Календарно-тематичне планування навчального матеріалу на І семестр для 6 класу
№ |
Дата |
Підтема |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
|
|
|
|
Домашнє завдання |
||
Граматика |
Лексика |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
||||||
Тема №1: Я, моя сім’я, мої друзі (10 годин). |
|||||||||||
1 |
01.09 |
Знову до школи. Формування лексичних навичок. |
Вміти написати уривок про літні канікули |
Артикль (р.181-182) |
ЛО з теми
|
Ex. 2,3,4 P. 5-6 Ех. 7 р.7 |
Ex. 2, 3 P. 5 |
Ex. 1 P.5 Ex. 2 P. 64 Ех.6б |
Ex. 4, P. 6 Ех. 6а, р. 6 |
Ех. 8 р.7 |
|
2 |
06.09 |
Різні сім'ї, різні традиції. Формування граматичних навичок |
Вміти написати про себе та свою родину |
Загальні та спеціальні запитання |
ЛО теми |
Ex. 2 P.10,11. |
Ex. 2 P.10,11. |
Ex. 1 P.10 Ex. 5P.11 Ех.8 р. 7 |
Ex. 4P.11 |
Ex. 6 P.11 Повторити «Артикль» р.181-182 |
|
3 |
07.09 |
Сімейне дерево. Формування граматичних навичок |
Підготувати постер «Родинне дерево» |
|
ЛО теми. Ex. 4 P.13 |
Ex. 2 P. 12 |
Ex. 2 P. 12 |
Ex. 1 P. 12,
|
|
Підготувати постер «Родинне дерево» |
|
4 |
08.09 |
Проектна робота «Родинне дерево» |
Вміти написати про родину друга
|
Ступені порівняння прислівника old |
|
Ex.6 P.15 |
|
Ex.6 P.15 Захист проекту |
Ex. 5 P.15 |
Ex.7 P.16 |
|
5 |
13.09 |
Мої батьки. Розвиток монологічного мовлення |
Вміти розповідати про батьків
|
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Ex. 2 P. 16-17 |
Ex. 2 P. 16-17 |
Ex. 1 P.16 |
Ex.3 P. 16 |
Ех. 3 р. 17 |
|
6 |
14.09 |
Мої брати та сестри. Формування граматичних навичок |
Вміти розповідати про брата/сестру |
Ступені порівняння прикметників |
ЛО теми |
Ex. 5 P. 18 |
Повідомлення учнів про батьків |
Ex. 4,6 P. 18 |
Ex. 7 P. 19 |
Ex. 8 P. 19 |
|
7 |
15.09 |
Мої тітка та дядько. Контрастування різних видо-часових форм дієслова |
Вміти розповідати про тітку/дядька
|
Теперішні часи |
ЛО теми |
Ex. 2,4 P. 20 |
Повідомлення учнів про брата/сестру |
Ex. 3,4 P. 20 |
Ex. 5 P. 21 |
Ex. 6 P. 21 |
|
8 |
20.09 |
Мої друзі Контрастування різних видо-часових форм дієслова |
Вміти описувати дітей на малюнках |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Ex.2 P.22 |
Ex. 1 P.21 |
Ex. 1 P.21 Ex. 3 P. 23 |
Ex. 1(b)P.21 |
Ex. 4 P. 23 |
|
9 |
21.09 |
Характер людини Контрастування різних видо-часових форм дієслова |
Вміти описувати зовнішність та характер свого друга |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Ex. 6 P. 24 |
Ex. 4 P. 23 |
|
Ex. 6 P. 24 |
Ex. 7 P. 24 |
|
10 |
22.09 |
Узагальнення та перевірка знань з теми |
Систематизувати знання з теми |
Граматичний матеріал з теми |
ЛО теми |
|
|
|
|
Повторити тему «Моя родина» |
|
Інтегровані змістовні лінії: громадянська відповідальність. Обладнання: флеш-картки для семантизації ЛО; картки для активізації лексичного та граматичного матеріалу; граматична таблиця «Ступені порівняння прикметників»; граматична таблиця «Теперішні часи дієслів»; граматична таблиця «Артикль»; граматична таблиця «Спеціальні та загальні запитання»; тексти для аудіювання |
|||||||||||
Тема №2: Покупки (11 годин). |
|||||||||||
11 (1)
|
27.09
|
День для покупок. Формування лексичних навичок.
|
Вміти написати про свій похід за покупками |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми (види магазинів) P.30 |
Ex. 2 P.31
|
Ex. 1,2 P.30-31
|
Ex. 4,5 P.31-32
|
Ex. 6 P.32
|
Ex. 7 P.32 |
|
12 (2) |
28.09 |
У супермаркеті Формування граматичних навичок |
Вміти написати список покупок на тиждень |
Минулий неозначений час |
ЛО теми (назви продуктів) P.32 |
Ex. 4 P.33 |
Ex. 1 P.32 |
Ex. 2,3 P.33-34 |
Ex. 1 P.33 |
Ex.7 P.35 |
|
13 (3) |
29.09 |
Покупки у магазині. Контрастування різних видо-часових форм дієслова |
Вміти розрізняти різні видо-часові форми
|
Теперішній неозначений, тривалий та доконаний час |
ЛО теми |
Ex. 1 P.36 Ex. 2 P.36 |
Ex. 1 P.36 |
Ex. 3,4 P.37 |
Ex. 1 P.36 |
Ex. 5 P.38 |
|
14 (4) |
04.10 |
Магазини Формування граматичних навичок |
Вміти скласти діалог з поданими словами за зразком
|
Граматична структура місцезнаходження. |
ЛО теми P.38-39
|
Ex. 3 P.39
|
Ex. 1 P.38-39
|
Ex. 2,3,4P.39-40 |
|
Ex.5 P.40 |
|
15 (5) |
05.10 |
Наші покупки Формування граматичних навичок |
Вміти написати про свої плани на уікенд
|
Модальні дієслова may/might |
|
Ex. 6 P.41 |
|
Ех.7 р.41-42 |
|
Ех.8 р. 42 |
|
16 (6) |
06.10 |
Покупки. Розвиток монологічного мовлення |
Вміти написати електронного листа своїм батькам про покупки |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Ex. 1 P.42-43 |
Ex. 1 P.42-43 |
Ex. 2,3 P.43 |
Ex. 3 P.43 |
Ex. 5 P.44 |
|
17 (7) |
11.10 |
Гроші. Розвиток навичок аудіювання |
Вміти написати про вчорашні покупки |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Ex. 1 P.45-46 |
Ex. 1 P.45-46 |
Ex. 2,3,4 P.46 |
Ex. 3 P.46 |
Ex.6 P.47 |
|
18 (8) |
12.10 |
Найкращі лондонські магазини. Розвиток діалогічного мовлення |
Вміти скласти діалог за зразком |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Ex. 2 P.48-49 |
Ex. 1 P.48 |
Ex. 3 P.49 |
|
Ex. 5 P.49 |
|
19 (9) |
13.10 |
Покупки в Лондоні Розвиток діалогічного мовлення |
Описувати свої враження після шопінгу в Лондоні |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Ех. 4 Р. 49 |
Ех. 5 Р. 49 |
Ех. 6 Р. 50 |
|
Ех. 7 Р. 50 |
|
20 (10) |
18.10 |
Узагальнення знань з теми |
Систематизація знань з теми |
Минулі часи дієслова |
ЛО теми
|
Ex. 4 P.51-52. |
Ex. 1 P.51 |
Ex. 2,4 P.51
|
Ex. 3 P.51 |
Ex. 5 P.52 |
|
Інтегровані змістовні лінії: підприємливість та фінансова грамотність. Обладнання:флеш-картки для семантизації ЛО; картки для активізації лексичного та граматичного матеріалу; граматична таблиця «Минулі часи дієслова»; граматична таблиця «Теперішні часи дієслів»; граматична таблиця «Модальні дієслова»; тексти для аудіювання |
|||||||||||
Тема №3: Харчування (11 годин) |
|||||||||||
21 (1) |
19.10 |
Повсякденні страви. Формування лексичних навичок. |
Вміти розповідати про їжу |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми (назви продуктів харчування) P.56 |
Ex. 3 P. 56 |
Ex. 1 P. 56 |
Ex. 2,3,4 P.56-57 |
Ex.2 P. 56 |
Ex. 5 P. 57
|
|
22 (2) |
20.10 |
Правильне харчування Формування граматичних навичок |
Вміти скласти розповідь про повсякденні страви
|
Прикметники |
ЛО теми |
Ex. 6 P. 57-58 |
Повідомлення учнів про їжу |
Ex. 7, 8 P. 58 |
Ex. 7 P. 58 |
Ex. 9 Р.59 Ех.10 P. 59 |
|
23 (3) |
01.11 |
Час сніданку Контрастування різних видо-часових форм дієслова |
Вміти розповісти про типові прийоми їжі |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Ex. 3 P. 61 |
Ex. 2 P.61 |
Ex. 1,2 P. 60 |
Ex. 5 P. 62 |
Ex.7, ех.8 P.62 |
|
24 (4) |
02.11 |
Час обіду Контрастування різних видо-часових форм дієслова |
Перекладати тексти |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Ex.3,4 P.64 |
Ex. 1P.63 |
Ex. 4 P.64 |
Ex.4P.64 |
Ex. 3 P. 64 |
|
25 (5) |
03.11 |
Обідні страви. Розвиток навичок аудіювання |
Написати листа другові про обідні страви |
Часи дієслова |
ЛО теми |
|
Розповідь про їжу |
Ех. 5 Р.64-65 |
Ех.6 Р.65 |
Ех.7 Р.65 |
|
26 (6) |
08.11 |
Приготування їжі. Розвиток діалогічного мовлення |
Написати рецепт страви |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Ex. 1 P. 66 |
Ex. 1 P. 66 |
Ex. 2 P. 66 |
|
Написати рецепт |
|
27 (7) |
09.11 |
Пікнік Розвиток діалогічного мовлення |
Усна розповідь про проведення пікніка |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Ex. 3 P.67 |
Повідомлення учнів |
Ex. 6 ,7 P.68-69 |
Ex. 5 P. 68 |
Ex. 6 P. 69 |
|
28 (8) |
10.11 |
Українська кухня. Розвиток монологічного мовлення |
Розробити презентацію «Українська традиційна кухня» |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Ex. 3 P.70 |
Ex. 1 P.69 |
Ex. 4 P.70 |
Ex. 2 P.69 |
Підготувати презентацію «Українська традиційна кухня» |
|
29 (9) |
15.11 |
Проектна робота «Українська традиційна кухня» |
Вміти правильно презентувати проекти |
Загальні та спеціальні запитання |
ЛО теми |
|
Презентація проектів |
Ex. 5,6 P.71 |
|
Ex. 8 P.71 |
|
30 (10) |
16.11 |
Улюблені страви Розвиток монологічного мовлення |
Розробити кросворд на тему «Їжа»
|
Артикль |
ЛО теми |
Ex. 3 P.73 |
Повідомлення учнів |
Ex. 4,5 P.73-74 |
Ex. 3(b)P.73 |
Розробити кросворд на тему «Їжа» |
|
31 (11) |
17.11 |
Узагальнення та перевірка знань з теми |
Систематизувати знання з теми |
|
|
Текст для читання + тест |
|
|
|
Повторити матеріал з теми |
|
Інтегровані змістовні лінії: здоров’я і безпека, підприємливість та фінансова грамотністть. Обладнання:флеш-картки для семантизації ЛО; картки для активізації лексичного та граматичного матеріалу; граматична таблиця «Минулі часи дієслова»; граматична таблиця «Теперішні часи дієслів»; граматична таблиця «Загальні та спеціальні запитання»; граматична таблиця «Артикль»; граматична таблиця «Прикметники»; тексти для аудіювання |
|||||||||||
Тема №4: Спорт (10 годин) |
|||||||||||
32 (1) |
22.11 |
Спорт у нашому житті. Формування лексичних навичок. |
Вміти складати діалог за зразком |
Прислівник |
ЛО теми (назви видів спорту) Р.78 |
Ex. 3 Р. 79 |
Ex. 1,2 Р. 78
|
Ex. 1,2 Р.78 Ex. 4,5 Р. 79 |
Ex. 4 Р. 79
|
Ех. 6(a,b) Р. 80 - заповнити пропуски потрібними словами |
|
33 (2) |
23.11 |
Спортивні клуби Формування граматичних навичок |
Вміти написати е-мейл другу про спортивні змагання |
Теперішні та минулі часи дієслів. |
ЛО теми |
Ex. 2,3 Р. 81. |
Ex. 2 Р. 81 |
Ex. 1 Р.80
|
Ex. 2 Р.81 |
Ex. 4 Р.82 |
|
34 (3) |
24.11 |
Ми любимо спорт. Формування граматичних навичок
|
Вміти використовувати модальні дієслова при письмі |
Модальні дієслова. |
ЛОтеми. |
Ex.5Р.82 |
Повідомлення учнів |
Ex.5.6Р.82-83 |
Ex.6Р.83 |
Ex.7 Р.83 |
|
35 (4) |
29.11 |
Спорт, яким я займаюсь Контрастування різних видо-часових форм дієслова |
Перекладати тексти |
Модальні дієслова. |
ЛО теми |
Ex.3C.85 |
Ex. 1 Р. 84 |
|
Ex.2Р.84 |
Ex. 7 Р. 86 |
|
36 (5) |
30.11 |
Улюблені види спорту Контрастування різних видо-часових форм дієслова |
Розповідати про свій улюблений вид спорту |
Модальні дієслова. |
ЛО теми |
Ex. 6 р. 85 |
|
Ex. .5 Р.85 |
Ex. 4 р. 85 |
Розповідь про свій улюблений вид спорту |
|
37 (6) |
01.12 |
Види спорту Розвиток навичок аудіювання |
Розповідати про види спорту |
Теперішній доконаний час |
ЛО теми Р.87 |
|
Ex. 1 Р. 87 |
Ex. 2,4 Р. 87-88 |
Ex. 1,2 Р. 87 |
Ex.6 Р. 88 |
|
38 (7) |
06.12 |
Види спорту Розвиток монологічного мовлення |
Скласти 10 загальних запитань за темою |
|
|
Ex. 3 Р. 87-88 |
|
Ex. 5 р. 88 |
|
Скласти 10 запитань до теми |
|
39 (8) |
07.12 |
Відомі спортсмени Розвиток діалогічного мовлення
|
Вміти використовувати модальні дієслова при письмі |
Модальні дієслова. |
ЛО теми |
Ex. 2 Р. 89-90 |
Ex. 2 Р. 89 -90 |
Ex. 1 р. 89 Ex. 3 Р. 90 |
Ex. 4 Р. 90 |
Ex. 5Р. 91
|
|
40 (9) |
08.12 |
Відомі спортсмени Розвиток діалогічного мовлення |
Систематизувати знання з теми |
Модальні дієслова |
ЛО теми |
Ех. 4 Р. 92 |
Ех. 3 Р. 92 Ех.5 Р.93 |
Ех.5 Р.93 |
Ех. 1,2 Р. 91 |
Ех.6 Р. 93
|
|
41 (10) |
13.12 |
Узагальнення знань з теми |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений ГМ та ЛО |
|
42 |
14.12 |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
Текст для аудіювання |
|
|
Повторити назви продуктів харчування |
|
43 |
15.12 |
Контроль читання |
|
|
|
Текст для читання +тест |
|
|
|
Повторити назви видів спорту |
|
44 |
20.12 |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити тему «Моя родина» |
|
45 |
21.12 |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
Теми для усних повідомлень |
|
Повторити ЛО та ГМ з тем №1-4 |
|
46 |
22.12 |
Узагальнення вивченого за І семестр |
|
|
|
|
|
|
|
Завдання на канікули |
|
Інтегровані змістовні лінії: здоров’я та безпека Обладнання:флеш-картки для семантизації ЛО; картки для активізації лексичного та граматичного матеріалу; граматична таблиця «Минулі часи дієслова»; граматична таблиця «Теперішні часи дієслів»; граматична таблиця «Модальні дієслова»; граматична таблиця «Прислівник»; тексти для аудіювання; завдання для семестрового контролю за чотирма видами мовленнєвої діяльності. |
|||||||||||