Календарне планування англійська мова І семестр 8 клас Алла Несвіт
Календарне планування англійська мова І семестр 8 клас Алла Несвіт складено відповідно до чинної програми з урахуванням методичних рекомендацій.
8 клас
№ з/п |
Дата |
Очікуваний результат |
Тематика спілкування |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Д/з |
||||||
Екологічна безпека і сталий розвиток |
Здоров’я і безпека |
Громадянська відповідальність |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||||
І семестр Тема: Повторення (2 год.)
|
||||||||||||
1 |
04.09 |
Учень уміє: Запитувати та надавати інформацію про перший день у школі. Висловлювати свої враження, почуття та емоції |
ІБЖ. Коригувальне навчання. Діагностична робота. Повернення до школи
|
|
|
|
|
|
Past Simple Pr. Perfect |
С. 5, в. 4 |
||
2 |
05.09 |
Знов до школи
|
|
|
|
|
|
|
С. 6,в.7 |
|||
Тема: Я і мої друзі (10 год.)
|
||||||||||||
3 |
07.09 |
Описувати, розповідати, характеризувати |
Моя сім’я, родинні звичаї та традиції |
|
|
Розповідає про розподіл обов’язків у родині.
|
|
С. 76 |
С. 78 |
7/78 |
||
4 |
11.09 |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; висловлювати свої враження, почуття та емоції |
Домашні обов’язки. |
|
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини.
|
|
|
c. 80 |
5, 6 / 81 |
||
5 |
12.09 |
Надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям; обмінюватись думками
|
Домашні обов’язки. |
|
|
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
|
c. 82 |
5, 6 / 82 |
||
6 |
14.09 |
Описувати, розповідати, характеризувати; оцінювати стан речей, події, факти |
Відпочиок з друзями на природі |
|
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни. |
|
|
c. 85 |
|
|
||
7 |
18.09 |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; аргументувати свій вибір, точку зору |
Ми з друзями – за здоровий спосіб життя! |
|
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я. |
|
|
|
c. 87 |
|
||
8 |
19.09 |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації; висловлювати свої враження, почуття та емоції; обмінюватись думками |
Сімейні традиції моїє родини та моїх друзів
|
|
|
Порівнює сімейні традиції.
|
|
c. 89 |
c. 92 |
|
||
9 |
21.09 |
Висловлювати свої враження, почуття та емоції; аргументувати свій вибір, точку зору |
Один день із життя волонтера |
|
|
Наводить приклади свого внеску в життя громади. |
|
c. 94 |
c.95 |
|
||
10 |
25.09 |
Оцінювати стан речей, події, факти; обмінюватись думками |
Добрі справи разом з друзями |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. |
|
|
|
|
c. 97 |
|
||
11 |
26.09 |
Описувати, розповідати, характеризувати; запитувати та надавати інформацію; пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію коментувати статистичні дані |
Он-лайн спілкування. Друзі із соціальних мереж |
|
Формулює правила безпеки онлайн спілкування.
|
|
|
c. 101 |
|
|
||
12 |
28.09 |
Аргументувати свій вибір, точку зору |
Узагальнення і систематизація знаньз теми «Я та мої друзі» |
|
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
|
|
|
|
||
Тема: Засоби масової інформації (16 год.)
|
||||||||||||
13 |
02.10 |
Запитувати та надавати інформацію про джерела отримання інформації. |
Ера інформації. |
|
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
|
|
С. 8, 9 |
|
С. 10,в.4 |
||
14 |
03.10 |
Розповідати про сучасні електроні та друковані засоби масової інформації. |
Періодичні видання |
|
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності. |
|
|
|
С. 11,в.9 |
||
15 |
05.10 |
Запитувати та надавати інформацію про Фліт Стріт |
Преса в Британії |
|
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
|
|
С. 12 |
Pr. Simple Passive Voice |
С.13,в.6,7 |
||
16 |
09.10 |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
Видання газети. |
|
|
Визначає достовірність інформації. |
|
С.15 |
|
С.16,в.8 |
||
17 |
10.10 |
Аргументувати власну думку |
Розвиток грам. навичок |
|
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.
|
|
|
Pr. Perfect/ Past Simple |
С.16,в.9 |
||
18 |
12.10 |
Висловлювати свої враження, почуття та емоції |
Відомі онлайн видання та інтернет-платформи |
|
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
|
|
|
|
|
||
19 |
23.10 |
Аргументувати власну думку про друковані видання, які учні читають |
Репортери. |
|
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності. |
|
|
|
С.19,в.8 |
||
20 |
24.10 |
Висловлювати свої враження, почуття та емоції |
Перші газети |
|
|
Визначає достовірність інформації. |
|
c. 18 |
|
С.19,в.9 |
||
21 |
26.10 |
Розповідати про структуру газети |
Складові газети |
|
|
Демонструє розуміння основ медіа-грамотності. |
|
c. 20, 21 |
Past Simple Passive Voice |
С.22,в.8 |
||
22 |
30.10 |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
Зміст газет |
|
|
Визначає достовірність інформації.
|
|
|
|
С.22,в.7 |
||
23 |
31.10 |
Аргументувати власну думку про інформацію, яку отримуєш із газет |
Робота з газетою. |
|
|
Визначає достовірність інформації. |
|
c. 24-25 |
|
С.26,в.7 |
||
24 |
02.11 |
Висловлювати свої враження, почуття та емоції |
Типи газет |
|
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
|
|
c. 27 |
|
С.28,в.4 |
||
25 |
06.11 |
Аргументувати власну думку щодо структури та матеріалу для шкільної газети |
Шкільна газета |
|
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
|
|
|
|
С.158,в.2,3 |
||
26 |
07.11 |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
Захист проектних робіт «Шкільна газета» |
|
|
|
|
|
|
|
||
27 |
09.11 |
Аргументувати власну думку |
Домашнє читання |
|
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
|
|
|
|
С.160,в.9 |
||
28 |
13.11 |
Узагальнення вивченого матеріалу з теми, самооцінювання |
Узагальнення теми |
|
|
|
|
|
|
С.34,в.1 |
||
Тема: Шкільне життя (13 год.)
|
||||||||||||
29 |
14.11 |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
Моє навчання у школі |
|
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
|
c. 34, 36 |
|
С.37,в.8 |
||
30 |
16.11 |
Розповідати про шкільні правила |
Моя школа |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
|
Обговорює шкільні правила.
|
|
|
Future Simple |
С.37,в.9 |
||
31 |
27.11 |
Розповідати про різні види навчальних закладів в Україні |
Школи в Україні |
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
|
|
c. 38-39 |
|
С.41,в.7 |
||
32 |
28.11 |
Аргументувати власну думку про навчання в українській школі |
Спеціалізовані школи в Україні |
|
|
Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами. |
|
c. 40 |
|
С.41,в.8 |
||
33 |
30.11 |
Розповідати про початкову та середню освіту в Україні |
Початкова і середня освіта в Україні |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
|
Обговорює шкільні правила.
|
|
c. 42 |
|
С.43,в.6 |
||
34 |
04.12 |
Розповідати про школу та шкільні предмети |
Шкільні предмети |
|
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
|
|
|
|
||
35 |
05.12 |
Розповідати про школу та шкільні предмети |
Шкільні предмети |
|
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
|
c. 45 |
|
С.46,в.6 |
||
36 |
07.12 |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей
|
Освіта у Великобританії
|
|
|
Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами. |
|
c. 47-48 |
|
С.50,в.7 |
||
37 |
11.12 |
Розповідати про школи у Британії та України |
Типи шкіл у Великобританії |
|
|
|
|
|
|
С.50,в.9 |
||
38 |
12.12 |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей
|
Після уроків |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
|
|
c. 53 |
|
С.53,в.5 (8-14) |
||
39 |
14.12 |
Аргументувати власну думку |
Після уроків. Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
|
if / unless |
С.56,в.7 чит. с.162 |
||
40 |
18.12 |
Аргументувати власну думку |
Урок домашнього читання |
|
|
Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади. |
|
|
С.162 |
С.167,в.12,13 |
||
41 |
19.12 |
Висловлювати свої враження, почуття та емоції Аргументувати власну думку |
Захист проектних робіт «Школа майбутнього» |
|
|
|
|
|
|
|
||
42 |
21.12 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
||
43 |
25.12 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
||
44 |
26.12 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
||
45 |
28.12 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|