Календарне планування

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови створене за підручником І.Большакова для 4 класу І семестр
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА

 (5 годин на тиждень)

 

Тема

Дата

Примітки

Мова і мовлення

  1.  

Я вивчаю українську мову. Визначення речень за метою висловлювання.

Виконання діагностувальних завдань.

01.09.

 

  1.  

Повторення. Текс. Речення. Слово.

Виконання діагностувальних завдань.

02.09.

 

  1.  

Повторення. Текст. Речення. Слово. Орфограма. Повість. «Знову до школи».

Виконання діагностувальних завдань.

05.09.

 

  1.  

Повторення. Текст. Речення. Слово.

Виконання діагностувальних завдань.

06.09.

 

  1.  

Розвиток мовлення. Інструкція.

07.09.

 

  1.  

Повторення. Текст. Речення. Слово.

Виконання діагностувальних завдань.

08.09.

 

  1.  

Повторення. Текст. Речення. Слово. Повість. «Дівчинка, яка рятувала книжки».

Виконання діагностувальних завдань.

09.09.

 

  1.  

Повість. «Дівчинка, яка рятувала книжки». Проблема. Характеристика персонажів.

Виконання діагностувальних завдань.

12.09.

 

  1.  

Мова і мовлення. Усне та писемне мовлення. Культура мовлення.

Виконання діагностувальних завдань.

13.09.

 

  1.  

Ситуація спілкування. Стилі мовлення.

Виконання діагностувальних завдань.

14.09.

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою. Веселі вірші. І. Андрусяк «Пісня», «Рибалки», «У морі жаби не живуть».

15.09.

Х.

с. 12-19

  1.  

Ситуація спілкування. Діалог і монолог. Досліджую медіа. Новина. «Булінг за книги».

16.09.

 

  1.  

Писемне мовлення. Роди літератури. Іван Андрусяк «Як подружитися з Чакалкою».

19.09.

 

  1.  

Писемне мовлення. Есей.

20.09.

 

  1.  

Розвиток мовлення. Есей.

21.09.

 

  1.  

Текст. Речення. Однорідні члени речення.

22.09.

 

  1.  

Однорідні члени речення, з’єднані сполучником «і».

23.09.

 

  1.  

Однорідні члени речення, з’єднані повторюваним сполучником «і». Вірш. Тема і головна думка. О. Мамчич «Мишка».

26.09.

Напам’ять

  1.  

Робота з дитячою книжкою. П’єса для дитячого театру. І. Андрусяк «Як подружитися з Чакалкою».

27.09.

Х.

с. 20-31

  1.  

Однорідні члени речення, з’єднані сполучниками «а», «але».

28.09.

 

  1.  

Повторення. Однорідні члени речення.

29.09.

 

  1.  

Повторення. Що я знаю/умію?

30.09.

 

  1.  

Діагностувальна робота.

03.10.

 

  1.  

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

04.10.

 

Звуки і букви

  1.  

Орфограма. Поняття про міфи. «Перун». Переказуємо.

05.10.

 

  1.  

Правопис слів з орфограмою ненаголошені «е» та «и». Міфи слов’ян.

06.10.

 

  1.  

Правопис слів з орфограмою ненаголошені «е» та «и». Міфи. «Про Перуна та Стрибога».

07.10.

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою. Різнобарвне життя. Т. Стус «Як пасує краватка».

10.10.

Х.

с. 32-41

  1.  

Правопис слів з орфограмою ненаголошені «е» та «и». Міфи. «Міфічні істоти водойм».

11.10.

 

  1.  

Правопис слів з орфограмою м’який подовжений приголосний. «Домовик». Переказ тексту за ключовими словами.

12.10.

 

  1.  

Правопис слів з апострофом. Міфи. «Міфічні істоти лісу». 

13.10.

 

  1.  

Розвиток мовлення. Передбачаю наслідки.

14.10.

 

  1.  

Повторення. Що я знаю/умію.

17.10.

 

  1.  

Діагностувальна робота.

18.10.

 

  1.  

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

19.10.

 

Лексичне значення слова

  1.  

Значення слова. Однозначні та багатозначні слова. Оповідання. За Дж. Родарі «Бріф, Бруф, Браф».

20.10.

 

  1.  

Багатозначні слова і омоніми. Запис омонімів у тлумачному словнику.

21.10.

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою. Рідні береги. А. Качан «Гойдалки біля Дунаю», «Рідні береги», «Білі ночі в Одесі».

31.10.

Х.

с. 42-49

  1.  

Власне українські та іншомовні слова. Застарілі та нові слова. Народна легенда «Як чумаки винайшли скло».

01.11.

 

  1.  

Синоніми. Народна байка. «Лебідь, Щука і Рак».

02.11.

Напам’ять

  1.  

Антоніми. Байка. Тема. Проблема. Мораль.

03.11.

 

  1.  

Знайомство з письменником. Леонід Глібов. Акровірш. «Хто доня?».

04.11.

 

  1.  

Поняття про фразеологізми. Факти й думки. Словник фразеологізмів.

07.11.

 

  1.  

Уживання фразеологізмів. Д. Білоус «Чи не знаєте ви Петі Мимовуха?».

08.11.

 

  1.  

Розвиток мовлення. Розв’язую проблему.

09.11.

 

  1.  

Повторення. Що я знаю/умію?

10.11.

 

Слово. Будова слова.

  1.  

Повторення про будову слова. Розбір слова за будовою.

11.11.

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою. Мрії. В. Вздульська «Потяги».

14.11

Х.

с. 50-55

  1.  

Творення слів за допомогою префіксів і суфіксів. Правила правопису префіксів з,с перед к, ф, п, т, х «КаФе», «ПТаХ».

15.11.

 

  1.  

Творення складних слів. Історія про незвичайну тварину. І. Франко «Фарбований лис».

16.11.

 

  1.  

Авторська казка. І. Франко «Фарбований лис» (продовження).  Складання розповіді за схемою.

17.11.

 

  1.  

Сторінка письменника. Іван Франко. Переказ тексту за ключовими словами.

18.11.

 

  1.  

Розвиток мовлення. Казка про тварин.

21.11.

 

  1.  

Повторення. Що я знаю/умію?

22.11.

 

  1.  

Діагностувальна робота.

23.11.

 

  1.  

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

24.11.

 

Слово. Частини мови.

  1.  

Самостійні та службові частини мови. Лексичне та граматичне значення слова.

25.11.

 

  1.  

Іменник як самостійна частина мови. «Поради дітям» за Гж. Касдебки. Визначення числа та роду іменника.

28.11.

 

  1.  

Відмінювання іменників. Як визначити відмінок іменників.

29.11.

 

  1.  

Називний відмінок іменників. Початкова форма іменника.

30.11.

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою. Світ навколо нас. В. Голоборотько. Вірші. О. Лущевська «Півонія», «Аль і я».

01.12.

 

  1.  

Родовий відмінок іменників. Закінчення іменників родового відмінку в однині.

02.12.

 

  1.  

Давальний відмінок іменників. «Малий та Карлсон, що живе на даху» за А. Лінгрен. Читання в особах.

05.12.

 

  1.  

Розвиток мовлення. Текст-розповідь.

06.12.

 

  1.  

Знахідний відмінок іменників. Детектив. «Марійка і жадібний грабіжник».

07.12.

 

  1.  

Знахідний відмінок іменників. Детектив. «Марійка і жадібний грабіжник» (продовження).

08.12.

 

  1.  

Орудний відмінок іменників. Правила визначення закінчень іменників в орудному відмінку.

09.12.

 

  1.  

Оповідання. «Смачнючий торт». Д. Кузьменко. Характеристика персонажів.

012.12.

 

  1.  

Місцевий відмінок іменників. «Де мій хокейний светр?» Ж. Тібо.

13.12.

 

  1.  

Кличний відмінок іменників. Звертання.

14.12.

 

  1.  

Робота з дитячою книжкою. Мої захоплення. Д. Кузьменко «Чим корова не собака?».

15.12.

 

  1.  

Відмінювання іменників у множині. Вірш. Ритм. Рима. Настрій.

16.12.

 

  1.  

Розвиток мовлення. Досліджую тему.

19.12.

 

  1.  

Повторення. Що я знаю/умію?

20.12.

 

  1.  

Діагностувальна робота.

21.12.

 

  1.  

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

22.12.

 

  1.  

Підсумковий урок за І семестр.

23.12.

 

 

doc
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
Додано
6 листопада 2023
Переглядів
161
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку