Календарне планування

Про матеріал
Календарне планування з етики 6 клас за підручником "Етика" 6 клас (автори: Є.Д. Ашортіа, Т.В. Бакка, О.В.Желіба, Л.Є.Козіна, Т.В. Мелещенко) Київ "Оріон"
Перегляд файлу

Календарне планування з етики 6 клас

За модельною навчальною програмою «Етика 5 – 6 класи»

(автори Ашортіа Є.Д., Бакка Т.В., Желіба О.В., Козіна Л.Є., Мелещенко Т.В., Щупак І.Я.

Підручник «Етика» автори: Мелещенко Т.В.,

Желіба О.В., Бакка Т.В., Ашортіа Є.Д., Козіна Л.Є.

 (16 год)

 

№ п.

Дата

Навчальний матеріал

 

05.09

Вступ. Чому загальнолюдські цінності є основою етики

Що для людини є цінностями. Які цінності об’єднують людство.

Тема 1. У СВІТІ МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ

 

12.09

Які потреби має людина

Що таке потреби людини. Які фізіологічні потреби ти маєш. Чому важливі потреби в безпеці.

 

 

19.09

Які існують духовні потреби

Що таке духовний світ. Що таке свобода вибору та свобода дії. Чому свобода є основою моральності.

Яке місце свободи в духовному світі людини

Якими є мотиви вчинку. Як отримати потрібні наслідки. Чому людина відповідає за свої вчинки.

 

26.09

 

Для чого нам емоції та почуття

Що таке емоції та почуття. Як розпізнавати емоції та почуття. Чому необхідно контролювати емоції та почуття.

Що таке любов і кохання

У чому сутність любові. Що таке кохання і закоханість.

Як знайти гармонію в житті

Що таке щастя і радість. Що таке успіх. Як підтримувати внутрішню гармонію.

 Що таке справедливість

Як протидіяти несправедливості.

 

03.10

Узагальнення з теми «У світі моральних цінностей» Тематичне оцінювання. Контрольне тестування.

 

Тема 2. ЕТИЧНІ НОРМИ В ПРАВАХ ДИТИНИ

 

10.10

Чому важлива гідність

Що таке почуття особистої гідності. У чому особливість людської гідності. Чи позбавляють гідності негідні вчинки.

Що таке права дитини та відповідальність

Що таке права дитини. Як обов’язки пов’язані з відповідальністю. Чому треба відповідати за вибір та наслідки своїх дій

 

27.10

Як приймати рішення

Які мотиви рішень. Як робити вибір під час прийняття рішень. Як проявляти самостійність під час прийняття рішень.

Яка етика реалізації права участі. У чому важливість етичного лідерства

Якими моральними принципами визначається діяльність спільнот. Що таке лідерство. Якими моральними якостями має бути наділений справжній лідер

 

24.10

Узагальнення з теми «ЕТИЧНІ НОРМИ В ПРАВАХ ДИТИНИ».

Тематичне оцінювання. Контрольне тестування.

Тема 3. МИСТЕЦТВО ЖИТИ В СУСПІЛЬСТВІ

 

31.10

Чому в кожної людини свій світогляд

Як формується світогляд. Які цінності формують багатоманіття світоглядів. Яке місце у світогляді займає Батьківщина.

Як сприймати  інакшість

Як склалося різноманіття спільнот, що живуть в Україні. Як інакші стали ближніми. Що допомагає приймати «інакшість».

 

07.11

Чому людина – найвища цінність

Що таке людяність. Чому гуманістична мораль визнає людину найвищою цінністю. Що таке пріоритет прав людини і як реалізується права і свободи.

Що таке духовність і релігійність

Яка роль віри та релігії в житті людини. Як проявляти повагу до релігійних почуттів віруючих. Чому толерантність одна з умов співжиття української спільноти.

 

14.11

Що таке інклюзія

Чому інклюзія є способом сприйняття людської різноманітності. Як долати бар’єри і залучати всіх. Як тика допомагає у спілкуванні з людьми, що мають інвалідність.

Що таке стереотипи й упередження

Яка роль стереотипів в житті суспільства. Як моральні норми впливають на стереотипи та упередження.

Як благодійність покращує світ

Як доброта породжує благодійність. Як волонтерство змінює світ. Хто такі меценати та спонсори.

 

21.11

Узагальнення з теми «МИСТЕЦТВО ЖИТИ В СУСПІЛЬСТВІ»

Тематичне оцінювання. Контрольне тестування.

Тема 4. БУТИ КУЛЬТУРНОЮ ЛЮДИНОЮ

 

28.11

Чому культура є мірою людяності

Чому люди не можуть жити без матеріальної культури. Чому етика належить до духовної культури. Що значить бути культурним/культурною.

Яка взаємодія людини і навколишнього середовища

Що таке навколишнє середовище (довкілля). Яким має бути ставлення до навколишнього середовища. Як досягти гармонії співіснування людини й навколишнього середовища в майбутньому.

 

05.12

Яка мета сталого розвитку. Чому він важливий.)

Якими є екологічні проблеми сучасності.  Хто несе відповідальність за все живе на Землі. Як забезпечити сталість навколишнього середовища.

Яке місце в житті людей займає праця

Яка роль праці в житті людини. Які види праці існують. У чому полягає етика праці.

 

12.12

Яке місце дозвілля в житті людини

Чому виникає потреба у відпочинку і як її задовільнити. Чому виникає розмаїття людських інтересів і хобі. Як організувати свій вільний час.

Як дбати про здоров’я людини

Як довкілля впливає на здоров’я людини. Чому ти дотримуєшся особистої гігієни. Як дотримуватися етики здорового способу життя.

Як пізнати себе або мистецтво самопізнання

Для чого нам самопізнання. У чому полягає сенс людського життя. Як віднайти власну ідентичність та ідеал в житті людини.

Навіщо потрібен саморозвиток

Як самореалізуватися та сформувати самооцінку. Чому важливо планувати майбутнє. Із чого почати саморозвиток.

 

19.12

Узагальнення з теми «БУТИ КУЛЬТУРНОЮ ЛЮДИНОЮ»

Тематичне оцінювання. Контрольне тестування.

Узагальнення з курсу «Етика»