Календарне планування англійська мова 6 клас несвіт 1 семестр

Про матеріал
Календарне планування навчального матеріалу з англійської мови для 6 класу до підзучника несвіт на 1 семестр
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування навчального матеріалу на І семестр для 6 класу

 

 

Дата

 

Підтема

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

 

 

 

Домашнє завдання

Граматика

Лексика

Читання

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Тема №1:  Я, моя сім’я, мої друзі (10 годин).

1

01.09

Знову до школи. Формування лексичних навичок.

Вміти написати уривок про літні канікули

Артикль (р.181-182)

ЛО з теми

 

Ex. 2,3,4 P. 5-6 Ех. 7 р.7

Ex. 2, 3 P. 5

Ex. 1 P.5

Ex. 2 P. 64 Ех.6б

Ex. 4, P. 6 Ех. 6а, р. 6

Ех. 8 р.7

2

06.09

Різні сім'ї, різні традиції. Формування граматичних навичок

Вміти написати про себе та свою родину

Загальні та спеціальні запитання

ЛО теми

Ex. 2

P.10,11.

Ex. 2 P.10,11.

Ex. 1 P.10

Ex. 5P.11 Ех.8 р. 7

Ex. 4P.11

Ex. 6 P.11

Повторити «Артикль» р.181-182

3

07.09

Сімейне дерево. Формування

граматичних навичок

Підготувати постер «Родинне дерево»

 

ЛО теми.

Ex. 4 P.13

Ex. 2 P. 12

Ex. 2 P. 12

Ex. 1 P. 12,

 

 

Підготувати постер «Родинне дерево»

4

08.09

Проектна робота «Родинне дерево»

Вміти написати про родину друга

 

Ступені порівняння прислівника old

 

Ex.6 P.15

 

Ex.6 P.15

Захист проекту

Ex. 5 P.15

Ex.7 P.16

5

13.09

Мої батьки. Розвиток монологічного мовлення

Вміти розповідати про батьків

 

Теперішній неозначений час

ЛО теми

Ex. 2 P. 16-17

Ex. 2 P. 16-17

Ex. 1 P.16

Ex.3 P. 16

Ех. 3 р. 17

6

14.09

Мої брати та сестри.  Формування граматичних навичок

Вміти розповідати про брата/сестру

Ступені порівняння прикметників

ЛО теми

Ex. 5 P. 18

Повідомлення учнів про батьків

Ex. 4,6 P. 18

Ex. 7 P. 19

Ex. 8 P. 19

7

15.09

Мої тітка та дядько. Контрастування різних видо-часових форм дієслова

Вміти розповідати про тітку/дядька

 

Теперішні часи

ЛО теми

Ex. 2,4 P. 20

Повідомлення учнів про брата/сестру

Ex. 3,4 P. 20

Ex. 5 P. 21

Ex. 6 P. 21

8

20.09

Мої друзі Контрастування різних видо-часових форм дієслова

Вміти описувати дітей на малюнках

Теперішні часи

ЛО теми

Ex.2 P.22

Ex. 1 P.21

Ex. 1 P.21

Ex. 3 P. 23

Ex. 1(b)P.21

Ex. 4  P. 23

9

21.09

Характер людини Контрастування різних видо-часових форм дієслова

Вміти описувати зовнішність та характер свого друга

Теперішні часи

ЛО теми

Ex. 6 P. 24

Ex. 4  P. 23

 

Ex. 6 P. 24

Ex. 7 P. 24

10

22.09

Узагальнення та перевірка знань з теми

Систематизувати знання з теми

Граматичний матеріал з теми

ЛО теми

 

 

 

 

Повторити тему «Моя родина»

Інтегровані змістовні лінії: громадянська відповідальність.

Обладнання: флеш-картки для семантизації ЛО; картки для активізації лексичного та граматичного матеріалу;  граматична таблиця «Ступені порівняння прикметників»; граматична таблиця «Теперішні часи дієслів»; граматична таблиця «Артикль»; граматична таблиця «Спеціальні та загальні запитання»; тексти для аудіювання

Тема №2: Покупки (11 годин).

11

(1)

 

27.09

 

День для покупок.

Формування лексичних навичок.

 

Вміти написати про свій похід за покупками

Теперішній неозначений час

ЛО теми (види магазинів) P.30

Ex. 2  P.31

 

 

Ex. 1,2  P.30-31

 

 

Ex. 4,5  P.31-32

 

 

Ex. 6   P.32

 

 

Ex. 7  P.32

12 (2)

28.09

У супермаркеті Формування граматичних навичок

Вміти написати список покупок на тиждень

Минулий неозначений час

ЛО теми (назви продуктів) P.32

Ex. 4  P.33

Ex. 1 P.32

Ex. 2,3  P.33-34

Ex. 1   P.33

Ex.7 P.35

13 (3)

29.09

Покупки у магазині.  Контрастування різних видо-часових форм дієслова

Вміти розрізняти різні видо-часові форми

 

Теперішній неозначений, тривалий та доконаний час

ЛО теми

Ex. 1 P.36

Ex. 2  P.36

Ex. 1 P.36

Ex. 3,4     P.37

Ex. 1 P.36

Ex. 5 P.38

14 (4)

04.10

Магазини Формування граматичних навичок

Вміти скласти діалог з поданими словами за зразком

 

Граматична структура місцезнаходження.

ЛО теми P.38-39

 

Ex. 3 P.39

 

Ex. 1 P.38-39

 

Ex. 2,3,4P.39-40

 

Ex.5 P.40

15 (5)

05.10

Наші покупки Формування граматичних навичок

Вміти написати про свої плани на уікенд

 

Модальні дієслова may/might

 

Ex. 6 P.41

 

Ех.7 р.41-42

 

Ех.8 р. 42

16 (6)

06.10

Покупки. Розвиток монологічного мовлення

Вміти написати електронного листа своїм батькам про покупки

Теперішній неозначений час

ЛО теми

Ex. 1 P.42-43

Ex. 1 P.42-43

Ex. 2,3 P.43

Ex. 3 P.43

Ex. 5 P.44

17

(7)

11.10

Гроші. Розвиток навичок аудіювання

Вміти написати про вчорашні покупки

Минулий неозначений час

ЛО теми

Ex. 1 P.45-46

Ex. 1 P.45-46

Ex. 2,3,4 P.46

Ex. 3 P.46

Ex.6 P.47

18 (8)

12.10

Найкращі лондонські магазини. Розвиток діалогічного мовлення

Вміти скласти діалог за зразком

Минулий неозначений час

ЛО теми

Ex. 2 P.48-49

Ex. 1 P.48

Ex. 3 P.49

 

Ex. 5 P.49

19 (9)

13.10

Покупки в Лондоні Розвиток діалогічного мовлення

Описувати свої враження після шопінгу в Лондоні

Минулий неозначений час

ЛО теми

Ех. 4 Р. 49

Ех. 5 Р. 49

Ех. 6 Р. 50

 

Ех. 7 Р. 50

20 (10)

18.10

Узагальнення знань з теми

Систематизація знань з теми

Минулі часи дієслова

ЛО теми

 

Ex. 4 P.51-52.

Ex. 1 P.51

Ex. 2,4 P.51

 

Ex. 3 P.51

Ex. 5 P.52

Інтегровані змістовні лінії: підприємливість та фінансова грамотність.

Обладнання:флеш-картки для семантизації ЛО; картки для активізації лексичного та граматичного матеріалу;  граматична таблиця «Минулі часи дієслова»; граматична таблиця «Теперішні часи дієслів»; граматична таблиця «Модальні дієслова»;  тексти для аудіювання

Тема №3: Харчування (11 годин)

21 (1)

19.10

Повсякденні страви. Формування лексичних навичок.

Вміти розповідати про їжу

Теперішній неозначений час

ЛО теми (назви продуктів харчування) P.56

Ex. 3 P. 56

Ex. 1 P. 56

Ex. 2,3,4 P.56-57

Ex.2 P. 56

Ex. 5 P. 57

 

22 (2)

20.10

Правильне харчування Формування граматичних навичок

Вміти скласти розповідь про повсякденні страви

 

Прикметники

ЛО теми

Ex. 6 P. 57-58

Повідомлення учнів про їжу

Ex. 7, 8 P. 58

Ex. 7 P. 58

Ex. 9 Р.59

Ех.10 P. 59

23 (3)

01.11

Час сніданку Контрастування різних видо-часових форм дієслова

Вміти розповісти про типові прийоми їжі

Теперішні часи

ЛО теми

Ex. 3  P. 61

Ex. 2  P.61

Ex. 1,2  P. 60

Ex. 5 P. 62

Ex.7, ех.8 P.62

24 (4)

02.11

Час обіду Контрастування різних видо-часових форм дієслова

Перекладати тексти

Теперішні часи

ЛО теми

Ex.3,4 P.64

Ex. 1P.63

Ex. 4 P.64

Ex.4P.64

Ex. 3  P. 64

25 (5)

03.11

Обідні страви. Розвиток навичок аудіювання

Написати листа другові про обідні страви

Часи дієслова

ЛО теми

 

Розповідь про їжу

Ех. 5 Р.64-65

 Ех.6 Р.65

Ех.7 Р.65

26 (6)

08.11

Приготування їжі. Розвиток

діалогічного мовлення

Написати рецепт страви

Теперішні часи

ЛО теми

Ex. 1 P. 66

Ex. 1  P. 66

Ex. 2  P. 66

 

Написати рецепт

27 (7)

09.11

Пікнік Розвиток діалогічного мовлення

Усна розповідь про проведення пікніка

Минулий неозначений час

ЛО теми

Ex. 3 P.67

Повідомлення учнів

Ex. 6 ,7  P.68-69

Ex. 5 P. 68

Ex. 6  P. 69

28 (8)

10.11

Українська кухня. Розвиток монологічного мовлення

Розробити презентацію «Українська традиційна кухня»

Теперішній неозначений час

ЛО теми

Ex. 3 P.70

Ex. 1 P.69

Ex. 4 P.70

Ex. 2 P.69

Підготувати презентацію «Українська традиційна кухня»

29 (9)

15.11

Проектна робота «Українська традиційна кухня»

Вміти правильно презентувати проекти

Загальні та спеціальні запитання

ЛО теми

 

Презентація проектів

Ex. 5,6 P.71

 

Ex. 8 P.71

30

(10)

16.11

Улюблені страви Розвиток монологічного мовлення

Розробити кросворд на тему «Їжа»

 

Артикль

ЛО теми

Ex. 3 P.73

Повідомлення учнів

Ex. 4,5     P.73-74

Ex. 3(b)P.73

Розробити кросворд на тему «Їжа»

31 (11)

17.11

Узагальнення та перевірка знань з теми

Систематизувати знання з теми

 

 

Текст для читання + тест

 

 

 

Повторити  матеріал з теми

Інтегровані змістовні лінії: здоров’я і безпека, підприємливість та фінансова грамотністть.

Обладнання:флеш-картки для семантизації ЛО; картки для активізації лексичного та граматичного матеріалу;  граматична таблиця «Минулі часи дієслова»; граматична таблиця «Теперішні часи дієслів»; граматична таблиця «Загальні та спеціальні запитання»;  граматична таблиця «Артикль»; граматична таблиця «Прикметники»; тексти для аудіювання

Тема №4: Спорт (10 годин)

32

(1)

22.11

Спорт у нашому житті. Формування лексичних навичок.

Вміти складати діалог за зразком

Прислівник

ЛО теми (назви видів спорту) Р.78

Ex. 3 Р. 79

Ex. 1,2 Р. 78

 

 

Ex. 1,2 Р.78

Ex. 4,5 Р. 79

Ex. 4 Р. 79

 

Ех. 6(a,b) Р. 80   - заповнити пропуски потрібними словами

33 (2)

23.11

Спортивні клуби Формування граматичних навичок

Вміти написати е-мейл другу про спортивні змагання

Теперішні та минулі часи дієслів.

ЛО теми

Ex. 2,3 Р. 81.

Ex. 2 Р. 81

Ex. 1 Р.80

 

Ex. 2 Р.81

Ex. 4 Р.82

34 (3)

24.11

Ми любимо спорт.  Формування граматичних навичок

 

Вміти використовувати модальні дієслова при письмі

Модальні дієслова.

ЛОтеми.

Ex.5Р.82

Повідомлення учнів

Ex.5.6Р.82-83

Ex.6Р.83

Ex.7 Р.83

35

(4)

29.11

Спорт, яким я займаюсь Контрастування різних видо-часових форм дієслова

Перекладати тексти

Модальні дієслова.

ЛО теми

Ex.3C.85

Ex. 1 Р. 84

 

Ex.2Р.84

Ex. 7  Р. 86

36 (5)

30.11

Улюблені види спорту Контрастування різних видо-часових форм дієслова

Розповідати про свій улюблений вид спорту

Модальні дієслова.

ЛО теми

Ex. 6 р. 85

 

Ex. .5 Р.85

Ex. 4 р. 85

Розповідь про свій улюблений вид спорту

37 (6)

01.12

Види спорту Розвиток навичок аудіювання

Розповідати про види спорту

Теперішній доконаний час

ЛО теми Р.87

 

Ex. 1 Р. 87

Ex. 2,4           Р. 87-88

Ex. 1,2         Р. 87

Ex.6 Р. 88

38 (7)

06.12

Види спорту Розвиток монологічного мовлення

Скласти 10 загальних запитань за темою

 

 

Ex. 3 Р. 87-88

 

Ex. 5 р. 88

 

Скласти 10 запитань до теми

39 (8)

07.12

Відомі спортсмени Розвиток діалогічного мовлення

 

Вміти використовувати модальні дієслова при письмі

Модальні дієслова.

ЛО теми

Ex. 2 Р. 89-90

Ex. 2              Р. 89 -90

Ex. 1 р. 89

Ex. 3 Р. 90

Ex. 4 Р. 90

Ex. 5Р. 91

 

40 (9)

08.12

Відомі спортсмени Розвиток діалогічного мовлення

Систематизувати знання з теми

Модальні дієслова

ЛО теми

Ех. 4 Р. 92

Ех. 3 Р. 92    Ех.5 Р.93

Ех.5 Р.93

Ех. 1,2  Р. 91

Ех.6 Р. 93

 

41 (10)

13.12

Узагальнення знань з теми

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений ГМ та ЛО

42

14.12

Контроль аудіювання

 

 

 

 

Текст для аудіювання

 

 

Повторити назви продуктів харчування

43

15.12

Контроль читання

 

 

 

Текст для читання +тест

 

 

 

Повторити назви видів спорту

44

20.12

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

Повторити тему «Моя родина»

45

21.12

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

Теми для усних повідомлень

 

Повторити ЛО та ГМ з тем №1-4

46

22.12

Узагальнення вивченого за І семестр

 

 

 

 

 

 

 

Завдання на канікули

Інтегровані змістовні лінії: здоров’я та безпека

Обладнання:флеш-картки для семантизації ЛО; картки для активізації лексичного та граматичного матеріалу;  граматична таблиця «Минулі часи дієслова»; граматична таблиця «Теперішні часи дієслів»; граматична таблиця «Модальні дієслова»;   граматична таблиця «Прислівник»; тексти для аудіювання; завдання для семестрового контролю за чотирма видами мовленнєвої діяльності.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Nikolaevna Olga
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кондратенко Ольга Вадимівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Лень Ольга
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Несвіт А.М.)
Додано
10 листопада 2021
Переглядів
5186
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку