Календарне планування англійська мова 5 клас 2 семестр (5 годин/тиждень) Несвіт

Про матеріал

До Вашої уваги, пропоную Вам календарне планування з англійської мови 5 клас 2 семестр (5 годин/тиждень) за підручником Несвіт "Англійська мова 5 клас". Я розумію, як важко знайти календарне планування на ту кількість годин, яка необхідна, тому, сподіваюся, що моє КП допоможе Вам.

Перегляд файлу

 

 

ВІДДІЛ  ОСВІТИ  КОНОТОПСЬКОЇ  МІСЬКОЇ  РАДИ

СУМСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

КОНОТОПСЬКА  СПЕЦІАЛІЗОВАНА  ШКОЛА  ІІ-ІІІ  СТУПЕНІВ  № 2

КОНОТОПСЬКОЇ  МІСЬКОЇ  РАДИ  СУМСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

 

 

                                        ЗАТВЕРДЖУЮ

                                    Директор школи 

                         ____ О.Б. Матвійчук

                                «___» _______ 2018 р.

 

 

 

 

Календарно-тематичне  планування

навчального матеріалу

з  англійської  мови

у  5-Б  класі

на  ІІ  семестр

2017 – 2018  навчального року

учителя англійської мови

Присікайло Олесі Володимирівни

 

 

 

 

 

 

Програма:  

Іноземні мови

Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5 – 9 класи. Програми затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

 

    Підручник:  

Англійська мова:

підручник для 5-го класу загальноосвітніх навчальних закладів./

 А.М. Несвіт. –  К.: «Генеза»,  2013. – 224 с.

 

 

 

 

    Загальна кількість годин:  87

 

    Кількість тематичних блоків:  6

 

    Кількість годин на тиждень:   5

 

    Кількість контролів:  4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

Примітка

Тема уроку

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Природа і погода

 

79.

 

15.01

 

Зимові свята в Україні.

Розвиток навичок усного мовлення, читання

Знає лексичний матеріал з теми.

Будує  речення, діалоги з безособовими реченнями, модальними дієсловами, зі словами що вказують на майбутню дію will, going to do smth.

Складає речення та описує пори року, їх особливості та свій настрій.

Вміє складати безособові речення та вживати їх в мовленні.

Описує людей, предмети, дії, явища, самопочуття, події; уважно стежити за презентованою інформацією

Розуміє правила вживання модальних дієслів в реченні та слів, що вказують на майбутню дію will, going to do smth.

Усвідомлює мету поставленого завдання;
Вміє активно працювати в парі та групі, передавати нову інформацію мовою яка вивчається,  писати прогноз погоди використовуючи мовні кліше;

Розуміє інструкції та активно слідує їм.

Складає карту клімату в Україні та описує її.

Цінує природу України,  проведення вільного часу на природі в будь яку погоду.

 

80

 

16.01

 

Зимовий відпочинок.

Практика говоріння, аудіювання

81

 

17.01

 

Погода і природа.

Активізація вивченої лексики.

Практика усного мовлення, письма

82

 

19.01

 

У природи немає поганої погоди…

Введення і опрацювання нових лексичних одиниць

83

 

19.01

 

Різноманітні природні явища.

Практика читання, говоріння, письма. Безособові речення

84

 

22.01

 

Прогноз погоди.

Розвиток навичок читання, письма, говоріння

85

 

23.01

 

Пори року. Їх особливості.

Удосконалення навичок говоріння, письма

86

 

24.01

 

Погода взимку.

Розвиток навичок аудіювання, читання

87

 

26.01

 

Весна прийшла – тепло принесла.

Удосконалення навичок усного мовлення, письма

88

 

26.01

 

Літня спекотна погода. Літні розваги.

Активізація граматичних навичок.

Способи вираження дії у майбутньому.

89

 

29.01

 

Краса золотої осені.

Осінь в Україні. Робота в групах

90

 

30.01

 

Клімат. Особливості клімату в Україні. Розвиток навичок говоріння, читання, аудіювання

91

 

31.01

Зошит

«У Великобританії немає клімату, там тільки – погода».

Удосконалення навичок усного мовлення, читання, письма

92

 

02.02

 

Флора та фауна.

Робота з текстом.

Практика читання

93

 

02.02

 

Моя улюблена пора року.

Розвиток навичок читання

ТЕМАТИЧНА

Подорож в межах України та Великої Британії

94

 

05.02

 

Велика Британія.

Активізація вивченої лексики.

Практика усного мовлення, письма

Знає лексичний матеріал з теми.

Будує  речення, діалоги в минулому, майбутньому, теперішньому та тривалому часу з використаннями означеного та неозначеного артиклів.

Пише листи друзям по листуванню згідно з правилами складання листів

Вміє орієнтуватися на карті Великої Британії та описувати частини Об’єднаного Королівства.

Описує столицю Великобританії, її історичні та сучасні пам’ятки.

Розуміє правила вживання означеного та неозначеного артиклів, правила написання листів

Усвідомлює мету поставленого завдання;
Вміє активно працювати в парі та групі, передавати нову інформацію мовою яка вивчається,  писати твір про подорож до англомовної країни;

Розуміє інструкції та активно слідує їм.

Цінує традиції, історію та історичні пам’ятки іншомовних країн.

95

 

06.02

 

Об’єднане Королівство Великої Британії і Північної Ірландії.

Введення нових лексичного матеріалу

96

 

07.02

 

Країна на островах.

Активізація граматичних навичок.

Вживання означеного артикля з географічними назвами

97

 

09.02

 

Географічне положення  Великої Британії. Робота з картою.

Розвиток навичок говоріння, читання

98

 

09.02

 

Частини  Об’єднаного Королівства.

Ступені порівняння прикметників.

Розвиток граматичних навичок

99

 

12.02

 

Населення Великобританії.

Національності країни.  Удосконалення навичок говоріння, читання, письма

100

 

13.02

 

Лондон — столиця Великобританії.

Розвиток навичок читання, аудіювання, письма

101

 

14.02

 

Лондонський транспорт.

Лівосторонній рух в Англії. 

Розвиток навичок аудіювання, читання

102

 

16.02

 

З історії Лондона.

Робота з текстом.

Практика читання

103

 

16.02

 

Найвизначніші міста Об’єднаного Королівства.

Урок-презентація

104

 

19.02

 

Подорож Великобританією.

Розвиток навичок письма

105

 

20.02

 

Національні парки країни.

Виконання тестових завдань

ТЕМАТИЧНА

 

 

 

106

 

21.02

 

Україна.

Активізація вивченої лексики.

Практика усного мовлення, письма

Знає лексичний матеріал з теми.

Будує речення використовуючи активний вокабуляр, граматичні конструкції There isThere are

Складає діалоги на основі запропонованого навчального мовного і мовленнєвого матеріалу

Вміє складати листівку-запрошення до України іноземним друзям.

Описує географічне положення, історію, історичні пам’ятки, національні символи та місця відпочинку країни.

Розуміє основний зміст текстів з аудіювання, вживання прикметників часу та місця в реченні.

Усвідомлює мету поставленого завдання;
Вміє активно працювати в парі та групі, передавати нову інформацію мовою яка вивчається,  писати путівники країною для іноземних друзів;

Розуміє інструкції та активно слідує їм.

Цінує природу, цінності рідної країни та прагне зробити її краще.

 

107

 

23.02

 

Україна – наша Батьківщина.

Введення нових лексичних одиниць.

Практика усного мовлення, читання

108

 

23.02

 

Ласкаво просимо до України.

Опрацювання і закріплення введеної лексики

109

 

26.02

 

Національні символи України.

Удосконалення навичок говоріння, читання, письма

110

 

27.02

 

Державний гімн України.

Робота з текстом.  Практика читання

111

 

28.02

Зошит

Географічне положення України. Удосконалення навичок говоріння, читання, письма

112

 

02.03

 

Україна – європейська держава.

Вживання означеного артикля з географічними назвами.

113

 

02.03

 

Ми – патріоти!

Розвиток навичок читання

114

05.03

 

Подорож рідною країною.

Розвиток навичок аудіювання

115

 

06.03

 

Київ – столиця нашої держави.

Практика усного мовлення, письма

116

 

07.03

 

Легенда про заснування Києва.

Аудіювання тексту.

Розвиток навичок слухання

117

 

09.03

 

Подорожуючи Україною.

Розвиток навичок читання, письма, аудіювання

118

 

09.03

 

Подорож  в  українські Карпати.

Робота з текстом.

Практика читання

119

12.03

 

Видатні місця України.

Робота з картою.

Практика читання, письма, говоріння

120

13.03

 

Україна туристична.

Захист  проектів   

ТЕМАТИЧНА

Моє рідне місто

121

 

14.03

 

Мій рідний куточок.

Активізація вивченої лексики.

Практика усного мовлення, письма

Знає лексичний матеріал з теми.

Складає діалоги на основі запропонованого навчального мовного і мовленнєвого матеріалу

Розуміє основний зміст текстів з аудіювання, вміє вживати фразові дієслова у спілкуванні.

Розповідає про своє місто використовуючи  основні прийменники часу (in, on, at, fromto, by, during)

Розуміє інструкції та активно слідує їм.

Вміє активно працювати в парі та групі, передавати нову інформацію мовою яка вивчається

Описує видатні українські міста, вживаючи Present Perfect

Цінує своє рідне місто та його історію

 

 

122

 

16.03

 

Установи міста.

Введення і опрацювання нових лексичних одиниць

123

 

16.03

 

Карта міста, розташування закладів. Удосконалення навичок говоріння,

читання

124

 

19.03

 

Великі міста України.

Вживання звороту there is/are. 

Розвиток граматичних навичок

125

 

20.03

 

Видатні українські міста.

Розвиток навичок читання,

говоріння

126

 

21.03

 

Місцеві площі.

Аудіювання тексту.

Розвиток навичок слухання

127

 

23.03

 

Прогулянка містом.

Розвиток навичок діалогічного мовлення. Вживання прийменників

128

 

23.03

 

Місцеві парки і місця відпочинку.

Складання діалогів.

Розвиток навичок діалогічного мовлення

129

 

02.04

 

Маленькі міста нашої країни.

Розвиток навичок читання,

аудіювання

130

 

03.04

Зошит

Проживання в селі.

Особливості сільського життя.

Практика читання

131

04.04

 

Рідне місто Конотоп. 

Розвиток навичок говоріння, читання, письма

132

06.04

 

Улюблені місця мого рідного міста.

Захист проектів

ТЕМАТИЧНА

 

Свята і традиції

133

 

06.04

 

Свята і традиції.

Активізація вивченої лексики.

Практика усного мовлення,

письма

Знає: лексичний матеріал

Описує свята і традиції України та Великобританії

Вміє:

 -описувати свій власний досвід;

- обговорювати свої сімейні традиції та традиції своїх друзів

- задавати запитання, використовуючи запитальні слова who, whose, what, which, where, when

Розуміє головну думку з прослуханого діалогу; визначає основну інформацію з короткого тексту. 

Вміє аргументувати свій вибір.

Формулює монологічне висловлювання в межах теми

Будує речення використовуючи особові займенники обєктивного відмінку

Усвідомлює роль традицій на культуру країн 

 

 

 

134

 

10.04

 

Свята у нашому житті.

Вживання числівників, прийменників. Розвиток граматичних навичок

135

 

11.04

 

Підготовка до свята.

Практика читання, говоріння,

письма

136

 

13.04

 

Українські свята.

Удосконалення навичок аудіювання,

читання

137

 

13.04

 

Святкування Великодня в Україні.

Робота з текстом.

Практика читання, говоріння

138

 

16.04

 

Великдень і великодні традиції.

Розвиток навичок говоріння, читання, письма

139

 

17.04

 

Свята в Британії.

Урок-презентація

140

 

18.04

 

Традиції Хеллоуіна.

Розвиток навичок говоріння, читання, письма

141

 

20.04

Зошит

Валентинів день і валентинки.

Практика усного мовлення, читання, письма

142

20.04

 

Святкування дня народження.

Розвиток навичок техніки читання.

 

143

23.04

 

Моє улюблене свято.

Захист проекту  

ТЕМАТИЧНА

 

Шкільне  життя

144

 

24.04

 

Шкільне життя.

Активізація вивченої лексики.

Практика усного мовлення, письма

 

Знає лексичний матеріал  по темі

Описує своє шкільне приладдя, шкільні предмети, що вивчаються, свою рідну школу

Будує  речення за допомогою граматичної структури There is/There are

Складає речення тa описує шкільні предмети використовуючи теперішній (Present Simple Tense) ,теперішній тривалий (Present  Continuous Tense), майбутній (Future Tense), минулий Past Simple) та теперішній доконаний (Present Perfect) часи.

Вміє правильно вживати правильні та неправильні дієслова

Усвідомлює мету поставленого завдання;
Вміє активно працювати в парі та групі, передавати нову інформацію мовою яка вивчається,  складати автобіографію,використовуючи мовні кліше

Розуміє інструкції та активно слідує їм

Аргументує  свій вибір щодо улюбленого предмету

Висловлює свої почуття та враження від уроків

Усвідомлює роль освіти у своєму житті

145

 

25.04

 

 

Шкільне приладдя. 

Введення і опрацювання нових лексичних одиниць

146

 

27.04

 

Вміст учнівського портфеля.

Розвиток навичок усного мовлення.

147

 

27.04

 

Шкільні предмети.

Практика діалогічного мовлення.

Побудова запитань

148

 

30.04

 

Розклад уроків.

Удосконалення навичок читання, говоріння, письма

149

 

02.05

 

Робота на уроках. 

Розвиток навичок говоріння, читання, письма

150

 

04.05

 

Шкільні предмети 5 класу.

Практика письма, аудіювання

151

 

04.05

 

Мої улюблені уроки. 

Удосконалення навичок читання, говоріння, письма

152

 

07.05

 

Урок англійської мови.

Вживання займенників.

Розвиток граматичних навичок

153

08.05

Зошит

Види діяльності на уроці англійської мови. Розвиток навичок усного мовлення

154

11.05

 

Англійська мова і комп’ютер.

Практика письма, читання, усного мовлення

155

11.05

 

Моя школа.

Розвиток навичок читання

ТЕМАТИЧНА

 

156

14.05

 

Контроль  аудіювання

Демонструє набуті навички і вміння

157

15.05

 

Повторення теми «Україна»

Висловлює власну думку по темі

158

16.05

 

Контроль   читання

Демонструє  навички і вміння письма

159

18.05

 

Контроль  письма

Демонструє вміння і навички читання

160

18.05

 

Повторення теми «Свята і традиції»

Демонструє набуті навички і вміння

161

 

21.05

 

Контроль  говоріння

Демонструє вміння і навички письма

162

 

22.05

 

Повторення теми «Літній відпочинок»

Демонструє вміння і навички говоріння

163

 

23.05

 

Плани на літо.

Розвиток навичок монологічного мовлення

Демонструє набуті вміння і навички

164

25.05

 

Бесіда про літні канікули.

Практика діалогічного мовлення

Володіє інформацією по темі

165

25.05

 

Повторення лексико-граматичного матеріалу, вивченого за  рік

Демонструє набуті вміння і навички

 

ПЕРЕВІРЕНО

Заступник директора

з науково-методичної роботи     

__________ Т.В. Кириченко

«___» __________ 2018 р.

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Марчук Ольга Тихонівна
    Календарне планування складено відповідно до вимог Державного стандарту та Навальних програм.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Несвіт А.М.)
Додано
2 лютого 2018
Переглядів
1868
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку