Календарне планування складено відповідно до чинних Програм Міністерства освіти і науки України, рекомендованих для загальноосвітніх шкіл.( ІІ семестр) за Типовою освітньою програмою, розроблена під керівництвом Савченко О. Я.
«Українська мова та читання» підручник для 4 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Автори: Вашуленко М. С, Васильківська Н. А.
«Математика» підручник для 4 класу закладів загальної середньої освіти Автори: Скворцова С. О., Онопрієнко О. В.,
«Я досліджую світ» підручник інтегрованого курсу для 4 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) Автори: Гільберг Т. Г
«Інформатика» підручник для 4 класу закладів загальної середньої освіти (авт. Корнієнко М. М., Крамаровська С. М., Зарецька І. Т.)
|
Місяць |
|
|
Назва предмета |
Понеділок 16. 01 |
Вівторок 17. 01 |
Середа 18. 01 |
Українська мова |
Правопис закінчень іменників жіночого роду на -а, -я в орудному відмінку однини |
Правопис закінчень іменників чоловічого роду на -р в орудному відмінку однини |
|
Літературне читання |
|
Фантастичні пригоди у віршованій казці. Василь Симоненко «Подорож у країну Навпаки». |
Фантастичні пригоди у віршованій казці. Василь Симоненко «Подорож у країну Навпаки». |
Математика |
Вивчаємо геометричні фігури на площині |
Вивчаємо геометричні фігури на площині |
Вивчаємо геометричні фігури в просторі |
Я досліджую світ |
Океани і материки Материки, океани та частини світу на географічних картах |
Підводний світ Тихого океану |
Чим цікавий Атлантичний океан |
Назва предмета |
Четвер 19. 01 |
П'ятниця 20. 01 |
|
|||
Українська мова |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Твір-міркування “Чому важливо бути доброю людиною” |
|
|||
Літературне читання |
Підсумок за розділом. Презентація літературних проєктів. |
Робота з дитячою книжкою Твори Всеволода Зіновійовича Нестайка |
|
|||
Математика |
Множимо і ділимо багатоцифрове число на одноцифрове Узагальнюємо знання про арифметичні дії множення і ділення |
Множимо багатоцифрове число на одноцифрове письмово |
|
|||
Інформати ка |
Алгоритми з розгалуженням |
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
Місяць |
|
|||
Назва предмета |
Понеділок 23. 01 |
Вівторок 24. 01 |
Середа 25. 01 |
|||
Українська мова |
Уживання іменників у місцевому відмінку множини з прийменником по |
Діагностувальна робота Списування |
|
|||
Літературне читання |
|
Краса і сила поетичного слова Осінь зачаровує красою. Олександр Олесь «Ліс восени». |
Поетеса Ліна Костенко і її вірші. «Здивовані квіти», «Вже брами літа замикає осінь» (напам’ять) |
|||
Математика |
Ділимо багатоцифрове число на одноцифрове, використовуючи письмовий прийом |
Ділимо багатоцифрове число на одноцифрове, використовуючи письмовий прийом |
Розв’язуємо задачі на знаходження однакової величини за двома сумами |
|||
|
|
|
|
|||||
Я досліджую світ |
Які таємниці приховує Північний Льодовитий океан |
Що приховують глибини Індійського океану |
Перевіряємо свої досягнення |
|||||
Місяць |
|
|||||||
Назва предмета |
Четвер 26. 01 |
П'ятниця 27. 01 |
|
|||||
Українська мова |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнювальний урок із теми «Іменник» |
|
|||||
Літературне читання |
Поет Андрій Малишко. «Дощик» |
Поет Дмитро Павличко. «Дядько дощ». |
|
|||||
Математика |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Розв’язуємо задачі на знаходження однакової величини за двома сумами |
|
|||||
Інформати ка |
Розв’язування задач із використанням алгоритмів із розгалуженням у середовищі Скретч |
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
Місяць |
|
|||||
Назва предмета |
Понеділок 30. 01 |
Вівторок 31. 01 |
Середа 01. 02 |
|||||
Українська мова |
Прикметник як частина мови |
Рід і число прикметників |
|
|||||
|
|
|
|
|||||
Літературне читання |
|
Про письменника Миколу Вінграновського. «Грім». |
Поет Анатолій Качан. «Летючий корабель». |
|||||
Математика |
Знайомимось із задачами на пропорційне ділення |
Досліджуємо задачі на пропорційне ділення |
Множимо кругле число на одноцифрове |
|||||
Я досліджую світ |
Перевіряємо свої досягнення |
Діагностувальна робота з теми «Природа голубої планети» |
Природа материків Аналіз діагностувальної роботи. Євразія – найбільший материк |
|||||
|
Місяць |
|
|
|||||
Назва предмета |
Четвер 02. 02 |
П'ятниця 03. 02 |
|
|||||
Українська мова |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання текстів письмових запрошень |
|
|||||
Літературне читання |
кровірші. Вірші-загадки. |
Робота з дитячою книжкою Твори Анатолія Георгійовича Костецького |
|
|||||
Математика |
Досліджуємо задачі на пропорційне ділення |
Розв’язуємо задачі на пропорційне ділення |
|
|||||
Інформати ка |
Поняття повторення. Алгоритми з повторенням |
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
Місяць
Назва предмета |
Понеділок 06. 02 |
Вівторок 07. 02 |
Середа 08. 02 |
|||
Українська мова |
Правопис прикметників із м’яким кінцевим приголосним основи у різних відмінкових формах |
Діагностувальна робота. Диктант |
|
|||
Літературне читання |
|
Творчість Григорія Фальковича. «Непоспіхом, наспівуючи Баха». |
Фантастично-новорічна пригода. Анатолій Костецький «У сузір’ї гончих псів». |
|||
Математика |
Узагальнюємо задачі на знаходження четвертого пропорційного; на пропорційне ділення |
Розв’язуємо задачі на знаходження однакової величини за двома різницями |
Знайомимось із задачами на знаходження невідомих за двома різницями |
|||
Я досліджую світ |
Які рослини та тварини мешкають на материку Євразія |
Чому Африка – найспекотніший материк землі |
Які рослини і тварини мешкають в Африці |
|||
|
Місяць |
|
|
|||
Назва предмета |
Четвер 09. 02 |
П'ятниця 10. 02 |
|
|||
Українська мова |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Правопис прикметників із м’яким кінцевим приголосну основи у різних відмінкових формах |
|
|||
Літературне Д читання |
іагностувальна робота Читанн голос |
я Підсумок за розділом. Презентація літературних проєктів. |
|
|||
Математика |
Досліджуємо задачі на знаходження невідомих за двома різницями |
Розв’язуємо задачі на знаходження невідомих за двома різницями |
|
|||
Інформати ка |
Алгоритми з повторенням з умовою |
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
Місяць |
|
|||
Назва предмета |
Понеділок 13. 02 |
Вівторок 14. 02 |
Середа 15. 02 |
|||
Українська мова |
Визначення граматичних форм прикметника |
Утворення ступенів порівняння прикметників |
|
|||
Літературне читання |
|
Дивосвіт літературної казки С. Дерманський «Млин» |
А. Туз «Час бажань» |
|||
Математика |
Множимо і ділимо іменовані числа |
Ділимо з остачею |
Досліджуємо задачі на знаходження невідомих за двома різницями |
|||
Я досліджую світ |
Природні умови Північної Америки |
Рослинний і тваринний світ Північної Америки |
Природа Південної Америки |
|||
Назва предмета |
Четвер 16. 02 |
П'ятниця 17. 02 |
|
|||
Українська мова |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання зв'язних висловлювань за поданим зачином або кінцівкою |
|
|||
Літературне читання |
агностувальна робота Читання голос |
Робота з дитячою книжкою Твори Ярослава Михайловича Стельмаха |
|
|||
Математика |
Узагальнюємо задачі на пропорційне ділення; на знаходження невідомих за двома різницями |
Узагальнюємо задачі, які містять однакову величину |
|
|||
Інформати ка |
Алгоритми із заданою кількістю повторень |
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
Місяць |
|
||||
Назва предмета |
Понеділок 20. 02 |
Вівторок 21. 02 |
Середа 22. 02 |
|||
Українська мова |
Вимова і написання прикметників на -ський, -цький, зький |
Діагностувальна робота. Робота з мовною одиницею “Прикметник” |
|
|||
Літературне читання |
|
А. Туз «Час бажань» (продовження) |
Е.Бесков «Дідок, що говорив лише промовками» |
|||
Математика |
Повторюємо вивчене |
Навчальний проєкт «Цікаві способи обчислень» |
Діагностувальна робота |
|||
Я досліджую світ |
Рослинний і тваринний світ Південної Америки |
Австралія – найсухіший материк |
Рослинний і тваринний світ Австралії |
|||
|
Місяць |
|
|||||
Назва предмета |
Четвер 23. 02 |
П'ятниця 24. 02 |
|
||||
Українська мова |
|
Аналіз діагностувальної роботи Узагальнювальний урок із теми «Прикметник». |
|
||||
Літературне читання |
Л. Мовчун «Бабай – ага і козак невидимка» |
Л. Мовчун «Бабай – ага і козак невидимка» (продовження) |
|
||||
Математика |
Аналіз діагностувальної роботи. Вивчаємо письмові множення і ділення на двоцифрове і трицифрове числа Множимо і ділимо багатоцифрове число на розрядне число |
Множимо багатоцифрове число на двоцифрове і трицифрове, використовуючи письмовий прийом |
|
||||
Інформати ка |
Відкриваємо секрети програмування |
|
|
||||
|
|
|
|
||||
|
|
Місяць |
|
||||
Назва предмета |
Понеділок 27. 02 |
Вівторок 28. 02 |
Середа 01. 03 |
||||
Українська мова |
Числівник як частина мови |
Вимова і написання форм родового відмінка числівників |
|
||||
Літературне читання |
|
Узагальнення за розділом. Наші проекти |
Байка вчить, як на світі жить Езоп «Дроворуб і лисиця» (слухання), «Собока та м'ясо» |
||||
Математика |
Ділимо багатоцифрове |
Ділимо багатоцифрове |
Ділимо числа, які закінчуються нулями |
||||
|
число на двоцифрове, використовуючи письмовий прийом |
число на двоцифрове і трицифрове, використовуючи письмовий прийом |
|
||||
Я досліджую світ |
Антарктида – найхолодніший материк |
Рослинний і тваринний світ Антарктиди |
Перевіряємо свої досягнення |
||||
Місяць |
|
|
|||||
Назва предмета |
Четвер 02. 03 |
П'ятниця 03. 03 |
|
||||
Українська мова |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Докладний переказ тексту “Якого кольору слова?” |
|
||||
ЛітературнД е читання |
іагностувальна робота. Робота з ітературним твором |
Аналіз діагностувальної роботи. Робота з дитячою книжкою Рудольф Еріх Распе «Пригоди Мюнхгаузена» |
|
||||
Математик а |
Ділимо багатоцифрове число на двоцифрове |
Знайомимось із задачами на одночасний рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо відстань |
|
||||
Інформати ка |
Комп'ютерні презентації. Об'єкти презентації та їхні властивості Поняття комп’ютерної презентації |
|
|
||||
|
|
|
|
||||
02.
Назва предмета |
Понеділок 06. 03 |
Вівторок 07. 03 |
Середа 08. 03 |
|||
Українська мова |
Уживання форм числівників на позначення часу протягом доби |
Займенник як частина мови |
|
|||
Літературне читання |
|
Л. Глібов «Лебідь, щука і рак» |
Л.Глібов « Вовк і кіт» |
|||
Математика |
Знайомимось із задачами на одночасний рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо швидкість руху |
Розв’язуємо задачі на рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо відстань двома способами |
Знайомимось із задачами на рух двох тіл у різних напрямках: знаходимо час руху |
|||
Я досліджую світ |
Перевіряємо свої досягнення |
Діагностувальна робота з теми «Природа материків» |
Всесвіт і сонячна система Аналіз діагностувальної роботи. Як влаштована Сонячна система |
|||
|
Місяць |
|
|
|||
Назва предмета |
Четвер 09. 03 |
П'ятниця 10. 03 |
|
|||
Українська мова |
|
Особові займенники |
|
|||
Літературне читання |
О. Пчілка «Снігир та щиглик» |
П. Глазовий «Неволя» НАПАМЯТЬ |
|
|||
Математика |
Зіставляємо задачі на рух і на спільну роботу |
Множимо і ділимо іменовані числа |
|
|||
Інформати ка |
Етапи створення комп’ютерної презентації |
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
Місяць |
|
||||
Назва предмета |
Понеділок 13. 03 |
Вівторок 14. 03 |
Середа 15. 03 |
|||
Українська мова |
Відмінювання особових займенників |
Діагностувальна робота Письмовий твір |
|
|||
Літературне читання |
|
Узагальнення з розділу. Наші проєкт |
Пізнаю себе і світ О. Кортюк «Літачок» |
|||
Математика |
Виконуємо ділення з остачею |
Узагальнюємо задачі на процеси |
Розв’язуємо задачі на процеси |
|||
Я досліджую світ |
Як влаштована Сонячна система |
Сонце – центральне тіло Сонячної системи |
Сонце – центральне тіло Сонячної системи |
|||
|
Місяць |
|
||||
Назва предмета |
Четвер 16. 03 |
П'ятниця 17. 03 |
|
|||
Українська мова |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Розвиток зв’язного мовлення. Науковий опис річки Дніпро |
|
|||
Літературне читання |
О. Радушинська «Майже боксерський двобій» |
Робота з дитячою книжкою Твори Редьярда Кіплінга |
|
|||
Математика |
Діагностувальна робота |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторюємо вивчене |
|
|||
Інформати ка |
Демонстрування комп’ютерної презентації |
|
|
|||
|
|
|
|
|||
Місяць
Назва предмета |
Понеділок 20. 03 |
Вівторок 21. 03 |
Середа 22. 03 |
||||
Українська мова |
Уживання займенників із прийменниками |
Уживання займенників у власних висловленнях |
|
||||
Літературне читання |
|
За В. Нестайком «Чи роблять так друзі?» |
Т. Кузьменко «Подарунок» |
||||
Математика |
Досліджуємо задачі на процеси |
Перевіряємо свої досягнення |
Перевіряємо свої досягнення |
||||
Я досліджую світ |
Які бувають планети |
Таємниці планет земної групи |
Як відбувається добовий і річний рух Землі |
||||
|
Місяць |
|
|
||||
Назва предмета |
Четвер 23. 03 |
П'ятниця 24. 03 |
|
||||
Українська мова |
|
Узагальнювальний урок із теми «Займенник» |
|
||||
Літературне читання |
За Дженніфер Мур-Мелінос «Безпека в інтернеті» |
Узагальнення з розділу. Наші проєкт. |
|
||||
Математика |
Навчальний проєкт «Книга математичних рекордів» |
Підсумковий урок за чверть |
|
||||
Інформати ка |
Редактор комп’ютерних презентацій |
|
|
||||
|
|
|
|
||||
|
|
Місяць |
|
||||
Назва предмета |
Понеділок 03. 04 |
Вівторок 04. 04 |
Середа 05. 04 |
||||
Українська мова |
Дієслово як частина мови |
Неозначена форма дієслова (початкова форма) |
|
|||
Літературне читання |
|
Гордість і слава України М. Лукинюк «Україні», НАПАМЯТЬ |
М. Янкова «Наша мова». НАПАМЯТЬ Д. Білоус «Дивне розмаїття» |
|||
Математика |
Знаходимо площі фігур. вивчаємо дроби Узагальнюємо знання про геометричні фігури |
Знайомимось із площею фігури |
Дізнаємось про одиницю вимірювання площі — 1 см² |
|||
Я досліджую світ |
Що можна побачити на зоряному небі |
Що можна побачити на зоряному небі |
Давні та сучасні уявлення людей про Всесвіт |
|||
|
Місяць |
|
||||
Назва предмета |
Четвер 06. 04 |
П'ятниця 07. 04 |
|
|||
Українська мова |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Вибірковий переказ тексту |
|
|||
Літературне читання |
А. Майданюк «Звідки приходять слова», «Футбольний матч», «Про що мова?» |
Робота з дитячою книжкою Казки народів світу Біссет Д. Про полісмена Артура та про його коня Гаррі |
|
|||
Математика |
Дізнаємось про формулу площі прямокутника |
Розв’язуємо задачі на знаходження площі прямокутника й обернені до них |
|
|||
Інформати ка |
Текстові об’єкти на слайдах презентацій |
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
Місяць |
|
||||||||
Назва предмета |
Понеділок 10. 04 |
Вівторок 11. 04 |
Середа 12. 04 |
|||||||
Українська мова |
Час дієслова. Змінювання дієслів за часами |
Діагностувальна робота . Диктант |
|
|||||||
Літературне читання |
|
За М. Преворською «Крушельницька Соломія Амвросіївна» |
За М. Преворською « Білокур Катерина Василівна» |
|||||||
Математика |
Дізнаємось про одиниці вимірювання площі: 1 дм² , 1 мм² , 1 м² , 1 км² |
Дізнаємось про одиниці вимірювання площі: 1 а, 1 га |
Узагальнюємо знання про частини цілого |
|||||||
Я досліджую світ |
Давні та сучасні уявлення людей про Всесвіт |
Узагальнюємо знання про Всесвіт і сонячну систему |
Діагностувальна робота з теми «Всесвіт і сонячна система» |
|||||||
|
Місяць |
|
||||||||
Назва предмета |
Четвер 13. 04 |
П'ятниця 14. 04 |
|
|||||||
Українська мова |
|
|
|
|||||||
Літературне читання |
Г. Терещук «Біатлон – це те, що дуже люблю». |
Узагальнення з розділу. Наші проєкт |
|
|||||||
Математика |
Знайомимось із поняттям дробу |
Вивчаємо дроби |
|
|||||||
Інформати ка |
Графічні об’єкти на слайдах презентацій |
|
|
|||||||
|
|
|
|
|||
|
|
Місяць |
|
|||
Назва предмета |
Понеділок 17. 04 |
Вівторок 18. 04 |
Середа 19. 04 |
|||
Українська мова |
Дієслова майбутнього часу |
Правопис закінчень дієслів 1-ої особи однини і множини теперішнього і майбутнього часу |
|
|||
Літературне читання |
|
Цікаве для допитливих Т. Колодницька «Птахи – носороги» |
З енциклопедії тварин і рослин світу «Арктика і Антрактида» |
|||
Математика |
Порівнюємо дроби |
Порівнюємо дроби |
Розв’язуємо задачі |
|||
Я досліджую світ |
МАЙБУТНЄ – ЦЕ МИ Людина і природа Аналіз діагностувальної роботи.Як людина змінює природу |
Як людина змінює природу |
Чому матеріали використовують повторно |
|||
|
Місяць |
|
|
|||
Назва предмета |
Четвер 20. 04 |
П'ятниця 21. 04 |
|
|||
Українська мова |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Редагування тексту |
|
|||
Літературне читання |
Діагностувальна робота. Аудіювання. |
Аналіз діагностувальної роботи. Робота з дитячою книжкою Казки народів світу Родарі Дж. Пригоди Цибуліно |
|
|||
Математика |
Знаходимо дріб від числа |
Розв’язуємо задачі на знаходження дробу від числа |
|
|||
Інформати ка |
Додавання анімаційних ефектів до об’єктів презентації |
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
Місяць |
|
|||
Назва предмета |
Понеділок 24. 04 |
Вівторок 25. 04 |
Середа 26. 04 |
|||
Українська мова |
Дієслова минулого часу |
Вимова і написання дієслів на –ся |
|
|||
Літературне читання |
|
За А. Грогоруком «Як прийшли до нас гроші» |
Т. Кузьменко «Банки та банкноти», «Як народжуются гроші», «Наша гривня» |
|||
Математика |
Знаходимо число за величиною його дробу |
Розв’язуємо задачі на знаходження числа за величиною його дробу |
Розв’язуємо складені задачі на знаходження дробу від числа |
|||
Я досліджую світ |
Що таке екологічні проблеми |
Навчальний проєкт «Чому ліси називають "легенями" планети». |
Люди - багатство країни Людина – найбільша цінність |
|||
.
|
Місяць |
|
|
|||||||
Назва предмета |
Четвер 27. 04 |
П'ятниця 28. 04 |
|
|||||||
Українська мова |
|
Уживання дієслів у власному мовленні |
|
|||||||
Літературне читання |
Із журналу «Розумашка» «Квадрокоптер тобі покаже». НАПАМЯТЬ |
Із журналу «Розумашка» «Персі, кіт і катафот» |
|
|||||||
Математика |
Діагностувальна робота |
|
|
|||||||
Інформати ка |
Створюємо навчальний проєкт |
|
|
|||||||
|
|
|
|
|||||||
|
|
Місяць |
|
|||||||
Назва предмета |
Понеділок 01. 05 |
Вівторок 02. 05 |
Середа 03. 05 |
|||||||
Українська мова |
Узагальнювальний урок із теми «Дієслово» |
гностувальна робота. обота з мовною одиниц Дієслово” |
|
|||||||
Літературне читання |
|
Узагальнення з розділу. Наші проєкти |
Пригоду за пригодою читаю з насолодою С. Гридін «Федько прибулець з інтернету» |
|||||||
Математика |
Навчальний проєкт «Як допомагають у житті знання з геометрії» |
Вимірюємо час. узагальнюємо вивчене в 4 класі Додаємо і віднімаємо іменовані числа, подані в одиницях часу |
Розв’язуємо задачі на час |
|||||||
Я досліджую світ |
Людина – найбільша цінність |
Моя дорога до успіху |
Моя дорога до успіху |
|||||||
Назва предмета |
Четвер 04. 05 |
П'ятниця 05. 05 |
|
|||
Українська мова |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Текст - розповідь “Подорож у місто своєї мрії “ |
|
|||
Літературн е читання |
С. Гридін «Федько прибулець з інтернету» |
Робота з дитячою книжкою Казки народів світу |
|
|||
Математик а |
Розв’язуємо задачі на час |
Узагальнюємо вивчене про арифметичні дії |
|
|||
Інформати ка |
Створюємо навчальний проєкт |
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
Місяць |
|
|||
Назва предмета |
Понеділок 08. 05 |
Вівторок 09. 05 |
Середа 10. 05 |
|||
Українська мова |
Прислівник як частина мови |
Написання найуживаніших прислівників |
|
|||
Літературне читання |
|
С. Гридін «Федько прибулець з інтернету» |
Г. Касдепке «Загадка тринадцята, або хто зіпсував повітряного змія» |
|||
Математика |
Узагальнюємо вивчене про типові задачі |
Узагальнюємо вивчене про математичні вирази, рівності, нерівності |
Узагальнюємо вивчене про математичні вирази, рівності, нерівності |
|||
Я досліджую світ |
Як жити серед людей |
Як запобігти небезпечним ситуаціям |
Як запобігти небезпечним ситуаціям |
|||
|
Місяць |
|
||||
Назва предмета |
Четвер 11. 05 |
П'ятниця 12. 05 |
|
|||
Українська мова |
|
Узагальнювальний урок із теми «Прислівник» |
|
|||
Літературне читання |
Діагностувальна робота. Читання мовчки. |
Аналіз діагностувальної роботи. Г. Касдепке «Загадка тринадцята, або хто зіпсував повітряного змія» |
|
|||
Математика |
Узагальнюємо вивчене про математичні вирази, рівності, нерівності |
Узагальнюємо вивчене про дроби |
|
|||
Інформати ка |
Створюємо навчальний проєкт |
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
Місяць |
|
|||
Назва предмета |
Понеділок 15. 05 |
Вівторок 16. 05 |
Середа 17. 05 |
|||
Українська мова |
Повторення вивченого за рік Повторення вивченого матеріалу з розділів «Текст», «Речення» |
ДПА |
|
|||
Літературне читання |
|
Г. Касдепке «Загадка друга, або проблеми з математикою» |
Г. Касдепке «Загадка друга, або проблеми з математикою» |
|||
Математика |
Узагальнюємо вивчене про дроби |
Перевір свої досягнення |
Перевір свої досягнення |
|||
Я досліджую світ |
Безпека на дорозі |
Безпека на дорозі |
Що таке правопорушення |
|||
|
Місяць |
|
||||
Назва предмета |
Четвер 18. 05 |
П'ятниця 19. 05 |
|
|||
Українська мова |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Розповідь з обґрунтуванням “ Мій улюблений телевізійний проєкт” |
|
|||
Літературне читання |
ЖульєттПарашині – Дені та Олівер Дюпен «Банда піратів. Скарби пірата Моргана» |
Робота з дитячою книжкою Казки народів світу |
|
|||
Математика |
ДПА |
Перевір свої досягнення |
|
|||
Інформати ка |
Створюємо навчальний проєкт |
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
Місяць |
|
|||
Назва предмета |
Понеділок 22. 05 |
Вівторок 23. 05 |
Середа 24. 05 |
|||
Українська мова |
Повторення вивченого матеріалу з розділу «Слово. Значення слова» |
Повторення вивченого матеріалу з розділів «Будова слова» і «Орфограми, пов’язані з будовою слова» |
|
|||
Літературне читання |
|
ЖульєттПарашині – Дені та Олівер Дюпен «Банда піратів. Скарби пірата Моргана» |
ЖульєттПарашині – Дені та Олівер Дюпен «Банда піратів. Скарби пірата Моргана» |
|||
Математика |
Перевір свої досягнення |
Навчальний проєкт «Знання з математики на варті здоров’я» |
Повторення |
|||
Я досліджую світ |
Як людина змінює світ |
Діагностувальна робота з теми «Людина-багатство України» |
Аналіз діагностувальної Це ми можемо |
роботи. |
||||
|
Місяць |
|
|
|||||
Назва предмета |
Четвер 25. 05 |
П'ятниця 26. 05 |
|
|||||
Українська мова |
|
Повторення вивченого матеріалу з розділу «Частини мови» |
|
|||||
Літературне читання |
ЖульєттПарашині – Дені та Олівер Дюпен «Банда піратів. Скарби пірата Моргана» |
ЖульєттПарашині – Дені та Олівер Дюпен «Банда піратів. Скарби пірата Моргана» |
|
|||||
Математика |
Повторення |
Повторення |
|
|||||
Інформати ка |
Повторення та узагальнення знань |
|
|
|||||
|
|
|
|
|||||
|
|
Місяць |
|
|||||
Назва предмета |
Понеділок 29. 05 |
Вівторок 30. 05 |
Середа 31. 05 |
|||||
Українська мова |
Повторення вивченого матеріалу з розділу «Частини мови» |
Узагальнювальний урок за семестр. |
|
|||||
Літературне читання |
|
ЖульєттПарашині – Дені та Олівер Дюпен «Банда піратів. Скарби |
Узагальнення з розділу. Наші проєкти |
|||||
|
|
пірата Моргана» |
|
|||
Математика |
Повторення |
Повторення |
Повторення |
|||
Я досліджую світ |
Це ми можемо |
Узагальнювальний урок за семестр. |
Узагальнювальний урок за рік. |
|||
|
Місяць |
|
||||
Назва предмета |
Четвер 01. 06 |
П'ятниця 02. 06 |
|
|||
Українська мова |
|
Узагальнювальний урок за рік |
|
|||
Літературне читання |
Узагальнювальний урок за семестр. |
Узагальнювальний урок за рік |
|
|||
Математика |
Узагальнювальний урок за семестр. |
Узагальнювальний урок за рік |
|
|||
Інформати ка |
Узагальнювальний урок за рік |
|
|
|||
|
|
|
|
|||