Календарно-тематичне планування з читання для 2 класу, 1 семестр (за підручником О.Я.Савченко)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування, 2 клас 1 семестр з читання (за підручником «Українська мова та читання. Частина 2, 2 клас», О.Я. Савченко)

О.Я. Савченко

Перегляд файлу

ЧИТАННЯ

ПРОГРАМА. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом

О. Савченко 1-2 клас, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від  

12.08.2022 року №743

ПІДРУЧНИК. «Українська мова та читання. Частина 2, 2 клас», 

О.Я. Савченко

  4 години на тиждень

I семестр

з/п

Тема

Дата

 

Примітки

До школи, до книги, до друзів душа поривається знов!

  1.                     

Знайомство з підручником. Вступ до теми, В. Бичко «Літо, до побачення!» 

 

(с. 3-4)

  1.                     

Створюємо усний журнал

 

(с. 5)

  1.                     

Йдуть до школи школярі. М. Сингаївський «До школи». Виразне читання

 

(с. 6)

  1.                     

Наш клас — одна міцна сім'я. Н. Умеров «Наш клас». М. Хоросницька «Добра порада». Т. Цидзіна «Очі, вуха маю...». Прислів’я

 

(с, 7-8)

  1.                     

Історії зі шкільного життя. Л. Повх «В їдальні». Читання в особах. Інсценування вірша

 

(с. 8-9)

  1.                     

Хитрощі не люблять совісті В. Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купила»

 

(с. 10-11)

  1.                     

Хитрощі не люблять совісті В. Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купила». Прислів’я. Переказування казки

 

(с. 10-11)

  1.                     

Робота з дитячою книжкою. Оксана Сенатович «Поміняємось місцями»

 

 

  1.                     

Медіавіконце: читаю, слухаю, бачу. Джерела інформації

 

(с. 12-13)

  1.                

Потрібно учиться — завжди пригодиться. Ю.Ярмиш «Зайчик і Вовчик»

 

(с. 14)

  1.                

Осінь — золотокоса красуня. М. Рильський «Ми збирали з сином на землі каштани...». Д, Павличко «Небеса прозо­рі...» (напам'ять)  

 

(с. 15-17)

  1.                

Діагностувальна робота. Читання напам’ять

 

 

  1.                

Жартівливі вірші. Грицько Бойко «Хвастунець».                          Г. Фалькович «Чесний кіт»

 

(с. 17-18)

  1.                

Добре того вчити, хто хоче знати. «Дрізд і голуб» (укра­їнська народна казка)

 

(с. 18)

  1.                

Діагностувальна робота.  Аудіювання

 

(с. 19)

  1.                

Аналіз діагностувальної роботи. Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою

 

 

  1.                

Робота з дитячою книжкою. Ганна Чубач «Українчики ідуть!»

 

 

 

  1.                

Вступ до теми. Колискові пісеньки — перлинки українсь­кої мови. О. Кротюк «Ходить сон».

 

 

  1.                

Колискові пісні: «Ко­тику сіренький», «Ходить котик по горі», «Ой люлі, ой лю­лі...» (за вибором напам'ять)

 

(с. 20-23)

  1.                

Діагностувальна робота. Читання напам’ять

 

 

  1.                

Дитячі заклинки. «Іди, іди, дощику», «Вийди, вийди, соне­чко» (за вибором напам'ять)

 

(с. 23-24)

  1.                

Діагностувальна робота. Читання напам’ять

 

 

  1.                

Лічилки. Мирилки. Читання лічилок і мирилок

 

(с. 24-26)

  1.                

Загадки. Читання і відгадування загадок. Д. Білоус «Загадки про розділові знаки»

 

(с. 26-27)

  1.                

Народ скаже - як зав'яже. Скоромовки. Грицько Бойко «Вареники». В’язка народних прислів’їв

 

(с. 27-29)

  1.                

Поробиш усю роботу, то й поспиш в охоту. «Кіт і пес» (українська народна казка). Розігрування сценки за змістом казки. Перегляд мультфільму «Про всіх на світі»

 

(с. 29)

  1.                

Робота з дитячою книжкою. Загадки від Анни Осадко

 

 

  1.                

На зеленому човні пропливає літо. В. Чухліб «Чи далеко до осені?». Загадка-добавлянка

 

(с. 30-31)

  1.                

Медіавіконце: книжка. Як побудована книжка. Створення реклами своєї улюбленої книжки

 

(с. 32-33)

  1.                

У колі рідної сім'ї. Ласкаві слова-звертання. Н. Мовчан- Карпусь «Василинка». В. Гринько «Сію дитині»

 

(с. 34)

  1.                

Що в людини найцінніше?  Мензатюк «Золоте серце»

 

(с. 35)

  1.                

Мовні цікавинки. В. Плахотников «Під парканом». 1. Січовик «Кістку пес в зубах тримав...». Т. Корольова «Ра­но-вранці в центрі міста...»

 

(с. 36-37)

  1.                

Робота з дитячою книжкою. Галина Малик «Розумна мавпа»

 

(с. 37)

  1.                

Діагностувальна робота.   Робота з медіатекстом

 

 

  1.                

Аналіз діагностувальної роботи. Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою  

 

 

В кожній казці є урок, мов у квіточці медок

  1.                

Вступ до теми. Казки про тварин. Т. Майдановий «При­мовка до казки»

 

 

  1.                

«Вовк та собака» (українська народна казка). Прислів'я

 

(с. 38-39)

  1.                

Медіавіконце: мандрівка до бібліотеки. Як вибрати потрі­бну книжку? Створення листівки про користь читання

 

(с. 40-41)

  1.                

Казка — вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка)

 

(с. 43-44)

  1.                

Казка — вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка) (продовження). Переказу­вання казки

 

(с. 43-44)

  1.                

Коли щось робиш, думай і про наслідки. «Виноградар і змія» (болгарська народна казка)

 

(с. 45-46)

  1.                

 «Виноградар і змія» (болгарська народна казка) Складання плану твору і переказування за ним казки

 

(с. 45-46)

  1.                

Робота з дитячою книжкою. Василь Шкляр «Маленька мураха»

 

 

  1.                

Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала» (польська народна казка)

 

(с. 46-48)

  1.                

Діагностувальна робота. Робота з літературним твором

 

 

  1.                

Аналіз діагностувальної роботи. Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою

 

(с. 49)

Щоб у серці жила Батьківщина

  1.                

Вступ до теми. Ой роде наш красний, роде наш прекрас­ний. М. Чумарна «Маленька і велика». «Роде наш красний» (українська народна пісня)

 

(с. 50-51)

  1.                

Наш символ і оберіг. В. Скуратівський «Калина»

 

(с. 52)

  1.                

Петриківський розпис. Н. Поклад «Петриківські диво- квіти»

 

(с. 53)

  1.                

Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини.А. Костецький «Батьківщина» (напам'ять). Л. Полтава «Наша Батьківщина». Порівняння віршів 

 

(с. 54-55)

  1.                

Робота з дитячою книжкою.  Людмила Савчук «Український віночок»

 

 

  1.                

Щастя. М. Морозенко «Мій тато повернувся із війни»

 

(с. 54-55)

  1.                

Щастя. М. Морозенко «Мій тато повернувся із війни» (продовження)

 

(с. 54-55)

  1.                

Україна наша — вічна. В. Сухомлинський «Вічна тополя» (легенда)   

 

(с. 56)

  1.                

Діагностувальна робота.  Читання вголос

 

 

  1.                

Аналіз діагностувальної роботи. Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою

 

(с. 57)

Зачарувала все зима...

  1.                

Вступ до теми. Досліджуємо текст.  В. Чухліб «Зимова казка». Складання продовження казки

 

(с.58-59)

  1.                

Білі шати зими. Порівняння-образ. В. Скомаровський «Казкові шати». Загадки.  Досліджуємо текст. Г. Демченко «Ялинова шишка». Загадка-добавлянка

 

(с. 62-63)

  1.                

Робота з дитячою книжкою. Марія Чумарна «Як сплять дерева»

 

 

  1.                

Зимові дива. Зимові свята. В. Багірова «Лист до Чудотвор­ця». І. Малкович «Молитва Ангелу». О. Наконечна «Свято Миколая»

 

(с. 64-65)

  1.                

Вже Різдво прийшло до хати, нам пора колядувати! Ро­бота з картиною Г. Назаренко «Колядники». Складання розповіді за картиною. Народна прикмета

 

(с. 66)

  1.                

Медіавіконце: вітальна листівка. Написання привітання.  Ми йдемо колядувати, господарів величати! Л. Повх «Ко­лядники». Інсценізація дійства  

 

(с. 67-68)

  1.                

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою «Зачарувала все зима...»  

 

(с. 69)

  1.                

Підсумковий урок за 1 семестр

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кулак Ірина Леонідівна
    Щиро дякую Вам за Вашу роботу!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
14 серпня 2023
Переглядів
2356
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку