ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор
КЗ «Гуляйпільська ЗОШ І-ІІІ ступенів»
___________________ С. І. Заїченко
«____» ____________ 2018 р.
Календарне планування уроків з англійської мови в 9 класі
За підручником Л. Морської
ІІ семестр 2017-2018 н.р. ( 2 години на тиждень )
Розроблено згідно програми Іноземна мова для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5 – 9 класи
Київ 2017
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
||||||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Змістові лінії |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
||||||
UNIT 5. GREAT BRITAIN |
|||||||||||
31 |
|
Карта Великобританії |
Independent, linked, located, governed, diverse, varied, society, the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
Prepositions |
|
Dialogue |
Ex. 1. p. 167. Ex. 7, p 170. |
Ex 2, p 169. Ex 3, p 169. Ex 4, p 169. Ex 5, p 170. Ex 6, p 170. Ex 8, p 170. |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі |
||
32 |
|
Відомості про Англію |
Sword, shield, traffic, conveniently, sandwich, butler, gambling, accents |
Prepositions. Articles with proper names |
|
Ex 4, p 174. |
Ex 1, p 171-172. |
Ex 2, p 174. Ex 3, p 174. |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі |
||
33 |
|
Різноманіття традицій |
Total population, national symbol, national day, the UK, the United Kingdom, Great Britain, Britain |
|
|
Ex 7, p 176-178. |
Ex 5, p 175-176. Ex 7, p 176-178 |
Ex 6, p 176. |
Планує краєзнавчу подорож
|
||
34 |
|
Вчора, позавчора і завтра |
England, Scotland. Wales, Northern Ireland |
Past Tenses revision. Future Tenses revision. Articles with proper names |
Ex 1, p 179-180. |
|
Ex 3, p 180-182 |
Ex 2, p 180. |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі |
||
35 |
|
Ще більше цікавих відомостей |
|
|
|
Ex 6, p 184. Ex 7, p 184-185. |
Ex 5, p 183-184 |
Ex 4, p 183. |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
36 |
|
Обє’днане королівство як ми його бачимо |
Dinosaur Bark, the bronze age. Snowdon, the Welsh dragon, the underground tour. Cardiff, coal mine, bone cave, Big Pit, patron saint |
Articles with proper names |
Ex 1, p 186-187 |
Ex 5, p 189. Ex 7, p 190. |
Ex 4, p 188-189. Ex 9, p 190. |
Ex 2, p 187. Ex 3, p 187-188. Ex 6, 190. Ex 8, p 190. |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі |
||
37 |
|
Унікальне місто |
Belfast. Cardiff. London, Edinburgh |
Past Tenses. Future Tenses. Articles with proper names |
|
|
Ex 3, 191-192. |
Ex 1, p 191. Ex 2, p 191. Ex 4, p 192. Ex 5, 192-193. Ex 6, p 193. Ex 7, p 193. Ex 8, p 193. |
Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху |
||
38 |
|
Відомі британці |
Highlands, Cambridge. Snowdon, Lake District. Cheviot Hills. Bath, Yorkshire Moors. Brighton. Upland, navigable, county, borough, iron ore. brassware. blast furnace, steam engine, allotment, cluster |
Past Tenses. Future Tenses. Articles with proper names |
|
Ex 6, p 197. |
Ex 1, 194-195. Ex 2, p 195-196. |
Ex 3, p 196. Ex 4, p 196-197. Ex 5, p 197. |
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту
|
||
39 |
|
Як добре ви знаєте Великобританію |
|
Present and Past Simple Passive |
Ex 1, p 198-199. |
|
Ex 6, p 200. |
Ex 2, p 199. Ex 3, p 199 Ex 4, p 200. Ex 5, p 200.. |
Націлює на вміння використовувати набуті знання
|
||
40 |
|
Розкажи про Великобританію |
Назви міст та пам'яток Історії та культури |
Present and Past Simple Passive. Article with proper names |
|
Ex 5, p 203. Ex 6, p 203. |
Ex 2, p 201-202 Ex 4, p 203.. |
Ex 1, p 201. Ex 3, p 202. |
Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях
|
||
41 |
|
Перевір свої знання |
If I go to.... I will choose... being in—, I’d like to sec... / I'd prefer to go... among of all of— sights I'd want to- |
Present and Past Simple Passive. Articles with proper names |
|
|
B, p 204-205. |
A, p 204. |
Націлює на вміння використовувати набуті знання
|
||
UNIT 6. YOUTH LIFESTYLE. MODERN YOUTH CLUBS. |
|||||||||||
42 |
|
Люди навколо нас
|
Although, injustice, digital. the sense of humor. |
|
Ex 1, p 206. Ex 5, p 208. |
Ex 2, p 206. |
|
Ex 3, 208. Ex6, p 209. Ex 7, p 209. Ex 8, p 209. |
Планує траєкторію власного життя |
||
43 |
|
Сучасні хобі |
|
|
|
Ex 1, p 210. Ex 2, p 210. Ex 4, p 212. |
Ex 3, p 210-211. |
Ex 5, p 212. Ex 6, p 212. |
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я. |
||
44 |
|
Яка ти людина? |
|
Verb form Gerund
|
|
|
Ex 8, p 214. Ex 9, p 214. |
Ex 7, p 213. |
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я |
||
45 |
|
Світ підлітків |
Divorce, female, male, single |
|
Ex 1, p 215. Ex 3, p 216. |
|
|
Ex 2, p 216. |
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини |
||
46 |
|
Розкажи про свій одяг |
Chatterbox, to admire, to complain, to prove, to rely, gossipy |
Verb forms Gerund |
|
Ex 4, p 217. Ex 5, p 217-218. |
|
Ex 6, p 218. |
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини |
||
47 |
|
Ми такі різні
|
|
Verb forms Gerund |
|
Ex 5, p 221. Ex 6, p 221. |
Ex 2, p 219. Ex 3, p 220. |
Ex 1, p 219. Ex 4, p 220-221. |
Демонструє розуміння потреби працювати разом Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі |
||
48 |
|
Дозвольте відрекомендувати себе |
Hangout, outfit, sott ware, trend, victim, to grab, to irritate, casual, fascinated, picky |
|
Ex 1, p 222. |
|
Ex 3, p 222-224. |
Ex 2, p 222. Ex 4p 224. Ex 5, p 224. Ex 6, p 224. |
Формулює особисті ціннісні пріоритети |
||
49 |
|
Молодіжні клуби |
|
Gerund in Passive Active. To br or mg |
Ex 1, p 225. |
Ex 6, p 227. |
Ex 5, p 226-227. |
Ex 2, p 225. Ex 3, p 225-226. Ex 4, p 226. |
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети |
||
50 |
|
Вільний час |
Well groomed, hostel, coloured hair, message, smart clothes, scooter, ac cessorks |
|
Ex 1, p 228. |
Ex 2, p 229. Ex 3, p 229. |
. |
Ex 4, p 229-230. |
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети |
||
51 |
|
Друзі |
|
Gerund in Passive /Active. To bra r-ing |
|
|
Ex 6, p 230-231 |
Ex 5, p 230. |
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети |
||
52 |
|
Молодіжний блог |
|
Gerund in Passive /Active. To be or -ing |
|
Ex 4, p 234. |
Ex 1, p 232. Ex 5, p 234. |
Ex 2, p 233. Ex 3, p 233. |
Формулює особисті ціннісні пріоритети |
||
53 |
|
Перевір свої знання
|
Computer geek, fascinated, enjoys, faction conscious, hip hoppers |
Gerund in Passive /Active. To be or ins |
|
|
|
A, p 235. B, p 235. |
Націлює на вміння використовувати набуті знання |
||
UNIT 7. MASS MEDIA – PROS AND CONS. |
|||||||||||
54 |
|
Світ технологій та медіа |
Website, chat room, native speaker, education, excitement. a network, to connect, to download, to surf, password, blogger |
|
Ex 1, p 236. |
Ex 3, p 236-237. Ex 6, p 239. |
Ex 2, p 236. |
Ex 4, p 238. Ex 5, p 238-239. Ex 7, p 239. |
Демонструє розуміння основ медіаграмотності |
||
55 |
|
Спосіб найшвидшого поширення новин та інформації |
A brand, to advertise, to switch channels, to turn off the sound, to jump to conclusion, to take a picture, an addled, an expert, contгагу, to conduct a survey |
|
Ex 1, p 240. |
|
Ex 2, p 241-242. |
Ex 3, p 242. Ex 4, p 242-243.. |
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн |
||
56 |
|
Світ Інтернету |
|
Compound sentences Relative defining and non-defining daises. Relative pronouns: who/what/which/ when/where that. |
|
Ex 6, p 243-244 Ex 7, p 244.. |
|
Ex 5, p 243 |
Визначає достовірність інформації
|
||
57 |
|
Телебачення. Радіо. Преса |
Commercial, politics, preference, to advertise, to plug, to roar |
Relative defining and non-defining clauses |
Ex 1, p 245. |
Ex 5, p 247. Ex 6, p 248. Ex 7, p 248. |
Ex 2, p 246. Ex 4, p 247. |
Ex 3, p 246. |
Визначає достовірність інформації |
||
58 |
|
Роль засобів масової інформації в нашому житті |
|
Relative pronouns: who/what/ which/ when/ where,'‘ that |
Ex 1, p 249. |
Ex 2, p 249. Ex 3, p 250. |
Ex 4, p 250-251. |
|
Визначає достовірність інформації |
||
59 |
|
Як транслюють новини
|
Employed, to affect, employment, a career, certain, In smb’s footsteps, available, an aptitude, unemployed, to require A career, a job. a profession, an occupation |
Relative defining and non-defining clauses |
Ex 7, p 252. |
Ex 5, p 251. Ex 6, p 251. |
Ex 8, p 252. |
|
Демонструє розуміння основ медіаграмотності |
||
60 |
|
Cвіт реклами |
|
Relative pronouns: who/what/which/ when/where/ that.
|
|
Ex 4, p 258. Ex 7, p 258. |
Ex 2, p 254. Ex 3, p 254-257. Ex 5, p 258. Ex 6, p 258. |
Ex 1, p 253. |
Демонструє розуміння основ медіаграмотності |
||
61 |
|
Кінофільми |
To take up. babysitting, to be excited about, a campaign, a volunteer, to work hard |
|
Ex 1, p 259. |
Ex 2, p 259. |
Ex 4, p 260-261.. |
Ex 3, p 260. |
Демонструє розуміння основ медіаграмотності |
||
62 |
|
Ще раз про телебачення |
|
Relative pronouns: who/what which/ whom / where Relative defining and non-defining clauses |
|
|
Ex 6, p 261-262 |
Ex 5, p 261. Ex 7, p 262. |
Демонструє розуміння основ медіаграмотності |
||
63 |
|
Роль періодичних видань |
|
|
Ex 1, p 263. |
Ex 3, p 264. Ex 4, p 264. Ex 6, p 265. Ex 7, p 265. |
|
Ex 2, p 263-264. Ex 5, p 264-265. |
Демонструє розуміння основ медіаграмотності |
||
64 |
|
Перевір свої знання
|
An announcer, confidence, a majority, a representative. a technician, a vision. worldwide, to go on air |
Relative pronouns: who/ what /'which/when where/ that |
|
|
|
A, p 266. B, p 266-267. C, p 267. |
Націлює на вміння використовувати набуті знання |
||
65 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
||
66 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
||
67 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
||
68
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
||