УКРАЇНСЬКА МОВА
(5 годин на тиждень)
№ |
Тема |
Дата |
Примітки |
Мова і мовлення |
|||
|
Я вивчаю українську мову. Визначення речень за метою висловлювання. Виконання діагностувальних завдань. |
01.09. |
|
|
Повторення. Текс. Речення. Слово. Виконання діагностувальних завдань. |
02.09. |
|
|
Повторення. Текст. Речення. Слово. Орфограма. Повість. «Знову до школи». Виконання діагностувальних завдань. |
05.09. |
|
|
Повторення. Текст. Речення. Слово. Виконання діагностувальних завдань. |
06.09. |
|
|
Розвиток мовлення. Інструкція. |
07.09. |
|
|
Повторення. Текст. Речення. Слово. Виконання діагностувальних завдань. |
08.09. |
|
|
Повторення. Текст. Речення. Слово. Повість. «Дівчинка, яка рятувала книжки». Виконання діагностувальних завдань. |
09.09. |
|
|
Повість. «Дівчинка, яка рятувала книжки». Проблема. Характеристика персонажів. Виконання діагностувальних завдань. |
12.09. |
|
|
Мова і мовлення. Усне та писемне мовлення. Культура мовлення. Виконання діагностувальних завдань. |
13.09. |
|
|
Ситуація спілкування. Стилі мовлення. Виконання діагностувальних завдань. |
14.09. |
|
|
Робота з дитячою книжкою. Веселі вірші. І. Андрусяк «Пісня», «Рибалки», «У морі жаби не живуть». |
15.09. |
Х. с. 12-19 |
|
Ситуація спілкування. Діалог і монолог. Досліджую медіа. Новина. «Булінг за книги». |
16.09. |
|
|
Писемне мовлення. Роди літератури. Іван Андрусяк «Як подружитися з Чакалкою». |
19.09. |
|
|
Писемне мовлення. Есей. |
20.09. |
|
|
Розвиток мовлення. Есей. |
21.09. |
|
|
Текст. Речення. Однорідні члени речення. |
22.09. |
|
|
Однорідні члени речення, з’єднані сполучником «і». |
23.09. |
|
|
Однорідні члени речення, з’єднані повторюваним сполучником «і». Вірш. Тема і головна думка. О. Мамчич «Мишка». |
26.09. |
Напам’ять |
|
Робота з дитячою книжкою. П’єса для дитячого театру. І. Андрусяк «Як подружитися з Чакалкою». |
27.09. |
Х. с. 20-31 |
|
Однорідні члени речення, з’єднані сполучниками «а», «але». |
28.09. |
|
|
Повторення. Однорідні члени речення. |
29.09. |
|
|
Повторення. Що я знаю/умію? |
30.09. |
|
|
Діагностувальна робота. |
03.10. |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
04.10. |
|
Звуки і букви |
|||
|
Орфограма. Поняття про міфи. «Перун». Переказуємо. |
05.10. |
|
|
Правопис слів з орфограмою ненаголошені «е» та «и». Міфи слов’ян. |
06.10. |
|
|
Правопис слів з орфограмою ненаголошені «е» та «и». Міфи. «Про Перуна та Стрибога». |
07.10. |
|
|
Робота з дитячою книжкою. Різнобарвне життя. Т. Стус «Як пасує краватка». |
10.10. |
Х. с. 32-41 |
|
Правопис слів з орфограмою ненаголошені «е» та «и». Міфи. «Міфічні істоти водойм». |
11.10. |
|
|
Правопис слів з орфограмою м’який подовжений приголосний. «Домовик». Переказ тексту за ключовими словами. |
12.10. |
|
|
Правопис слів з апострофом. Міфи. «Міфічні істоти лісу». |
13.10. |
|
|
Розвиток мовлення. Передбачаю наслідки. |
14.10. |
|
|
Повторення. Що я знаю/умію. |
17.10. |
|
|
Діагностувальна робота. |
18.10. |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
19.10. |
|
Лексичне значення слова |
|||
|
Значення слова. Однозначні та багатозначні слова. Оповідання. За Дж. Родарі «Бріф, Бруф, Браф». |
20.10. |
|
|
Багатозначні слова і омоніми. Запис омонімів у тлумачному словнику. |
21.10. |
|
|
Робота з дитячою книжкою. Рідні береги. А. Качан «Гойдалки біля Дунаю», «Рідні береги», «Білі ночі в Одесі». |
31.10. |
Х. с. 42-49 |
|
Власне українські та іншомовні слова. Застарілі та нові слова. Народна легенда «Як чумаки винайшли скло». |
01.11. |
|
|
Синоніми. Народна байка. «Лебідь, Щука і Рак». |
02.11. |
Напам’ять |
|
Антоніми. Байка. Тема. Проблема. Мораль. |
03.11. |
|
|
Знайомство з письменником. Леонід Глібов. Акровірш. «Хто доня?». |
04.11. |
|
|
Поняття про фразеологізми. Факти й думки. Словник фразеологізмів. |
07.11. |
|
|
Уживання фразеологізмів. Д. Білоус «Чи не знаєте ви Петі Мимовуха?». |
08.11. |
|
|
Розвиток мовлення. Розв’язую проблему. |
09.11. |
|
|
Повторення. Що я знаю/умію? |
10.11. |
|
Слово. Будова слова. |
|||
|
Повторення про будову слова. Розбір слова за будовою. |
11.11. |
|
|
Робота з дитячою книжкою. Мрії. В. Вздульська «Потяги». |
14.11 |
Х. с. 50-55 |
|
Творення слів за допомогою префіксів і суфіксів. Правила правопису префіксів з,с перед к, ф, п, т, х «КаФе», «ПТаХ». |
15.11. |
|
|
Творення складних слів. Історія про незвичайну тварину. І. Франко «Фарбований лис». |
16.11. |
|
|
Авторська казка. І. Франко «Фарбований лис» (продовження). Складання розповіді за схемою. |
17.11. |
|
|
Сторінка письменника. Іван Франко. Переказ тексту за ключовими словами. |
18.11. |
|
|
Розвиток мовлення. Казка про тварин. |
21.11. |
|
|
Повторення. Що я знаю/умію? |
22.11. |
|
|
Діагностувальна робота. |
23.11. |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
24.11. |
|
Слово. Частини мови. |
|||
|
Самостійні та службові частини мови. Лексичне та граматичне значення слова. |
25.11. |
|
|
Іменник як самостійна частина мови. «Поради дітям» за Гж. Касдебки. Визначення числа та роду іменника. |
28.11. |
|
|
Відмінювання іменників. Як визначити відмінок іменників. |
29.11. |
|
|
Називний відмінок іменників. Початкова форма іменника. |
30.11. |
|
|
Робота з дитячою книжкою. Світ навколо нас. В. Голоборотько. Вірші. О. Лущевська «Півонія», «Аль і я». |
01.12. |
|
|
Родовий відмінок іменників. Закінчення іменників родового відмінку в однині. |
02.12. |
|
|
Давальний відмінок іменників. «Малий та Карлсон, що живе на даху» за А. Лінгрен. Читання в особах. |
05.12. |
|
|
Розвиток мовлення. Текст-розповідь. |
06.12. |
|
|
Знахідний відмінок іменників. Детектив. «Марійка і жадібний грабіжник». |
07.12. |
|
|
Знахідний відмінок іменників. Детектив. «Марійка і жадібний грабіжник» (продовження). |
08.12. |
|
|
Орудний відмінок іменників. Правила визначення закінчень іменників в орудному відмінку. |
09.12. |
|
|
Оповідання. «Смачнючий торт». Д. Кузьменко. Характеристика персонажів. |
012.12. |
|
|
Місцевий відмінок іменників. «Де мій хокейний светр?» Ж. Тібо. |
13.12. |
|
|
Кличний відмінок іменників. Звертання. |
14.12. |
|
|
Робота з дитячою книжкою. Мої захоплення. Д. Кузьменко «Чим корова не собака?». |
15.12. |
|
|
Відмінювання іменників у множині. Вірш. Ритм. Рима. Настрій. |
16.12. |
|
|
Розвиток мовлення. Досліджую тему. |
19.12. |
|
|
Повторення. Що я знаю/умію? |
20.12. |
|
|
Діагностувальна робота. |
21.12. |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
22.12. |
|
|
Підсумковий урок за І семестр. |
23.12. |
|