Календарне планування англійська мова 5 клас 1 семестр (5 годин/тиждень) Несвіт

Про матеріал

До Вашої уваги, пропоную Вам календарне планування з англійської мови 5 клас 1 семестр (5 годин/тиждень) за підручником Несвіт "Англійська мова 5 клас". Я розумію, як важко знайти календарне планування на ту кількість годин, яка необхідна, тому, сподіваюся, що моє КП допоможе Вам.


Перегляд файлу

ВІДДІЛ  ОСВІТИ  КОНОТОПСЬКОЇ  МІСЬКОЇ  РАДИ

СУМСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

КОНОТОПСЬКА  СПЕЦІАЛІЗОВАНА  ШКОЛА  ІІ-ІІІ  СТУПЕНІВ  № 2

КОНОТОПСЬКОЇ  МІСЬКОЇ  РАДИ  СУМСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

 

 

                                     ЗАТВЕРДЖУЮ

                                  Директор школи

                        ____ О.Б. Матвійчук

                                    «___» ____ 2017 р.

 

 

 

 

Календарно-тематичне 

планування

навчального матеріалу

з  англійської  мови

у  5-Б класі 

на І семестр

2017 - 2018 навчального року

учителя англійської мови

Присікайло Олесі Володимирівни

 

 

 

 

 

 

 

     Програма:  

 Іноземні мови.

 Програми для загальноосвітніх навчальних закладів та спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов.

 

   Підручник:  

 

Несвіт А.М.

Англійська мова : підруч. для 5-го кл. загальноосвіт. навч. закл./ А.М. Несвіт. – К. : Генеза, 2013. – 224 с.

 

 

    Загальна кількість годин:  79

 

    Кількість тематичних блоків:  5

 

    Кількість годин на тиждень:   5

 

    Кількість контролів:  4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

Тема  уроку

 

Очікування результатів навчально-пізнавальної діяльності

Примітка

 

Я, моя сім’я, мої друзі

1

01.09

Я, моя сімя, друзі

Введення і опрацювання нових лексичних одиниць

Знає лексичний матеріал:

-a family tree

-parents

-grandparents

-a father / dad / a husband

-a mother / mum

-a wife

-a sister

-a brother

-a firefighter

-a hairdresser

-a web-designer

-a veterinarian

-a lawyer

-a fashion designer

-a driver

-a worker

-an engineer

-a shop-assistant

Будує  речення за допомогою граматичної структури There is/There are

Складає речення тa описує риси людей використовуючи теперішній (Present Simple Tense) та теперішній тривалий (Present  Continuous Tense) часи.

Вміє відмінювати прикметники та вживати їх у спілкуванні

Описує людей, предмети, дії, явища, самопочуття, події; уважно стежити за презентованою інформацією

Усвідомлює мету поставленого завдання;
Вміє активно працювати в парі та групі, передавати нову інформацію мовою яка вивчається,  складати автобіографію, використовуючи мовні кліше;

Розуміє інструкції та активно слідує їм.

Складає інтерв’ю та представляє результати опитаних однокласників.

 

2

04.09

Знайомство. Особиста інформація.

Активізація лексичного матеріалу

 

3

05.09

Родовід. Сімейне дерево.

Активізація лексичного матеріалу

 

4

06.09

Родинні стосунки.

Присвійний відмінок.

Розвиток граматичних навичок

 

5

08.09

Знайомство з родичами.

Розвиток навичок діалогічного мовлення

 

6

08.09

Сім’я мого друга.

Правила побудови тексту.

Розвиток навичок читання

 

7

11.09

Члени родини.

Удосконалення навичок говоріння, аудіювання

 

8

12.09

Старше покоління сімї.

Ступені порівняння прикметників.

Виконання граматичних завдань

 

9

13.09

Молодше покоління родини.

Робота з текстом.

Розвиток навичок читання

 

10

15.09

Інтерв’ю про родину.

Діалогічні форми роботи

 

11

15.09

Родина друга.

Практика читання, говоріння

ТЕМАТИЧНА

 

12

18.09

Мої друзі.

Аудіювання тексту.

Розвиток навичок слухання

 

13

19.09

Риси характеру друзів.

Активізація лексичного матеріалу

 

14

20.09

Захоплення друзів.

Опис малюнків.

Удосконалення навичок говоріння

 

15

22.09

Багато друзів – це цікаво.

Монологічне та діалогічне мовлення.

Теперішній простий час

 

16

22.09

Професії моїх батьків. 

Розвиток навичок говоріння.

Форми дієслова «бути»

 

17

25.09

Заняття батьків вдома.

Теперішній тривалий час.

Виконання граматичних завдань

 

18

26.09

Сучасні професії.

Монологічне та діалогічне мовлення

 

19

27.09

Зустрічі з дідусем та бабусею.

Розвиток граматичних навичок

 

20

29.09

Проживання родини в місті.

Активізація лексичного матеріалу

 

21

29.09

Проживання сім’ї в селі.

Аудіювання тексту.

Розвиток навичок слухання

Зошит

22

02.10

«Сімейний» проект.

Робота над проектом

 

23

03.10

«Сімейний» проект.

Захист проектів

ТЕМАТИЧНА

 

Одяг, який ми носимо

24

04.10

Одяг.

Введення та опрацювання лексичних одиниць

Знає лексичний матеріал:

-a  dress

-a skirt

-a pair of socks

-trousers

-a jacket

-acap

-an anorak

-a jumper

-to put on/off sweater/pullover

-to pull of your socks

-to lace up/unlace your shoes

-to take off a coat

-to fasten/unfasten a belt

-to put on a sweater

Створює  групові проекти та представляє їх

Будує  речення за допомогою граматичної структури to be going to do smth

Складає речення та описує риси людей використовуючи теперішній (Present Simple Tense)час, список необхідних речей в подорож.

Описує зовнішній вигляд людей

Усвідомлює мету поставленого завдання;

Вміє активно працювати в парі та групі, передавати нову інформацію мовою яка вивчається,

Розуміє інструкції та активно слідує їм.

Складає діалоги та представляє їх перед усім класом.
 

 

25

06.10

Види одягу.

Аудіювання тексту.

Розвиток навичок слухання

 

26

06.10

Зимовий та літній одяг.

Удосконалення навичок говоріння, письма

 

27

09.10

Шкільна форма в Україні та за кордоном.

Розвиток навичок читання, аудіювання

 

28

10.10

Наша шкільна форма.

Міні-проект.

Розвиток навичок говоріння

 

29

11.10

Вибір одягу.

Опрацювання граматичної структури «збиратися щось робити»

 

30

13.10

Повсякденний одяг. Розвиток навичок письма

 

31

13.10

Одяг підлітків.

Робота в групах.

Удосконалення навичок говоріння

 

32

17.10

Смак та вміння одягатися.

Аудіювання тексту.

Розвиток навичок слухання

 

33

18.10

Мій улюблений одяг.

Робота навичок говоріння

 

34

20.10

Вибір одягу.

Складання діалогу-стандарту

 

35

20.10

Одяг ділової людини.

Розвиток навичок читання, аудіювання

 

36

23.10

Мода майбутнього.

Робота над проектом

 

37

24.10

Дизайн одягу.

Захист проекту  

 

38

25.10

Вечірній одяг.

Розвиток навичок техніки читання

ТЕМАТИЧНА

Зошит

Харчування

 

 

Харчування.

Введення і опрацювання лексичних одиниць. Практика читання, говоріння

Знає лексичний матеріал:

-rice

-fish

-fruit

-biscuits

-to wash

-to peel

-to slice

-to chop

-to decorate

-to boil

-to fry

Записує рецепти англійською мовою.

Знає різницю між злі чуваними та незлі чуваними іменниками

Складає список продуктів для того чи іншого рецепту, діалоги та монологи на дану тему

Описує їжу використовуючи much/many/lots of/a lot of

Пише листа своєму другу по листуванню про харчування у своїй школі

Усвідомлює мету поставленого завдання;

Вміє активно працювати в парі та групі, передавати нову інформацію мовою яка вивчається,

Розуміє інструкції та активно слідує їм.


 

 

39

27.10

40

27.10

Назви продуктів і страв.

Активізація лексичного матеріалу

 

41

30.10

Меню на кожен день.

Вживання прислівників. Розвиток навичок читання, аудіювання

 

42

31.10

Здорова їжа.

Розвиток діалогічного мовлення

 

43

01.11

Приготування страв.

Введення і опрацювання нових лексичних одиниць.

Практика читання, говоріння

 

44

03.11

Святкова вечеря.

Розвиток навичок читання, аудіювання

 

45

03.11

Харчування у шкільній їдальні.

Складання меню.

Удосконалення навичок письма

 

46

06.11

Українські національні страви.

Аудіювання тексту.

Розвиток навичок слухання

 

47

07.11

Моя улюблена страва.

Складання рецептів.

Розвиток навичок письма

 

48

08.11

Англійська їжа.

Практика читання, письма

 

49

10.11

Корисна їжа.

Розвиток навичок діалогічного мовлення

 

50

10.11

Приготування сніданку.

Вживання прислівників.

Розвиток граматичних навичок

 

51

13.11

Їжа для пікніка.

Практика читання.

Виконання тестових завдань

 

52

14.11

Приготування сендвічів.

Захист проектів

ТЕМАТИЧНА

 

 

Відпочинок і дозвілля.

53

15.11

Відпочинок і дозвілля.

Введення і опрацювання лексичних

Одиниць

Знає лексичний матеріал:

-to play games

-to listen to music

-to read magazines

-to go to birthday parties

-to go for a walk

-to watch cartoons

-playing football

-playing computer games

-collecting stamps/coins/badges/stickers

-to visit a city

-to visit a village

-to go in for sports

-to buy souvenirs

Відміняє правильні дієслова

Складає розпорядок дня, речення з теперішнім доконаним (Present Perfect Tense)

Описує розпорядок дня свого друга, батьків, братів чи сестер

Пише запрошення другу на прогулянку харчування у своїй школі

Усвідомлює мету поставленого завдання;

Вміє активно працювати в парі та групі, передавати нову інформацію мовою яка вивчається,

Розуміє інструкції та активно слідує їм.


 

 

54

17.11

Види захоплень у вільний час.

Активізація лексичного матеріалу

 

55

17.11

Мої уподобання.

Розвиток навичок монологічного мовлення

 

56

20.11

Справи у вільний час.

Виконання тренувальних вправ

 

57

21.11

Мої справи на вихідних. Розвиток навичок говоріння

 

58

22.11

Місця дозвілля.

Складання діалогів.

Розвиток навичок діалогічного мовлення

 

59

24.11

Написання запрошень.

Розвиток навичок письма

 

60

24.11

Дозвілля. Телебачення.

Розвиток навичок читання, аудіювання

 

61

27.11

 

Найпоширеніші захоплення школярів.

Аудіювання тексту.

Розвиток навичок слухання

Зошит

62

28.11

Хобі моїх друзів.

Міні-проект. Опитування однокласників. Розвиток навичок діалогічного мовлення

 

63

29.11

Види відпочинку у різні пори року.

Активізація лексичного матеріалу

 

64

06.12

Відпочинок на природі.

Робота з текстом.

Розвиток навичок техніки читання

 

65

08.12

Екскурсії та подорожі.

Аудіювання тексту.

Розвиток навичок слухання

 

66

08.12

Поїздка до іншого міста.

Захист проектів

ТЕМАТИЧНА

 

67

11.12

Повторення теми  «Моя родина»

висловлює власну думку по темі

 

68

12.12

Повторення теми  «Одяг»

висловлює власну думку по темі

 

69

13.12

Контроль читання

володіє інформацією по темі

 

70

15.12

Контроль  аудіювання

демонструє вміння і навички аудіювання

 

71

15.12

Повторення теми «Відпочинок і дозвілля»

демонструє вміння і навички читання

 

72

18.12

Контроль  письма

демонструє вміння і навички письма

 

73

19.12

Повторення теми  «Харчування»

висловлює власну думку по темі

 

74

20.12

Контроль  говоріння

демонструє вміння і навички говоріння

 

75

22.12

Новорічні та різдвяні традиції.

Розвиток навичок читання,

аудіювання

демонструє вміння і навички

 

76

22.12

Новорічна вікторина.

Розвиток навичок говоріння,

аудіювання

демонструє набуті вміння і навички

 

77

25.12

Оформлення новорічної листівки.

Практика письма

висловлює власну думку по темі

 

78

26.12

Повторення  лексичного матеріалу

І семестру

демонструє вміння і навички аудіювання

 

79

27.12

Повторення  граматичного матеріалу

І семестру

демонструє вміння і навички читання

Зошит

 

 

ПЕРЕВІРЕНО 

Заступник директора

з науково-методичної роботи     

__________ Т.В. Кириченко

«___» __________ 2017 р.

 

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 5 клас, Інші матеріали
Інкл
Додано
2 лютого
Переглядів
174
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку