11 клас
( За підручником О.Д.Карпюк. Англійська мова.
Підручник для 11класу загальноосвітніх навчальних закладів. –Тернопіль, Астон. – 2019)
3,5 години на тиждень
№ уроку |
Да та |
Тема уроку |
Урок у НМК |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Зорове сприйняття |
Сприймання на слух |
Усне продукування |
Писемне продукування |
||||||||||||||||||
1 |
02 09 |
Вступ. |
Focus on Reading |
spelling,pronunciation,vocabulary reading, |
grammar |
|
|
|
|
Усвідомлення ролі англ. мови у сучасному світі та свого місця в сучасному мультилінгваль ному середовищі |
SB ex.2b, p.7 |
||||||||||||
2 |
04 09 |
Повторення |
|
|
|
|
|
|
|
SB ex.4b, p.8 |
|||||||||||||
3 |
05 09 |
Англійська мова як мова міжнародного спілку-вання. |
Focus on Reading |
to get a qualification, to have an access to, to pass an exam, mother tongue, examination preparation, widespread, to require, to study abroad, language course |
|
SB ex.5, pp.9-10;
|
|
SB ex.6, p.11
|
WB ex.5, p.7 |
SB ex.6, p.11 |
|||||||||||||
4 |
06 09 |
Моє ставлення до вивчення англійської мови |
Develop Your Vocabulary |
|
|
SB ex.8, pp.11- 12. WB ex.5, pp.6-7 |
|
SB ex.7, p.11 |
|
Підгот. розп. по темі уроку |
|||||||||||||
5 |
09 09 |
Вивчаємо англійську мову. |
Focus on Speaking |
leisure activities, personality, timetable, get rusty, private lessons |
|
SB ex.1, p.13 |
|
SB ex.2, p.13; ex.3b, p.14;
|
|
SB ex.3а, p.14 |
|||||||||||||
6 |
11 09 |
Курси вивчення англійської мови |
Focus on Speaking |
|
|
|
|
SB ex.4a, p.15; ex.5, p.16 |
SB ex. 4c,p.16 |
SB ex.5, p.16 |
|||||||||||||
Unit 1. Being a student – Вже студент |
|||||||||||||||||||||||
7 |
12 09 |
Учнівська автономія у вивченні мови |
Focus on Reading |
a resource. A strategy, a target, to access, autonomous, favoured, memorable, precisely, to get exposure, to take responsibilty for, to assist, to attend, to get to know, to join, to find out |
Conditionals I and II (Revision) |
SB ex.2 pp.18-19; WB ex.1, p.8, |
|
SB ex.1, p.18; |
WB ex.2a, p.9, ex.4, p.10;
|
Усвідомлення важливості безперервної освіти Усвідомлення важливості пошуку ефективних навчальних стратегій |
SB ex.3, p.21 |
||||||||||||
8 |
13 09 |
Незалежне вивчення мови |
Develop Your Vocabulary |
|
|
SB ex.3 p.21; ex.4 p.21, ex.1, p.22;ex.2, p.22 WB ex.2a, p.8,ex.3, p.9 |
|
|
WB ex.5, p.10 |
Завд у зошиті |
|||||||||||||
9 |
16 09 |
Підготовка до іспитів |
Build Up Your Grammar |
if, even if, unless |
|
SB ex.1,2,3pp.23-24 |
|
|
|
Підгот. розп. по темі уроку |
|||||||||||||
10 |
18 09 |
Розвиток навичок граматики. Узгодження часів в умовних реченнях 1 і 2 типу |
Build Up Your Grammar |
|
|
SB ex. 4,5 pp.24-25 |
|
|
GB pp.3-14 |
SB ex.4, p.24-25 |
|||||||||||||
11 |
19 09 |
Іноземна мова – мова для життя |
Focus On Listening |
an assessment, a distraction, a superstition, to boost, to cheat, to reckon, to pace, average, exhausted, to steer clear of |
|
SB ex.2a, p.26; ex.3, p.26; |
SB ex.4, p.27; ex.5, p.27; |
SB ex.1, p.25; ex.2b, p.26 |
WB ex.6, p.11; ex.7, p.11 |
SB ex.3, p.26-27 |
|||||||||||||
12 |
20 09 |
Ким я буду? |
Focus On Speaking |
|
|
SB ex.2, p.29 WB ex.8, p.12 |
|
SB ex.1, p.28. ex. 3, p.29 |
WB ex.9, p.12
|
SB ex.2, p.29 |
|||||||||||||
13 |
23 09 |
Написання нотаток |
Focus On Writing |
notes, a paragraph, a flowchart, a listing, a summary |
|
SB ex.1, p.30; ex.2a,b,c, p.31; ex.4,p.32 SB ex.3, p.32; ex.5, p. 32; |
|
SB ex.2, p.30 |
WB ex.12, p. 14, ex. 13, pp.15-16 |
SB ex.3, p.32 |
|||||||||||||
14 |
25 09 |
Повторення вивченого матеріалу |
Use Your Skills |
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
|
SB ex.1, p.33; ex.2, p.34; WB ex.10,p.13, |
|
SB ex.3, p.34; ex.4, pp.34-35 |
|
SB ex.3, p.34 |
|||||||||||||
15 |
26 09 |
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу теми |
|
|
|
WBex.11, p.13 SB ex.1, p.37 |
|
|
SB ex.2, p.37-38 |
SB ex.2, p.37-38 |
|||||||||||||
16 |
27 09 |
Підсумковий урок теми Самостійна робота |
|
|
|
SB ex.4a, pp.38-40 |
SB ex.3, pp.38 |
|
SB ex.4a, pp.38-40 |
SB ex.4в, p.40 |
|||||||||||||
Unit 2. Make up your mind – Зроби вибір |
|||||||||||||||||||||||
17 |
30 09 |
Професійні уміння і здібності людини |
Focus on Reading |
a confidence, an employer, a fee, a founder, persistence, a volunteer, to mature, to trust, extended, faint-hearted, isolated, remote, tough, overseas, to conduct a survey, to get insight into, to work on a project, a possibility, an occassion, an opportunity, a career, an employee, to assist,to employ, to occupy, to retire, to succeed |
Direct Speech. Reported Speech. Future-in- the-Past. |
SB ex. 2,3,4,5, pp.42-46; WB ex.1, p.19; |
Текст «Fill That Gap», pp. 42-44 |
SB ex.1, p.42;
|
WB ex.2, p.19;
|
Оцінювання власних здібностей та можливостей в контексті вибору майбутньої професії Обговорення важливості емоційного комфорту в майбутній професії |
SB ex.4, p.45 |
||||||||||||
18 |
02 10 |
Наші уміння і здібності |
Develop Your Vocabulary |
|
|
WB ex.3, p.20 SB ex.1, p. 47;
|
|
SB ex.6, p.46 |
|
SB ex.6, p.46 |
|||||||||||||
19 |
03 10 |
Наші плани |
Develop Your Vocabulary |
|
|
SB ex.2,3, p.48;
|
|
|
WB ex.4, p.21 |
SB ex.3, p.48-49 |
|||||||||||||
20 |
04 10 |
Розвиток граматичних навичок Пряма і непряма мова |
Build Up Your Grammar |
|
|
SB ex.1, p.49; ex.2, p.51;
|
|
|
|
SB ex.3, p.52;
|
|||||||||||||
21 |
07 10 |
Вимоги праце давців |
Build Up Your Grammar |
|
|
SB ex.5, p.54 |
|
SB ex.4, pp.52- 53 |
SBex.6, p.54 GBpp.15-24 |
SB ex.7, p.55 |
|||||||||||||
22 |
09 09 |
Вибір майбутньої професії |
Focus On Listening |
diversity, freedom, a graduate, liberty, appe aling, renowned, foundation course, publicly funded, to be well regarded |
|
SB ex.4b, 57 WB ex.5a, p.22 |
SB ex.2, p.56; ex.4a, p.57
|
SB ex.1, p.55.
|
WB ex. 5b, p.22; ex.6, p.23 |
SB ex.3, p.56
|
|||||||||||||
23 |
10 10 |
Навчання після школи та закордоном |
Focus On Speaking |
definite, suited, constantly, attractive, to hesitate, an occupation, a generation, stressful, time off, shift work, to work overtime, an annual bonus, sick pay, status |
|
WB ex.7a, p.23 |
|
SB ex.1,2,4, pp.58-59 WB ex.7b, p.23 |
WB ex.8, pp.24-25 |
SB ex.3, p.58
|
|||||||||||||
24 |
11 09 |
Написання офіційного листа |
Focus On Writing |
application letter,formal greeting, introductory paragraph, body paragraph, concluding paragraph, formal ending |
|
SB ex.1, p.59; ex.3, p.60;
|
|
|
SB ex.2, p.60;
|
SB ex.4, p.62 |
|||||||||||||
25 |
16 10 |
Мій вибір |
|
|
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
SB ex.2, p.63; WB ex.9, p.25, |
|
|
SB ex.1, p.63 WB ex.11, p.27 |
Завд ання в зошиті |
|||||||||||||
26 |
17 10 |
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
SB ex.3, p.64; ex.6, p.66 WB ex.10, p.26, ex.12, p.28 |
|
SB ex.4, p.65 |
|
SB ex.5, p.65;
|
|||||||||||||
27 |
18 10 |
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу теми |
|
|
|
SB ex.2, p.67-68 |
|
|
SB ex.1, p.67 |
Завдання в зошиті |
|||||||||||||
28 |
21 10 |
Підсумковий урок. Самостійна робота |
|
|
|
|
SB ex.3, p.68 |
|
|
|
SB ex.4, p.69-70 |
||||||||||||
Unit 3. Family relationship – Сімейні стосунки |
|
||||||||||||||||||||||
29 |
23 10 |
Психологи про родинні стосунки |
Focus On Reading
|
an adolescent, to assault, to blame, to escape, to interfere, to obey, to prevent, to reject, to remain, to resent, inevitable, rebellious, to be grounded, to be jailed, to run out of, in order to |
Conditional III
|
SB ex.2,3, pp.73-75,
|
SB тексти «Teen Terror» p.73; «George’s Story», p.74 |
SB ex.1, p.72, ex.4,6, p.76
|
SB ex.5, p.76 WB ex.1, .32, ex.2,3,4, 5,6, p.33- 35
|
Обговорення системи цінностей сучасної родини Аналіз впливу конфліктів на здоров’я людини |
SB ex.4,p.76
|
||||||||||||
30 |
24 10 |
Відносини у родині |
Develop Your Vocabulary
|
|
|
SB ex.1,2, p.77
|
|
|
WB ex.1b,p.32 ex.5,6, pp.34-35 |
SB ex.2b.p77 |
|||||||||||||
31 |
25 10 |
Конфлікт поколінь |
Build Up Your Grammar |
|
|
SB ex.1, p.78; ex.2, p.79;
|
|
|
GBpp.25-34 |
SB ex.3,p.79
|
|||||||||||||
32 |
04 11 |
Розвиток навичок граматики. Умовні речення 3 типу |
Build Up Your Grammar |
|
|
|
|
|
SBex.4,5,pp.80 |
SB ex.6, p.80 |
|||||||||||||
33 |
06 11 |
Дружна сім’я |
Focus On Listening |
an approach, a generation, an intention, a judgment, a negotiation, to annoy, to assume, to overcome, irritating, to bring up |
|
SB ex.2, p.81
|
SB ex.3,4a, pp.81-82 |
SB ex.1, p.81; ex.4b, p. 82 |
WB ex.7,8, pp.35-36 |
Завдання в зошиті |
|||||||||||||
34 |
07 11 |
Підтримка в родині |
Focus On Speaking |
a community, innocence, a madman, to avoid something, to disturb, to encourage, to overcome, to recognize |
|
SB ex.4,5a, pp.83-84 WB ex.9,10, p.37 |
|
SB ex.1,2,3 pp.82-84 |
|
SB ex. 5 b p.84 |
|||||||||||||
35 |
08 11 |
Лист до редактора |
Focus On Writing |
a letter to the editor
|
|
SB ex.1, p.85; ex.3,, p.87
|
|
SBex. 2,4, pp.86-87 WB ex.13, 14a, p.39 |
WB ex.14b, p.40 |
SB ex. 5 p.87 |
|||||||||||||
36 |
11 11 |
Родина у моїх поглядах |
Use Your Skills |
|
Активізація мовного і мовленнєвог о матеріалу |
SB ex.1,p.88;
|
|
|
SB ex.2, p.88; WB |
SB ex.3, p.89
|
|||||||||||||
37 |
13 11 |
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
SB ex.4, p.90; ex.7, p.91 WB ex.11, p.38 |
|
SB ex.6,p.90;
|
ex.12, p.38. |
SB ex.8,p.91 |
|||||||||||||
38 |
14 11 |
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу теми |
|
|
|
SB ex.1,p.92 |
SB ex.3,p.93 |
|
|
SB ex.2,p.92 |
|||||||||||||
39 |
15 11 |
Підсумковий урок теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
SB ex.4,p.93-94 |
||||||||||||
Unit 4 Eating out – Харчування |
|
||||||||||||||||||||||
40 |
18 11 |
Харчування в Києві |
Focus On Reading |
a fixed price,a quality, abundant,customary, distinctive,garnished, inferior, interior, minced,relatively,rapidly, dish,meal, made with,range of, stuff with, roast, bake, served with,vegetarian |
|
SB ex.2,3, pp. 96-98;
|
SB Текст ‘Eating Out in Kyiv’ |
SB ex.1, p.96
|
WB ex.3b, p.45; ex.4,5, pp.46-47 |
|
SB ex.5, p.99
|
||||||||||||
41 |
20 11 |
Харчування |
Develop Your Vocabulary |
|
|
SB ex.1,2, pp.100 WB ex.1,2,3a, pp.43-45 |
|
|
|
SB ex.3, p.100-101
|
|||||||||||||
42 |
21 11 |
Система громадського харчування |
Build Up Your Grammar |
|
Reported Speech |
SB ex.1, p.102 |
|
SB ex.4, p.102 |
SB ex.2, p.102 GBpp.35-45 |
SB ex.3,p102
|
|||||||||||||
43 |
22 11 |
Типи закладів харчування |
Focus On Listening |
a bistro, a dressing, a reservation, staff, veggie, sophisticated, undercooked |
|
SB ex.4a, p.105 WB ex.6, p. 48 |
SB ex.2a,3a, p.104 |
SB ex.1, p.103; ex.2b, p.104 |
SBex.3b, p.105 WB ex.7, p.49 |
Висловлення власної думки щодо закладів громадського харчування та корисності раціонального харчування |
SB 4b,p.105 |
||||||||||||
44 |
25 11 |
Замовлення їжі у кафе |
Focus On Speaking |
a customer, nutritions, a passion, canned, enthusiastic, beforehand |
|
SBex.2, p.106; WB ex.9a, p.50
|
|
SBex.1, p.106; ex.3, p.107, WB ex. 8, p.49 |
WB ex.9b, p.50 |
SB ex.4, p.107
|
|||||||||||||
45 |
27 11 |
Написання відгуку |
Focus On Writing |
an assessment report, a proposal report, a survey report, an introduction, a body, a conclusion |
|
SB ex.1,2,3, p.108-109
|
|
|
|
SB ex.4, p.111
|
|||||||||||||
46 |
28 11 |
Моє харчування |
Use Your Skills |
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу |
|
SB ex.1a, p.112; ex.3a, p.113 WB ex.10a, p.51; ex.11, p.52 |
|
SB ex.2,p.113; ex.3b,p.113;
|
WB ex.10b, p.51 |
SB ex.3 b,p.113-114
|
|||||||||||||
47 |
29 11 |
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
SB ex.4, p.114 ex.5,p.114 |
|
|
SB ex.6,p.114
|
||||||||||||
48 |
02 12 |
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу теми |
|
|
|
SB ex.1,p.115
|
|
|
|
|
SB ex.2,p.115
|
||||||||||||
49 |
04 12 |
Підсумковий урок Самостійна робота |
|
|
|
|
SB ex.3,p.116
|
|
|
|
SB ex.4,p.117-118
|
||||||||||||
50 |
05 12 |
Самі необхідні винаходи |
Focus On Reading
|
Unit 5 Inventions and lifestyles – Винаходи і стиль життя
P 122 |
|
SB ex.1, 2,p.120-121 |
|
|
|
Висловлення власної думки щодовпливу винаходів на життя |
SB ex.3 b,p.122-123 |
||||||||||||
51 |
06 12 |
Види винаходів |
Develop Your Vocabulary |
|
|
SB ex.1p.124 |
|
SB ex.2,p.124-125 |
SB ex.4,p.125 |
|
SB ex.5,p.125-126 |
||||||||||||
52 |
09 12 |
Розвиток навичок граматики Підрядні речення часу |
Build Up Your Grammar |
|
|
SB ex.2,p.127 |
|
|
SB ex.3,p.128 |
|
SB ex.4,p.128 |
||||||||||||
53 |
11 12 |
Нові технології |
Focus On Listening |
|
|
SB ex.1,p.129 |
SB ex.2, 3,p.129-130 |
|
|
|
Завдання в зошиті |
||||||||||||
54 |
12 12 |
Небезпека інтернету |
Focus On Listening |
|
|
SB ex.4,p.130 |
|
SB ex.6,p.131 |
SB ex.5,p.131 |
|
SB ex.7,p.131 |
||||||||||||
55 |
13 12 |
Вплив винаходів на життя |
Focus On Speaking |
|
|
|
SB ex.2,p.132 |
|
SB ex.1,p.132 |
|
SB ex.4 в,p.133-134 |
||||||||||||
56 |
16 12 |
Написання статті |
Focus On Writing |
|
|
SB ex.2,p.135 |
|
|
SB ex.3,p.136 |
|
SB ex.4,p.136 |
||||||||||||
57 |
18 12 |
Повторення вивченого матеріалу |
Use Your Skills |
|
|
SB ex.2,p.137 |
SB ex.4,p.138 |
|
SB ex.1,p.137 |
|
SB ex.3,p.137-138 |
||||||||||||
58 |
19 12 |
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу теми |
|
|
|
SB ex.1,p.140 |
SB ex.3,p.141 |
|
SB ex.2,p.140 |
|
SB ex.4,p.141-144 |
||||||||||||
59 |
20 12 |
Розвиток навичок письма Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повтор вивч теми |
||||||||||||
60 |
23 12 |
Розвиток навичок говоріння Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повтор вивч ЛО |
||||||||||||
61 |
26 12 |
Розвиток навичок аудіювання Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повтор вивч ГМ |
||||||||||||
62 |
27 12 |
Розвиток навичок читання Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повтор вивч матеріал теми |
||||||||||||
63 |
30 12 |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||