Календарне планування 4 клас ІІ семестр

Про матеріал
Календарні плани складено згідно до наказу МОН № 948 від 05.08.2016 року «Про затвердження змін до навчальних програм для 1 – 4 класів загальноосвітніх навчальних закладів».
Перегляд файлу

 

 

Календарне  планування

для 4 класу ІІ семестр

(2019 – 2020 навчальний рік)

 

Я у світі (Н.М.Бібік)

Образотворче мистецтво (М.І.Резніченко, С.К.Трач)

Природознавство (Т.Г.Гільберг, Т.В.Сак)

Трудове навчання ( Н.В.Котелянець, О.В.Агєєва)

Літературне читання (В.О.Науменко)

Українська мова (М.С.Вашуленко, С.Г.Дубовик)

Математика (М.В.Богданович, Г.П.Лишенко)

Фізична культура

 

 

  

17

 

 

 

 

   18

 

19

 

 

20

 

 

21

 

22

 

23

 

 

24

 

 

 

25

 

 

26

 

27

 

 

28

 

 

29

 

30

 

 

31

 

32

 

 

33

 

34

  

   35

 

 

 

17

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

21

 

 

 

22

 

 

 

23

 

 

 

 

 

24

 

 

 

25

 

 

26

 

 

 

27

 

28

 

 

 

 

29

 

 

 

 

30

 

 

 

 

 

31

 

 

 

 

32

 

 

 

 

33

 

 

 

 

34

 

 

 

35

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

32

 

33

 

34

 

35

 

36

 

37

 

38

 

39

 

40

 

 

41

 

 

42

 

 

43

 

 

44

 

 

 

45

 

46

 

47

 

 

48

 

 

 

49

 

50

 

51

 

52

 

 

53

 

54

 

 

55

 

 

56

 

57

 

58

 

59

 

60

 

61

 

62

 

 

63

 

 

64

 

65

 

66

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

18

 

 

 

19

 

 

20

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

24

 

 

 

25

 

 

 

26

 

 

 

 

 

27

 

 

 

 

 

28

 

29

 

 

 

 

30

 

 

 

 

31

 

 

 

 

 

32

 

 

 

 

33

 

 

 

 

34

 

 

 

 

 

35

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

47

 

 

48

 

 

49

 

 

50

 

 

51

 

 

52

 

 

53

 

 

 

54

 

 

55

 

 

56

 

57

 

58

 

59

 

 

60

 

 

61

 

 

62

 

 

 

63

 

 

 

64

 

 

65

 

 

66

 

 

67

 

 

 

68

 

 

69

 

70

 

71

 

72

 

73

 

 

 

 

74

 

 

75

 

 

76

 

 

 

77

 

 

78

 

 

79

 

80

 

 

81

 

 

82

 

 

83

 

 

 

84

 

 

85

 

 

86

 

 

87

 

 

 

88

 

 

 

89

 

 

90

 

 

91

 

 

 

92

 

 

 

93

 

 

 

94

 

 

95

 

 

    96

 

 

97

 

 

98

 

99

 

 

100

 

101

 

 

102

 

 

 

103

 

104

 

105

 

 

 

106

 

 

107

 

 

108

 

 

 

109

 

 

 

110

 

 

111

 

112

 

 

113

 

114

 

 

115

 

116

 

 

117

 

118

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

63

 

64

 

 

65

 

 

 

66

 

 

67

 

 

 

 

68

 

 

69

 

70

 

 

71

 

 

72

 

 

73

 

 

 

74

 

 

75

 

 

76

 

 

 

77

 

78

 

 

79

 

 

80

 

81

 

 

82

 

 

83

 

 

84

 

85

 

 

 

86

 

 

87

 

 

88

 

 

89

 

90

 

 

 

91

 

 

92

 

 

93

 

 

94

 

 

95

 

96

 

 

 

97

 

 

98

 

 

 

99

 

 

100

 

 

101

 

 

 

102

 

 

 

103

 

 

104

 

 

105

 

 

106

 

 

107

 

108

 

 

109

 

 

110

 

 

111

 

 

112

 

 

113

 

114

 

 

 

115

 

 

116

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

63

 

 

64

 

 

65

 

 

 

 

66

 

 

67

 

 

 

68

 

 

69

 

 

70

 

 

71

 

 

72

 

 

 

73

 

 

74

 

 

75

 

 

 

76

 

 

77

 

 

78

 

 

 

79

 

 

80

 

 

81

 

 

82

 

 

83

 

 

 

84

 

 

85

 

 

86

 

 

87

 

 

88

 

 

 

89

 

 

90

 

 

91

 

 

 

92

 

    93

 

 

 

94

 

 

 

95

 

 

96

 

 

 

97

 

 

98

 

 

 

99

 

 

100

 

 

 

101

 

 

102

 

 

103

 

 

104

 

 

 

105

 

 

106

 

 

 

107

 

 

 

108

 

 

109

 

 

110

 

 

111

 

 

112

 

 

113

 

 

 

114

 

 

 

115

 

 

 

116

 

 

 

117

 

 

 

118

 

 

119

 

 

 

120

 

 

121

 

 

 

122

 

 

 

123

 

 

 

124

 

 

 

125

 

 

 

 

126

 

 

 

127

 

 

 

 

128

 

 

129

 

 

130

 

 

 

131

 

 

132

 

133

 

134

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

47

 

 

 

 

48

 

 

 

49

 

 

 

50

 

 

 

 

51

 

 

 

52

 

 

 

 

53

 

 

 

 

54

 

 

 

 

55

 

 

 

 

56

 

 

 

 

 

57

 

 

 

 

58

 

 

 

 

 

 

59

 

 

 

 

 

60

 

 

 

 

 

61

 

 

 

 

 

62

 

 

 

 

63

 

 

 

 

 

64

 

 

 

 

65

 

 

 

 

66

 

 

 

67

 

 

 

 

68

 

 

 

69

 

 

 

 

70

 

 

 

 

71

 

 

 

 

72

 

 

 

 

73

 

 

 

 

 

74

 

 

 

 

75

 

 

 

 

 

76

 

 

 

 

 

77

 

 

 

 

 

78

 

 

 

 

79

 

 

 

 

80

 

 

 

 

81

 

 

 

 

82

 

 

 

 

83

 

 

 

 

84

 

 

 

 

85

 

 

 

 

86

 

 

 

 

87

 

 

 

 

88

 

 

 

 

89

 

 

 

 

90

 

 

 

91

 

 

 

 

 

92

 

 

 

 

 

93

 

 

 

94

 

 

 

95

 

 

 

 

 

96

 

 

 

97

 

 

 

98

 

 

 

99

 

 

100

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я у світі

Чому виникають конфлікти? Як налагодити хороші взаємини? Практична робота. Складання правил ведення дискусії. Дискусія «Чим відрізняється стійкість від упертості?».

 

Чи варто бути правдивим?  

 

Культура спілкування.

 

Я – українець

Україна – незалежна, демократична, правова держава. Конституція України(ст.10, ст. 20, ст. 67).

 

Національні  символи України.

 

Державні символи України.

 

Практична робота. Проведення конкурсу  малюнків «Свята нашої держави».

 

Моделювання різних соціальних ролей (учень-вчитель-директор школи-продавець-екскурсовод-водій-міліціонер і т.д.).

 

Приклади правопорушень серед дітей і юридична відповідальність за їх скоєння.

 

Культурна спадщина народу.

 

Навчальний проект (груповий) «Сім чудес України»,

 

Я – європеєць

Україна на карті світу. Найбільші українські спільноти в інших країнах світу.

 

Європейський Союз – співтовариство народів Європи.

 

Навчальний проект (груповий, за вибором учнів). Подорожуємо країнами світу

 

Волонтерство як добровільна суспільно корисна діяльність.

 

Практична робота. Складання листа до ровесника-іноземця про свою країну.

 

У кожному куточку світу — свої традиції та звичаї .

 

Охорона довкілля — спільна справа всіх землян.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

Образотворче мистецтво

                           Образи природи, тварин, людей

у мистецтві

Фантастичні та реалістичні образи в мистецтві. Ознайомлення з графічною технікою штампування. Виготовлення кліше (картон, гумка, морква, картопля). Створення ком­позиції «Невідома планета».

 

Зображення явищ природи, глибини простору в пейзажі. Засоби створення художнього образу у пейзажі. Свідомий вибір формату, положення аркуша, межі зламу простору (вище, нижче на аркуші). Виконання композиції «Караван у пустелі».

 

Пропедевтичні відомості про ілюзорне зближення паралельних горизонтальних ліній, що йдуть у глибину (річка, доріжка тощо). Передавання плановості  відкритого простору за допомогою кольору та тону. Створення композиції «Морські фантазії».

 

Актуалізація знань про колір як засіб вираження настрою у пейзажі. Усвідомлення залежності колірної гами від кольору неба. Виконання композиції «Свято весняної приро­ди». 

 

Казкові звірі та істоти у творах образотворчого мистецтва. Трансформація форми як засіб створення фантастичного образу. «Космічні прибульці» (пластилін).

 

Виражальні засоби під час створення образів фантастичних істот за мотивами творів народних художників. Виконання компо­зиції «Фантастична істота»(пластилін).

 

Образи тварин у творах художників-анімалістів. Поняття  “пропорції”, “динаміка”, “статика”. Зображення фігури тварини (на площині чи в обємі) у статичному або динамічному станах. зображення фігури тварини в композиції «Мій чотирилапий друг».

 

Портрет як художній образ. Засоби створення виразного портрету казкового образу. Виконання портрету казкового героя.

 

Зображення людини у статичному та динамічному станах. Ви­конання композиції «Веселі старти». 

 

Узагальнення і систематизація вивченого. Виставка творчих робіт учнів.

 

Образ рідного краю у мистецтві

Ознайомлення з художніми традиціями рідного краю.

Створення композиції «Український рушничок». 

 

Особливості природного середовища  рідного міста (села).  Розвиток спостережливості, зорової пам’яті, вміння сприймати красу природи  рідного краю та  відтворювати її на площині. Виконання композиції «Мій рідний край».

 

Особливості архітектури рідного міста (села). Важливість збереження памяток архітектури. Значення вибору формату для створення виразної врівноваженої композиції. Виконан­ня композиції «Садки цвітуть». 

 

Зв’язок архітектури з природним середовищем. Уявлення про ландшафтну архітектуру. Вибір колірної гами, художньої техніки та манери зображення, визначення композиційного центру під час створення пейзажу. Виконання композиції «Вулиця рідного села».

 

Розширення уявлень про роботу художника-дизайнера. Ознайомлення з поняттям малих архітектурних форм (ліхтарі, альтанки, фонтани, лави тощо). Виконан­ня композиції «Святкове місто».

 

Різноманітність форм металевих виробів. Поняття про ковальське та ливарське мистецтво.  Розвиток навичок створювати ажурні витинанки. Виконання композиції «Ме­талеве мереживо. Чудо-дзвіночки».

 

Поняття про оформлення вітрин як один з різновидів прикладного мистецтва.  Прийоми групування предметів різних за розміром та кольором. Створення дизайну вітрини магазину. 

 

Створення святкового настрою за допомогою  кольору та декору у багатоплановій тематичній композиції. Виконання композиції «Україна – моя Батьківщина».

 

Узагальнення і систематизація вивченого. Виставка творчих робіт учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Природознавство

Природа материків і океанів (продовження)

Особливості природи материків Землі. Північна Америка.

 

Рослинний  і тваринний світ Північної  Америки.

 

Особливості природи материків Землі. Південна Америка.

 

Рослинний  і тваринний світ Південної  Америки.

 

Особливості природи материків Землі. Австралія.

 

Рослинний  і тваринний  світ  Австралії.

 

Особливості природи материків Землі. Антарктида.

 

Рослинний і тваринний світ Антарктиди.

 

Навчальний проект ««Цікавий світ материків, на який я хочу потрапити»»

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.  Контрольна робота.

 

Аналіз контрольної роботи. Урок – подорож материками

 

                                    Природа України

Україна на карті світу. Карта України. Практична робота. Позначення  на контурній карті столиці та міст України.

 

Форми земної поверхні. Рівнини і гори в  Україні  і в своєму краї. Практична робота.  Позначення на контурній карті основних форм земної поверхні.

 

Корисні копалини України, їх види.

 

Природне паливо та його запаси в Україні.

 

Водойми України, їхнє  використання та значення. Рівнинні та гірські річки.

 

Природні та штучні водойми  (річки, озера, ставки, водосховища, болота, моря, джерела). Практична робота. Позначення на контурній карті основних водойм України.

 

Чорне море.

 

Азовське море.

 

Використання і охорона природних багатств водойм.

 

Навчальна екскурсія «Ознайомлення з формами рельєфу, водоймами  рідного краю».

 

Ґрунти України. Охорона ґрунтів.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.  Контрольна робота.

 

Аналіз контрольної роботи. Природні зони України. Карта природних зон.

 

Мішані ліси.

 

Лісостеп.

 

Степ.

 

Гори Карпати.

 

Кримські гори.

 

Заповідні території та охорона природи в Україні.

 

Навчальна екскурсія «Ознайомлення з рослинним і тваринним світом рідного краю»

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.  Контрольна робота.

 

Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого.

 

Навчальний проект  «Добра справа для природи».

 

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Трудове навчання

Плетіння

Способи плетіння зі стрічок, товстих ниток, шнурів. Основні прийоми роботи та послідовність виготовлення виробів технікою плетіння. Практична робота.  Плетіння браслета з ниток.

 

Основні прийоми роботи та послідовність виготовлення виробів технікою плетіння. Практична робота. Виготовлення ляльки-мотанки технікою плетіння. 

 

Основні прийоми роботи та послідовність виготовлення виробів технікою плетіння. Практична робота «Закладка»

 

Основні прийоми роботи та послідовність виготовлення виробів технікою плетіння. Практична робота «Килимок»

 

Вишивання

Оздоблення виробів технікою вишивки. Матеріали, інструменти та пристосування для оздоблення виробів вишивкою. Основні прийоми роботи технікою вишивки. Витягування нитки з основи. Шов «вперед голка». Послідовність виготовлення виробів технікою вишивки.

Практична робота. Оздоблення серветки шовом «уперед голкою».

 

Ознайомлення з ручними швами. Вишивання. Оздоблення серветки швом  «назад голку». Практична робота. Оздоблення серветки швом «назад голку».

 

Об’ємна аплікація з тканини та ґудзиків

Послідовність виготовлення об’ємної аплікації на тканині з використанням ґудзиків, леліток та бісеру. Пришивання ґудзиків на ніжці.

Практична робота: виготовлення об′ємної аплікації з тканини із використанням ґудзиків.

 

Послідовність виготовлення об′ємної аплікації на тканині з використанням ґудзиків. Пришивання ґудзиків. Практична робота: виготовлення об′ємної аплікації з тканини.

 

Послідовність виготовлення об′ємної аплікації на тканині з використанням ґудзиків. Пришивання ґудзиків. Практична робота: виготовлення найпростішої м′якої іграшки.

 

Послідовність виготовлення об′ємної аплікації на тканині з використанням ґудзиків. Пришивання ґудзиків. Практична робота: виготовлення найпростішої м′якої іграшки (продовження).

 

Об′ємні фігури з дроту

М′який (одножильний) дріт. Властивості дроту. Згинання дроту. Закручування дроту на циліндричну основу. Послідовність виготовлення об’ємних виробів із дроту. Практична робота: виготовлення об’ємних виробів із дроту.

 

Дизайн, оформлення та оздоблення виробів

Проект «Декорування великодніх яєць».

 

Загальні відомості про дизайн, оформлення та оздоблення виробів. Техніки, матеріали, інструменти та пристосування для оформлення та оздоблення  виробів. Практична робота. Виготовлення  та оздоблення рамки для фото.

 

Оформлення та оздоблення виробів раніше засвоєними техніками та відомими матеріалами. Практична робота. Оформлення та оздоблення виробів.

 

Пап’є-маше

Ознайомлення з технікою пап’є-маше. Матеріали, інструменти та пристосування для виготовлення виробу технікою пап’є-маше.  Послідовність виготовлення виробів технікою пап’є-маше. Практична робота Виготовлення декоративної тарілочки.

 

Послідовність виготовлення виробів технікою пап’є-маше. Практична робота Виготовлення декоративної чашки, вази (на вибір)

 

Самообслуговування

Оздоблення одягу та взуття. Техніки, матеріали, інструменти та пристосування для оздоблення одягу та взуття. Практична робота. Оздоблення макетів моделей одягу та взуття з  картону.

 

Оздоблення одягу та взуття. Техніки, матеріали, інструменти та пристосування для оздоблення одягу та взуття. Практична робота. Оздоблення макетів моделей одягу та взуття з  картону.

 

Екскурсія

Ознайомлення з різними видами людської діяльності та професіями, з  загальними правилами безпеки життя, обладнанням, організацією праці, готовими виробами. Підсумок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

Літературне читання

У КРАЇНІ ДИТИНСТВА

Вступ  до теми. Жанри прози. Оповідання. Великі питання  маленької дівчинки. Іван Сенченко «Скажіть, будь ласка».

 

Життя і творчість Бориса Грінченка. Випадок із дитинства. Б.Грінченко «Ксеня» (уривок).

 

Випадок із дитинства. Б.Грінченко «Ксеня» (продовження). Читання в особах.

 

Урок позакласного читання. Світ дитинства у творах Всеволода Нестайка

 

Життя і творчість Всеволода Нестайка. Урок чесності. Всеволод Нестайко. «Троє за парканом» (скорочено).

 

Урок чесності. Всеволод Нестайко. «Троє за парканом» (скорочено).

 

Життя і творчість Михайла Слабошпицького. Пернатий друг. Михайло Слабошпицький «Славко і жако»  (скорочено).

 

Пернатий друг. Михайло Слабошпицький «Славко і жако»  (продовження). Читання в особах.

 

Пернатий друг. Михайло Слабошпицький «Славко і жако»  (продовження). Складання плану твору.

 

Життя і творчість Василя Чухліба. В.Чухліб «Гойдарики».

 

Цікаві події.  В. Чухліб «Дикі каченята». Читання в особах.

 

Урок позакласного читання. Зимова казка.

 

Життя і творчість Олеся Донченка. Повість. Літературний портрет. О.Донченко «Лісничиха. Дівчинка над струмком».

 

Літературний портрет. О.Донченко «Лісничиха. Дівчинка над струмком» (продовження) (уривок напам’ять).

 

Літературний портрет. О.Донченко «Лісничиха. На лісовій галявині» (скорочено).

 

Літературний портрет. О.Донченко «Лісничиха. На лісовій галявині» (продовження). Поділ тексту на частини. Складання продовження твору.

 

Життя і творчість Олександра Довженка. Життя і внутрішній світ героя твору. Олександр Довженко «Зачарована Десна» (уривки).

 

Життя і внутрішній світ героя твору. Олександр Довженко «Зачарована Десна» (продовження).

 

Спомини про дитинство. Олександр Довженко «Зачарована Десна» (продовження). Створення сценарію кінофільму.

 

Урок позакласного читання. Літаючі мрії. Сашко Дерманський  «Мрія Маляки» (уривок).

 

Життя і творчість Олександра Дерманського. Дивовижний гість. О.Дерманський «Чудове чудовисько»: «Чемпіон з баранців».

 

Дивовижний гість. О.Дерманський «Чудове чудовисько»: «Чемпіон з баранців» (продовження). Читання в особах.

 

Леся Воронина «Пригоди голубого папуги».

 

Леся Воронина «Пригоди голубого папуги» (продовження).

 

Маряна Савка «Казка про Старого Лева».

 

Ірен Роздобудько «Я зніматимусь в кіно».

 

Повтори і пригадай. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «У країні дитинства». Контрольна робота №5. Аудіювання (письмово).

 

У КРАЇНІ ГУМОРУ

Урок позакласного читання. Майстер веселого цеху — Грицько Бойко.

 

Вступ до теми. Життя і творчість Грицька Бойка. Г.Бойко «Хвастунець», «Відпочити ніколи».

 

Гумористичні твори. Жартівливі вірщі. Г.Бойко «Викрутився», «Де Іванко?». Складання веселої розповіді про випадок із власного життя.   

 

Життя і творчість Ірини Жиленко. І.Жиленко «Павучок – рудий бочок».

 

Життя і творчість Івана Світличного. І.Світличний «Я їм про Хому, а вони про Ярему».

 

Кумедна ситуація. Я.Бжехва «Стонога». Порівняння творів.

 

Життя і творчість Остапа Вишні. Гумористичні оповідання. О.Вишня «Бекас».

 

Життя і творчість Григора Тютюнника. Кумедний випадок із рибальського життя. Г.Тютюнник «Біла мара».

 

Урок позакласного читання. Великий український байкар Леонід Глібов.

 

Кумедний випадок із рибальського життя. Г.Тютюнник «Біла мара» (продовження). Поділ тексту на частини, складання плану.

 

Кумедний випадок із рибальського життя. Г.Тютюнник «Біла мара» (продовження). Розігрування сценки за  твором.

 

Тетяна Стус «Як пасує краватка, або Чому не всі поросята брудні».

 

Повтори і пригадай. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «У країні гумору».

 

Контрольна робота № 6. Навички читання мовчки (письмово).

 

У КРАЇНІ ЗНАНЬ

Вступ до теми. Твори з науковою інформацією.  Г.Черінь «Мусим вчитись – я і ти…». А.Давидов «Свідки минулих епох» (скорочено).

 

Таємниці відкриваються допитливим. А.Давидов «Свідки минулих епох» (продовження).

 

Урок позакласного читання. Школа добрих учинків (за творами Василя Сухомлинського).

 

Таємниці відкриваються допитливим. . А.Давидов «Свідки минулих епох» (продовження). Поділ тексту на частини за поданим планом і переказування тексту.

 

Паола Утевська – автор науково-художніх творів. Як виникла писемність? Паола Утевська «Гості з далеких берегів» (скорочено).

 

Як виникла писемність? Паола Утевська «Гості з далеких берегів» (продовження). Поділ тексту на частини, переказ за планом.

 

Життя і творчість Антіна Лотоцького. А.Лотоцький «Ольга Перевізниківна» (скорочено).

 

Історичні оповідання. А.Лотоцький «Ольга Перевізниківна» (продовження).

 

Історичні оповідання. А.Лотоцький «Ольга Перевізниківна» (продовження). Поділ тексту на частини.

 

Життя і творчість Віктора Близнеця. Повість-казка. В.Близнець «Земля світлячків» (уривки).

 

Урок позакласного читання. Подорож у країну квітів.

 

Пригоди і дива у повісті-казці. Думки героїв твору. В.Близнець «Земля світлячків» (продовження).

 

Галина Ткачук «Нерозмінна монета».

 

Повтори і пригадай. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «У країні знань».

 

Контрольна робота № 7. Робота з літературним твором  (письмово).

 

У КРАЇНІ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Микола Носов «Мишкова каша» (скорочено).

 

М.Носов «Мишкова каша» (продовження).

 

М.Носов «Мишкова каша» (продовження). Читання в особах. Контрольна робота № 8. Навичка читання вголос (усно).

 

Урок позакласного читання. Казка Г. К. Андерсена «Снігова королева».

 

Повість-казка. Життя і творчість Льюїса Керролла. Л.Керролла «Аліса в країні чудес».

 

Подорож із реального світу в казковий.  Л.Керролла «Аліса в країні чудес» (продовження). Відтворення послідовності подій.

 

Підсумкова контрольна робота/ Державна підсумкова атестація.

 

Подорож із реального світу в казковий.  Л.Керролла «Аліса в країні чудес» (продовження). Передбачення послідовності розгортання подальших подій.

 

Алан Мілн. Повість – казка «Вінні – Пух і всі – всі - всі».

 

Алан Мілн. Повість – казка «Вінні – Пух і всі – всі - всі». Поділ повісті – казки на частини. Характеристика героїв.

 

Катерина Бабкіна «Мсьє Жак та квітнева риба».

 

Урок позакласного читання. Твори зарубіжних письменників.

 

Редярд Кіплінг «Приповідка про старого кенгуру».

 

Редярд Кіплінг «Приповідка про старого кенгуру» (продовження).

 

З думкою про літні канікули. А.Костецький «Канікули».

 

Повтори і пригадай. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «У країні світової літератури». Підсумок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Українська мова

Числівник

Загальне уявлення про числівник як частину мови.

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Власна оцінка поведінки героїв прочитаного тексту «Дражнилка».

 

Спостереження за функціональною роллю числівників у мовленні. Написання оголошення.  

 

Практичне ознайомлення з формами родового відмінка числівників 50, 60, 70, 80. Складання речень із числівниками.

 

Узагальнення і систематизація знань і вмінь учнів із розділу «Числівник». Складання усної розповіді про ластівку за фотоілюстраціями та запитаннями.

 

Займенник

Займенник як частина мови. Складання тексту-розповіді про займенник.

 

Особові займенники. Складання речень за малюнками.

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Докладний переказ тексту «Життя в зимовому лісі».

 

Вживання особових займенників у текстах. Складання кінцівки твору.

 

Відмінювання особових займенників. Складання речень зі словами ввічливості.

 

Написання займенників із прийменниками. Форми займенників у 3-ій особі однини і множини в орудному відмінку.

 

Роль займенників у текстах. Узагальнення і систематизація знань і вмінь учнів із розділу «Займенник».

 

Контрольна робота з мовної теми «Числівник», «Займенник».

 

Аналіз контрольної  роботи. Урок розвитку  зв’язного мовлення. Твір-міркування «Чому я люблю Батьківщину».

 

Дієслово

Повторення вивченого про дієслово. Роль дієслів у реченні.

 

Дієслова – синоніми і дієслова-антоніми. Пряме і переносне значення дієслів.

 

Побудова речень з однорідними присудками. Доповнення тексту казки дієсловами.

 

Роль дієслів у текстах-розповідях і текстах-описах.

 

Неозначена (початкова) форма дієслова. Робота з прислів′ями і приказками.

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Стислий переказ тексту «Дві груші й одна».

 

Змінювання дієслів за часами. Складання речень із різними часовими формами дієслів.

 

Змінювання дієслів за числами.

 

Дієслова теперішнього часу. Змінювання дієслів теперішнього часу за числами. Дієслова, вжиті у переносному значенні.

 

Дієслова майбутнього часу. Змінювання дієслів майбутнього часу за числами.

 

Дієслова минулого часу. Змінювання дієслів минулого часу за числами.

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Творчий переказ тексту «Правда буває гірша за неправду».

 

Дієслова на –ся. Вимова і правопис дієслів на –ся.

 

Повторення вивченого про дієслово. Розбір дієслова як частини мови. Узагальнення і систематизація знань і вмінь із розділу «Дієслово».

 

Контрольна робота: диктант.

 

Прислівник

Аналіз контрольної роботи. Прислівник як частина мови. Навчальний діалог.

 

Роль прислівників-синонімів у мовленні. Складання письмової розповіді про веселку.

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Вибірковий переказ тексту «В гостях у весни».

 

Роль прислівників-антонімів у мовленні.

 

Однорідні другорядні члени речення, виражені прислівниками. Складання усного висловлювання за поданим початком.

 

Роль однорідних членів речення, виражених прислівниками. Усне продовження казки.

 

Роль прислівників у художніх та науково-попурярних текстах. Складання письмового опису ранньоквітучої рослини (на вибір).

 

Правопис найуживаніших прислівників. Робота з афоризмами і народними прикметниками.

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір з обґрунтуванням власної думки «Моя улюблена телепередача».

 

Порівняльна характеристика прислівників з іншими частинами мови. Узагальнення і систематизація знань і вмінь учнів із розділу «Прислівник».

 

Контрольна робота з мовної  теми «Дієслово», «Прислівник».

 

Повторення вивченого в 1-4 класах

Аналіз контрольної  роботи. Повторення вивченого про текст, основну думку тексту, заголовок.

 

Повторення вивченого про звуки мовлення, позначення їх буквами. Звуко-буквений аналіз слів. Усний переказ тексту.

 

Повторення вивченого про спільнокореневі слова, будову слів. Складання розповіді за поданими словами.

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір з обґрунтуванням своєї думки «Моя заповітна мрія».

 

Контрольна робота: диктант.

 

Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого про частини мови. Розбір речень за частинами мови.

 

Повторення вивченого про види речень за метою висловлювання та інтонацією. Однорідні члени речення.

 

Підсумкова контрольна робота/ Державна підсумкова атестація.

 

Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого про функціональне значення в мовленні різних частин мови.

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Докладний переказ тексту «Біла пір՚їнка».

 

Контрольна робота: списування.

 

Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого про зв′язок слів у реченні. Виконання навчальних і контрольних завдань.

 

Узагальнення знань учнів. Виконання навчальних і контрольних завдань.

 

Узагальнення знань учнів. Складання усної розповіді про літні канікули. Виконання навчальних і контрольних завдань. Підсумок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика

Множення і ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове число

Множення на одноцифрове число

Множення у випадку кількох нулів у першому множнику. Розв'язування задач із двома буквеними даними.

 

Множення багатоцифрових чисел, які закінчуються нулями Задачі на спільну роботу.

 

Множення одноцифрового числа на багатоцифрове. Знаходження значень виразів на сумісні дії різного ступеня. Задачі на спільну роботу.     

 

Площа фігури. Одиниці вимірювання площі.

Площа фігури. Ква­дратний сантиметр. Задачі на спільну роботу.

 

Правило обчислення площі прямокутника та його застосування. Знаходження  значень виразів на сумісні дії. Зада­чі  на спільну роботу.

 

Обчислення площі прямокутника. Розв’язування задач, пов’язаних із площею прямокутника.

 

Одиниці вимірювання площі. Задачі, які включа­ють дії над величинами, вираженими одиницями площі.

 

Обчислення площі прямокутних ділянок за планом. Розв’язування задач. Самостійна робота.

 

Знаходження довжини сторони прямокут-ника за даною площею та відомою стороною. Дії з іменованими числами.

 

Обчислення площі фігур за допомогою палетки. Задачі, пов'язані з площею прямокутника. Складання й обчислення виразів.

 

Контрольна робота.

 

Ділення на одноцифрове число

Аналіз контрольної роботи. Дія ділення. Властивості частки. Задачі,що розв’язуються дією ділення.

 

Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові числа (загальний випадок). Ускладнені задачі на зведення до одиниці.

 

Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Дії  з іменованими числами. Задачі на зведення до одиниці.

 

Перевірка ділення множенням. Розв’язування рівнянь. Ускладнені зада­чі на зведення до одиниці.

 

Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові у випадку, якщо частка містить всередині нуль. Елементи прямокутного паралелепіпеда. Розв’язування задач.

 

Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові у випадку, якщо частка містить всередині нуль. Розв’язування задач.

 

Ділення багатоцифрових чисел, що закінчуються нулями, на одноцифрове число. Розв’язування задач.

 

Ділення складених іменованих чисел на одноцифрові. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач.

 

Ділення складеного  іменованого числа на просте іменоване число. Розв’язування задач.

 

Повторення порядку виконання арифметичних дій. Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на зустрічний рух.

 

Усне ділення круглих багатоцифрових чисел на одноцифрові. Задачі на рух. Самостійна робота.

 

Обчислення значень виразів на сумісні дії. Обчислення значень виразів із буквою. Задачі на зустрічний рух.

 

Ділення багатоцифрових чисел на 10, 100, 1000 з остачею. Задачі на спільну роботу.

 

Контрольна робота.

 

Дроби

Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого про частини. Задачі на знаходження частини числа і числа за його частиною. Порівняння частин.

 

Поняття «дріб». Чисель­ник і знаменник дробу. Складені задачі, які включають знаходження частини числа.

 

Читання і запис дробу. Знаходження дробу від числа. Задачі на знахо­дження дробу від числа.

 

Дроби, які дорівнюють одиниці. Побудова відрізків. Задачі на знахо­дження дробу від числа.                                                                              

 

Знаходження числа за величиною його дробу. Дії з іменованими числами. Задачі на знаходження дробу від числа.

Складені задачі, які містять знаходження дробу від числа. Обчислення значень виразів на сумісні дії різного ступеня.

 

Множення  на розрядні числа

Повторення переставно­го та сполучного законів множення. Зображен­ня круглого числа у вигляді добутку, один із множників якого виражений одиницею з нулями.

 

Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Розв’язування задач.

 

Письмове множення багатоцифрових чисел на розрядні числа. Розв’язування рівнянь. Підготовка до розв’язування задач на пропорційне ділення.

 

Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення.

 

Складання і розв’язування задач на пропорційне ділення. Розв’язування рівнянь та нерівностей.

 

Ділення на розрядні числа

Усне ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа.  Повторення  ділення з остачею. 

 

Ділення з остачею на двоцифрове число. Усне ділення круглих чисел на розрядні числа. Розв’язування рівнянь і задач.

 

Письмове ділення трицифрових чисел на розрядні числа з остачею. Задачі на пропорційне ділен­ня.

 

Письмове ділення трицифрових чисел на розрядні числа з остачею.   Розв’язування  і порівняння задач.

 

Ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Задачі на рух. Самостійна робота.

 

Ділення багатоцифрових чисел на розрядні (у частці нулі всередині і вкінці). Розв’язування рівнянь. Задачі з буквеними даними.

 

Ділення чисел, що закінчуються нулями. Ділення іменованих чисел. Розв'язування задач.

 

Контрольна робота.

 

Множення і ділення на двоцифрове число

Множення на двоцифрове число

Аналіз контрольної роботи. Письмове  множення двоцифрових чисел на двоцифрові. Зада­чі на знаходження числа за двома різницями.

 

Письмове множення трицифрових чисел на двоцифрові. За­дачі на знаходження числа за двома різницями.

 

Письмове множення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями.

 

Множення складених іменованих чисел на двоцифрові чи­сла. Розв’язування і порівняння задач.

 

Знаходження значень виразів на сумісні дії різного ступеня. За­дачі на знаходження числа за двома різницями.

 

Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифро­ві. Складання і розв’язування задач на зустрічний рух.

 

Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифро­ві виду 1578•403. Задачі на рух і на знаходження площі.

 

Ділення на двоцифрове число

Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові без остачі та  з оста­чею. Задачі на знаходження середнього арифметичного.

 

Письмове ділення з остачею трицифрових чисел на двоцифрові, якщо часта двоцифрова. За­дачі на знаходження середнього арифметичного.

 

Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Розв’язування рівнянь. Задачі на знаходження середнього арифметичного.

 

Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові (загальний випадок). За­дачі на знаходження середнього арифметичного.

 

Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Розв'язування задач.

 

Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Обчислення значень виразів із буквою. За­дачі на знаходження середнього арифметичного

 

Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові, якщо частка містить нулі. Задачі на зведення до одиниці.

 

Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові, якщо частка містить нулі в кінці. Задачі з буквеними даними.

 

Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові з остачею, якщо частка містить нуль одиниць. Задачі на спільну роботу.

 

Ділення складених іменованих чисел на двоцифрові числа. Обчислення значень виразів на сумісні дії різного ступеня. Розв’язування задач.

 

Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Розв’язування рівнянь . Задачі на спільну роботу.

 

Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Ділення  іменованих чисел. Розширені задачі на зведення до одиниці. Самостійна робота.

 

Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Дії з іменованими числами. Складання і розв’язування рівнянь.

 

Письмове ділення багатоцифрових чисел на трицифрові числа (ознайомлення). Задачі на зустрічний рух. Складання і розв’язування задач. Контрольна робота: усні обчислення (математичний диктант).

 

Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

Підсумкова контрольна робота/ Державна підсумкова атестація.

 

Аналіз контрольної роботи. Натуральний ряд чисел. Будова натурального числа в десятковій системі числення. Порівняння чисел.

 

Додавання і віднімання. Закони додавання та властивості різниці.

 

Множення. Закони множення.

 

Ділення. Властивості частки.

 

Підсумковий урок за рік. Повторення матеріалу та узагальнення матема­тичних знань учнів.

 

 

 

 

 

 

Фізична культура

Основи знань з фізичної культури. Вправи для оволодіння навичками пересувань

Фізичне виховання у Запорізькій Січі. Організовуючі вправи. Комплекс ЗРВ в русі. Вправи для розвитку сили. Лазіння по вертикальному канату у три прийоми. Естафети з лазінням та перелізанням.

 

Організовуючі вправи. Комплекс ЗРВ в русі. Вправи для розвитку сили. Лазіння по вертикальному ка­нату у три прийоми. Естафети з лазінням і перелізанням.

 

Організовуючі вправи. Комплекс ЗРВ в русі. Вправи для розвитку координації. Лазіння по вертикаль­ному канату у три прийоми. Рухлива гра «Естафета по колу».

 

Організовуючі вправи. Комплекс ЗРВ для формування правильної постави. Різновиди ходьби та бігу. Лазіння по вертикальному канату у три прийоми. Рухлива гра «Естафета по колу».

 

Організовуючі вправи. Комплекс ЗРВ для формування правильної постави. Різновиди ходьби та бігу. Лазіння по горизонтальному канату. Рухлива гра «На­ступ».

 

Організовуючі вправи. Комплекс ЗРВ для формування правильної постави. Вправи на релаксацію. Різновиди ходьби та бігу. Лазіння по горизонтальному канату. Рухлива гра «На­ступ».

 

Організовуючі вправи. Комплекс ЗРВ для формування правильної постави. Різновиди ходьби та бігу. Лазіння по горизонтальному канату. Естафети з лазінням і перелізанням.

 

Організовуючі вправи. Комплекс ЗРВ  для запобігання плоскостопості. Вправи на релаксацію.  Вправи для розвитку сили. Лазіння по вертикальному ка­нату у три прийоми. Рухлива гра «На­ступ».

 

Організовуючі вправи. Комплекс ЗРВ  для запобігання плоскостопості.  Різновиди ходьби та бігу. Подолання лазінням, перелізанням та підповзанням смуги із 5-7 перешкод. Вправи на релаксацію.  Естафети з лазінням та перелізанням.

 

Організовуючі вправи. Комплекс ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Подолання лазінням, перелізан­ням та підповзанням смуги із 5-7 перешкод. Естафети з лазінням та перелізанням.

 

Організовуючі вправи. Комплекс ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Подолання лазінням, перелізан­ням та підповзанням смуги із 5-7 перешкод. Вправи на релаксацію.  Естафети з лазінням та перелізанням.

 

Організовуючі вправи. Комплекс ЗРВ в русі. Різновиди ходьби та бігу. Подолання лазінням, перелізан­ням та підповзанням смуги із 5-7 перешкод. Вправи на релаксацію.  Рухлива гра «Естафета по колу».

 

Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики. Стрибкові вправи

Організовуючі вправи. Комплекс ЗРВ на місці з гімнастичною палицею. Вправи на положення тіла у просторі (сіди, упори, виси).Міст” із положення стоячи Танцювальні кроки («бігунець», «голубець»). Рухлива гра «Естафета звірів»

 

Організовуючі вправи. Комплекс ЗРВ на місці з гімнастичною палицею. Вправи на положення тіла у просторі (сіди, упори, виси). Стійка на голові і руках із зігнутими ногами Танцювальні кроки («бігунець», «голубець»). Рухлива гра «Танцювальна фігура, замри!»

 

Організовуючі вправи. Комплекс ЗРВ на місці з гімнастичною палицею. Вправи на положення тіла у просторі (сіди, упори, виси). Міст” із положення стоячи Танцювальні кроки («бігунець», «голубець»). Рухлива гра «Танцювальна фігура, замри!».

 

Організовуючі вправи. Комплекс ЗРВ зі скакалкою. Вправи на положення тіла у просторі (сіди, упори, виси).Міст” із положення стоячи Вис на зігнутих руках. Танцювальні кроки (ритмічні завдання). Рухлива гра «Слухай музику».

 

Організовуючі вправи. Комплекс ЗРВ зі скакалкою. Вправи на положення тіла у просторі (сіди, упори, виси).Стійка на голові і руках із зігнутими ногами Вис на зігнутих руках. Танцювальні кроки (ритмічні завдання). Рухлива гра «Слухай музику».

 

Організовуючі вправи. ЗРВ на місці без предметів. Вправи на положення тіла у просторі (сіди, упори, виси). Вис кутом. Стійка на голові і руках із зігнутими ногами  Рухлива гра «Слухай музику».

 

Організовуючі вправи. ЗРВ на місці без предметів. Вправи на положення тіла у просторі (сіди, упори, виси). Упор на низьких паралельних брусах.  Комбінація із 4 акробатичних елементів.  Рухлива гра «Наступ».

 

Організовуючі вправи. ЗРВ для формування правильної постави біля гімнастичної стінки. Біг по слабопересіченІй місцевості до 1000 м.  Рухлива гра «Фігури».

 

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби. ЗРВ для формування правильної постави біля гімнастичної стінки. Біг із різних вихідних положень. Біг З0 м із високого старту. Рухлива гра «Фігури».

 

Організовуючі вправи. ЗРВ в парах. Біг із різних вихідних положень. Біг З0 м із низького старту. Біг зі зміною лідера. Рухлива гра «Виклик».

 

Організовуючі вправи. ЗРВ на місці без предметів. Біг із подоланням вертикальних і горизонтальних перешкод. «Човниковий біг» 4 х 9 м. Рухлива гра «Займи вільне місце».

 

Організовуючі вправи. ЗРВ на місці без предметів. Вправи для розвитку координації. Біг зі зміною швидкості та напрямку за зоровим сигналом. «Човниковий біг» 4 х 9 м. Рухлива гра «Займи вільне місце».

 

Організовуючі вправи. ЗРВ для профілактики плоскостопості. Вправи для розвитку координації. Стрибки у довжину з розбігу. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Піймай жабу».

 

Організовуючі вправи. ЗРВ для профілактики плоскостопості. Вправи для розвитку координації. Стрибки у довжину з місця, з розбігу. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Піймай жабу».

 

Організовуючі вправи. ЗРВ для профілактики плоскостопості. Вправи для розвитку координації. Стрибки у довжину з розбігу з розбігу 5-7 кроків способом «зігнувши ноги». Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Піймай жабу».

 

Організовуючі вправи. ЗРВ у колі. Різновиди ходьби, бігові вправи. Вправи для розвитку координації. Стрибки у висоту з розбігу способом «переступання», серійні вистрибування з упору присівши.. Рухлива гра «Кружилиха».

 

Організовуючі вправи. ЗРВ для профілактики плоскостопості. Різновиди ходьби. Стрибки у висоту з розбігу способом «переступання», серійні вистрибування з упору присівши. Вправи для розвитку витривалості. Рухлива гра «Кружилиха».

 

Організовуючі вправи. ЗРВ на місці без предметів. Біг із подоланням вертикальних і горизонтальних перешкод. «Човниковий біг» 4 х 9 м. Стрибки зі скакалкою.  Рухлива гра «Займи вільне місце».

 

Вправи для опанування навичками володіння м’ячем

Правила безпеки на заняттях із м'ячем. Організовуючі вправи. ЗРВ для запобігання плоскостопості. Елементи фу­тболу. Зупинка м'яча стегном. Ведення м'яча вивченими способами з обведенням стійок, «вісімкою», по колу. Ру­хлива гра «Слухай сигнал».

 

Організовуючі вправи. ЗРВ для запобігання плоскостопості. Елементи фу­тболу. Зупинка м'яча стегном. Ведення м'яча вивченими способами з обведенням стійок, «вісімкою», по колу. Ру­хлива гра «Слухай сигнал».

 

Організовуючі вправи. ЗРВ для запобігання плоскостопості. Удари вивченими способами на точність. Фінти «відходом», «ударом», «зупинкою». Рухлива гра «У горизонтальну мішень»

 

Організовуючі вправи. ЗРВ для запобігання плоскостопості. Удари вивченими способами на точність. Фінти «відходом», «ударом», «зупинкою». Віднімання м'яча вибиванням у суперника, коли той ру­хається назустріч. Міні-футбол.

 

Організовуючі вправи. ЗРВ для запобігання плоскостопості. Удари вивченими способами на точність. Фінти «відходом», «ударом», «зупинкою». Віднімання м'яча вибиванням у суперника, коли той ру­хається назустріч. Міні-футбол.

 

Організовуючі вправи. ЗРВ з гімнастичними палицями. Вправи для розвитку координації. Елементи гандболу.  Ловіння м'яча двома руками, передачі м'яча однією рукою на місці (в парах, трійках, колі). Рухлива гра «Артбол».

 

Організовуючі вправи. ЗРВ з гімнастичними палицями. Вправи для розвитку координації. Ловіння м'яча двома руками, передачі м'яча однією рукою на місці (в парах, трійках, колі). Рухлива гра «Артбол».

 

Організовуючі вправи. ЗРВ з гімнастичними палицями. Вправи для розвитку швидкості. Ловіння м'яча двома руками, передачі м'яча однією рукою на місці (в парах, трійках, колі). Рухлива гра «Артбол».

 

Організовуючі вправи. ЗРВ з гімнастичними палицями. Вправи для розвитку швидкості. Ведення м'яча правою і лівою рукою. Кидок м'яча зігнутою рукою зверху. Рухлива гра «У горизонтальну мішень».

 

Організовуючі вправи. ЗРВ з гімнастичними палицями. Вправи для розвитку швидкості. Ведення м'яча правою і лівою рукою. Кидок м'яча зігнутою рукою зверху. Рухлива гра «У горизонтальну мішень».

 

Організовуючі вправи. Комплекс ЗРВ. Вправи для розвитку координації. Ведення м'яча правою і лівою рукою. Кидок м'яча зігнутою рукою зверху. Рухлива гра «У горизонтальну мішень».

 

Організовуючі вправи. Комплекс ЗРВ. Вправи для розвитку швидкості. Підки­дання і ловіння малого м'яча після поворотів, присідань, оплесків тощо. Рухлива гра «Слухай сигнал».

 

Організовуючі вправи. Комплекс ЗРВ. Вправи для розвитку швидкості. Підки­дання і ловіння малого м'яча після поворотів, присідань, оплесків тощо. Рухлива гра «Слухай сигнал».

 

Організовуючі вправи. Комплекс ЗРВ. Вправи для розвитку координації. Метання малого м'яча «із-за спини через плече», на дальність із місця. Рухлива гра «Слухай сигнал».

 

Організовуючі вправи. Комплекс ЗРВ.  Вправи на релаксацію. Вправи для розвитку координації. Метання м'яча у вертикальну ціль (мішень 1 х 1 м) на висоті 3 м із відстані 3-4 м на дальність відскоку. Рухлива гра «У горизонтальну мішень».

 

Організовуючі вправи. Комплекс ЗРВ.  Вправи на релаксацію. Вправи для розвитку координації. Метання м'яча у вертикальну ціль (мішень 1 х 1 м) на висоті 3 м із відстані 3-4 м на дальність відскоку. Рухлива гра «Корфбол».

 

Організовуючі вправи. Комплекс ЗРВ в русі. Вправи для розвитку координації. Метання малого м'яча з різних вихідних положень. Рухлива гра «У горизонталь­ну мішень».

 

Організовуючі вправи. Комплекс ЗРВ в русі. Вправи для розвитку координації. Метання малого м'яча з різних вихідних положень. Рухлива гра «У горизонталь­ну мішень».

 

Організовуючі вправи. Комплекс ЗРВ в русі. Туризм. Підготовка спорядження до туристської подоро­жі. Упакування спорядження та укладання рюкзака. Рух у похідному строю, зміна темпу руху. Рухлива гра «Бадмінтон».

 

Організовуючі вправи. Комплекс ЗРВ в русі. Туризм. Комплектація похідної аптечки. Рух у похідному строю, зміна темпу руху. Рухлива гра «Бадмінтон».

 

Організовуючі вправи. Комплекс ЗРВ.  Туризм. Подолання «умовного» болота по купинах, під­лаз та перелаз через повалене дерево. Рухлива гра «Бадмінтон».

 

Організовуючі вправи. Комплекс ЗРВ.  Туризм. Подолання «умовного» болота по купинах, під­лаз та перелаз через повалене дерево. Рухлива гра «Бадмінтон».

 

Організовуючі вправи. Комплекс ЗРВ.  Туризм. Подолання природних перешкод. Рухливі ігри.

 

Підготовчі та загальнорозвивальні вправи. Рухливі ігри. Підсумок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Природознавство, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
17 лютого 2020
Переглядів
1688
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку