Календарно-тематичне планування в 6 класі НУШ для учнів з індивідуальною формою навчання за підручником “Prepare 6”
Автори Кетрін Сміт, Керолайн Кук (1 година на тиждень). Розробила вчитель англійської мови Катеринопільського ліцею № 2 Вовкотруб Лариса
№ по порядку |
Тема |
|
Комунікативні уміння |
Мовний інвентар |
|
|||||||||||||||
№ уроку/ Дата |
Тема уроку |
Мовленнєві функції |
Ключові компетентності |
Сприймання на слух/ зорове/слухове сприйняття |
Усне/писемне продукування |
Лекси ка |
Грамати КА |
Очікувані результати навчання |
Сторінки підручника |
Домашнє завдання |
Примітки*
|
|||||||||
ІІ семестр. (19 год.) Ключові компетентності:соціальна та громадянська, культурна, здоров’я збережувальна, комунікативна Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: розуміє, поважає права, інтереси й обов'язки людини, спілкується та толерантно ставиться до ідей та інформації інших учнів, обговорює особливості взаємодії у групи, демонструє розуміння потреби працювати разом, є одним цілим з колективом. Засвоює знання, навички, необхідні для успішної взаємодії із соціальним середовищем, так і самопочуття та самосприйняття особистості в мінливому соціумі Культурна: аналізує та оцінює досягнення національної та світової культури, орієнтується в культурному та духовному контексті сучасного суспільства, застосовує методи самовиховання, орієнтовані на загальнолюдські цінності;проявляє творчість, ініціативність, здатність співпрацювати з іншими людьми, наводить приклади відпочинку, заняття спортом, щоденні дії вдома та у школі, ділиться своїми уподобаннями в музиці, кіно, книгах Здоров’я і безпека: застосовує в умовах конкретної ситуації сукупність здоров’язбережувальних компетенцій, дбайливо ставитися до власного здоров’я та здоров’я інших людей; ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини,прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті,впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя Комунікативна компетентність: застосовує у конкретному виді спілкування знання мови, способи взаємодії з людьми, що оточують та перебувають на відстані, навички роботи у групі, володіє різними соціальними ролями |
||||||||||||||||||||
|
Безпека вдома
|
Запитувати про правила поводження з предметами домашнього вжитку та засобами цивільного захисту. |
Здоров’я і безпека |
Читання і виконання завдань. |
Формулювання запитань та надання відповідей, записування основних правил. |
Safety, lighter,rug,stairs, iron,matches. Not good idea/ bad idea. |
Present Simple, Imperatives |
Сприймає накази та виконує їх, вміє попередити про небезпеку та радити. |
50-51 |
В. 5, с. 51 |
|
|||||||||
|
Одяг і мода. Найкраща покупка
|
Розповідати розпитувати про види діяльності |
Культурна і соціальна і культурна |
Читання, слухання та виконання завдань |
Створення розповіді і коротких діалогів |
Boots, cap, gloves, jumpers,swimming costumes, tie, trainers. |
Займенники, вказівні займенники. |
Розповідає про одяг, покупки, матеріал, з чого зроблено одяг. |
54-56 |
В.1, с. 57. |
|
|||||||||
|
Купуємо речі.
|
Слухати та читати. Відповідати на запитання. |
Громадянська, соціальна і культурна |
Слухання і виконання завдань |
Створення діалогу. |
Some,any, lots of, a lot of, few, a bit of… |
Злічувані і незлічувані іменники. |
Розповідає про різні способи покупок |
58-59 |
В.3, с. 58 |
|
|||||||||
|
Покупки. Види магазинів. Формування вмінь усної компетенції
|
Розповідати про дії. |
Соціальна та культурна |
Читання та виконання завдань про покупки в магазинах. |
Складання діалогів та написання речень. |
Shopping survey , penny. Donate,аcessories,furniture,local, fresh |
Present Simple |
Усні відповіді на запитання. Визначати правильні чи помилкові ствердження. |
62-63 |
В. В. 5, с. 63. |
|
|||||||||
|
Зошит |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
Харчування. |
Вміти планувати свій робочий день |
Громадянські та соціальні компетентності. Здоров’язберігаючі компетентність |
Слухати розповіді та задавати питання для уточнення інформації |
Розповідати про дії, створювати короткі діалоги |
Daily routine, make the bed, brush teeth, send messages, clean the room, pack the bag, have breakfast |
Do та make |
Задає питання і дає короткі і повні відповіді |
18-19 |
В.3, с. 18, В. 2, с. 20 |
|
|||||||||
|
Діагностична робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
Вулична страва.
|
Розповідати про вуличні страви в Україні. |
Культурна і соціальна, здоров’язберігаюча. |
Читати тексти про види страв |
Формувати короткі діалоги про їжу і описи страв |
Curry, chilli, omeletters,nodles,grilled meat,fried onions… |
Would you like…? What’s your favourite/ |
Задає питання та відповідає на них |
66-67 |
Намалювати вуличну страву, яка найбільше подобається. |
|
|||||||||
|
Останні винаходи. Новітні технології. |
Аналізувати роль винаходів в житті людей. |
Соціальна та здоров”я зберігаюча. |
Читати тексти та виконувати завдання |
Створення короткої розповіді |
e-reader, game console, laptop, smartphone |
Ступені порівняно прикметників. |
Відповідає на питання. |
68-69 |
В. 3, с. 68 |
|
|||||||||
|
Зошит |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
Історія комп’ютерів |
Розповідати про прочитане, почуте. |
Культурна, соціальна, громадянська |
Слухати завдання та виконувати вправи. Читати тексти. |
Виконання завдання після читання, повторення слів. Написання e-mail.
|
Digital, download, machine, save software, virus |
This is This describes This means This helps… |
Задавати питання та давати короткі відповіді. Виявляти емоції, оцінюючи події. |
70-71 |
В. 1 с. 71 |
|
|||||||||
|
Ведення блогу.
|
Виражати свою думку через письмові повідомлення |
Культурна, соціальна, громадянська |
Читати повідомлення та виконувати вправи |
Заповнювати пропуски в реченнях, тренувати вживання лексики. |
Glad, happy, surprised, worried, upset |
To be in Past Simple |
Задавати питання та давати короткі відповіді. Виявляти емоції, оцінюючи події. |
72-73 |
С. 73 намалювати сторінку блогу. |
|
|||||||||
|
Зошит |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
Діагностична робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
Здоровий організм. |
Описувати свої відчуття, відповідати на питання |
Громадянська, здоров’язберігаюча. |
Читати, слухати та виконувати завдання |
Створювати короткі діаложки |
Cold. Hurt,Broken arm, temperature,toothache,sick |
Should Shouldn’t |
Давати короткі відповіді на питання у минулому часі |
76-77 |
В.3, с. 77 |
|
|||||||||
|
Подорож по місту. |
Вміти застосовувати прийменнники місця, орієнтуватися по карті міста |
Громадянська, соціальна, комунікативна |
Читати, виконувати завдання, з |
Записувати варіанти відповіді та визначати місцезнаходження |
Across, next to,opposite ,behind, in front of, outside, turn, straight, stay, cross… |
Prepositions p. 149 |
Співставляти прийменники |
80-81 |
Намалювати знаки руху/ |
|
|||||||||
|
Захоплююча подорож. Природні дива в Україні. Розвиток навичок читання. |
Виражати зацікавленість , розпитувати з метою уточнення інформаціїю |
Громадянська, соціальна, культурна |
Читати та планувати майбутню подорож Задавати питання задля уточнення інформації. |
Планувати відвідування визначних місць. |
Cave, forest, hill,lake,mountain, river,sea,waterfall, dune,wonder,bottom. |
Present Simple |
Розповідати про подорож. Писати коротку інформацію про подорож і дії під час відпочинку |
84-85 |
Task in WB |
|
|||||||||
|
Відпочинок в Шотландії. Контроль навичок аудіювання. |
Описувати місце, де подорожує, давати оцінку через враження про подорож |
Громадянська, соціальна, культурна |
Промовляти слова, запам’ятовувати форми минулого часу неправильних дієслів, |
Запам’ятовувати слова та знаходити їх навколо себе, перебуваючи у подорожі |
|
Past Simple/ Present Simple |
Розповідати про план подорожі, дізнаватися інф-ю про місце подорожі тощо |
88-89 |
В. В. 2, с. 89
|
|
|||||||||
|
Зошит |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
Дивовижні тварини. Контроль навичок читання. |
Називати та визначати тварин (свійські, дикі) |
Комунікативна, соціальна, здоров’язберігаюча. |
Відповідати на питання |
Вміти визначати тварину, середовище її перебуванняїї |
Bear, monkey, insect, lion… |
Past Continuous |
Формувати питання та відповіді на них |
90-91 |
Намалювати будь-яку тварину, написати коротко її назву, де живе, що їсть… |
|
|||||||||
|
Що ти дивишся по телевізору? Контроль навичок письма. |
Називати програми, кіно чи мультфільми, улюблені шоу. |
Комунікативна . культурна, соціальна |
Вести бесіди про перегляд ТБ |
Читати та визначати діяльність у вільний час. |
The news,channeis, cartoons,talent show,remote controle |
Going to |
Формуати речення у майбутньому часі з going to |
98-99 |
В.5, с. 99 |
|
|||||||||
|
Моя родина. Контроль навичок говоріння. |
Розповідати про членів родини. Описувати зовнішність. |
Комунікативна, соціальна. |
Розповідати про родинне дерево. |
Читати та визначати ствердження: правда/ неправда |
Aunt, cousin, niece,grandchild,nephew |
Прикметники-прислівники |
Вміти змінювати прикметник на прислівник |
112-115 |
В. 5, с. 113 |
|
|||||||||
|
Діагностична робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
Зошит |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||