Використання пісень на уроках англійської мови
Вчитель Васянович В.А
Коростенський міський ліцей №10
Сприяння створенню оптимальних умов для розвитку учнів
Вдосконалення ефективності уроку
• Підвищення мотивації навчання
• Інтенсифікація навчання
• Активізація учнів
• Самостійна робота учнів( парна, групова)
• Підвищення якості знань
Етапи роботи з мовним матеріалом
• Мовленнєва зарядка
• Презентація нового матеріалу
• Тренування лексичного матеріалу
( граматичного матеріалу )
• Практика у мовленні
• Систематизація вивченого
• Контроль
Вправи
• Здогадайтесь про зміст пісні, виходячи з її назви або ключових слів;
• Дайте відповідь на запитання: «What is this song about? What heroes did you hear in this song?»;
• Заповніть пропуски словами з пісні (можна використати довідку з словами);
• Розташуйте в послідовності переплутані рядки пісні;
• Напишіть відсутні рядки;
• Розмістити картинки в тому порядку, в якому з’являються герої( відбуваються події) пісні
“Miss Polly had a dolly”
Вправи How many verbs have you heard?
Write the verbs.
Write the regular and irregular verbs into two columns.
Write the regular verbs into three columns
(according pronuncing [ED]- [t] [d] [id] )
• Match the pictures with the words and word -combinations
• Put the sentences in the correct order
• Sing the song using pictures
• Write the negative sentences
• Write the interrogative sentences
• Role-play