КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік __________________ Семестр ________ Вчитель ________________________________________ Клас _____________ Підручник: Smart Junior 2 for Ukraine
№ уроку |
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
||
Сприймання на слух/Зорове сприймання |
Усна/письмова взаємодія |
Лексичний діапазон |
Граматика/Фонетика |
||||||
We аre back! Школа
|
|||||||||
1 |
1a We are back, p. 4 |
Шкільне життя |
Розуміти і виконувати прості інструкції |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує пісню та виконує завдання (вказує на відповідну літеру) |
Групове обговорення малюнку |
Book, pen, pencil, ruler |
Орфографія та вимова нових слів Spell “B-O-O-K”. |
Розуміє повільне та чітке мовлення з довгими паузами |
2 |
1a We are back, p. 5 |
Шкільне життя |
Розуміти і виконувати прості інструкції |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну гру |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (ordering) |
Рольова гра ‘Spelling’ |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Орфографія та вимова нових слів Spell “B-O-O-K”. |
Ставить і відповідає на прості запитання |
3 |
1b We are back, p. 6 |
Шкільне приладдя |
Називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з новими членами колективу, толерантність щодо інших членів громади та їх майна |
Прослуховує комікс та виконує завдання |
Інсценування історії |
Bag, rubber, computer, pencil case |
What’s this? What’s that? |
Ставить і відповідає на прості запитання з метою ідентифікації предмету |
4 |
1b We are back, p. 7 |
Шкільне приладдя |
Називати предмети, що відносяться до шкільного приладдя |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах : ставити та відповідати на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розпізнає знайомі слова, що позначають шкільне приладдя, у знайомому контексті |
5 |
1c We are back, p. 8 |
Числа 1 - 10 |
Описувати кількість предметів |
Підприємливість і фінансова грамотність: навчання раціонально використовувати час та ресурси
|
Прослуховує комікс та виконує завдання (вказує на відповідний малюнок) |
Робота в групі: обговорення малюнку, підрахування кількості предметів |
Numbers 1-10 |
What are these? – They are… |
Розпізнає числа у знайомому контексті |
6 |
1c We are back, p. 9 |
Числа 1 - 10 |
Описувати кількість предметів |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає комікс |
Робота в парах: обговорення завдання, ставити та відповідати на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
|
Ставить і відповідає на запитання щодо кількості предметів |
7 |
1 Story Time, pp. 10-11 |
Числа та кольори |
Називати кількість предметів |
Громадянська відповідальність: вибудовувати товариські стосунки з оточуючими людьми |
Прослуховує та інсценує історію |
Робота в групі: ставить та відповідає на запитання |
Star, welcome, kids |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
|
Розпізнає числа у знайомому контексті |
8 |
1 Smart World 1, p. 12 |
Шкільне життя |
Описувати предмети, що відносяться до шкільного приладдя |
Громадянська відповідальність: виявляти толерантне ставлення до інших людей |
Прослуховує та читає короткі тексти, виконує завдання (matching) |
Описує власне шкільне приладдя |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з метою опису шкільного приладдя |
9 |
1 Smart Time 1, p. 13 |
Числа 1-10 |
Називати число |
Підприємливість і фінансова грамотність:уміти використовувати математичні методи (ребуси, шифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей |
Групова гра ‘Bingo’ |
Робота в парах: розшифрування загадки |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставить і відповідає на запитання |
10 |
1 Revision/ Now I can Section, pp. 14-15 |
Шкільне приладдя |
Вказувати на певний предмет та описувати його |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає речення та виконує завдання (multiple choice) |
Групова гра “Whispers” (робота з флешкартами, називає колір предмету) |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає назви кольорів у знайомому контексті |
11 |
Phonics (f/v) p. 100 |
Улюблені герої |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f/, /v/ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
feet, fat, fish, van, violin, vase |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /f/, /v/ |
12 |
Test 1 |
||||||||
|
Party Time! Свята та традиції
|
||||||||
13 |
2a Party Time, p.16 |
Дозвілля (іграшки) |
Називати іграшки, вказувати кількість |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та співає пісню “Presents” |
Групова робота: надає відповіді на запитання щодо кількості іграшок |
Present, doll, yo-yo, teddy bear, ball |
How many…? |
Розуміє знайомі слова у супроводі малюнків |
14 |
2a Party Time, p.17 |
Дозвілля (іграшки) |
Ставити та відповідати на запитання щодо кількості предметів |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching) |
Робота в парах: обговорення малюнку у форматі «питання-відповідь» |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить та відповідає на запитання щодо кількості предметів |
15 |
2b Party Time, p. 18 |
Свято (день народження) |
Вітати зі святом |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства
|
Прослуховує діалог-комікс та виконує завдання |
Інсценування коміксу |
Balloon, cake, lollipop, hat |
What are these? – They are… |
Ставить та відповідає на запитання щодо предметів |
16 |
2b Party Time, p. 19 |
Свято (день народження) |
Вітати зі святом |
Підприємливість та фінансова розуміти необхідність планування покупок на святкування в рамках бюджету |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Групова гра “Doodling” |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує короткі фрази, вказуючи на певний предмет |
17 |
2c Party time, p.20 |
Кольори |
Називати колір |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії з іншими членами суспільства |
Прослуховує діалог-комікс та виконує завдання (pointing) |
Виконує завдання та називає кольори |
Colours (orange, pink, brown, red etc) |
What colour are they? – They are… |
Розуміє назви кольорів у супроводі малюнків |
18 |
2c Party time, p.21 |
Кольори |
Називати колір |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Читає діалог-комікс, відповідає на запитання |
Групова гра “Find the colour” |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Встановлює базовий соціальний контакт, надає відповіді на запитання |
19 |
2 Let’s play, p. 22 |
Дозвілля (іграшки) |
Ставити та відповідати на запитання |
Громадянська відповідальність: виявляє толерантне ставлення до інших |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Робота в парах:рольова гра |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Are they…? – Yes, they are/ No, they aren’t |
Ставить та відповідає на запитання щодо предметів |
20 |
2 Project, p. 23 |
Свято (день народження) |
Вітати зі святом |
Громадянська відповідальність: враховує думку товаришів при виборі того чи іншого відпочинку |
Прослуховує та виконує інструкції |
Рольова гра: підготовка вітальної картки та вітання партнера з днем народження |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Вітає зі святом, будуючи просте речення |
21 |
2 Smart World 2, p. 24 |
Свято (день матері) |
Вітати зі святом |
Громадянська відповідальність: оцінює власні вчинки та вчинки інших людей |
Прослуховує та читає текст, відповідає на запитання |
Робота в парах: опис малюнків |
To make breakfast, card, to give, flower |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з метою опису подій |
22 |
2 Smart Time 2, p. 25 |
Кольори |
Називати та описувати кольори |
Підприємливість і фінансова грамотність: уміння використовувати методи (аналіз і синтез) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей |
Прослуховує та читає речення, виконує завдання (matching) |
Робота в парах: ставить та відповідає на запитання |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з метою опису предметів |
23 |
2 Revision/Now I can, pp. 26-27 |
Свято (день народження) |
Називати предмети, пов’язані зі святом |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: рольова гра ‘Puzzle’ |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ставить та відповідає на запитання щодо предметів |
24 |
Phonics (m/n) p. 101 |
Улюблені герої |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f/, /v/ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
Monkey, mum, mouth, nose, nine, nurse |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /m/, /n/ |
25 |
Test 2 |
||||||||
|
Home and family Я, моя родина і друзі
|
||||||||
26 |
3a Home and family, p. 28 |
Я, моя родина і друзі |
Представляти членів родини |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує пісню, виконує завдання (matching) |
Групова гра “Who’s that?” |
father, mother, sister, brother |
Who’s that? – It’s my… |
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті |
27 |
3a Home and family, p. 29 |
Я, моя родина і друзі |
Представляти членів родини |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Групова робота: представлення своєї родини згідно малюнку в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Розповідає про членів своєї родини |
28 |
3b Home and family ,p. 30 |
Я, моя родина і друзі |
Ставити та відповідати на запитання щодо членів родини |
Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
grandfather, grandmother, bird, friend |
Is that your mother? – Yes, it is./No, it isn’t. |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку в знайомому контексті |
29 |
3b Home and family ,p. 31 |
Я, моя родина і друзі |
Ставити та відповідати на запитання щодо членів родини |
Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з оточуючими людьми |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Робота в парах: рольова гра |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Ставить та відповідає на запитання щодо членів родини |
30 |
3c Home and family ,p. 32 |
Помешкання (умеблювання) |
Вказувати на місцезнаходження предметів |
Екологічна безпека і сталий розвиток: Розуміння впливу наших дій, охайності/ неохайності на наше життя і життєдіяльність оточуючих |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (pointing) |
Інсценування діалогу |
puzzle, bed, wardrobe |
Where’s the (puzzle)? – It’s in/on/under … |
Розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку в знайомому контексті |
31 |
3c Home and family ,p. 33 |
Помешкання (умеблювання) |
Вказувати на місцезнаходження предметів |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: опис малюнку у форматі «запитання-відповідь» |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Будує прості речення з метою встановлення місцезнаходження предмету |
32 |
3 Storytime, pp. 34-35 |
Я, моя родина і друзі |
Представляти членів родини |
Громадянська відповідальність: оцінює власні вчинки та вчинки інших людей |
Прослуховує та читає комікс |
Ставить та відповідає на запитання щодо змісту коміксу |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази про членів родини |
33 |
3 Smart World 3, p. 36 |
Помешкання (умеблювання) |
Описувати власну кімнату |
Громадянська відповідальність: Усвідомлення унікальності кожної людини |
Прослуховує та читає короткий текст та виконує завдання |
Описує власну кімнату |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази з метою опису помешкання |
34 |
Smart Time 3, p. 37 |
Помешкання (умеблювання) |
Вказувати на місцезнаходження предметів |
Громадянська відповідальність: усвідомлення важливості культурної спадщини і цінності різних країн |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching) |
Групова робота: гра ”Where is it?” |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості фрази та речення з метою опису помешкання |
35 |
3 Revision/ Now I can, pp. 38-39 |
Я, моя родина і друзі |
Представляти членів родини |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Опис малюнку в усній формі |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує короткі фрази про членів родини |
36 |
Phonics (æ/ɑ) p. 102 |
Улюблені герої |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /f/, /v/ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
Cat, fat, hat, fin, fish, pink |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /æ/, /ɑ/ |
37 |
Test 3 |
||||||||
|
Friends |
||||||||
38 |
4a Friends, p. 40 |
Я, моя родина і друзі |
Називати кількість предметів |
Підприємливість і фінансова грамотність:уміння використовувати математичні дані (цифри) для виконання поставлених завдань і досягнення цілей |
Прослуховує та співає пісню, виконує завдання (matching) |
Групове обговорення виконаного завдання |
Numbers 11-20 |
To have got |
Розпізнає числа у знайомому контексті |
39 |
4a Friends, p. 41 |
Я, моя родина і друзі |
Називати кількість предметів |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (multiple choice) |
Робота в парах: опис малюнка |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Пише короткі фрази для надання базової інформації |
40 |
4b Friends, p. 42 |
Домашні улюбленці |
Називати тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: висловлюватись про важливість допомоги тваринам |
Прослуховує комікс та виконує завдання (pointing) |
Інсценування коміксу |
Cat, dog, snake, rabbit |
Have you got a…? – Yes, I have. / No, I haven’t. |
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків |
41 |
4b Friends, p. 43 |
Домашні улюбленці |
Називати тварин |
Екологічна безпека і сталий розвиток: висловлюватись про важливість допомоги тваринам |
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (matching) |
Групова робота: проведення інтерв’ю щодо домашніх улюбленців |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості фрази про себе, розповідаючи про домашніх улюбленців |
42 |
4с Friends, p. 44 |
Зовнішність |
Описувати людину |
Громадянська відповідальність: усвідомлення унікальності кожної людини |
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching) |
Робота в парах: опис малюнків |
Fair hair, brown hair, green eyes, blue eyes |
He / She has got… |
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків |
43 |
4с Friends, p. 45 |
Зовнішність |
Описувати людину |
Громадянська відповідальність: усвідомлювати унікальності кожної людини
|
Прослуховує аудіо-запис та виконує завдання (numbering) |
Робота в парах: опис зовнішності інших людей |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості речення з описом зовнішності людей |
44 |
4 Let’s play, p. 46 |
Зовнішність |
Описувати людину |
Громадянська відповідальність: усвідомлювати унікальності кожної людини |
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching) |
Групова гра “Guess who”: слухає опис зовнішності та вгадує людину |
Mouth, nose, ears etc. |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Продукує прості речення з описом зовнішності людей |
45 |
4 Project, p. 47 |
Зовнішність |
Описувати тварину |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує презентації домашніх улюбленців від інших учнів |
Групова гра “Whose pet”? |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з описом тварин |
46 |
4 Smart World 4, p. 48 |
Одяг |
Описувати одяг |
Громадянська відповідальність: Усвідомлення важливості культурної спадщини України |
Прослуховує та читає текст, виконує завдання |
Робота в парах: описує одяг однокласників |
Vyshyvanka, shirt, pattern |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з описом одягу людини |
47 |
4 Smart Time 4, p. 49
|
Зовнішність |
Описувати тварину |
Екологічна безпека і сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи |
Прослуховує та читає текст щодо тварин, виконує завдання |
Групова робота: опис малюнку |
Pond, duck, frog |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з описом тварин |
48 |
4 Revision/Now I can, p. pp. 50-51 |
Зовнішність |
Описувати людину |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність
|
Прослуховує короткі тексти та виконує завдання (matching) |
Писемне продукування: доповнює речення згідно малюнка |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Продукує прості речення з описом зовнішності людей |
49 |
Phonics (e/o) p. 103 |
Улюблені герої |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /e/, /o/ |
Громадянська відповідальність: розвиток в учнів готовності до взаємодії через спільну діяльність |
Прослуховує та повторює текст римованої історії (чант) |
Співає пісню |
bed, leg, red |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Розпізнає звуки /e/, /o/ |
50 |
Test 4 |
||||||||
51 |
First term Test |
||||||||
|
|