Календарне планування 5 класі НУШ за підручником Г.К. Мітчелл, Мерілені Малкогіанні на І та ІІ семестру, 3 години на тиждень.

Про матеріал
Розробка містить календарне планування уроків англійської мови у 5 класі НУШ за підручником Г.К. Мітчелл, Мерілені Малкогіанні на І та ІІ семестру, 3 години на тиждень.
Перегляд файлу

Нова Українська Школа

Календарне планування уроків англійської мови у 5 класі (3 години на тиждень), за підручником: Мітчелл Г.К. Марілені Малкоґіанні Англійська мова: підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) / Г.К.Мітчелл. – Київ: Видавництво «Лінгвіст», 2022 – 144 с.

№ уроку, дата

Тема уроку

Лексика

Граматика

Аудіювання

Фонетика

Говоріння

Читання

Письмо

Домашнє

завдання

І СЕМЕСТР

Вступ. Повторення.

1

Привітання. Знайомство.

Абетка.

Числівники 1-100.

Greetings. Alphabet. Numbers 0-100

Hi! I’m…

What’s your name? How do you spell…?

What’s your phone number? How old are you? I’m 13 (years old).

Впр.1А, стор.4

Впр.2А, стор.4

Впр.3А, стор.5

Впр.3C, стор.5

Впр.1B, стор.4

Впр.2B, стор.4

Впр.3B, стор.5

Впр3D, стор.5

 

 

 

Знати абетку, кольори, числівники 1-100.

2

Предмети у класній кімнаті. Англомовні країни. Члени родини.

Впр.4А, стор.6

Артиклі a/an.

Множина іменників.

Вказівні займенники this/that.

Впр.5, стор.7

Впр.6, стор.7

 

Впр.4D, стор.6

Впр.4B, стор.6

Впр.4C, стор.6

Впр.4D, стор.6 письмово.

Впр.4B, стор.6 письмово.

 

3

Вирази класного вжитку.

Кольори.

Впр.7A, стор.8

 

Наказовий спосіб (Imperative: affirmative, negative).

Впр.7, стор.8

Впр.8A, стор.8

 

 

Впр.7B, стор.8

Впр.8B, стор.8

 

 

 

 

Знати назви кольорів.

Unit 1 “Who Are You?”

4

1a. Where are you from?

 

Звідки ти?

Країни та національності.

Впр.1, стор.10

Впр.4, стор.11

Дієслово “to be” (affirmative, negative, interrogative).

Впр.2А, стор.10

Впр.5A, стор.11

Впр.5A, стор.11

Впр.5B, стор.11

Стор.9

Впр.1, стор.10

Впр.3, стор.11

Впр.6, стор.11

Впр.2А, стор.10

Впр.2B, стор.10

 

Впр.4, стор.11

письмово.

5

1a. Where are you from?

 

Звідки ти?

Країни та національності.

 

Впр.4, стор.11

Дієслово “to be” (affirmative, negative, interrogative).

Впр.2А, стор.10

Pronunciation.

[s], [S], [C].

Впр.5A, стор.11

Впр.5B, стор.11

Стор.9

Впр.1, стор.10

Впр.3, стор.11

Впр.6, стор.11

Впр.2А, стор.10

Впр.2B, стор.10

 

Впр.6, стор.11 скласти розмову за зразком між двома відомими людьми.

 

6

1b. He’s a chef.

Професії. Професії членів родини.

Впр.1, стор.12

Впр.3, стор.13

Дієслово ”to be” (affirmative, negative, interrogative).

Possessive Adjectives.

Впр.2А, стор.12

Впр.2B, стор.12

Впр.2А, стор.12

 

Впр.2B, стор.13 написати відповіді на питання.

7

1b. He’s a chef.

Професії. Професії членів родини.

 

Впр.3, стор.13

Дієслово ”to be” (affirmative, negative, interrogative).

Possessive Adjectives.

Впр.2А, стор.12

Впр.2B, стор.12

Впр.2А, стор.12

 

Впр.4, стор.13

8

1c. Day and night.

Дні тижня. Годинник та години. Частини дня.

Впр.1A, B, стор.14

 

Впр.1A, B, стор.14

Впр.2A, стор.15

Впр.3, стор.15

Впр.1C, стор.14

Впр.4, стор.15

Впр.2A, стор.15

 

Виконати завдання на картках.

9

1c. Day and night.

Дні тижня. Годинник та години. Частини дня.

 

 

Впр.1A, B, стор.14

Впр.2A, стор.15

Впр.3, стор.15

Впр.1C, стор.14

Впр.4, стор.15

Впр.2A, стор.15

Впр.2B, стор.15

Придумати свою гру за зразком впр.4, стор.15

10

1d. Meet the band.

Назви музичних інструментів. Учасники музичного гурту.

Впр.1, стор.16

Стор.17

What…? / Who…?

Впр.1, стор.16

Впр.2А, стор.16

Впр.4, стор.17

Впр.5, стор.17

Впр.2А, стор.16

Впр.2B, стор.17

 

Впр.2, стор. 16 читати вголос.

11

1d. Meet the band.

Назви музичних інструментів. Учасники музичного гурту.

 

Стор.17

What…? / Who…?

Впр.1, стор.16

Впр.2А, стор.16

Впр.4, стор.17

Впр.5, стор.17

Впр.2А, стор.16

Впр.2B, стор.17

 

Впр.3, стор.17 письмово.

12

1e. I’m a student.

Моє шкільне життя. Шкільні предмети. Шкільне життя дітей в англомовних країнах.

Впр.1, стор.18

 

Впр.3, стор.18

Впр.2А, стор.18

Впр.2B, стор.18

Впр.4B, стор.19

Впр.4A, стор.19

 

Впр.4A, стор.19

Впр.4C, стор.19

Capital letters. Punctuation.

Впр.4D, стор.19

13

Test 1.

Діагностувальна робота за темою “Who Are You?”

Впр.A, стор.20

 

Впр.B, стор.20

Впр.C, стор.20

Впр.D, стор.20

 

 

 

 

Впр.E, стор.20

Впр.F, стор.20

Стор.20

“Now I Can”.

Unit 2 “All About Me”

14

2a. My things.

Мої речі.

Впр.1, стор.22

Впр.3, стор.23

Дієслово “have got”.

Впр.1, стор.22

Впр.2A, стор.22

Впр.4, стор.23

Стор.21

Впр.5, стор.23

Впр.2A, стор.22

Впр.2B, стор.22

 

Впр.3, стор.23 письмово.

15

2b. My clothes.

Мій одяг.

Впр.1, стор.24

Впр.3, стор.25

these/those,

plural forms

Впр.1, стор.24

Впр.2A, стор.24

Pronunciation.

[s]" [z]" [Iz] (plural –s)

Впр.4A, стор.25

Впр.4B, стор.25

Впр.5, стор.25

Впр.2A, стор.24

Впр.2A, стор.24

 

Впр.3, стор.25 письмово.

 

 

16

2b. My clothes.

Мій одяг.

 

Впр.3, стор.25

these/those,

plural forms

Впр.1, стор.24

Впр.2A, стор.24

Pronunciation.

[s]" [z]" [Iz] (plural –s)

Впр.4A, стор.25

Впр.4B, стор.25

Впр.5, стор.25

Впр.2A, стор.24

Впр.2A, стор.24

Впр.6, стор.25

Впр.6, стор.25

17

2c. My pet.

Мій домашній улюбленець.

Впр.1, стор.26

Впр.3, стор.27

Possessive Case – Whose…?

Впр.2A, стор.26

Впр.4, стор.27

Впр.2A, стор.26

Впр.3, стор.27

 

Впр.3, стор.27 письмово.

18

2c. My pet.

Мій домашній улюбленець.

 

Впр.3, стор.27

Possessive Case – Whose…?

Впр.2A, стор.26

Впр.4, стор.27

Впр.2A, стор.26

Впр.3, стор.27

Впр.2B, стор.27

Впр.5, стор.27

19

2d. You’re a star! Здібності та вподобання.

Впр.1, стор.28

Впр.3, стор.29

Модальне дієслово “can”.

 

Впр.2A, стор.28

Впр.4A, B, стор.29

Впр.2A, стор.28

Впр.2B, стор.29

 

Впр.3, стор.29 письмово.

20

2d. You’re a star! Здібності та вподобання.

 

Впр.3, стор.29

Модальне дієслово “can”.

 

Впр.2A, стор.28

Впр.4A, B, стор.29

Впр.2A, стор.28

Впр.2B, стор.29

 

Впр.5, стор.29

21

2e. My best friend. Мій найкращий друг. Зовнішність. Будова тіла.

 

Впр.1, стор.30

 

Впр.2B, стор.30

Впр.2A, стор.30

Впр.3, стор.30

Впр.4B, стор.31

Впр.4A, стор.31

Впр.4C, стор.31

 

Linking words and/but.

Впр.4D, стор.31

22

Culture page 1.

Music from around the world.

Song 1 “Turn it up!”

 

 

Впр.A, стор.33

Стор.34, song “Turn it up!”

Впр.C, стор.33

Впр.B, стор.33

Стор.34, song “Turn it up!”

 

Стор.33 “Project”. Виготовити постер (плакат).

23

Test 2.

Діагностувальна робота за темою “All About Me”.

Впр.A, стор.32

 

Впр.B, C, D, E, стор.32

 

 

Впр.F, стор.32

 

 

 

Стор.32

“Now I Can”.

Unit 3 “It’s My Life!”

24

3a. Day in day out.

Мій розпорядок дня.

Впр.1, стор.36

Впр.3, стор.37

Present Simple (affirmative).

Prepositions of time (at, in, on).

Впр.2A, стор.36

Pronunciation.

Third person singular –s

[s], [z], [Iz]

Впр.4A, стор.37

Впр.4B, стор.37

Стор.35

Впр.2A, стор.36

Впр.5, стор.37

Впр.2A, стор.36

Впр.2B, стор.36

Впр.3, стор.37

 

Впр.3, стор.37 письмово

25

3a. Day in day out.

Мій розпорядок дня.

 

Впр.3, стор.37

Present Simple (affirmative).

Prepositions of time (at, in, on).

Впр.2A, стор.36

Pronunciation.

Third person singular –s

[s], [z], [Iz]

Впр.4A, стор.37

Впр.4B, стор.37

Стор.35

Впр.2A, стор.36

Впр.5, стор.37

Впр.2A, стор.36

Впр.2B, стор.36

Впр.3, стор.37

 

Впр.6, стор.37

26

3b. Do you like sports?

Види спорту. Моє ставлення до різних видів спорту.

Впр.1, стор.38

Впр.3, стор.39

Present Simple (negative-questions)

Впр.1, стор.38

Впр.2A, стор.38

Впр.4, стор.39

Впр.5A, стор.39

Впр.5B, стор.38

Впр.2A, стор.38

Впр.2B, стор.39

Впр.3, стор.39

Стор.38, вивчити лексику.

27

3b. Do you like sports?

Види спорту. Моє ставлення до різних видів спорту.

 

Впр.3, стор.39

Present Simple (negative-questions)

Впр.1, стор.38

Впр.2A, стор.38

Впр.4, стор.39

Впр.5A, стор.39

Впр.5B, стор.38

Впр.2A, стор.38

Впр.2B, стор.39

 

Впр.3, стор.39

28

3c. Time out.

Моє дозвілля.

Впр.1, стор.40

Впр.3, стор.41

Present Simple with

Wh-questions

 

Впр.2B, стор.40

Впр.4A, стор.41

Впр.4B, стор.40

Впр.2A, стор.40

 

 

Впр.3, стор.41

29

3c. Time out.

Моє дозвілля.

 

Впр.3, стор.41

Present Simple with

Wh-questions

 

Впр.2B, стор.40

Впр.4A, стор.41

Впр.4B, стор.40

Впр.2A, стор.40

Впр.3, стор.41

 

Впр.5, стор.41

30

3d. Around the house.

Мої хатні обов’язки. Допомога по господарству.

Впр.1, стор.42

Впр.3, стор.43

Adverbs of frequency (always, usually, often, sometimes, never).

Впр.2A, стор.42

Впр.4, стор.43

Впр.2A, стор.42

Впр.2B, стор.43

Впр.5, стор.43

 

Впр.3, стор.43

31

3d. Around the house.

Мої хатні обов’язки. Допомога по господарству.

 

Впр.3, стор.43

Adverbs of frequency (always, usually, often, sometimes, never).

Впр.2A, стор.42

Впр.4, стор.43

Впр.2A, стор.42

Впр.2B, стор.43

Впр.5, стор.43

Впр.3, стор.43

Впр.6, стор.43

32

3e. My favourite day.

Мій улюблений день.

Впр.1, стор.44

 

Впр.2, стор.44

 

Впр.3A, стор.45

 

Впр.3B, стор.45

Впр.4C, стор.45

Word order

Впр.4D, стор.45

33

Test 3.

Діагностувальна робота за темою “It’s my life!”.

Впр.A, стор.46

Впр.B, стор.46

Впр.C, стор.46

Впр.D, стор.45

Впр.E, стор.45

 

Впр.F, стор.46

 

 

Стор.46

 “Now I Can”.

Unit 4 “Where I Live”

34

4a. Home sweet home. Види помешкання. Кімнати у будинку.

Впр.1, стор.48

Впр.3, стор.49

Структура

There is/There are (affirmative, negative, questions, short answers).

Впр.2A, стор.48

Стор.47

Впр.4, стор.49

Впр.2A, стор.48

Впр.2B, стор.48

Впр.3, стор.49 письмово.

 

Впр.5, стор.49

35

4b. Where is it?

Меблі. Місце розташування предметів у будинку.

Впр.1, стор.50

Впр.2, стор.50

Prepositions of place (in, on, under, next to, between, in front of, behind).

Впр.3A, стор.51

 

Впр.3A, стор.51

Впр.3B, стор.51

Впр.3, стор.50 письмово.

36

4b. Where is it?

Меблі. Місце розташування предметів у будинку.

 

Впр.4, стор.51

a, an, the

Впр.3A, стор.51

Впр.5, стор.51

Впр.3A, стор.51

Впр.3B, стор.51

Впр.4, стор.51 письмово.

Впр.6, стор.51

37

4c. My neighbourhood. Споруди населеного пункту.

Впр.1, стор.52

Впр.3, стор.53

Personal Pronouns

Модальне дієслово can (permission-request).

Впр.5, стор.53

Впр.4, стор.53

Впр.2A, стор.52

Впр.2B, стор.53

 

Впр.3, стор.53 письмово.

38

4c. My neighbourhood.

Споруди населеного пункту.

Впр.1, стор.52

Впр.3, стор.53

Personal Pronouns

Модальне дієслово can (permission-request).

Впр.5, стор.53

Впр.4, стор.53

Впр.2A, стор.52

Впр.2B, стор.53

 

Знати лексику впр.1, стор.48, впр.1, стор.50, впр.1, стор.52

39

4d. Places to visit.

Місця, які можна відвідати у населеному пункті.

Впр.3, стор.55

Впр.2, стор.55

Модальне дієслово

must (affirmative, negative, questions, short answers).

Впр.4A, стор.55

Впр.4B, стор.55

Pronunciation.

Silent letters.

Впр.5, стор.55

 

Впр.4, стор.54

 

Впр.2, стор.55 письмово.

40

4d. Places to visit.

Місця, які можна відвідати у населеному пункті.

Впр.3, стор.55

Впр.2, стор.55

Модальне дієслово

must (affirmative, negative, questions, short answers).

Впр.4A, стор.55

Впр.4B, стор.55

Pronunciation.

Silent letters.

Впр.5, стор.55

 

Впр.4, стор.54

 

Впр.6, стор.55

41

4e. My house.

Моє помешкання.

Впр.1, стор.56

 

Впр.2, стор.56

Впр.3A, стор.57

Впр.3C, стор.57

 

Впр.3B, стор.57

Description of a house/flat.

Впр.4D, стор.57

42

Culture Page 2. “Emma Lewis. The Life of a typical British Teenager.”

Song 2 “My Space”.

 

 

Впр.A, стор.59

Стор.60, song “My Space”.

 

Впр.B, стор.59

 

Впр.A, стор.59

Стор.60, song “My Space”.

 

 

Стор.59 “Project” написати короткий блог про життя підлітків в Україні.

43

Test 4.

Діагностувальна робота за темою “Where I Live”.

Впр.A, стор.58

Впр.B, стор.58

Впр.C, стор.58

Впр.D, стор.58

Впр.E, стор.58

Впр.F, стор.58

Впр.G, стор.58

 

Впр.H, стор.58

 

 

Стор.58

 “Now I Can”.

44

Діагностувальна робота з аудіювання. Повторення теми “Who Are You?”

 

 

Listening Test

 

 

 

 

45

Діагностувальна робота з говоріння. Повторення теми “All About Me”.

 

 

 

Speaking Test

 

 

 

46

Діагностувальна робота з читання. Повторення теми “It’s my life!”.

 

 

 

 

Reading Test

 

 

47

Діагностувальна робота з письма. Повторення теми “Where I Live”.

 

 

 

 

 

Writing Test

Підготувати повідомлення про зимові канікули.

ІІ СЕМЕСТР

Unit 5 “Nice and Tasty”

48

5a. Delicious!

Продукти харчування. Улюблена/не улюблена їжа.

Впр.1, стор.62

Впр.3, стор.63

Countable and uncountable nouns – a(an), some.

Впр.1, стор.62

Впр.2A, стор.62

 

Стор.61

Впр.4, стор.63

Впр.2A, стор.62

Впр.2B, стор.62

 

Впр.3, стор.63 письмово.

49

5a. Delicious!

Продукти харчування. Улюблена/не улюблена їжа.

Впр.1, стор.62

Впр.3, стор.63

Countable and uncountable nouns – a(an), some.

Впр.1, стор.62

Впр.2A, стор.62

 

Стор.61

Впр.4, стор.63

Впр.2A, стор.62

Впр.2B, стор.62

 

Впр.5, стор.63

50

5b. Let’s order!

Меню закладів громадського харчування.

Впр.1, стор.64

Впр.3, стор.65

Some, any

Впр.2A, стор.64

Впр.4, стор.65

Впр.2A, стор.64

Впр.2B, стор.65

 

Впр.3, стор.65 письмово.

51

5b. Let’s order!

Меню закладів громадського харчування.

Впр.1, стор.64

Впр.3, стор.65

Some, any

Впр.2A, стор.64

Впр.4, стор.65

Впр.2A, стор.64

Впр.2B, стор.65

 

Впр.1, стор.62,

впр.1, стор.64 знати лексику.

52

5c. You are what you eat. Мої уподобання в їжі.

Впр.1A, B, стор.66

Впр.3, стор.67

How much/How many

Впр.4, стор.67

Впр.5, стор.67

Впр.2, стор.66

 

Впр.3, стор.67 письмово.

53

5c. You are what you eat.

Мої уподобання в їжі.

Впр.1A, B, стор.66

Впр.3, стор.67

How much/How many

Впр.4, стор.67

Впр.5, стор.67

Впр.2, стор.66

 

Впр.6, стор.67

54

5d. Food facts.

Факти про їжу.

Впр.2, стор.69

 

Впр.1A, стор.68

Pronunciation.

Впр.3A, стор.69

Впр.3B, стор.69

[g], [G]

Впр.4A, стор.69

Впр.4B, стор.69

Впр.4C, стор.69

 

Впр.1A, стор.68

Впр.1B, стор.68

Впр.2, стор.69 письмово.

55

5d. Food facts.

Факти про їжу.

Впр.2, стор.69

 

Впр.1A, стор.68

Pronunciation.

Впр.3A, стор.69

Впр.3B, стор.69

[g], [G]

Впр.4A, стор.69

Впр.4B, стор.69

Впр.4C, стор.69

 

Впр.1A, стор.68

Впр.1B, стор.68

Впр.3B, стор.69 письмово.

56

5e. Three square meals.

Сніданок, обід та вечеря.

Мої їстівні звички.

Впр.1, стор.70

 

 

Впр.2, стор.70

Впр.3B, стор.71

Впр.3A, стор.70

 

Впр.3B, стор.71

Впр.3C, стор.71

Avoiding Repetition

Впр.3D, стор.71

57

Test 5.

Діагностувальна робота за темою “Nice and Tasty”.

Впр.A, стор.72

Впр.B, стор.72

Впр.C, стор.72

Впр.D, стор.72

Впр.E, стор.72

 

 

Впр.G, стор.72

Впр.F, стор.72

 

Стор.72

 “Now I Can”.

58

CLIL 1 / Maths

Bar Graphs (гістограма, стовпчикова діаграма).

 

 

 

Впр.B, стор.115

Впр.C, стор.115

 

Впр.A, стор.115

Стор.115

Project

Unit 6 “Events”

59

6a. Party time!

На вечірці. Назви місяців.

Впр.2, стор.75

 

Впр.4, стор.75

Verb+ing

Впр.2, стор.75

Впр.5, стор.75

Стор.73

Впр.3, стор.75

Впр.6A, стор.75

Впр.1A, стор.74

Впр.B, стор.74

 

Впр.4, стор.75 письмово.

60

6a. Party time!

На вечірці.

Впр.2, стор.75

 

Впр.4, стор.75

Verb+ing

Впр.2, стор.75

Впр.5, стор.75

Стор.73

Впр.3, стор.75

Впр.6A, стор.75

Впр.1A, стор.74

Впр.B, стор.74

 

Впр.6B, стор.75

 

61

6b. Rain or shine.

Пори року. Погода. Свята у різні пори року.

Впр.1A, B, стор.76

 

Впр.4, стор.77

Present Progressive (affirmative, negative).

Pronunciation.

Впр.5A, стор.77

Впр.5B, стор.77

[n], [N]

 

 

Впр.2, стор.76

in + season

 

Впр.3A, стор.76

Впр.3B, стор.77

 

Впр.6, стор.77

 

Впр.4, стор.77 письмово.

 

62

6b.Rain or shine.

Пори року. Погода. Свята у різні пори року.

Впр.1A, B, стор.76

 

Впр.4, стор.77

Present Progressive (affirmative, negative).

Pronunciation.

Впр.5A, стор.77

Впр.5B, стор.77

[n], [N]

 

Впр.2, стор.76

in + season

 

Впр.3A, стор.76

Впр.3B, стор.77

 

Впр.6, стор.77

 

Впр.4, стор.77 письмово.

 

63

6c. Save the animals.

Тварини у небезпеці.

Впр.1, стор.78

 

Впр.3, стор.79

Present Progressive (questions, short answers).

Впр.4, стор.79

 

Впр.5, стор.79

 

Впр.2A, стор.78

 

Впр.2B, стор.79

 

Впр.3, стор.79

 

64

6c. Save the animals.

Тварини у небезпеці.

Впр.1, стор.78

 

Впр.3, стор.79

Present Progressive (questions, short answers).

Впр.4, стор.79

 

Впр.5, стор.79

 

Впр.2A, стор.78

 

Впр.2B, стор.79

 

Впр.1, стор.78

вивчити  назви тварин.

65

6d. Let’s celebrate!

На карнавалі Ноттінґ Хілл. День Незалежності США.

Впр.1, стор.80

 

Впр.3, стор.80

Present Simple vs Present Progressive

Впр.2A, стор.80

 

 

Впр.2A, стор.80

 

Впр.2B, стор.81

Впр.4, стор.81

 

 

Впр.3, стор.81 письмово.

 

 

66

6d. Let’s celebrate!

На карнавалі Ноттінґ Хілл. День Незалежності США.

Впр.1, стор.80

 

Впр.3, стор.80

Present Simple vs Present Progressive

Впр.2A, стор.80

 

 

Впр.2A, стор.80

 

Впр.2B, стор.81

Впр.4, стор.81

 

 

Впр.5, стор.81

 

67

6e. Best wishes. Привітання зі святами.

Впр.1, стор.82

 

 

Впр.1, стор.82

Впр.2A, стор.82

Впр.2B, стор.82

Впр.3B, стор.83

 

Впр.3A, стор.83

Впр.3C, стор.83

 

Set phrases for letters and e-mails

Впр.3C, стор.83

письмово.

68

6e. Best wishes.

Привітання зі святами.

Впр.1, стор.82

 

 

Впр.1, стор.82

Впр.2A, стор.82

Впр.2B, стор.82

Впр.3B, стор.83

 

Впр.3A, стор.83

Впр.3C, стор.83

 

 

Впр.3D, стор.83

 

69

Test 6.

Діагностувальна робота за темою “Events”.

Впр.A, стор.84

Впр.B, стор.84

Впр.C, стор.84

Впр.D, стор.84

Впр.E, стор.84

 

 

Впр.F, стор.84

 

 

Стор.84

 “Now I Can”.

70

Culture Page 3

Celebrations around the world. Свята у світі.

Song 3

“The main Event”.

 

 

Впр.A, стор.84

Стор.86 Song “The Main Event”.

 

Впр.A, стор.84

 

Впр.A, стор.84

Стор.86 Song “The Main Event”.

 

 

Стор.85

Project

71

CLIL 2 / Science

Magnets

 

 

Впр.B, стор.116

 

Впр.A, стор.116

 

Впр.B, стор.116

 

Впр.C, стор.116

 

Стор.116

Project

Unit 7 “What an Experience!”

72

7a. Were you scared?

Описуємо пережиті події.

Впр.1, стор.88

Впр.3, стор.89

Past Simple of the verb ”be”

Впр.1, стор.88

Впр.2A, стор.88

Стор.87

Впр.2B, стор.89

Впр.4, стор.89

Впр.2A, стор.88

 

Впр.3, стор.89

73

7a. Were you scared?

Описуємо пережиті події.

Впр.1, стор.88

Впр.3, стор.89

Past Simple of the verb ”be”

Впр.1, стор.88

Впр.2A, стор.88

Стор.87

Впр.2B, стор.89

Впр.4, стор.89

Впр.2A, стор.88

 

Впр.5, стор.89

74

7b. Dear Diary.

Записи у щоденнику.

 

Впр.2, стор.91

Past Simple (affirmative).

Впр.1A, стор.90

Pronunciation.

Впр.3A, B, стор.91

-ed endings [t], [d], [Id]

Впр.4, стор.91

Впр.1A, стор.90

Впр.1B, стор.90

 

Впр.3, стор.91 письмово.

75

7b. Dear Diary.

Записи у щоденнику.

 

Впр.2, стор.91

Past Simple (affirmative).

Впр.1A, стор.90

Pronunciation.

Впр.3A, B, стор.91

-ed endings [t], [d], [Id]

Впр.4, стор.91

Впр.1A, стор.90

Впр.1B, стор.90

 

Впр.5, стор.91

76

7c. What happened?

Розповідь про пережиту пригоду.

 

Впр.1C, стор.92

Впр.2, стор.93

Past Simple (negative, questions)

Впр.1A, стор.92

Впр.4A, B, стор.93

Впр.1B, стор.92

Впр.3, стор.93

Впр.1A, стор.92

 

Впр.2, стор.93 письмово.

77

7c. What happened?

Розповідь про пережиту пригоду.

 

Впр.1C, стор.92

Впр.2, стор.93

Past Simple (negative, questions)

Впр.1A, стор.92

Впр.4A, B, стор.93

Впр.1B, стор.92

Впр.3, стор.93

Впр.1A, стор.92

 

Виконати завдання на картках.

78

7d. A great film.

Жанри фільмів. Переглянуті фільми. Враження від фільму.

Впр.1A, стор.94

Впр.3, стор.95

Past Simple vs Present Simple

Впр.1B, стор.94

Впр.2A, стор.94

Впр.4, стор.95

Впр.5, стор.95

Впр.2A, стор.94

Впр.2B, стор.95

 

Впр.3, стор.95

письмово.

79

7d. A great film.

Жанри фільмів. Переглянуті фільми. Враження від фільму.

Впр.1A, стор.94

Впр.3, стор.95

Past Simple vs Present Simple

Впр.1B, стор.94

Впр.2A, стор.94

Впр.4, стор.95

Впр.5, стор.95

Впр.2A, стор.94

Впр.2B, стор.95

 

Впр.1, стор.94 знати жанри фільмів.

80

7e. A day to remember.

Найкращий день у житті.

Впр.1, стор.96

 

Впр.2A, стор.96

Впр.2B, стор.96

Впр.3B, стор.97

Впр.3A, стор.97

 

Впр.3C, стор.97

Linking words/phrases

Впр.3D, стор.97

81

Test 7.

Діагностувальна робота за темою “What an Experience!”.

Впр.A, стор.98

Впр.B, стор.98

Впр.C, стор.98

Впр.D, стор.98

Впр.E, стор.98

Впр.F, стор.98

 

Впр.G, стор.98

 

 

Стор.98

 “Now I Can”.

82

CLIL 3 / Science

Rainbows

Впр.A, стор.117

 

 

Впр.B, стор.117

 

Впр.C, стор.117

 

Впр.B, стор.117

 

 

Впр.D, стор.117

Project

 

Unit 8 “See the World”

83

8a. On the move.

Види транспорту.

Впр.1, стор.100

Впр.3, стор.101

Future “be going to” (affirmative, negative, questions, short answers).

Впр.2A, стор.100

Стор.99

Впр.2B, стор.101

Впр.4, стор.101

Впр.2A, стор.100

 

Впр.3, стор.101 письмово.

84

8a. On the move.

Види транспорту.

Впр.1, стор.100

Впр.3, стор.101

Future “be going to” (affirmative, negative, questions, short answers).

Впр.2A, стор.100

Стор.99

Впр.2B, стор.101

Впр.4, стор.101

Впр.2A, стор.100

 

Впр.5, стор.101

85

8b. Going camping.

Відпочинок на природі.

Впр.1, стор.102

Впр.3, стор.103

Future will (affirmative, negative, questions, short answers).

Впр.2A, стор.102

Впр.5, стор.103

 

Впр.2B, стор.102

Впр.2A, стор.102

Впр.4, стор.103

 

Впр.3, стор.103

письмово.

86

8b. Going camping.

Відпочинок на природі.

Впр.1, стор.102

Впр.3, стор.103

Future will (affirmative, negative, questions, short answers).

Впр.2A, стор.102

Впр.5, стор.103

 

Впр.2B, стор.102

Впр.2A, стор.102

 

Впр.4, стор.103

 

Виконати завдання на картках.

87

8c. A new experience.

Екстремальні види відпочинку.

Впр.1, стор.104

Впр.3, стор.105

Comparative forms

Впр.2A, стор.104

Впр.4, стор.105

 

Впр.5, стор.105

 

Впр.2A, стор.104

Впр.2B, стор.105

 

Впр.3, стор.105 письмово.

 

88

8c. A new experience.

Екстремальні види відпочинку.

Впр.1, стор.104

Впр.3, стор.105

Comparative forms

Впр.2A, стор.104

Впр.4, стор.105

Впр.5, стор.105

 

Впр.2A, стор.104

Впр.2B, стор.105

 

Впр.4, стор.105 письмово.

89

8d. Country profile.

Відпочинок у різних країнах.

 

Впр.3, стор.107

Superlative forms (positive, comparative, superlative).

Впр.1A, стор.106

Pronunciation.

Впр.2A, B стор.107

[T], [D]

Впр.4, стор.107

Впр.1A, стор.106

Впр.1B, стор.107

 

Впр.3, стор.107 письмово.

90

8d. Country profile.

Відпочинок у різних країнах.

 

Впр.3, стор.107

Superlative forms (positive, comparative, superlative).

Впр.1A, стор.106

Pronunciation.

Впр.2A, B стор.107

[T], [D]

Впр.4, стор.107

Впр.1A, стор.106

Впр.1B, стор.107

 

Впр.5, стор.107

91

8e. On holiday.

Їдемо у відпустку (на канікули).

Впр.1, стор.108

 

Впр.2A, стор.108

Впр.2B, стор.108

Впр.2B, стор.109

Впр.3A, стор.109

Впр.3C, стор.109

Using Tenses

Впр.D, стор.109

92

8e. On holiday.

Їдемо у відпустку (на канікули).

Впр.1, стор.108

 

Впр.2A, стор.108

Впр.2B, стор.108

Впр.2B, стор.109

Впр.3A, стор.109

Впр.3C, стор.109

Using Tenses

Виконати завдання на картках.

93

Test 8.

Діагностувальна робота за темою “See the World”.

Впр.A, стор.110

Впр.B, стор.110

Впр.C, стор.110

Впр.D, стор.110

Впр.E, стор.110

 

 

Впр.F, стор.110

 

 

Стор.110

 “Now I Can”.

94

Culture Page 4

All about the UK. Лондон – столиця Великобританії. Британські замки. Їжа в Британії. Спорт англійців.

Song 4

“Wonderful World”

 

 

 

Впр.B, стор.111

 

Впр.A, стор.111

Стор.112, song “Wonderful World”.

 

Стор.111

Project

95

CLIL 4 / Science

Plant Life

 

 

Впр.A, стор.118

 

Впр.C, стор.118

 

Впр.A, стор.118

Впр.B, стор.118

 

Стор.118

Project

Culture pages for Ukraine

96

Culture page for Ukraine 1.

Київ – столиця України. Визначні місця Києва.

 

 

Впр.A, стор.113

 

Впр.A, стор.113

Впр.B, стор.113

 

 

Впр.A, стор.113

 

 

Стор.113

Project

97

Culture page for Ukraine 1.

Київ – столиця України. Визначні місця Києва.

 

 

Впр.A, стор.113

 

Впр.A, стор.113

Впр.B, стор.113

 

 

Впр.A, стор.113

 

 

Стор.113

Project

98

Culture page for Ukraine 2.

Українські страви.

 

 

Впр.A, стор.114

 

Впр.A, стор.114

 

 

 

Впр.A, стор.114

Впр.B, стор.114

 

Стор.114

Project

99

Culture page for Ukraine 2.

Українські страви.

 

 

Впр.A, стор.114

 

Впр.A, стор.114

 

 

 

Впр.A, стор.114

Впр.B, стор.114

 

Стор.114

Project

100

Діагностувальна робота з аудіювання. Повторення теми “Nice and Tasty”

 

 

Listening Test

 

 

 

 

101

Діагностувальна робота з говоріння. Повторення теми “Events”.

 

 

 

Speaking Test

 

 

 

102

Діагностувальна робота з читання. Повторення теми “What an Experience!”.

 

 

 

 

Reading Test

 

 

103

Діагностувальна робота з письма. Повторення теми “See the World”.

 

 

 

 

 

Writing Test

 

104

Аналіз контрольних робіт.

 

 

 

 

 

 

Підготувати запитання до вікторини.

105

Вікторина “That’s How Much I Know!”

 

 

 

 

 

 

Підготувати повідомлення про відпочинок влітку.

 

docx
Додав(-ла)
Станєва Олена
Додано
20 серпня
Переглядів
1257
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку