Календарне планування 8 клас Карпюк 2 семестр

Про матеріал
Календарне планування, 8 клас, підручник Оксани Карпюк, 2 семестр, 58 год, 3 години на тиждень. Календарне розроблено відповідно до програми, містить всі лексико - граматичні тести, вкінці враховані всі види контролю (говоріння, читання, аудіювання, письмо).
Перегляд файлу

 

8 клас

Карпюк О.Д. Англійська мова: Підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів

Кількість годин на рік – 105 год

I семестр – 46 год

ІІ  семестр – 58 год

 

ІІ семестр

 

Дата

 

тема

Очікуваний результат

Мовний інвентар

Комунікативні уміння

змістові лінії

 

Примітка

Лексика

Граматика

Читання

Аудіювання

Говоріння

 Письмо

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я  і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Дом завд

 

Тема 4. Твої уподобання. Чи потрібна тобі книжка? (Your preferences. Do You Need a Book?)

47

 

 

Чи потрібні тобі книжки. Введення нових ЛО

 

Обговорює розмаїття літературної спадщини.

Висловлює власне ставлення

щодо героїв книг.

a catalogue, fiction, non-fiction, a title, to consult, to contain; made up stories; in general

 

 

Ex.1 p.114

 

 

Ex.1

p.115

 

 

 

 

Ex.2 p.116

48

 

 

Різноманіття жанрів.

Описувати, розповідати, характеризувати

Запитувати та надавати інформацію

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

Пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію

Висловлювати свої враження, почуття та емоції

Аргументувати свій вибір, точку зору

Надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям

Оцінювати стан речей, події, факти

Обмінюватись думками

Коментувати статистичні дані

an author, a genre, an emotion, a pattern, a poet, poetry, a novel, a novelist, drama, a dramatist, amusing, emotional

 

 

Ex. 3 p. 116

Ex. 5 p. 117

 

Ex. 4,  p.117

 

 

 

 

 

Твір про улюбл. автора

49

 

 

Різні люди — різні погляди

Біографії

 

 

Ex. 7 p.119

Ex.6 p.119

 

Ex.6 p.119

 

 

 

 

p.120

50

 

 

Чи хороший ти читач. Пасивний стан дієслова

 

Active and Passive Voices.

Present Simple Passive

Ex.9 p.121

 

Ex. 1 p.122

Ex.8 p.121

 

 

 

 

Вивчити прави

ло

51

 

 

Читання – моє хобі.

 

 

Ex. 3,p. с.123

Ex. 6,

p.124-125

Ex.1 p.125

Ex. 4,

p.123

Ex.2 p.122-123

 Ex. 7,

p. 125

 

 

 

 

Ex. 5,

p. 124 (1-5)

 

 

 

 

 

 

52

 

 

Активний і пасивний стан. Виконання граматичних врав.

 

 

Ex. 6,

p. 124

 

 

 

Ex. 5,

p. 124 (5-10)

Ex. 7,

p. 125

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

53

 

 

У бібліотеці. Розв. Нав. Аудіювання.

an achievement, an essay, an inspiration, a success, to achieve, to inspire, noble; due to smth; biography, autobiography

 

Ex.2 p. 126

Ex.1 p.125

 

Ex.3 p. 127

 

 

 

 

Ex.4 p.127

54

 

 

Що ти любиш читати? Книги- наші друзі та вчителі

 

 

 

 

Ex.5, 6 p.127

Ex. 7 p.128

 

 

 

 

Повторити

 

 

55

 

 

Моя улюблена книга. Розвиток навичок говоріння

 

 

 

 

Ex.2,

p. 129-130

Ex.3,4,5,

p. 130-131

Ex.1,p.129

 

 

 

 

 

Ex. 8 (b) p.133

 

 

56

 

 

Удосконалення навичок письма.  Робота над граматичними, лексичними вправами

 

 

 

 

Ex. 8 p.133

Ex. 6, 7, 9, 10 p.132-134

 

 

 

 

 

 

Ex. 3 p.136

 

 

 

 

57

 

 

 

 

Похід до бібліотеки. Розвиток навичок письма та говоріння.

 

 

 

 

 

 

 

Ex. 1,2  p.136

 

 

 

 

 

Розповідати про свою улюблену книгу

 

58

 

 

Захист проектів «Моя улюблена книга». Узагальнення вивченого матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити матеріал

 

 

 

 

59

 

 

 

Лексико-граматичний

тест з теми "Do you need a book?"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 5. Твої уподобання. З музикою в серці. ( Your preferences. Music Is Heard Everywhere)

60

 

 

Музику чути звідусіль. Введення нових ЛО

 

Пояснює правила поведінки у закладах культури.

 

concert, conductor, violinist, violin, pianist, piano, opera singer, performing, cellist, cello, composer

 

Ex.1 p.137

Ex.4

p.140

Ex. 3 p.139

Ex.1 (c) p.138

Ex. 2 p.138-139

 

 

 

 

Ex. 5 p.140

61

 

 

Ти фанат музики? Відомі музиканти

 

 

 

Ex. 6 (a) p.140

Ex. 6 (c) p.140

 

Ex. 6 (b) p.140

 

 

 

 

Ex.7 p.141

62

 

 

Музичні стилі. та їх виконавці. Удосконалення навичок читання

Наводить приклади впливу музики на здоров’я

 і самопо-чуття

 

 

Ex.  1 (b,c) p.140

Ex. 2 (b) p.144

Ex. 1 p.141-142

Ex. 2, p.143

Ex. 3, 4, 5 p.144-145

 

 

 

 

 

Ex. 6,7  p.145-146

63

 

 

Музиканти. Життя під камерами.

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн

to be fond of, ungifted singers, to compose, to reflect moods, and emotions, to attend concert halls, to have good ear (voice)

Пасивний стан

Ex.4,5 p.147-148

 

Ex. 3 p.147

Ex. 1,2 p.146-147

 

 

 

 

Ex. 6 p.148

64

 

 

На концерті.

Розвиток усного мовлення та аудіювання.

 

 

 

Ex. 4 (c) p.151-152

Ex. 1,2,3 (a) p.149

 

Ex. 3 (b) p.149

Ex. 4 (a,b) p.149

 

 

 

 

Ex.5 p.153

65

 

 

Світ музики.

Описувати, розповідати, характеризувати

Запитувати та надавати інформацію

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

Пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію

Висловлювати свої враження, почуття та емоції

 

 

Ex.7 p.153-154

 

Ex. 6 p.153

 

 

 

 

 

Ex. 8 p.155

66

 

 

Народжені з піснею. Таланти України

 

Речення теперішнього доконаного часу пасивного стану

Ex. 1 (b) p.157

Ex. 1 p.155-156

Ex.2, 3 p.157-158

Ex. 4 (a) p.158

 

 

 

 

Ex.5 p.159

67

 

 

Як бути хорошим музикантом.

 

 

Ex.8

p.160-161

 

Ex. 6, 7 p.160

 

 

 

 

 

Ex. 9 p.161

68

 

 

Важливість музики у нашому житті. Удосконалення навичок письма.

 

Речення теперішнього доконаного часу пасивного стану

Ex. 1 p.162-163

 

 

Ex. 2

p.163

 

 

 

 

Написати твір

69

 

 

Узагальнення вивченого матеріалу. Виконання лексичних вправ.

 

Аргументувати свій вибір, точку зору

Надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям

 

 

Ex. 2

p.164

Ex. 3, 5, 6, 7

p.165-167

Ex. 4

p.165

15 с.172

16 с.172

Ex. 1

p.164

 

 

 

 

Ex. 8

p.168

 

 

 

 

 

 

 

 

70

 

 

Удосконалення навичок письма. Виконання граматичних вправ.

 

 

 

Ex. 10, 12 (а,b)

p.168-170

Ex. 12 (c)

p.170

Ex. 11

p.168

Ex. 9

p.168

 

 

 

 

 

Підготувати розповідь про улюблений жанр музики

 

 

 

71

 

 

Жанри музики. Розвиток навичок говоріння.

 

 

 

Ex. 13-14

p.170-171

Ex. 17

p.172

 

Ex. 15-16

p.172

 

 

 

 

 

 

Ex. 1

p.174

 

 

72

 

 

Агата Крісті.  Життя та творчість. Виконання вправ.

 

 

 

Ex. 3,4

p.174-177

Ex. 7,8

p.177

 

Ex. 2, 5, 6

p.174, 176

 

 

 

 

 

 

Ex. 9

p.177

Підготувати проект на тему «З музикою в серці»

 

 

 

73

 

 

Захист проектів «З музикою в серці». Узагальнення матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

 

 

74

 

 

Лексико-граматичний тест з теми "Music is Heard Everywhere"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 6.  Розширяємо кругозір. Преса.  (Broaden your mind! A Daily, a Weekly, a Monthly…)

75

 

 

ЗМІ.  Введення нових ЛО

Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.

Визначає достовірність інформації.

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн

 

a compositor, a correspondent, a machine, to deliver, to print; means of communication

 

 

Ex. 1 (b)

p. 182

 

Ex. 1 (а) p.185

Ex.2 p.182- 183

 

 

 

 

p.184

76

 

 

Українські газети та журнали Розвиток навичок аудіювання

 

 

Ex.3 p.183

 

Ex.4, p. 184

Ex.5 p.184

 

 

 

 

Вивчити правило

77

 

 

Преса в Україні. Удосконалення навичок читання.

a journalist, an official, a periodical, press, society, a trade, to appeal, to guarantee; to increase; to subscribe to

 

Ex.2-3, p. 185-187

 

Ex.1, 5, p. 185

Ex.4, p. 187

 

 

 

 

Ex.6, p. 188

78

 

 

Британська преса. Аудіювання

 

Часи дієслова

 

Ex.1, p. 189

 

Ex.2, p. 189

 

 

 

 

p.189

79

 

 

Улюблена періодика. Діалог .

finance, an item, a heading, quality, to cater, to cover; to catch the eye; to provide material about (smth); to succeed in doing smth

 

Ex.3,4 p. 190

 

Ex.5, p. 191

 

 

 

 

 

Повторити часи

80

 

 

Що читають підлітки. Виконання граматичних вправ.

Підтримує бесіду про різні види газет та журналів

 

 

Ex.2, p. 192

 

Ex.3, p. 192

Ex.1, p. 191

 

 

 

 

Ex.4, p. 192

81

 

 

Переваги та недоліки ЗМІ. Виконання вправ.

 

 

 

Ex.5, p. 193

 

 

Ex.6, p. 193

 

 

 

 

Ex.7, p. 193

 

 

82

 

 

Журнали та газети у нашому житті.  Розвиток навичок говоріння.

 

 

 

Ex.3-6 p. 195

 

Ex.1-2, p. 194

Ex.8, p. 198

 

 

 

 

Ex.8, p. 198

 

83

 

 

Удосконалення навичок письма. Виконання вправ. Узагальнення матеріалу.

 

 

 

Ex.1, p. 199

 

 

 

 

 

 

 

Ex.1, p. 199

Підготуати проект « Моя/мій улюблена/улюблений газета/журнал»

 

84

 

 

 

 

 

 

Захист проектів

на тему «Мій/ моя улюблений/улюблена журнал /газета»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

 

 

85

 

 

 

 

Лексико-граматичний тест з теми "A Daily, a Weekly, a Monthly …"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 7.  Розширяємо кругозір.  Географічний ракурс. ( Broaden your mind! Geographical Outlook)

86

 

 

Географічний огляд. Набуття тестологічних знань.

 

Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору.

 

 

Арти

кль

Ex.4, p. 202

 

Ex.1,2 p. 200

Ex.3, p. 201

 

 

 

 

Ex.5, p. 202

 

 

 

87

 

 

 

 

 

 

 

Країни та континенти. Британські міста .

Запитує про/пояснює правила безпеки пересування

по країні

Geographical position, is occupied, are covered, is washed, to border, flat, major, mountainous, to stretch, area,

population

 

Ex.1, p. 203

Ex.2, p. 205

Ex.4, p. 205

 

Ex.3, p. 205

 

 

 

 

Ex.5, p. 205

88

 

 

Теперішній доконаний час. Сполучене Королівство Великобританії і Північної Ірландії

Описувати, розповідати, характеризувати

Запитувати та надавати інформацію

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

Пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію

Висловлювати свої враження, почуття та емоції

Аргументувати свій вибір, точку зору

Надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям

Оцінювати стан речей, події, факти

Обмінюватись думками

Коментувати статистичні дані

Activity,

caving, relaxing,

stressful, to

earn money,

survive, archery, camp-craft

 

Теперішній доконаний час

 

Ex.6,7 p. 206-207

 

 

 

 

 

 

 

Ex.8, p. 208

 

 

 

 

 

 

 

 

 

89

 

 

Виконання граматичних вправ. Теперішній доконаний час.

 

 

Ex. 1,2 p.208-209

 

Ex.4,5, 6

 p. 209

Ex.3, p.209

Ex.8, p.211

 

 

 

 

 

Ex.7, p.210-211

 

 

 

 

90

 

 

Географічне положення Великобританії та її клімат

An inhabitant, is covered, are spoken, is

visited, a desert,

a bottom, a hedge,highlands

lowlands,

meadow

Речен

ня пасив

ного стану

Ex.1, 2 p.212

 

Ex.3, p.214

 

 

 

 

 

Розповідь про Великобрита

нію

91

 

 

Україна. Географічне положення та клімат.

Achievement

a sense, suntan, disciplined, fit, keen, to afford, to suit

 

Ex.4, p.214

 

Ex.4, p.214

Ex.5, p.216

 

 

 

 

Розпов про Украї

ну

 

 

 

 

 

92

 

 

Англомовні країни. Цікаві факти.

 

 

 

Ex.8, p.218

 

Ex.6,7 p.216

Ex. 7 с 217

 

 

 

 

Знайти цікаві факти про Україну

93

 

 

Де б ти хотів побувати?

 

 

 

 

Ex.2, 3 p.220

Ex.1, p.220

 

 

 

 

 

Ex.4, p.222

94

 

 

Віртуальна екскурсія по Великобританії.Що треба побачити відвідавши королівство

 

 

Ex.1, 2  p.223

 

 

 

 

 

 

 

Ex.3, p.224

95

 

 

Вільний час із користю. Канікули з пригодами.

 

 

 

Ex.1, p.225

 

Ex.2-6 p.225-227

Ex.8,9 p.228

 

 

 

 

Ex.7, p.227

96

 

 

Поглянь на мапу.

 

 

Ex.12, p.229

Ex.14-16, p.209

 

Ex.11, p.229

Ex.14p.231

 

 

 

 

Ex.13, p.230-231

 

 

 

97

 

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

98

 

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

99

 

 

 

 

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

100

 

 

 

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

101

 

 

Скоро канікули.

Розвиток навичок читання.

 

 

Ex.1(b)p.233

 

Ex.1(a), 2 , 6 p.233-237

Ex.4,5, p. 236

 

 

 

 

Ex.3, p.236

Підготувати проєкт на тему «Розширюємо кругозір. Моя улюблена країна»

 

 

102

 

 

Захист проєктів на тему «Розширюємо кругозір. Моя улюблена країна»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений лексичний матеріал

 

103

 

 

Лексико-граматичний тест з теми "Geographical Outlook"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

104

 

 

Повторення вивченого граматичного матеріалу.

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за рік

 

 

 

Text

Tasks

 

Exer

cises

 

 

 

 

Закін

чити речен

ня

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Storozhuk Nataliia Vadymivna
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бурківська Анастасія Дмитрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (8-й рік навчання) 8 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
8 червня 2021
Переглядів
14197
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку