29 вересня о 18:00Вебінар: Крок уперед чи стоїмо на місці: реалії роботи вчителя початкової школи

Календарне планування 5 клас. ІІ семестр. з інтегрованими змістовними лініями

Про матеріал

Календарне планування 5 клас. ІІ семестр. Підручник – Німецька мова. 5 клас (1-й рік навчання) С.І. Сотникова, Т.В.Білоусова. В-во «Ранок», 2018) Кількість годин на тиждень: 2

Перегляд файлу

№ п/п

Дата

Підтема

Мовний інвентар

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти

(Комунікативна компетентність)

Інтегровані змістовні лінії

 (1-4)*

Домашнє завдання

лексика

граматика

рецептивні

(зорове сприйняття, сприйняття на слух)

інтеракційні

(писемна та усна взаємодія)

продуктивні

говоріння

письмо

*Інтегровані змістовні лінії: 1. Екологічна безпека та сталий розвиток, 2. Громадянська відповідальність, 3. Здоров’я і безпека, 4. Підприємливість та фінансова грамотність.

Тема 4. Свята і пори року

30

 

Пори року і місяці

der Monat die Jahreszeit der Winter der Frühling der Sommer der Herbst der Januar der Februar der März der April der Mai der Juni der Juli der August der September der Oktober der November der Dezember

Порядок слів у розповідно-му реченні

Впр.1 ст.66

 

Впр.4 ст.67

Впр.3 ст.67

Впр.4 ст.67

3. інструктаж по ТБ у школі

Впр.5 ст.67

31

 

Зимові свята

das Fest der Feiertag der Nikolaustag Silvester Weihnachten schenken feiern der Tannenbaum das Feuerwerk

Прийменники in, an

Wann?

Впр.1 ст.68

 

Впр.4 ст.67

Впр.3 ст.68

Впр.5 ст.69

2. Порівнює свята й традиції в різних країнах.

Впр.8

ст.69

32

 

Ми любимо святкувати

gratulieren wünschen die Glückwunschkarte der Weihnachtsmann

der Geburtstag Viel Glück! Alles Gute! Herzlichen Glückwunsch!

Окличні речення

Впр.1 ст.70

 

Впр.4 ст.71

Впр.2 ст.70

Впр.5 ст.71

Впр.4 ст.71

2. Пояснює вибір особистих символів.

Впр.6 ст.71

33

 

Коли?

Wann? Am… der Frauentag der Muttertag

Порядкові числівники
am

Впр.1 ст.72

 

Впр.4 ст.73

Впр.2 ст.72

Впр.3 ст.73

Впр.5 ст.74

2.Обговорює особ ливості взаємодії особистості та групи.

Впр.7

ст.74

34

 

Весняні свята

Ostern die Osterferien der Osterhase das Osterei

der Tag des Sieges suchen

Зворотній порядок слів у розпо-відному реченні

Впр.2 ст.75

 

Впр.7 ст.77

 

Впр.1 ст.75

 

Впр.4 ст.76

 

2.Формулює особисті ціннісні пріоритети.

Впр.8 ст.77

 

35

 

Урок корекції знань, умінь та навичок по темі «Свята і пори року»

ЛО теми

 

Ст. 78-79

Тестування вмінь та навичок

 

 

Тема 5. Людина і її вільний час

36

 

Хобі

Rad fahren schwimmen Volleyball Fußball Federball Tennis Klavier spielen skaten Musik hören stricken Schach spielen

Інтонація в питальному та стверджувальному реченні

Впр.1 ст.80

 

Впр.4 ст.81

 

Впр.3 ст.81

 

Впр.5 ст82

 

2 Описує власний стиль життя та визначає пріоритети.

розповідь про своє хоббі

37

 

Дні тижня

der Montag der Dienstag der Mittwoch der Donnerstag

der Freitag der Samstag der Sonntag

 Vor, nach

Впр.1 , с.83

 

Впр.2 , с.83

 

 

Впр.5 , с.84

 

Впр.3 , с.83

 

1.Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.

Впр.4 , с.83

 

38

 

Що ти робиш після школи?

(am) Computer spielen basteln faulenzen Rollschuh laufen

Gitarre spielen ins Kino gehen ins Theater gehen

Прямий та зворотній порядок слів у розпо-відному реченні

Впр. 1 ст. 85

Впр. 2 ст. 85

Впр 4 ст 86

Впр.  3 с. 86

3.Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини.

Впр 4

 ст 86

39

 

Котра година?

morgen heute Viertel halb um frühstücken schlafen gehen. Wie spät ist es? spazieren gehen

Wann? Um wie viel Uhr? Wie lange?

Впр. 1 ст. 87

Впр. 5 ст. 88

Впр. 2,4  ст. 87

Впр. 5 ст. 88

3 Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

 

Скласти власний розпорядок дня

40

 

У вихідні

immer oft manchmal selten nie besuchen wandern picknicken

Sport treiben ins Schwimmbad gehen

Was machst du immer, oft, manchmal, selten, nie?

Впр. 1 ст. 89

Впр. 2 ст. 89

Впр. 3ст. 89

Впр. 4 ст. 90

2 Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади.

Впр. 6

 ст. 90

41

 

Я люблю мандрувати

der Fluss der See angeln tauchen in der Sonne liegen Picknick machen

Прямий та зворотній порядок слів у розпо-відному реченні

Впр. 1 ст.92

Впр. 2 ст. 92

Впр. 3ст. 3

Впр. 4 ст. 93

1 Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.

впр 5 ст 93

42

 

Одяг

die Mütze der Pullover die Jacke die Hose der Schuh die Bluse der Mantel der Rock der Stiefel das T-Shirt das Kleid die Jeans das Hemd tragen

Множина іменни-ків, присвійні зай-менники

Впр. 1 ст. 94

Впр. 4 ст. 95

Впр. 2 ст. 94

Впр. 5 ст. 96

2 Пояснює вибір особистих символів.

розп. про улюблений одяг

43

 

Який одяг тобі до вподоби?

mögen das Käppi die Sandalen die Sommerkleidung die Winterkleidung  der Handschuh

Модальне дієслово mögen

Впр. 1 ст. 97

Впр. 2 ст. 97

Впр. 3 ст. 97

Впр.3,4 с. 97

4 Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.

Впр. 7 ст. 98

44

 

Який одяг ти носиш? .

der Schal die Handschuhe der Trainingsanzug

die Sportschuhe

Прийменники in, zu

Впр. 1 ст.100

Впр. 3 ст. 100

Впр. 2  ст. 100

Впр.5 с. 101

3. Пояснює вибір одягу залежно від погоди.

Впр.6 с. 101

45

 

Урок корекції знань, умінь та навичок по темі «Людина і її вільний час»

ЛО теми

 

Ст. 102-104

Тестування вмінь та навичок

 

 

Тема 6. Природа

46

 

Ландшафти

der Teich das Meer der Berg der Wald die Wiese

die Steppe das Feld die Wüste der Baum die Natur

Множина іменни-ків

Впр. 1 ст. 106

Впр. 2 ст. 107

Впр.3,4ст. 107

Впр. 3ст. 49

1.Розглядає природу як цілісну систему.

Впр.7 ст. 108

47

 

Лісові тварини

der Hase der Bär der Wolf der Fuchs das Eichhörnchen der Igel der Frosch der Vogel klettern fliegen gefährlich

Множина іменни-ків, (er/sie/es) kann

Впр. 1 ст.109

Впр. 3 ст.110

Впр. 2,4 ст.109-110

Впр. 2ст. 109

1. Вчить бережно ставитись до тварин.

впр 5 ст 110

48

 

Дикі тварини

der Elefant das Kamel der Affe das Zebra das Nilpferd die Giraffe der Papagei das Krokodil das Nashorn der Löwe der Tiger

Множина іменни-ків

Впр.1 ст. 111

Впр. 3 ст. 112

Впр.1 ст. 111

Впр. 4 ст.112

3.Оцінює вплив навколишнього сере довища на тварин свого регіону.

Впр 5 ст 112

49

 

У зоопарку

der Zoo der Tierpark der Eisbär

Порядок слів в реченні з виразом gern haben

Впр. 1 ст. 113

Впр. 3 ст. 114

Впр.2 ст. 113

Впр.5 ст. 114

1.Обговорює вплив екології на життя вимираючих тварин

Впр. 6 ст.  114

50

 

У селі.

das Dorf die Kuh das Pferd das Schaf das Huhn der Hahn die Katze der Hund das Schwein

Множина іменни-ків

Впр. 1 ст. 115

Впр. 5 ст.116

Впр.3 ст. 115

Впр.4 ст. 115

1.Розглядає природу як цілісну систему.

Впр 6 ст 116

51

 

Домашні улюбленці

 

das Meerschweinchen der Wellensittich der Fisch

der Kanarienvogel der Hamster die Schildkröte das Kaninchen

Порядкові числівники

Впр. 1 ст. 117

Впр. 1 ст. 117

Впр. 4 ст. 118

Впр.3  ст.118

1. Вчить бережно ставитись до тварин

Впр. 5 ст. 118

52

 

Наші тварини

die Milch freundlich die Ziege die Meise der Rabe

der Kuckuck die Beine die Ohren die Augen

Прийменники з Dat

Впр. 1 ст. 119

Впр. 2 ст. 120

Впр. 1 ст. 119

Впр.3 ст. 120

1.Розглядає природу як цілісну систему.

Впр. 5 ст. 121

53

 

Погода

das Wetter kalt warm heiß wolkig windig es schneit es regnet es taut die Sonne scheint der Schnee

Безособові речення

Впр. 1 ст. 122

Впр. 2 ст. 122

Впр. 3,4 ст. 123

Впр.4 ст. 123

1.Розглядає природу як цілісну систему.

Впр.5 ст. 123

54

 

Весна

das Schneeglöckchen das Maiglöckchen das Veilchen der Lieblingsmonat

Безособові речення

Впр. 2 ст. 124

Впр. 3,4 ст. 125

Впр1 ст. 124

Впр.3 ст. 125

3.Робить пові домлення про склад ні погодні умови.

 

Впр.5 ст. 125

55

 

Улітку

hell das Thermometer prima kühl schwül regnerisch sonnig viel Spaß

Безособові речення

Впр. 3 ст. 127

Впр. 4 ст. 127

Впр. 1,2 ст. 126

Впр. 5 ст. 127

1.Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів.

Впр. 6 ст. 127

56

 

Усі пори року

 

Безособові речення

Впр. 3 ст. 129

Впр. 3 ст. 129

Впр. 1 ст. 128

Впр. 2 ст. 128

3.Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону.

Впр. 4 ст. 129

57

 

 

Урок корекції знань, умінь та навичок по темі «Природа»

ЛО теми

 

Ст. 130-131

Тестування вмінь та навичок

 

 

Тема 7. Німеччина і Україна

58

 

Тут ми живемо

Deutschland die Ukraine Österreich die Schweiz

die USA England Frankreich

Was? Wo?

Впр. 1,2  ст. 132

Впр. 3 ст. 132

Впр. 3 ст. 132

Впр. 4 ст. 133

2.Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки.

Впр. 6 ст. 133

59

 

Федеративна Республіка Німеччина

die Lage das Nachbarland die Flagge die Hauptstadt die Bundesrepublik der Einwohner in der Mitte Europa

Складені іменники

Впр. 1,2  ст. 134

Впр. 3 ст. 134

Впр. 4 ст. 135

Впр.5 ст. 135

4.Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови.

Впр. 7 ст. 135

60

 

Україна — моя Батьківщина

Moldowa Polen Rumänien Russland die Slowakei Ungarn Weißrussland

Wie viele?

Впр. 1  ст. 136

Впр. 2 ст. 136

Впр. 3 ст. 136

Впр.3 ст. 136

2.Демонструє розу міння цінності куль турного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

Впр. 6 ст. 137

61

 

У великому місті

die Großstadt die Heimatstadt der Laden das Denkmal das Stadion die Kirche das Museum

Прийменники, що керують знахідним відмінком(Akk)

Впр. 1  ст. 138

Впр. 2 ст. 138

Впр. 3 ст. 139

Впр.4 ст. 140

1.Складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні. 

Впр. 7 ст. 140

62

 

Столиця Німеччини

das Tor der Fernsehturm der Platz der Reichstag das Parlament die Hauptstraße die Sehenswürdigkeiten der Tourist beliebt

Складені іменники

Впр. 1  ст. 141

Впр. 2 ст. 141

Впр. 2,3 ст. 141-142

Впр.4 ст. 142

2.Розпитує про правила поведінки в європейських столицях.

Впр.5 ст. 142

63

 

У Києві

die Kathedrale die Sophienkathedrale die Andreaskirche besichtigen empfehlen in erster Linie

Зворотній порядок слів в розпо відному реченні

Впр. 1  ст. 144

Впр. 2 ст. 144

Впр. 2 ст. 144

Впр.4 ст. 145

2.Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва.

Впр.5 ст. 145

64

 

Урок корекції знань, умінь та навичок по темі «Німеччина і Україна»

ЛО теми

 

Ст  146-147

Тестування вмінь та навичок

 

 

65

 

Контроль навичок аудіювання

66

 

Контроль навичок письма

67

 

Контроль навичок читання

68

 

Контроль навичок говоріння

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Біндюков Юрій
    вдячний за якісну працю! наснаги Вам!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Zaiets Svitlana
    супер! дякую!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
15 січня 2019
Переглядів
1001
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку