До Вашої уваги, пропоную Вам календарне планування з англійської мови 5 клас 2 семестр (5 годин/тиждень) за підручником Несвіт "Англійська мова 5 клас". Я розумію, як важко знайти календарне планування на ту кількість годин, яка необхідна, тому, сподіваюся, що моє КП допоможе Вам.
ВІДДІЛ ОСВІТИ КОНОТОПСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
КОНОТОПСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ № 2
КОНОТОПСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор школи
____ О.Б. Матвійчук
«___» _______ 2018 р.
Календарно-тематичне планування
навчального матеріалу
з англійської мови
у 5-Б класі
на ІІ семестр
2017 – 2018 навчального року
учителя англійської мови
Присікайло Олесі Володимирівни
Програма:
Іноземні мови
Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5 – 9 класи. Програми затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Підручник:
Англійська мова:
підручник для 5-го класу загальноосвітніх навчальних закладів./
А.М. Несвіт. – К.: «Генеза», 2013. – 224 с.
Загальна кількість годин: 87
Кількість тематичних блоків: 6
Кількість годин на тиждень: 5
Кількість контролів: 4
№ |
Дата |
Примітка |
Тема уроку |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
|||||
Природа і погода |
|||||||||
79. |
15.01 |
|
Зимові свята в Україні. Розвиток навичок усного мовлення, читання |
Знає лексичний матеріал з теми. Будує речення, діалоги з безособовими реченнями, модальними дієсловами, зі словами що вказують на майбутню дію will, going to do smth. Складає речення та описує пори року, їх особливості та свій настрій. Вміє складати безособові речення та вживати їх в мовленні. Описує людей, предмети, дії, явища, самопочуття, події; уважно стежити за презентованою інформацією Розуміє правила вживання модальних дієслів в реченні та слів, що вказують на майбутню дію will, going to do smth.
Усвідомлює мету поставленого завдання; Розуміє інструкції та активно слідує їм. Складає карту клімату в Україні та описує її. Цінує природу України, проведення вільного часу на природі в будь яку погоду. |
|||||
80 |
16.01 |
|
Зимовий відпочинок. Практика говоріння, аудіювання |
||||||
81 |
17.01 |
|
Погода і природа. Активізація вивченої лексики. Практика усного мовлення, письма |
||||||
82 |
19.01 |
|
У природи немає поганої погоди… Введення і опрацювання нових лексичних одиниць |
||||||
83 |
19.01 |
|
Різноманітні природні явища. Практика читання, говоріння, письма. Безособові речення |
||||||
84 |
22.01 |
|
Прогноз погоди. Розвиток навичок читання, письма, говоріння |
||||||
85 |
23.01 |
|
Пори року. Їх особливості. Удосконалення навичок говоріння, письма |
||||||
86 |
24.01 |
|
Погода взимку. Розвиток навичок аудіювання, читання |
||||||
87 |
26.01 |
|
Весна прийшла – тепло принесла. Удосконалення навичок усного мовлення, письма |
||||||
88 |
26.01 |
|
Літня спекотна погода. Літні розваги. Активізація граматичних навичок. Способи вираження дії у майбутньому. |
||||||
89 |
29.01 |
|
Краса золотої осені. Осінь в Україні. Робота в групах |
||||||
90 |
30.01 |
|
Клімат. Особливості клімату в Україні. Розвиток навичок говоріння, читання, аудіювання |
||||||
91 |
31.01 |
Зошит |
«У Великобританії немає клімату, там тільки – погода». Удосконалення навичок усного мовлення, читання, письма |
||||||
92 |
02.02 |
|
Флора та фауна. Робота з текстом. Практика читання |
||||||
93 |
02.02 |
|
Моя улюблена пора року. Розвиток навичок читання ТЕМАТИЧНА |
||||||
Подорож в межах України та Великої Британії |
|||||||||
94 |
05.02 |
|
Велика Британія. Активізація вивченої лексики. Практика усного мовлення, письма |
Знає лексичний матеріал з теми. Будує речення, діалоги в минулому, майбутньому, теперішньому та тривалому часу з використаннями означеного та неозначеного артиклів. Пише листи друзям по листуванню згідно з правилами складання листів Вміє орієнтуватися на карті Великої Британії та описувати частини Об’єднаного Королівства. Описує столицю Великобританії, її історичні та сучасні пам’ятки. Розуміє правила вживання означеного та неозначеного артиклів, правила написання листів
Усвідомлює мету поставленого завдання; Розуміє інструкції та активно слідує їм. Цінує традиції, історію та історичні пам’ятки іншомовних країн. |
|||||
95 |
06.02 |
|
Об’єднане Королівство Великої Британії і Північної Ірландії. Введення нових лексичного матеріалу |
||||||
96 |
07.02 |
|
Країна на островах. Активізація граматичних навичок. Вживання означеного артикля з географічними назвами |
||||||
97 |
09.02 |
|
Географічне положення Великої Британії. Робота з картою. Розвиток навичок говоріння, читання |
||||||
98 |
09.02 |
|
Частини Об’єднаного Королівства. Ступені порівняння прикметників. Розвиток граматичних навичок |
||||||
99 |
12.02 |
|
Населення Великобританії. Національності країни. Удосконалення навичок говоріння, читання, письма |
||||||
100 |
13.02 |
|
Лондон — столиця Великобританії. Розвиток навичок читання, аудіювання, письма |
||||||
101 |
14.02 |
|
Лондонський транспорт. Лівосторонній рух в Англії. Розвиток навичок аудіювання, читання |
||||||
102 |
16.02 |
|
З історії Лондона. Робота з текстом. Практика читання |
||||||
103 |
16.02 |
|
Найвизначніші міста Об’єднаного Королівства. Урок-презентація |
||||||
104 |
19.02 |
|
Подорож Великобританією. Розвиток навичок письма |
||||||
105 |
20.02 |
|
Національні парки країни. Виконання тестових завдань ТЕМАТИЧНА |
||||||
|
|
|
|||||||
106 |
21.02 |
|
Україна. Активізація вивченої лексики. Практика усного мовлення, письма |
Знає лексичний матеріал з теми. Будує речення використовуючи активний вокабуляр, граматичні конструкції There is… There are… Складає діалоги на основі запропонованого навчального мовного і мовленнєвого матеріалу Вміє складати листівку-запрошення до України іноземним друзям. Описує географічне положення, історію, історичні пам’ятки, національні символи та місця відпочинку країни. Розуміє основний зміст текстів з аудіювання, вживання прикметників часу та місця в реченні.
Усвідомлює мету поставленого завдання; Розуміє інструкції та активно слідує їм. Цінує природу, цінності рідної країни та прагне зробити її краще.
|
|||||
107 |
23.02 |
|
Україна – наша Батьківщина. Введення нових лексичних одиниць. Практика усного мовлення, читання |
||||||
108 |
23.02 |
|
Ласкаво просимо до України. Опрацювання і закріплення введеної лексики |
||||||
109 |
26.02 |
|
Національні символи України. Удосконалення навичок говоріння, читання, письма |
||||||
110 |
27.02 |
|
Державний гімн України. Робота з текстом. Практика читання |
||||||
111 |
28.02 |
Зошит |
Географічне положення України. Удосконалення навичок говоріння, читання, письма |
||||||
112 |
02.03 |
|
Україна – європейська держава. Вживання означеного артикля з географічними назвами. |
||||||
113 |
02.03 |
|
Ми – патріоти! Розвиток навичок читання |
||||||
114 |
05.03 |
|
Подорож рідною країною. Розвиток навичок аудіювання |
||||||
115 |
06.03 |
|
Київ – столиця нашої держави. Практика усного мовлення, письма |
||||||
116 |
07.03 |
|
Легенда про заснування Києва. Аудіювання тексту. Розвиток навичок слухання |
||||||
117 |
09.03 |
|
Подорожуючи Україною. Розвиток навичок читання, письма, аудіювання |
||||||
118 |
09.03 |
|
Подорож в українські Карпати. Робота з текстом. Практика читання |
||||||
119 |
12.03 |
|
Видатні місця України. Робота з картою. Практика читання, письма, говоріння |
||||||
120 |
13.03 |
|
Україна туристична. Захист проектів ТЕМАТИЧНА |
||||||
Моє рідне місто |
|||||||||
121 |
14.03 |
|
Мій рідний куточок. Активізація вивченої лексики. Практика усного мовлення, письма |
Знає лексичний матеріал з теми. Складає діалоги на основі запропонованого навчального мовного і мовленнєвого матеріалу Розуміє основний зміст текстів з аудіювання, вміє вживати фразові дієслова у спілкуванні. Розповідає про своє місто використовуючи основні прийменники часу (in, on, at, from…to, by, during) Розуміє інструкції та активно слідує їм. Вміє активно працювати в парі та групі, передавати нову інформацію мовою яка вивчається Описує видатні українські міста, вживаючи Present Perfect Цінує своє рідне місто та його історію
|
|||||
122 |
16.03 |
|
Установи міста. Введення і опрацювання нових лексичних одиниць |
||||||
123 |
16.03 |
|
Карта міста, розташування закладів. Удосконалення навичок говоріння, читання |
||||||
124 |
19.03 |
|
Великі міста України. Вживання звороту there is/are. Розвиток граматичних навичок |
||||||
125 |
20.03 |
|
Видатні українські міста. Розвиток навичок читання, говоріння |
||||||
126 |
21.03 |
|
Місцеві площі. Аудіювання тексту. Розвиток навичок слухання |
||||||
127 |
23.03 |
|
Прогулянка містом. Розвиток навичок діалогічного мовлення. Вживання прийменників |
||||||
128 |
23.03 |
|
Місцеві парки і місця відпочинку. Складання діалогів. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
||||||
129 |
02.04 |
|
Маленькі міста нашої країни. Розвиток навичок читання, аудіювання |
||||||
130 |
03.04 |
Зошит |
Проживання в селі. Особливості сільського життя. Практика читання |
||||||
131 |
04.04 |
|
Рідне місто Конотоп. Розвиток навичок говоріння, читання, письма |
||||||
132 |
06.04 |
|
Улюблені місця мого рідного міста. Захист проектів ТЕМАТИЧНА |
|
|||||
Свята і традиції |
|||||||||
133 |
06.04 |
|
Свята і традиції. Активізація вивченої лексики. Практика усного мовлення, письма |
Знає: лексичний матеріал Описує свята і традиції України та Великобританії Вміє: -описувати свій власний досвід; - обговорювати свої сімейні традиції та традиції своїх друзів - задавати запитання, використовуючи запитальні слова who, whose, what, which, where, when Розуміє головну думку з прослуханого діалогу; визначає основну інформацію з короткого тексту. Вміє аргументувати свій вибір. Формулює монологічне висловлювання в межах теми Будує речення використовуючи особові займенники об’єктивного відмінку Усвідомлює роль традицій на культуру країн
|
|||||
134 |
10.04 |
|
Свята у нашому житті. Вживання числівників, прийменників. Розвиток граматичних навичок |
||||||
135 |
11.04 |
|
Підготовка до свята. Практика читання, говоріння, письма |
||||||
136 |
13.04 |
|
Українські свята. Удосконалення навичок аудіювання, читання |
||||||
137 |
13.04 |
|
Святкування Великодня в Україні. Робота з текстом. Практика читання, говоріння |
||||||
138 |
16.04 |
|
Великдень і великодні традиції. Розвиток навичок говоріння, читання, письма |
||||||
139 |
17.04 |
|
Свята в Британії. Урок-презентація |
||||||
140 |
18.04 |
|
Традиції Хеллоуіна. Розвиток навичок говоріння, читання, письма |
||||||
141 |
20.04 |
Зошит |
Валентинів день і валентинки. Практика усного мовлення, читання, письма |
||||||
142 |
20.04 |
|
Святкування дня народження. Розвиток навичок техніки читання. |
||||||
143 |
23.04 |
|
Моє улюблене свято. Захист проекту ТЕМАТИЧНА |
|
|||||
Шкільне життя |
|||||||||
144 |
24.04 |
|
Шкільне життя. Активізація вивченої лексики. Практика усного мовлення, письма |
Знає лексичний матеріал по темі Описує своє шкільне приладдя, шкільні предмети, що вивчаються, свою рідну школу Будує речення за допомогою граматичної структури There is/There are… Складає речення тa описує шкільні предмети використовуючи теперішній (Present Simple Tense) ,теперішній тривалий (Present Continuous Tense), майбутній (Future Tense), минулий Past Simple) та теперішній доконаний (Present Perfect) часи. Вміє правильно вживати правильні та неправильні дієслова
Усвідомлює мету поставленого завдання; Розуміє інструкції та активно слідує їм Аргументує свій вибір щодо улюбленого предмету Висловлює свої почуття та враження від уроків Усвідомлює роль освіти у своєму житті |
|||||
145 |
25.04
|
|
Шкільне приладдя. Введення і опрацювання нових лексичних одиниць |
||||||
146 |
27.04 |
|
Вміст учнівського портфеля. Розвиток навичок усного мовлення. |
||||||
147 |
27.04 |
|
Шкільні предмети. Практика діалогічного мовлення. Побудова запитань |
||||||
148 |
30.04 |
|
Розклад уроків. Удосконалення навичок читання, говоріння, письма |
||||||
149 |
02.05 |
|
Робота на уроках. Розвиток навичок говоріння, читання, письма |
||||||
150 |
04.05 |
|
Шкільні предмети 5 класу. Практика письма, аудіювання |
||||||
151 |
04.05 |
|
Мої улюблені уроки. Удосконалення навичок читання, говоріння, письма |
||||||
152 |
07.05 |
|
Урок англійської мови. Вживання займенників. Розвиток граматичних навичок |
||||||
153 |
08.05 |
Зошит |
Види діяльності на уроці англійської мови. Розвиток навичок усного мовлення |
||||||
154 |
11.05 |
|
Англійська мова і комп’ютер. Практика письма, читання, усного мовлення |
||||||
155 |
11.05 |
|
Моя школа. Розвиток навичок читання ТЕМАТИЧНА |
|
|||||
156 |
14.05 |
|
Контроль аудіювання |
Демонструє набуті навички і вміння |
|||||
157 |
15.05 |
|
Повторення теми «Україна» |
Висловлює власну думку по темі |
|||||
158 |
16.05 |
|
Контроль читання |
Демонструє навички і вміння письма |
|||||
159 |
18.05 |
|
Контроль письма |
Демонструє вміння і навички читання |
|||||
160 |
18.05 |
|
Повторення теми «Свята і традиції» |
Демонструє набуті навички і вміння |
|||||
161 |
21.05 |
|
Контроль говоріння |
Демонструє вміння і навички письма |
|||||
162 |
22.05 |
|
Повторення теми «Літній відпочинок» |
Демонструє вміння і навички говоріння |
|||||
163 |
23.05 |
|
Плани на літо. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Демонструє набуті вміння і навички |
|||||
164 |
25.05 |
|
Бесіда про літні канікули. Практика діалогічного мовлення |
Володіє інформацією по темі |
|||||
165 |
25.05 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу, вивченого за рік |
Демонструє набуті вміння і навички |
|||||
ПЕРЕВІРЕНО
Заступник директора
з науково-методичної роботи
__________ Т.В. Кириченко
«___» __________ 2018 р.