Календарне планування 5 клас. ІІ семестр. Підручник – Німецька мова. 5 клас (1-й рік навчання) С.І. Сотникова, Т.В.Білоусова. В-во «Ранок», 2018) Кількість годин на тиждень: 2
№ п/п |
Дата |
Підтема |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти (Комунікативна компетентність) |
Інтегровані змістовні лінії (1-4)* |
Домашнє завдання |
лексика |
граматика |
рецептивні(зорове сприйняття, сприйняття на слух) |
інтеракційні(писемна та усна взаємодія) |
продуктивні |
||||||
говоріння |
письмо |
|||||||||
*Інтегровані змістовні лінії: 1. Екологічна безпека та сталий розвиток, 2. Громадянська відповідальність, 3. Здоров’я і безпека, 4. Підприємливість та фінансова грамотність. |
||||||||||
Тема 4. Свята і пори року |
||||||||||
30 |
|
Пори року і місяці |
der Monat die Jahreszeit der Winter der Frühling der Sommer der Herbst der Januar der Februar der März der April der Mai der Juni der Juli der August der September der Oktober der November der Dezember |
Порядок слів у розповідно-му реченні |
Впр.1 ст.66
|
Впр.4 ст.67 |
Впр.3 ст.67 |
Впр.4 ст.67 |
3. інструктаж по ТБ у школі |
Впр.5 ст.67 |
31 |
|
Зимові свята |
das Fest der Feiertag der Nikolaustag Silvester Weihnachten schenken feiern der Tannenbaum das Feuerwerk |
Прийменники in, anWann? |
Впр.1 ст.68
|
Впр.4 ст.67 |
Впр.3 ст.68 |
Впр.5 ст.69 |
2. Порівнює свята й традиції в різних країнах. |
Впр.8ст.69 |
32 |
|
Ми любимо святкувати |
gratulieren wünschen die Glückwunschkarte der Weihnachtsmann der Geburtstag Viel Glück! Alles Gute! Herzlichen Glückwunsch! |
Окличні речення |
Впр.1 ст.70
|
Впр.4 ст.71 |
Впр.2 ст.70Впр.5 ст.71 |
Впр.4 ст.71 |
2. Пояснює вибір особистих символів. |
Впр.6 ст.71 |
33 |
|
Коли? |
Wann? Am… der Frauentag der Muttertag |
Порядкові числівники
|
Впр.1 ст.72
|
Впр.4 ст.73 |
Впр.2 ст.72Впр.3 ст.73 |
Впр.5 ст.74 |
2.Обговорює особ ливості взаємодії особистості та групи. |
Впр.7ст.74 |
34 |
|
Весняні свята |
Ostern die Osterferien der Osterhase das Osterei der Tag des Sieges suchen |
Зворотній порядок слів у розпо-відному реченні |
Впр.2 ст.75 |
Впр.7 ст.77
|
Впр.1 ст.75 |
Впр.4 ст.76 |
2.Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
Впр.8 ст.77 |
35 |
|
Урок корекції знань, умінь та навичок по темі «Свята і пори року» |
ЛО теми
|
Ст. 78-79Тестування вмінь та навичок |
|
|
||||
Тема 5. Людина і її вільний час |
||||||||||
36 |
|
Хобі |
Rad fahren schwimmen Volleyball Fußball Federball Tennis Klavier spielen skaten Musik hören stricken Schach spielen |
Інтонація в питальному та стверджувальному реченні |
Впр.1 ст.80 |
Впр.4 ст.81
|
Впр.3 ст.81 |
Впр.5 ст82 |
2 Описує власний стиль життя та визначає пріоритети. |
розповідь про своє хоббі |
37 |
|
Дні тижня |
der Montag der Dienstag der Mittwoch der Donnerstag der Freitag der Samstag der Sonntag |
Vor, nach |
Впр.1 , с.83
|
Впр.2 , с.83
|
Впр.5 , с.84 |
Впр.3 , с.83 |
1.Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. |
Впр.4 , с.83 |
38 |
|
Що ти робиш після школи? |
(am) Computer spielen basteln faulenzen Rollschuh laufen Gitarre spielen ins Kino gehen ins Theater gehen |
Прямий та зворотній порядок слів у розпо-відному реченні |
Впр. 1 ст. 85 |
Впр. 2 ст. 85 |
Впр 4 ст 86 |
Впр. 3 с. 86 |
3.Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. |
Впр 4ст 86 |
39 |
|
Котра година? |
morgen heute Viertel halb um frühstücken schlafen gehen. Wie spät ist es? spazieren gehen |
Wann? Um wie viel Uhr? Wie lange? |
Впр. 1 ст. 87 |
Впр. 5 ст. 88 |
Впр. 2,4 ст. 87 |
Впр. 5 ст. 88 |
3 Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
Скласти власний розпорядок дня |
40 |
|
У вихідні |
immer oft manchmal selten nie besuchen wandern picknicken Sport treiben ins Schwimmbad gehen |
Was machst du immer, oft, manchmal, selten, nie? |
Впр. 1 ст. 89 |
Впр. 2 ст. 89 |
Впр. 3ст. 89 |
Впр. 4 ст. 90 |
2 Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади. |
Впр. 6ст. 90 |
41 |
|
≪Я люблю мандрувати≫ |
der Fluss der See angeln tauchen in der Sonne liegen Picknick machen |
Прямий та зворотній порядок слів у розпо-відному реченні |
Впр. 1 ст.92 |
Впр. 2 ст. 92 |
Впр. 3ст. 3 |
Впр. 4 ст. 93 |
1 Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. |
впр 5 ст 93 |
42 |
|
Одяг |
die Mütze der Pullover die Jacke die Hose der Schuh die Bluse der Mantel der Rock der Stiefel das T-Shirt das Kleid die Jeans das Hemd tragen |
Множина іменни-ків, присвійні зай-менники |
Впр. 1 ст. 94 |
Впр. 4 ст. 95 |
Впр. 2 ст. 94 |
Впр. 5 ст. 96 |
2 Пояснює вибір особистих символів. |
розп. про улюблений одяг |
43 |
|
Який одяг тобі до вподоби? |
mögen das Käppi die Sandalen die Sommerkleidung die Winterkleidung der Handschuh |
Модальне дієслово mögen |
Впр. 1 ст. 97 |
Впр. 2 ст. 97 |
Впр. 3 ст. 97 |
Впр.3,4 с. 97 |
4 Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету. |
Впр. 7 ст. 98 |
44 |
|
Який одяг ти носиш? . |
der Schal die Handschuhe der Trainingsanzug die Sportschuhe |
Прийменники in, zu |
Впр. 1 ст.100 |
Впр. 3 ст. 100 |
Впр. 2 ст. 100 |
Впр.5 с. 101 |
3. Пояснює вибір одягу залежно від погоди. |
Впр.6 с. 101 |
45 |
|
Урок корекції знань, умінь та навичок по темі «Людина і її вільний час» |
ЛО теми
|
Ст. 102-104Тестування вмінь та навичок |
|
|
||||
Тема 6. Природа |
||||||||||
46 |
|
Ландшафти |
der Teich das Meer der Berg der Wald die Wiese die Steppe das Feld die Wüste der Baum die Natur |
Множина іменни-ків |
Впр. 1 ст. 106 |
Впр. 2 ст. 107 |
Впр.3,4ст. 107 |
Впр. 3ст. 49 |
1.Розглядає природу як цілісну систему. |
Впр.7 ст. 108 |
47 |
|
Лісові тварини |
der Hase der Bär der Wolf der Fuchs das Eichhörnchen der Igel der Frosch der Vogel klettern fliegen gefährlich |
Множина іменни-ків, (er/sie/es) kann |
Впр. 1 ст.109 |
Впр. 3 ст.110 |
Впр. 2,4 ст.109-110 |
Впр. 2ст. 109 |
1. Вчить бережно ставитись до тварин. |
впр 5 ст 110 |
48 |
|
Дикі тварини |
der Elefant das Kamel der Affe das Zebra das Nilpferd die Giraffe der Papagei das Krokodil das Nashorn der Löwe der Tiger |
Множина іменни-ків |
Впр.1 ст. 111 |
Впр. 3 ст. 112 |
Впр.1 ст. 111 |
Впр. 4 ст.112 |
3.Оцінює вплив навколишнього сере довища на тварин свого регіону. |
Впр 5 ст 112 |
49 |
|
У зоопарку |
der Zoo der Tierpark der Eisbär |
Порядок слів в реченні з виразом gern haben |
Впр. 1 ст. 113 |
Впр. 3 ст. 114 |
Впр.2 ст. 113 |
Впр.5 ст. 114 |
1.Обговорює вплив екології на життя вимираючих тварин |
Впр. 6 ст. 114 |
50 |
|
У селі. |
das Dorf die Kuh das Pferd das Schaf das Huhn der Hahn die Katze der Hund das Schwein |
Множина іменни-ків |
Впр. 1 ст. 115 |
Впр. 5 ст.116 |
Впр.3 ст. 115 |
Впр.4 ст. 115 |
1.Розглядає природу як цілісну систему. |
Впр 6 ст 116 |
51 |
|
Домашні улюбленці |
das Meerschweinchen der Wellensittich der Fisch der Kanarienvogel der Hamster die Schildkröte das Kaninchen |
Порядкові числівники |
Впр. 1 ст. 117 |
Впр. 1 ст. 117 |
Впр. 4 ст. 118 |
Впр.3 ст.118 |
1. Вчить бережно ставитись до тварин |
Впр. 5 ст. 118 |
52 |
|
Наші тварини |
die Milch freundlich die Ziege die Meise der Rabe der Kuckuck die Beine die Ohren die Augen |
Прийменники з Dat |
Впр. 1 ст. 119 |
Впр. 2 ст. 120 |
Впр. 1 ст. 119 |
Впр.3 ст. 120 |
1.Розглядає природу як цілісну систему. |
Впр. 5 ст. 121 |
53 |
|
Погода |
das Wetter kalt warm heiß wolkig windig es schneit es regnet es taut die Sonne scheint der Schnee |
Безособові речення |
Впр. 1 ст. 122 |
Впр. 2 ст. 122 |
Впр. 3,4 ст. 123 |
Впр.4 ст. 123 |
1.Розглядає природу як цілісну систему. |
Впр.5 ст. 123 |
54 |
|
Весна |
das Schneeglöckchen das Maiglöckchen das Veilchen der Lieblingsmonat |
Безособові речення |
Впр. 2 ст. 124 |
Впр. 3,4 ст. 125 |
Впр1 ст. 124 |
Впр.3 ст. 125 |
3.Робить пові домлення про склад ні погодні умови. |
Впр.5 ст. 125 |
55 |
|
Улітку |
hell das Thermometer prima kühl schwül regnerisch sonnig viel Spaß |
Безособові речення |
Впр. 3 ст. 127 |
Впр. 4 ст. 127 |
Впр. 1,2 ст. 126 |
Впр. 5 ст. 127 |
1.Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів. |
Впр. 6 ст. 127 |
56 |
|
Усі пори року |
|
Безособові речення |
Впр. 3 ст. 129 |
Впр. 3 ст. 129 |
Впр. 1 ст. 128 |
Впр. 2 ст. 128 |
3.Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону. |
Впр. 4 ст. 129 |
57 |
|
Урок корекції знань, умінь та навичок по темі «Природа» |
ЛО теми
|
Ст. 130-131Тестування вмінь та навичок |
|
|
||||
Тема 7. Німеччина і Україна |
||||||||||
58 |
|
Тут ми живемо |
Deutschland die Ukraine Österreich die Schweiz die USA England Frankreich |
Was? Wo? |
Впр. 1,2 ст. 132 |
Впр. 3 ст. 132 |
Впр. 3 ст. 132 |
Впр. 4 ст. 133 |
2.Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. |
Впр. 6 ст. 133 |
59 |
|
Федеративна Республіка Німеччина |
die Lage das Nachbarland die Flagge die Hauptstadt die Bundesrepublik der Einwohner in der Mitte Europa |
Складені іменники |
Впр. 1,2 ст. 134 |
Впр. 3 ст. 134 |
Впр. 4 ст. 135 |
Впр.5 ст. 135 |
4.Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. |
Впр. 7 ст. 135 |
60 |
|
Україна — моя Батьківщина |
Moldowa Polen Rumänien Russland die Slowakei Ungarn Weißrussland |
Wie viele? |
Впр. 1 ст. 136 |
Впр. 2 ст. 136 |
Впр. 3 ст. 136 |
Впр.3 ст. 136 |
2.Демонструє розу міння цінності куль турного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
Впр. 6 ст. 137 |
61 |
|
У великому місті |
die Großstadt die Heimatstadt der Laden das Denkmal das Stadion die Kirche das Museum |
Прийменники, що керують знахідним відмінком(Akk) |
Впр. 1 ст. 138 |
Впр. 2 ст. 138 |
Впр. 3 ст. 139 |
Впр.4 ст. 140 |
1.Складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні. |
Впр. 7 ст. 140 |
62 |
|
Столиця Німеччини |
das Tor der Fernsehturm der Platz der Reichstag das Parlament die Hauptstraße die Sehenswürdigkeiten der Tourist beliebt |
Складені іменники |
Впр. 1 ст. 141 |
Впр. 2 ст. 141 |
Впр. 2,3 ст. 141-142 |
Впр.4 ст. 142 |
2.Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. |
Впр.5 ст. 142 |
63 |
|
У Києві |
die Kathedrale die Sophienkathedrale die Andreaskirche besichtigen empfehlen in erster Linie |
Зворотній порядок слів в розпо відному реченні |
Впр. 1 ст. 144 |
Впр. 2 ст. 144 |
Впр. 2 ст. 144 |
Впр.4 ст. 145 |
2.Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва. |
Впр.5 ст. 145 |
64 |
|
Урок корекції знань, умінь та навичок по темі «Німеччина і Україна» |
ЛО теми
|
Ст 146-147Тестування вмінь та навичок |
|
|
||||
65 |
|
Контроль навичок аудіювання |
||||||||
66 |
|
Контроль навичок письма |
||||||||
67 |
|
Контроль навичок читання |
||||||||
68 |
|
Контроль навичок говоріння |