Нова Українська Школа
Календарне планування уроків англійської мови у 5 класі (3 години на тиждень), за підручником: Мітчелл Г.К. Марілені Малкоґіанні Англійська мова: підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) / Г.К.Мітчелл. – Київ: Видавництво «Лінгвіст», 2022 – 144 с.
№ уроку, дата |
Тема уроку |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання Фонетика |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
І СЕМЕСТР Вступ. Повторення. |
||||||||
1 |
Привітання. Знайомство. Абетка. Числівники 1-100. |
Greetings. Alphabet. Numbers 0-100 |
Hi! I’m… What’s your name? How do you spell…? What’s your phone number? How old are you? I’m 13 (years old). |
Впр.1А, стор.4 Впр.2А, стор.4 Впр.3А, стор.5 Впр.3C, стор.5 |
Впр.1B, стор.4 Впр.2B, стор.4 Впр.3B, стор.5 Впр3D, стор.5
|
|
|
Знати абетку, кольори, числівники 1-100. |
2 |
Предмети у класній кімнаті. Англомовні країни. Члени родини. |
Впр.4А, стор.6 |
Артиклі a/an. Множина іменників. Вказівні займенники this/that. |
Впр.5, стор.7 Впр.6, стор.7 |
|
Впр.4D, стор.6 |
Впр.4B, стор.6 Впр.4C, стор.6 |
Впр.4D, стор.6 письмово. Впр.4B, стор.6 письмово.
|
3 |
Вирази класного вжитку. Кольори. |
Впр.7A, стор.8
|
Наказовий спосіб (Imperative: affirmative, negative). |
Впр.7, стор.8 Впр.8A, стор.8
|
Впр.7B, стор.8 Впр.8B, стор.8
|
|
|
Знати назви кольорів. |
Unit 1 “Who Are You?” |
||||||||
4 |
1a. Where are you from?
Звідки ти? Країни та національності. |
Впр.1, стор.10 |
Впр.4, стор.11 Дієслово “to be” (affirmative, negative, interrogative). |
Впр.2А, стор.10 Впр.5A, стор.11 Впр.5A, стор.11 Впр.5B, стор.11 |
Стор.9 Впр.1, стор.10 Впр.3, стор.11 Впр.6, стор.11 |
Впр.2А, стор.10 Впр.2B, стор.10 |
|
Впр.4, стор.11 письмово. |
5 |
1a. Where are you from?
Звідки ти? Країни та національності. |
|
Впр.4, стор.11 Дієслово “to be” (affirmative, negative, interrogative). |
Впр.2А, стор.10 Pronunciation. [s], [S], [C]. Впр.5A, стор.11 Впр.5B, стор.11 |
Стор.9 Впр.1, стор.10 Впр.3, стор.11 Впр.6, стор.11 |
Впр.2А, стор.10 Впр.2B, стор.10 |
|
Впр.6, стор.11 скласти розмову за зразком між двома відомими людьми.
|
6 |
1b. He’s a chef. Професії. Професії членів родини. |
Впр.1, стор.12 |
Впр.3, стор.13 Дієслово ”to be” (affirmative, negative, interrogative). Possessive Adjectives. |
Впр.2А, стор.12 |
Впр.2B, стор.12 |
Впр.2А, стор.12 |
|
Впр.2B, стор.13 написати відповіді на питання. |
7 |
1b. He’s a chef. Професії. Професії членів родини. |
|
Впр.3, стор.13 Дієслово ”to be” (affirmative, negative, interrogative). Possessive Adjectives. |
Впр.2А, стор.12 |
Впр.2B, стор.12 |
Впр.2А, стор.12 |
|
Впр.4, стор.13 |
8 |
1c. Day and night. Дні тижня. Годинник та години. Частини дня. |
Впр.1A, B, стор.14 |
|
Впр.1A, B, стор.14 Впр.2A, стор.15 Впр.3, стор.15 |
Впр.1C, стор.14 Впр.4, стор.15 |
Впр.2A, стор.15 |
|
Виконати завдання на картках. |
9 |
1c. Day and night. Дні тижня. Годинник та години. Частини дня. |
|
|
Впр.1A, B, стор.14 Впр.2A, стор.15 Впр.3, стор.15 |
Впр.1C, стор.14 Впр.4, стор.15 |
Впр.2A, стор.15 |
Впр.2B, стор.15 |
Придумати свою гру за зразком впр.4, стор.15 |
10 |
1d. Meet the band. Назви музичних інструментів. Учасники музичного гурту. |
Впр.1, стор.16 |
Стор.17 What…? / Who…? |
Впр.1, стор.16 Впр.2А, стор.16 Впр.4, стор.17 |
Впр.5, стор.17 |
Впр.2А, стор.16 Впр.2B, стор.17 |
|
Впр.2, стор. 16 читати вголос. |
11 |
1d. Meet the band. Назви музичних інструментів. Учасники музичного гурту. |
|
Стор.17 What…? / Who…? |
Впр.1, стор.16 Впр.2А, стор.16 Впр.4, стор.17 |
Впр.5, стор.17 |
Впр.2А, стор.16 Впр.2B, стор.17 |
|
Впр.3, стор.17 письмово. |
12 |
1e. I’m a student. Моє шкільне життя. Шкільні предмети. Шкільне життя дітей в англомовних країнах. |
Впр.1, стор.18 |
|
Впр.3, стор.18 |
Впр.2А, стор.18 Впр.2B, стор.18 Впр.4B, стор.19 |
Впр.4A, стор.19
|
Впр.4A, стор.19 Впр.4C, стор.19 Capital letters. Punctuation. |
Впр.4D, стор.19 |
13 |
Test 1. Діагностувальна робота за темою “Who Are You?” |
Впр.A, стор.20
|
Впр.B, стор.20 Впр.C, стор.20 Впр.D, стор.20
|
|
|
|
Впр.E, стор.20 Впр.F, стор.20 |
Стор.20 “Now I Can”. |
Unit 2 “All About Me” |
||||||||
14 |
2a. My things. Мої речі. |
Впр.1, стор.22 |
Впр.3, стор.23 Дієслово “have got”. |
Впр.1, стор.22 Впр.2A, стор.22 Впр.4, стор.23 |
Стор.21 Впр.5, стор.23 |
Впр.2A, стор.22 Впр.2B, стор.22 |
|
Впр.3, стор.23 письмово. |
15 |
2b. My clothes. Мій одяг. |
Впр.1, стор.24 |
Впр.3, стор.25 these/those, plural forms |
Впр.1, стор.24 Впр.2A, стор.24 Pronunciation. [s]" [z]" [Iz] (plural –s) Впр.4A, стор.25 Впр.4B, стор.25 Впр.5, стор.25 |
Впр.2A, стор.24 |
Впр.2A, стор.24 |
|
Впр.3, стор.25 письмово.
|
16 |
2b. My clothes. Мій одяг. |
|
Впр.3, стор.25 these/those, plural forms |
Впр.1, стор.24 Впр.2A, стор.24 Pronunciation. [s]" [z]" [Iz] (plural –s) Впр.4A, стор.25 Впр.4B, стор.25 Впр.5, стор.25 |
Впр.2A, стор.24 |
Впр.2A, стор.24 |
Впр.6, стор.25 |
Впр.6, стор.25 |
17 |
2c. My pet. Мій домашній улюбленець. |
Впр.1, стор.26 |
Впр.3, стор.27 Possessive Case – Whose…? |
Впр.2A, стор.26 |
Впр.4, стор.27 |
Впр.2A, стор.26 Впр.3, стор.27 |
|
Впр.3, стор.27 письмово. |
18 |
2c. My pet. Мій домашній улюбленець. |
|
Впр.3, стор.27 Possessive Case – Whose…? |
Впр.2A, стор.26 |
Впр.4, стор.27 |
Впр.2A, стор.26 Впр.3, стор.27 |
Впр.2B, стор.27 |
Впр.5, стор.27 |
19 |
2d. You’re a star! Здібності та вподобання. |
Впр.1, стор.28 |
Впр.3, стор.29 Модальне дієслово “can”.
|
Впр.2A, стор.28 |
Впр.4A, B, стор.29 |
Впр.2A, стор.28 Впр.2B, стор.29 |
|
Впр.3, стор.29 письмово. |
20 |
2d. You’re a star! Здібності та вподобання. |
|
Впр.3, стор.29 Модальне дієслово “can”.
|
Впр.2A, стор.28 |
Впр.4A, B, стор.29 |
Впр.2A, стор.28 Впр.2B, стор.29 |
|
Впр.5, стор.29 |
21 |
2e. My best friend. Мій найкращий друг. Зовнішність. Будова тіла.
|
Впр.1, стор.30 |
|
Впр.2B, стор.30 |
Впр.2A, стор.30 Впр.3, стор.30 Впр.4B, стор.31 |
Впр.4A, стор.31 Впр.4C, стор.31
|
Linking words and/but. |
Впр.4D, стор.31 |
22 |
Culture page 1. Music from around the world. Song 1 “Turn it up!” |
|
|
Впр.A, стор.33 Стор.34, song “Turn it up!” |
Впр.C, стор.33 |
Впр.B, стор.33 Стор.34, song “Turn it up!” |
|
Стор.33 “Project”. Виготовити постер (плакат). |
23 |
Test 2. Діагностувальна робота за темою “All About Me”. |
Впр.A, стор.32
|
Впр.B, C, D, E, стор.32
|
|
Впр.F, стор.32
|
|
|
Стор.32 “Now I Can”. |
Unit 3 “It’s My Life!” |
||||||||
24 |
3a. Day in day out. Мій розпорядок дня. |
Впр.1, стор.36 |
Впр.3, стор.37 Present Simple (affirmative). Prepositions of time (at, in, on). |
Впр.2A, стор.36 Pronunciation. Third person singular –s [s], [z], [Iz] Впр.4A, стор.37 Впр.4B, стор.37 |
Стор.35 Впр.2A, стор.36 Впр.5, стор.37 |
Впр.2A, стор.36 Впр.2B, стор.36 Впр.3, стор.37 |
|
Впр.3, стор.37 письмово |
25 |
3a. Day in day out. Мій розпорядок дня. |
|
Впр.3, стор.37 Present Simple (affirmative). Prepositions of time (at, in, on). |
Впр.2A, стор.36 Pronunciation. Third person singular –s [s], [z], [Iz] Впр.4A, стор.37 Впр.4B, стор.37 |
Стор.35 Впр.2A, стор.36 Впр.5, стор.37 |
Впр.2A, стор.36 Впр.2B, стор.36 Впр.3, стор.37 |
|
Впр.6, стор.37 |
26 |
3b. Do you like sports? Види спорту. Моє ставлення до різних видів спорту. |
Впр.1, стор.38 |
Впр.3, стор.39 Present Simple (negative-questions) |
Впр.1, стор.38 Впр.2A, стор.38 Впр.4, стор.39 |
Впр.5A, стор.39 Впр.5B, стор.38 |
Впр.2A, стор.38 Впр.2B, стор.39 |
Впр.3, стор.39 |
Стор.38, вивчити лексику. |
27 |
3b. Do you like sports? Види спорту. Моє ставлення до різних видів спорту. |
|
Впр.3, стор.39 Present Simple (negative-questions) |
Впр.1, стор.38 Впр.2A, стор.38 Впр.4, стор.39 |
Впр.5A, стор.39 Впр.5B, стор.38 |
Впр.2A, стор.38 Впр.2B, стор.39 |
|
Впр.3, стор.39 |
28 |
3c. Time out. Моє дозвілля. |
Впр.1, стор.40 |
Впр.3, стор.41 Present Simple with Wh-questions |
|
Впр.2B, стор.40 Впр.4A, стор.41 Впр.4B, стор.40 |
Впр.2A, стор.40
|
|
Впр.3, стор.41 |
29 |
3c. Time out. Моє дозвілля. |
|
Впр.3, стор.41 Present Simple with Wh-questions |
|
Впр.2B, стор.40 Впр.4A, стор.41 Впр.4B, стор.40 |
Впр.2A, стор.40 Впр.3, стор.41 |
|
Впр.5, стор.41 |
30 |
3d. Around the house. Мої хатні обов’язки. Допомога по господарству. |
Впр.1, стор.42 |
Впр.3, стор.43 Adverbs of frequency (always, usually, often, sometimes, never). |
Впр.2A, стор.42 Впр.4, стор.43 |
Впр.2A, стор.42 Впр.2B, стор.43 |
Впр.5, стор.43 |
|
Впр.3, стор.43 |
31 |
3d. Around the house. Мої хатні обов’язки. Допомога по господарству. |
|
Впр.3, стор.43 Adverbs of frequency (always, usually, often, sometimes, never). |
Впр.2A, стор.42 Впр.4, стор.43 |
Впр.2A, стор.42 Впр.2B, стор.43 |
Впр.5, стор.43 |
Впр.3, стор.43 |
Впр.6, стор.43 |
32 |
3e. My favourite day. Мій улюблений день. |
Впр.1, стор.44 |
|
Впр.2, стор.44 |
|
Впр.3A, стор.45
|
Впр.3B, стор.45 Впр.4C, стор.45 Word order |
Впр.4D, стор.45 |
33 |
Test 3. Діагностувальна робота за темою “It’s my life!”. |
Впр.A, стор.46 Впр.B, стор.46 |
Впр.C, стор.46 Впр.D, стор.45 Впр.E, стор.45 |
|
Впр.F, стор.46 |
|
|
Стор.46 “Now I Can”. |
Unit 4 “Where I Live” |
||||||||
34 |
4a. Home sweet home. Види помешкання. Кімнати у будинку. |
Впр.1, стор.48 |
Впр.3, стор.49 Структура There is/There are (affirmative, negative, questions, short answers). |
Впр.2A, стор.48 |
Стор.47 Впр.4, стор.49 |
Впр.2A, стор.48 Впр.2B, стор.48 |
Впр.3, стор.49 письмово.
|
Впр.5, стор.49 |
35 |
4b. Where is it? Меблі. Місце розташування предметів у будинку. |
Впр.1, стор.50 |
Впр.2, стор.50 Prepositions of place (in, on, under, next to, between, in front of, behind). |
Впр.3A, стор.51 |
|
Впр.3A, стор.51 |
Впр.3B, стор.51 |
Впр.3, стор.50 письмово. |
36 |
4b. Where is it? Меблі. Місце розташування предметів у будинку. |
|
Впр.4, стор.51 a, an, the |
Впр.3A, стор.51 |
Впр.5, стор.51 |
Впр.3A, стор.51 |
Впр.3B, стор.51 Впр.4, стор.51 письмово. |
Впр.6, стор.51 |
37 |
4c. My neighbourhood. Споруди населеного пункту. |
Впр.1, стор.52 |
Впр.3, стор.53 Personal Pronouns Модальне дієслово can (permission-request). |
Впр.5, стор.53 |
Впр.4, стор.53 |
Впр.2A, стор.52 Впр.2B, стор.53 |
|
Впр.3, стор.53 письмово. |
38 |
4c. My neighbourhood. Споруди населеного пункту. |
Впр.1, стор.52 |
Впр.3, стор.53 Personal Pronouns Модальне дієслово can (permission-request). |
Впр.5, стор.53 |
Впр.4, стор.53 |
Впр.2A, стор.52 Впр.2B, стор.53 |
|
Знати лексику впр.1, стор.48, впр.1, стор.50, впр.1, стор.52 |
39 |
4d. Places to visit. Місця, які можна відвідати у населеному пункті. |
Впр.3, стор.55 |
Впр.2, стор.55 Модальне дієслово must (affirmative, negative, questions, short answers). |
Впр.4A, стор.55 Впр.4B, стор.55 Pronunciation. Silent letters. Впр.5, стор.55 |
|
Впр.4, стор.54 |
|
Впр.2, стор.55 письмово. |
40 |
4d. Places to visit. Місця, які можна відвідати у населеному пункті. |
Впр.3, стор.55 |
Впр.2, стор.55 Модальне дієслово must (affirmative, negative, questions, short answers). |
Впр.4A, стор.55 Впр.4B, стор.55 Pronunciation. Silent letters. Впр.5, стор.55 |
|
Впр.4, стор.54 |
|
Впр.6, стор.55 |
41 |
4e. My house. Моє помешкання. |
Впр.1, стор.56 |
|
Впр.2, стор.56 |
Впр.3A, стор.57 Впр.3C, стор.57 |
|
Впр.3B, стор.57 Description of a house/flat. |
Впр.4D, стор.57 |
42 |
Culture Page 2. “Emma Lewis. The Life of a typical British Teenager.” Song 2 “My Space”. |
|
|
Впр.A, стор.59 Стор.60, song “My Space”.
|
Впр.B, стор.59
|
Впр.A, стор.59 Стор.60, song “My Space”.
|
|
Стор.59 “Project” написати короткий блог про життя підлітків в Україні. |
43 |
Test 4. Діагностувальна робота за темою “Where I Live”. |
Впр.A, стор.58 Впр.B, стор.58 |
Впр.C, стор.58 Впр.D, стор.58 Впр.E, стор.58 Впр.F, стор.58 Впр.G, стор.58 |
|
Впр.H, стор.58 |
|
|
Стор.58 “Now I Can”. |
44 |
Діагностувальна робота з аудіювання. Повторення теми “Who Are You?” |
|
|
Listening Test |
|
|
|
|
45 |
Діагностувальна робота з говоріння. Повторення теми “All About Me”. |
|
|
|
Speaking Test |
|
|
|
46 |
Діагностувальна робота з читання. Повторення теми “It’s my life!”. |
|
|
|
|
Reading Test |
|
|
47 |
Діагностувальна робота з письма. Повторення теми “Where I Live”. |
|
|
|
|
|
Writing Test |
Підготувати повідомлення про зимові канікули. |
ІІ СЕМЕСТР Unit 5 “Nice and Tasty” |
||||||||
48 |
5a. Delicious! Продукти харчування. Улюблена/не улюблена їжа. |
Впр.1, стор.62 |
Впр.3, стор.63 Countable and uncountable nouns – a(an), some. |
Впр.1, стор.62 Впр.2A, стор.62
|
Стор.61 Впр.4, стор.63 |
Впр.2A, стор.62 Впр.2B, стор.62 |
|
Впр.3, стор.63 письмово. |
49 |
5a. Delicious! Продукти харчування. Улюблена/не улюблена їжа. |
Впр.1, стор.62 |
Впр.3, стор.63 Countable and uncountable nouns – a(an), some. |
Впр.1, стор.62 Впр.2A, стор.62
|
Стор.61 Впр.4, стор.63 |
Впр.2A, стор.62 Впр.2B, стор.62 |
|
Впр.5, стор.63 |
50 |
5b. Let’s order! Меню закладів громадського харчування. |
Впр.1, стор.64 |
Впр.3, стор.65 Some, any |
Впр.2A, стор.64 |
Впр.4, стор.65 |
Впр.2A, стор.64 Впр.2B, стор.65 |
|
Впр.3, стор.65 письмово. |
51 |
5b. Let’s order! Меню закладів громадського харчування. |
Впр.1, стор.64 |
Впр.3, стор.65 Some, any |
Впр.2A, стор.64 |
Впр.4, стор.65 |
Впр.2A, стор.64 Впр.2B, стор.65 |
|
Впр.1, стор.62, впр.1, стор.64 знати лексику. |
52 |
5c. You are what you eat. Мої уподобання в їжі. |
Впр.1A, B, стор.66 |
Впр.3, стор.67 How much/How many |
Впр.4, стор.67 |
Впр.5, стор.67 |
Впр.2, стор.66 |
|
Впр.3, стор.67 письмово. |
53 |
5c. You are what you eat. Мої уподобання в їжі. |
Впр.1A, B, стор.66 |
Впр.3, стор.67 How much/How many |
Впр.4, стор.67 |
Впр.5, стор.67 |
Впр.2, стор.66 |
|
Впр.6, стор.67 |
54 |
5d. Food facts. Факти про їжу. |
Впр.2, стор.69 |
|
Впр.1A, стор.68 Pronunciation. Впр.3A, стор.69 Впр.3B, стор.69 [g], [G] Впр.4A, стор.69 Впр.4B, стор.69 Впр.4C, стор.69 |
|
Впр.1A, стор.68 |
Впр.1B, стор.68 |
Впр.2, стор.69 письмово. |
55 |
5d. Food facts. Факти про їжу. |
Впр.2, стор.69 |
|
Впр.1A, стор.68 Pronunciation. Впр.3A, стор.69 Впр.3B, стор.69 [g], [G] Впр.4A, стор.69 Впр.4B, стор.69 Впр.4C, стор.69 |
|
Впр.1A, стор.68 |
Впр.1B, стор.68 |
Впр.3B, стор.69 письмово. |
56 |
5e. Three square meals. Сніданок, обід та вечеря. Мої їстівні звички. |
Впр.1, стор.70
|
|
Впр.2, стор.70 |
Впр.3B, стор.71 |
Впр.3A, стор.70
|
Впр.3B, стор.71 Впр.3C, стор.71 Avoiding Repetition |
Впр.3D, стор.71 |
57 |
Test 5. Діагностувальна робота за темою “Nice and Tasty”. |
Впр.A, стор.72 Впр.B, стор.72 |
Впр.C, стор.72 Впр.D, стор.72 Впр.E, стор.72
|
|
Впр.G, стор.72 |
Впр.F, стор.72 |
|
Стор.72 “Now I Can”. |
58 |
CLIL 1 / Maths Bar Graphs (гістограма, стовпчикова діаграма). |
|
|
|
Впр.B, стор.115 Впр.C, стор.115 |
|
Впр.A, стор.115 |
Стор.115 Project |
Unit 6 “Events” |
||||||||
59 |
6a. Party time! На вечірці. Назви місяців. |
Впр.2, стор.75
|
Впр.4, стор.75 Verb+ing |
Впр.2, стор.75 Впр.5, стор.75 |
Стор.73 Впр.3, стор.75 Впр.6A, стор.75 |
Впр.1A, стор.74 Впр.B, стор.74 |
|
Впр.4, стор.75 письмово. |
60 |
6a. Party time! На вечірці. |
Впр.2, стор.75
|
Впр.4, стор.75 Verb+ing |
Впр.2, стор.75 Впр.5, стор.75 |
Стор.73 Впр.3, стор.75 Впр.6A, стор.75 |
Впр.1A, стор.74 Впр.B, стор.74 |
|
Впр.6B, стор.75
|
61 |
6b. Rain or shine. Пори року. Погода. Свята у різні пори року. |
Впр.1A, B, стор.76
|
Впр.4, стор.77 Present Progressive (affirmative, negative). |
Pronunciation. Впр.5A, стор.77 Впр.5B, стор.77 [n], [N]
|
Впр.2, стор.76 in + season
|
Впр.3A, стор.76 Впр.3B, стор.77
|
Впр.6, стор.77
|
Впр.4, стор.77 письмово.
|
62 |
6b.Rain or shine. Пори року. Погода. Свята у різні пори року. |
Впр.1A, B, стор.76
|
Впр.4, стор.77 Present Progressive (affirmative, negative). |
Pronunciation. Впр.5A, стор.77 Впр.5B, стор.77 [n], [N]
|
Впр.2, стор.76 in + season
|
Впр.3A, стор.76 Впр.3B, стор.77
|
Впр.6, стор.77
|
Впр.4, стор.77 письмово.
|
63 |
6c. Save the animals. Тварини у небезпеці. |
Впр.1, стор.78
|
Впр.3, стор.79 Present Progressive (questions, short answers). |
Впр.4, стор.79
|
Впр.5, стор.79
|
Впр.2A, стор.78
|
Впр.2B, стор.79
|
Впр.3, стор.79
|
64 |
6c. Save the animals. Тварини у небезпеці. |
Впр.1, стор.78
|
Впр.3, стор.79 Present Progressive (questions, short answers). |
Впр.4, стор.79
|
Впр.5, стор.79
|
Впр.2A, стор.78
|
Впр.2B, стор.79
|
Впр.1, стор.78 вивчити назви тварин. |
65 |
6d. Let’s celebrate! На карнавалі Ноттінґ Хілл. День Незалежності США. |
Впр.1, стор.80
|
Впр.3, стор.80 Present Simple vs Present Progressive |
Впр.2A, стор.80
|
|
Впр.2A, стор.80
|
Впр.2B, стор.81 Впр.4, стор.81
|
Впр.3, стор.81 письмово.
|
66 |
6d. Let’s celebrate! На карнавалі Ноттінґ Хілл. День Незалежності США. |
Впр.1, стор.80
|
Впр.3, стор.80 Present Simple vs Present Progressive |
Впр.2A, стор.80
|
|
Впр.2A, стор.80
|
Впр.2B, стор.81 Впр.4, стор.81
|
Впр.5, стор.81
|
67 |
6e. Best wishes. Привітання зі святами. |
Впр.1, стор.82
|
|
Впр.1, стор.82 Впр.2A, стор.82 Впр.2B, стор.82 |
Впр.3B, стор.83
|
Впр.3A, стор.83 Впр.3C, стор.83
|
Set phrases for letters and e-mails |
Впр.3C, стор.83 письмово. |
68 |
6e. Best wishes. Привітання зі святами. |
Впр.1, стор.82
|
|
Впр.1, стор.82 Впр.2A, стор.82 Впр.2B, стор.82 |
Впр.3B, стор.83
|
Впр.3A, стор.83 Впр.3C, стор.83
|
|
Впр.3D, стор.83
|
69 |
Test 6. Діагностувальна робота за темою “Events”. |
Впр.A, стор.84 Впр.B, стор.84 |
Впр.C, стор.84 Впр.D, стор.84 Впр.E, стор.84
|
|
Впр.F, стор.84 |
|
|
Стор.84 “Now I Can”. |
70 |
Culture Page 3 Celebrations around the world. Свята у світі. Song 3 “The main Event”. |
|
|
Впр.A, стор.84 Стор.86 Song “The Main Event”.
|
Впр.A, стор.84
|
Впр.A, стор.84 Стор.86 Song “The Main Event”.
|
|
Стор.85 Project |
71 |
CLIL 2 / Science Magnets |
|
|
Впр.B, стор.116
|
Впр.A, стор.116
|
Впр.B, стор.116
|
Впр.C, стор.116
|
Стор.116 Project |
Unit 7 “What an Experience!” |
||||||||
72 |
7a. Were you scared? Описуємо пережиті події. |
Впр.1, стор.88 |
Впр.3, стор.89 Past Simple of the verb ”be” |
Впр.1, стор.88 Впр.2A, стор.88 |
Стор.87 Впр.2B, стор.89 Впр.4, стор.89 |
Впр.2A, стор.88 |
|
Впр.3, стор.89 |
73 |
7a. Were you scared? Описуємо пережиті події. |
Впр.1, стор.88 |
Впр.3, стор.89 Past Simple of the verb ”be” |
Впр.1, стор.88 Впр.2A, стор.88 |
Стор.87 Впр.2B, стор.89 Впр.4, стор.89 |
Впр.2A, стор.88 |
|
Впр.5, стор.89 |
74 |
7b. Dear Diary. Записи у щоденнику. |
|
Впр.2, стор.91 Past Simple (affirmative). |
Впр.1A, стор.90 Pronunciation. Впр.3A, B, стор.91 -ed endings [t], [d], [Id] |
Впр.4, стор.91 |
Впр.1A, стор.90 Впр.1B, стор.90 |
|
Впр.3, стор.91 письмово. |
75 |
7b. Dear Diary. Записи у щоденнику. |
|
Впр.2, стор.91 Past Simple (affirmative). |
Впр.1A, стор.90 Pronunciation. Впр.3A, B, стор.91 -ed endings [t], [d], [Id] |
Впр.4, стор.91 |
Впр.1A, стор.90 Впр.1B, стор.90 |
|
Впр.5, стор.91 |
76 |
7c. What happened? Розповідь про пережиту пригоду. |
|
Впр.1C, стор.92 Впр.2, стор.93 Past Simple (negative, questions) |
Впр.1A, стор.92 Впр.4A, B, стор.93 |
Впр.1B, стор.92 Впр.3, стор.93 |
Впр.1A, стор.92 |
|
Впр.2, стор.93 письмово. |
77 |
7c. What happened? Розповідь про пережиту пригоду. |
|
Впр.1C, стор.92 Впр.2, стор.93 Past Simple (negative, questions) |
Впр.1A, стор.92 Впр.4A, B, стор.93 |
Впр.1B, стор.92 Впр.3, стор.93 |
Впр.1A, стор.92 |
|
Виконати завдання на картках. |
78 |
7d. A great film. Жанри фільмів. Переглянуті фільми. Враження від фільму. |
Впр.1A, стор.94 |
Впр.3, стор.95 Past Simple vs Present Simple |
Впр.1B, стор.94 Впр.2A, стор.94 Впр.4, стор.95 |
Впр.5, стор.95 |
Впр.2A, стор.94 Впр.2B, стор.95 |
|
Впр.3, стор.95 письмово. |
79 |
7d. A great film. Жанри фільмів. Переглянуті фільми. Враження від фільму. |
Впр.1A, стор.94 |
Впр.3, стор.95 Past Simple vs Present Simple |
Впр.1B, стор.94 Впр.2A, стор.94 Впр.4, стор.95 |
Впр.5, стор.95 |
Впр.2A, стор.94 Впр.2B, стор.95 |
|
Впр.1, стор.94 знати жанри фільмів. |
80 |
7e. A day to remember. Найкращий день у житті. |
Впр.1, стор.96 |
|
Впр.2A, стор.96 Впр.2B, стор.96 |
Впр.3B, стор.97 |
Впр.3A, стор.97
|
Впр.3C, стор.97 Linking words/phrases |
Впр.3D, стор.97 |
81 |
Test 7. Діагностувальна робота за темою “What an Experience!”. |
Впр.A, стор.98 Впр.B, стор.98 |
Впр.C, стор.98 Впр.D, стор.98 Впр.E, стор.98 Впр.F, стор.98 |
|
Впр.G, стор.98 |
|
|
Стор.98 “Now I Can”. |
82 |
CLIL 3 / Science Rainbows |
Впр.A, стор.117
|
|
Впр.B, стор.117
|
Впр.C, стор.117
|
Впр.B, стор.117
|
|
Впр.D, стор.117 Project
|
Unit 8 “See the World” |
||||||||
83 |
8a. On the move. Види транспорту. |
Впр.1, стор.100 |
Впр.3, стор.101 Future “be going to” (affirmative, negative, questions, short answers). |
Впр.2A, стор.100 |
Стор.99 Впр.2B, стор.101 Впр.4, стор.101 |
Впр.2A, стор.100 |
|
Впр.3, стор.101 письмово. |
84 |
8a. On the move. Види транспорту. |
Впр.1, стор.100 |
Впр.3, стор.101 Future “be going to” (affirmative, negative, questions, short answers). |
Впр.2A, стор.100 |
Стор.99 Впр.2B, стор.101 Впр.4, стор.101 |
Впр.2A, стор.100 |
|
Впр.5, стор.101 |
85 |
8b. Going camping. Відпочинок на природі. |
Впр.1, стор.102 |
Впр.3, стор.103 Future will (affirmative, negative, questions, short answers). |
Впр.2A, стор.102 Впр.5, стор.103
|
Впр.2B, стор.102 |
Впр.2A, стор.102 |
Впр.4, стор.103
|
Впр.3, стор.103 письмово. |
86 |
8b. Going camping. Відпочинок на природі. |
Впр.1, стор.102 |
Впр.3, стор.103 Future will (affirmative, negative, questions, short answers). |
Впр.2A, стор.102 Впр.5, стор.103
|
Впр.2B, стор.102 |
Впр.2A, стор.102
|
Впр.4, стор.103
|
Виконати завдання на картках. |
87 |
8c. A new experience. Екстремальні види відпочинку. |
Впр.1, стор.104 |
Впр.3, стор.105 Comparative forms |
Впр.2A, стор.104 Впр.4, стор.105
|
Впр.5, стор.105
|
Впр.2A, стор.104 Впр.2B, стор.105 |
|
Впр.3, стор.105 письмово.
|
88 |
8c. A new experience. Екстремальні види відпочинку. |
Впр.1, стор.104 |
Впр.3, стор.105 Comparative forms |
Впр.2A, стор.104 Впр.4, стор.105 |
Впр.5, стор.105
|
Впр.2A, стор.104 Впр.2B, стор.105 |
|
Впр.4, стор.105 письмово. |
89 |
8d. Country profile. Відпочинок у різних країнах. |
|
Впр.3, стор.107 Superlative forms (positive, comparative, superlative). |
Впр.1A, стор.106 Pronunciation. Впр.2A, B стор.107 [T], [D] |
Впр.4, стор.107 |
Впр.1A, стор.106 Впр.1B, стор.107 |
|
Впр.3, стор.107 письмово. |
90 |
8d. Country profile. Відпочинок у різних країнах. |
|
Впр.3, стор.107 Superlative forms (positive, comparative, superlative). |
Впр.1A, стор.106 Pronunciation. Впр.2A, B стор.107 [T], [D] |
Впр.4, стор.107 |
Впр.1A, стор.106 Впр.1B, стор.107 |
|
Впр.5, стор.107 |
91 |
8e. On holiday. Їдемо у відпустку (на канікули). |
Впр.1, стор.108 |
|
Впр.2A, стор.108 Впр.2B, стор.108 |
Впр.2B, стор.109 |
Впр.3A, стор.109 |
Впр.3C, стор.109 Using Tenses |
Впр.D, стор.109 |
92 |
8e. On holiday. Їдемо у відпустку (на канікули). |
Впр.1, стор.108 |
|
Впр.2A, стор.108 Впр.2B, стор.108 |
Впр.2B, стор.109 |
Впр.3A, стор.109 |
Впр.3C, стор.109 Using Tenses |
Виконати завдання на картках. |
93 |
Test 8. Діагностувальна робота за темою “See the World”. |
Впр.A, стор.110 Впр.B, стор.110 |
Впр.C, стор.110 Впр.D, стор.110 Впр.E, стор.110
|
|
Впр.F, стор.110 |
|
|
Стор.110 “Now I Can”. |
94 |
Culture Page 4 All about the UK. Лондон – столиця Великобританії. Британські замки. Їжа в Британії. Спорт англійців. Song 4 “Wonderful World” |
|
|
|
Впр.B, стор.111
|
Впр.A, стор.111 Стор.112, song “Wonderful World”. |
|
Стор.111 Project |
95 |
CLIL 4 / Science Plant Life |
|
|
Впр.A, стор.118
|
Впр.C, стор.118
|
Впр.A, стор.118 Впр.B, стор.118 |
|
Стор.118 Project |
Culture pages for Ukraine |
||||||||
96 |
Culture page for Ukraine 1. Київ – столиця України. Визначні місця Києва. |
|
|
Впр.A, стор.113
|
Впр.A, стор.113 Впр.B, стор.113
|
Впр.A, стор.113
|
|
Стор.113 Project |
97 |
Culture page for Ukraine 1. Київ – столиця України. Визначні місця Києва. |
|
|
Впр.A, стор.113
|
Впр.A, стор.113 Впр.B, стор.113
|
Впр.A, стор.113
|
|
Стор.113 Project |
98 |
Culture page for Ukraine 2. Українські страви. |
|
|
Впр.A, стор.114
|
Впр.A, стор.114
|
Впр.A, стор.114 Впр.B, стор.114 |
|
Стор.114 Project |
99 |
Culture page for Ukraine 2. Українські страви. |
|
|
Впр.A, стор.114
|
Впр.A, стор.114
|
Впр.A, стор.114 Впр.B, стор.114 |
|
Стор.114 Project |
100 |
Діагностувальна робота з аудіювання. Повторення теми “Nice and Tasty” |
|
|
Listening Test |
|
|
|
|
101 |
Діагностувальна робота з говоріння. Повторення теми “Events”. |
|
|
|
Speaking Test |
|
|
|
102 |
Діагностувальна робота з читання. Повторення теми “What an Experience!”. |
|
|
|
|
Reading Test |
|
|
103 |
Діагностувальна робота з письма. Повторення теми “See the World”. |
|
|
|
|
|
Writing Test |
|
104 |
Аналіз контрольних робіт. |
|
|
|
|
|
|
Підготувати запитання до вікторини. |
105 |
Вікторина “That’s How Much I Know!” |
|
|
|
|
|
|
Підготувати повідомлення про відпочинок влітку. |