Інтегрована тема: Подорожуємо і відкриваємо світ
Тиждень 1
Предмет /інтегрований курс |
Тема |
Кількість годин |
Дата |
Примітка |
ЯДС |
Спогади про літо. Що будемо вивчати протягом місяця? |
1 |
|
|
Знайомся: нова книжка. Що будемо вивчати протягом місяця? |
1 |
|
|
|
Пригода перша “У кабінеті вченого”. Чи можуть винаходи бути небезпечними? |
1 |
|
|
|
Світ комах. Чи можуть винаходи бути небезпечними? |
1 |
|
|
|
Побутова хімія — обережність не зайва! Чи можуть винаходи бути небезпечними? |
1 |
|
|
|
Безпека у побуті. Чи можуть винаходи бути небезпечними? |
1 |
|
|
|
Без винаходів жити неможливо. Які відкриття змінили світ? |
1 |
|
|
|
Українська мова |
Навіщо ми спілкуємося |
1 |
|
|
Повторюємо: звуки і букви |
1 |
|
|
|
Повторюємо правила правопису |
1 |
|
|
|
Вчимося спілкуватися |
1 |
|
|
|
Пригадуємо типи текстів |
1 |
|
|
|
Математика |
Скарбничка моїх досягнень Нумерація трицифрових чисел |
1 |
|
|
Числовий промінь. Порівняння чисел |
1 |
|
|
|
Арифметичні дії додавання і віднімання Робота з даними |
1 |
|
|
|
Різні способи додавання і віднімання |
1 |
|
|
|
Фізична культура |
Вступний інструктаж.Фізичне виховання в Запорізькій Січі. Організовуючі вправи: шикування; стійки: основна стійка, стійка ноги нарізно, широка стійка. Різновиди ходьби, бігу, стрибків..ЗРВ: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок, колові рухи руками, нахили в боки, пружні рухи. Рухливі ігри «Знайди своє місце», «Життя лісу». |
1 |
|
|
Первинний інструктаж.Роль фізичних вправ для розвитку кістково-м’язової та дихальної систем організму. Характеристика основних способів регулювання фізичного навантаження (швидкість і тривалість виконання вправ). Основні прийоми самоконтролю. Організовуючі вправи: шикування; стійки: основна стійка, стійка ноги нарізно, широка стійка. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів тулуба з вихідного положення стоячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи; вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для плечового пояса і верхніх кінцівок: згинання та розгинання рук, пружні рухи, викрути. Рухливі ігри «Слухай сигнал», «Театр звірів». |
1 |
|
|
|
Роль фізичних вправ, спрямованих на формування правильної постави, характеристика послідовності їх виконання та запобігання плоскостопості, захворювання очей. Організовуючі вправи: шикування; стійки: основна стійка, стійка ноги нарізно, широка стійка. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів нижніх кінцівок та збільшення рухливості кульшових суглобів: присіди, напівприсіди, згинання та розгинання ніг, відведення ніг у сторони з різних вихідних положень; для м’язів нижніх кінцівок: присіди, напівприсіди, випади, стрибки.Рухливі ігри «Швидко стати у колону», «Швидко стати у коло», «Швидко стати у шеренгу». |
1 |
|
|
|
Музичне мистецтво |
ПОЧАТОК ШЛЯХУ. Види музичного фольклору. Троїсті музики. Сприймання: музика у виконаннітроїстихмузик. Виконання:Українська народна пісня. Од Києва до Лубен. |
1 |
|
|
Російська мова |
Наша Родина-Украина. Киев-столица Украины.Слушаем, воспринимаем текст на слух. |
|
|
|
Тиждень 2
Предмет /інтегрований курс |
Тема |
Кількість годин |
Дата |
Примітка |
ЯДС |
Від давнини до сьогодення. Готуємо проект |
1 |
|
|
Пригода друга “Хто з’їдає зелених корів?” Що цікавого можна побачити навколо? |
1 |
|
|
|
Наш ланчбокс. Чому важливо дотримуватися режиму харчування? |
1 |
|
|
|
Обережно — отруйні рослини! Які загрози чатують на нас у довкіллі та як їх уникнути? |
1 |
|
|
|
Не всі гриби можна збирати. Які загрози чатують на нас у довкіллі та як їх уникнути? |
1 |
|
|
|
Небезпечні тварини. Які загрози чатують на нас у довкіллі та як їх уникнути? |
1 |
|
|
|
Як врятувати хліб від цвілі. Досліджуємо разом. |
1 |
|
|
|
Українська мова |
Вчимося описувати Міхаель Е́нде. Джим Ґудзик і машиніст Лукас |
1 |
|
|
Передбачаємо зміст тексту Всеволод Нестайко. Тореадори з Васюківки |
1 |
|
|
|
Перевіряємо розуміння тексту Всеволод Нестайко. Тореадори з Васюківки |
1 |
|
|
|
Перевіряємо розуміння тексту Всеволод Нестайко. Тореадори з Васюківки
|
1 |
|
|
|
Досліджуємо будову тексту-розповіді |
1 |
|
|
|
Математика |
Геометричні фігури. Величини Математичні задачі та дослідження |
1 |
|
|
Арифметичні дії ділення та множення |
1 |
|
|
|
Різні способи ділення та множення |
1 |
|
|
|
Складніші випадки ділення та множення. Ділення з остачею |
1 |
|
|
|
Фізична культура |
Олімпійська слава Черкащини: Кваша Альона Сергіївна (художня гімнастика).Організовуючі вправи: шикування; стійки: основна стійка, стійка ноги нарізно, широка стійка. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів шиї: нахили та повороти голови. Рухливі ігри «Мандрівка оплесків», «Мак». |
1 |
|
|
Організовуючі вправи: шикування; стійки: основна стійка, стійка ноги нарізно, широка стійка. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів верхніх кінцівок плечового поясу: згинання та розгинання рук, пружні рухи, нахили, викрути. Рухливі ігри «Дрова», «Заборонений рух». |
1 |
|
|
|
Організовучі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у колоні. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів нижніх кінцівок: присіди, напівприсіди, випади, стрибки. Рухливі ігри «Швидко стати у колону», «Переліт птахів». |
1 |
|
|
|
Музичне мистецтво |
МИСТЕЦТВО БЕЗ МЕЖ - УКРАЇНА, НІМЕЧЧИНА . Нотний стан. Ноти. Скрипковий ключ. Спів звукоряду. Сприймання: Людвігван Бетховен «Німецькийта¬нець». Виконання: Українська народна пісня Од Києва до Лубен. |
1 |
|
|
Російська мова |
Чтение вслух. Речевой этикет. Правила поведения во время диалога. |
|
|
|
Тиждень 3
Предмет /інтегрований курс |
Тема |
Кількість годин |
Дата |
Примітка |
ЯДС |
Пригода третя “Рослина-схованка”. Які таємниці приховують рослини? |
1 |
|
|
Квітковий годинник. Які таємниці приховують рослини? |
1 |
|
|
|
Вихід є! Що робити, якщо заблукаєш у лісі? |
1 |
|
|
|
Рослини збираються в дорогу. Як мандрують рослини? |
1 |
|
|
|
Іноземці на наших грядках. Як мандрують рослини? |
1 |
|
|
|
Професор Фейковський vs 4-А. Раунд 1. Чи завжди інформації можна довіряти? |
1 |
|
|
|
Захист проєкту “Від давнини до сьогодення”. Готуємо проєкт |
1 |
|
|
|
Українська мова |
Плануємо твір-розповідь |
1 |
|
|
Змальовуємо почуття |
1 |
|
|
|
Створюємо кінцівку. Добираємо заголовок |
1 |
|
|
|
Редагуємо твір-розповідь |
1 |
|
|
|
Обговорюємо твори Діагностична робота: Діалог |
1 |
|
|
|
Математика |
Величини. Групи взаємопов’язаних величин Ціле і частина. Дроби |
1 |
|
|
Числові та буквені вирази |
1 |
|
|
|
Рівняння. Нерівності із змінною |
1 |
|
|
|
Математичні задачі та дослідження |
1 |
|
|
|
Фізична культура |
Олімпійська слава Черкащини: Краснянська Ірина Василівна (художня гімнастика). Організовуючі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у шерензі. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: м’яч) (№1,2). Рухливі ігри «Швидко стати у шеренгу», «Секретне завдання». |
1 |
|
|
Організовуючі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у колі. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: скакалка) (№1,2). Рухливі ігри «Швидко стати у коло», «Заборонений рух». |
1 |
|
|
|
Організовуючі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у колі, у шерензі, у колоні. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: гімнастична палиця) (№1,2). Рухливі ігри «Світлофор», «Повтори за мною». |
1 |
|
|
|
Музичне мистецтво |
МИСТЕЦТВО БЕЗ МЕЖ - ЧЕХІЯ, АВСТРІЯ. Темп. Гра «Відгадай темп». Сприймання: Йоганн Штраус. Полька. Виконання:Чеська народна пісня. Полька. |
1 |
|
|
Російська мова |
Основные требования к усному высказыванию. Монолог. |
|
|
|
Тиждень 4
Предмет /інтегрований курс |
Тема |
Кількість годин |
Дата |
Примітка |
ЯДС |
Пригода 4 “Такий великий маленький світ”. Чим небезпечні комахи для людини? |
1 |
|
|
Обережно — комахи! Чим небезпечні комахи для людини? |
1 |
|
|
|
Мандрівка та наші емоції. Які почуття викликає завершення мандрівки? |
1 |
|
|
|
Звіт про мандрівку. Які почуття викликає завершення мандрівки? |
1 |
|
|
|
Діагностувальна робота за темою “Подорожуємо і відкриваємо світ”. Перевір себе |
1 |
|
|
|
Діагностувальна робота за темою “Подорожуємо і відкриваємо світ”. Перевір себе |
1 |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Підсумковий урок з теми “Подорожуємо і відкриваємо світ”. |
1 |
|
|
|
Українська мова |
Читаємо статтю з журналу |
1 |
|
|
Перевіряємо, що вміємо і знаємо |
1 |
|
|
|
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА : Робота з літературним твором |
1 |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи |
1 |
|
|
|
Підводемо підсумки роботи. |
1 |
|
|
|
Математика |
Скарбничка досягнень. Діагностична робота |
1 |
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Розвивальні вправи Письмове множення і ділення в межах 1000 |
1 |
|
|
|
Письмове множення двоцифрового числа на одноцифрове Письмове множення двоцифрового числа на одноцифрове |
1 |
|
|
|
Множення одноцифрового числа на двоцифрове і трицифрове числа |
1 |
|
|
|
Фізична культура |
Олімпійська слава Черкащини: Перешкура Валерій Валерійович (спортивна гімнастика). Організовуючі вправи: перешикування з колони по одному в колону по два і навпаки за розподілом. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: без предметів на місці: вправи на рівновагу (№1,2).Рухливі ігри «Жива скульптура», «Тихо – гучно». |
1 |
|
|
Організовуючі вправи: перешикування з шеренги по одному в шеренгу по два і навпаки за розподілом. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: без предметів на місці: для формування правильної постави біля гімнастичної стінки. Рухливі ігри «Вгадай, чий голос?», «Чотири стихії». |
1 |
|
|
|
Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три способом послідовних поворотів ліворуч за раніше визначеними орієнтирами. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: без предметів на місці: для формування правильної постави біля гімнастичної стінки. Рухлива гра «Фігури». |
1 |
|
|
|
Музичне мистецтво |
МИСТЕЦТВО БЕЗ МЕЖ - УГОРЩИНА. Тривалості нот і пауз. Сприймання:Йоганнес Брамс. Угорський танець№5. Виконання: Чеська народна пісня. Полька. |
1 |
|
|
Російська мова |
Части текста. Их последовательность, связь между ними. Работа над содержанием прослушанного текста. |
|
|
|
Інтегрована тема: Машина часу
Тиждень 5
Предмет /інтегрований курс |
Тема |
Кількість годин |
Дата |
Примітка |
ЯДС |
Вступ до теми |
1 |
|
|
Пригода 1. Як з’явилися музеї |
1 |
|
|
|
Чому важливо знати своє майбутнє? |
1 |
|
|
|
Чому важливо знати своє майбутнє? |
1 |
|
|
|
Як далеко в минуле ми можемо зазирнути? |
1 |
|
|
|
Як далеко в минуле ми можемо зазирнути? |
1 |
|
|
|
Готуємо проєкт. Презентуємо колекцію. |
1 |
|
|
|
Українська мова |
Вчимося порівнювати. Микола Сингаївський. Дощ із краплі починається Дмитро Павличко. Зернина |
1 |
|
|
Виділяємо підмет і присудок. Ігор Фарбаржевич. Казки Маленького Лисенятка
|
1 |
|
|
|
Поширюємо речення Вчимося працювати над письмовим переказом |
1 |
|
|
|
Знаходимо однорідні члени речення |
1 |
|
|
|
Уявляємо героїв твору. Таня Поставна. Коли я була лисицею |
1 |
|
|
|
Математика |
Знаходження значень виразів. Усне ділення на одноцифрове число |
1 |
|
|
Письмове ділення трицифрового числа на одноцифрове Письмове ділення трицифрового числа на одноцифрове |
1 |
|
|
|
Письмове ділення трицифрового числа на одноцифрове |
1 |
|
|
|
Письмове ділення трицифрового числа на одноцифрове |
1 |
|
|
|
Фізична культура |
Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три способом послідовних поворотів ліворуч. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: без предметів на місці: повторення вивчених вправ. Рухлива гра «Фігури». |
1 |
|
|
Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по два дробленням і зведенням. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: комплекс вправ для формування правильної постави та профілактики плоскостопості (№1,2). Рухлива гра «Займи вільне місце». |
1 |
|
|
|
Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по два дробленням і зведенням. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: комплекс вправ для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Рухлива гра «Займи вільне місце». |
1 |
|
|
|
Музичне мистецтво |
ПОГЛЯД У МИНУЛЕ. Тембр. Гра-розспівка. Рапсодія. Сприймання : Мирослав Скорик. Карпатська рапсодія. Виконання: Алла Мігай. Сім нот. |
1 |
|
|
Російська мова |
Текст. Абзац. Ключевые слова в тексте. |
|
|
|
Тиждень 6
Предмет /інтегрований курс |
Тема |
Кількість годин |
Дата |
Примітка |
ЯДС |
Готуємо проєкт. Презентуємо колекцію. |
1 |
|
|
Пригода 2. «Смачні» музеї. |
1 |
|
|
|
Де з’явилися цукерки? |
1 |
|
|
|
Де з’явилися цукерки? |
1 |
|
|
|
Чи давно люди вирощують картоплю? |
1 |
|
|
|
Чи давно люди вирощують картоплю? |
1 |
|
|
|
Досліджуємо разом. Виявлення каротину.
|
1 |
|
|
|
Українська мова |
Правильно пишемо речення з однорідними членами. Таня Поставна. Коли я була лисицею |
1 |
|
|
Вчимося розуміти іншого. Таня Поставна. Коли була лисицею |
1 |
|
|
|
Знайомимося зі складним реченням. Максим Рильський. Ми збирали з сином на землі каштани |
1 |
|
|
|
Знайомимося зі складним реченням . Адіювання. |
1 |
|
|
|
Визначаємо причину. Марина Ткачівська. Обережно, діти! |
1 |
|
|
|
Математика |
Математичні задачі та дослідження Письмове множення на двоцифрове число |
1 |
|
|
Письмове множення на двоцифрове число. Ділення круглого числа |
1
|
|
|
|
Письмове ділення на двоцифрове число |
1 |
|
|
|
Письмове ділення трицифрового числа на двоцифрове |
1 |
|
|
|
Фізична культура |
Олімпійська слава Черкащини: Атамась Володимир Миколайович (спринт). Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по чотири способом послідовних поворотів ліворуч за раніше визначеними орієнтирами. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: комплекс вправ для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Рухлива гра «Слухай музику». |
1 |
|
|
Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по чотири способом послідовних поворотів ліворуч. Різновиди ходьби, бігу, стрибків.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики без предмета (№1). Рухлива гра «Слухай музику». |
1 |
|
|
|
Організовуючі вправи: перешикування із колони по два (чотири) в колону по одному розведенням і злиттям. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики без предмета (№2). Рухливі ігри за бажанням дітей. |
1 |
|
|
|
Музичне мистецтво |
КРІЗЬ ВІКИ. Мелодія. Гра «Впізнай голос». Скрипка. Сприймання :Вольфганг Амадей Моцарт.Симфонія№40. Виконання: Алла Мігай. Сім нот. |
1 |
|
|
Російська мова |
Связь предложений в тексте. Типы тестов. Чтение текстов разных типов |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тиждень 7
Предмет /інтегрований курс |
Тема |
Кількість годин |
Дата |
Примітка |
ЯДС |
Пригода 3. Реальний музей вигаданої людини. |
1 |
|
|
Чому за відбитками пальців можна визначити особу? |
1 |
|
|
|
Чому за відбитками пальців можна визначити особу? |
1 |
|
|
|
Як діяти в непередбачених ситуаціях? |
1 |
|
|
|
Як діяти в непередбачених ситуаціях? |
1 |
|
|
|
Комікс. Професор Фейковський vs*4- А. Раунд 2. |
1 |
|
|
|
Комікс. Професор Фейковський vs*4- А. Раунд 2. |
1 |
|
|
|
Українська мова |
Коли ставимо кому. Григорій Фалькович. Комашка писала ніко́му |
1 |
|
|
Коли ставимо кому (закріплення) |
1 |
|
|
|
Розрізняємо факти і думки Фізкультура в Давній Греції |
1 |
|
|
|
Перевіряємо, що вміємо і знаємо |
1 |
|
|
|
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА: Списування |
1 |
|
|
|
Математика |
Письмове ділення з остачею Математичні задачі та дослідження |
1 |
|
|
Скарбничка досягнень. Діагностична робота |
1 |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Розвивальні вправи |
1 |
|
|
|
Геометричні фігури. Величини Геометричні фігури. Об’ємні та плоскі |
1 |
|
|
|
Фізична культура |
Організовуючі вправи: перешикування із колони по два (чотири) в колону по одному розведенням і злиттям. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики без предмета (№3). Естафети. |
1 |
|
|
Олімпійська слава Черкащини: Чернявський Іван Єремійович (стаєр). Організовуючі вправи: перешикування з однієї шеренги уступами за розрахунком на 9, 6, 3, на місці. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: з гантелями (вагою 500 г). Естафети. |
1 |
|
|
|
Організовуючі вправи: поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: з гантелями (вагою 500 г). Естафети. |
1 |
|
|
|
Музичне мистецтво |
ІСТОРІЯ ЗНАЙОМОЇ РЕЧІ. ПРЕКРАСНЕ ПОРУЧ. Ритм. Ритмічні вправи. Сюїта. Сприймання:Левко Колодуб. Сюїта № 4 «Українські тан¬ці». Виконання: Анна Олєйнікова. Жити щоб веселіш. |
1 |
|
|
Російська мова |
Списывание и проверка написанного по образцу. |
|
|
|
Тиждень 8
Предмет /інтегрований курс |
Тема |
Кількість годин |
Дата |
Примітка |
ЯДС |
Пригода 4. Комп’ютерна історія. |
1 |
|
|
Як технології змінюють наше життя? |
1 |
|
|
|
Які традиції українців ми хочемо продовжити в майбутньому? |
1 |
|
|
|
Які традиції українців ми хочемо продовжити в майбутньому? |
1 |
|
|
|
Підсумковий урок з теми “ Машина часу” |
1 |
|
|
|
Діагностична робота з теми “ Машина часу” |
1 |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи.Що цікавого ми для себе відкрили? |
1 |
|
|
|
Українська мова |
Аналіз діагностичної роботи. Вчимося працювати над письмовим переказом |
1 |
|
|
Вчимося працювати над письмовим переказом |
1 |
|
|
|
Вдосконалюємо знання про складне речення |
1 |
|
|
|
Ставимо кому Вдосконалюємо знання |
1 |
|
|
|
Урок-гра Все цікаве про речення |
1 |
|
|
|
Математика |
Кути. Трикутники. Многокутники. Піраміда |
1 |
|
|
Куб. квадрат. Прямокутник. Призма. |
1 |
|
|
|
Довжина. Одиниці довжини. Периметр |
1 |
|
|
|
Площа. Одиниці вимірювання площі Площа прямокутника |
1 |
|
|
|
Фізична культура |
Організовуючі вправи: поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: з гантелями (вагою 500 г). Естафети. |
1 |
|
|
Організовуючі вправи: повторення раніше вивчених вправ. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: в парах. Естафети. |
1 |
|
|
|
Організовуючі вправи: повторення раніше вивчених вправ. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: в парах. Рухливі ігри за бажанням дітей. |
1 |
|
|
|
Музичне мистецтво |
ГОСТІ З МАЙБУТНЬОГО. Урок узагальнення та повторення матеріалу. Гра «Сам собі режисер». Сприймання : Алла Загайкевич. Електронна музика. |
1 |
|
|
Російська мова |
Пересказ текста-повествования с элементами описания.Выборочный пересказ текста-повествования с элементами рассуждения |
|
|
|
Інтегрована тема: Чарівні перетворення
Тиждень 9
Предмет /інтегрований курс |
Тема |
Кількість годин |
Дата |
Примітка |
ЯДС |
Вступ до теми. |
1 |
|
|
Пригода 1. Чарівне перетворення |
1 |
|
|
|
Для чого людині слина? |
1 |
|
|
|
Для чого людині слина? |
1 |
|
|
|
Чому в нас часом болять зуби? |
1 |
|
|
|
Чому в нас часом болять зуби? |
1 |
|
|
|
Готуємо проєкт. Людина, яка мене надихає |
1 |
|
|
|
Українська мова |
Пояснюємо лексичне значення слів |
1 |
|
|
Опрацьовуємо інформацію з різних джерел |
1 |
|
|
|
Готуємо усне повідомлення. Аудіювання. |
1 |
|
|
|
Створюємо інформаційний плакат |
1 |
|
|
|
Повторюємо будову слова. За Наталкою Сіробаб. Астронавтка-лікарка. Астронавтка-військовослужбовиця
|
1 |
|
|
|
Математика |
Маса. Місткість Математичні задачі та дослідження |
1 |
|
|
Час. Одиниці часу. Задачі про час |
1 |
|
|
|
Відстань. Час. Швидкість |
1 |
|
|
|
Коло. Круг. Задачі на швидкість |
1 |
|
|
|
Фізична культура |
Олімпійська слава Черкащини: Хіміч Андрій Іванович (веслування: каное). Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. Різновиди ходьби (на носках, на п’ятах, на внутрішній та зовнішній частинах ступні, з різними положеннями рук), бігу (рівномірному, на носках), стрибків (на місці на одній, двох ногах); різновиди ходьби (по діагоналі, зі зміною частоти кроку), бігу («проти ходом», «змійкою», по діагоналі). ЗРВ: у русі. Комплекс фізкультурної паузи. Гра на формування уваги «Слухай сигнал». Рухливі ігри «Кульку за смугу», «Садіння картоплі». |
1 |
|
|
Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. Різновиди ходьби (із високим підніманням стегна, із закиданням гомілок, із зміною напрямку), бігу (з виносом прямих ніг, із високим підніманням стегна, із закиданням гомілок), стрибків (на одній, двох ногах, з поворотами праворуч, ліворуч); різновиди ходьби (із прискоренням та уповільненням), бігу (із різних вихідних положень: сидячи, лежачи, з високого старту). ЗРВ: у русі: кроки, ходьба, біг із поворотами тулуба, вправи на координацію. Комплекс фізкультурної паузи. Гра на формування уваги «Заборонений рух». Рухливі ігри «Космонавти», «Виклик номерів». |
1 |
|
|
|
Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування.Різновиди ходьби (у напівприсіді, у присіді, «змійкою»), бігу (зі зміною напрямку), стрибків (на одній, двох ногах з поворотом кругом); різновиди ходьби (зі зміною довжини кроку; зі зміною напрямку за звуковим сигналом), бігу (із подоланням перешкод: умовна канава, шириною до 1 м). ЗРВ: у русі. Комплекс фізкультурної паузи. Гра на формування уваги «Швидко стати у шеренгу». Рухливі ігри «Винахідливе коло», «Альпіністи». |
1 |
|
|
|
Музичне мистецтво |
У СВІТІ АНІМАЦІЇ. Види мультфільмів.Гра « Впізнай музику мультфільма» . Тричастинна музична форма. Сприймання : Едвард Гріг. Похід гномів. Виконання: Алла Мігай. Гномик. |
1 |
|
|
Російська мова |
Связь причины и следствия события в прочитанном тексте. Предложение. Главные члены предложения |
|
|
|
Тиждень 10
Предмет /інтегрований курс |
Тема |
Кількість годин |
Дата |
Примітка |
ЯДС |
Пригода 2. Провідник у невідомому світі. |
1 |
|
|
Чому печінку називають фільтром організму? |
1 |
|
|
|
Чому печінку називають фільтром організму? |
1 |
|
|
|
Як зберегти своє здоров’я? |
1 |
|
|
|
Як зберегти своє здоров’я? |
1 |
|
|
|
Досліджуємо разом. Опріснення води. |
1 |
|
|
|
Досліджуємо разом. Опріснення води. |
1 |
|
|
|
Українська мова |
Пригадуємо ознаки частин мови |
1 |
|
|
Повторюємо ознаки іменника |
1 |
|
|
|
Визначаємо рід і число іменників. Неллі Стерхова. Мій тато – блогер |
1 |
|
|
|
Вчимося пояснювати. Богдан Жолдак. Життя видатних дітей . Читання мовчки. |
1 |
|
|
|
Перевтілюємося у героїв. Богдан Жолдак. Життя видатних дітей |
1 |
|
|
|
Математика |
Куля. Конус. Циліндр |
1 |
|
|
Вартість. Одиниці вартості. Взаємопов’язані величини: ціна, кількість, вартість Математичні задачі та дослідження |
1 |
|
|
|
Скарбничка досягнень. Діагностична робота |
1 |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Розвивальні вправи |
1 |
|
|
|
Фізична культура |
Олімпійська слава Черкащини: Шапочка Юрій Павлович (академічне веслування). Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. Різновиди ходьби (на підвищеній опорі – лаві – з різними положеннями рук; на підвищеній опорі – лаві – з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами), бігу (з різних вихідних положень), стрибків (із просуванням уперед, назад); різновиди ходьби (по підвищеній та обмеженій опорі – гімнастичній лаві – з високим підніманням стегна, з переступанням предметів), бігу (із подоланням перешкод: бар’єр, висотою до 50 см). ЗРВ: з гімнастичною палицею. 5.Комплекс фізкультурної паузи. Гра на формування уваги «Літає – не літає». Рухливі ігри «Танцювальна фігура, замри!», «Квач». |
1 |
|
|
Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування.Різновиди ходьби («протиходом»), бігу («змійкою»), стрибків (у присіді правим та лівим боком); різновиди ходьби (по підвищеній та обмеженій опорі – гімнастичній лаві – приставним кроком правим і лівим боком, із присіданнями та поворотами переступанням із різними положеннями рук), бігу (із подоланням перешкод). ЗРВ: з гімнастичною палицею. Комплекс фізкультурної паузи. Гра на формування уваги «Світлофор». Рухлива гра «Шишки, жолуді, горіхи». |
1 |
|
|
|
Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. Різновиди ходьби (із зупинками за сигналом), бігу (зі зміною напрямку, спиною вперед), стрибків («змійкою»); різновиди бігу (зі зміною швидкості та напрямку за звуковим сигналом). ЗРВ: з гімнастичною палицею. Комплекс фізкультурної паузи.Гра на формування уваги «Швидко стати у колону». Рухливі ігри «Допомога другу», «Білі ведмеді». |
1 |
|
|
|
Музичне мистецтво |
ДИВО ПЕРЕВТІЛЕННЯ. Театр. Види театру. Оркестр. Балет.Театральні етюди. Сприймання : П. Чайковський. Вальс сніжинок» з балету «Лускунчик» Виконання: Алла Мігай. Гномик. |
1 |
|
|
Російська мова |
Предложение. Второстепенные члены предложения. Предложения-реплики в диалоге. |
|
|
|
Тиждень 11
Предмет /інтегрований курс |
Тема |
Кількість годин |
Дата |
Примітка |
ЯДС |
Пригода 3. Несподіваний атракціон. |
1 |
|
y |
Чому кров червона? |
1 |
|
|
|
Чому кров червона? |
1 |
|
|
|
Як працює серце? |
1 |
|
/ |
|
Як працює серце? |
1 |
|
|
|
Комікс Професор Фейковський vs*4-А Раунд 3. |
1 |
|
|
|
Комікс Професор Фейковський vs*4-А Раунд 3. |
1 |
|
|
|
Українська мова |
Відмінюємо іменники |
1 |
|
|
Визначаємо роль прийменників |
1 |
|
|
|
Родовий відмінок |
1 |
|
|
|
Давальний і місцевий відмінки |
1 |
|
|
|
Орудний відмінок |
1 |
|
|
|
Математика |
Нумерація багатоцифрових чисел Нумерація чисел першого мільйона |
1 |
|
|
Тисяча. Лічильна одиниця - тисяча Лічба тисячами. Чотирицифрові числа |
1 |
|
|
|
Чотирицифрові числа. Знаходження числових значень величин за двома різницями |
1 |
|
|
|
П’ятицифрові числа П’ятицифрові числа |
1 |
|
|
|
Фізична культура |
Олімпійська слава Черкащини: Мотузенко Олександр Олексійович (веслування на байдарці). Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. Різновиди ходьби (із вантажем – мішечками – на голові), бігу (із зупинками стрибком за зоровим та слуховим сигналами), стрибків (на місці з поворотами на 45 гр., 90 гр., 180 гр.). ЗРВ: зі скакалкою. Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). Гра на формування уваги «Швидко стати у коло». Рухлива гра «Естафета звірів». |
1 |
|
|
Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. Різновиди ходьби (по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боками, на носках з різними положеннями рук почергово з поворотами, присіданнями), бігу (із зупинками у кроці за зоровим та слуховим сигналами), стрибків («по купинах»). ЗРВ: зі скакалкою. Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). Гра на формування уваги «Світлофор». Рухливі ігри «Дискотека», «Повінь». |
1 |
|
|
|
Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. Різновиди ходьби, бігу (пересування приставними кроками правим, лівим боками), стрибків (вистрибування із присіду). ЗРВ: зі скакалкою. Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). Гра на формування уваги «Шишки, жолуді, горіхи». Рухлива гра «Виклик». |
1 |
|
|
|
Музичне мистецтво |
ПРИРОДНІ ПЕРЕТВОРЕННЯ. Гра «Я - композитор». Порівняння художніх та музичних образів. Сприймання : Сергій Прокоф`єв. Дощ і веселка. Виконання:Анна Олєйнікова. Пори року. |
1 |
|
|
Російська мова |
Диалог. Строение диалога. Предложеня с однородными членами. |
|
|
|
Тиждень 12
Предмет /інтегрований курс |
Тема |
Кількість годин |
Дата |
Примітка |
ЯДС |
Пригода 4. Небезпека поруч |
1 |
|
|
Чи вміємо ми дихати? |
1 |
|
|
|
Чи вміємо ми дихати? |
1 |
|
|
|
Чому лікарі кажуть, що куріння вбиває? |
1 |
|
|
|
Підсумковий урок з теми: “ Чарівні перетворення” |
1 |
|
|
|
Діагностична робота з теми:“Чарівні перетворення” |
1 |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи з теми. Реклама здорового способу життя. |
1 |
|
|
|
Українська мова |
Орудний відмінок |
1 |
|
|
Кличний відмінок Всеволод Нестайко. Тореадори з Васюківки |
1 |
|
|
|
Перевіряємо, що вміємо і знаємо |
1 |
|
|
|
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА : Мовна тема «Лексичне значення слова. Іменник» |
1 |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи.Відмінкові закінчення |
1 |
|
|
|
Математика |
Шестицифрові числа. Шестицифрові числа |
1 |
|
|
Десяткова система числення. Розріди і класи |
1 |
|
|
|
Клас одиниць, клас тисяч. Читання, запис і порівняння чисел |
1 |
|
|
|
Збільшення, зменшення числа в 10 (100) разів. Іменовані числа |
1 |
|
|
|
Фізична культура |
Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. Різновиди стрибків, бігу, ходьби (по спіралі; шеренговим кроком; за зміною напрямку за зоровим сигналом). ЗРВ: з мішечком піску (книжкою) на голові. Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). Гра на формування уваги «Виклик». Рухливі ігри «Ямки», «Наступ». |
1 |
|
|
Організовуючі вправи: шикування, основна стійка, команди, повороти. Різновиди ходьби, бігу (із різних вихідних положень: сидячи спиною до напрямку бігу, лежачи на спині; зі зміною швидкості та напрямку за зоровим сигналом), стрибків. ЗРВ: з мішечком піску (книжкою) на голові. Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). Гра на формування уваги «Шишки, жолуді, горіхи». Рухлива гра «Естафета по колу». |
1 |
|
|
|
Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: з мішечком піску (книжкою) на голові. Комплекси фізкультурних пауз («пальчикова гімнастика»). Гра на формування уваги «Виклик». Рухливі ігри за бажанням дітей. |
1 |
|
|
|
Музичне мистецтво |
У ПОШУКАХ ГОЛОВНОГО. Розспівка. Ритмічна гра « А ми просо сіяли». Симфонія. Сприймання : Л. Ревуцький. Фінал симфонії № 2. Виконання:Анна Олєйнікова. Пори року. |
1 |
|
|
Російська мова |
Предложения с однородными членами. Знаки препинания. |
|
|
|
Інтегрована тема: Факти і таємниці
Тиждень 13
Предмет /інтегрований курс |
Тема |
Кількість годин |
Дата |
Примітка |
ЯДС |
Вступ до теми |
1 |
|
|
Пригода 1. У центрі керування |
1 |
|
|
|
Як працює око? |
1 |
|
|
|
Як працює око? |
1 |
|
|
|
Як я сприймаю інформацію з зовні? |
1 |
|
|
|
Як я сприймаю інформацію з зовні? |
1 |
|
|
|
Готуємо проєкт. Створюємо комікси. |
1 |
|
|
|
Українська мова |
Повторюємо ознаки прикметника. Ян Бжехва. Місяць |
1 |
|
|
Як порівняння і прикметники допомагають нашій уяві. Рей Бредбері. Все літо за один день |
1 |
|
|
|
Знаходимо реальне і фантастичне. Рей Бредбері. Все літо за один день |
1 |
|
|
|
Відмінюємо прикметники в однині. Петро Бондарчук. Малюю сонце |
1 |
|
|
|
Діагностична робота: Письмовий переказ. Переказуємо фантастичне оповідання |
1 |
|
|
|
Математика |
Загальна кількість одиниць певного розряду Математичні задачі та дослідження |
1 |
|
|
Скарбничка досягнень. Діагностична робота |
1 |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Розвивальні вправи |
1 |
|
|
|
Усні арифметичні дії з багатоцифровими числами Додавання і віднімання чисел у межах мільйона. Усне додавання круглих багатоцифрових чисел |
1 |
|
|
|
Фізична культура |
Олімпійська слава Черкащини: Сатановський Петро Васильович (волейбол). Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: з м’ячем. Вправи з малим м’ячем: тримання м’яча, підкидання м’яча правою і лівою руками; підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою руками; підкидання і ловіння м’яча після поворотів. Гра на формування уваги «Слухай сигнал». Рухливі ігри «Артбол» (ускладнений), «Передав – сідай!». |
1 |
|
|
Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: з м’ячем. Вправи з малим м’ячем: ловіння м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги; із положення стоячи спиною до стіни, кидки м’яча у стіну, повертаючись праворуч (ліворуч), з наступним його ловінням; підкидання і ловіння м’яча після присідань. Гра на формування уваги «Заборонений рух». Рухлива гра «Боротьба за м’яч». |
1 |
|
|
|
Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: з м’ячем. Вправи з малим м’ячем: метання м’яча правою і лівою руками із-за голови стоячи на місці; перекидання м’яча правою рукою в ліву через плече за спиною; підкидання і ловіння м’яча після оплесків. Гра на формування уваги «Слухай сигнал». Рухлива гра «Захист фортеці». |
1 |
|
|
|
Музичне мистецтво |
МАГІЧНІ ТАЄМНИЦІ Театральні етюди. Сприймання : Жанна Колодуб. «Троль» з фор¬тепіанного альбому «Снігова королева». Виконання: Наталія Май. Пісня про чарівника |
1 |
|
|
Російська мова |
Сложное предложение. Построение сложных предложений. |
|
|
|
Тиждень 14
Предмет /інтегрований курс |
Тема |
Кількість годин |
Дата |
Примітка |
ЯДС |
Пригода 2. М’язи та кістки |
1 |
|
|
Що таке опорно-рухова система? |
1 |
|
|
|
Що таке опорно-рухова система? |
1 |
|
|
|
Чому важливо мати гарну поставу? |
1 |
|
|
|
Чому важливо мати гарну поставу? |
1 |
|
|
|
Досліджуємо разом. Як взаємодіють вода та олія? |
1 |
|
|
|
Досліджуємо разом. Створюємо лавову лампу. |
1 |
|
|
|
Українська мова |
Укладаємо словничок кольорів. Костя Гнатенко. Рожева мрія Томі ] |
1 |
|
|
Правильно пишемо прикметники із суфіксами -ськ-, -цьк-, -зьк- |
1 |
|
|
|
Знайомимося з міфами. За Миколою Куном. Легенди і міфи Давньої Греції |
1 |
|
|
|
Упорядковуємо інформацію |
1 |
|
|
|
Порівнюємо за допомогою прикметників |
1 |
|
|
|
Математика |
Усне додавання круглих багатоцифрових чисел |
1 |
|
|
Усне додавання круглих багатоцифрових чисел на основі нумерації Усне додавання круглих багатоцифрових чисел на основі нумерації |
1 |
|
|
|
Усне додавання круглих багатоцифрових чисел |
1 |
|
|
|
Усне множення і ділення на 10, 100, 1000, 10000 |
1 |
|
|
|
Фізична культура |
Олімпійська слава Черкащини: Горб Тетяна Вікторівна (гандбол). Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: з м’ячем. Вправи з малим м’ячем: метання м’яча у вертикальну ціль з відстані 8-10 м; метання м’яча «із-за спини через плече», стоячи на одному, двох колінах; підкидання і ловіння м’яча після поворотів, присідань, оплесків тощо. Гра на формування уваги «Світлофор». Рухлива гра «Вибивний». |
1 |
|
|
Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з малим м’ячем: метання м’яча у щит – 1х1 м – із відстані 8-10 м на висоті 2-3 м; метання м’яча «із-за спини через плече» на дальність із місця, у вертикальну ціль (мішень 1×1 м) на висоті 3 м з відстані 8-10 м; метання м’яча у вертикальну ціль (мішень 1х1 м) на висоті 3 м з відстані 3-4 м на дальність відскоку. 5.Гра на формування уваги «Заборонений рух». 6.Рухливі ігри «М’яч середньому», «М’яч у колі». |
1 |
|
|
|
Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: з м’ячем. Вправи з малим м’ячем: метання м’яча у горизонтальну ціль шириною 2 м з відстані 6-8 м; метання м’яча у горизонтальну ціль (ширина 1,5 м) з відстані 10-12 м; метання м’яча з різних вихідних положень. Гра на формування уваги «Світлофор». Рухливі ігри «Влучно в ціль», «У горизонтальну мішень». |
1 |
|
|
|
Музичне мистецтво |
ТАЄМНИЦІ МИСТЕЦТВА Професія композитора. Литаври. Сприймання : Йозеф Гайдн. Симфонія № 94. Виконання: Наталія Май. Пісня про чарівника. |
1 |
|
|
Російська мова |
Сопоставление высказывания с планом.Сопоставление усного высказывания. |
|
|
|
Тиждень 15
Предмет /інтегрований курс |
Тема |
Кількість годин |
Дата |
Примітка |
ЯДС |
Пригода 3. Там де зароджується життя. |
1 |
|
|
Як я з’явився! з’явилася на світ? |
1 |
|
|
|
Як я з’явився! з’явилася на світ? |
1 |
|
|
|
Як ми дорослішаємо? |
1 |
|
|
|
Як ми дорослішаємо? |
1 |
|
|
|
Комікс. Професор Фейковський vs*4-А. Раунд 4. |
1 |
|
|
|
Комікс. Професор Фейковський vs*4-А. Раунд 4. |
1 |
|
|
|
Українська мова |
Досліджуємо роль прикметників. Тамара Коломієць. Про найкращих |
1 |
|
|
Досліджуємо роль прикметників. Тамара Коломієць. Про найкращих |
1 |
|
|
|
Діагностична робота: Диктант. |
1 |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи Складаємо тести |
1 |
|
|
|
Читаємо вірші Анатолій Костецький. Зірка. Євген Гуцало. Зірка |
1 |
|
|
|
Математика |
Множення круглих чисел на одноцифрове число. Задачі на рух |
1 |
|
|
Ділення круглих чисел на одноцифрове число. Задачі на рух |
1 |
|
|
|
Множення і ділення чисел у межах мільйона. Множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число |
1 |
|
|
|
Множення круглого числа на кругле Ділення круглого числа на кругле виду 8000:400, 8400:400 |
1 |
|
|
|
Фізична культура |
Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: з м’ячем. Вправи з великим м’ячем: тримання м’яча, підкидання м’яча і ловіння його після відскоку від підлоги; елементи баскетболу: тримання баскетбольного м’яча; елементи баскетболу: ловіння і передачі м’яча двома руками від грудей на місці та в русі (у парах, трійках, колонах). Гра на формування уваги «Слухай сигнал». Рухлива гра «Гонка м’яча» №1, №2, №3. |
1 |
|
|
Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: з м’ячем. Вправи з великим м’ячем: передавання м’яча з рук у руки у колі, в колоні; елементи баскетболу: передачі м’яча двома руками від грудей на місці; елементи баскетболу: ловіння і передачі м’яча однією рукою від плеча. 5.Гра на формування уваги «Заборонений рух». 6.Рухлива гра «Гонка м’яча» №4, №5, №6. |
1 |
|
|
|
Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: з м’ячем. Вправи з великим м’ячем: передавання м’яча з рук у руки в шерензі, ліворуч, праворуч; кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи; елементи баскетболу: ловіння м’яча; елементи баскетболу: ведення м’яча правою і лівою руками зі зміною напрямку, швидкості, висоти відскоку, з обведенням стійок. Гра на формування уваги «Світлофор». Рухливі ігри «Зустрічна естафета», «М’яч сусідові». |
1 |
|
|
|
Музичне мистецтво |
МИСТЕЦЬКІ ФАКТИ ПРО УКРАЇНУ Колядки. Щедрівки. Сприймання : танець у виконанні ансамблю танцю України ім. П. Вірського. Щедрівка «Сієм, сієм, посіваєм» у вико¬нанні хору ім. Г Верьовки. Виконання: українська народна пісня. Старий рік минає. |
1 |
|
|
Російська мова |
Какие бывают детские книги..Элементы текста. |
|
|
|
Тиждень 16
Предмет /інтегрований курс |
Тема |
Кількість годин |
Дата |
Примітка |
ЯДС |
Пригода 4. Шлях назовні |
1 |
|
|
Для чого людині шкіра? |
1 |
|
|
|
Для чого людині шкіра? |
1 |
|
|
|
Чи робить нас різними колір шкіри? |
1 |
|
|
|
Підсумковий урок з теми: “Факти і таємниці” |
1 |
|
|
|
Діагностична робота з теми; “ Факти і таємниці” |
1 |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Розшифровуємо свої імена. Підсумок роботи за семестр. |
1 |
|
|
|
Українська мова |
Читаємо вірші Анатолій Костецький. Зірка. Євген Гуцало. Зірка |
1 |
|
|
Урок гра. Що мені знадобиться у моєму житті. |
1 |
|
|
|
Перевіряємо, що вміємо і знаємо |
1 |
|
|
|
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА: Читання вголос |
1 |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Підсумки роботи за перший семестр |
1 |
|
|
|
Математика |
Математичні задачі та дослідження |
1 |
|
|
Скарбничка досягнень. Діагностична робота |
1 |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Розвивальні вправи |
1 |
|
|
|
Підсумковий урок з роботи за 1 семестр
|
1 |
|
|
|
Фізична культура |
Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: з м’ячем. Вправи з великим м’ячем: передача м’яча над головою, під ногами; передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках); елементи баскетболу: передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги; елементи баскетболу: кидки м’яча у кошик із близьких та середніх дистанцій однією рукою від плеча. Гра на формування уваги «Заборонений рух». Міні-баскетбол. |
1 |
|
|
Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: з м’ячем. Вправи з великим м’ячем: передача м’яча в парах; передачі м’яча двома руками з ударом об підлогу; елементи баскетболу: ведення м’яча на місці та під час ходьби правою і лівою руками. Гра на формування уваги «Слухай сигнал». Міні-баскетбол. |
1 |
|
|
|
Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. ЗРВ: з м’ячем. Вправи з великим м’ячем: удари м’яча об підлогу однією та двома руками, ведення м’яча на місці правою і лівою руками; ведення м’яча у кроці правою і лівою руками. Гра на формування уваги «Світлофор». Міні-баскетбол. Підсумковий урок за I семестр. |
1 |
|
|
|
Музичне мистецтво |
Я ЗНАЮ – ЦЕ ФАКТ! Підсумковий узагальнюючий урок. Трембіта - найдовший музичний інструмент світу. |
1 |
|
|
Російська мова |
Изложение Подведение итогов работы за семестр. |
|
|
|
Календарне планування для 4-го класу
за програмою Р Шияна
(за інтегрованими темами по тижнях)
Розробила вчитель початкових класів
Терпіннівського опорного закладу
загальної середньої освіти I-III ст. «Джерело»
Шакула Віолета Василівна
2021-2022 н.р.