під лічбу. Письмо рядкової букви п. Мовна гра «Збери слово». Списування з друкованого тексту. |
83 |
|
Ч. Закріплення вивченої букви п. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Попелюшка», Мовні ігри «Утвори нові слова», «Зміни слово», читання тексту з малюнками. (с. 72). Диференційований підхід у формуванні вмінь читання на основі тексту про Павлика (с. 72–73). |
84 |
|
П. Письмо великої букви П. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Попелюшка». Розмальовування предметів, у назві яких є звук [п´]. Списування з друкованого тексту. Мої навчальні досягнення. Я умію, можу |
85 |
|
Ч. Зима. Зимові свята України Закріплення вміння вимовляти звуки [р], [р´], вивчення букв Р, р. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словаминазвами намальованих предметів у «віночку». Формування аудіативних умінь за текстами І. Бевз, Т. Гордієнко, Й. Струцюка, С. Жупанина (с. 77–79). Диференційований підхід у формуванні вмінь читання з використанням вірша М. Возіянова (с. 79–80). |
86 |
|
П. Розмальовування друкованої букви Р. Письмо елементів рядкової букви р. Письмо рядкової букви р. Формування аудіативних умінь за змістом віршів про зиму («Буквар»). Звуковий аналіз слів. Мовні ігри «Кросворд». Списування з друкованого тексту. |
87 |
|
Робота з дитячою книжкою. Читаємо книжки, журнали, газети. |
88 |
|
Ч. Закріплення вивчення букви р. Мовні ігри «Збери слова», «Склади пазли слів». Розвиток мовлення за текстом Н. Дерев’янко. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 81). Закріплення правопису великої букви в іменах людей. |
89 |
|
П. Розвиток мовлення за текстом Н. Дерев’янко Письмо елементів великої букви р. Письмо великої букви Р. Гра-лабіринт «Кросворд». Списування з друкованого тексту. |
90 |
|
Ч. Закріплення вміння вимовляти звуки [т], [т´], вивчення букв Т, т. Формування аудіативних умінь за текстом М. Підгірянки. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами-назвами намальованих предметів у «віночку». Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 82–83). |
91 |
|
П. Розмальовування друкованої букви Т. Письмо елементів рядкової букви т. Письмо рядкової букви т. Звуко-складовий аналіз слів. Мовна гра «Кросворд». Списування з друкованого тексту. |
92 |
|
Ч. Закріплення вивченої букви т. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Кіт у чоботях». Тема «Театр». Диференційований підхід у формуванні вмінь читати з використанням тексту Н. Гербіш (с. 84–85). |
93 |
|
П. Письмо елементів великої букви т. Письмо великої букви Т. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Кіт у чоботях». Мовна гра «Збери слово». Списування з друкованого тексту. |
94 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Театралізація казки «Кіт у чоботях». |
95 |
|
Ч. Закріплення вміння вимовляти звук [е], вивчення букв Е, е. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами намальованих предметів у «віночку». Мовні ігри «Впиши «загублений» склад», «Знайди вивчені букви», «Читання тексту з малюнками». Формування аудіативних умінь за текстом Н. Дички. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 86–87) |
96 |
|
П. Розмальовування друкованої букви Е. Письмо елементів рядкової букви е під лічбу. Письмо рядкової букви е. Мовні ігри ««Збери» слово», «Заповни таблицю». Списування з друкованого тексту. |
97 |
|
Ч. Закріплення вивченої букви е. Мовні та мовленнєві ігри «Анаграма», ««Збір» слів у прислів’я», «Аналіз змісту малюнків», «Загадки». Розвиток мовлення за текстом Л. Ра. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 89). |
98 |
|
П. Письмо елементів великої букви е під лічбу. Письмо великої букви Е. Розвиток мовлення за текстом Л. Ра. Мовні ігри «Впиши «загублений» склад», «Кросворд». Списування з друкованого тексту. |
99 |
|
Ч. Закріплення вміння вимовляти звуки [д], [д´], вивчення букв Д, д. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами намальованих предметів у «віночку». Формування аудіативних умінь за текстом Б. Бірюкова (культура мовлення). Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 91–92). |
100 |
|
П. Розмальовування друкованої букви Д. Письмо елементів рядкової букви д. Письмо рядкової букви д. Звукові схеми. Мовна гра «“Збери”» слова». Списування з друкованого тексту. |
101 |
|
Робота з дитячою книжкою. Ти — друг. Ти — подруга. Розкриття теми «Дружба» в художніх творах. |
102 |
|
Ч. Закріплення вивченої букви д. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Снігова королева» та за текстом І. Шевчук. Мовні та мовленнєві ігри. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 92–93) |
103 |
|
П. Письмо елементів великої букви Д. Письмо великої букви Д. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Снігова королева» та за текстом І. Шевчук. Списування з друкованого тексту. |
104 |
|
Ч. Закріплення вміння вимовляти звуки [з], [з´], вивчення букв З, з. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словаминазвами намальованих предметів у «віночку». Омоніми (без уживання термінів). Читання тексту з малюнками, криптограмою. Формування аудіативних умінь за віршем Л. Вознюк. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 94–95). |
105 |
|
П. Розмальовування друкованої букви З. Письмо елементів рядкової букви з під лічбу. Письмо рядкової букв з. Звуковий аналіз слів. Буквений диктант. Списування з друкованого тексту |
106 |
|
Ч. Заквріплення виченої букви з. Читання тексту з малюнками. Мовні ігри: анаграма, заміна малюнків словами. Розвиток мовлення за текстом П. Короля. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 96–97). |
107 |
|
П. Письмо елементів великої букви «З» під лічбу. Письмо великої букви з. Розвиток мовлення за текстом П. Короля. Мовні ігри «Анаграма», «Частина від цілого». Списування з друкованого тексту . |
108 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Відтворення (за ролями) діалогів із прослуханої казки Підсумок за семестр. |
ІІ семестр (7 год/тижд.)
№ |
Дата |
Тема уроку
|
|
1 |
109 |
|
Ч. Вивчення букви «ь» (знак м’якшення). Читання слів, які вказують на роль ь. Звуко-буквені співставлення. Мовні та мовленнєві ігри «Криптограма», «Збір складів у слова». Розвиток мовлення за малюнком (с. 98). |
2 |
110 |
|
П. Розмальовування друкованої букви «ь». Письмо букви «ь». Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. |
3 |
111 |
|
Ч. Закріплення вивченої букви «ь» (знак м’якшення). Розвиток мовлення за малюнками до казки «Дюймовочка» і тексту на с. 100. Читання тексту з малюнками, робота з таблицями слів, утворення прислів’я з окремих слів. |
4 |
112 |
|
П. Письмо букви «ь». Розвиток мовлення за малюнками до казки «Дюймовочка». Мовна гра «Збери слово». Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. |
5 |
113 |
|
Ч. Закріплення вміння вимовляти звук [б], вивчення букв «Б, б». Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами намальованих предметів у «віночку». Формування аудіативних умінь за текстом Ж. ВовкЧеремуш. Мовні та мовленнєві ігри «Криптограма», «Лабіринт». Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 103–104). |
6 |
114 |
|
П. Розмальовування друкованої букви «б». Письмо рядкової букви «б». Звуковий аналіз слова. Мовна гра: «Анаграмма». Буквений диктант. Списування з друкованого тексту. |
7 |
115 |
|
Робота з дитячою книжкою. Книжка допоможе зрозуміти, що таке добро, зло. Ти — добрий. Ти — добра. Казка «Снігова королева». |
8 |
116 |
|
Ч. Закріплення вивченої букви «б». Мовні та мовленнєві ігри «Криптограма», «Складання прислів’я із розгублених слів», «Вибір виробів з хліба, у назві яких є буква «б». Розвиток мовлення за текстом М. Князевич Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 105–106). |
9 |
117 |
|
П. Письмо великої букви «Б». Розвиток мовлення за текстом М. Князевич. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. Мої навчальні досягнення. |
10 |
118 |
|
Ч. Закріплення вміння вимовляти звук [г], вивчення букв «Г, г». Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами намальованих предметів у «віночку». Диференційований підхід у формуванні вмінь читання з використанням вірша О. Кротюк (с. 4–5). |
11 |
119 |
|
П. Розмальовування друкованої букви «г». Робота з предметними малюнками. Письмо рядкової букви «г». Мовна гра «Кросворд». Списування з друкованого тексту. |
12 |
120 |
|
Ч. Закріплення вивченої букви «г». Розвиток мовлення з використанням малюнків до казки «Ходить гарбуз по городу»» та тексту О. Кукуєвицької. Мовні ігри «Лабіринт», «Читання тексту з доповненням потрібних слів». Театралізація тексту Ол. Кукуєвицької (с. 6–7). |
13 |
121 |
|
П. Письмо великої букви «Г». Розвиток мовлення з використанням малюнків до казки «Ходить гарбуз по городу» та тексту О. Кукуєвицької. Мовна гра «Анаграма». Списування з друкованого тексту. |
14 |
122 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Зима-білосніжка. Зима надворі. Зима в поезії. |
15 |
123 |
|
Ч. Закріплення вміння вимовляти звук [ґ], вивчення букви «Ґ, ґ». Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами предметів у «віночку». Формування аудіативних умінь за текстом Ж. ВовкЧеремуш. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 8–9). |
16 |
124 |
|
П. Розмальовування друкованої букви «ґ». Письмо рядкової букв «ґ» . Робота з предметними малюнками. Мовна гра «Кросворд». Буквений диктант. Списування з друкованого тексту |
17 |
125 |
|
Ч. Закріплення вивченої букви «ґ». Розвиток мовлення за текстом Л. Ворониної. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 10– 11). Мовні ігри. |
18 |
126 |
|
П. Письмо великої букви «Ґ» . Розвиток мовлення за текстом Л. Ворониної. Складовий аналіз слова. Буквений диктант. Списування з друкованого тексту |
19 |
127 |
|
Ч. Закріплення вміння вимовляти звук [ч], вивчення букв «Ч, ч». Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами предметів, які намальовані у «віночку». Формування аудіативних умінь за текстом віршів І. Січовика та Г. Демченко. Поняття омоніми без вживання терміну. |
20 |
128 |
|
П. Розмальовування друкованої букви «ч». Письмо рядкової букви «ч». Звуковий аналіз слова. Мовна гра «Анаграма». Буквений диктант. Списування з друкованого тексту. |
21 |
129 |
|
Робота з дитячою книжкою. Якими можуть бути персонажі твору? Який ти? Ти — хоробрий. Ти — хоробра. Повторити ланцюжок тем дитячих книжок; формувати в дітей уміння характеризувати персонажів твору за їхніми вчинками; розширити набір рис: хороший друг, добрий, хоробрий. |
22 |
130 |
|
Ч. Закріплення вивченої букви «ч». Розвиток мовлення за малюнками до казки «Лисичка і журавель» та текстом Е. Заржицької. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 14–15). Закріплення правопису великої букви. |
23 |
131 |
|
П. Письмо великої букви «Ч». Розвиток мовлення за малюнками до казки «Лисичка та журавель». Мовна гра «Кросворд». Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. |
24 |
132 |
|
Ч. Закріплення вміння вимовляти звук [й], вивчення букв «Й, й». Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами предметів, які намальовані у «віночку». Формування аудіативних умінь за віршем Л. Верьовки та за малюнком (с.17). |
25 |
133 |
|
П. Розмальовування друкованої букви «й». Письмо рядкової букви «й». Складовий аналіз слів. Буквений диктант. Списування з друкованого тексту. |
26 |
134 |
|
Ч. Закріплення вивченої букви «й». Робота з променевими таблицями. Антоніми (без уживання термінів). Театралізація міні-пєси за С. Козловим (с. 18–19). |
27 |
135 |
|
П. Письмо великої букви «Й». Антоніми (без уживання термінів). Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. |
28 |
136 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Театралізація казки «Лисичка та журавель». |
29 |
137 |
|
Ч. Закріплення вміння вимовляти звук [х], вивчення букв «Х, х». Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами намальованих предметів у «віночку». Розвиток критичного мислення за віршем і текстом Ф. Кунас (с. 20–21). |
30 |
138 |
|
П. Розмальовування друкованої букви «х». Письмо рядкової букви «х». Розвиток критичного мислення за віршем та текстом Ф. Кунас. Мовна гра «Кросворд». Списування з друкованого тексту. |
31 |
139 |
|
Ч. Закріплення вивченої букви «х». Розвиток мовлення за ілюстративним матеріалом до казки «Котигорошко» та тексту М. Пономаренко. Мовні ігри «Криптограма», «“Загублений” склад», «Буква». Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 22–23). |
32 |
140 |
|
П. Письмо великої букви «Х». Розвиток мовлення за ілюстративним матеріалом до казки «Котигорошко». Мовні ігри «Анаграма», «Лабіринт». Списування з друкованого тексту |
33 |
141 |
|
Ч. Закріплення вміння вимовляти звук [ж], вивчення букв «Ж, ж». Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словаминазвами намальованих предметів у «віночку». Формування аудіативних умінь за скоромовкою та казкою І. Зієдоніса. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання (с. 24–25). |
34 |
142 |
|
П. Розмальовування друкованої букви «ж». Письмо рядкової букви «ж». Звуко-складовий аналіз слів. Мовна гра «Кросворд». Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. |
35 |
143 |
|
Робота з дитячою книжкою. Ти — працьовитий. Ти — працьовита. Казка «Котигорошко». |
36 |
144 |
|
Ч. Закріплення вивченої букви «ж». Мовні ігри «Ребуси», «Відшукай слово у слові». Робота зі скоромовкою. Театралізація тексту за М. і Т. Прохаськами (с. 26–27). |
37 |
145 |
|
П. Письмо великої букви «Ж» . Розвиток мовлення за твором М. і Т. Прохаськів. Складовий аналіз слова. Мовна гра ««Збери» слово». Списування з друкованого тексту. |
38 |
146 |
|
Ч. Закріплення вміння вимовляти звук [ш], вивчення букв «Ш, ш». Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами намальованих предметів у «віночку». Формування аудіативних умінь за віршем (с. 29). Диференційований підхід у формуванні вмінь читання. |
39 |
147 |
|
П. Розмальовування друкованої букви «ш». Письмо рядкової букви «ш».Складові схеми слів. Мовна гра «Кросворд». Списування з друкованого тексту. |
40 |
148 |
|
Ч. Закріплення вивченої букви «ш». Розвиток мовлення за малюнками до казки «Івасик-Телесик». Мовна гра «Криптограма», Формування аудіативних умінь за віршем Т. Шевченка. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання з використанням тексту О. Іваненко (с. 30–31). |
41 |
149 |
|
П. Письмо великої букви «Ш». Розвиток мовлення за малюнками до казки «Івасик-Телесик». Співставлення звукових схем зі словами намальованих предметів. Списування з друкованого тексту. Мої навчальні досягнення. Весняні свята України. |
42 |
150 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Переказування прослуханого тексту за запитаннями. Навчати учнів запам’ятовувати зміст, розуміти вчинки персонажів твору, передбачати розгортання подій, правильно відтворювати прочитане. |
43 |
151 |
|
Ч. Вивчення букви «ї» та її звукових значень [йі]. Формування аудіативних умінь з використанням скоромовки та вірша Л. Біленької. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами намальованих предметів у «віночку». |
44 |
152 |
|
П. Розмальовування друкованої букви «ї». Звукові значення букви «Ї». Письмо рядкової букви «ї». Списування з друкованого тексту. |
45 |
153 |
|
Ч. Закріплення вивченої букви «ї». Формування аудіативних умінь за змістом вірша М. Познанської. Мовні ігри «Криптограма», «Ребуси», «Утворення слів». Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 38–39). |
46 |
154 |
|
П. Письмо великої букви «Ї». Аналітико-синтетичні вправи. Формування аудіативних умінь за змістом вірша М. Познанської. Мовна гра «Утвори нові слова». Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. |
47 |
155 |
|
Ч. Вивчення букви «я» та її звукових значень [йа], [а] після м’якого приголосного. Звуко-буквені зіставлення. Формування аудіативних умінь за віршем Г. Фальковича. Розвиток мовлення за змістом малюнків пори року. Формування вмінь читання слова з буквою «я». |
48 |
156 |
|
П. Розмальовування друкованої букви «я». Письмо рядкової букви «я». Робота з предметними малюнками. Мовна гра «Утвори нові слова». Буквений та словниковий диктанти. Списування з друкованого тексту. |
49 |
157 |
|
Робота з дитячою книжкою. Ти — слухняний. Ти — слухняна. Вчинки персонажів твору. Характерні риси персонажів твору. Слухняний — неслухняний: добре це чи погано. Навчати сприймати зміст твору, визначати вчинки персонажів, характеризувати, усвідомлювати свої вчинки та прагнути до хорошого. На основі прочитаних текстів у «Букварі». |
50 |
158 |
|
Ч. Закріплення вивченої букви «я». Розвиток мовлення за змістом малюнків до казки «Як їжачок і заєць наввипередки бігали». Робота над загадкою. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання з використанням тексту Л. Ніцой (с. 42–43). |
51 |
159 |
|
П. Письмо великої букви «Я» . Розвиток мовлення з використанням тексту Л. Ніцой Мовна гра «Кросворд». Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. |
52 |
160 |
|
Ч. Вивчення букви «ю» та її звукових значень [йу], [у] після м’якого приголосного. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами предметів, які намальовані у «віночку». Формування аудіативних умінь за текстом Т. Петровської (с. 44–45). |
53 |
161 |
|
П. Розмальовування друкованої букви «ю». Письмо рядкової букви «ю». Формування аудіативних умінь за текстом Т. Петровської. Мовна гра «Утвори нові слова». Списування з друкованого тексту. |
54 |
162 |
|
Ч. Закріплення вивченої букви «ю». Мовні ігри «Криптограма», «Збери слово». Робота зі скоромовкою. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання на основі тексту В. Герланц. |
55 |
163 |
|
П. Письмо великої букви «Ю». Розвиток мовлення на основі тексту В. Герланц. Мовна гра «Утвори нові слова». Омоніми. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. |
56 |
164 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Театралізація казки «Як їжачок і заєць наввипередки бігали». |
57 |
165 |
|
Ч. Вивчення букви «є» та її звукових значень [йе], [е] після м’якого приголосного. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами предметів, які намальовані у «віночку». Формування аудіативних умінь за віршами А. Камінчука та Т. Шевченка. |
58 |
166 |
|
П. Розмальовування друкованої букви «є». Письмо рядкової букви «є» . Зіставлення звукової схеми слова зі словами–назвами намальованих предметів. Буквений та словниковий диктанти. Списування з друкованого тексту. |
59 |
167 |
|
Ч. Закріплення вивченої букви «є». Розвиток мовлення за змістом малюнків до казки «Дві білки», і тексту Л. Ніцой. Мовні ігри «“Збери” слова», «З’єднай схему зі словом». Диференційований підхід у формуванні вмінь читання |
60 |
168 |
|
П. Письмо великої букви «Є». Розвиток мовлення на основі тексту Л. Ніцой. Мовна гра «Кросворд». Аналітико-синтетичні вправи. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. |
61 |
169 |
|
Ч. Закріплення вміння вимовляти звуки [ц], [ц´], вивчення букви «ц». Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами предметів, які намальовані у «віночку». Формування аудіативних умінь за коломийкою (с. 52–53). |
62 |
170 |
|
П. Розмальовування друкованої букви «ц». Робота з предметними малюнками. Письмо рядкової букви «ц». Мовна гра «Кросворд». Списування з друкованого тексту. |
63 |
171 |
|
Робота з дитячою книжкою. Ти — чесний. Ти — чесна. Вчинки, за якими можна назвати персонажа твору і людину чесною чи нечесною. Навчати учнів оцінювати вчинки персонажів творів, які читали в «Букварі» |
64 |
172 |
|
Ч. Закріплення вивченої букви «ц». Мовні ігри «Доповнення речень», «“Збери” прислів’я», «з’єднай схему з відповідним предметом». Диференційований підхід у формуванні вмінь читання за текстом Л. Ніцой (с. 54–55). |
65 |
173 |
|
П. Письмо великої букви «Ц». Логіко-мовленнєві ігри «Групування предметів», «Кросворд». Списування з друкованого тексту (с. 55). |
66 |
174 |
|
Ч. Вивчення букви «щ» та її звукових значень [ш], [ч]. Звуко-буквені зіставлення. Аналітикосинтетичні види роботи зі словами–назвами предметів, які намальовані у «віночку». Формування аудіативних умінь за віршем Л. Вознюк і скоромовкою. (с. 56–57) |
67 |
175 |
|
П. Розмальовування друкованої букви «щ». Письмо рядкової букви «щ». Формування аудіативних умінь за віршем Л. Вознюк і скоромовкою. Зіставлення звукової схеми слова з словами–назвами намальованих предметів. Списування з друкованого тексту. |
68 |
176 |
|
Ч. Закріплення вивчення букви «щ». Розвиток мовлення за народною закличкою, малюнком. Театралізація міні-п’єси за Л. Ніцой (с. 58–59). |
69 |
177 |
|
П. Письмо великої букви «Щ». Аналітико-синтетичні вправи. Кросворд. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. |
70 |
178 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Театралізація казки «Дві білки». |
71 |
179 |
|
Ч. Закріплення вміння вимовляти звук [ф], вивчення букви «ф». Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словаминазвами предметів, які намальовані у «віночку». Формування аудіативних умінь за віршем Г. Чубач. Формування вмінь читання слова з буквою ф. |
72 |
180 |
|
П. Розмальовування друкованої букви «ф». Письмо рядкової букви «ф». Формування аудіативних умінь за віршем Г. Чубач. Кросворд. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. |
73 |
181 |
|
Ч. Закріплення вивченої букви «ф». Аналітико-синтетичні види роботи зі словами- назвами предметів. Мовна гра «Пазли», «Утвори нові слова». Формування аудіативних і читацьких умінь за текстом. |
74 |
182 |
|
П. Письмо великої букви «Ф». Мовна гра «Пошукова таблиця». Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. |
75 |
183 |
|
Ч. Практичне ознайомлення зі звуком [дж], букво-сполученням, яке його позначає. Звукобуквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами предметів, які намальовані у «віночку». Формування вмінь читання слів з буквосполученням дж. Формування аудіативних умінь за текстом В. Чухліба (с. 64–65). |
76 |
184 |
|
П. Розмальовування друкованих букв «дж». Письмо слів із буквосполученням «дж». Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. Формування аудіативних умінь за текстом В. Чухліба. |
77 |
185 |
|
Робота з дитячою книжкою.
|
78 |
186 |
|
Ч. Практичне ознайомлення зі звуками [дз], [дз´], буквосполученням, яке його позначає. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами предметів, які намальовані у «віночку». Формування вмінь читання слова з буквосполученням «дз». Формування вмінь читання за текстом О. Іваненко (с. 66–67). |
79 |
187 |
|
П. Розмальовування друкованих букв «дз». Письмо слів із буквосполученням «дз». Словникові диктанти. Списування з друкованого тексту. |
80 |
188 |
|
Ч. Апостроф. Формування вмінь читання слова з апострофом. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами-назвами предметів, які намальовані у«віночку» (с. 68–69). |
81 |
189 |
|
П. Письмо слів з апострофом. Мовна гра «Утвори нові слова». Списування з друкованого тексту. Апостроф. Формування вмінь читання слова з апострофом. Мовні ігри: «Збери слово», «Ребуси». Формування вмінь читання за текстом з польського гумору (с. 70–71). |
Післябукварний період.
|
|||
82 |
190 |
|
Ч. Ознайомлення з навчальним посібником «Українська мова». Відтворення діалогів із твору С.Козлова «Звуки і голоси». |
83 |
191 |
|
П. Абетка. Звуки та букви. Голосні та приголосні. Приголосні звуки: тверді та м’які. Приголосні звуки: дзвінкі й глухі. Вибіркове списування. Гра «Знайди слово». Складання речень за зразком. |
84 |
192 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. |
85 |
193 |
|
Ч. Казочка про писанку. Розвиток мовлення за темою «Великдень» (с.6) |
86 |
194 |
|
П. Приголосні звуки: тверді та м’які. Використання знака м’якшення(ь) та букв я, ю, є, і для позначення м’якості приголосних звуків. Складання речень за зразком (с.7) |
87 |
195 |
|
Ч. Що вигадка, а що правда? Читання тексту за Г. Кирпою. Інтонування окличних речень.(с.8) |
88 |
196 |
|
П. Приголосні звуки: дзвінкі й глухі. Вибіркове списування. Гра «Знайди слово»(с.9) |
89 |
197 |
|
Ч. Буква «й». Читання тексту за Г. Малик. Вибірковий переказ. Співвідношення змісту твору з ілюстрацією.(с.10) |
90 |
198 |
|
П. Буква «й». Буквосполучення йо. Поділ слів на склади для переносу (11) |
91 |
199 |
|
Робота з дитячою книжкою. Н. Забіла. Хатинка на ялинці. Автор. Назва твору |
92 |
200 |
|
Ч. Буква «Ґ». Читання тексту за Л. Ра. Опис чарівної квітки.(с.12)
|
93 |
201 |
|
П. Порівняння вимови звуків [ г] та [Ґ ]. Складання речень зі слів, які «розгубилися»(с.13). |
94 |
202 |
|
Ч. Буква «я». Читання тексту за М. Людкевич. Назви кольорів веселки. |
95 |
203 |
|
П. Буква «я». Звуко – буквений аналіз слів. Вибіркове списування. |
96 |
204 |
|
Ч. Буква «ю». Читання тексту про весну та вірша Ю. Хандожинської. Вибіркове читання. |
97 |
205 |
|
П. Буква «ю». Звуко – буквений аналіз слів. Гра «Збери слово». Творче списування. |
98 |
206 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Добра мишка і горошина. Продовження казки. Складання речень за малюнками. |
99 |
207 |
|
Ч. Буква «є». Відтворення діалогів із твору за Л. Муур. Інтонування питальних та окличних речень. |
100 |
208 |
|
П. Буква «є». Письмові відповіді на запитання. Складання речень за малюнками казки. Гра «З’єднай частини прислів’я». |
101 |
209 |
|
Ч. Буква «ї». Читання казки за Л. Вороніною. Складання діалогу. Опис котика. |
102 |
210 |
|
П. Буква «ї». Зіставлення виділених слів зі звуковими схемами. Складання речень за малюнком. |
103 |
211 |
|
Ч. Знак м’якшення «ь». Читання твору за А. Малігон. Висловлювання власних думок за питаннями посібника. |
104 |
212 |
|
П. Буквосполучення «ьо». Поділ слів на склади для переносу. |
105 |
213 |
|
Робота з дитячою книжкою. Я і моя сім᾿я. В. Крищенко. Мама вишила мені. О. Буцень. |
106 |
214 |
|
Ч. Буква «щ». В. Сухомлинський «Бабусин борщ». Переказ оповідання. |
107 |
215 |
|
П. Буква «щ». Звуко – буквені зіставлення. Вибіркове списування. Гра «Збери слово». |
108 |
216 |
|
Ч. Буквосполучення «дж, дз». Опис джмелика за твором О. Іваненко. |
109 |
217 |
|
П. Письмо слів з буквосполученнями «дз, дж». |
110 |
218 |
|
Ч. Апостроф. Слухання казки за Ю. Чеповецьким. Читання в особах. Розігрування діалогів. |
111 |
219 |
|
П. Апостроф. Письмо слів з апострофом Творче списування речень. |
112 |
220 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Опис ромашки. Назви квітів. |
113 |
221 |
|
Ч. Склад. Поділ слова на склади. Читання оповідання за З. Мензатюк. Вибіркове читання. |
114 |
222 |
|
П. Склад. Поділ слова на склади. Практичне ознайомлення з правилами переносу слів. |
115 |
223 |
|
Ч. Велика буква в іменах і прізвищах людей. Читання оповідання за О. Копиленком. Правила поведінки у природі. |
116 |
224 |
|
П. Велика буква в іменах і прізвищах людей. Письмові відповіді на запитання. Спостереження за лексичним значенням слів. Доповнення речень. |
117 |
225 |
|
Ч. Велика буква в назвах міст, сіл, річок. Читання тексту на с.38. Сім чудес України. |
118 |
226 |
|
П. Велика буква в назвах міст, сіл, річок. Вибіркове списування. Складання речень з наведеними парами слів. |
119 |
227 |
|
Робота з дитячою книжкою. |
120 |
228 |
|
Ч. Слова- назви предметів. Читання тексту казки за ролями. Що це? Хто це? Слова – назви ознак. Робота зазмістом казки Ю. Карпенка. Вибіркове читання. Опис дійових осіб. |
121 |
229 |
|
П. Слова- назви предметів. Слова, що відповідають на питання «Хто?», «Що?». Закріплення навичок читання і письма. |
122 |
230 |
|
Ч. Слова – назви ознак. Робота зазмістом казки Ю. Карпенка. Вибіркове читання. Опис дійових осіб. |
123 |
231 |
|
П. Слова – назви ознак. Творче списування. Питання, на які відповідають слова – назви ознак. |
124 |
232 |
|
Ч. Слова – назви дій. Читання тексту за Ю. Чеповецьким. Добір питань до слів телеграм. |
125 |
233 |
|
П. Слова – назви дій. Складання телеграми, речень за малюнками. Письмові відповіді на запитання. |
126 |
234 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Бджола з дідової пасіки. Складання розповіді за малюнками. Назви комах. |
127 |
235 |
|
Ч. Слова, які відповідають на питання скільки? Робота за твором за К. Міхаліціною. Визначення кількості предметів |
128 |
236 |
|
П. Слова, які відповідають на питання скільки? Творче списування |
129 |
237 |
|
Ч. Малі слова. Читання казки за Ю. Карпенко. Читання речень без виділених слів. |
130 |
238 |
|
П. Малі слова. Списування речень. Письмові відповіді на запитання. |
131 |
239 |
|
Ч. Антоніми. Читання казки за Н. Бухлицькою. Визначення настрою твору |
132 |
240 |
|
П. Антоніми. Вибіркове списування. Добір слів, протилежних за значенням. Я знаю, умію. Діагностична робота: списування. |
133 |
241 |
|
Робота з дитячою книжкою. Посвята в читачі (бібліотечний урок). |
134 |
242 |
|
Ч. Слова, близькі за значенням. Читання твору за М. Солтис – Смирновою. Переказ тексту. Ч. Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням. Читання казки Ю. Ярмиша «Котики» |
135 |
243 |
|
П. Слова, близькі за значенням. Вибіркове списування. Добір слів- відгадок. П. Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням. Лексичне значення слів. Складання речень за малюнками. |
136 |
244 |
|
Ч. Речення. Читання тексту за Ю. Чеповецьким. Складання речень з поданих слів. Ч. Текст. Читання тексту за Г. Манівою. Складання текстів за малюнками, з «розсипаних» слів. Упорядкування тексту |
137 |
245 |
|
П. Речення. Постановка знаків у кінці речень. Закріплення навичок читання і письма. Підсумок за рік (вікторина).
|