Директор Комунальної установи
«Центр професійного розвитку
педагогічних працівників
………………………………»
___________ ……………………
«_____» _______________ 2023р.
План роботи
консультанта
КУ «Центр професійного розвитку
педагогічних працівників
……………………… міської ради»
Омельченко Антоніни Миколаївни
на 2023-2024н.р.
2023
Основні завдання консультанта КУ ЦПРПП ……………… МР Омельченко А. М.:
Вересень |
||||
І. Організаційно-аналітична діяльність |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Участь у нараді при директору центру |
щопонеділка |
1. Усвідомлення досягнень або невикористаних можливостей і визначення подальших перспектив. 2. Фіксація результатів рефлексії |
|
2. |
Підготовка інформації на веб-сайт центру та сторінку Facebook |
постійно |
|
|
3. |
Підготовка інструментарію для вивчення запитів педагогів, аналітичних звітів |
за планом роботи |
|
|
4. |
Складання списків вчителів для підвищення кваліфікації, які викладають у 5-6 класах НУШ |
05.09-08.09 2023 |
|
|
5. |
Проведення організаційно-консультативного супроводу щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників ЗЗСО |
11.09-22.09 2023 |
|
|
6. |
Створення модульної моделі організації роботи в межах спільноти вчителів НУШ (5-6 кл.) з урахуванням кваліфікаційних категорій педпрацівників закладів освіти, а саме: Модуль 1. «Школа професійного зростання» (молодий учитель (1-2 роки, кв. кат. «спеціаліст»); Модуль 2. Творча лабораторія «Нові освітні тренди» (ІІ та І кв. кат.); Модуль 3. Педагогічна студія «Новатори» (вища кв. кат., вчителі з педагогічними званнями) |
05.09-15.09 2023 |
|
|
7. |
Складання списків педагогічних працівників у відповідності з модульною системою |
05.09-08.09 2023 |
|
|
8. |
Оновлення бази даних суб’єктів підвищення кваліфікації: програм, інших джерел для професійного розвитку педпрацівників |
11.09-15.09 2023 |
|
|
9. |
Проведення анкетування для вивчення запитів і надання консультативної підтримки педпрацівникам закладів освіти …….. міської територіальної громади |
18.09-22.09 2023 |
|
|
10. |
Надання консультативного супроводу педагогам, учасникам конкурсу «Учитель року – 2024» |
протягом місяця |
|
|
ІІ. Надання консультативної підтримки педагогічним працівникам |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1.
|
Ознайомлення членів спільноти з методичними рекомендаціями МОН та ПАНО щодо викладання у 5-6 класах НУШ
|
06.09.2023
|
1. Вдосконалення професійної компетентності вчителя як умотивованого фахового спеціаліста 2. Мотивація усіх учасників освітнього процесу 3. Впровадження інноваційних концептуальних підходів в освітній процес
|
|
2. |
Проведення консультації інструктивного характеру для організаторів заходів спільноти |
21.09.2023 |
|
|
3. |
Надання індивідуальної консультації з питань розробки авторських методик та програм |
по запиту |
|
|
4. |
Консультування педпрацівників щодо методичних рекомендацій відносно оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти |
12.09.2023 |
|
|
5. |
Підбір матеріалів для консультування педагогічних працівників на тему: «Впровадження стратегії критичного мислення в навчанні учнів 5-6 класів». Провести групову консультацію на тему: «НУШ: інноваційні трансформації освітнього простору. Підходи, методики та технології» |
26.09.2023 |
|
|
6. |
Консультування педпрацівників з питань організації та участі в сертифікації |
по запиту |
|
|
ІІІ. Організаційно-методичне забезпечення професійного розвитку педагогічних працівників |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Підготовка консультативних матеріалів на теми: «НУШ: інноваційні трансформації освітнього простору. Підходи, методики та технології», «Професійний розвиток учителя. Сучасні кроки». |
11.09-15.09 2023 |
1. Підвищення педагогічної майстерності вчителів через оптимальну структуру науково-методичної роботи
|
|
2. |
Складання презентації «Нові освітні тренди в 2023-2024 н. р.» |
18.09-22.09 2023 |
|
|
3. |
Підбір матеріалів до батлу «Перерва на відпочинок» |
11.09-22.09 2023 |
|
|
ІV. Координація професійної педагогічної спільноти |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Онлайн-зустріч 1. Розігрів: школа – це, учитель – це, директор – це.., урок – це… 2. Нові освітні тренди в 2023-2024 н. р. (координатор) 3. Практичні поради: як розвивати довірливі стосунки з п’ятикласниками? 4. Консультування: як скласти індивідуальний план професійного розвитку. 5. Ознайомлення з тематикою майбутніх зустрічей. Корекція. |
21.09.2023
|
1. Зростання професійної компетентності і кваліфікації педагога, що забезпечує його цінність і конкурентноспроможність
|
|
2. |
Круглий стіл. Тема: «Будьмо знайомі». Опитування |
13.09.2023 |
|
|
3. |
Батл. Тема: «Перерва на відпочинок» Модуль 1. «Школа професійного зростання» |
27.09.2023 |
|
|
V. Самоосвіта та професійний розвиток |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Слідкувати за нововведеннями та методичними порадами щодо діяльності ЦП РПП області та країни
|
постійно
|
1. Планування власного професійного розвитку 2. Опанування новими сучасними технологіями, різними формами і прийомами освітнього процесу |
|
2. |
Ознайомлення з досвідом роботи ………. ЦП РПП ……. області та запровадження його елементів у власній діяльності |
20.09.2023 |
|
|
3. |
Пройти навчання за курсом «Сміливі навчати» на тему: «Учителі в курсі: базовий курс з розвитку цифрових навичок освітян» |
11.09-22.09 2023 |
|
|
4. |
Практична апробація особистих матеріалів з проведення батлу «Перерва на відпочинок» |
25.09.2023 |
|
|
5. |
Перегляд вебінару «НУШ у 6 класі: освітня та модельні програми, типи оцінювання, оформлення документації» (На Урок) |
06.09.2023 |
|
|
VІ. Формування єдиного освітнього інформаційного простору |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Оновлення наповнюваності сайту ЦП РПП
|
постійно |
1. Здобуття практичних навичок в застосуванні нових інформаційних технологій 2. Використання електронних ресурсів у роботі |
|
2. |
Розміщення інформації для членів спільноти у viber групі |
постійно |
|
|
3. |
Доповнення матеріалів на Padlet-дошці |
постійно |
|
|
4. |
Ознайомлення з класифікацією та особливостями використання різних видів електронних ресурсів, наявних національних і регіональних освітніх ресурсів |
21.09-22.09 2023 |
|
|
Жовтень |
||||
І. Організаційно-аналітична діяльність |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Участь у нараді при директору центру |
щопонеділка |
1. Визначення власного ставлення до різних аспектів практичного досвіду і готовність до його запровадження в роботі |
|
2. |
Вивчення запитів педпрацівників щодо планування їхніх траєкторій професійного розвитку |
постійно |
|
|
3. |
Розробка тактики та стратегії реалізації власної методичної проблеми кожного педагогічного працівника |
03.10-05.10 2023 |
|
|
4. |
Складання інформаційної картки для дітей о ООП за формою:
Психолого-педагогічний супровід: психолог, асистент, вчителі. |
09.10.2023 |
|
|
5. |
Розробка технології роботи над проєктом «Розвиток творчої компетентності молодого педагога» |
16.10-20.10 2023 |
|
|
6. |
Надання консультативного супроводу педагогам, учасникам конкурсу «Учитель року – 2024» |
по запиту |
|
|
ІІ. Надання консультативної підтримки педагогічним працівникам |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1.
|
Підготовка матеріалів і надання експрес-консультації на теми: «Методика використання інтерактивної дошки Padlet», «Тимбілдинг у НУШ»
|
02.10-04.10 2023 |
1. Підвищення рівня теоретико-методологічної підготовки до роботи в умовах НУШ 2. Систематизація та поглиблення професійно-фахових знань
|
|
2. |
Надання консультації на замовлення |
по запиту |
|
|
3. |
Групове консультування для членів спільноти «Оцінювання в НУШ. Перші кроки-перші уроки-перші оцінки» |
12.10.2023 |
|
|
4. |
Консультування членів спільноти з теми «Впровадження стратегії критичного мислення в навчанні учнів 5-6 класів». |
17.10.2023 |
|
|
5. |
Підбір матеріалів для проведення консультації на тему: «Феномен кліпового мислення сучасного учня в НУШ» |
20.10.2023 |
|
|
ІІІ. Організаційно-методичне забезпечення професійного розвитку педагогічних працівників |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Підготовка консультативних матеріалів на теми: «Емоційне вигорання вчителя. Методи діагностики та корекція», «Оцінювання в НУШ. Перші кроки-перші уроки-перші оцінки» |
23.10-25.10 2023 |
1. Здатність до продуктивної професійної діяльності. 2. Уміння застосовувати набуті знання у фаховій діяльності |
|
2. |
Розробка сценарію тренінгу «Особистісне зростання вчителя. Профілактика професійного вигорання» |
16.10-20.10 2023 |
|
|
3. |
Складання буклету «Педагогічні інструменти, що викликають позитивні емоції вчителя та учня» (панорамне заняття) |
23.10-26.10 2023 |
|
|
ІV. Координація професійної педагогічної спільноти |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Панорамне заняття. Тема: «Педагогічні інструменти, що викликають позитивні емоції вчителя та учня» Модуль 2. Творча лабораторія «Нові освітні тренди» |
24.10.2023 |
1. Правильна постановка вчителями цілей і робота з ними
|
|
2. |
Тренінг. Тема: «Професійна компетентність вчителя НУШ» |
26.10.2023 |
|
|
V. Самоосвіта та професійний розвиток |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Брати участь у онлайн-заходах, що організовує УІРО
|
за розкладом УІРО |
1. Адаптування своїх індивідуальних якостей до вимог фахової діяльності, постійне підвищення професійної компетентності. 2. Планування власного професійного розвитку. |
|
2. |
Опрацювання друкованого доробку УІРО |
09.10-11.10 2023 |
|
|
3. |
Практична апробація особистих матеріалів з проведення тренінгу «Особистісне зростання вчителя. Профілактика професійного вигорання» |
31.10.2023 |
|
|
4. |
Опрацювання статті «Формат «Печа-куча» на порталі для освітян «Педрада»
|
04.10.2023 |
|
|
5. |
Прослуховування вебінару від AR BOOK ефективна освітня система «Як ефективно підготуватися до нового навчального року» |
10.10.2023 |
|
|
VІ. Формування єдиного освітнього інформаційного простору |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Формування та оприлюднення на власному веб-сайті Центру бази даних програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників, інших джерел інформації (веб-ресурси), необхідних для професійного розвитку вчителів |
постійно |
1. Використання дистанційних технологій з членами спільноти 2. Можливість відкритого й віддаленого доступу до навчальних ресурсів, інноваційної професійної діяльності педагогічних колективів |
|
2. |
Забезпечення інтерактивної взаємодії членів спільноти під час онлайн-зустрічей та інших видів роботи в дистанційній формі, використовуючи при цьому форми, чати |
постійно |
|
|
3. |
Висвітлення напрямів діяльності, анонсувати проведення заходів з неформальної освіти педагогічних працівників |
постійно |
|
|
Листопад |
||||
І. Організаційно-аналітична діяльність |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Участь у нараді при директору центру |
щопонеділка |
1. Готовність учителів до підвищення фахової майстерності та професійної компетентності |
|
2. |
Оновлення інформації на веб-сайті джерел інформації, необхідних для професійного розвитку педагогічних працівників |
постійно |
|
|
3. |
Підготовка інструментарію для вивчення запитів педагогів, аналітичних звітів |
за планом роботи |
|
|
4. |
Проведення організаційно-консультативного супроводу щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників ЗЗСО |
постійно |
|
|
6. |
Випуск інформаційного вісника «Нове у НУШ. Реалізація» і роміщення на Padlet-дошці |
07.11.2023 |
|
|
7. |
Підготовка матеріалів на колегію Управління освіти, молоді та спорту «Переваги та недоліки впровадження НУШ» |
06.11-10.11 2023 |
|
|
ІІ. Надання консультативної підтримки педагогічним працівникам |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Проведення онлайн-консультування педагогічних працівників щодо удосконалення інформаційної компетентності у викладанні навчальних дисциплін
|
09.11.2023 |
1. Сутність, специфіка, орієнтири, реалізації основних напрямів модернізації базової освіти. 2. Модернізація професійного потенціалу як системного показника готовності до інноваційної діяльності. |
|
2. |
Планова консультація. Тема: «Професійний розвиток учителя. Сучасні кроки» |
14.11.2023 |
|
|
3. |
Надання консультації за запитом ……. гімназії |
16.11.2023 |
|
|
4. |
Групова консультація для молодих та малодосвідчених вчителів «Вибір правильного тону та стилю стосунків, здатність захоплювати дітей навчальним матеріалом» |
23.11.2023 |
|
|
ІІІ. Організаційно-методичне забезпечення професійного розвитку педагогічних працівників |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Підготовка консультативних матеріалів на теми: «Професійний розвиток учителя. Сучасні кроки», «Вибір правильного тону та стилю стосунків, здатність захоплювати дітей навчальним матеріалом» |
07.11.2023 |
1. Формування творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення
|
|
2. |
Складання міні-лекції «Упровадження стратегії критичного мислення в навчанні учнів 5-6 класів НУШ» (онлайн-зустріч) |
10.11.2023 |
|
|
3. |
Розробка пам’ятки щодо написання есе (заочний конкурс) |
13.11-15.11 2023 |
|
|
ІV. Координація професійної педагогічної спільноти |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Онлайн-зустріч 1. Розігрів: не хочу хвалитися, але я … 2. Упровадження стратегії критичного мислення в навчанні учнів 5-6 класів НУШ (координатор). 3. Обмін досвідом: вправи для розвитку критичного мислення 4. Рубрика: опановуємо нове. Тимбілдинг у НУШ. 5. Рефлексія: я одержав (-ла) досвід… |
15.11.2023 |
1. Можливість вибору найефективніших, найзручніших для вчителя шляхів і способів розвитку критичного мислення учнів
|
|
2. |
Заочний конкурс на краще есе для молодих спеціалістів. Тема: «Світ буде іншим. Яким я бачу себе в новій реальності?» Модуль 1. «Школа професійного зростання» |
20.11-24.11 2023 |
|
|
V. Самоосвіта та професійний розвиток |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Презентація індивідуального доробку у формі випуску методичного бюлетеня на тему: «Принципи ефективного навчання у 6 класі НУШ»
|
08.11.2023 |
1. Розвиток уміння, аналізу та обробки отриманої інформації. 2. Глибокі знання основ педагогіки та психології, нестандартне творче мислення, володіння інноваційною стратегією і тактикою |
|
2. |
Ознайомлення з матеріалами теми «Інформаційно-цифрова компетентність педагога. QR-код» |
14.11.2023 |
|
|
3. |
Наповнення власної Padlet-дошки каталогами, корисними інтернет-посиланнями для використання педагогічними працівниками ЗЗСО (протягом року) |
постійно |
|
|
4. |
Перегляд вебінару «Інструкція доступу до ЄАС (Єдина атестаційна система) для керівників закладів» |
01.11.2023 |
|
|
VІ. Формування єдиного освітнього інформаційного простору |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Розміщення інформації щодо освітніх проєктів, методичних заходів, конкурсів на веб-сайті центру
|
06.11.2023 |
1. Масове оволодіння вчителями 30 проєктивними сайт-технологіями 2. Використання готових електронних засобів навчання |
|
2. |
Розміщення інформації для членів спільноти у viber групі |
постійно |
|
|
3. |
Доповнення матеріалів на Padlet-дошці |
постійно |
|
|
4. |
Формування предметних компетентностей через хмарні технології та інтернет-сервіси (педагогічна майстерня) |
21.11.2023 |
|
|
Грудень |
||||
І. Організаційно-аналітична діяльність |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Участь у нараді при директору центру |
щопонеділка |
1. Осмислення педагогом власного досвіду в контексті впровадження НУШ |
|
2. |
Підготовка інформації на веб-сайт центру та сторінку Facebook |
постійно |
|
|
3. |
Підготовка інструментарію для вивчення запитів педагогів, аналітичних звітів |
за планом роботи |
|
|
4. |
Проведення організаційно-консультативного супроводу щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників ЗЗСО |
постійно |
|
|
6. |
Аналіз та узагальнення даних щодо рівня професійної компетентності, запитів, індивідуальних потреб педагогічних працівників (відповідно до проведеного анкетування у вересні 2023 року) |
04.12-08.12 2023 |
|
|
7. |
Оновлення бази даних навчальних програм, інших джерел інформації, необхідних для роботи та професійного розвитку педагогічних працівників |
12.12.2023 |
|
|
ІІ. Надання консультативної підтримки педагогічним працівникам |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Надання консультації на замовлення
|
по запиту |
1. Опанування нових інтелектуальних інструментаріїв педагогічних та інформаційних технологій 2. Способи організації ефективної взаємодії учасників освітнього процесу |
|
2. |
Індивідуальне консультування з реалізації власної методичної проблеми для вчителів – учасників творчої лабораторії |
07.12.2023 |
|
|
3. |
Онлайн-консультування для членів спільноти «Академічна свобода вчителя в організації освітнього процесу» |
13.12.2023 |
|
|
4. |
Групове консультування для команд педагогічного супроводу дітей з ООП «Розвивальні ігри та вправи» |
15.12.2023 |
|
|
5. |
Планова консультація. Тема: «Формування Soft Skills учнів у контексті НУШ» |
21.12.2023 |
|
|
ІІІ. Організаційно-методичне забезпечення професійного розвитку педагогічних працівників |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Підготовка консультативних матеріалів на теми: «Формування Soft Skills учнів у контексті НУШ», «Розвивальні ігри та вправи», «Академічна свобода вчителя в організації освітнього процесу» |
14.12.2023 |
1. Формування навичок критичного аналізу та ефективного використання різноманітних інформаційних джерел в освітній діяльності
|
|
2. |
Підбір інформаційних матеріалів до проведення флеш-семінару «Креативність – як найважливіша характеристика інноваційної діяльності педагогів» |
14.12.2023 |
|
|
3. |
Складання питань для проведення бесіди «Ролі та завдання всіх учасників команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП» |
19.12.2023 |
|
|
ІV. Координація професійної педагогічної спільноти |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Флеш-семінар. Тема: «Креативність – як найважливіша характеристика інноваційної діяльності педагогів» Модуль 3. Педагогічна студія «Новатори» |
13.12.2023 |
1. Постійний моніторинг процесів – бачити, що відбувається, а в разі потреби вміти вносити корективи |
|
2. |
Бесіда. Тема: «Ролі та завдання всіх учасників команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП» |
20.12.2023 |
|
|
V. Самоосвіта та професійний розвиток |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Ознайомлення з матеріалами теми «Візуалізація в освітньому процесі. Таймлайн» (форма опрацювання: міні-лекція)
|
05.12.2023 |
1. Здійснення самоаналізу власної діяльності 2. Вміння знайти джерело пізнання й адекватні своїм можливостям форми самоосвіти. |
|
2. |
Перегляд вебінару «Цифрові інструменти сучасного вчителя як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів НУШ в умовах дистанційного навчання» |
08.12.2023 |
|
|
3. |
Прослуховування подкасту «Дофамін для освіти» «Реальні результати НУШ та що потрібно для реформи прямо зараз» (Лілія Гриневич)
|
14.12.2023 |
|
|
VІ. Формування єдиного освітнього інформаційного простору |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Ознайомлення з корисними онлайн-платформами у роботі вчителя
|
15.12.2023 |
1. Інформаційне освітнє середовище вносить суттєві зміни до традиційної схеми взаємодій учасників освітнього процесу
|
|
2. |
Розміщення інформації для членів спільноти у viber групі |
постійно |
2. Використання готових електронних засобів навчання |
|
3. |
Доповнення матеріалів на Padlet-дошці |
постійно |
|
|
4. |
Висвітлення інформації щодо проведення заходів КУ «ЦП РПП ………..МР» у соціальних мережах та ЗМІ |
26.12.2023 |
|
|
Січень |
||||
І. Організаційно-аналітична діяльність |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Участь у нараді при директору центру |
щопонеділка |
1. Виявлення і поширення всього позитивного, цінного, що є в роботі вчителя. |
|
2. |
Здійснення систематичного анонсування актуальних освітянських подій на веб-сайті центру |
постійно |
|
|
3. |
Підготовка інструментарію для вивчення запитів педагогів, аналітичних звітів |
постійно |
|
|
4. |
Проведення організаційно-консультативного супроводу щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників ЗЗСО |
постійно |
|
|
6. |
Аналіз здійснення формувального оцінювання знань у навчальних закладах громади та усунення недоліків. Складання аналітичної довідки |
08.01.2024 |
|
|
7. |
Проведення опитувальника «Надбання і проблеми реалізації НУШ в 5-6 класах». Складання аналітичної довідки |
15.01-17.01 2024 |
|
|
8. |
Аналіз педагогічного досвіду вчителя математики ………. гімназії ………….. з проблеми «SCRUM як нова форма управління проєктами на уроці математики», апробація форм щодо його поширення серед членів спільноти |
16.0.-18.01 2024 |
|
|
ІІ. Надання консультативної підтримки педагогічним працівникам |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Надання консультації на замовлення
|
по запиту |
1. Використання сучасних методів активізації освітнього процесу
2. Застосування новітніх технологій в освітньому просторі базової школи |
|
2. |
Планова консультація. Тема: «Візуалізація в освітньому процесі. Таймлайн» |
11.01.2024 |
|
|
3. |
Планова консультація. Тема: «Як пояснити дитині, що таке інвалідність?» |
16.01.2024 |
|
|
4. |
Групова консультація «Організація діяльнісного підходу до навчання учнів 5-6 класів НУШ» |
25.01.2024 |
|
|
5. |
Консультування педагогів щодо участі у І турі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024» |
по запиту |
|
|
ІІІ. Організаційно-методичне забезпечення професійного розвитку педагогічних працівників |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Методичний супровід педагогів учасників конкурсу «Учитель року – 2024» |
постійно |
1. Знання способів організації ефективної взаємодії учасників освітнього процесу |
|
2. |
Підготовка консультативних матеріалів на теми: «Візуалізація в освітньому процесі. Таймлайн», «Як пояснити дитині, що таке інвалідність?», «Організація діяльнісного підходу до навчання учнів 5-6 класів НУШ» |
02.01-05.01 2024 |
|
|
3. |
Складання буклету «Soft Skills у навчанні» |
11.01-12.01 2024 |
|
|
4. |
Складання презентації «Освіта + Soft Skills = успіх» та розробка вправ для проведення тренінгу |
01.01-03.01.2024 |
|
|
5. |
Випуск консультативного путівника «Проєкт професійного розвитку педагогів» (захист міні-проєктів) |
23.01.2024 |
|
|
ІV. Координація професійної педагогічної спільноти |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Тренінг. Тема: «Освіта + Soft Skills = успіх» |
04.01.2024 |
1. Різні впливи колег один на одного: на рівні мотиваційного та емоційно-вольового компонентів особистості |
|
2. |
Захист міні-проєктів. Тема: «Мій предмет найцікавіший» Модуль 3. Педагогічна студія «Новатори» |
25.01.2024 |
|
|
V. Самоосвіта та професійний розвиток |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Практична апробація особистих матеріалів з проведення тренінгу «Освіта + Soft Skills = успіх»
|
23.01.2024 |
1. Вміння критично оцінювати перевагу та недоліки власної роботи 2. Виокремлювати з літератури, що вивчається, та передового педагогічного досвіду основні актуальні положення , факти, явища, що піднімають методичний та теоретичний рівень |
|
2. |
Перегляд вебінару «Використання сервісу Canva для створення навчальних відеоуроків» |
16.01.2024 |
|
|
3. |
Перегляд майстерки «Конструювання особистісно орієнтованих завдань в сучасних освітніх реаліях» |
22.01.2024 |
|
|
4. |
Організація інклюзивного навчання у новому році: передові практики та стратегії для інклюзивного закладу освіти (На Урок) |
30.01.2024 |
|
|
VІ. Формування єдиного освітнього інформаційного простору |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Оновлення наповнюваності сайту ЦП РПП
|
постійно |
1. Здобуття практичних навичок в застосуванні нових інформаційних технологій 2. Можливість відкритого й віддаленого доступу до навчальних ресурсів, інноваційної професійної діяльності педагогічних колективів |
|
2. |
Розміщення інформації для членів спільноти у viber групі |
постійно |
|
|
3. |
Доповнення матеріалів на Padlet-дошці |
постійно |
|
|
4. |
Формування та оприлюднення бази даних програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників, інших джерел інформації (вебресурси) необхідні для професійного розвитку вчителів |
періодично |
|
|
Лютий |
||||
І. Організаційно-аналітична діяльність |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Участь у нараді при директору центру |
щопонеділка |
1. Набуття нових навичок і зміна ставлення учителя до певних стереотипів |
|
2. |
Підготовка інформації на веб-сайт центру та сторінку Facebook |
постійно |
|
|
3. |
Підготовка інструментарію для вивчення запитів педагогів, аналітичних звітів |
за планом роботи |
|
|
4. |
Проведення організаційно-консультативного супроводу щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників ЗЗСО |
постійно |
|
|
6. |
Складання аналітичної довідки: робота вчителів інклюзивного класу в тандемі з асистентом |
01.02.2024 |
|
|
7. |
Підготовка власних методичних розробок, інформаційно-медичних матеріалів до друку в Facebook, «Всеосвіта», «На урок» |
06.02, 07.02 2024 |
|
|
ІІ. Надання консультативної підтримки педагогічним працівникам |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Надання консультації за запитом …………. гімназії
|
08.02.2024 |
1. Здатність до продуктивної професійної діяльності на основі розвиненої педагогічної рефлексії. 2. Знання і розуміння сучасних тенденцій розвитку освітнього процесу. |
|
2. |
Планова консультація. Тема: «Технологія «Перевернутий клас» в умовах змішаного навчання» |
06.02.2024 |
|
|
3. |
Парне консультування для класного керівника та асистента вчителя «Утримання емоційних сплесків, взаємин з однолітками, толерантного ставлення до навколишніх дітей з ООП» |
15.02.2024 |
|
|
4. |
Консультування організаторів з метою поліпшення результативності діяльності спільноти |
20.02.2024 |
|
|
ІІІ. Організаційно-методичне забезпечення професійного розвитку педагогічних працівників |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1.
|
Адресна методична допомога вчителям учасникам конкурсу «Учитель року – 2024»
|
постійно |
1. Формування вмінь та навичок командної взаємодії, взаємної довіри. 2. Оволодіння знаннями щодо ефективних прийомів налагодження комунікації |
|
2. |
Підготовка консультативних матеріалів на теми: «Технологія «Перевернутий клас» в умовах змішаного навчання», «Утримання емоційних сплесків, взаємин з однолітками, толерантного ставлення до навколишніх дітей з ООП» |
05.02-07.02 2024 |
|
|
3. |
Складання презентації «Організація діяльнісного підходу до навчання учнів 5-6 класів НУШ» (онлайн-зустріч) |
07.02.2024 |
|
|
4. |
Складання сценарію «Діалогічне спілкування» (педагогічний ринг) |
12.02-16.02 2024 |
|
|
ІV. Координація професійної педагогічної спільноти |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Онлайн-зустріч 1. Розігрів: хочу змінити в собі…, хочу змінити в класі. 2. Організація діяльнісного підходу до навчання учнів 5-6 класів НУШ 3. Синтез думок і пошук рішень з питання: «Наскрізне навчання: успіхи і проблеми» (координатор). 4. Рубрика опановуємо нове: магія цифрового скрайбінгу та скетчноутингу (координатор). 5. Рефлексія: що зміниться в моїй практичній діяльності після сьогоднішньої зустрічі. |
15.02.2024 |
1. Спрямованість освітнього процесу на розвиток ключових компетентностей і наскрізних умінь особистості. 2. Оволодіння алгоритмом організації уроку за діяльнісним підходом
|
|
2. |
Педагогічний ринг «Діалогічне спілкування» Модуль 2. Творча лабораторія «Нові освітні тренди» |
|
|
|
V. Самоосвіта та професійний розвиток |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Презентація індивідуального доробку у формі випуску методичного бюлетеня на тему: «Родина-дитина-школа у навчанні та вихованні дитини з ООП»
|
16.02.2024 |
1. Опанування новими сучасними технологіями, різними формами і прийомами освітнього процесу. 2. Вибирати з прочитаного та почутого думки та методичні знахідки для апробації у власній діяльності |
|
2. |
Вивчення наукової літератури, пов’язаної з запровадженням Державного стандарту базової середньої освіти |
08.02.2024 |
|
|
3. |
Практична апробація особистих матеріалів з проведення педагогічного рингу «Діалогічне спілкування» |
26.02.2024 |
|
|
4. |
Перегляд вебінару «Змішане навчання: як вчителю ефективно організувати роботу учнів як в класі, так і вдома» (На Урок)
|
23.02.2024 |
|
|
VІ. Формування єдиного освітнього інформаційного простору |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Оновлення наповнюваності сайту ЦП РПП
|
постійно |
1. Здобуття практичних навичок в застосуванні нових інформаційних технологій 2. Використання електронних ресурсів у роботі |
|
2. |
Розміщення інформації для членів спільноти у viber групі |
постійно |
|
|
3. |
Доповнення матеріалів на Padlet-дошці |
постійно |
|
|
4. |
Ознайомлення з чинним законом, що орієнтує на розбудову інформаційного освітнього простору «Про інформацію» |
19.02.2024 |
|
|
Березень |
||||
І. Організаційно-аналітична діяльність |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Участь у нараді при директору центру |
щопонеділка |
1. Створення власного методичного продукту, упровадження результатів проєкту в практику. 2. Наочне представлення власних результатів професійного розвитку |
|
2. |
Здійснення систематичного анонсування актуальних освітянських подій на веб-сайті центру |
постійно |
|
|
3. |
Підготовка інструментарію для вивчення запитів педагогів, аналітичних звітів |
за планом роботи |
|
|
4. |
Проведення організаційно-консультативного супроводу щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників ЗЗСО |
постійно |
|
|
6. |
Допомога в підготовці до друку власних методичних розробок та інформаційно-методичних матеріалів вчителів з педагогічними званнями (модуль 3) |
відповідно до запитів |
|
|
7. |
Скласти довідку інформаційного характеру: «Категорії членів спільноти залежно від їх ставлення до нововведень» (на основі спостережень координатора спільноти) |
12.03-14.03 2024 |
|
|
ІІ. Надання консультативної підтримки педагогічним працівникам |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1.
|
Надання консультації на замовлення
|
по запиту |
1. Уміння застосовувати набуті знання у професійній діяльності. 2. Здатність сприяти творчому становленню школярів середнього шкільного віку та їхній індивідуалізації. 3. Суттєве розширення можливостей педагога, формування в учня важливих для нашого часу технологічних компетентностей |
|
2. |
Планова консультація. Тема: «Креативна педагогіка. Поєднання новацій зі звичним в НУШ» |
05.03.2024 |
|
|
3. |
Консультування членів школи професійного зростання «Входження вчителів у складний світ шкільного життя, їх успішна професійна діяльність» |
14.03.2024 |
|
|
4. |
Індивідуальне консультування щодо вибору форм, методів, технологій дистанційного навчання вчителів 5-6 класів НУШ |
26.03.2024 |
|
|
ІІІ. Організаційно-методичне забезпечення професійного розвитку педагогічних працівників |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1.
|
Методичний супровід педагогів учасників конкурсу «Учитель року – 2024»
|
постійно |
1. Опанування нових інтелектуальних інструментаріїв, педагогічних та мобільних технологій, необхідних для впровадження якісних змін у освітній процес |
|
2. |
Підготовка консультативних матеріалів на теми: «Креативна педагогіка. Поєднання новацій зі звичним в НУШ», «Входження вчителів у складний світ шкільного життя, їх успішна професійна діяльність» |
01.03.2024 |
|
|
3. |
Розробка сценарію проведення інтерактивного вернісажу «Педагогічна майстерність і талант» |
11.03-14.03 2024 |
|
|
4. |
Розробка технології проведення педагогічної виставки. Складання картотеки наявних матеріалів. Художньо-естетичне оформлення |
11.03-22.03 2024 |
|
|
ІV. Координація професійної педагогічної спільноти |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок учителів НУШ. Тема: «Педагогічна майстерність і талант». Модуль 3. Педагогічна студія «Новатори». |
27.03.2024 |
1. Формування і розвиток універсальних навичок, що урізноманітнює сфери професійної діяльності 2. Мотивація і задоволення вчителя ефективною працею |
|
2. |
Інвент-майстерня. Тема: «Педагогічна виставка саморобних наочних посібників» Модуль 1. «Школа професійного зростання». Модуль 2. Творча лабораторія «Нові освітні тренди» |
25.03-28.03 2024 |
|
|
V. Самоосвіта та професійний розвиток |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Вивчення методичної літератури, пов’язаної з запровадженням Державного стандарту базової середньої освіти |
07.03.2024 |
1. Визначення шляхів вдосконалення роботи як консультанта Центру. 2. Планування власного професійного розвитку. |
|
2. |
Перегляд вебінару «Інтерактивні уроки з You Tube» (в рамках проєкту «Цифрові навички сучасного педагога») |
18.03.2024 |
|
|
3. |
Перегляд вебінару «Онлайн-застосунки у роботі сучасного вчителя НУШ» (Всеосвіта)
|
22.03.2024 |
|
|
VІ. Формування єдиного освітнього інформаційного простору |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Оновлення наповнюваності сайту ЦП РПП
|
постійно |
1. Використання дистанційних технологій з членами спільноти 2. Можливість відкритого й віддаленого доступу до навчальних ресурсів, інноваційної професійної діяльності педагогічних колективів |
|
2. |
Розміщення інформації для членів спільноти у viber групі |
постійно |
|
|
3. |
Доповнення матеріалів на Padlet-дошці |
постійно |
|
|
4. |
Ознайомлення з чинним законом, що орієнтує на розбудову інформаційного освітнього простору «Про національну програму інформатизації» |
15.03.2024 |
|
|
Квітень |
||||
І. Організаційно-аналітична діяльність |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Участь у нараді при директору центру |
щопонеділка |
1. Потреба педагога працювати в атмосфері колективного пошуку, створення атмосфери співпраці та взаємодії |
|
2. |
Підготовка інформації на веб-сайт центру та сторінку Facebook |
постійно |
|
|
3. |
Підготовка інструментарію для вивчення запитів педагогів, аналітичних звітів |
за планом роботи |
|
|
4. |
Проведення організаційно-консультативного супроводу щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників ЗЗСО |
постійно |
|
|
6. |
Складання аналітичної довідки за результатами роботи над проєктом «Розвиток творчої компетентності молодого педагога» |
02.04, 03.04 2024 |
|
|
7. |
Випуск інформаційного вісника «Нове у НУШ. Реалізація» і розміщення на Padlet-дошці |
08.04-10.04 2024 |
|
|
ІІ. Надання консультативної підтримки педагогічним працівникам |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1.
|
Надання консультації за запитом ……………. гімназії
|
03.04.2024 |
1. Здійснення педагогічного супроводу освітнього процесу. 2. Підвищення професійного розвитку педагогічних працівників
|
|
2. |
Онлайн-консультація «Соціально-емоційний розвиток учнів НУШ» |
08.04.2024 |
|
|
3. |
Планова консультація. Тема: «Нестандартні методи та прийоми проведення гуманітарного уроку» |
16.04.2024 |
|
|
4. |
Консультування для педагогів сільської місцевості ……….. міської територіальної громади «Про деякі секрети організації освітнього процесу в сільському освітньому закладі» |
25.04.2024 |
|
|
ІІІ. Організаційно-методичне забезпечення професійного розвитку педагогічних працівників |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Підготовка консультативних матеріалів на теми: «Нестандартні методи та прийоми проведення гуманітарного уроку», «Про деякі секрети організації освітнього процесу в сільському освітньому закладі», «Соціально-емоційний розвиток учнів НУШ» |
05.04.2024 |
1. Уміння аналізувати, інтерпретувати, критично осмислювати інформацію
|
|
2. |
Складання міні-лекції «Соціально-емоційний розвиток учнів НУШ» (онлайн-зустріч) |
09.04.2024 |
|
|
3. |
Надання рекомендацій учасникам семінару «Компетентнісний підхід – переорієнтація з процесу на результат» щодо змісту та форми його проведення |
19.04.2024 |
|
|
ІV. Координація професійної педагогічної спільноти |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Онлайн-зустріч 1. Розігрів: під час роботи я стикаюся з проблемою… 2. Соціально-емоційний розвиток учнів НУШ (координатор) 3. Комунікативна хвиля: чи зуміли ви створити таке середовище в класі, яке полегшує і підтримує як академічне навчання так і соціально-емоційний розвиток учнів? 4. Рубрика: опановуємо нове. Інструменти пошуку ідей: брейнстормінг, кроссенс (координатор) 5. Бліц-інтерв’ю: що сподобалося? Чого було забагато? Що чекаєте від останньої зустрічі в цьому навчальному році?
|
17.04.2024 |
1. Педагоги – суб’єкти взаємодії: толерантного ставлення до іншої думки, вміють приймати групові рішення
|
|
2. |
Семінар-супутник. Тема: «Компетентнісний підхід – переорієнтація з процесу на результат» Модуль 2. Творча лабораторія «Нові освітні тренди» |
25.04.2024 |
|
|
V. Самоосвіта та професійний розвиток |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Наповнення власної Padlet-дошки каталогами, корисними інтернет-посиланнями для використання педагогічними працівниками ЗЗСО (протягом року) |
12.04.2024 |
1. Здійснення самоаналізу професійної діяльності. 2. Розвиток особистісних здібностей, професійних компетентностей
|
|
2. |
Перегляд вебінару «Як оцінити здобутки Нової української школи?» (Всеосвіта) |
23.04.2024 |
|
|
3. |
Опрацювання статті «НУШ у 5 класі: інновації та особливості» |
30.04.2024 |
|
|
VІ. Формування єдиного освітнього інформаційного простору |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Формування та оприлюднення на власному веб-сайті Центру бази даних програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників, інших джерел інформації (веб-ресурси), необхідних для професійного розвитку вчителів |
постійно |
1. Інформаційне освітнє середовище вносить суттєві зміни до традиційної схеми взаємодій учасників освітнього процесу 2. Використання готових електронних засобів навчання |
|
2. |
Забезпечення інтерактивної взаємодії членів спільноти під час онлайн-зустрічей та інших видів роботи в дистанційній формі, використовуючи при цьому форми, чати |
постійно |
|
|
3. |
Ознайомлення з чинним законом, що орієнтує на розбудову інформаційного освітнього простору «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» |
29.04.2024 |
|
|
Травень |
||||
І. Організаційно-аналітична діяльність |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Участь у нараді при директору Центру |
щопонеділка |
1. Мотивація до навчально-пізнавальної діяльності педагогів |
|
2. |
Підготовка інформації на веб-сайт Центру та сторінку Facebook |
постійно |
|
|
3. |
Підготовка інструментарію для вивчення запитів педагогів, аналітичних звітів |
за планом роботи |
|
|
4. |
Проведення організаційно-консультативного супроводу щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників ЗЗСО |
постійно |
|
|
6. |
Проведення опитувальника: «5-6 класи НУШ. Успіхи і виклики». Складання аналітичної довідки |
06.05-08.05 2024 |
|
|
7. |
Спрогнозувати план роботи професійної педагогічної спільноти 5-6 класів НУШ на наступний навчальний рік |
протягом місяця |
|
|
8. |
Скласти звіт про роботу консультанта за 2023-2024 н.р. |
20.05-23.05 2024 |
|
|
9. |
Узагальнити й поширити інформацію у спільноті про проведену роботу професійного розвитку педпрацівників в 2023-2024 н.р. |
27.05, 28.05 2024 |
|
|
ІІ. Надання консультативної підтримки педагогічним працівникам |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Надання консультації на замовлення |
02.05.2024 |
1. Опанування навичок ефективного слухання. 2. Реалізація мовно-комунікативної компетентності |
|
2. |
Планова консультація. Тема: «Метод кросенса як елемент едьютеймента» |
14.05.2024 |
|
|
3. |
Консультування для членів педагогічної студії «Новатори» «Інструменти педмаркетингу в професійній діяльності вчителя НУШ» |
21.05.2024 |
|
|
ІІІ. Організаційно-методичне забезпечення професійного розвитку педагогічних працівників |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Підготовка консультативних матеріалів на теми: «Метод кросенса як елемент едьютеймента», «Новатори» «Інструменти педмаркетингу в професійній діяльності вчителя НУШ» |
08.05, 09.05 2024 |
1. Знання і розуміння сучасних тенденцій розвитку освітнього процесу
|
|
2. |
Надання педагогам інформації про кращі освітні тренди в 2023-2024 н. р. (бюро педагогічних знахідок) |
16.05.2024 |
|
|
3. |
Рефлексивні коментарі для членів спільноти. Мета: проаналізувати результати, виокремити позитивні сторони |
20.05.2024 |
|
|
ІV. Координація професійної педагогічної спільноти |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Онлайн-зустріч 1. Розігрів: мої перемоги в цьому навчальному році… 2. Успіхи і виклики створення освітнього середовища у 5-6 класах НУШ (координатор). 3. Бюро педагогічних знахідок: мої здобутки як вчителя НУШ (3-4 заклади освіти). 4. Самооцінка продуктивності і залученості до співпраці в спільноті (члени спільноти) 5. Рефлексія: від чого я можу злетіти в новому навчальному році. |
23.05.2024 |
1. Розвиток професійних компетентностей, що забезпечує успішність професійної діяльності
2. Побудова та реалізації індивідуальної траєкторії розвитку |
|
2. |
Бюро педагогічних знахідок: «Кращі освітні тренди в 2023-2024 н. р.» Модуль 1. «Школа професійного зростання» Модуль 2. Творча лабораторія «Нові освітні тренди» Модуль 3. Педагогічна студія «Новатори» |
28.05.2024 |
|
|
V. Самоосвіта та професійний розвиток |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Опрацювання статті «Заповнення свідоцтва досягнень учнів 5-6 класів НУШ» |
09.05.2024 |
1. Вміння критично оцінювати переваги та недоліки власної роботи. 2. Визначення шляхів вдосконалення роботи як консультанта центру |
|
2. |
Перегляд вебінару «Організація освітніх активностей засобами інтерактивної програми ”mozaBook”» (Всеосвіта)
|
17.05.2024 |
|
|
VІ. Формування єдиного освітнього інформаційного простору |
||||
№ |
ЗМІСТ ЗАХОДІВ |
ТЕРМІНИ |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ |
ВІДМІТКА ПРО ВИКОНАННЯ |
1. |
Розміщення інформації для членів спільноти у viber групі
|
постійно |
1. Інформаційне освітнє середовище вносить суттєві зміни до традиційної схеми взаємодій учасників освітнього процесу 2. Використання готових електронних засобів навчання |
|
2. |
Доповнення матеріалів на Padlet-дошці |
постійно |
|
|
3. |
Висвітлення інформації щодо проведення заходів КУ «ЦП РПП ………….. МР» у соціальних мережах та ЗМІ |
27.05.2024 |
|
|
4. |
Ознайомлення з чинною доктриною розвитку освіти України |
28.05.2024 |
|
|