Календарно-тематичне планування, 2 клас 1 семестр з читання (за підручником «Українська мова та читання. Частина 2, 2 клас», О.Я. Савченко)
О.Я. Савченко
ЧИТАННЯ
ПРОГРАМА. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом
О. Савченко 1-2 клас, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від
12.08.2022 року №743
ПІДРУЧНИК. «Українська мова та читання. Частина 2, 2 клас»,
О.Я. Савченко
4 години на тиждень
I семестр
№ з/п |
Тема |
Дата
|
Примітки |
|
До школи, до книги, до друзів душа поривається знов! |
||||
|
Знайомство з підручником. Вступ до теми, В. Бичко «Літо, до побачення!» |
|
(с. 3-4) |
|
|
Створюємо усний журнал |
|
(с. 5) |
|
|
Йдуть до школи школярі. М. Сингаївський «До школи». Виразне читання |
|
(с. 6) |
|
|
Наш клас — одна міцна сім'я. Н. Умеров «Наш клас». М. Хоросницька «Добра порада». Т. Цидзіна «Очі, вуха маю...». Прислів’я |
|
(с, 7-8) |
|
|
Історії зі шкільного життя. Л. Повх «В їдальні». Читання в особах. Інсценування вірша |
|
(с. 8-9) |
|
|
Хитрощі не люблять совісті В. Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купила» |
|
(с. 10-11) |
|
|
Хитрощі не люблять совісті В. Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купила». Прислів’я. Переказування казки |
|
(с. 10-11) |
|
|
Робота з дитячою книжкою. Оксана Сенатович «Поміняємось місцями» |
|
|
|
|
Медіавіконце: читаю, слухаю, бачу. Джерела інформації |
|
(с. 12-13) |
|
|
Потрібно учиться — завжди пригодиться. Ю.Ярмиш «Зайчик і Вовчик» |
|
(с. 14) |
|
|
Осінь — золотокоса красуня. М. Рильський «Ми збирали з сином на землі каштани...». Д, Павличко «Небеса прозорі...» (напам'ять) |
|
(с. 15-17) |
|
|
Діагностувальна робота. Читання напам’ять |
|
|
|
|
Жартівливі вірші. Грицько Бойко «Хвастунець». Г. Фалькович «Чесний кіт» |
|
(с. 17-18) |
|
|
Добре того вчити, хто хоче знати. «Дрізд і голуб» (українська народна казка) |
|
(с. 18) |
|
|
Діагностувальна робота. Аудіювання |
|
(с. 19) |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою |
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. Ганна Чубач «Українчики ідуть!» |
|
|
|
|
||||
|
Вступ до теми. Колискові пісеньки — перлинки української мови. О. Кротюк «Ходить сон». |
|
|
|
|
Колискові пісні: «Котику сіренький», «Ходить котик по горі», «Ой люлі, ой люлі...» (за вибором напам'ять) |
|
(с. 20-23) |
|
|
Діагностувальна робота. Читання напам’ять |
|
|
|
|
Дитячі заклинки. «Іди, іди, дощику», «Вийди, вийди, сонечко» (за вибором напам'ять) |
|
(с. 23-24) |
|
|
Діагностувальна робота. Читання напам’ять |
|
|
|
|
Лічилки. Мирилки. Читання лічилок і мирилок |
|
(с. 24-26) |
|
|
Загадки. Читання і відгадування загадок. Д. Білоус «Загадки про розділові знаки» |
|
(с. 26-27) |
|
|
Народ скаже - як зав'яже. Скоромовки. Грицько Бойко «Вареники». В’язка народних прислів’їв |
|
(с. 27-29) |
|
|
Поробиш усю роботу, то й поспиш в охоту. «Кіт і пес» (українська народна казка). Розігрування сценки за змістом казки. Перегляд мультфільму «Про всіх на світі» |
|
(с. 29) |
|
|
Робота з дитячою книжкою. Загадки від Анни Осадко |
|
|
|
|
На зеленому човні пропливає літо. В. Чухліб «Чи далеко до осені?». Загадка-добавлянка |
|
(с. 30-31) |
|
|
Медіавіконце: книжка. Як побудована книжка. Створення реклами своєї улюбленої книжки |
|
(с. 32-33) |
|
|
У колі рідної сім'ї. Ласкаві слова-звертання. Н. Мовчан- Карпусь «Василинка». В. Гринько «Сію дитині» |
|
(с. 34) |
|
|
Що в людини найцінніше? Мензатюк «Золоте серце» |
|
(с. 35) |
|
|
Мовні цікавинки. В. Плахотников «Під парканом». 1. Січовик «Кістку пес в зубах тримав...». Т. Корольова «Рано-вранці в центрі міста...» |
|
(с. 36-37) |
|
|
Робота з дитячою книжкою. Галина Малик «Розумна мавпа» |
|
(с. 37) |
|
|
Діагностувальна робота. Робота з медіатекстом |
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою |
|
|
|
В кожній казці є урок, мов у квіточці медок |
||||
|
Вступ до теми. Казки про тварин. Т. Майдановий «Примовка до казки» |
|
|
|
|
«Вовк та собака» (українська народна казка). Прислів'я |
|
(с. 38-39) |
|
|
Медіавіконце: мандрівка до бібліотеки. Як вибрати потрібну книжку? Створення листівки про користь читання |
|
(с. 40-41) |
|
|
Казка — вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка) |
|
(с. 43-44) |
|
|
Казка — вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка) (продовження). Переказування казки |
|
(с. 43-44) |
|
|
Коли щось робиш, думай і про наслідки. «Виноградар і змія» (болгарська народна казка) |
|
(с. 45-46) |
|
|
«Виноградар і змія» (болгарська народна казка) Складання плану твору і переказування за ним казки |
|
(с. 45-46) |
|
|
Робота з дитячою книжкою. Василь Шкляр «Маленька мураха» |
|
|
|
|
Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала» (польська народна казка) |
|
(с. 46-48) |
|
|
Діагностувальна робота. Робота з літературним твором |
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою |
|
(с. 49) |
|
Щоб у серці жила Батьківщина |
||||
|
Вступ до теми. Ой роде наш красний, роде наш прекрасний. М. Чумарна «Маленька і велика». «Роде наш красний» (українська народна пісня) |
|
(с. 50-51) |
|
|
Наш символ і оберіг. В. Скуратівський «Калина» |
|
(с. 52) |
|
|
Петриківський розпис. Н. Поклад «Петриківські диво- квіти» |
|
(с. 53) |
|
|
Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини.А. Костецький «Батьківщина» (напам'ять). Л. Полтава «Наша Батьківщина». Порівняння віршів |
|
(с. 54-55) |
|
|
Робота з дитячою книжкою. Людмила Савчук «Український віночок» |
|
|
|
|
Щастя. М. Морозенко «Мій тато повернувся із війни» |
|
(с. 54-55) |
|
|
Щастя. М. Морозенко «Мій тато повернувся із війни» (продовження) |
|
(с. 54-55) |
|
|
Україна наша — вічна. В. Сухомлинський «Вічна тополя» (легенда) |
|
(с. 56) |
|
|
Діагностувальна робота. Читання вголос |
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою |
|
(с. 57) |
|
Зачарувала все зима... |
||||
|
Вступ до теми. Досліджуємо текст. В. Чухліб «Зимова казка». Складання продовження казки |
|
(с.58-59) |
|
|
Білі шати зими. Порівняння-образ. В. Скомаровський «Казкові шати». Загадки. Досліджуємо текст. Г. Демченко «Ялинова шишка». Загадка-добавлянка |
|
(с. 62-63) |
|
|
Робота з дитячою книжкою. Марія Чумарна «Як сплять дерева» |
|
|
|
|
Зимові дива. Зимові свята. В. Багірова «Лист до Чудотворця». І. Малкович «Молитва Ангелу». О. Наконечна «Свято Миколая» |
|
(с. 64-65) |
|
|
Вже Різдво прийшло до хати, нам пора колядувати! Робота з картиною Г. Назаренко «Колядники». Складання розповіді за картиною. Народна прикмета |
|
(с. 66) |
|
|
Медіавіконце: вітальна листівка. Написання привітання. Ми йдемо колядувати, господарів величати! Л. Повх «Колядники». Інсценізація дійства |
|
(с. 67-68) |
|
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою «Зачарувала все зима...» |
|
(с. 69) |
|
|
Підсумковий урок за 1 семестр |
|
|
|