1 семестр
5 клас (НУШ) – 3,5 год/тиж.
№ |
Тема, підтема |
Еколо-гічна безпека та сталий розви-ток
|
Грома-дянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприє-мливість та фінансо-ва грамо-тність |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання |
|||||||||
Let’s get started! + Unit 1. School is cool. (14 год.) Шкільне життя: на кінець теми учні повинні вміти: розповідати про свої улюблені шкільні предмети та вчителів, запитувати про розклад уроків та вести бесіду про своє шкільне життя, читати із достатнім рівнем розуміння тексти про шкільне життя, інформацію зі шкільних веб сайтів, написати е-мейл про свій день у школі, поділитися враженнями про урок, написати коротку інформацію у свій блог. |
||||||||||||||||
1 |
|
Дещо про мене! |
Формулює особисті ціннісні пріоритети Наводить приклади свого внеску в життя громади. Відповіда-льно відносить-ся до навчання.
|
Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультур-ному середовищі Демонструє розуміння потреби працювати разом. У спілкуванні дотримуєть-ся толерант-ності |
У спілкуванні/ роботі в інтернеті дотримується правил безпеки Впорядковує власний робочий день з дотрима-нням здорового способу життя |
Вміє цінувати підручники, шкільне обладнання, обговлоює їх коштовність. |
Nickna-me surname for short to be crazy about |
Повторення: повні, скоро-чені форми дієслів |
Ex. 2 p. 6 |
Ex. 3, 5 p.7 |
Ex.1 p. 6 |
Ex. 3 p. 7 |
Скласти письмову розповідь про себе |
Let’s get started! |
|
|
2 |
|
На уроці |
Stand up Be quiet Open your books |
Наказові речення |
Ex.7 p. 8 |
Ex.4 p. 7 |
Ex. 6 p. 8 |
Writing SMS to friend |
Скласти діалог з другом за впр. 4 ст. 7 |
Let’s get started! |
|
|||||
3 |
|
Школярі онлайн |
message |
Present Simple affermative |
|
Ex. 1,2 p.10 |
p.10, p.11, ex. 4 p. 11 (school website) |
Ex. 3 p. 11 |
розповідь про те, як ти проводиш час онлайн. |
Unit 1. Kids Online |
|
|||||
4 |
|
Безпека в інтернеті |
Розуміє свою роль у житті України та сучасному суспільстві взагалі. |
Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами. |
Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху до школи/зі школи. |
|
p. 12 |
Present Simple negative |
Ex. 1 p. 12 |
Ex.2, 4 p. 12 Обгов. правила безпеч ного інтернету |
Ex.4 p.12 |
Ex.3 p 12 |
Вивчити слова , виконати впр. 5 ст.12 – письмово.
|
Unit 1. Voc. |
|
|
5 |
|
Шкільні предмети Мій улюблений шкільний предмет |
p.13 |
Present Simple interrogative |
Ex.2 p.14 |
|
Ex. 1 p. 13 |
Ex.3 p.14 |
Виконати впр.4 ст. 14 розказати про дії на уроках. |
Unit 1. Read |
|
|||||
6 |
|
Урок граматики. Present Simple. |
|
Preposition of time, questions, short answers |
Games: “Do you?”, “How often…?” |
Questioning, story about friends school rutine |
|
Ex. 1,2, p. 14 |
Вивчити правила, впр.3 ст.14 доповнити пропуски. |
Unit 1. Gram |
|
|||||
7 |
|
Перший тиждень у школі |
Ex.1 p. 15 |
|
Ex.2,3 p. 14 |
Ex.5 p. 14 |
|
Ex. 3,4 p. 14 |
Вив. слова, скл. розпо-відь про шкільний тиждень за впр. 5ст.14 |
Unit 1. List |
|
|||||
8 |
|
Мій шкільний розклад |
p. 17 |
Cardinal and ordinal numbers+ degrees of comparison |
|
Ex.2,4 p. 17, ex.3 p. 18 |
Ex. 1 p.18 |
Ex.1,3 p. 17 , ex. 2 p. 18 |
Вивчити правила, розробити дослідження за впр.3 ст. 18 про свій клас, підсумува-ти. |
Unit 1. Voc+Gram |
|
|||||
9 |
|
Мій шкільний розклад |
|
|
|
Ex. 2,3,4 p. 19 |
Ex.1-2 p.19 |
|
Розробити опитувальник за впр. 4 ст. 19 |
Unit 1. Speak |
|
|||||
10 |
|
Повсякденне життя школяра |
|
Possessive adjectives |
Ex.1 p. 20 |
Ex.4 a) p.20 |
Ex.3 p. 20 |
Ex.1, 2 p. 20 |
Скласти розповідь за впр. 4 в) ст.20 |
Unit 1.Wr |
|
|||||
11 |
|
На уроці англійської мови |
|
|
Ex.1 p. 21 |
Ex.1, 2,5 p. 21 |
Ex.4 p. 21 |
Ex.3, 4 p. 21 |
Скласти перелік своїх власних стратегій вивчення англійської |
Unit 1. Lookback |
|
|||||
12 |
|
У новій школі |
|
|
|
. |
p.22 |
|
|
Ex. 6 p.22, ex.10 p. 23, |
Ex.7 p. 22 |
Ex.8, 9 p. 23 |
Скласти розповідь про сайт за впр.11ст23 |
Unit 1. Lookback |
|
13 |
|
Повторення граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
Повторенння і системати-зація |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
ТДР №1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тест |
Повторити вивчений матеріал з теми. |
|
|
16 |
|
Аналіз ТДР №1 |
|
|
|
|
Ex. 1, 2 p. 24 |
Ex. 3,4 p. 24 |
|
Ex.5 p. 24 |
|
Аналіз ТДР. |
Повторити слова, правила, вирази, що вивчалися. |
Unit 1. Self-check |
|
Unit 2. What about your family? /Я, моя родина, мої друзі. (12 год) На кінець теми учні мають вміти: представити членів своєї сім’ї, описати їх, розказати про їхню професію або рід діяльності, написати про свою сім’ю і чим вони займаються, написати короткий лист про професію своєї мрії. |
|||||||||||||||
17 |
|
Що ви знаєте про близнюків. |
Пояснює необхід-ність прибирання |
Планує траєкторію власного життя
|
|
|
p. 27 |
Present Simple |
|
Ex.1 p. 26 |
Ex.3 a) p. 26 |
Ex.2, 3 b) p.26, 27 |
Вивчити слова, впр. 4 ст.27 – знайти відповідники в тексті. |
Unit 2. Kids Online |
|
18 |
|
Брати і сестри |
за собою вдома та під час сімейного відпочинку, хизує-ться власним досвідом. Наводить приклади взаємодії членам родини відносно озеленення теріторії. |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині. Наводить приклади взаємодії членам родини. У спілкуванні дотримується толерантності. |
Ілюструє необхід-ність здорового способу життя на прикладі своєї родини |
Демонструє розуміння цінності праці для досягнення сімейного добробуту.
|
Ex.1 p. 28 |
|
Ex. 2 p. 28 |
Ex. 3 p. 28 |
|
Ex.2 p. 28 |
Скласти розповідь про брата чи сестру |
Unit 2. Voc |
|
19 |
|
Відносини між братами і сестрами |
p. 29 |
|
Ex. 3, 6б 7 p. 30 |
Ex.1, 5 p. 29 |
Ex. 2 p. 29 |
Ex. 4, 6 p. 30 |
Скласти розповідь за впр.1 ст. 29, або фактфайл про брата чи сестру. |
Unit 2.Read & Speak |
|
||||
20 |
|
Чим займаються зараз члени сім’ї |
|
|
|
|
|
Present Continious |
Ex. 3 a), 4 p. 31 |
Ex. 3 b) p. 31 |
Ex. 4 p. 31 |
Ex.1, 2 p. 31 |
Скласти розп. про дії своєї родини за впр.2 ст.31 |
Unit 2. Gram |
|
21 |
|
Ким би ти хотів стати? |
|
|
|
|
p. 32 |
I would like to do/be |
Ex.1, 2 p. 32 |
Ex. 1, 3 p. 32 |
|
Ex.2 p. 32 |
Скласти кросворд чи загадки про професії |
Unit 2. List |
|
22 |
|
Ким би ти хотів стати? |
|
|
|
|
P. 33 |
Present Continious vs Present Simple |
Ex. 2, 4 p. 33 |
Ex. 4, 5 p. 33 |
Ex. 1 p. 34 |
Ex. 3 p.33, ex. 2, 3 p. 34 |
Підготува-ти проєкт про когось з родини за впр.1ст.35 |
Unit 2. Voc& Gram |
|
23 |
|
Професії членів моєї сім’ї |
|
|
|
. |
Babysiter, to repeat, burglar |
Present Continious vs Present Simple |
Ex. 3, 4 p. 35 |
Ex. 1, 2 p. 35, презентація проєк-ту |
|
Написати про про-фесію та її переваги |
Скласти розповідь про те, ким батьки хотіли бути в дитинстві. |
Unit2. Speak |
|
24 |
|
Професії членів моєї сім’ї |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex.1 p. 36 |
Ex.2, 3 p. 36 |
Скл. розповідь про свою майбутню професію |
Unit2. Wr |
|
25 |
|
Що ти збираєшся робити? |
|
|
|
|
|
Present Continious vs Present Simple |
|
Ex. 2, 4 p. 37, ex. 9, 10 p. 39 |
|
Ex. 1, 3 p. 37 |
Скласти міні-твір роздум за однією з тем впр.12 ст. 39 |
Unit2. Look back |
|
26 |
|
Чи хотів би ти стати детективом? |
|
|
|
|
a crime, suspect,
criminal, |
|
Ex. 7,8a) p. 39 |
Ex 5, 6, 8 b) p. 38-39 |
Ex. 5 p. 38 |
Ex. 7, 9 p. 39 |
Розробити проєкт за впр. 11 ст.39 |
Unit2. Look back |
|
27 |
|
Повторення граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
Повторенння і системати-зація |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
|
ТДР № 2 |
|
|
|
. |
|
|
|
|
|
Тест по темі |
Повторити слова, правила, вирази, що вивчалися. |
|
|
30 |
|
Аналіз ТДР № 2. |
|
|
|
|
Ex. 1 p. 40 |
Ex. 2 p.40 |
|
Ex. 3 p. 40 |
|
Доп. Порт-фоліо |
Повторити слова, правила, вирази, що вивчалися. |
Unit 2. Self-check |
|
Unit 3. It’s tasty! / Харчування. (12 год) На кінець теми учні мають розповідати про їжу та напої, визначати «здорову» і «нездорову» їжу, вміти ставити питання і відповідати на них стосовно приготування їжі, вміти представити національну страву, написати рецепт приготування страви, написати у блог про улюблену національну кухню. |
|||||||||||||||
31 |
|
Національна кухня різних країн. |
Розуміє цінність продуктів харчування |
З повагою ставиться до людей праці.
|
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я.
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.
|
p. 42, ex. 1 p. 42 |
|
Ex. 1, 2, 3 p. 42,43 |
Ex. 3 p. 43 |
P.42 |
|
Розробити проєкт за впр. 4 ст. 43 |
Unit 3 Kids Online |
|
32 |
|
Продукти харчування |
p. 44 |
|
Ex. 1 p. 44 |
Ex. 2, 3 p. 44 |
|
Тест по темі |
Скласти загадки чи кросворд з новими словами |
Unit 3 Voc |
|
||||
33 |
|
Здорова їжа |
p. 45 |
|
Ex. 3 c) p. 45 |
Ex. 1 a) p. 45 |
Ex. 1 b), 4 p. 45- 46 |
Ex. 2,3 b), 5 p. 45-46 |
Скл. розп. про здо-рове хар-чування |
Unit 3 Read |
|
||||
34 |
|
Ти вже приготував сніданок? Урок граматики. PresentPerfect |
|
Present Perfect |
|
|
|
Ex. 1, 2 p. 47, tests |
Виконати впр.3 с.47 – скласти запитання і відповіді. |
Unit 3 Gram |
|
||||
35 |
|
Приготуван-ня їжі |
p. 48 |
Must/ mustn’t |
Ex. 2, 4 p. 48 |
Ex. 1, 2, 4 p. 48 |
|
Ex. 2, 5 p. 48 |
Написати рецепт улюбленої страви |
Unit 3 List. |
|
||||
36 |
|
Основні прийоми їжі. Урок граматики. |
p. 49 |
There is/ there are, some, any |
Ex. 1, 2, 3 p. 50 |
Ex. 1, 2, 3 p. 50 |
|
Ex. 1, 2, 3 p. 49 |
Розказати про прийоми їжі за впр.3 с.49, або діалог -Впр.3 с.50 |
Unit 3 Voc+ Gram |
|
||||
37 |
|
У закладі громадського харчування |
|
How much? |
Ex.1 p. 51 |
Ex. 3 p. 51 |
Ex. 1 p. 51 |
Ex. 2 p. 51 |
Скласти і записати діалог по темі. |
Unit 3 Speak |
|
38 |
|
Мій улюблений рецепт |
|
|
|
. |
p. 52 |
Need, some/ any |
Ex. 1 a) p. 52 |
Презентація діалогу (Д/З) |
|
Ex. 1 b) p. 52 |
Виконати впр. 2 ст. 52 – написати сімейний рецепт. |
Unit 3 Wr |
|
39 |
|
Рецепти улюблених страв |
|
Must/ mustn’t |
Ex. 1, 3, 5 p. 53-54 |
Ex. 3, 4 p. 53-54 |
|
Ex. 1, 2 p. 53 |
Виконати впр. 12 ст. 55 – виго-повити постер про їжу. |
Unit 3 Look back |
|
||||
40 |
|
Готуємо мафіни |
|
|
Ex. 8 a), p. 54 |
Ex. 6 p. 54 |
Ex. 8 b), 9 p. 54, 55 |
Ex. 7 p. 54, ex. 10 p. 55 |
Скласти розповідь про націо-нальну кухню за впр.11 с.54. |
Unit 3 Look back |
|
||||
41 |
|
Повторення граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
42 |
|
Повторенння і системати-зація |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
43 |
|
ТДР № 3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тест по темі |
Повторити слова, правила і вирази по темі. |
|
|
44 |
|
Аналіз ТДР № 3 |
|
|
|
. |
Ex. 1 p. 56 |
Ex. 2, 3 p. 56 |
|
Ex.4 p. 56 |
|
Доп. портфо-ліо |
Повторити слова, правила і вирази по темі. |
Unit 3 Self-check |
|
45 |
|
Контроль знань, умінь і навичок з аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46 |
|
Контроль знань, умінь і навичок з говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47 |
|
Контроль знань, умінь і навичок з читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48 |
|
Контроль знань ,умінь і навичок з письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ семестр Unit 4. It’s time to celebrate! / Свята та традиції. (13 год) На кінець теми учні мають знати: визначні дати і свята , розповідати про них, вести бесіду про святкування і заняття на святах, вміти написати запрошення на вечірку та електронного листа про вечірку, зробити міні доповідь про свято. |
|||||||||||||||
49 |
|
Що таке свята? |
Обгово-рює участь у шкільних екологіч-них заходах відповід-но до пори року.
|
Свідчить на користь необхідно-сті толера-нтного ставлення до людей різних країн. |
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил користува-ння грома-дським транс-портом |
Вміє роз-рахувати кошти на організацію свята. Обговорює pаціональність організації вечірки. Розуміє поняття «економія, заощадли-вість»,
|
p. 58 |
|
Ex. 3 p. 59 |
Ex. 2 p. 58 |
p. 58-59 |
Ex. 1, 3 p. 58- 59 |
Розробити проєкт про свято за впр.4 с.59 |
Unit 4 Kids Online |
|
50 |
|
Національні свята в різних країнах. |
Ex. 4 p. 60 |
Ordinal numbers |
|
Ex. 1, 2, 5 p. 60 |
|
Ex. 2, 3 p. 60 |
Виконати впр.6 с.60-знайти слова пов’язані про свята. |
Unit 4. Voc |
|
||||
51 |
|
Ґелоувін. Різдво. |
|
|
Ex. 5 p. 62 |
|
Ex. 1, 4 p. 61-62 |
Ex. 2, 3 p. 61, 4 p. 62 |
Розробити проєкт про одне з англій-ських свят. |
Unit 4 Read |
|
||||
52 |
|
Вечірка на минулих вихідних. |
|
Past Simple of the verb “to be” |
Ex. 2, 3 a) p. 63 |
|
|
Ex. 1, 3 b) p. 63 |
Написати про свято, яке відвідували. |
Unit 4 Gram |
|
53 |
|
Новий рік |
|
|
|
. |
p.64 |
Irregu-lar verbs |
Ex. 2, 3, 5 p. 64 |
Ex. 1, 2, 4 p. 64 |
|
Ex. 3, 5 p. 64 |
Скласти розповідь про новорічні традиції. |
Unit 4 List |
|
54 |
|
Запрошуємо на вечірку |
Ex. 3 p. 65 |
Irregu-lar verbs |
|
Ex. 1, 4 p. 65, |
Ex.3 a) p. 65 |
Ex. 2 p. 65, |
Скласти карту слів про улюблене свято. |
Unit 4 Voc |
|
||||
55 |
|
Мої минулі вихідні |
|
Irregu-lar verbs |
|
ex. 3 p. 66 |
|
ex. 1, 2 p. 66 |
Виконати впр.4 с.66 – скласти речення |
Unit 4 Gram |
|
||||
56 |
|
Моє улюблене свято. |
p. 67 |
|
|
Ex. 3 p. 67 |
Ex. 1 a), b) p. 67 |
Ex. 2 p. 67 |
Порівнятитрадиції в Україні і Великобританії. |
Unit 4 Speak |
|
||||
57 |
|
Запрошення на свято |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex. 2 a) p.68 |
Ex. 1,2 b) 68 |
Виконати впр. 3 ст. 68 – описати уявне Різдво в Англії |
Unit 4 Wr |
|
58 |
|
Минулі свята |
|
|
|
|
|
|
|
Ex. 4, 5 p. 70 |
Ex.1, 2 p. 69 |
Ex.1, 2, 3p. 69 |
Розробити проєкт про одне зобраних свят |
Unit 4 Look back |
|
59 |
|
Особливе свято |
|
|
|
. |
|
|
Ex. 6 a) p. 70 |
Ex. 7 b) p. 71 |
Ex. 7 a) p. 71 |
Ex.6 b) , 9 p. 70 -71 |
Виконати впр. 10 в) ст. 70 – дописати відповіді, або впр. 8 ст.71 |
Unit 4 Look back |
|
60 |
|
Повторення граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 |
|
Повторення і систематика-ція |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 |
|
ТДР № 4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тест по темі |
Повторити слова, правила і вирази по темі |
|
|
63 |
|
Аналіз ТДР № 4 |
|
|
|
|
Ex. 1 p. 72 |
Ex. 2 p. 72 |
|
Ex. 3 p. 72 |
|
Доп. портфоліо |
Повторити слова, правила і вирази по темі |
Unit 4 Self-check |
|
Unit 5. What’s the weather like today? (13 год.) Природа.Одяг : на кінець теми учні повинні вміти: описувати погоду, розповідати про свій одяг, давати поради щодо вибору одягу, висловлювати свої припущення щодо можливої погоди, розказувати про майбутні плани, вміти написати повідомлення про погоду. |
|||||||||||||||
64 |
|
Яка сьогодні погода. Різний клімат. |
Розвива-ти еко-логічне мислен-ня під час опра-цювання текстів, новин, комунікативних ситуацій, аудіо- та відео-матеріа-лів. |
Формувати власну позицію, переконувати, аргументувати свою точку зору, щодо вибору одягу, критично оцінювати інформацію щодо клімату з різних джерел. |
Ілюструє необхід-ність дотриманняздорового способу життя, переконувати засобами іноземної мови у важливостідотримання правил безпечної поведінки у різних погодніх умовах. |
Ініціювати усну, писемну, зокрема онлайн взаємодію іноземною мовою для розв’язан-ня проблем. |
Different weather, p. 74 – climate rainforest, chilly, freezing, however |
It is…. It often… It is not… |
|
Ex. 3, 4p. 75 |
p. 74, ex. 3 p. 75 |
Ex. 1, 2 p. 74- 75 |
Вивчити нові слова, виконати впр. 5 ст. 75 – написати про клімат в Україні. |
Unit 5, Kids-online. |
|
65 |
|
Погода в різні пори року. |
p. 76 – cloudy, foggy, stormy, wet |
What is the we-ather…? There is.. cloudy |
Ex. 1 p. 76 |
Ex. 2 p. 76 |
Texts:wea-ther in dif. seasons |
Ex. 3 p. 76, voc. test |
Вивчити слова, впр. 4 ст. 76 – описати погоду в різні пори року. |
U.5 Voc. |
|
||||
66 |
|
Прогноз погоди |
p.77–ce-ntigrade, degree, forecast, to expect, to report. |
It was.. The temperature was… |
Ex. 1 b) p. 77 |
Ex. 1 a), 3 p.77 |
Ex. 1 b) p. 77-78 |
Ex. 1a), 2 p. 77-78 |
Вивчити слова, написати власний прогноз погоди за зразком. |
U. 5 Read |
|
67 |
|
Мої плани на вихідні. Урок граматики. Майбутній простий час. |
|
|
|
. |
revision |
Be going to, Future Simple |
Presentation to the gram.rules |
Ex.2 p. 79 |
|
Ex. 1, 3 p. 79 |
Вивчити правило, впр. 4 ст. 79 – утворити і записати запитання. |
U.5 Gram. |
|
68 |
|
Мій одяг у різну погоду. |
Clothes – ex. 3 p. 80 |
Liz is going to put… |
Ex. 1, 2, 3 p. 80 |
Ex. 1, 3, 4 p. 80 |
|
Ex. 2 p. 80 |
Вивчити слова, впр. 4 ст. 80 – описати свій одяг за обраною погодою. |
U. 5 List. |
|
||||
69 |
|
Одяг у моїй шафі. |
Clothes, ex. 1 p. 81 |
|
|
Choo-sing clothes in diff. Seasons, oca-sions |
Ex. 1, 2 p. 81 |
Ex. 1 p. 81, voc. test |
Вивчити слова, скласти цікаве завдання з новими словами. |
U. 5 Voc. |
|
||||
70 |
|
Якщо дощить, то я… Урок граматики. Речення умови. |
revision |
Zero Conditional |
Presentation to gram. rule |
Ex. 3 p. 82 |
Ex. 1 p. 82 |
Ex. 2 p. 82 |
Вивчити правило, впр. 3 ст. 82 – скл. 6 речень з правилом. |
U. 5 Gram. |
|
||||
71 |
|
Прогноз погоди на завтра. |
p. 83 – careful, slippery |
The weather is going to be.. We must put on… |
Ex. 1 p. 83 |
Ex. 2 a), b) p. 83 |
Ex.1 p. 83 |
Ex. 3p. 83 - + речення за зраз-ком. |
Впр. 4 ст.83 – дати поради щодо вибору одягу за однією з ситуацій. |
U. 5 Speak. |
|
||||
72 |
|
Погода в Австралії. Розвиток навичок письма. |
revision |
revision |
|
Ex. 1p. 84 |
Ex. 1, 2a) p. 84 |
Ex. 1 p.84- опис.погоду за таб-ли-цею |
Написати повідомлення про погоду в своїй країні – впр. 2 в) ст.84 |
U. 5 Writ. |
|
||||
73 |
|
Яка погода сьогодні у Києві? |
Weather conditions |
It is… “be going to”, Future Simple |
|
Ex. 3, 4 p. 85 |
|
Ex. 1, 2 p. 85 |
Впр. 5 ст. 86 – скласти діалог з поданими виразами. |
U. 5 Look back |
|
74 |
|
Що мені одягнути? |
|
|
|
. |
Clothes, weather conditions |
When it is …I will put my… |
Ex. 9 a) p. 87 |
Ex. 9 b) p. 87 |
Ex. 7, 8p. 86 |
Ex.6 p. 86 |
Впр. 10 ст. 87написати лист до друга про погоду в Україні. |
U. 5 Look back |
|
75 |
|
Повторення і систематика-ція |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
76 |
|
Повторення вивченого матеріалу. ТДР № 5 |
Revision, |
revision |
|
|
|
ТДР № 5 |
Повторити слова, правила, вирази, що вивчалися. |
U. 5 Self-Check |
|
||||
77 |
|
Аналіз ТДР № 5. Узагаль-нення і сис-тематизація з теми: «Яка сьогодні погода?» |
Revision, ex. 1, 2 p. 88 |
revision |
|
Ex. 5 p. 88 |
|
Ex. 1, 2, 3, 4 p. 88
|
Повторити слова, правила, вирази, що вивчалися протягом теми. |
|
|
||||
Unit 6. Let’s have fun! (14 год.) Відпочинок/Дозвілля: на кінець теми учні повинні вміти: ідентифікувати різноманітні види хобі та активності у вільний час, розповідати про свої вподобання, розповідати про свої хобі та вподобання, змінені плани, описувати парк розваг та свої дії в ньому, написати лист про свій вільний час. |
|||||||||||||||
78 |
|
Що тобі дійсно подобається? |
Пояснює необхід-ність при-бирання |
Співпрацювати з іншими (членами гуртків, однокласниками) на результат |
Ілюструє необхід-ність дотримання здорового способу життя на прикладі своєї родини |
Демонструє розуміння цінності праці для .досягнення добробуту |
p. 90 – activity, ballet, choir, fan, violin, creative, physical, both |
I like… I am crazy about… I doesn’t like |
|
Ex. 2, 3, 4 p. 90-91 |
Ex. 1, 3 p. 90 |
Ex. 3/4 p.90-91 |
Вивчити слова, впр. 5 ст. 91 – написати про своє ставлення до спорту та про улюблені активності |
U.6 Kids Online |
|
+ |
|
|
за собою вдома та під час сімейного відпочинку Наводить приклади взаємодії членів шкільних гуртків/ громади відносно озеленення теріторії. |
|
|
. |
|
… |
|
|
|
|
про своє ставлення до спорту та про улюблені активності. |
+ |
|
79 |
|
Хобі. |
Hobbies, p. 92 |
To be good at, to be keen on, to play…, to go… |
Test: “Play OR go” |
Ex. 1, 2 p. 92 |
|
Ex. 2, 4 p.92 |
Скласти розповідь про своє хобі., або цік. завд. з новими словами. |
U. 6 Voc. |
|
||||
80 |
|
Плануючи поїздку в парк розваг. |
p. 93 – adventu-re, attra-ction, roundabout, theme park etc. |
This is… We can … there. |
Ex. 1 p. 93 |
Ex. 3 p. 93 |
Ex. 1p. 93 |
Ex. 2 p. 93 |
Впр. 3 ст. 93 – написати про парк який би хотіли відвідати. |
U. 6 Read.p.1. |
|
||||
81 |
|
У парку розваг. |
Revision, + Park attrac-tions |
Revi-sion, You can… |
|
Speaking about visiting park |
Ex. 4 p. 94-95 |
Ex. 4, 5 p. 95 |
Скласти розповідь про свої відвідини парку розваг |
U. 6 Read. P.2 |
|
82 |
|
Мої вподобання у вільний час. Урок граматики. |
|
|
|
. |
revision |
The “ing” form of the verbs |
Test: “play OR go” |
Ex. 1, 3 p.96 |
|
Ex. 2 p.96 |
Написати лист до друга про свої впо-добання. |
U. 6 Gram |
|
83 |
|
Повідомлен-ня для друга. |
revision |
revision |
Ex. 3, 4 p. 98 |
Ex. 1, 3, 6 p. 97 |
Ex. 2 p. 97 |
Ex. 3, 5 p. 98 |
Виконати впр. 7 ст. 98 – написати про себе. |
U. 6 List. |
|
||||
84 |
|
Колекціонування. Мій улюблений гурток. |
Revision, school clubs and activities. |
Revision. |
|
Ex. 1, 2 p. 99 |
Ex. 3 p. 99, voc. Cards. |
Ex. 2, 3 p. 99 |
Написати розповідь про свій улюблений гурток, АБО проект: Реклама гуртка. |
U. 6 Voc. |
|
||||
85 |
|
Мої плани на майбутнє. |
Free-time activities |
Present Continuous for future actions. |
|
Ex. 2, 3 p. 100 |
Ex. 1 p. 100 |
Plan of school activities – ex. 3. |
Скласти свій план активнос-тей на наст тиждень за впр. 3 ст.100 |
U. 6 Gram. |
|
86 |
|
Інтерв’ю про вподобання. |
|
|
|
. |
revision |
revision |
Ex. 1 p. 101 |
Ex. 2, 3, 4 p. 101 |
Ex. 1 p. 101 |
Ex. 4 p. 101 |
Скл. діалог з другом про вподобання. |
U. 6 Speak. |
|
87 |
|
Лист до друга. |
p. 102 – exciting, fun, boring, etc. |
I am keen on… I don’t like… Do you like…? |
|
Talking to the topic. |
Ex. 1, 2 p. 102 |
Ex. 1p. 102 |
Написати власний лист за зразком впр. 2 ст. 102 |
U. 6 Writ. |
|
||||
88 |
|
Мій вільний час. Повторення вивченого матеріалу. |
Revision |
Revi-sion |
Ex. 6 p. 104 |
Ex. 1, 2 p. 103 |
Ex. 4 p. 104 |
Ex. 1, 3 p. 103 |
Скл. розп. про свої вподобан-ня за зразком впр. 6 ст. 104 |
U. 6 Look back. p. 1 |
|
||||
89 |
|
Моє хобі. Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
revision |
revision |
Ex. 5, 6 p. 104-105 |
Ex. 7 p. 105 |
Ex. 8 p. 105 |
Ex. 6 p. 104 (1-2 stories) |
Впр. 8 ст. 105написати коротке повідомлення по темі |
U. 6 Look back p.2 |
|
90 |
|
Повторення і систематика-ція |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
91 |
|
ТДР № 6 |
|
|
|
. |
revision |
revision |
|
|
|
ТДР № 6 |
Повторити слова правила, вирази, що вивчалися. |
|
|
92 |
|
Аналіз ТДР № 6. Узагаль-нення і сис-тематизація знань з теми: «Давайте веселитись!» |
|
|
|
Ex. 4 p. 106 |
|
Ex. 1, 2, 3 p. 106 |
Повторити слова правила, вирази, що вивчалися. |
U. 6 Self-Check |
|
||||
Unit 7. This is a place I live in. (13 год.) Рідне місто/ село.Україна: на кінець теми учні повинні вміти: презентувати Україну та її символів, розповідати про місце де проживаєш, розпитувати та надавати вказівки щодо розташування місць, написати про своє село/ місто, розробити програму та брошуру для туристів у своєму місті. |
|||||||||||||||
93 |
|
Моя країна – Україна. |
Формулює особисті ціннісні пріоритети Наводить приклади свого внеску в життя громади.
|
Розуміє свою роль у житті України та сучасному суспільстві взагалі. Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з різних країн |
У спілкуванні/ роботі в інтернеті дотримується правил безпеки
|
Вміє роз-рахувати кошти на організацію поїздки. Обговорює Pаціональ-ність організації подорожі.
|
p. 109 – capital, centre, country, culture, founder, state, independent,to sy-mbolize |
There are… Some towns took their names… The founders were… |
|
Ex. 3 p. 109 |
Ex. 3 p. 108-109 |
Ex. 1 , 2 p. 108 |
Написати повідомлення про одне з українських міст за впр. 4 ст. 109. |
U. 7 Kids Online |
|
94 |
|
Місце де я живу. |
Обговорює види екотранспорту та види екотуризму у своєму регіоні. |
|
|
. |
Places and buildings in a town or village |
There is/are… You can… there. |
|
Ex. 2 p. 110 |
Ex. 1, 3 p. 110 |
Ex. 4 p. 110 |
Написати про місця і будівлі які є в своєму місці прожи-вання (селі/місті) |
U. 7 Voc. |
|
95 |
|
У селі. Цікаві місця України. |
p. 111 – crossroad, region, traffic light, modern, native, etc. |
There is /are… It is in… |
|
Ex. 3 a) p. 112, telling about own town/ village |
Ex. 1, 3 a) p. 111-112 |
Ex. 2 p. 111 |
Виконати впр. 3 в) ст. 112 – дати відповіді на запитання про Ніжин. |
U. 7 Rea-ding |
|
||||
96 |
|
Де ти був минулого року? Урок граматики. Минулі часи |
revision |
Past Simple/ Present Perfect. |
|
Ex. 2 p. 113 |
Ex. 1, 3 p. 113 |
Ex. 4, 5 p. 113 |
Скласти діалог про цікаве місце, яке колись відвідував (за запита-ннями Впр. 2) |
U. 7 Gram. |
|
97 |
|
Київ – столиця України. |
|
|
|
. |
p. 114 – chestnut, hero,Mo-therland,main, ge-ografical names |
There is/are… It is the biggest… |
Ex. 1, 3 p. 114 |
Ex. 2 p. 114 |
|
Ex. 1 p. 114 |
Написати повідом-лення про Київ та місця, які хотів би відвідати. |
U. 7 List |
|
98 |
|
Як я можу дістатись до…? Розповідаємо про розташу-вання пам’яток. |
Ex. 1 p. 115 |
Prepositions of places |
Ex. 1 p. 115 |
Ex. 2 b), 3 p. 115 |
|
Ex. 2 a) p. 115 |
Опис. де знаходить-ся твоя улюблена пам’ятка в місті,кори-стуючись виразами впр. 3 ст. 115 |
U. 7 Voc. |
|
||||
99 |
|
Чи ти коли небудь…? Урок граматики. Минулі часи. |
|
Past Simple/ Present Perfect |
|
Ex. 1 p. 116 |
Ex. 2 p. 116 |
Ex. 2 (p. 3) p. 116 |
Скл. діалог про цікаві місцяза впр. 1 ст. 116 |
U.7 Gram. |
|
||||
100 |
|
Розповідаю-чи про своє місто/село. |
revision |
revision |
|
Ex. 2 b), 3, 4 p. 117 |
Ex. 1, 2 a) p. 117 |
Voc. Test: Attractions. |
Скласти діалог про своє місто/село за впр. 2 а) ст. 117 |
U. 7 Speak. |
|
101 |
|
Місце де я живу. |
|
|
|
. |
revision |
revision |
|
Ex. 2 p. 118 |
|
Ex. 1 p. 118 |
Скласти розповідь про своє місто/село за планом впр. 1 ст. 118 |
U. 7 Writ. |
|
102 |
|
Україна – моя Батьківщина. Повторення вивченого матеріалу. |
revision |
revision |
|
Ex. 2 p. 119 |
Ex. 1, 4 p. 119-120 |
Ex. 1 p. 119 |
Виконати впр. 3 ст. 119 – роз-казати як дістатися від свого дому до цікавого місця. |
U. 7 Look back p.1 |
|
||||
103 |
|
Дещо про Україну. Повторення вивченого матеріалу. |
revision |
revision |
|
Ex. 5, 6 b), 7 p. 120-121 |
Ex. 6 a) p. 121 |
Ex. 4 p. 120 |
Виготови-ти проєкт за впр. 8 ст. 121 |
U. 7 Look back p. 2 |
|
||||
104 |
|
Повторення і систематика-ція |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
105 |
|
ТДР № 7 |
revision |
revision |
|
|
|
ТДР № 7 |
Повторити слова, правила, вирази, що вивчалися. |
|
|
|
Аналіз ТДР № 7. |
|
|
|
. |
revision |
revision |
|
Ex. 3 p. 122 |
|
Ex. 1, 2 p. 122 |
Повторити слова, правила, вирази, що вивчалися. |
U. 7 Self-Check |
|
|
Unit 8. Where to travel? (14 год.) Подорож.Країна виучуваної мови: на кінець теми учні повинні вміти: виражати своє ставлення до різних способів подорожування, розказувати про тури, інформувати про країну чи цікаве місце, описувати улюблене свято, написати про країну, цікаве місце, плани на літо. |
|||||||||||||||
|
Радість подорожува-ння. |
Обговорює види екотранспорту та екотуризму у різних країнах |
Свідчить на користь необхідно-сті толера-нтного ставлення до людей різних країн. |
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил користува-ння |
Вміє роз-рахувати кошти на організацію поїздки. Обговорює pаціональність організації подорожі.
|
p. 124 – article, choice, journey, leafleat, to disco-ver, to display, to go camping. |
Present Simple, and, but, so, becau-se |
|
Ex.1, 3 p.124-125 |
p.124, p. 125 |
Ex. 2 p. 124 |
Вивчити слова, впр.4 ст. 125 – вис-ловити своє став-лення до подорожу-вання. |
U. 8 Kids Online |
|
|
|
Мови та країни. |
p. 126 |
|
Ex.2 p. 126 |
|
Ex. 1, 3 p.126 |
Ex. 1, 4 p. 126 |
Скл. цікаве завдання з новими словами. |
U.8 Voc. |
|
|
Англомовні країни. |
|
|
грома-дським транс-портом |
. |
Geographical names |
Present Simple |
Test: The UK or the USA |
Ex.1 p. 127 |
Ex. 2,3 p. 127 |
Fact-file - En.-spek. country. |
Скласти таблицю (фактфайл) про одну англомов-ну країну. |
U.8 Read. |
|
|
Подорож до Австралії. |
Geographical names |
Present Simple |
|
Ex. 5 p.128 |
p. 128 |
Ex. 4 p. 128 |
Впр. 6 ст. 128 –напи-сати кілька фактів про одну англомов-ну країну. |
U.8 Read. |
|
||||
|
Урок граматики. Сполучники підрядності. |
revision |
Lin-king words |
|
|
Ex.1, 2 p. 129 |
Ex.3 p.129 |
Вивчити правило, впр.4 ст.129 нап. про себе використо-вуючи правило. |
U. 8 Gram. |
|
||||
|
Віртуальна подорож. |
|
|
|
|
Geographical names |
What is the name …? |
Ex.2, 3 p. 130 |
|
|
Ex. 1, 4 p. 130 |
Написати перелік пам’яток, які хочеш відвідати. |
U. 8 List. |
|
|
Подорож до англомовнихкраїн. |
|
|
|
. |
p. 131- verbs – (ex. 3) adjecti-ves (ex. 5) |
revision |
|
Ex.1, 2 p. 131 |
|
Ex. 5 p.131 (p.1) |
Вивчити словаб впр. 5 ст.131 – заповнити текст про Нью Йорк. |
U. 8 Voc. |
|
|
Пам’ятки та визначні міс-ця світу. Урок грама-тики. Вжива-ння артиклів з власними назвами. |
Geographical names |
Article THE |
|
Ex. 1, 3 p. 132-133 |
p. 132 |
Ex.2p. 133 |
Вивчити правило, впр. 4 ст. 133 – виправити помилки у реченнях. |
U.8 Gram. |
|
||||
|
Ігрове шоу: «Навколо світу» |
Geographical names |
Article THE |
Ex. 1 p. 134 |
Ex. 1,2,3 p. 134 |
Ex. 1, 2 p. 134 |
|
Скл. діалог про відоме місто за впр. 2 ст. 134 |
U. 8 Speak. |
|
||||
|
Лист про подорож. |
|
|
|
|
revision |
revision |
|
|
Ex. 1a) p. 135 |
Ex. 1 b) p. 135 |
Впр.2 ст. 135 – скл. таблицю |
U. 8 Wr. |
|
|
Подорожування. Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
. |
revision |
revision |
Ex. 3 a), b) p. 136 |
Ex. 3 a), b),2 p. 136 |
Ex. 4 p. 137 |
Ex. 1 p. 136 |
Впр. 4 ст.137 – заповнити пропуски. |
U. 8 lookback p.1 |
|
|
Подорожування. Повторення вивченого матеріалу. |
revision |
revision |
|
Ex. 5,7, 8, 9 p. 138-139 |
|
Ex. 6 p. 138 |
Впр. 10 ст.139 – написати лист про плани на літо. |
U. 8 Look back p. 2 |
|
||||
|
ТДР № 8 |
revision |
revision |
|
|
|
ТДР №8 |
Повторити слова, правила, |
|
|
||||
|
Аналіз ТДР №8. |
|
|
|
|
revision |
revision |
|
Ex. 1, 5 p. 140-141 |
|
Ex. 2, 3, 4 p. 140 |
Повторити слова, правила |
U. 8 Self-Check |
|
121 |
|
Контроль знань ,умінь і навичок з письма
|
. |
|
|
|
|
|
Підготуватись до контролю знань |
122 |
|
Контроль знань, умінь і навичок з читання |
|
|
|
|
|
|
Підготуватись до контролю знань |
123 |
|
Контроль знань, умінь і навичок з говоріння
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватись до контролю знань |
124 |
|
Контроль знань, умінь і навичок з аудіювання
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |