КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ Англійська мова 1 клас І семестр 2018-2019 н.р. Підручник: Smart Junior 1

Про матеріал

Календарно-тематичне планування англійська мова 1 клас

НУШ – Нова українська школа

на ІІ семестр 2018-2019 н.р.

Підручник: Smart Junior 1

Учитель Калініна Л.І.

Програма, за якою складено календарно-тематичне планування

  • Календарне планування складено на основі типової освітньої програми для 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко
Перегляд файлу

                                                                               Картинки по запросу mm publicationshttps://yt3.ggpht.com/-_UJo2i2xGys/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAAAA/IcxKOP6LvGc/s900-c-k-no-mo-rj-c0xffffff/photo.jpgКартинки по запросу mm publicationsКартинки по запросу mm publicationsКартинки по запросу mm publications

 

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

 

   Навчальний рік__________________   Семестр________    Вчитель_____________________________________________   Клас_____________   Підручник: Smart Junior 1

 

№ уроку

Дата/

уроки

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

функції

Інтегровані змістові лінії

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Лексика

Граматика/

Фонетика

Рецептивні

Інтеракційні/продуктивні

1.

 

Module 1

Hello

Lesson 1a

Стор. 4-5

Привіт!

Вітатися та представлятися

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Hello, Goodbye, Hi, Bye

 

Im + name

 

Слухати нові слова

Слухати пісню

 

Вимова нових слів

Вказувати правильну відповідь

Діалогічне мовлення ТP

Робота в групах: гра

Співати пісню

2.

 

Module 1

Hello

Lesson 1b

Стор. 6-7

Привіт! Імена герої книги.

Розрізняти імена героїв книги

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Імена героїв:  Betty, Ron

ImWhats your name? My names

 

Слухати нові слова

Слухати  та вказувати правильну відповідь

Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь

Діалогічне мовлення РP

3.

 

Module 1

Hello

Lesson 1c

Стор. 8-9

Числівники

 

Розпізнавати числівники від 1 до 5

Математична:

■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

Числівники від 1 до 5

Числівники від 1 до 5

Слухати нові слова

Слухати  та вказувати правильну відповідь

 

Вимова нових слів

Вимова римівки

4.

 

 

Module 1

Hello

Let’s play

Project

Стор. 10-11

Зіграймо!

Розуміти та виконувати вказівки, відповідно реагувати

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

Рахунок від 1 до 5

Закріплення лексики

 

Числівники від 1 до 5

Закріплення конструкцій

Слухати слова

 

Повторювати нові слова

Вказувати відповідний малюнок

Монологічне мовлення

Вказувати відповідний малюнок

Зробити паперову ляльку (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма)

5.

 

Module 1

Hello

Story

Стор. 12-13

Привіт! Story time

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

Слухати слова

Вказувати відповідний малюнок

Діалогічне мовлення TP

6.

 

 

Smart World 1

Smart Time 1

Стор. 14-15

Привіт!

Smart World 1

Smart Time 1

 

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Рахувати від 1 до 5

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціо-культурної компетенції учнів

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних звязків

Закріплення лексики

Числівники від 1 до 5

Закріплення конструкцій

Числівники від 1 до 5

Слухати слова

Слухати слова

Вказувати відповідний малюнок

Діалогічне мовлення ТP

Обводити відповідний малюнок

Діалогічне мовлення ТP (гра)

7.

 

Module 1

Revision

Стор. 16

Привіт!

 

Повторення структур, представлених у розділі

 

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Привітання, імена героїв, числівники від 1 до 5

 

Закріплення конструкцій

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Вказувати відповідний малюнок

 

      8.

 

Module 1

Hello 

Привіт!  Now I can

Стор. 17

Phonics

Стор. 117

Повторення структур, представлених у розділі

 

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Привітання, імена героїв, числівники від 1 до 5

 

I’m + name

I’m…What’s your name?

My names

Числівники від 1 до 5

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

(ТВ р.140)

9.

 

Module 2

School

Lesson 2a

Стор. 18-19

Кольори

Розпізнавати кольори

Задавати запитання та давати відповідь про назву кольору

Математична:

■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

red, blue, yellow, green

What colour is it?

Слухати нові слова

Слухати пісню

 

Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь Діалогічне мовлення Т – P

Робота в групах: гра

Співати пісню

10.

 

Module 2

School

Lesson 2b

Стор. 20-21

Шкільне приладдя

 

Називати шкільне приладдя

 Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

pencil, book, ruler, pen

What’s this? It’s a…

Слухати нові слова

 

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення РP (гра)

11.

 

Module 2

School

Lesson 2 c

Стор. 22-23

Шкільні меблі

Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

desk, computer, rubber, apple

What’s that? It’s a/an

Слухати нові слова

 

Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь.

12.

 

 

 

Module 2

School

Let’s play

School

Project

 

Стор. 24-25

Module 2

 

Шкільні речі

Запитувати і відповідати на запитання про шкільне приладдя

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

pencil, book, ruler, pen

desk, computer, rubber, apple

Закріплення лексики

 

Is it a…?

Yes, it is. / No, it isn’t

Закріплення конструкцій

Слухати слова

 

Повторювати слова

Вказувати відповідний малюнок

Діалогічне мовлення РP (гра)

Запитувати та давати відповідь на питання.

Зробити шкільне приладдя з пластиліну (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма)

13.

 

 

Module 2

School

Школа .Story time

Стор. 26-27

 

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати історію

Вказувати відповідний малюнок

14.

 

 

 

Школа

Smart World 2

Smart Time 2

Стор. 28-29

 

Ознайомлення із культурою інших країн

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

Повторення лексики

 

Закріплення вивчених структур

Слухати пісню

Розфарбовувати автобус. Співати пісню

Повторювати фрази з вправ.

Використовувати їх у мовленні

15.

 

 

Module 2

Revision

Школа.

Now I can

 

Стор.30-31

Phonics

Стор. 118

 

 

Повторення структур, представлених у розділі

 

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

pencil, book, ruler, pen

desk, computer, rubber, apple

 

What colour is it?

What’s this? It’s a…

What’s that? It’s a/an …

Is it a…?

Yes, it is. / No, it isn’t

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Вказувати відповідний малюнок

Розфарбовувати,  відмічати правильну відповідь

(ТВ р.141)

16.

 

Module 3

Family and Friends

Lesson 3a

Стор. 32-33

Моя родина

Називати членів сімї

Математична:

■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

father, mother, brother, sister

This is my …

Слухати нові слова.

Слухати пісню

 

Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь

Співати пісню Діалогічне мовлення ТP (гра)

17.

 

Module 3

Family and Friends

Lesson 3 b

Стор. 34-35

Моя родина

Запитувати і відповідати на запитання про належність

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

grandfather, grandmother, pony

Who’s that? It’s my …

Слухати нові слова

 

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення РP (гра)

18.

 

Module 3

Family and Friends

Lesson 3 c

Стор. 36-37

Домашні улюбленці

Називати домашніх тварин

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

cat dog, bird, fish

This is my …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь.

Монологічне мовлення

19.

 

Module 3

Family and Friends

Let’s play

Стор. 38

Мої друзі

 

Запитувати і відповідати на запитання про членів сімї

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

father, mother, brother, sister, grandfather, grandmother

 

Is that your …?

Yes, it is. / No, it isn’t

Слухати слова

Повторювати нові слова

Вказувати відповідний малюнок

Діалогічне мовлення РP (гра)

20.

 

Module 3

Family and Friends

Project

Стор. 39

Phonics

Стор. 119

Моя родина

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати слова

Розповідати про свою сімю

Зробити сімейний альбом

21.

 

Module 3

Family and Friends

Story

Стор. 40-41

Моя родина 

Story time

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати історію

Вказувати відповідний малюнок

22.

 

 

 

Моя родина

Smart World 3

Smart Time 3

Стор. 42-43

Ознайомлення із культурою своєї та  інших країн

Розрізняти назви тварин та їх дітей

Повага до традицій свого народу та інших народів

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних звязків

Повторення лексики

father, mother, baby

Закріплення вивчених структур

 

Слухати опис сімї

Повторювати речення за зразком

З’єднувати малюнки, Називати їх

Намалювати родину тварин та розказати про них

23.

 

 

Module 3

Family and Friends

Revision

Моя родина.

Now I can

Стор. 44-45

Повторення структур, представлених у розділі

 

Математична:

■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

Повторення лексики

father, mother, brother, sister, grandfather, grandmother, pony, cat dog, bird, fish

 

Закріплення вивчених структур

This is my

Who’s that? It’s my …

 

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Вказувати відповідний малюнок

Нумерувати, відмічати правильну відповідь

(ТВ р.142)

24.

 

Module 4

You and Me

Lesson 4 a

Стор. 46-47

Числівники

 

 

Розпізнавати числівники від 6 до 10

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Числівники від 6 до 10

How old are you?

I’m / You’re …

Слухати нові слова.

Слухати пісню

 

Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь

Співати пісню Діалогічне мовлення ТP (гра)

Групова робота

25.

 

Module 4

You and Me

Lesson 4 b

Стор. 48-49

Мій настрій

 

Ставити і відповідати на запитання про настрій та стан

Соціальна та громадянська:

■ переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування

hungry, thirsty, happy, sad

Are you … ?

Yes, I am. / No, I’m not.

Слухати нові слова

 

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення РP (імітувати настрій, стан)

26.

 

Module 4

You and Me

Lesson 4 c

Стор. 50-51

Зовнішність

Говорити про зовнішність

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

big, small, fat, thin

He’s / She’s / It’s …

Слухати нові слова

Слухати монологи

 

Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Намалювати людину/тварину/річ та описати її (монологічне мовлення)

27.

 

Module 4

You and Me

Let’s play

Стор. 52

Phonics

Стор. 120

Я і мої друзі

 

 

Ставити і відповідати на запитання про настрій та

зовнішність

Інформаційно-цифрова:

■ уміння створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами

boy, girl, short, tall

Is he/she …?

Yes, he/she is. / No, he/she isn’t.

Слухати нові слова

Повторювати слова

Вказувати відповідний малюнок. Вирізати ляльок (с. 89)

Діалогічне мовлення РP (гра)

28.

 

Module 4

You and me

 Project

Стор. 53

Ти і я

 

 

Говорити про зовнішність та настрій

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

Слухати слова, розповіді інших учнів

Описувати ляльку: її зовнішність та настрій.

Зробити ляльку з пластиліну (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма)

29

 

Module 4

You and me

Ти і я

Story time

Стор. 54-55

Ти і я. Story time

 

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати історію

Вказувати відповідний малюнок

30.

 

Ти і я .

Smart World 4

Smart Time 4

Стор. 56-57

Розрізняти національні костюми різних народів

Розрізняти назви тварин та вказувати кількість кінцівок кожної тварини

Повага до традицій інших народів

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування міжпредметних звязків

Numbers: 1-10; beetle, bird, spider, cat, crab, starfish

Закріплення вивчених структур

Слухати слова

Називати вік

 З’єднувати малюнки з відповідними цифрами. Називати кількість кінцівок кожної тварини

 

31.

 

Module 4

You and Me

REVISION

Стор. 58

Ти і я .

 

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

Уміння вчитися упродовж життя:

■ самостійно працювати з підручником

Повторення лексики

 

Повторення конструкцій

Слухати слова

Відаовідати «Так» чи «Ні».

 

32.

 

Module 4

You and Me

Ти і я

Now I can

Стор. 59

Повторення структур, представлених у розділі

 

Математична:

■ уміння логічно обґрунтовувати висловлену думку

Числівники від 6 до 10

hungry, thirsty, happy, sad, big, small, fat, thin

boy, girl, short, tall

 

How old are you?

I’m / You’re …

Are you … ?

Yes, I am. / No, I’m not.

He’s / She’s / It’s …

Is he/she …?

Yes, he / she is.

 No, he / she isn’t.

Слухати  та вказувати відповідний малюнок

Відмічати правильну відповідь

(ТВ)

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
13 січня 2019
Переглядів
3623
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку