Як використовують інтернет люди різних професій? Які електронні пристрої вони для цього застосовують?Обговорюємо
Номер слайду 3
Пригадайте кілька життєвих ситуацій, коли спільна праця (командна робота) давала кращі результати та приносила більше задоволення, ніж тоді, коли доводилося працювати наодинці. Творимо та співпрацюємо
Номер слайду 4
За допомогою інтернету організовують спільну діяльність у науковій, навчальній, творчій чи комерційній сферах. Лікарі, бухгалтери, вболівальники, письменники та ін. об’єднуються у групи за інтересами за допомогою спеціальних сайтів, месенджерів, електронної пошти, соціальних мереж. Це можуть бути працівники однієї установи чи учні школи, їхні колеги чи друзі з інших країн і організацій. Вони обмінюються ідеями, коментують повідомлення, спільно виконують проєкти.
Номер слайду 5
Розпочинаємо роботу Спочатку необхідно зареєструватися на відповідному сайті та створити свій акаунт (обліковий запис). Для цього використовують адресу електронної пошти, пароль та нік. Прізвище та ім’я варто вказувати тільки в захищених середовищах для співпраці, наприклад Google-документах, Classroom, які використовуються у школі для навчання.
Номер слайду 6
1. Переглянь значки додатків. Які з них тобі уже відомі? Розкажи про них.2. Які зацікавили найбільше? Чому?Пригадаймо
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Авторським правом у інтернеті є захищені статті, документи, зображення, відео тощо. Автор має право отримувати різну вигоду від свого матеріального чи інтелектуального продукту. Тому користуватися цим продуктом чи поширювати можна тільки з дозволу власника. Так само необхідно вказувати авторство власних робіт. Авторське право
Номер слайду 9
Поділіться думками щодо спільної роботи. Яких правил необхідно дотримуватися під час спільної діяльності в інтернеті, щоб отримати бажаний результат і не розчаруватися? Плагіат — використання чужого твору без посилання на автора. Обговорюємо
Номер слайду 10
Створіть плакат про здоровий спосіб життя в додатку Google Jamboard. Як працювати в додатку, розгляньте на схемі на с. 26. Об’єднайтесь у групи по 3–4 учні. Розподіліть між групами аркуші (фрейми). Номер аркуша відповідає номеру групи. Домовтесь у групах про зміст плаката, хто який фрагмент створюватиме та в якій частині фрейму. Творимо та співпрацюємо
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Хто у вашій групі був лідером? Які дії він виконував?Обговорюємо
Номер слайду 13
Добери прислів’я про співпрацю. Один у полі не воїн. Один дуб у полі — не ліс. Всі за одного, один за всіх Семеро одного не ждуть. Гуртом добре й батька бити. Гуртом можна і море загатити. Гурту і вовк не страшний. Виконуємо
Номер слайду 14
Якби тобі довелося співпрацювати з однолітками з інших країн, то які спільні проблеми ви б спробували вирішувати?Запиши кілька ідей. Чим ви могли б допомогти одне одному?Підприємливість