План роботи консультанта КУ "Центр професійного розвитку педагогічних працівників"

Про матеріал
Даний матеріал створений з метою: • Систематичного підвищення наукового та методичного рівня вчителів; • Збагачення новими прогресивними технологіями і більш досконалими методами і засобами навчання; • Постійного вдосконалення навичок самоосвітньої роботи вчителя, надання йому кваліфікованої допомоги, як в питанні теорії, так і практичної діяльності, в підвищенні результативності його праці; • Надання допомоги у оволодінні системою моніторингу результатів своєї педагогічної діяльності кожним учителем та планування роботи, направленої на підвищення професійної майстерності; • Підвищення педагогічної мобільності та професійної майстерності учителя у всіх аспектах.
Перегляд файлу

                                                                                                ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                                            Директор Комунальної установи

                                                                                    «Центр професійного розвитку

                                                                           педагогічних працівників

                                                                                ………………………………»

                                                                                      ___________ ……………………

                                                                                        «_____» _______________   2023р.

 

 

 

 

 

План роботи

консультанта

КУ «Центр професійного розвитку

педагогічних працівників

……………………… міської ради»

 Омельченко Антоніни Миколаївни

на 2023-2024н.р.

 

Вдосконалення професійної майстерності вчителя - шлях до зростання якості  освіти.

 

2023

Основні завдання консультанта КУ ЦПРПП ……………… МР Омельченко А. М.:

 

  • Систематичне підвищення наукового та методичного рівня вчителів;
  • Збагачення новими прогресивними технологіями і більш досконалими методами і засобами навчання;
  • Постійне вдосконалення навичок самоосвітньої роботи вчителя, надання йому кваліфікованої допомоги, як в питанні теорії, так і практичної діяльності, в підвищенні результативності його праці;
  • Надання допомоги у оволодінні системою моніторингу результатів своєї педагогічної діяльності кожним учителем та планування роботи, направленої на підвищення професійної майстерності;
  • Підвищення педагогічної мобільності та професійної майстерності учителя у всіх аспектах.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вересень

І. Організаційно-аналітична діяльність

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Участь у нараді при  директору центру

щопонеділка

1. Усвідомлення досягнень або невикористаних можливостей і визначення подальших перспектив.

2. Фіксація результатів рефлексії

 

 2.

Підготовка інформації на веб-сайт центру та сторінку Facebook

постійно

 

 

3.

Підготовка інструментарію для вивчення запитів педагогів, аналітичних звітів

за планом роботи

 

 

4.

Складання списків вчителів для підвищення кваліфікації, які викладають у 5-6 класах НУШ

05.09-08.09

2023

 

 

5.

Проведення організаційно-консультативного супроводу щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників ЗЗСО

11.09-22.09

2023

 

 

6.

Створення модульної моделі організації роботи в межах спільноти вчителів НУШ (5-6 кл.) з урахуванням кваліфікаційних категорій педпрацівників закладів освіти, а саме:

Модуль 1. «Школа професійного зростання» (молодий учитель (1-2 роки, кв. кат. «спеціаліст»);

Модуль 2. Творча лабораторія «Нові освітні тренди» (ІІ та І кв. кат.);

Модуль 3. Педагогічна студія «Новатори» (вища кв. кат., вчителі з педагогічними званнями)

05.09-15.09

2023

 

 

7.

Складання списків педагогічних працівників у відповідності з модульною системою

05.09-08.09

2023

 

 

8.

Оновлення бази даних суб’єктів підвищення кваліфікації: програм, інших джерел для професійного розвитку педпрацівників

11.09-15.09

2023

 

 

9.

Проведення анкетування для вивчення запитів і надання консультативної підтримки педпрацівникам закладів освіти …….. міської територіальної громади

18.09-22.09

2023

 

 

10.

Надання консультативного супроводу педагогам, учасникам конкурсу «Учитель року – 2024»

протягом місяця

 

 

ІІ. Надання консультативної підтримки педагогічним працівникам

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ознайомлення членів спільноти з методичними рекомендаціями МОН та ПАНО щодо викладання у 5-6 класах НУШ

 

 

 

 

 

 

 

 

06.09.2023

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Вдосконалення професійної компетентності вчителя як умотивованого фахового спеціаліста

2. Мотивація усіх учасників освітнього процесу

3. Впровадження інноваційних концептуальних підходів в освітній процес

 

 

2.

Проведення консультації інструктивного характеру для організаторів заходів спільноти

21.09.2023

 

 

3.

Надання індивідуальної консультації з питань розробки авторських методик та програм

по запиту

 

 

4.

Консультування педпрацівників щодо методичних рекомендацій відносно оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти

12.09.2023

 

 

5.

Підбір матеріалів для консультування педагогічних працівників на тему: «Впровадження стратегії критичного мислення в навчанні учнів 5-6 класів». Провести групову консультацію на тему: «НУШ: інноваційні трансформації освітнього простору. Підходи, методики та технології»

26.09.2023

 

 

6.

Консультування педпрацівників з питань організації та участі в сертифікації

по запиту

 

 

ІІІ. Організаційно-методичне забезпечення професійного розвитку педагогічних працівників

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Підготовка консультативних матеріалів на теми: «НУШ: інноваційні трансформації освітнього простору. Підходи, методики та технології», «Професійний розвиток учителя. Сучасні кроки».

11.09-15.09

2023

1. Підвищення педагогічної майстерності вчителів через оптимальну структуру науково-методичної роботи

 

 

2.

Складання презентації «Нові освітні тренди в 2023-2024 н. р.»

18.09-22.09

2023

 

 

3.

Підбір матеріалів до батлу «Перерва на відпочинок»

11.09-22.09

2023

 

 

ІV. Координація професійної педагогічної спільноти

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Онлайн-зустріч

1. Розігрів: школа – це, учитель – це, директор – це.., урок – це…

2. Нові освітні тренди в 2023-2024 н. р. (координатор)

3. Практичні поради: як розвивати довірливі стосунки з п’ятикласниками?

4. Консультування: як скласти індивідуальний план професійного розвитку.

5. Ознайомлення з тематикою майбутніх зустрічей. Корекція.

21.09.2023

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Зростання професійної компетентності і кваліфікації педагога, що забезпечує його цінність і конкурентноспроможність

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

Круглий стіл.

Тема: «Будьмо знайомі». Опитування

13.09.2023

 

 

3.

Батл.

Тема: «Перерва на відпочинок»

Модуль 1. «Школа професійного зростання»

27.09.2023

 

 

V. Самоосвіта та професійний розвиток

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Слідкувати за нововведеннями та методичними порадами щодо діяльності ЦП РПП  області та країни

 

 

 

постійно

 

 

 

 

 

1. Планування власного професійного розвитку

2. Опанування новими сучасними технологіями, різними формами і прийомами освітнього процесу

 

2.

Ознайомлення з досвідом роботи ………. ЦП РПП ……. області та запровадження його елементів у власній діяльності

20.09.2023

 

 

3.

Пройти навчання за курсом «Сміливі навчати» на тему:

 «Учителі в курсі: базовий курс з розвитку цифрових навичок освітян»

11.09-22.09

2023

 

 

4.

Практична апробація особистих матеріалів з проведення батлу «Перерва на відпочинок»

25.09.2023

 

 

5.

Перегляд вебінару «НУШ у 6 класі: освітня та модельні програми, типи оцінювання, оформлення документації» (На Урок)

06.09.2023

 

 

VІ. Формування єдиного освітнього інформаційного простору

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Оновлення наповнюваності сайту ЦП РПП

 

 

 

 

 

постійно

1. Здобуття практичних навичок в застосуванні нових інформаційних технологій

2. Використання електронних ресурсів у роботі

 

2.

Розміщення інформації для членів спільноти у viber групі

постійно

 

 

3.

Доповнення матеріалів на Padlet-дошці

постійно

 

 

4.

Ознайомлення з класифікацією та особливостями використання різних видів електронних ресурсів, наявних національних і регіональних освітніх ресурсів

21.09-22.09

2023

 

 

Жовтень

І. Організаційно-аналітична діяльність

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Участь у нараді при  директору центру

щопонеділка

1. Визначення власного ставлення до різних аспектів практичного досвіду і готовність до його запровадження в роботі

 

2.

Вивчення запитів педпрацівників щодо планування їхніх траєкторій професійного розвитку

постійно

 

 

3.

Розробка тактики та стратегії реалізації власної методичної проблеми кожного педагогічного працівника

03.10-05.10

2023

 

 

4.

Складання інформаційної картки для дітей о ООП за формою:

  1. ПІБ дитини;
  2. Діагноз;
  3. Заклад освіти;

Психолого-педагогічний супровід: психолог, асистент, вчителі.

09.10.2023

 

 

5.

Розробка технології роботи над проєктом «Розвиток творчої компетентності молодого педагога»

16.10-20.10

2023

 

 

6.

Надання консультативного супроводу педагогам, учасникам конкурсу «Учитель року – 2024»

по запиту

 

 

ІІ. Надання консультативної підтримки педагогічним працівникам

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготовка матеріалів і надання експрес-консультації на теми: «Методика використання інтерактивної дошки Padlet», «Тимбілдинг у НУШ»

 

 

 

 

02.10-04.10

2023

1. Підвищення рівня теоретико-методологічної підготовки до роботи в умовах НУШ

2. Систематизація та поглиблення професійно-фахових знань

 

 

 

2.

Надання консультації на замовлення

по запиту

 

 

3.

Групове консультування для членів спільноти «Оцінювання в НУШ. Перші кроки-перші уроки-перші оцінки»

12.10.2023

 

 

4.

Консультування членів спільноти з теми «Впровадження стратегії критичного мислення в навчанні учнів 5-6 класів».

17.10.2023

 

 

5.

Підбір матеріалів для проведення консультації на тему: «Феномен кліпового мислення сучасного учня в НУШ»

20.10.2023

 

 

ІІІ. Організаційно-методичне забезпечення професійного розвитку педагогічних працівників

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Підготовка консультативних матеріалів на теми: «Емоційне вигорання вчителя. Методи діагностики та корекція», «Оцінювання в НУШ. Перші кроки-перші уроки-перші оцінки»

23.10-25.10

2023

1. Здатність до продуктивної професійної діяльності.

2. Уміння застосовувати набуті знання у фаховій діяльності

 

2.

Розробка сценарію тренінгу «Особистісне зростання вчителя. Профілактика професійного вигорання»

16.10-20.10

2023

 

 

3.

Складання буклету «Педагогічні інструменти, що викликають позитивні емоції вчителя та учня» (панорамне заняття)

23.10-26.10

2023

 

 

ІV. Координація професійної педагогічної спільноти

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Панорамне заняття.

Тема: «Педагогічні інструменти, що викликають позитивні емоції вчителя та учня»

Модуль 2. Творча лабораторія «Нові освітні тренди»

24.10.2023

1. Правильна постановка вчителями цілей і робота з ними

 

 

 

2.

Тренінг.

Тема: «Професійна компетентність вчителя НУШ»

26.10.2023

 

 

V. Самоосвіта та професійний розвиток

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Брати участь у онлайн-заходах, що організовує УІРО

 

 

 

 

 

 

за розкладом УІРО

1. Адаптування своїх індивідуальних якостей до вимог фахової діяльності, постійне підвищення професійної компетентності.

2. Планування власного професійного розвитку.

 

2.

Опрацювання друкованого доробку УІРО

09.10-11.10

2023

 

 

3.

Практична апробація особистих матеріалів з проведення тренінгу «Особистісне зростання вчителя. Профілактика професійного вигорання»

31.10.2023

 

 

4.

Опрацювання статті «Формат «Печа-куча» на порталі для освітян «Педрада»

 

04.10.2023

 

 

5.

Прослуховування вебінару від AR BOOK ефективна освітня система «Як ефективно підготуватися до нового навчального року»

10.10.2023

 

 

VІ. Формування єдиного освітнього інформаційного простору

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Формування та оприлюднення на власному веб-сайті Центру бази даних програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників, інших джерел інформації (веб-ресурси), необхідних для професійного розвитку вчителів

постійно

1. Використання дистанційних технологій з членами спільноти

2. Можливість відкритого й віддаленого доступу до навчальних ресурсів, інноваційної професійної діяльності педагогічних колективів

 

2.

Забезпечення інтерактивної взаємодії членів спільноти під час онлайн-зустрічей та інших видів роботи в дистанційній формі, використовуючи при цьому форми, чати

постійно

 

 

3.

Висвітлення напрямів діяльності, анонсувати проведення заходів з неформальної освіти педагогічних працівників

постійно

 

 

Листопад

І. Організаційно-аналітична діяльність

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Участь у нараді при  директору центру

щопонеділка

1. Готовність учителів до підвищення фахової майстерності та професійної компетентності

 

2.

Оновлення інформації на веб-сайті джерел інформації, необхідних для професійного розвитку педагогічних працівників

постійно

 

 

3.

Підготовка інструментарію для вивчення запитів педагогів, аналітичних звітів

за планом роботи

 

 

4.

Проведення організаційно-консультативного супроводу щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників ЗЗСО

постійно

 

 

6.

Випуск інформаційного вісника «Нове у НУШ. Реалізація» і роміщення на Padlet-дошці

07.11.2023

 

 

7.

Підготовка матеріалів на колегію Управління освіти, молоді та спорту «Переваги та недоліки впровадження НУШ»

06.11-10.11

2023

 

 

ІІ. Надання консультативної підтримки педагогічним працівникам

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

  1.

Проведення онлайн-консультування педагогічних працівників щодо удосконалення інформаційної компетентності у викладанні навчальних дисциплін

 

 

 

 

09.11.2023

1. Сутність, специфіка, орієнтири, реалізації основних напрямів модернізації базової освіти.

2. Модернізація професійного потенціалу як системного показника готовності до інноваційної діяльності.

 

2.

Планова консультація.

Тема: «Професійний розвиток учителя. Сучасні кроки»

14.11.2023

 

 

3.

Надання консультації за запитом ……. гімназії

16.11.2023

 

 

4.

Групова консультація для молодих та малодосвідчених вчителів «Вибір правильного тону та стилю стосунків, здатність захоплювати дітей навчальним матеріалом»

23.11.2023

 

 

ІІІ. Організаційно-методичне забезпечення професійного розвитку педагогічних працівників

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Підготовка консультативних матеріалів на теми: «Професійний розвиток учителя. Сучасні кроки», «Вибір правильного тону та стилю стосунків, здатність захоплювати дітей навчальним матеріалом»

07.11.2023

1. Формування творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення

 

 

 

 

 

2.

Складання міні-лекції «Упровадження стратегії критичного мислення в навчанні учнів 5-6 класів НУШ» (онлайн-зустріч)

10.11.2023

 

 

3.

Розробка пам’ятки щодо написання есе (заочний конкурс)

13.11-15.11

2023

 

 

ІV. Координація професійної педагогічної спільноти

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Онлайн-зустріч

1. Розігрів: не хочу хвалитися, але я …

2. Упровадження стратегії критичного мислення в навчанні учнів 5-6 класів НУШ (координатор).

3. Обмін досвідом: вправи для розвитку критичного мислення

4. Рубрика: опановуємо нове. Тимбілдинг у НУШ.

5. Рефлексія: я одержав (-ла) досвід…

15.11.2023

1. Можливість вибору найефективніших, найзручніших для вчителя шляхів і способів розвитку критичного мислення учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

Заочний конкурс на краще есе для молодих спеціалістів.

Тема: «Світ буде іншим. Яким я бачу себе в новій реальності?»

Модуль 1. «Школа професійного зростання»

20.11-24.11

 2023

 

 

V. Самоосвіта та професійний розвиток

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Презентація індивідуального доробку у формі випуску методичного бюлетеня на тему: «Принципи ефективного навчання у 6 класі НУШ»

 

 

 

 

08.11.2023

1. Розвиток уміння, аналізу та обробки отриманої інформації.

2. Глибокі знання основ педагогіки та психології, нестандартне творче мислення, володіння інноваційною стратегією і тактикою

 

2.

Ознайомлення з матеріалами теми «Інформаційно-цифрова компетентність педагога. QR-код»

14.11.2023

 

 

3.

Наповнення власної Padlet-дошки каталогами, корисними інтернет-посиланнями для використання педагогічними працівниками ЗЗСО (протягом року)

постійно

 

 

4.

Перегляд вебінару «Інструкція доступу до ЄАС (Єдина атестаційна система) для керівників закладів»

01.11.2023

 

 

VІ. Формування єдиного освітнього інформаційного простору

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Розміщення інформації щодо освітніх проєктів, методичних заходів, конкурсів на веб-сайті центру

 

 

 

 

06.11.2023

1. Масове оволодіння вчителями 30 проєктивними сайт-технологіями

2. Використання готових електронних засобів навчання

 

2.

Розміщення інформації для членів спільноти у viber групі

постійно

 

 

3.

Доповнення матеріалів на Padlet-дошці

постійно

 

 

4.

Формування предметних компетентностей через хмарні технології та інтернет-сервіси (педагогічна майстерня)

21.11.2023

 

 

Грудень

І. Організаційно-аналітична діяльність

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Участь у нараді при  директору центру

щопонеділка

1. Осмислення педагогом власного досвіду в контексті впровадження НУШ

 

2.

Підготовка інформації на веб-сайт центру та сторінку Facebook

постійно

 

 

3.

Підготовка інструментарію для вивчення запитів педагогів, аналітичних звітів

за планом роботи

 

 

4.

Проведення організаційно-консультативного супроводу щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників ЗЗСО

постійно

 

 

6.

Аналіз та узагальнення даних щодо рівня професійної компетентності, запитів, індивідуальних потреб педагогічних працівників (відповідно до проведеного анкетування у вересні 2023 року)

04.12-08.12

2023

 

 

7.

Оновлення бази даних навчальних програм, інших джерел інформації, необхідних для роботи та професійного розвитку педагогічних працівників

12.12.2023

 

 

ІІ. Надання консультативної підтримки педагогічним працівникам

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Надання консультації на замовлення

 

 

 

 

 

 

 

по запиту

1. Опанування нових інтелектуальних інструментаріїв педагогічних та інформаційних технологій

2. Способи організації ефективної взаємодії учасників освітнього процесу

 

2.

Індивідуальне консультування з реалізації власної методичної проблеми для вчителів – учасників творчої лабораторії

07.12.2023

 

 

3.

Онлайн-консультування для членів спільноти «Академічна свобода вчителя в організації освітнього процесу»

13.12.2023

 

 

4.

Групове консультування для команд педагогічного супроводу дітей з ООП «Розвивальні ігри та вправи»

15.12.2023

 

 

5.

Планова консультація.

Тема: «Формування Soft Skills учнів у контексті НУШ»

21.12.2023

 

 

ІІІ. Організаційно-методичне забезпечення професійного розвитку педагогічних працівників

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Підготовка консультативних матеріалів на теми: «Формування Soft Skills учнів у контексті НУШ», «Розвивальні ігри та вправи», «Академічна свобода вчителя в організації освітнього процесу»

 

14.12.2023

1. Формування навичок критичного аналізу та ефективного використання різноманітних інформаційних джерел в освітній діяльності

 

 

2.

Підбір інформаційних матеріалів до проведення флеш-семінару «Креативність – як найважливіша характеристика інноваційної діяльності педагогів»

14.12.2023

 

 

3.

Складання питань для проведення бесіди «Ролі та завдання всіх учасників команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП»

19.12.2023

 

 

ІV. Координація професійної педагогічної спільноти

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Флеш-семінар.

Тема: «Креативність – як найважливіша характеристика інноваційної діяльності педагогів»

Модуль 3. Педагогічна студія «Новатори»

13.12.2023

1. Постійний моніторинг процесів – бачити, що відбувається, а в разі потреби вміти вносити корективи

 

2.

Бесіда.

Тема: «Ролі та завдання всіх учасників команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП»

20.12.2023

 

 

V. Самоосвіта та професійний розвиток

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Ознайомлення з матеріалами теми «Візуалізація в освітньому процесі. Таймлайн» (форма опрацювання: міні-лекція)

 

05.12.2023

1. Здійснення самоаналізу власної діяльності

2. Вміння знайти джерело пізнання й адекватні своїм можливостям форми самоосвіти.

 

2.

Перегляд вебінару «Цифрові інструменти сучасного вчителя як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів НУШ в умовах дистанційного навчання»

08.12.2023

 

 

3.

Прослуховування подкасту «Дофамін для освіти»

«Реальні результати НУШ та що потрібно для реформи прямо зараз» (Лілія Гриневич)

 

14.12.2023

 

 

VІ. Формування єдиного освітнього інформаційного простору

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Ознайомлення з корисними онлайн-платформами у роботі вчителя

 

 

 

 

15.12.2023

1. Інформаційне освітнє середовище вносить суттєві зміни до традиційної схеми взаємодій учасників освітнього процесу

 

 

2.

Розміщення інформації для членів спільноти у viber групі

постійно

2. Використання готових електронних засобів навчання

 

3.

Доповнення матеріалів на Padlet-дошці

постійно

 

 

4.

Висвітлення інформації щодо проведення заходів КУ «ЦП РПП ………..МР» у соціальних мережах та ЗМІ

26.12.2023

 

 

Січень

І. Організаційно-аналітична діяльність

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Участь у нараді при  директору центру

щопонеділка

1. Виявлення і поширення всього позитивного, цінного, що є в роботі вчителя.

 

2.

Здійснення систематичного анонсування актуальних освітянських подій на веб-сайті центру

постійно

 

 

3.

Підготовка інструментарію для вивчення запитів педагогів, аналітичних звітів

постійно

 

 

4.

Проведення організаційно-консультативного супроводу щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників ЗЗСО

постійно

 

 

6.

Аналіз здійснення формувального оцінювання знань у навчальних закладах громади та усунення недоліків. Складання аналітичної довідки

08.01.2024

 

 

7.

Проведення опитувальника «Надбання і проблеми реалізації НУШ в 5-6 класах». Складання аналітичної довідки

15.01-17.01

2024

 

 

8.

Аналіз педагогічного досвіду вчителя математики ………. гімназії ………….. з проблеми «SCRUM як нова форма управління проєктами на уроці математики», апробація форм щодо його поширення серед членів спільноти

16.0.-18.01

2024

 

 

ІІ. Надання консультативної підтримки педагогічним працівникам

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Надання консультації на замовлення

 

 

 

 

по запиту

1. Використання сучасних методів активізації освітнього процесу

 

2. Застосування новітніх технологій в освітньому просторі базової школи

 

2.

Планова консультація.

Тема: «Візуалізація в освітньому процесі. Таймлайн»

11.01.2024

 

 

3.

Планова консультація.

Тема: «Як пояснити дитині, що таке інвалідність?»

16.01.2024

 

 

4.

Групова консультація «Організація діяльнісного підходу до навчання учнів 5-6 класів НУШ»

25.01.2024

 

 

5.

Консультування педагогів щодо участі у І турі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024»

по запиту

 

 

ІІІ. Організаційно-методичне забезпечення професійного розвитку педагогічних працівників

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Методичний супровід педагогів учасників конкурсу «Учитель року – 2024»

постійно

1. Знання способів організації ефективної взаємодії учасників освітнього процесу

 

2.

Підготовка консультативних матеріалів на теми: «Візуалізація в освітньому процесі. Таймлайн», «Як пояснити дитині, що таке інвалідність?», «Організація діяльнісного підходу до навчання учнів 5-6 класів НУШ»

02.01-05.01

2024

 

 

3.

Складання буклету «Soft Skills у навчанні»

11.01-12.01

2024

 

 

4.

Складання презентації «Освіта + Soft Skills = успіх» та розробка вправ для проведення тренінгу

01.01-03.01.2024

 

 

5.

Випуск консультативного путівника «Проєкт професійного розвитку педагогів» (захист міні-проєктів)

23.01.2024

 

 

ІV. Координація професійної педагогічної спільноти

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Тренінг.

Тема: «Освіта + Soft Skills = успіх»

04.01.2024

1. Різні впливи колег один на одного: на рівні мотиваційного та емоційно-вольового компонентів особистості

 

2.

Захист міні-проєктів.

Тема: «Мій предмет найцікавіший»

Модуль 3. Педагогічна студія «Новатори»

25.01.2024

 

 

V. Самоосвіта та професійний розвиток

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Практична апробація особистих матеріалів з проведення тренінгу «Освіта + Soft Skills = успіх»

 

 

 

 

 

 

 

23.01.2024

1. Вміння критично оцінювати перевагу та недоліки власної роботи

2. Виокремлювати з літератури, що вивчається, та передового педагогічного досвіду основні актуальні положення , факти, явища, що піднімають методичний та теоретичний рівень

 

2.

Перегляд вебінару «Використання сервісу Canva для створення навчальних відеоуроків»

16.01.2024

 

 

3.

Перегляд майстерки  «Конструювання особистісно орієнтованих завдань в сучасних освітніх реаліях»

22.01.2024

 

 

4.

Організація інклюзивного навчання у новому році: передові практики та стратегії для інклюзивного закладу освіти (На Урок)

30.01.2024

 

 

VІ. Формування єдиного освітнього інформаційного простору

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Оновлення наповнюваності сайту ЦП РПП

 

 

 

 

 

 

 

 

постійно

1. Здобуття практичних навичок в застосуванні нових інформаційних технологій

2. Можливість відкритого й віддаленого доступу до навчальних ресурсів, інноваційної професійної діяльності педагогічних колективів

 

2.

Розміщення інформації для членів спільноти у viber групі

постійно

 

 

3.

Доповнення матеріалів на Padlet-дошці

постійно

 

 

4.

Формування та оприлюднення бази даних програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників, інших джерел інформації (вебресурси) необхідні для професійного розвитку вчителів

періодично

 

 

Лютий

І. Організаційно-аналітична діяльність

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Участь у нараді при  директору центру

щопонеділка

1. Набуття нових навичок і зміна ставлення учителя до певних стереотипів

 

2.

Підготовка інформації на веб-сайт центру та сторінку Facebook

постійно

 

 

3.

Підготовка інструментарію для вивчення запитів педагогів, аналітичних звітів

за планом роботи

 

 

4.

Проведення організаційно-консультативного супроводу щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників ЗЗСО

постійно

 

 

6.

Складання аналітичної довідки: робота вчителів інклюзивного класу в тандемі з асистентом

01.02.2024

 

 

7.

Підготовка власних методичних розробок, інформаційно-медичних матеріалів до друку в Facebook, «Всеосвіта», «На урок»

06.02, 07.02

2024

 

 

ІІ. Надання консультативної підтримки педагогічним працівникам

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Надання консультації за запитом …………. гімназії

 

 

 

 

 

 

 

08.02.2024

1. Здатність до продуктивної професійної діяльності на основі розвиненої педагогічної рефлексії.

2. Знання і розуміння сучасних тенденцій розвитку освітнього процесу.

 

2.

Планова консультація.

Тема: «Технологія «Перевернутий клас» в умовах змішаного навчання»

06.02.2024

 

 

3.

Парне консультування для класного керівника та асистента вчителя «Утримання емоційних сплесків, взаємин з однолітками, толерантного ставлення до навколишніх дітей з ООП»

15.02.2024

 

 

4.

Консультування організаторів з метою поліпшення результативності діяльності спільноти

20.02.2024

 

 

ІІІ. Організаційно-методичне забезпечення професійного розвитку педагогічних працівників

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

 

 

 

 

 

 

 

Адресна методична допомога вчителям учасникам конкурсу «Учитель року – 2024»

 

 

 

 

 

постійно

1. Формування вмінь та навичок командної взаємодії, взаємної довіри.

2. Оволодіння знаннями щодо ефективних прийомів налагодження комунікації

 

2.

Підготовка консультативних матеріалів на теми: «Технологія «Перевернутий клас» в умовах змішаного навчання», «Утримання емоційних сплесків, взаємин з однолітками, толерантного ставлення до навколишніх дітей з ООП»

05.02-07.02

2024

 

 

3.

Складання презентації «Організація діяльнісного підходу до навчання учнів 5-6 класів НУШ» (онлайн-зустріч)

07.02.2024

 

 

4.

Складання сценарію «Діалогічне спілкування» (педагогічний ринг)

12.02-16.02

2024

 

 

ІV. Координація професійної педагогічної спільноти

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Онлайн-зустріч

1. Розігрів: хочу змінити в собі…, хочу змінити в класі.

2. Організація діяльнісного підходу до навчання учнів 5-6 класів НУШ

3. Синтез думок і пошук рішень з питання: «Наскрізне навчання: успіхи і проблеми» (координатор).

4. Рубрика опановуємо нове: магія цифрового скрайбінгу та скетчноутингу (координатор).

5. Рефлексія: що зміниться в моїй практичній діяльності після сьогоднішньої зустрічі.

15.02.2024

1. Спрямованість освітнього процесу на розвиток ключових компетентностей і наскрізних умінь особистості.

2. Оволодіння алгоритмом організації уроку за діяльнісним підходом

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

Педагогічний ринг «Діалогічне спілкування»

Модуль 2. Творча лабораторія «Нові освітні тренди»

 

 

 

V. Самоосвіта та професійний розвиток

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Презентація індивідуального доробку у формі випуску методичного бюлетеня на тему: «Родина-дитина-школа у навчанні та вихованні дитини з ООП»

 

 

 

 

16.02.2024

1. Опанування новими сучасними технологіями, різними формами і прийомами освітнього процесу.

2. Вибирати з прочитаного та почутого думки та методичні знахідки для апробації у власній діяльності

 

2.

Вивчення наукової літератури, пов’язаної з запровадженням Державного стандарту базової середньої освіти

08.02.2024

 

 

3.

Практична апробація особистих матеріалів з проведення педагогічного рингу «Діалогічне спілкування»

26.02.2024

 

 

4.

Перегляд вебінару «Змішане навчання: як вчителю ефективно організувати роботу учнів як в класі, так і вдома» (На Урок)

 

23.02.2024

 

 

VІ. Формування єдиного освітнього інформаційного простору

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Оновлення наповнюваності сайту ЦП РПП

 

 

 

 

 

постійно

1. Здобуття практичних навичок в застосуванні нових інформаційних технологій

2. Використання електронних ресурсів у роботі

 

2.

Розміщення інформації для членів спільноти у viber групі

постійно

 

 

3.

Доповнення матеріалів на Padlet-дошці

постійно

 

 

4.

Ознайомлення з чинним законом, що орієнтує на розбудову інформаційного освітнього простору «Про інформацію»

19.02.2024

 

 

Березень

І. Організаційно-аналітична діяльність

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Участь у нараді при  директору центру

щопонеділка

1. Створення власного методичного продукту, упровадження результатів проєкту в практику.

2. Наочне представлення власних результатів професійного розвитку

 

2.

Здійснення систематичного анонсування актуальних освітянських подій на веб-сайті центру

постійно

 

 

3.

Підготовка інструментарію для вивчення запитів педагогів, аналітичних звітів

за планом роботи

 

 

4.

Проведення організаційно-консультативного супроводу щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників ЗЗСО

постійно

 

 

6.

Допомога в підготовці до друку власних методичних розробок та інформаційно-методичних матеріалів вчителів з педагогічними званнями (модуль 3)

відповідно до запитів

 

 

7.

Скласти довідку інформаційного характеру: «Категорії членів спільноти залежно від їх ставлення до нововведень» (на основі спостережень координатора спільноти)

12.03-14.03

2024

 

 

ІІ. Надання консультативної підтримки педагогічним працівникам

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Надання консультації на замовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

по запиту

1. Уміння застосовувати набуті знання у професійній діяльності.

2. Здатність сприяти творчому становленню школярів середнього шкільного віку та їхній індивідуалізації.

3. Суттєве розширення можливостей педагога, формування в учня важливих для нашого часу технологічних компетентностей

 

2.

Планова консультація.

Тема: «Креативна педагогіка. Поєднання новацій зі звичним в НУШ»

05.03.2024

 

 

3.

Консультування членів школи професійного зростання «Входження вчителів у складний світ шкільного життя, їх успішна професійна діяльність»

14.03.2024

 

 

4.

Індивідуальне консультування щодо вибору форм, методів, технологій дистанційного навчання вчителів 5-6 класів НУШ

26.03.2024

 

 

ІІІ. Організаційно-методичне забезпечення професійного розвитку педагогічних працівників

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

 

 

 

 

 

 

 

Методичний супровід педагогів учасників конкурсу «Учитель року – 2024»

 

 

 

 

 

постійно

1. Опанування нових інтелектуальних інструментаріїв, педагогічних та мобільних технологій, необхідних для впровадження якісних змін у освітній процес

 

2.

Підготовка консультативних матеріалів на теми: «Креативна педагогіка. Поєднання новацій зі звичним в НУШ», «Входження вчителів у складний світ шкільного життя, їх успішна професійна діяльність»

01.03.2024

 

 

3.

Розробка сценарію проведення інтерактивного вернісажу «Педагогічна майстерність і талант»

11.03-14.03

2024

 

 

4.

Розробка технології проведення педагогічної виставки. Складання картотеки наявних матеріалів. Художньо-естетичне оформлення

11.03-22.03

2024

 

 

ІV. Координація професійної педагогічної спільноти

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок учителів НУШ.

Тема: «Педагогічна майстерність і талант».

Модуль 3. Педагогічна студія «Новатори».

27.03.2024

1. Формування і розвиток універсальних навичок, що урізноманітнює сфери професійної діяльності

2. Мотивація і задоволення вчителя ефективною працею

 

2.

Інвент-майстерня.

Тема: «Педагогічна виставка саморобних наочних посібників»

Модуль 1. «Школа професійного зростання».

Модуль 2. Творча лабораторія «Нові освітні тренди»

25.03-28.03

2024

 

 

V. Самоосвіта та професійний розвиток

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Вивчення методичної літератури, пов’язаної з запровадженням Державного стандарту базової середньої освіти

07.03.2024

1. Визначення шляхів вдосконалення роботи як консультанта Центру.

2. Планування власного професійного розвитку.

 

2.

Перегляд вебінару «Інтерактивні уроки з You Tube» (в рамках проєкту «Цифрові навички сучасного педагога»)

18.03.2024

 

 

3.

Перегляд вебінару «Онлайн-застосунки у роботі сучасного вчителя НУШ» (Всеосвіта)

 

22.03.2024

 

 

VІ. Формування єдиного освітнього інформаційного простору

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Оновлення наповнюваності сайту ЦП РПП

 

 

 

 

 

 

постійно

1. Використання дистанційних технологій з членами спільноти

2. Можливість відкритого й віддаленого доступу до навчальних ресурсів, інноваційної професійної діяльності педагогічних колективів

 

2.

Розміщення інформації для членів спільноти у viber групі

постійно

 

 

3.

Доповнення матеріалів на Padlet-дошці

постійно

 

 

4.

Ознайомлення з чинним законом, що орієнтує на розбудову інформаційного освітнього простору «Про національну програму інформатизації»

15.03.2024

 

 

Квітень

І. Організаційно-аналітична діяльність

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Участь у нараді при  директору центру

щопонеділка

1. Потреба педагога працювати в атмосфері колективного пошуку, створення атмосфери співпраці та взаємодії

 

2.

Підготовка інформації на веб-сайт центру та сторінку Facebook

постійно

 

 

3.

Підготовка інструментарію для вивчення запитів педагогів, аналітичних звітів

за планом роботи

 

 

4.

Проведення організаційно-консультативного супроводу щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників ЗЗСО

 

постійно

 

 

6.

Складання аналітичної довідки за результатами роботи над проєктом «Розвиток творчої компетентності молодого педагога»

02.04, 03.04

2024

 

 

7.

Випуск інформаційного вісника «Нове у НУШ. Реалізація» і розміщення на Padlet-дошці

08.04-10.04

2024

 

 

ІІ. Надання консультативної підтримки педагогічним працівникам

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

 

 

 

 

 

 

Надання консультації за запитом ……………. гімназії

 

 

 

 

 

03.04.2024

1. Здійснення педагогічного супроводу освітнього процесу.

2. Підвищення професійного розвитку педагогічних працівників

 

 

2.

Онлайн-консультація «Соціально-емоційний розвиток учнів НУШ»

08.04.2024

 

 

3.

Планова консультація.

Тема: «Нестандартні методи та прийоми проведення гуманітарного уроку»

16.04.2024

 

 

4.

Консультування для педагогів сільської місцевості ……….. міської територіальної громади «Про деякі секрети організації освітнього процесу в сільському освітньому закладі»

25.04.2024

 

 

ІІІ. Організаційно-методичне забезпечення професійного розвитку педагогічних працівників

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Підготовка консультативних матеріалів на теми: «Нестандартні методи та прийоми проведення гуманітарного уроку», «Про деякі секрети організації освітнього процесу в сільському освітньому закладі», 

«Соціально-емоційний розвиток учнів НУШ»

05.04.2024

1. Уміння аналізувати, інтерпретувати, критично осмислювати інформацію

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

Складання міні-лекції «Соціально-емоційний розвиток учнів НУШ» (онлайн-зустріч)

09.04.2024

 

 

3.

Надання рекомендацій учасникам семінару «Компетентнісний підхід – переорієнтація з процесу на результат» щодо змісту та форми його проведення

19.04.2024

 

 

ІV. Координація професійної педагогічної спільноти

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Онлайн-зустріч

1. Розігрів: під час роботи я стикаюся з проблемою…

2. Соціально-емоційний розвиток учнів НУШ (координатор)

3. Комунікативна хвиля: чи зуміли ви створити таке середовище в класі, яке полегшує і підтримує як академічне навчання так і соціально-емоційний розвиток учнів?

4. Рубрика: опановуємо нове. Інструменти пошуку ідей: брейнстормінг, кроссенс (координатор)

5. Бліц-інтерв’ю: що сподобалося? Чого було забагато? Що чекаєте від останньої зустрічі в цьому навчальному році?

 

17.04.2024

1. Педагоги – суб’єкти взаємодії: толерантного ставлення до іншої думки, вміють приймати групові рішення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

Семінар-супутник.

Тема: «Компетентнісний підхід – переорієнтація з процесу на результат»

Модуль 2. Творча лабораторія «Нові освітні тренди»

25.04.2024

 

 

V. Самоосвіта та професійний розвиток

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Наповнення власної Padlet-дошки каталогами, корисними інтернет-посиланнями для використання педагогічними працівниками ЗЗСО (протягом року)

12.04.2024

1. Здійснення самоаналізу професійної діяльності.

2. Розвиток особистісних здібностей, професійних компетентностей

 

 

2.

Перегляд вебінару «Як оцінити здобутки Нової української школи?» (Всеосвіта)

23.04.2024

 

 

3.

Опрацювання статті  «НУШ у 5 класі: інновації та особливості»

 

30.04.2024

 

 

VІ. Формування єдиного освітнього інформаційного простору

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Формування та оприлюднення на власному веб-сайті Центру бази даних програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників, інших джерел інформації (веб-ресурси), необхідних для професійного розвитку вчителів

постійно

1. Інформаційне освітнє середовище вносить суттєві зміни до традиційної схеми взаємодій учасників освітнього процесу

2. Використання готових електронних засобів навчання

 

2.

Забезпечення інтерактивної взаємодії членів спільноти під час онлайн-зустрічей та інших видів роботи в дистанційній формі, використовуючи при цьому форми, чати

постійно

 

 

3.

Ознайомлення з чинним законом, що орієнтує на розбудову інформаційного освітнього простору «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах»

29.04.2024

 

 

Травень

І. Організаційно-аналітична діяльність

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Участь у нараді при  директору Центру

щопонеділка

1. Мотивація до навчально-пізнавальної діяльності педагогів

 

2.

Підготовка інформації на веб-сайт Центру та сторінку Facebook

постійно

 

 

3.

Підготовка інструментарію для вивчення запитів педагогів, аналітичних звітів

за планом роботи

 

 

4.

Проведення організаційно-консультативного супроводу щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників ЗЗСО

постійно

 

 

6.

Проведення опитувальника: «5-6 класи НУШ. Успіхи і виклики». Складання аналітичної довідки

06.05-08.05

2024

 

 

7.

Спрогнозувати план роботи професійної педагогічної спільноти 5-6 класів НУШ на наступний навчальний рік

протягом місяця

 

 

8.

Скласти звіт про роботу консультанта за 2023-2024 н.р.

20.05-23.05

2024

 

 

9.

Узагальнити й поширити інформацію у спільноті про проведену роботу професійного розвитку педпрацівників в 2023-2024 н.р.

27.05, 28.05

2024

 

 

ІІ. Надання консультативної підтримки педагогічним працівникам

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Надання консультації на замовлення

02.05.2024

1. Опанування навичок ефективного слухання.

2. Реалізація мовно-комунікативної компетентності

 

2.

Планова консультація.

Тема: «Метод кросенса як елемент едьютеймента»

14.05.2024

 

 

3.

Консультування для членів педагогічної студії «Новатори» «Інструменти педмаркетингу в професійній діяльності вчителя НУШ»

21.05.2024

 

 

ІІІ. Організаційно-методичне забезпечення професійного розвитку педагогічних працівників

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Підготовка консультативних матеріалів на теми: «Метод кросенса як елемент едьютеймента», «Новатори» «Інструменти педмаркетингу в професійній діяльності вчителя НУШ»

08.05, 09.05

2024

1. Знання і розуміння сучасних тенденцій розвитку освітнього процесу

 

 

 

 

2.

Надання педагогам інформації про кращі освітні тренди в 2023-2024 н. р. (бюро педагогічних знахідок)

16.05.2024

 

 

3.

Рефлексивні коментарі для членів спільноти. Мета: проаналізувати результати, виокремити позитивні сторони

20.05.2024

 

 

ІV. Координація професійної педагогічної спільноти

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Онлайн-зустріч

1. Розігрів: мої перемоги в цьому навчальному році…

2. Успіхи і виклики створення освітнього середовища у 5-6 класах НУШ (координатор).

3. Бюро педагогічних знахідок: мої здобутки як вчителя НУШ (3-4 заклади освіти).

4. Самооцінка продуктивності і залученості до співпраці в спільноті (члени спільноти)

5. Рефлексія: від чого я можу злетіти в новому навчальному році.

23.05.2024

1. Розвиток професійних компетентностей, що забезпечує успішність професійної діяльності

 

 

2. Побудова та реалізації  індивідуальної траєкторії розвитку

 

2.

Бюро педагогічних знахідок: «Кращі освітні тренди в 2023-2024 н. р.»

Модуль 1. «Школа професійного зростання»

Модуль 2. Творча лабораторія «Нові освітні тренди»

Модуль 3. Педагогічна студія «Новатори»

28.05.2024

 

 

V. Самоосвіта та професійний розвиток

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Опрацювання статті «Заповнення свідоцтва досягнень учнів 5-6 класів НУШ»

09.05.2024

1. Вміння критично оцінювати переваги та недоліки власної роботи.

2. Визначення шляхів вдосконалення роботи як консультанта центру

 

2.

Перегляд вебінару «Організація освітніх активностей засобами інтерактивної програми ”mozaBook”» (Всеосвіта)

 

17.05.2024

 

 

VІ. Формування єдиного освітнього інформаційного простору

ЗМІСТ ЗАХОДІВ

ТЕРМІНИ

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ

1.

Розміщення інформації для членів спільноти у viber групі

 

 

 

 

 

 

постійно

1. Інформаційне освітнє середовище вносить суттєві зміни до традиційної схеми взаємодій учасників освітнього процесу

2. Використання готових електронних засобів навчання

 

2.

Доповнення матеріалів на Padlet-дошці

постійно

 

 

3.

Висвітлення інформації щодо проведення заходів КУ «ЦП РПП ………….. МР» у соціальних мережах та ЗМІ

27.05.2024

 

 

4.

Ознайомлення з чинною доктриною розвитку освіти України

28.05.2024

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 листопада 2023
Переглядів
2107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку