Календарне планування 9 клас англійська мова Л.Морська ІІ семестр

Про матеріал
Календарне планування для 9 класу з англійської мови за підручником Л. Морської
Перегляд файлу

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор

КЗ «Гуляйпільська ЗОШ І-ІІІ ступенів»

___________________ С. І. Заїченко

«____» ____________ 2018 р.

 

 

 

 

 

 

Календарне планування уроків з англійської мови в 9 класі

 

За підручником Л. Морської

 

ІІ семестр 2017-2018 н.р. ( 2 години на тиждень )

 

Розроблено згідно програми Іноземна мова для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5 – 9 класи

 

Київ 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

Тема уроку

Мовний компонент

Мовленнєвий компонент

Змістові лінії

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

UNIT 5. GREAT BRITAIN

31

 

Карта Великобританії

Independent, linked, lo­cated, governed, diverse, varied, society, the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland

Prepositions

 

Dialogue

Ex. 1. p. 167. Ex. 7, p 170.

Ex 2, p 169. Ex 3, p 169. Ex 4, p 169. Ex 5, p 170. Ex 6, p 170. Ex 8, p 170.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі

32

 

Відомості про Англію

Sword, shield, traffic, conveniently, sandwich, butler, gambling, accents

Prepositions. Articles with proper names

 

Ex 4, p 174.

Ex 1, p 171-172.

Ex 2, p 174. Ex 3, p 174.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі

33

 

Різноманіття традицій

Total population, national symbol, national day, the UK, the United Kingdom, Great Britain, Britain

 

 

Ex 7, p 176-178.

Ex 5, p 175-176. Ex 7, p 176-178 

Ex 6, p 176.

Планує краєзнавчу подорож

 

34

 

Вчора, позавчора і завтра

England, Scotland. Wales, Northern Ireland

Past Tenses revision. Future Tenses revision. Articles with proper names

Ex 1, p 179-180.

 

Ex 3, p 180-182

Ex 2, p 180.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі

35

 

Ще більше цікавих відомостей

 

 

 

Ex 6, p 184. Ex 7, p 184-185.

Ex 5, p 183-184

Ex 4, p 183.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

36

 

Обєднане королівство як ми його бачимо

Dinosaur Bark, the bronze age. Snowdon, the Welsh dragon, the underground tour. Cardiff, coal mine, bone cave, Big Pit, patron saint

Articles with proper names

Ex 1, p 186-187

Ex 5, p 189. Ex 7, p 190.

Ex 4, p 188-189. Ex 9, p 190.

Ex 2, p 187. Ex 3, p 187-188. Ex 6, 190. Ex 8, p 190.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі

37

 

Унікальне місто

Belfast. Cardiff. London, Edinburgh

Past Tenses.

Future Tenses. Articles with proper names

 

 

Ex 3, 191-192.

Ex 1, p 191. Ex 2, p 191. Ex 4, p 192. Ex 5, 192-193. Ex 6, p 193. Ex 7, p 193. Ex 8, p 193.

Аналізує наслідки порушення правил  дорожнього руху

38

 

Відомі британці

Highlands, Cambridge. Snowdon, Lake District. Cheviot Hills. Bath, Yorkshire Moors. Bright­on. Upland, navigable, county, borough, iron ore. brassware. blast furnace, steam engine, allotment, cluster

Past Tenses.

Future Tenses. Articles with proper names

 

Ex 6, p 197.

Ex 1, 194-195. Ex 2, p 195-196.

Ex 3, p 196. Ex 4, p 196-197. Ex 5, p 197.

Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту

 

39

 

Як добре ви знаєте Великобританію

 

Present and Past Simple Passive

Ex 1, p 198-199.

 

Ex 6, p 200.

Ex 2, p 199. Ex 3, p 199 Ex 4, p 200. Ex 5, p 200..

Націлює на вміння використовувати набуті знання

 

40

 

Розкажи про Великобританію

Назви міст та пам'яток Історії та культури

Present and Past Sim­ple Passive.

Article with proper names

 

Ex 5, p 203. Ex 6, p 203.

Ex 2, p 201-202 Ex 4, p 203..

Ex 1, p 201. Ex 3, p 202.

Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях

 

41

 

Перевір свої знання

If I go to.... I will choose... being in—, I’d like to sec... / I'd prefer to go... among of all of— sights I'd want to-

Present and Past Sim­ple Passive.

Articles with proper names

 

 

B, p 204-205.

A, p 204.

Націлює на вміння використовувати набуті знання

 

UNIT 6. YOUTH LIFESTYLE. MODERN YOUTH CLUBS.

42

 

Люди навколо нас

 

Although, injustice, digital. the sense of humor.

 

Ex 1, p 206. Ex 5, p 208.

Ex 2, p 206.

 

Ex 3, 208. Ex6, p 209. Ex 7, p 209. Ex 8, p 209.

Планує траєкторію власного життя

43

 

Сучасні хобі

 

 

 

Ex 1, p 210. Ex 2, p 210. Ex 4, p 212.

Ex 3, p 210-211.

Ex 5, p 212. Ex 6, p 212.

Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я.

44

 

Яка ти людина?

 

Verb form Gerund

 

 

 

Ex 8, p 214. Ex 9, p 214.

Ex 7, p 213.

Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я

 45

 

Світ підлітків

Divorce, female, male, single

 

Ex 1, p 215. Ex 3, p 216.

 

 

Ex 2, p 216.

Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини

  46

 

Розкажи про свій одяг

Chatterbox, to admire, to complain, to prove, to rely, gossipy

Verb forms Gerund

 

Ex 4, p 217. Ex 5, p 217-218.

 

Ex 6, p 218.

Наводить приклади взаємодопомоги членам родини

 47

 

Ми такі різні

 

 

Verb forms Gerund

 

Ex 5, p 221. Ex 6, p 221.

Ex 2, p 219. Ex 3, p 220.

Ex 1, p 219. Ex 4, p 220-221.

Демонструє розуміння потреби працювати разом

Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі

48

 

Дозвольте відрекомендувати себе

Hangout, outfit, sott

ware, trend, victim, to grab, to irritate, casual, fascinated, picky

 

Ex 1, p 222.

 

Ex 3, p 222-224.

Ex 2, p 222. Ex 4p 224. Ex 5, p 224. Ex 6, p 224.

Формулює особисті  ціннісні пріоритети

49

 

Молодіжні клуби

 

Gerund

in Passive Active. To br or mg

Ex 1, p 225.

Ex 6, p 227.

Ex 5, p 226-227.

Ex 2, p 225. Ex 3, p 225-226. Ex 4, p 226.

Описує власний стиль життя та визначає пріоритети

50

 

Вільний час

Well groomed, hostel, coloured hair, message, smart clothes, scooter, ac cessorks

 

Ex 1, p 228.

Ex 2, p 229. Ex 3, p 229.

.

Ex 4, p 229-230.

Описує власний стиль життя та визначає пріоритети

51

 

Друзі

 

Gerund

in Passive /Active. To bra r-ing

 

 

Ex 6, p 230-231

Ex 5, p 230.

Описує власний стиль життя та визначає пріоритети

52

 

Молодіжний блог

 

Gerund

in Passive /Active. To be or -ing

 

Ex 4, p 234.

Ex 1, p 232. Ex 5, p 234.

Ex 2, p 233. Ex 3, p 233.

Формулює особисті  ціннісні пріоритети

53

 

Перевір свої знання

 

Computer geek, fasci­nated, enjoys, faction conscious, hip hoppers

Gerund

in Passive /Active. To be or ins

 

 

 

A, p 235. B, p 235.

Націлює на вміння використовувати набуті знання

UNIT 7. MASS MEDIA – PROS AND CONS.

54

 

Світ технологій та медіа

Website, chat room, na­tive speaker, education, excitement. a network, to connect, to download, to surf, password, blogger

 

Ex 1, p 236.

Ex 3, p 236-237. Ex 6, p 239.

Ex 2, p 236.

Ex 4, p 238. Ex 5, p 238-239. Ex 7, p 239.

Демонструє розуміння основ медіаграмотності

55

 

Спосіб найшвидшого поширення новин та інформації

A brand, to advertise, to switch channels, to turn off the sound, to jump to con­clusion, to take a picture, an addled, an expert, contгагу, to conduct a survey

 

Ex 1, p 240.

 

Ex 2, p 241-242.

Ex 3, p 242. Ex 4, p 242-243..

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн

56

 

Світ Інтернету

 

Compound sentences Relative defining and non-defining daises. Relative pronouns: who/what/which/ when/where that.

 

Ex 6, p 243-244 Ex 7, p 244..

 

Ex 5, p 243

Визначає достовірність інформації

 

57

 

Телебачення. Радіо. Преса

Commercial, politics, preference, to advertise, to plug, to roar

Relative defining and non-defining clauses

Ex 1, p 245.

Ex 5, p 247. Ex 6, p 248. Ex 7, p 248.

Ex 2, p 246. Ex 4, p 247.

Ex 3, p 246.

Визначає достовірність інформації

58

 

Роль засобів масової інформації в нашому житті

 

Relative pronouns: who/what/ which/ when/ where,'‘ that

Ex 1, p 249.

Ex 2, p 249. Ex 3, p 250.

Ex 4, p 250-251.

 

Визначає достовірність інформації

59

 

Як транслюють новини

 

Employed, to affect, employment, a career, certain, In smb’s footsteps, available, an aptitude, unemployed, to require

A career, a job. a profession, an occupation

Relative defining and non-defining clauses

Ex 7, p 252.

Ex 5, p 251. Ex 6, p 251.

Ex 8, p 252.

 

Демонструє розуміння основ медіаграмотності

60

 

Cвіт реклами

 

Relative pronouns: who/what/which/ when/where/ that.

 

 

Ex 4, p 258. Ex 7, p 258.

Ex 2, p 254. Ex 3, p 254-257. Ex 5, p 258. Ex 6, p 258.

Ex 1, p 253.

Демонструє розуміння основ медіаграмотності

61

 

Кінофільми

To take up. babysitting, to be excited about, a campaign, a volunteer, to work hard

 

Ex 1, p 259.

Ex 2, p 259.

Ex 4, p 260-261..

Ex 3, p 260.

Демонструє розуміння основ медіаграмотності

62

 

Ще раз про телебачення

 

Relative pronouns: who/what which/ whom / where

Relative defining and non-defining clauses

 

 

Ex 6, p 261-262

Ex 5, p 261. Ex 7, p 262.

Демонструє розуміння основ медіаграмотності

63

 

Роль періодичних видань

 

 

Ex 1, p 263.

Ex 3, p 264. Ex 4, p 264. Ex 6, p 265. Ex 7, p 265.

 

Ex 2, p 263-264. Ex 5, p 264-265.

Демонструє розуміння основ медіаграмотності

64

 

Перевір свої знання

 

An announcer, confidence, a majority, a representative. a technician, a vision. worldwide, to go on air

Relative pronouns: who/ what /'which/when where/ that

 

 

 

A, p 266. B, p 266-267. C, p 267.

Націлює на вміння використовувати набуті знання

65

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

66

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

67

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

68

 

 

 

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Морська Л.І.)
Додано
7 вересня 2019
Переглядів
3302
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку