Календарно – тематичне планування з англійської мови
9 клас (за підручником Несвіт)
2 год. на тиждень – 70 годин на рік
І семестр
№ п/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Лінгвістична компетенція |
Види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||
Граматич ний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читан ня |
Аудіювання |
Мовлен ня |
Письмо |
||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
||
Вступ. Ми дев’ятикласники |
|
||||||||||||
1 |
|
З поверненням до школи |
|
|
|
Ex.3 p.8 |
Ex.2 p.7 |
Ex.4 p.8 |
|
Ex.5 p.8 |
|
||
2 |
|
Загальна середня освіта в Україні |
|
Verb tenses |
|
|
|
Ex.7 p.12 |
Ex.6 p.11 |
Ex.8 p.12 |
|
||
Тема 1: Родина та друзі (9год.) |
|
||||||||||||
3 |
|
Знайди себе |
Запитувати на надавати інформацію |
|
Ex.5 p.17 |
Ex.4b p.17 |
Ex.2a p.16 |
Ex.1 p.15 Ex.2b,4a p.16 |
Ex.3 p.16 |
Ex.6 p.17 |
|
||
4 |
|
Як це відбувається? |
|
Ex.3,4 p.20 |
|
Ex.1 p.19 |
Ex.2 p.19 |
|
|
Ex.5 p.21 |
|
||
5 |
|
Як це відбувається? |
|
|
|
Ex.2 p.24 |
Ex.1c p.23 Ex.3,4a p.24-25 |
Ex.1a,b p.23 |
|
Ex.4b p.25 |
|
||
6 |
|
Зачіска. Якою вона повинна бути? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
7 |
|
Молодь сьогодні |
Аргументувати власну думку |
|
|
Ex.2 p.27 |
Ex.1 p.26 |
Ex.1b p.26 |
Ex.3 p.28 |
Ex.4 p.28 |
|
||
8 |
|
Домашнє читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
9 |
|
Написання автобіографії |
|
|
|
Ex.3 p.31 |
Ex.2 p.30 |
Ex.1,4 p.30-31 |
Ex.5 p.32 |
Ex.6b p.33 |
|
||
10 |
|
Молодіжна організація |
Аргументувати власну думку |
|
Ex.2 p.34 |
Ex.1 p.33 Ex.3 p.34 |
|
Ex.4a p.34 |
Ex.4b p.34 |
Ex.4c p.34 |
|
||
11 |
|
Повторення |
|
Ex.5 p.37 |
|
Ex.2 p.36 |
Ex.1 p.35 |
Ex.4,6 p.36-37 |
Ex.3 p.36 |
Ex.7 p.37 |
|
||
Тема 2: Природа (7 год.) |
|
||||||||||||
12 |
|
Наша планета Земля |
|
|
Ex.5 p.43 |
Ex.4 p.42 |
Ex.1 p.41 |
Ex.2 p.41 |
|
Ex.6 p.43 |
|
||
13 |
|
Асканія-Нова – український національний заповідник |
|
|
Ex.4 p.46 |
Ex.2,3 p.44 |
|
Ex.1 p.44 |
Ex.5 p.46 |
Ex.6 p.46 |
|
||
14 |
|
Асканія-Нова – український національний заповідник |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
15 |
|
Національні парки Великої Британії |
|
|
Ex.2 p.50 |
Ex.3,4 p.51-52 |
Ex.5 p.54 |
Ex.1b p.50 |
Ex.1a p.50 |
Ex.6 p.54 |
|
||
16 |
|
Національні парки світу |
Аргументувати власну думку |
|
|
|
|
Ex.3 p.57 |
Ex.2 p.57 |
Ex.1 p.57 |
|
||
17 |
|
Домашнє читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
18 |
|
Повторення |
|
|
|
|
Ex.4 p.59 |
Ex.3,5 p.58-59 |
Ex.1,2 p.58 |
Ex.6 p.60 |
|
||
Тема 3:Навколишнє середовище (9 год.) |
|
||||||||||||
19
|
|
Захист навколишнього середовища |
|
|
Ex.4 p.64 |
Ex.3 p.64 Ex.7 p.65 |
Ex.6 p.65 |
Ex.1,2 p.63 Ex.8 p.65 |
|
Ex.5 p.65 Ex.9 p.66 |
|
||
20 |
|
Що таке Fly-tipping? |
|
|
Ex.3 p.66 |
Ex.4 p.67 |
Ex.2 p.66 |
|
Ex.1 p.66 |
Ex.5 p.67 |
|
||
21 |
|
Вплив людей на природу |
|
pp. 240-244 |
Ex.3a p.70 |
Ex.2 p.69-70 |
Ex.6 p.71 |
Ex.1,3b p.69-70 |
|
Ex.4 p.71 |
|
||
22 |
|
СОС: вимираючі види |
Запитувати і надавати інформацію |
|
|
Ex.3 p.75 |
Ex.4 p.76 |
Ex.1a,2 p.74 |
Ex.1b p.74 |
Ex.2 p.74 |
|
||
23 |
|
Як знизити домашні витрати? |
|
|
Ex.3 p.80 |
Ex.2 p.79 |
Ex.1b p.78 |
Ex.1a p.78 |
|
Ex.3 p.80 |
|
||
24 |
|
Життєздатний розвиток |
Аргументувати власну думку |
|
Ex.4a p.83 |
Ex.3 p.82 |
Ex.1 p.82 |
Ex.2 p.82 Ex.5 p.84 |
Ex.4b p.83 |
Ex.6 p.85 |
|
||
25 |
|
Домашнє читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
26 |
|
Яке ж воно, навколишнє середовище? |
|
|
|
|
|
Ex.1a p.85 |
Ex.1b p.85 |
Ex.3 p.87 |
|
||
27 |
|
Повторення |
|
|
|
Ex.4 p.88 |
Ex.1a p.87 |
Ex.1b p.87 Ex.5 p.89 |
Ex.2,3 p.87-88 |
Ex.6 p.89 |
|
||
28 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
||||
29 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
||||
30 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
||||
31 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
||||
32 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
||||
1