Календарно-тематичне планування англійська мова 1 клас
НУШ – Нова українська школа
на ІІ семестр 2018-2019 н.р.
Підручник: Smart Junior 1
Учитель Калініна Л.І.
Програма, за якою складено календарно-тематичне планування
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік__________________ Семестр________ Вчитель_____________________________________________ Клас_____________ Підручник: Smart Junior 1
№ уроку |
Дата/ уроки |
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
|||||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Рецептивні |
Інтеракційні/продуктивні |
||||||||
1. |
|
Module 1 Hello Lesson 1a Стор. 4-5 Привіт! |
Вітатися та представлятися |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Hello, Goodbye, Hi, Bye
|
I’m + name
|
Слухати нові слова Слухати пісню
|
Вимова нових слів Вказувати правильну відповідь Діалогічне мовлення Т – P Робота в групах: гра Співати пісню |
|||
2. |
|
Module 1 Hello Lesson 1b Стор. 6-7 Привіт! Імена герої книги. |
Розрізняти імена героїв книги |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Імена героїв: Betty, Ron |
I’m…What’s your name? My name’s …
|
Слухати нові слова Слухати та вказувати правильну відповідь |
Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь Діалогічне мовлення Р – P |
|||
3. |
|
Module 1 Hello Lesson 1c Стор. 8-9 Числівники
|
Розпізнавати числівники від 1 до 5 |
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку |
Числівники від 1 до 5 |
Числівники від 1 до 5 |
Слухати нові слова Слухати та вказувати правильну відповідь
|
Вимова нових слів Вимова римівки |
|||
4.
|
|
Module 1 Hello Let’s play Project Стор. 10-11 Зіграймо! |
Розуміти та виконувати вказівки, відповідно реагувати |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Рахунок від 1 до 5 Закріплення лексики
|
Числівники від 1 до 5 Закріплення конструкцій |
Слухати слова
|
Повторювати нові слова Вказувати відповідний малюнок Монологічне мовлення Вказувати відповідний малюнок Зробити паперову ляльку (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма) |
|||
5. |
|
Module 1 Hello Story Стор. 12-13 Привіт! Story time |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій |
Слухати слова |
Вказувати відповідний малюнок Діалогічне мовлення T – P |
|||
6.
|
|
Smart World 1 Smart Time 1 Стор. 14-15 Привіт! Smart World 1 Smart Time 1
|
Розуміти усну мову, відповідно реагувати Рахувати від 1 до 5 |
Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціо-культурної компетенції учнів Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних зв’язків |
Закріплення лексики Числівники від 1 до 5 |
Закріплення конструкцій Числівники від 1 до 5 |
Слухати слова Слухати слова |
Вказувати відповідний малюнок Діалогічне мовлення Т – P Обводити відповідний малюнок Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
|||
7. |
|
Module 1 Revision Стор. 16 Привіт!
|
Повторення структур, представлених у розділі
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Привітання, імена героїв, числівники від 1 до 5
|
Закріплення конструкцій |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Вказувати відповідний малюнок
|
|||
8. |
|
Module 1 Hello Привіт! Now I can Стор. 17 Phonics Стор. 117 |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Привітання, імена героїв, числівники від 1 до 5
|
I’m + name I’m…What’s your name? My name’s … Числівники від 1 до 5 |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь (ТВ р.140) |
|||
9. |
|
Module 2 School Lesson 2a Стор. 18-19 Кольори |
Розпізнавати кольори Задавати запитання та давати відповідь про назву кольору |
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку |
red, blue, yellow, green |
What colour is it? |
Слухати нові слова Слухати пісню
|
Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь Діалогічне мовлення Т – P Робота в групах: гра Співати пісню |
|||
10. |
|
Module 2 School Lesson 2b Стор. 20-21 Шкільне приладдя
|
Називати шкільне приладдя Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
pencil, book, ruler, pen |
What’s this? It’s a… |
Слухати нові слова
|
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|||
11. |
|
Module 2 School Lesson 2 c Стор. 22-23 Шкільні меблі |
Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
desk, computer, rubber, apple |
What’s that? It’s a/an … |
Слухати нові слова
|
Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. |
|||
12.
|
|
Module 2 School Let’s play School Project
Стор. 24-25 Module 2
Шкільні речі |
Запитувати і відповідати на запитання про шкільне приладдя Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
pencil, book, ruler, pen desk, computer, rubber, apple Закріплення лексики
|
Is it a…? Yes, it is. / No, it isn’t Закріплення конструкцій |
Слухати слова
|
Повторювати слова Вказувати відповідний малюнок Діалогічне мовлення Р – P (гра) Запитувати та давати відповідь на питання. Зробити шкільне приладдя з пластиліну (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма) |
|||
13. |
|
Module 2 School Школа .Story time Стор. 26-27
|
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати історію |
Вказувати відповідний малюнок |
|||
14.
|
|
Школа Smart World 2 Smart Time 2 Стор. 28-29
|
Ознайомлення із культурою інших країн Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
Повторення лексики
|
Закріплення вивчених структур |
Слухати пісню |
Розфарбовувати автобус. Співати пісню Повторювати фрази з вправ. Використовувати їх у мовленні |
|||
15.
|
|
Module 2 Revision Школа. Now I can
Стор.30-31 Phonics Стор. 118
|
Повторення структур, представлених у розділі
|
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
pencil, book, ruler, pen desk, computer, rubber, apple
|
What colour is it? What’s this? It’s a… What’s that? It’s a/an … Is it a…? Yes, it is. / No, it isn’t |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Вказувати відповідний малюнок Розфарбовувати, відмічати правильну відповідь (ТВ р.141) |
|||
16. |
|
Module 3 Family and Friends Lesson 3a Стор. 32-33 Моя родина |
Називати членів сім’ї |
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку |
father, mother, brother, sister |
This is my … |
Слухати нові слова. Слухати пісню
|
Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра) |
|||
17. |
|
Module 3 Family and Friends Lesson 3 b Стор. 34-35 Моя родина |
Запитувати і відповідати на запитання про належність |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
grandfather, grandmother, pony |
Who’s that? It’s my … |
Слухати нові слова
|
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|||
18. |
|
Module 3 Family and Friends Lesson 3 c Стор. 36-37 Домашні улюбленці |
Називати домашніх тварин |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
cat dog, bird, fish |
This is my … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Монологічне мовлення |
|||
19. |
|
Module 3 Family and Friends Let’s play Стор. 38 Мої друзі
|
Запитувати і відповідати на запитання про членів сім’ї |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
father, mother, brother, sister, grandfather, grandmother
|
Is that your …? Yes, it is. / No, it isn’t |
Слухати слова |
Повторювати нові слова Вказувати відповідний малюнок Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|||
20. |
|
Module 3 Family and Friends Project Стор. 39 Phonics Стор. 119 Моя родина |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова |
Розповідати про свою сім’ю Зробити сімейний альбом |
|||
21. |
|
Module 3 Family and Friends Story Стор. 40-41 Моя родина Story time |
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати історію |
Вказувати відповідний малюнок |
|||
22.
|
|
Моя родина Smart World 3 Smart Time 3 Стор. 42-43 |
Ознайомлення із культурою своєї та інших країн Розрізняти назви тварин та їх дітей |
Повага до традицій свого народу та інших народів Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних зв’язків |
Повторення лексики father, mother, baby |
Закріплення вивчених структур
|
Слухати опис сім’ї |
Повторювати речення за зразком З’єднувати малюнки, Називати їх Намалювати родину тварин та розказати про них |
|||
23.
|
|
Module 3 Family and Friends Revision Моя родина. Now I can Стор. 44-45 |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку |
Повторення лексики father, mother, brother, sister, grandfather, grandmother, pony, cat dog, bird, fish
|
Закріплення вивчених структур This is my … Who’s that? It’s my …
|
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Вказувати відповідний малюнок Нумерувати, відмічати правильну відповідь (ТВ р.142) |
|||
24. |
|
Module 4 You and Me Lesson 4 a Стор. 46-47 Числівники
|
Розпізнавати числівники від 6 до 10 |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Числівники від 6 до 10 |
How old are you? I’m / You’re … |
Слухати нові слова. Слухати пісню
|
Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра) Групова робота |
|||
25. |
|
Module 4 You and Me Lesson 4 b Стор. 48-49 Мій настрій
|
Ставити і відповідати на запитання про настрій та стан |
Соціальна та громадянська: ■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування |
hungry, thirsty, happy, sad |
Are you … ? Yes, I am. / No, I’m not. |
Слухати нові слова
|
Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (імітувати настрій, стан) |
|||
26. |
|
Module 4 You and Me Lesson 4 c Стор. 50-51 Зовнішність |
Говорити про зовнішність |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
big, small, fat, thin |
He’s / She’s / It’s … |
Слухати нові слова Слухати монологи
|
Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Намалювати людину/тварину/річ та описати її (монологічне мовлення) |
|||
27. |
|
Module 4 You and Me Let’s play Стор. 52 Phonics Стор. 120 Я і мої друзі
|
Ставити і відповідати на запитання про настрій та зовнішність |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами |
boy, girl, short, tall |
Is he/she …? Yes, he/she is. / No, he/she isn’t. |
Слухати нові слова |
Повторювати слова Вказувати відповідний малюнок. Вирізати ляльок (с. 89) Діалогічне мовлення Р – P (гра) |
|||
28. |
|
Module 4 You and me Project Стор. 53 Ти і я
|
Говорити про зовнішність та настрій |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя |
Закріплення лексики
|
Закріплення конструкцій |
Слухати слова, розповіді інших учнів |
Описувати ляльку: її зовнішність та настрій. Зробити ляльку з пластиліну (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма) |
|||
29 |
|
Module 4 You and me Ти і я Story time Стор. 54-55 Ти і я. Story time
|
Розуміти усну мову, відповідно реагувати |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати історію |
Вказувати відповідний малюнок |
|||
30. |
|
Ти і я . Smart World 4 Smart Time 4 Стор. 56-57 |
Розрізняти національні костюми різних народів Розрізняти назви тварин та вказувати кількість кінцівок кожної тварини |
Повага до традицій інших народів Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних зв’язків |
Numbers: 1-10; beetle, bird, spider, cat, crab, starfish |
Закріплення вивчених структур |
Слухати слова |
Називати вік З’єднувати малюнки з відповідними цифрами. Називати кількість кінцівок кожної тварини
|
|||
31. |
|
Module 4 You and Me REVISION Стор. 58 Ти і я .
|
Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Повторення лексики
|
Повторення конструкцій |
Слухати слова |
Відаовідати «Так» чи «Ні».
|
|||
32. |
|
Module 4 You and Me Ти і я Now I can Стор. 59 |
Повторення структур, представлених у розділі
|
Математична: ■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку |
Числівники від 6 до 10 hungry, thirsty, happy, sad, big, small, fat, thin boy, girl, short, tall
|
How old are you? I’m / You’re … Are you … ? Yes, I am. / No, I’m not. He’s / She’s / It’s … Is he/she …? Yes, he / she is. No, he / she isn’t. |
Слухати та вказувати відповідний малюнок |
Відмічати правильну відповідь (ТВ) |
|||