№ |
Дата |
Тема |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
Змістові лінії |
Орієнтоване домашнє завдання |
|
|
Тема 1: Я, моя родина, мої друзі Автобіографія. Формування длекс. навичок і читання
|
-особисті дані а-втобіографія |
time (after, before)
|
Ст.20 Впр. 2 |
Ст. 4 Впр. 21 |
Ст. 21 Впр. 5,7 |
Ст.20 , 21 Впр.1,3 |
Громадянська відповідальність |
Повторити лексику, скласти розповідь про себе |
|
|
Дитинство. Формування навичок говоріння |
|
Ст.23 Впр. 4 |
|
Ст. 22 Впр. 1,2,3 |
Ст.23Впр. 5 |
Громадянська відповідальність |
Ст.23 Впр. 7 |
|
|
|
Культурна приналежність. Формування навичок письма |
Question tags Ст. 24, впр 1 |
|
|
Ст. 24,25 Впр. 3,4 |
Ст. 23 Впр. 2 |
Громадянська відповідальність |
Ст. 27 Впр. 7 |
|
|
|
Автобіографія Формування навичок ауд |
Question tags |
Ст. 27 Впр. 4 |
Ст. 27 Впр. 7 |
Ст. 26 Впр.1,2 |
Ст. 27 Впр. 5 |
Громадянська відповідальність |
Скласти автобіографію |
|
|
|
Сімейні обставини. Розвиток навичок письма і ауд |
Question tags Ст. 28 Впр. 4 |
|
|
Ст. 28 Впр. 3 |
Ст. 28 -29 Впр. 1 ,2, 4 |
Громадянська відповідальність |
Ст. 29 Впр. 6 |
|
|
|
Тема. Висновок. Розвиток навичок говоріння |
|
Ст. 30 Впр.1 |
вп. 3, 4 ст. 30-31 |
вп. 3,5 ст. 30-31 |
вп. 3 ст. 30 |
Громадянська відповідальність |
Впр.5 ст.31 |
|
|
|
Приклад автобіографії Розвиток навичок читання |
Question tags вп. 1 ст. 32 |
Впр. 3ст.32 |
Впр.4, 5 ст.32-33 |
|
Впр2. ст.32 |
Громадянська відповідальність |
Впр. 6ст.32 |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань. Підсумковий урок з теми: Я, моя родина, мої друзі |
|
Впр.3,4 ст.35 |
|
Впр.1 ст.35 |
Впр.2 , 3, 4ст.35 |
|
Повторити усну тему, грам. мат. |
|
|
|
Тема 2: Кіно і театр В театрі. Формування лексичних навичок |
-афіші -відвідування кінотеатру -відвідування вистави |
|
Впр.4 ст.39 |
Впр.2 ст.39 |
Впр.1 ст.38 Впр.3 ст.39 |
|
Підприємливість та фінансова грамотність |
Вчити нові слова |
|
|
Театр. Формування навичок говоріння |
can \could may/might впр 4 ст 41
|
Впр.5 ст.41 |
Впр. 3ст. 40 |
|
Впр1. ,2 ст.40 |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Впр.7 ст.41 |
|
|
|
Вибір вистави. Формування навичок читання |
ought to\should впр 5 ст 43 |
|
Впр. 2ст.42 |
Впр.3 ст. 42 |
Впр. 1, 4 ст.42-43 |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Впр. 7ст.43 |
|
|
|
Похід в театр. Формування навичок письма |
|
|
Впр.2 ст.44 |
Впр.3 ст.44 |
Впр. 1, 5 ст.44 |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Впр.6 ст. 44 |
|
|
|
Кінотеатр. Формування навичок ауд |
|
|
Впр.1 ст.45 |
|
Впр2,3. ст.45 |
Впр4. ст.46 |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Впр 5 ст 46 |
|
|
Улюблений фільм. Переказ фільму. Розвиток навичок читання і письма |
|
Впр. 3ст. 49 |
Впр. 1, 4 , 1ст.47,48, 49 |
Впр.2, 4 ст.49 |
|
Підприємливість та фінансова грамотність |
Розповідати про фільм |
|
|
|
Мультики. Розвиток навичок говоріння ауд |
|
|
Впр.1 ст.50 |
Впр. 3, 4 ст.50 |
Впр.2 ст.50 |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|
|
|
|
Роль кіно і театру. Розвиток навичок ауд |
|
|
Впр4 ст.51 |
Впр. 1,2 ст.51 |
Впр3. 5 ст.51 |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань. Підсумковий урок з теми: Кіно і театр |
|
Ст. 52-53 |
Повторити усну тему, грам. мат. |
|||||
|
|
Тема 3: Література. Засоби масової інформації Жанри літератури. Улюблена книга. Формування лексичних навичок |
-улюблені літературні твори -улюблений письменник/поет -літературні жанри -Iнтернет -онлайн спілкування |
|
Впр2. ст.54 |
Впр.1,5 ст.56,57 |
Впр.1, 3 ст.54-55 |
Впр. 4ст.55 |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Вчити нові слова, |
|
|
Переказ книжки. Роль книг в житті. Формування навичок говоріння |
|
Впр.2 ст.56 Впр5. ст.59 |
Впр.3 ст.59 |
Впр4. ст.56 Впр1,2. ст.58 |
Впр. 3ст.56 |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Розповідати про ул. кн.. |
|
|
|
Вільям Шекспір. Формування навичок читання |
|
Впр1. ст.62 |
Впр.2,3 ст.62-63 |
Впр. 3ст.62 |
|
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Впр. 6ст.63 |
|
|
|
Джек Лондон. Формування навичок ауд |
Pronouns |
|
Впр. 1, 3мст.64 |
Впр.2 , 4ст.64 |
Впр. 5ст. 64 |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
|
|
|
|
Тарас Шевченко. Улюблений Автор. Формування навичок письма |
Pronouns |
|
Впр.3 ст.66 |
Впр. 4ст.66 Впр.2 ст.68 |
Впр 5.6 ст.67 Впр. 3ст.69 |
Громадянська відповідальність |
Розповісти про автора |
|
|
|
Бібліотека. Читацький тиждень. Розвиток навичок письма і говоріння |
Pronouns |
Впр.2 , 3ст.70, 72 |
Впр.1 ст.72 |
|
Впр3. ст.70 |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
|
|
|
|
Інтернет. Розвиток навичок читання |
|
Роздатковий матеріал на вибір вчителя |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
|
||||
|
|
Види ЗМІ. Спілкування в мережі. Розвиток навичок ауд |
|
Роздатковий матеріал на вибір вчителя |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
|
||||
|
|
Узагальнення і систематизація знань. Підсумковий урок з теми: Література. Засоби масової інформації |
|
Ст. 74-75 |
|
Повторити усну тему, грам. мат. |
||||
|
|
Контроль аудіювання. Тема: Я, моя родина, мої друзі |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексикограматичний матеріал тем |
|
|
Контроль читання. Тема: Кіно і театр
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексикограматичний матеріал тем |
|
|
Контроль письма. Тема: Я, моя родина, мої друзі |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексикограматичний матеріал тем |
|
|
Контроль говоріння. Тема: Література. Засоби масової інформації |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексикограматичний матеріал тем |
|
|
Розвиток навичок мовлення |
Роздатковий матеріал на вибір вчителя |
|
Повторити лексикограматичний матеріал тем |
|||||
|
|
Розвиток навичок письма |
Роздатковий матеріал на вибір вчителя |
|
Повторити лексикограматичний матеріал тем |