Календарне планування 6 клас НУШ ІІ семестр для дітей з індивідуальною формою навчання

Про матеріал
Календарне планування для дітей з індивідуальною формою навчання, 6 клас НУШ ІІ семестр 2023-2024 за підручником Prepare 6, Джоанна Коста, Мелані Вільямс, Students Book,, Ukrainian Edition, CAMBRIDGE
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування в 6 класі НУШ для учнів з індивідуальною формою навчання за підручником “Prepare 6”

Автори Кетрін Сміт, Керолайн Кук (1 година на тиждень). Розробила вчитель англійської мови Катеринопільського ліцею № 2 Вовкотруб Лариса

№ по порядку

Тема

 

Комунікативні уміння

Мовний інвентар

 

№ уроку/

Дата

Тема уроку

Мовленнєві функції

Ключові компетентності

Сприймання на слух/ зорове/слухове сприйняття

Усне/писемне продукування

Лекси

ка

Грамати

КА

Очікувані результати навчання

Сторінки підручника

Домашнє завдання

Примітки*

 

 

 

ІІ семестр. (19  год.)   

Ключові компетентності:соціальна та громадянська, культурна, здоров’я збережувальна, комунікативна

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: розуміє, поважає права, інтереси й обов'язки людини, спілкується та толерантно ставиться до ідей та інформації інших учнів, обговорює особливості взаємодії у групи, демонструє розуміння потреби працювати разом, є одним цілим з колективом. Засвоює знання, навички, необхідні для успішної взаємодії із соціальним середовищем, так і самопочуття та самосприйняття особистості в мінливому соціумі

Культурна: аналізує та оцінює досягнення національної та світової культури, орієнтується в культурному та духовному контексті сучасного суспільства, застосовує методи самовиховання, орієнтовані на загальнолюдські цінності;проявляє творчість, ініціативність, здатність співпрацювати з іншими людьми, наводить приклади відпочинку, заняття спортом, щоденні дії вдома та у школі, ділиться своїми уподобаннями в музиці, кіно, книгах

Здоров’я і  безпека: застосовує в умовах конкретної ситуації сукупність здоров’язбережувальних компетенцій, дбайливо ставитися до власного здоров’я та здоров’я інших людей; ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини,прогнозує наслідки необачної поведінки в інтернеті,впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя

Комунікативна компетентність: застосовує у конкретному виді спілкування знання мови, способи взаємодії з людьми, що оточують та перебувають на відстані, навички роботи у групі, володіє різними соціальними ролями

  1. 17.01.

Безпека вдома

 

Запитувати про правила поводження з предметами домашнього вжитку та засобами цивільного захисту.

Здоров’я і безпека

Читання і виконання завдань.

Формулювання запитань та надання відповідей, записування основних правил.

Safety, lighter,rug,stairs, iron,matches. Not good idea/ bad idea.

Present Simple, Imperatives

Сприймає накази та виконує їх, вміє попередити про небезпеку та радити.

50-51

В. 5, с. 51

 

  1. 24.01.

 

Одяг і мода. Найкраща покупка

 

Розповідати розпитувати про види діяльності

Культурна і соціальна і культурна

Читання, слухання  та виконання завдань

Створення розповіді і коротких діалогів

Boots, cap, gloves, jumpers,swimming costumes, tie, trainers.

Займенники, вказівні займенники.

Розповідає про одяг, покупки, матеріал, з чого зроблено одяг.

54-56

В.1, с. 57.

 

  1. 31.03

 

Купуємо речі.

 

Слухати та читати. Відповідати на запитання.

Громадянська, соціальна і культурна

Слухання і виконання завдань

Створення діалогу.

Some,any, lots of, a lot of, few, a bit of…

Злічувані і незлічувані іменники.

Розповідає про різні способи покупок

58-59

В.3, с. 58

 

  1. 07.02

 

 Покупки. Види магазинів. Формування вмінь усної компетенції

 

Розповідати про дії.

Соціальна та культурна

Читання та виконання завдань про покупки в магазинах.

Складання діалогів та написання речень.

Shopping survey , penny.

Donate,аcessories,furniture,local, fresh

Present Simple

Усні відповіді на запитання. Визначати правильні чи помилкові ствердження.

62-63

В. В. 5, с. 63.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зошит

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. 14.02.

 

Харчування.

Вміти планувати свій робочий день

Громадянські та соціальні компетентності. Здоров’язберігаючі компетентність

Слухати розповіді та задавати питання для уточнення інформації

Розповідати про дії, створювати короткі діалоги

Daily routine, make the bed, brush teeth, send messages, clean the room, pack the bag, have breakfast

Do  та  make

Задає питання і дає короткі і повні відповіді

18-19

В.3, с. 18, В. 2, с. 20

 

  1. 21.02.

 

Діагностична робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. 28.02

 

Вулична страва.

 

Розповідати про вуличні страви в Україні.

Культурна і соціальна, здоров’язберігаюча.

Читати тексти про види страв

Формувати короткі діалоги про їжу і описи страв

Curry, chilli, omeletters,nodles,grilled meat,fried onions…

Would you like…?

What’s your favourite/

Задає питання та відповідає на них

66-67

Намалювати вуличну страву, яка найбільше подобається.

 

  1. 06.03

 

Останні винаходи. Новітні технології.

Аналізувати роль винаходів  в житті людей.

Соціальна та здоров”я

зберігаюча.

Читати тексти та виконувати завдання

Створення короткої розповіді

e-reader, game console, laptop, smartphone

Ступені порівняно прикметників.

Відповідає на питання.

68-69

В. 3, с. 68

 

 

 

 

 

 

 

Зошит

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. 13.03

 

Історія комп’ютерів

Розповідати про прочитане, почуте.

Культурна, соціальна, громадянська

Слухати завдання та виконувати вправи. Читати тексти.

Виконання завдання після читання, повторення слів. Написання e-mail.

 

 

 

Digital, download, machine, save software, virus

This is

This describes

This means

This helps…

Задавати питання та давати короткі відповіді. Виявляти емоції, оцінюючи події.

70-71

В. 1 с. 71

 

  1. 20.03

 

Ведення блогу.

 

 

 

 

Виражати свою думку через письмові повідомлення

Культурна, соціальна, громадянська

 Читати повідомлення та виконувати вправи

Заповнювати пропуски в реченнях, тренувати вживання лексики.

Glad, happy, surprised, worried, upset

To be in Past Simple

Задавати питання та давати короткі відповіді. Виявляти емоції, оцінюючи події.

72-73

С. 73 намалювати сторінку блогу.

 

  1.  

Зошит

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. 03.04

 

Діагностична робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. 10.04

 

Здоровий організм.

Описувати свої відчуття, відповідати на питання

Громадянська, здоров’язберігаюча.

Читати, слухати та виконувати завдання

Створювати короткі діаложки

Cold. Hurt,Broken arm, temperature,toothache,sick

Should

Shouldn’t

Давати короткі відповіді на питання у минулому часі

76-77

В.3, с. 77

 

  1. 17.04

 

Подорож по місту.

Вміти застосовувати прийменнники місця, орієнтуватися по карті міста

Громадянська, соціальна, комунікативна

Читати, виконувати завдання, з

Записувати варіанти відповіді та визначати місцезнаходження

Across, next to,opposite ,behind, in front of, outside, turn, straight, stay, cross…

Prepositions p. 149

Співставляти прийменники

80-81

Намалювати знаки руху/

 

  1. 24.04

 

Захоплююча подорож. Природні дива в Україні. Розвиток навичок читання.

Виражати зацікавленість , розпитувати з метою  уточнення інформаціїю

Громадянська, соціальна, культурна

Читати та планувати майбутню подорож Задавати питання задля уточнення інформації.

Планувати відвідування визначних місць.

Cave, forest, hill,lake,mountain, river,sea,waterfall, dune,wonder,bottom.

Present Simple

Розповідати про подорож. Писати коротку інформацію про подорож і дії під час відпочинку

84-85

Task in WB

 

  1. 01.05

 

Відпочинок в Шотландії.

Контроль навичок аудіювання.

Описувати місце, де подорожує, давати оцінку через враження про подорож

Громадянська, соціальна, культурна

Промовляти слова, запам’ятовувати форми минулого часу неправильних дієслів,

Запам’ятовувати слова та знаходити їх навколо себе, перебуваючи  у подорожі

 

Past Simple/ Present Simple

Розповідати про план подорожі,  дізнаватися інф-ю про місце подорожі тощо

88-89

В. В. 2, с. 89

 

 

 

Зошит

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. 08.05

Дивовижні тварини. Контроль навичок читання.

Називати та визначати тварин (свійські, дикі)

Комунікативна, соціальна, здоров’язберігаюча.

Відповідати на питання

Вміти визначати тварину,  середовище її перебуванняїї

Bear, monkey, insect, lion…

Past Continuous

Формувати питання та відповіді на них

90-91

Намалювати будь-яку тварину, написати коротко її назву, де живе, що їсть…

 

  1. 15.05

Що ти дивишся по телевізору? Контроль навичок письма.

Називати програми, кіно чи мультфільми, улюблені шоу.

Комунікативна . культурна, соціальна

Вести бесіди про перегляд ТБ

Читати та визначати діяльність у вільний час.

The news,channeis, cartoons,talent show,remote controle

Going to

Формуати речення у майбутньому часі з going to

98-99

В.5, с. 99

 

  1. 22.05

Моя родина. Контроль навичок говоріння.

Розповідати про членів родини. Описувати зовнішність.

Комунікативна, соціальна.

Розповідати про родинне дерево.

Читати  та визначати ствердження: правда/ неправда

Aunt, cousin, niece,grandchild,nephew

Прикметники-прислівники

Вміти змінювати прикметник на прислівник

112-115

В. 5, с. 113

 

  1. 29.05

Діагностична робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зошит

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 6 клас, Планування
Інкл
Додано
2 лютого
Переглядів
904
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку