Календарно-тематичне планування
Інформатика
для 4-А класу(І підгрупа середа 1 урок)
До підручника «Інформатика» для 4 класу закладів загальної середньої освіти
(автори Марина Корнієнко, Світлана Крамаровська, Ірина Зарецька)
За програмою НУШ (починаючи з 2021-2022 н.р.)
Відповідно до типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко
інформатична освітня галузь, інформатика — 35 годин на рік, 1 година на тиждень
№ уро-ку |
Дата уроку |
Зміст уроку |
Очікуванні результати навчання здобувачів освіти |
Примітки |
І семестр |
|
|||
Тема 1. Інформація. Дії з інформацією |
|
|||
|
07.09 |
Правила поведінки та безпеки під час роботи з комп’ютерними пристроями
Підручник с.4-6 |
|
|
|
14.09 |
Інструктаж з БЖД. Інформація навколо нас. Дії з інформацією
Підручник с.8-10, робочий зошит с.2-3 |
пояснює значення інформації для життя людини, наводитьприклади із власного досвіду; розрізняє види інформації за способом подання |
|
|
21.09 |
Інструктаж з БЖД. Мережа інтернет
Підручник с.13-16, робочий зошит с.4-5 |
вміє здійснювати простий пошук інформації у мережі Інтернет |
|
|
28.09 |
Інструктаж з БЖД. Пошук інформації у мережі Інтернет
Підручник с.18-21, робочий зошит с.6-7 |
знає адреси деяких сайтів, зокрема електронних бібліотек, сайтів з навчальним контентом; висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з різноманітних джерел |
|
|
05.10 |
Інструктаж з БЖД. Інформаційна взаємодія
Підручник с.22-24, робочий зошит с.8-9 |
пояснює наслідки використання інформаційних технологій, відповідальність за свою діяльність в Інтернеті |
|
|
12.10 |
Інструктаж з БЖД. Критичне оцінювання інформації
Підручник с.26-29, робочий зошит с.10-11 |
розрізняє факти і судження |
|
|
19.10 |
Інструктаж з БЖД. Навчання в інтернеті
Підручник с.30-33, робочий зошит с.12 |
добирає належні засоби для спілкування з іншими особами, зокрема з людьми з особливими потребами безпосередньо та через Інтернет |
|
Тема 2. Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією |
|
|||
|
02.11 |
Інструктаж з БЖД. Цифрові пристрої, їх призначення і взаємодія
Підручник с.34-37, робочий зошит с.13-15 |
наводить приклади сучасних різновидів комп’ютерних пристроїв |
|
|
09.1 |
Інструктаж з БЖД. Сучасні носії інформації. П.ам'ять комп’ютера (внутрішня та зовнішня)
Підручник с.38-41, робочий зошит с 16-17
|
зберігає дані на цифрових носіях; пояснює, як організована робота з даними у будь-якому цифровому пристро |
|
|
16.11 |
Інструктаж з БЖД. Файли і папки
Підручник с.43-45, робочий зошит с.18-19 |
|
|
|
23.11 |
Інструктаж з БЖД. Операції з файлами та папками
Підручник с.47-50, робочий зошит с.20-21 |
вміє відкривати та завершувати роботу у знайомих середовищах для програмування (офлайн та онлайн)[ |
|
|
30.11 |
Інструктаж з БЖД. Програмне забезпечення комп’ютера
Підручник с.52-55, робочий зошит с.22-23 |
має уявлення про процес створення роботів ; контролює час використання цифрових пристроїв |
|
Тема 3. Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання. Лінійні алгоритми |
|
|||
|
07.12 |
Інструктаж з БЖД. Поняття моделі та моделювання Підручник с.56-58, робочий зошит с.24-25 |
називає складові об’єкта ; називає які дії можна виконувати над об’єктом, які дії може виконувати об’єкт ;називає етапи створення інформаційної модел |
|
|
14.12 |
Інструктаж з БЖД. Алгоритми та способи їх подання. Розв’язування задач з використанням лінійних алгоритмів у середовищі Скретч
Підручник с.60-63, робочий зошит с.26-27 |
визначає алгоритмічні структури |
|
|
21.12 |
Інструктаж з БЖД. Логічні висловлювання
Підручник с.64-67, робочий зошит с.28-29 |
розробляє алгоритми (зокрема, для власної чи групової діяльності) |
|
|
28.12 |
Інструктаж з БЖД. Поняття розгалуження
Підручник с.68-71, робочий зошит с.30 |
створює алгоритми з розгалуженням у середовищі програмування |
|
Календарно-тематичне планування
Інформатика
для 4-А класу(ІІ підгрупа середа 2 урок)
До підручника «Інформатика» для 4 класу закладів загальної середньої освіти
(автори Марина Корнієнко, Світлана Крамаровська, Ірина Зарецька)
За програмою НУШ (починаючи з 2021-2022 н.р.)
Відповідно до типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко
інформатична освітня галузь, інформатика — 35 годин на рік, 1 година на тиждень
№ уро-ку |
Дата уроку |
Зміст уроку |
Очікуванні результати навчання здобувачів освіти |
Примітки |
І семестр |
|
|||
Тема 1. Інформація. Дії з інформацією |
|
|||
|
07.09 |
Правила поведінки та безпеки під час роботи з комп’ютерними пристроями
Підручник с.4-6 |
|
|
|
14.09 |
Інструктаж з БЖД. Інформація навколо нас. Дії з інформацією
Підручник с.8-10, робочий зошит с.2-3 |
пояснює значення інформації для життя людини, наводитьприклади із власного досвіду; розрізняє види інформації за способом подання |
|
|
21.09 |
Інструктаж з БЖД. Мережа інтернет
Підручник с.13-16, робочий зошит с.4-5 |
вміє здійснювати простий пошук інформації у мережі Інтернет |
|
|
28.09 |
Інструктаж з БЖД. Пошук інформації у мережі Інтернет
Підручник с.18-21, робочий зошит с.6-7 |
знає адреси деяких сайтів, зокрема електронних бібліотек, сайтів з навчальним контентом; висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з різноманітних джерел |
|
|
05.10 |
Інструктаж з БЖД. Інформаційна взаємодія
Підручник с.22-24, робочий зошит с.8-9 |
пояснює наслідки використання інформаційних технологій, відповідальність за свою діяльність в Інтернеті |
|
|
12.10 |
Інструктаж з БЖД. Критичне оцінювання інформації
Підручник с.26-29, робочий зошит с.10-11 |
розрізняє факти і судження |
|
|
19.10 |
Інструктаж з БЖД. Навчання в інтернеті
Підручник с.30-33, робочий зошит с.12 |
добирає належні засоби для спілкування з іншими особами, зокрема з людьми з особливими потребами безпосередньо та через Інтернет |
|
Тема 2. Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією |
|
|||
|
02.11 |
Інструктаж з БЖД. Цифрові пристрої, їх призначення і взаємодія
Підручник с.34-37, робочий зошит с.13-15 |
наводить приклади сучасних різновидів комп’ютерних пристроїв |
|
|
09.1 |
Інструктаж з БЖД. Сучасні носії інформації. П.ам'ять комп’ютера (внутрішня та зовнішня)
Підручник с.38-41, робочий зошит с 16-17
|
зберігає дані на цифрових носіях; пояснює, як організована робота з даними у будь-якому цифровому пристро |
|
|
16.11 |
Інструктаж з БЖД. Файли і папки
Підручник с.43-45, робочий зошит с.18-19 |
|
|
|
23.11 |
Інструктаж з БЖД. Операції з файлами та папками
Підручник с.47-50, робочий зошит с.20-21 |
вміє відкривати та завершувати роботу у знайомих середовищах для програмування (офлайн та онлайн)[ |
|
|
30.11 |
Інструктаж з БЖД. Програмне забезпечення комп’ютера
Підручник с.52-55, робочий зошит с.22-23 |
має уявлення про процес створення роботів ; контролює час використання цифрових пристроїв |
|
Тема 3. Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання. Лінійні алгоритми |
|
|||
|
07.12 |
Інструктаж з БЖД. Поняття моделі та моделювання Підручник с.56-58, робочий зошит с.24-25 |
називає складові об’єкта ; називає які дії можна виконувати над об’єктом, які дії може виконувати об’єкт ;називає етапи створення інформаційної модел |
|
|
14.12 |
Інструктаж з БЖД. Алгоритми та способи їх подання. Розв’язування задач з використанням лінійних алгоритмів у середовищі Скретч
Підручник с.60-63, робочий зошит с.26-27 |
визначає алгоритмічні структури |
|
|
21.12 |
Інструктаж з БЖД. Логічні висловлювання
Підручник с.64-67, робочий зошит с.28-29 |
розробляє алгоритми (зокрема, для власної чи групової діяльності) |
|
|
28.12 |
Інструктаж з БЖД. Поняття розгалуження
Підручник с.68-71, робочий зошит с.30 |
створює алгоритми з розгалуженням у середовищі програмування |
|
Календарно-тематичне планування
Інформатика
для 4-Б класу (І підгрупа п’ятниця 1 урок)
До підручника «Інформатика» для 4 класу закладів загальної середньої освіти
(автори Марина Корнієнко, Світлана Крамаровська, Ірина Зарецька)
За програмою НУШ (починаючи з 2021-2022 н.р.)
Відповідно до типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко
інформатична освітня галузь, інформатика — 35 годин на рік, 1 година на тиждень
№ уро-ку |
Дата уроку |
Зміст уроку |
Очікуванні результати навчання здобувачів освіти |
Примітки |
І семестр |
|
|||
Тема 1. Інформація. Дії з інформацією |
|
|||
|
02.09 |
Правила поведінки та безпеки під час роботи з комп’ютерними пристроями
Підручник с.4-6 |
|
|
|
09.09 |
Інструктаж з БЖД. Інформація навколо нас. Дії з інформацією
Підручник с.8-10, робочий зошит с.2-3 |
пояснює значення інформації для життя людини, наводитьприклади із власного досвіду; розрізняє види інформації за способом подання |
|
|
16.09 |
Інструктаж з БЖД. Мережа інтернет
Підручник с.13-16, робочий зошит с.4-5 |
вміє здійснювати простий пошук інформації у мережі Інтернет |
|
|
23.09 |
Інструктаж з БЖД. Пошук інформації у мережі Інтернет
Підручник с.18-21, робочий зошит с.6-7 |
знає адреси деяких сайтів, зокрема електронних бібліотек, сайтів з навчальним контентом; висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з різноманітних джерел |
|
|
30.09 |
Інструктаж з БЖД. Інформаційна взаємодія
Підручник с.22-24, робочий зошит с.8-9 |
пояснює наслідки використання інформаційних технологій, відповідальність за свою діяльність в Інтернеті |
|
|
07.10 |
Інструктаж з БЖД. Критичне оцінювання інформації
Підручник с.26-29, робочий зошит с.10-11 |
розрізняє факти і судження |
|
|
14.10 |
Інструктаж з БЖД. Навчання в інтернеті
Підручник с.30-33, робочий зошит с.12 |
добирає належні засоби для спілкування з іншими особами, зокрема з людьми з особливими потребами безпосередньо та через Інтернет |
|
Тема 2. Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією |
|
|||
|
21.10 |
Інструктаж з БЖД. Цифрові пристрої, їх призначення і взаємодія
Підручник с.34-37, робочий зошит с.13-15 |
наводить приклади сучасних різновидів комп’ютерних пристроїв |
|
|
04.11 |
Інструктаж з БЖД. Сучасні носії інформації. П.ам'ять комп’ютера (внутрішня та зовнішня)
Підручник с.38-41, робочий зошит с 16-17
|
зберігає дані на цифрових носіях; пояснює, як організована робота з даними у будь-якому цифровому пристро |
|
|
11.11 |
Інструктаж з БЖД. Файли і папки
Підручник с.43-45, робочий зошит с.18-19 |
|
|
|
18.11 |
Інструктаж з БЖД. Операції з файлами та папками
Підручник с.47-50, робочий зошит с.20-21 |
вміє відкривати та завершувати роботу у знайомих середовищах для програмування (офлайн та онлайн)[ |
|
|
25.11 |
Інструктаж з БЖД. Програмне забезпечення комп’ютера
Підручник с.52-55, робочий зошит с.22-23 |
має уявлення про процес створення роботів ; контролює час використання цифрових пристроїв |
|
Тема 3. Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання. Лінійні алгоритми |
|
|||
|
02.12 |
Інструктаж з БЖД. Поняття моделі та моделювання Підручник с.56-58, робочий зошит с.24-25 |
називає складові об’єкта ; називає які дії можна виконувати над об’єктом, які дії може виконувати об’єкт ;називає етапи створення інформаційної модел |
|
|
09.12 |
Інструктаж з БЖД. Алгоритми та способи їх подання. Розв’язування задач з використанням лінійних алгоритмів у середовищі Скретч
Підручник с.60-63, робочий зошит с.26-27 |
визначає алгоритмічні структури |
|
|
16.12 |
Інструктаж з БЖД. Логічні висловлювання
Підручник с.64-67, робочий зошит с.28-29 |
розробляє алгоритми (зокрема, для власної чи групової діяльності) |
|
|
23.12 |
Інструктаж з БЖД. Поняття розгалуження
Підручник с.68-71, робочий зошит с.30 |
створює алгоритми з розгалуженням у середовищі програмування |
|
|
30.12 |
Інструктаж з БЖД. Алгоритми з розгалуженням Підручник с.72-74, робочий зошит с.31 |
створює алгоритми з розгалуженням у середовищі програмування |
|
Календарно-тематичне планування
Інформатика
для 4-Б класу (ІІ підгрупа п’ятниця 2 урок)
До підручника «Інформатика» для 4 класу закладів загальної середньої освіти
(автори Марина Корнієнко, Світлана Крамаровська, Ірина Зарецька)
За програмою НУШ (починаючи з 2021-2022 н.р.)
Відповідно до типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко
інформатична освітня галузь, інформатика — 35 годин на рік, 1 година на тиждень
№ уро-ку |
Дата уроку |
Зміст уроку |
Очікуванні результати навчання здобувачів освіти |
Примітки |
І семестр |
|
|||
Тема 1. Інформація. Дії з інформацією |
|
|||
|
02.09 |
Правила поведінки та безпеки під час роботи з комп’ютерними пристроями
Підручник с.4-6 |
|
|
|
09.09 |
Інструктаж з БЖД. Інформація навколо нас. Дії з інформацією
Підручник с.8-10, робочий зошит с.2-3 |
пояснює значення інформації для життя людини, наводитьприклади із власного досвіду; розрізняє види інформації за способом подання |
|
|
16.09 |
Інструктаж з БЖД. Мережа інтернет
Підручник с.13-16, робочий зошит с.4-5 |
вміє здійснювати простий пошук інформації у мережі Інтернет |
|
|
23.09 |
Інструктаж з БЖД. Пошук інформації у мережі Інтернет
Підручник с.18-21, робочий зошит с.6-7 |
знає адреси деяких сайтів, зокрема електронних бібліотек, сайтів з навчальним контентом; висловлює припущення про достовірність інформації, отриманої з різноманітних джерел |
|
|
30.09 |
Інструктаж з БЖД. Інформаційна взаємодія
Підручник с.22-24, робочий зошит с.8-9 |
пояснює наслідки використання інформаційних технологій, відповідальність за свою діяльність в Інтернеті |
|
|
07.10 |
Інструктаж з БЖД. Критичне оцінювання інформації
Підручник с.26-29, робочий зошит с.10-11 |
розрізняє факти і судження |
|
|
14.10 |
Інструктаж з БЖД. Навчання в інтернеті
Підручник с.30-33, робочий зошит с.12 |
добирає належні засоби для спілкування з іншими особами, зокрема з людьми з особливими потребами безпосередньо та через Інтернет |
|
Тема 2. Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією |
|
|||
|
21.10 |
Інструктаж з БЖД. Цифрові пристрої, їх призначення і взаємодія
Підручник с.34-37, робочий зошит с.13-15 |
наводить приклади сучасних різновидів комп’ютерних пристроїв |
|
|
04.11 |
Інструктаж з БЖД. Сучасні носії інформації. П.ам'ять комп’ютера (внутрішня та зовнішня)
Підручник с.38-41, робочий зошит с 16-17
|
зберігає дані на цифрових носіях; пояснює, як організована робота з даними у будь-якому цифровому пристро |
|
|
11.11 |
Інструктаж з БЖД. Файли і папки
Підручник с.43-45, робочий зошит с.18-19 |
|
|
|
18.11 |
Інструктаж з БЖД. Операції з файлами та папками
Підручник с.47-50, робочий зошит с.20-21 |
вміє відкривати та завершувати роботу у знайомих середовищах для програмування (офлайн та онлайн)[ |
|
|
25.11 |
Інструктаж з БЖД. Програмне забезпечення комп’ютера
Підручник с.52-55, робочий зошит с.22-23 |
має уявлення про процес створення роботів ; контролює час використання цифрових пристроїв |
|
Тема 3. Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання. Лінійні алгоритми |
|
|||
|
02.12 |
Інструктаж з БЖД. Поняття моделі та моделювання Підручник с.56-58, робочий зошит с.24-25 |
називає складові об’єкта ; називає які дії можна виконувати над об’єктом, які дії може виконувати об’єкт ;називає етапи створення інформаційної модел |
|
|
09.12 |
Інструктаж з БЖД. Алгоритми та способи їх подання. Розв’язування задач з використанням лінійних алгоритмів у середовищі Скретч
Підручник с.60-63, робочий зошит с.26-27 |
визначає алгоритмічні структури |
|
|
16.12 |
Інструктаж з БЖД. Логічні висловлювання
Підручник с.64-67, робочий зошит с.28-29 |
розробляє алгоритми (зокрема, для власної чи групової діяльності) |
|
|
23.12 |
Інструктаж з БЖД. Поняття розгалуження
Підручник с.68-71, робочий зошит с.30 |
створює алгоритми з розгалуженням у середовищі програмування |
|
|
30.12 |
Інструктаж з БЖД. Алгоритми з розгалуженням Підручник с.72-74, робочий зошит с.31 |
створює алгоритми з розгалуженням у середовищі програмування |
|
№ уро-ку |
Дата уроку |
Зміст уроку |
Примітки |
|
ІІ семестр |
|
|||
|
|
Інструктаж з БЖД. Алгоритми з розгалуженням |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Розв’язування задач із використанням алгоритмів із розгалуженням у середовищі Скретч |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття повторення. Алгоритми з повторенням |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Алгоритми з повторенням з умовою |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Алгоритми із заданою кількістю повторень |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Відкриваємо секрети програмування |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Відкриваємо секрети програмування |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Знайомство з роботами та робототехнікою |
|
|
Тема 4. Об’єкт. Властивості об’єкта |
|
|||
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття комп’ютерної презентації |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Етапи створення комп’ютерної презентації |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Демонстрування комп’ютерної презентації |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Редактор комп’ютерних презентацій |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Текстові об’єкти на слайдах презентацій |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Графічні об’єкти на слайдах презентацій |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Додавання анімаційних ефектів до об’єктів презентації |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Створюємо навчальний проєкт |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Створюємо навчальний проєкт |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Захист навчального проєкту |
|
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Повторення та узагальнення знань |
|
|
|
|