Календарно-тематичне планування з англійської мови І семестр 8 клас. Підручник: "Англійська мова" Несвіт А.М. Видавництво "Генеза"

Про матеріал

Календарне планування англійська мова І семестр 8 клас Алла Несвіт

Календарне планування англійська мова І семестр 8 клас Алла Несвіт складено відповідно до чинної програми з урахуванням методичних рекомендацій.

Перегляд файлу

8 клас

 

 

№ з/п

Дата

Очікуваний результат

Тематика спілкування

Інтегровані змістові лінії

Мовний інвентар

Д/з

Екологічна безпека і сталий розвиток

Здоров’я і безпека

Громадянська відповідальність

Підприємливість та фінансова грамотність

Лексика

Граматика

 

І семестр

Тема: Повторення  (2 год.)

 

1

04.09

Учень уміє: Запитувати та надавати інформацію про перший день у школі.

Висловлювати свої враження, почуття та емоції

 ІБЖ. Коригувальне навчання. Діагностична робота.

Повернення до школи

 

 

 

 

 

 

 

Past Simple Pr. Perfect

С. 5, в. 4

2

05.09

Знов до школи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

С. 6,в.7

 

Тема: Я і мої друзі  (10 год.)

 

 

3

07.09

Описувати, розповідати, характеризувати

Моя сім’я,  родинні звичаї та традиції

 

 

Розповідає про розподіл обов’язків у родині.

 

 

С. 76

С. 78

7/78

 

4

11.09

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; висловлювати свої враження, почуття та емоції

Домашні обов’язки.

 

 

Наводить приклади взаємодопомоги членам родини.

 

 

 

c. 80

5, 6 / 81

 

5

12.09

Надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям;  обмінюватись думками

 

Домашні обов’язки.

 

 

 

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.

 

c. 82

5, 6 / 82

 

6

14.09

Описувати, розповідати, характеризувати; оцінювати стан речей, події, факти

Відпочиок з друзями на природі

 

Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни.

 

 

c. 85

 

 

 

7

18.09

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; аргументувати свій вибір, точку зору

Ми з друзями – за здоровий спосіб життя!

 

Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я.

 

 

 

c. 87

 

 

8

19.09

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; висловлювати свої враження, почуття та емоції; обмінюватись думками

Сімейні традиції моїє родини та моїх друзів

 

 

 

Порівнює сімейні традиції.

 

 

c. 89

c. 92

 

 

9

21.09

Висловлювати свої враження, почуття та емоції; аргументувати свій вибір, точку зору

Один день із життя волонтера

 

 

Наводить приклади свого внеску в життя громади.

 

c. 94

c.95

 

 

10

25.09

Оцінювати стан речей, події, факти; обмінюватись думками

Добрі справи разом з друзями

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.

 

 

 

 

c. 97

 

 

11

26.09

Описувати, розповідати, характеризувати; запитувати та надавати інформацію; пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію

коментувати статистичні дані

Он-лайн спілкування. Друзі із соціальних мереж

 

Формулює правила безпеки онлайн спілкування.

 

 

 

c. 101

 

 

 

12

28.09

Аргументувати свій вибір, точку зору

Узагальнення і систематизація знаньз теми «Я та мої друзі»

 

 

Формулює особисті ціннісні пріоритети.

 

 

 

 

 

Тема: Засоби масової інформації    (16 год.)

 

13

02.10

Запитувати та надавати інформацію про джерела отримання інформації.

Ера інформації.

 

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн.

 

 

С. 8, 9

 

С. 10,в.4

14

03.10

Розповідати про сучасні електроні та друковані засоби масової інформації.

Періодичні видання

 

 

Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.

 

 

 

С. 11,в.9

15

05.10

Запитувати та надавати інформацію про Фліт Стріт

Преса в Британії

 

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн.

 

 

С. 12

Pr. Simple  Passive Voice

С.13,в.6,7

16

09.10

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

Видання газети.

 

 

Визначає достовірність інформації.

 

С.15

 

С.16,в.8

17

10.10

Аргументувати власну думку

Розвиток грам. навичок

 

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн.

Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.

 

 

 

Pr. Perfect/ Past Simple

С.16,в.9

18

12.10

Висловлювати свої враження, почуття та емоції

Відомі онлайн видання та інтернет-платформи

 

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн.

 

 

 

 

 

19

23.10

Аргументувати власну думку про друковані видання, які учні читають

Репортери.

 

 

Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.

 

 

 

С.19,в.8

20

24.10

Висловлювати свої враження, почуття та емоції

Перші газети

 

 

Визначає достовірність інформації.

 

c. 18

 

С.19,в.9

21

26.10

Розповідати про структуру газети

Складові газети

 

 

Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.

 

c. 20, 21

Past Simple  Passive Voice

С.22,в.8

22

30.10

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

Зміст газет

 

 

Визначає достовірність інформації.

 

 

 

 

С.22,в.7

23

31.10

Аргументувати власну думку про інформацію, яку отримуєш із  газет

Робота з газетою.

 

 

Визначає достовірність інформації.

 

c. 24-25

 

С.26,в.7

24

02.11

Висловлювати свої враження, почуття та емоції

Типи газет

 

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн.

 

 

c. 27

 

С.28,в.4

25

06.11

Аргументувати власну думку щодо структури та матеріалу для шкільної газети

Шкільна газета

 

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн.

 

 

 

 

С.158,в.2,3

26

07.11

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

Захист проектних робіт «Шкільна газета»

 

 

 

 

 

 

 

27

09.11

Аргументувати власну думку

Домашнє читання

 

Пояснює правила безпечної поведінки онлайн.

 

 

 

 

С.160,в.9

28

13.11

Узагальнення вивченого матеріалу з теми, самооцінювання

Узагальнення теми

 

 

 

 

 

 

С.34,в.1

 

Тема: Шкільне життя   (13 год.)

 

29

14.11

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

Моє навчання у школі

 

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом.

 

c. 34, 36

 

С.37,в.8

30

16.11

Розповідати про шкільні правила

Моя школа

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

 

Обговорює шкільні правила.

 

 

 

Future Simple

С.37,в.9

31

27.11

Розповідати про різні види навчальних закладів в Україні

Школи в Україні

 

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

 

 

c. 38-39

 

С.41,в.7

32

28.11

Аргументувати власну думку про навчання в українській школі

Спеціалізовані школи в Україні

 

 

Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами.

 

c. 40

 

С.41,в.8

33

30.11

Розповідати про початкову та середню освіту в Україні

Початкова і середня освіта в Україні

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

 

Обговорює шкільні правила.

 

 

c. 42

 

С.43,в.6

34

04.12

Розповідати про школу та шкільні предмети

Шкільні предмети

 

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом.

 

 

 

 

35

05.12

Розповідати про школу та шкільні предмети

Шкільні предмети

 

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом.

 

c. 45

 

С.46,в.6

36

07.12

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

 

Освіта у Великобританії

 

 

 

Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами.

 

c. 47-48

 

С.50,в.7

37

11.12

Розповідати про школи у Британії та України

Типи шкіл у Великобританії

 

 

У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech» (мова проти ненависті – з англ.).

 

 

 

 

С.50,в.9

38

12.12

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

 

Після уроків

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

 

 

c. 53

 

С.53,в.5

(8-14)

39

14.12

Аргументувати власну думку

Після уроків. Розвиток граматичних навичок

 

 

У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech» (мова проти ненависті – з англ.).

 

 

 

if / unless

С.56,в.7

чит. с.162

40

18.12

Аргументувати власну думку

Урок домашнього читання

 

 

Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади.

 

 

С.162

С.167,в.12,13

41

19.12

Висловлювати свої враження, почуття та емоції

Аргументувати власну думку

Захист проектних робіт «Школа майбутнього»

 

 

 

 

 

 

 

42

21.12

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

43

25.12

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

44

26.12

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

45

28.12

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
2 листопада 2023
Переглядів
1030
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку