8 клас
Карпюк О.Д. Англійська мова: Підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів
Кількість годин на рік – 105 год
I семестр – 46 год
ІІ семестр – 58 год
ІІ семестр
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
змістові лінії |
|
|||||||
Примітка |
Тема 4. Твої уподобання. Чи потрібна тобі книжка? (Your preferences. Do You Need a Book?)
47 |
|
Чи потрібні тобі книжки. Введення нових ЛО |
Обговорює розмаїття літературної спадщини. Висловлює власне ставлення щодо героїв книг. |
a catalogue, fiction, non-fiction, a title, to consult, to contain; made up stories; in general
|
|
Ex.1 p.114 |
|
|
Ex.1 p.115 |
|
|
|
|
Ex.2 p.116 |
|
48 |
|
Різноманіття жанрів. |
Описувати, розповідати, характеризувати Запитувати та надавати інформацію Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації Пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію Висловлювати свої враження, почуття та емоції Аргументувати свій вибір, точку зору Надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям Оцінювати стан речей, події, факти Обмінюватись думками Коментувати статистичні дані |
an author, a genre, an emotion, a pattern, a poet, poetry, a novel, a novelist, drama, a dramatist, amusing, emotional |
|
Ex. 3 p. 116 Ex. 5 p. 117 |
|
Ex. 4, p.117 |
|
|
|
|
|
Твір про улюбл. автора |
|
49 |
|
|
Різні люди — різні погляди Біографії |
|
|
Ex. 7 p.119 |
Ex.6 p.119 |
|
Ex.6 p.119 |
|
|
|
|
p.120 |
|
50 |
|
|
Чи хороший ти читач. Пасивний стан дієслова |
|
Active and Passive Voices. Present Simple Passive |
Ex.9 p.121 |
|
Ex. 1 p.122 |
Ex.8 p.121 |
|
|
|
|
Вивчити прави ло |
|
51 |
|
|
Читання – моє хобі. |
|
|
Ex. 3,p. с.123 Ex. 6, p.124-125 |
Ex.1 p.125 |
Ex. 4, p.123 |
Ex.2 p.122-123 Ex. 7, p. 125 |
|
|
|
|
Ex. 5, p. 124 (1-5)
|
|
52 |
|
|
Активний і пасивний стан. Виконання граматичних врав. |
|
|
Ex. 6, p. 124
|
|
|
Ex. 5, p. 124 (5-10) Ex. 7, p. 125
|
|
|
|
|
|
|
53 |
|
|
У бібліотеці. Розв. Нав. Аудіювання. |
an achievement, an essay, an inspiration, a success, to achieve, to inspire, noble; due to smth; biography, autobiography |
|
Ex.2 p. 126 |
Ex.1 p.125 |
|
Ex.3 p. 127 |
|
|
|
|
Ex.4 p.127 |
|
54 |
|
|
Що ти любиш читати? Книги- наші друзі та вчителі |
|
|
|
|
Ex.5, 6 p.127 |
Ex. 7 p.128 |
|
|
|
|
Повторити
|
|
55 |
|
|
Моя улюблена книга. Розвиток навичок говоріння |
|
|
|
|
Ex.2, p. 129-130 |
Ex.3,4,5, p. 130-131 |
Ex.1,p.129 |
|
|
|
|
Ex. 8 (b) p.133
|
56 |
|
|
Удосконалення навичок письма. Робота над граматичними, лексичними вправами |
|
|
|
|
Ex. 8 p.133 |
Ex. 6, 7, 9, 10 p.132-134 |
|
|
|
|
|
Ex. 3 p.136
|
57
|
|
|
Похід до бібліотеки. Розвиток навичок письма та говоріння.
|
|
|
|
|
|
|
Ex. 1,2 p.136 |
|
|
|
|
Розповідати про свою улюблену книгу
|
58 |
|
|
Захист проектів «Моя улюблена книга». Узагальнення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити матеріал
|
59 |
|
|
Лексико-граматичний тест з теми "Do you need a book?" |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 5. Твої уподобання. З музикою в серці. ( Your preferences. Music Is Heard Everywhere)
60 |
|
|
Музику чути звідусіль. Введення нових ЛО |
Пояснює правила поведінки у закладах культури.
|
concert, conductor, violinist, violin, pianist, piano, opera singer, performing, cellist, cello, composer |
|
Ex.1 p.137 |
Ex.4 p.140 |
Ex. 3 p.139 |
Ex.1 (c) p.138 Ex. 2 p.138-139 |
|
|
|
|
Ex. 5 p.140 |
61 |
|
|
Ти фанат музики? Відомі музиканти |
|
|
|
Ex. 6 (a) p.140 |
Ex. 6 (c) p.140 |
|
Ex. 6 (b) p.140 |
|
|
|
|
Ex.7 p.141 |
62 |
|
|
Музичні стилі. та їх виконавці. Удосконалення навичок читання |
Наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопо-чуття |
|
|
Ex. 1 (b,c) p.140 Ex. 2 (b) p.144 |
Ex. 1 p.141-142 Ex. 2, p.143 |
Ex. 3, 4, 5 p.144-145 |
|
|
|
|
|
Ex. 6,7 p.145-146 |
63 |
|
|
Музиканти. Життя під камерами. |
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
to be fond of, ungifted singers, to compose, to reflect moods, and emotions, to attend concert halls, to have good ear (voice) |
Пасивний стан |
Ex.4,5 p.147-148 |
|
Ex. 3 p.147 |
Ex. 1,2 p.146-147 |
|
|
|
|
Ex. 6 p.148 |
64 |
|
|
На концерті. Розвиток усного мовлення та аудіювання. |
|
|
|
Ex. 4 (c) p.151-152 |
Ex. 1,2,3 (a) p.149 |
|
Ex. 3 (b) p.149 Ex. 4 (a,b) p.149 |
|
|
|
|
Ex.5 p.153 |
65 |
|
Світ музики. |
Описувати, розповідати, характеризувати Запитувати та надавати інформацію Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації Пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію Висловлювати свої враження, почуття та емоції |
|
|
Ex.7 p.153-154 |
|
Ex. 6 p.153 |
|
|
|
|
|
Ex. 8 p.155 |
|
66 |
|
|
Народжені з піснею. Таланти України |
|
Речення теперішнього доконаного часу пасивного стану |
Ex. 1 (b) p.157 |
Ex. 1 p.155-156 |
Ex.2, 3 p.157-158 |
Ex. 4 (a) p.158 |
|
|
|
|
Ex.5 p.159 |
|
67 |
|
|
Як бути хорошим музикантом. |
|
|
Ex.8 p.160-161 |
|
Ex. 6, 7 p.160 |
|
|
|
|
|
Ex. 9 p.161 |
|
68 |
|
|
Важливість музики у нашому житті. Удосконалення навичок письма. |
|
Речення теперішнього доконаного часу пасивного стану |
Ex. 1 p.162-163 |
|
|
Ex. 2 p.163 |
|
|
|
|
Написати твір |
|
69 |
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу. Виконання лексичних вправ. |
Аргументувати свій вибір, точку зору Надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям |
|
|
Ex. 2 p.164 Ex. 3, 5, 6, 7 p.165-167 |
Ex. 4 p.165 |
15 с.172 16 с.172 |
Ex. 1 p.164 |
|
|
|
|
Ex. 8 p.168
|
70 |
|
|
Удосконалення навичок письма. Виконання граматичних вправ. |
|
|
|
Ex. 10, 12 (а,b) p.168-170 |
Ex. 12 (c) p.170 |
Ex. 11 p.168 |
Ex. 9 p.168 |
|
|
|
|
Підготувати розповідь про улюблений жанр музики
|
71 |
|
|
Жанри музики. Розвиток навичок говоріння. |
|
|
|
Ex. 13-14 p.170-171 Ex. 17 p.172 |
|
Ex. 15-16 p.172 |
|
|
|
|
|
Ex. 1 p.174
|
72 |
|
|
Агата Крісті. Життя та творчість. Виконання вправ. |
|
|
|
Ex. 3,4 p.174-177 Ex. 7,8 p.177 |
|
Ex. 2, 5, 6 p.174, 176 |
|
|
|
|
|
Ex. 9 p.177 Підготувати проект на тему «З музикою в серці»
|
73 |
|
|
Захист проектів «З музикою в серці». Узагальнення матеріалу. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал
|
74 |
|
|
Лексико-граматичний тест з теми "Music is Heard Everywhere" |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 6. Розширяємо кругозір. Преса. (Broaden your mind! A Daily, a Weekly, a Monthly…)
75 |
|
|
ЗМІ. Введення нових ЛО |
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності. Визначає достовірність інформації. Пояснює правила безпечної поведінки онлайн
|
a compositor, a correspondent, a machine, to deliver, to print; means of communication
|
|
Ex. 1 (b) p. 182 |
|
Ex. 1 (а) p.185 |
Ex.2 p.182- 183 |
|
|
|
|
p.184 |
76 |
|
|
Українські газети та журнали Розвиток навичок аудіювання |
|
|
Ex.3 p.183 |
|
Ex.4, p. 184 |
Ex.5 p.184 |
|
|
|
|
Вивчити правило |
|
77 |
|
|
Преса в Україні. Удосконалення навичок читання. |
a journalist, an official, a periodical, press, society, a trade, to appeal, to guarantee; to increase; to subscribe to |
|
Ex.2-3, p. 185-187 |
|
Ex.1, 5, p. 185 |
Ex.4, p. 187 |
|
|
|
|
Ex.6, p. 188 |
|
78 |
|
|
Британська преса. Аудіювання |
|
Часи дієслова |
|
Ex.1, p. 189 |
|
Ex.2, p. 189 |
|
|
|
|
p.189 |
|
79 |
|
|
Улюблена періодика. Діалог . |
finance, an item, a heading, quality, to cater, to cover; to catch the eye; to provide material about (smth); to succeed in doing smth |
|
Ex.3,4 p. 190 |
|
Ex.5, p. 191 |
|
|
|
|
|
Повторити часи |
|
80 |
|
Що читають підлітки. Виконання граматичних вправ. |
Підтримує бесіду про різні види газет та журналів |
|
|
Ex.2, p. 192 |
|
Ex.3, p. 192 |
Ex.1, p. 191 |
|
|
|
|
Ex.4, p. 192 |
|
81 |
|
Переваги та недоліки ЗМІ. Виконання вправ. |
|
|
|
Ex.5, p. 193 |
|
|
Ex.6, p. 193 |
|
|
|
|
Ex.7, p. 193
|
|
82 |
|
Журнали та газети у нашому житті. Розвиток навичок говоріння. |
|
|
|
Ex.3-6 p. 195 |
|
Ex.1-2, p. 194 |
Ex.8, p. 198 |
|
|
|
|
Ex.8, p. 198
|
|
83 |
|
Удосконалення навичок письма. Виконання вправ. Узагальнення матеріалу. |
|
|
|
Ex.1, p. 199 |
|
|
|
|
|
|
|
Ex.1, p. 199 Підготуати проект « Моя/мій улюблена/улюблений газета/журнал»
|
|
84
|
|
Захист проектів на тему «Мій/ моя улюблений/улюблена журнал /газета»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
85 |
|
Лексико-граматичний тест з теми "A Daily, a Weekly, a Monthly …" |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 7. Розширяємо кругозір. Географічний ракурс. ( Broaden your mind! Geographical Outlook)
86 |
|
|
Географічний огляд. Набуття тестологічних знань. |
Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору.
|
|
Арти кль |
Ex.4, p. 202 |
|
Ex.1,2 p. 200 |
Ex.3, p. 201 |
|
|
|
|
Ex.5, p. 202 |
87
|
|
Країни та континенти. Британські міста . |
Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по країні |
Geographical position, is occupied, are covered, is washed, to border, flat, major, mountainous, to stretch, area, population |
|
Ex.1, p. 203 |
Ex.2, p. 205 |
Ex.4, p. 205
|
Ex.3, p. 205 |
|
|
|
|
Ex.5, p. 205 |
|
88 |
|
Теперішній доконаний час. Сполучене Королівство Великобританії і Північної Ірландії |
Описувати, розповідати, характеризувати Запитувати та надавати інформацію Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації Пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію Висловлювати свої враження, почуття та емоції Аргументувати свій вибір, точку зору Надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям Оцінювати стан речей, події, факти Обмінюватись думками Коментувати статистичні дані |
Activity, caving, relaxing, stressful, to earn money, survive, archery, camp-craft
|
Теперішній доконаний час |
|
Ex.6,7 p. 206-207 |
|
|
|
|
|
|
Ex.8, p. 208
|
|
89 |
|
Виконання граматичних вправ. Теперішній доконаний час. |
|
|
Ex. 1,2 p.208-209 |
|
Ex.4,5, 6 p. 209 |
Ex.3, p.209 Ex.8, p.211 |
|
|
|
|
Ex.7, p.210-211
|
||
90 |
|
|
Географічне положення Великобританії та її клімат |
An inhabitant, is covered, are spoken, is visited, a desert, a bottom, a hedge,highlands lowlands, meadow |
Речен ня пасив ного стану |
Ex.1, 2 p.212 |
|
Ex.3, p.214 |
|
|
|
|
|
Розповідь про Великобрита нію |
|
91 |
|
|
Україна. Географічне положення та клімат. |
Achievement a sense, suntan, disciplined, fit, keen, to afford, to suit |
|
Ex.4, p.214 |
|
Ex.4, p.214 |
Ex.5, p.216 |
|
|
|
|
Розпов про Украї ну
|
|
92 |
|
|
Англомовні країни. Цікаві факти. |
|
|
Ex.8, p.218 |
|
Ex.6,7 p.216 |
Ex. 7 с 217 |
|
|
|
|
Знайти цікаві факти про Україну |
|
93 |
|
|
Де б ти хотів побувати? |
|
|
|
Ex.2, 3 p.220 |
Ex.1, p.220 |
|
|
|
|
|
Ex.4, p.222 |
|
94 |
|
|
Віртуальна екскурсія по Великобританії.Що треба побачити відвідавши королівство |
|
|
Ex.1, 2 p.223 |
|
|
|
|
|
|
|
Ex.3, p.224 |
|
95 |
|
|
Вільний час із користю. Канікули з пригодами.
|
|
|
Ex.1, p.225 |
|
Ex.2-6 p.225-227 |
Ex.8,9 p.228 |
|
|
|
|
Ex.7, p.227 |
|
96 |
|
|
Поглянь на мапу. |
|
|
Ex.12, p.229 Ex.14-16, p.209 |
|
Ex.11, p.229 |
Ex.14p.231 |
|
|
|
|
Ex.13, p.230-231
|
|
97 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
98 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
99
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
101 |
|
|
Скоро канікули. Розвиток навичок читання. |
|
|
Ex.1(b)p.233 |
|
Ex.1(a), 2 , 6 p.233-237 |
Ex.4,5, p. 236 |
|
|
|
|
Ex.3, p.236 Підготувати проєкт на тему «Розширюємо кругозір. Моя улюблена країна»
|
|
102 |
|
|
Захист проєктів на тему «Розширюємо кругозір. Моя улюблена країна» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений лексичний матеріал
|
103 |
|
Лексико-граматичний тест з теми "Geographical Outlook" |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
104 |
|
Повторення вивченого граматичного матеріалу. Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за рік |
|
|
|
Text |
Tasks |
|
Exer cises |
|
|
|
|
Закін чити речен ня
|