|
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Мовленнєва діяльність |
Змістовні лінії |
Примітка |
|||||
|
|
лексика |
граматика |
говоріння (усна взаємодія та продукування)
|
аудіювання (сприймання на слух)
|
читання (зорове сприй- няття)
|
Письмо (писемна взаємодія продуку- вання)
|
1.Екологічна безпека та сталевий розвиток 2.Громадська відповідальність 3.Здоровʼя і безпека 4.Підприємливість та фінансова грамотність |
|||
|
|||||||||||
І Семестр. Тема: Франція |
|||||||||||
1 |
|
|
Франція |
Attirer, au coeur de, ensemble architectural, inaugurer, élever |
Les verbes voir, jouir |
Відповіді на запитання, С.7, впр.4 |
С.4, впр.1 |
С.6, впр.3 |
|
1. Обговорює переваги екологічних видів транспорту. Описує види еко - туризму. Формування розуміння, що людина – це частина живої природи, її існування залежить від природних умов середовища, яке потрібно оберігати. |
Вивчити слова |
2 |
|
|
Франція |
ЛО по тексту, с.6 |
L’imparfait |
Ситуативне мовлення С.7, впр.5 |
|
|
С.9, впр.6,8 |
Доповнити речення С.9, впр.9 |
|
3 |
|
|
Мости Парижа |
ЛО по тексту, с.11 |
L’imparfait |
Ситуативне мовлення С.10, впр.11 |
С.12, впр.1 |
С.10, впр.13 |
С.10, впр.12 |
Вивчити слова |
|
4 |
|
|
Планета Париж |
ЛО по тексту, с.12 |
Le passé composé |
Відповіді на запитання, С.12, впр.1 |
С.12, впр.1 |
С.13, впр.3 |
С.13, впр.9 |
С.14, впр.4 |
|
5 |
|
|
WEEK-END à Londres |
ЛО по тексту, с.15 |
Les verbes avoir u être |
Ситуативне мовлення С.16, впр.11 |
|
С.15, впр.8 |
С.16, впр.12 |
Розповідь за планом С.17, впр.13 |
|
6 |
|
|
Це чудово, Париж! |
ЛО по тексту, с.18 |
Le passé composé |
Розуміти та передавати інформацію С.18, впр.1 |
Відео |
С.18, впр.1 |
С.18, впр.1 |
Відповісти на запитання С.18, впр.2 |
взаємодія (сприй- сприй- взаємодія2.Громадська
та продуку- мання на няття) продуку- відповідальність
вання) слух) вання) 3.Здоровʼя і безпека
4.Підприємливість та
фінансова грамотність
7 |
|
|
Це чудово, Париж! |
ЛО по тексту, с.19 |
Le passé composé |
Розуміти та передавати інформацію С.19, впр.4 |
Відео |
С.19, впр.4 |
С.19, впр.3 |
|
Скласти розповідь |
8 |
|
|
Це чудово, Париж! |
|
Повторення Imparfait, Passé composé |
Відповіді на запитання, С.21, впр.9 |
|
С.20, впр.5 |
С.21, впр.7 |
Доповнити речення С.21, впр.8 |
|
9 |
|
|
Парки Парижа |
ЛО по тексту, с.22 |
Повторення Imparfait, Passé composé |
Бесіда по темі |
|
С.22, впр.12 |
С.22, впр.11 |
Робота з текстом С.22, впр.10 |
|
|
|
Тема: Культурне життя Парижа |
|
|
|
||||||
10 |
|
|
Театри Парижа |
Théâtre dramatique, garder, tradition, troupes theâtrales, le public |
|
Ситуативне мовлення С.25, впр.3 |
С.26, впр.4 |
С.24, впр.1 |
С.25, впр.2 |
1. Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку |
Скласти план тексту С.24, впр.1 |
11 |
|
|
Театри Парижа |
ЛО по тексту, с.26,впр.4 |
|
С.27, впр.8 |
С.27, впр.7 |
С.26, впр.4 |
|
Відповісти на запитання С.26, впр.5 |
|
12 |
|
|
Театри Парижа |
ЛО по тексту, с.29 |
Pronoms relatifs qui, que, où |
Ситуативне мовлення С.27, впр.6 |
Texte С.29 |
С.28, впр.10 |
С104 у6,7,8,9 |
Вивчити нові ЛО |
взаємодія (сприй- сприй- взаємодія2.Громадська
та продуку- мання на няття) продуку- відповідальність
вання) слух) вання) 3.Здоровʼя і безпека
4.Підприємливість та
фінансова грамотність
13 |
|
|
Пам’ятки правого та лівого берегів Сени |
ЛО по тексту, с.29-30 |
Pronoms relatifs qui, que, où |
|
Texte С.30 |
С.28, впр.12 |
Грам вправи |
|
С.28, впр.11 |
14 |
|
|
Пам’ятки правого та лівого берегів Сени |
ЛО по тексту, с.31 |
|
Ситуативне мовлення С.32, впр.2 |
Texte С.31 |
С.32, впр.5 |
Тести, впр.3,6,7 |
Скласти план тексту С.29, впр.1 |
|
15 |
|
|
Пам’ятки правого та лівого берегів Сени |
Повторити ЛО теми «Культурне життя Парижа» |
Повторення Imparfait, Passé composé |
С.32, впр.7 |
С.33, впр.9 |
|
С.33, впр.11 |
Доповнити речення С.33, впр.12 |
|
16 |
|
|
Музеї Парижа |
Vie romantique, une allée, fidèle habitants, consacrée
|
|
|
С.34, впр.6 |
С.35, впр.5 |
С.35, впр.4 |
С.35, впр.3, письмово |
|
17 |
|
|
Пам’ятки Парижа. Острів Сіте |
ЛО по тексту, с.37 |
Дієслова visiter |
С.37, впр.7 |
|
С.37, впр.8 |
|
Вивчити вірш С.37, впр.8 |
|
18 |
|
|
Життя в Парижі
|
ЛО по тексту, с.38 |
Вираз tout à coup |
Бесіда по темі |
С.40, впр.1 |
С.38, впр.9 |
С.39, впр.11 |
С.42, впр.4 |
взаємодія (сприй- сприй- взаємодія2.Громадська
та продуку- мання на няття) продуку- відповідальність
вання) слух) вання) 3.Здоровʼя і безпека
4.Підприємливість та
фінансова грамотність
|
|
Тема: Україна |
|
|
|||||||
19 |
|
|
Київ – столиця України |
Centre artisanal, être fondée, arts appliqués |
|
С.44, впр.3 |
С.43, впр.1 |
С.43, впр.1 |
|
2. Обговорює питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі. |
Скласти розповідь С.44, впр.4 |
20 |
|
|
Київ – столиця України |
ЛО по тексту, с.44 |
Expression de la durée |
Ситуативне мовлення С.45, впр.5 |
|
|
С.45, впр.8 |
Відповісти на запитання С.45, впр.9 |
|
21 |
|
|
Старі квартали Києва |
ЛО по діалогу, с.47 |
Expression de la durée |
Dialoguer С.47, впр.1 |
С.47, впр.1 |
|
С.46, впр.12 |
Скласти діалог |
|
22 |
|
|
Старі квартали Києва |
Повторити вивчені ЛО |
Pronoms adverbiaux en, y |
С.48, впр.3 |
С.48, впр.4 |
С.47, впр.1 |
С.49, впр.6 |
С.49, впр.7 |
|
23 |
|
|
Київ – центр української культури |
ЛО по тексту, с.51 |
Pronoms adverbiaux en, y |
Dialoguer С.51, впр.1 |
Ситуативне мовлення С.52, впр.3 С.53, впр.6 |
С.53, впр.6 |
С.53, впр.7 |
С.53, впр.8 |
|
24 |
|
|
|
ЛО по тексту, с.51 |
|
Розповідь С.54, впр.1 |
|
С.54, впр.11 |
С.54, впр.12 |
Скласти самостійно діалог |
|
25 |
|
|
Музей Podil |
Контроль читання |
|
Ситуативне мовлення С.56, впр.4
|
|
|
|
С.57, впр.5, письмово |
взаємодія (сприй- сприй- взаємодія2.Громадська
та продуку- мання на няття) продуку- відповідальність
вання) слух) вання) 3.Здоровʼя і безпека
4.Підприємливість та
фінансова грамотність
26 |
|
|
Українські традиції |
Контроль аудіювання |
|
Dialoguer С.60, впр.5 |
|
С.58, впр.12 |
Тести по тексту |
|
Доповнити речення С.59, впр.3
|
27 |
|
|
Звичаї і традиції українськог о народу
|
Контроль письма |
Pronoms posséssif |
|
|
|
С.63, впр.4 |
С.63, впр.6 |
|
28 |
|
|
Ресторани Києва |
Контроль говоріння |
|
С.65, впр.2 |
|
С.64, впр.11 |
|
Скласти розповідь С.65, впр.1
|
|
29 |
|
|
Звичаї і традиції українськог о народу
|
ЛО по тексту, с.69 |
Активізація граматичного матеріалу |
Ситуативне мовлення С.67, впр.7 |
С.65, впр.2 |
С.65, впр.2 |
С.66, впр.3, письмо во |
С.67, впр.8 |
|
30 |
|
|
Звичаї і традиції українськог о народу |
Повторення вивчених ЛО з теми |
|
Ситуативне мовлення С.70, впр.1 |
С.71, впр.3 |
|
С.72, впр.4 |
Скласти меню на день С.72, впр.5
|
взаємодія (сприй- сприй- взаємодія2.Громадська
та продуку- мання на няття) продуку- відповідальність
вання) слух) вання) 3.Здоровʼя і безпека
4.Підприємливість та
фінансова грамотність