Календарне планування англійська мова II семестр 3 клас Карпюк О.Д.
Календарне планування англійська мова II семестр 3 клас Карпюк О.Д. складено відповідно до чинної програми.
КТП з англійської мови 3 клас ІІ семестр за підручником
№ |
Дата |
Тема |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Лексика |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Давай гратися і робити проекти! |
Домашнє завдання |
|||
|
||||||||||||||
Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, розвиває в учнів готовність до співпраці, розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок. ТЕМА 4. DAY BY DAY
|
||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Лексика |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Давай гратися і робити проекти! |
Домашнє задання |
|||
47
|
10.01 |
Давай дивитись мультики!
|
Reading: Information about a person. Listening: Identifying Christmas traditions Speaking: Mealtime.Table talks. Writing: Opening and closing remarks in an email, postcard or letter |
Let us watch! Let’s watch! Let us sing a song. |
sing a song, draw a picture, play a game, watch a cartoon, read a book |
Ex.1,p.74 Ex.3,p.74 |
Ex.5,p.75 |
Ex.4,p.75 |
Ex.2,p.74 Ex.3,p.74 |
|
|
|||
48 |
12.01 |
Різдво |
Ukrainian boys and girls… At Christmas they sing Christmas carols. She usually has…
|
Ukrainian, usually, Christmas, carol
|
Ex.1,p.76 Ex.2,p.76 |
|
|
Ex.1,p.76 Ex.2,p.76 |
|
|
||||
49 |
16.01 |
Різдвяні колядки |
Is it a birthday party? No, it isn’t. Where is..? Do you usually dance? Yes, I do! |
play in the snow, play tennis, listen to music, read a book, play a computer game, ski, sing songs, do homework |
Ex.1,p.77 |
Ex.1,p.77 |
|
Ex.2,p.77 |
Ex.3,p.77 |
|
||||
50 |
17.01 |
Щоденні справи |
What does she usually do in the afternoon? She usually has lunch. It is one o’clock in the afternoon.
|
lunch, dinner, supper, |
Ex.1,p.78 |
Ex.2,p.78 |
|
Ex.1,p.78 |
|
|
||||
51 |
19.01 |
Овочі і фрукти |
Артиклі a, an Apples are sour.
|
a banana a cucumber a lemon a carrot a tomato a cabbage a vegetable a fruit, an apple an onion an orange sour, sweet, juicy, nice to eat
|
Ex.1,p.79 Ex.2,p.79 Ex.3,p.79 |
Ex.1,p.79 |
|
Ex.2,p.79 |
|
|
||||
52 |
23.01 |
За столом |
Enjoy your meal! Pass me some salt, please. Here you are.
|
повторюємо слова з минулого уроку |
Ex.1,p.80 |
|
|
Ex.2,p.80 |
|
|
||||
53 |
24.01 |
Їжа |
Вживання a, an, some Pass me ..., please. Here you are. Thank you. |
pass, some, enjoy, meal, повторюємо слова: she, shoe, fish, sugar, school, pool, soup, juice tea, please, meal, corn, or, four, salt, hot, coffee, orange, holidays, egg, lemon, bread |
Ex.1,p.81 |
Ex.3,p.81 |
|
Ex.1,p.81 Ex.2,p.81 |
|
|
||||
54 |
26.01 |
Пограємось?
|
A cup of tea? Yes, please. Some salt? No, thanks. Вживання a, an, some |
banana, porridge, lemon, sausage, tea, jam, apple, sandwich, sugar, soup, bread, pizza, butter, orange, ice cream, juice. |
Ex.1,p.82 |
|
|
|
Ex.2,p.82 |
|
||||
55 |
30.01 |
Щоденні справи моїх друзів
|
Why are you alone? I always play alone… Where is..? My favourite cartoon is… |
alone, always, go to bed make bed |
Ex.1,p.83 Ex.2,p.83 |
Ex.2,p.83 Ex.3,p.84 |
|
Ex.1,p.83 |
|
|
||||
56 |
31.01 |
Будинок Теда |
I always make my bed in the morning. He never cleans his teeth in the bedroom. He usually helps mum after dinner. He sometimes plays with his friends. Do you go to school..? He does his homework… |
always, never, usually, sometimes, |
Ex.1,p.85 |
Ex.2,p.86 |
|
Ex.1,p.85 Ex.3,p.86 |
|
|
||||
57 |
02.02 |
Час цікавих історій! |
|
|
Ex.1,p.87 |
|
Ex.2,p.88 |
Ex.1,p.87 |
Ex.3,p.88 |
|
||||
58 |
06.02 |
Урок повторення
|
Пригадуємо та активуємо всі мовленнєві структури.
|
Пригадуємо та активуємо вивчену та повторену лексику |
|
|
|
|
|
|
||||
59 |
07.02 |
Перевіримо знання!
|
|
|
|
Ex.1,p.89 Ex.3,p.90 |
|
Ex.2,p.89 Ex.4,p.90 Ex.5,p.90 |
Ex.6,p.90 |
|
||||
60 |
09.02 |
Діагностична робота
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
61 |
13.02 |
Моє портфоліо
|
|
|
|
|
|
|
Ex.1,p.91 Ex.2,p.91 Ex.3,p.91 |
|
||||
Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів діяльності і думок., розвиває в учнів готовність до співпраці, розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів Екологічна безпека та сталий розвиток: усвідомлювати екологічні проблеми, обговорювати природні і погодні явища, пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи Здоров’я і безпека: впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя
ТЕМА 5. IT WAS YESTERDAY
|
||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Лексика |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Давай гратися і робити проекти! |
Домашнє завдання |
|||
62 |
14.02 |
Що ми робили вчора?
|
Reading: My Last Weekend
Listening: Identifying the events in the past
Speaking: Asking and answering about yesterday events
Writing: Spelling rules for the Past Simple; writing a postcard about last holidays |
I was in Scotland. The rooms were clean and nice. The weather was fine. It was snowy. |
a hotel, mountains |
Ex.1,p.92 |
Ex.1,p.92 Ex.4,p.93 |
|
|
|
|
|||
63 |
16.02 |
Де ми були? |
I was … on my holidays. And I was … . We were… |
was, were, last, comfortable, |
Ex.2,p.93 |
Ex.3,p.93 Ex.4,p.93 |
|
Ex.2,p.93 Ex.3,p.93 |
|
|
||||
64 |
27.02 |
Де ми були і не були вчора?
|
was not = wasn’t were not = weren’t Was I at home? Yes, I was No, I was not/wasn’t
|
was, were, was not, were not |
|
Ex.3,p.95 |
Ex.2,p.94 |
Ex.2,p.94 |
|
|
||||
65 |
28.02 |
Де ми були на вихідних?
|
Were you at home yesterday? Yes, I was. No, I wasn’t.
|
yesterday |
Ex.1,p.96 |
|
Ex.2,p.96 |
Ex.1,p.96 Ex.2,p.96 |
|
|
||||
66 |
02.03 |
Чи ти був в горах на канікулах?
|
Were you in/at … on your winter holidays? Yes, I was. / No, I wasn’t.
|
summer holidays, last weekend, yesterday |
Ex.5,p.97 |
Ex.3,p.97 Ex.4,p.97 |
|
|
|
|
||||
67 |
06.03 |
Що ми робили на канікулах?
|
Where were you last weekend? I visited my cousins. |
garage, stadium, worked, listened, visited, watched, phoned, repeated, washed, played, acted, walked, opened, painted, cooked, lived, counted, helped, cleaned
|
Ex.1,p.98 Ex.2,p.98 |
Ex.2,p.98 |
|
Ex.1,p.98 |
|
|
||||
68 |
07.03 |
Розповідь про свій минулий день |
Where were you last weekend? I was … . I watched … on Saturday. I … … on Sunday. What about your weekend? |
learned, helped, listened to, washed, played, watched |
|
Ex.3,p.99 Ex.4,p.99 |
|
|
|
|
||||
69 |
09.03 |
Справи, які ти не робив вчора
|
did not = didn’t I played in the yard yesterday. I did not play in the yard yesterday. Did I play in the yard yesterday? Yes, I did. No, I didn’t.
|
On Sunday On Monday On Tuesday On Wednesday On Thursday On Friday On Saturday |
Ex.4,p.101 |
Ex.2,p.100 |
Ex.2,p.100 Ex.3,p.101 Ex.4,p.101 |
Ex.1,p.100 |
|
|
||||
70 |
13.03 |
Що ми робили вчора?
|
Yesterday I… Did you ….yesterday? You didn’t …. yesterday.
|
повторення і вживання: worked, listened, visited, watched, phoned, repeated, washed, played, acted, walked, opened, painted, cooked, lived, counted, helped, cleaned
|
|
Ex.1,p.102 |
|
Ex.2,p.102 |
|
|
||||
71 |
14.03 |
Минулий день мого друга
|
What does Vicky usually do? What did she do yesterday? He played …yesterday. He didn’t … yesterday.
|
повторення і вживання: usually, yesterday |
|
|
Ex.2,p.103 |
Ex.1,p.103 |
|
|
||||
72 |
16.03 |
Тренуємо всі типи речень в минулому часі
|
I went. He didn’t go. Did you go? вживаємо слова: went, saw, came, learnt, did, had в розповідному, питальному і заперечному реченнях |
see — saw come — came learn — learnt do — did have — had
|
Ex.1,p.104 |
Ex.2,p.104 |
Ex.2,p.104 |
Ex.1,p.104 |
|
|
||||
73 |
20.03 |
Мій вихідний
|
Did you … yesterday? Yes, I did. Where were you yesterday? Did you listen to music? No, I didn’t. Did you phone your friend? Yes, I did. |
|
Ex.1,p.105 Ex.3,p.106 |
Ex.1,p.105 |
|
|
Ex.2,p.106 |
|
||||
74 |
21.03 |
Правильні і неправильні дієслова |
вживаємо слова: wrote, blow, brought, bought, took, made, в розповідному, питальному і заперечному реченнях |
write — wrote blow — blew bring — brought buy — bought take — took make — made |
Ex.1,p.107 Ex.3,p.108 |
Ex.2,p.108 |
|
Ex.1,p.107 |
|
|
||||
75 |
23.03 |
Вживаємо питальні слова
|
вживаємо слова: bring, go, come, write, learn, make, blow в питальних реченнях Where did you buy the lemonade?
|
What, Where, When, Why, How |
|
Ex.4,p.109 Ex.5,p.109 Ex.6,p.109 |
Ex.4,p.109 Ex.5,p.109 |
|
|
|
||||
76 |
27.03 |
Що ти робив на минулих вихідних?
|
Who did Nick write a letter to? He wrote a letter to his granny. What did you...? When did you...? What time did you..? |
who, what, why What, Where, When, Why, How |
Ex.1,p.110 |
Ex.2,p.110 |
Ex.3,p.110 |
Ex.1,p.110 |
|
|
||||
77 |
28.03 |
Минулі вихідні твоїх друзів
|
Where were you yesterday at 6 o’clock in the evening? What did you do there? What time did you come home? |
What time? Where? What? How? Why? When? |
|
Ex.4,p.111 |
Ex.5,p.111 |
|
|
|
||||
78 |
30.03 |
Час цікавих історій!
|
|
wake up — woke up run — ran |
Ex.1,p.112 |
|
|
Ex.1,p.112 |
|
|
||||
79 |
03.04
|
Урок повторення
|
Пригадуємо та активуємо всі мовленнєві структури.
|
Пригадуємо та активуємо вивчену та повторену лексику |
|
|
|
|
|
|
||||
80 |
04.04
|
Перевіримо знання!
|
|
|
|
Ex.3,p.114 Ex.4,p.114 |
Ex.5,p.114 |
Ex.1,p.113 Ex.2,p.113 |
|
|
||||
81
|
06.04 |
Діагностична робот
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
82
|
17.04 |
Моє портфоліо |
|
|
|
|
Ex.2,p.115 |
|
Ex.1,p.115 Ex.3,p.115 |
|
||||
Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: формування відповідального члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді, усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, розвиває в учнів готовність до співпраці, розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок. Екологічна безпека та сталий розвиток: усвідомлювати екологічні проблеми, обговорювати природні і погодні явища, пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи
ТЕМА 6. HELLO, SPRING!
|
||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Лексика |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Давай гратися і робити проекти! |
Домашнє завдання |
|||
83 |
18.04 |
Яка сьогодні погода? |
Reading: Easter.
Listening: Identifying weather and clothes
Speaking: Describing my favourite season
Writing: A letter to Structures The weather is bad. What is the my friend. |
It is windy. It is cloudy The weather is bad. What is the weather like in Ukraine? |
cloud, sky, weather, shine, stay |
Ex.1,p.116 Ex.2,p.116 Ex.3,p.116 |
|
|
Ex.2,p.116 |
|
|
|||
84 |
20.04 |
Погода в різних країнах |
What is the weather like today? The weather is … today. The sun … . The sky … . The wind … . It is … . It is … . Today it is… |
fine / bad sunny / rainy blue / grey cold / warm snowy / windy hot / cool England, countries, weather |
Ex.3,p.117 |
Ex.1,p.117 |
|
|
Ex.2,p.117 |
|
||||
85 |
24.04 |
Погода в різні пори року
|
What is your favourite season? I like spring.
|
March, April, May, June, July, August, September, October, November, December, January, February, пригадаємо пори року: winter, spring, summer, autumn |
Ex.1,p.118 Ex.2,p.118 |
Ex.2,p.118 |
|
|
|
|
||||
86 |
25.04 |
Контроль читання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
87 |
27.04 |
Яка твоя улюблена погода?
|
What are the autumn … months? September, October and November are autumn … months. There is/are… Are there..? Is there..? Yes, there is. No, there isn’t. Yes, there are. No, there aren’t.
|
year, season, often, month |
Ex.4,p.119 |
Ex.5,p.119 |
|
Ex.3,p.119 Ex.4,p.119 |
|
|
||||
88 |
01.05 |
Місяці |
When is Jim’s birthday? It is in April. How many days are there in a week?
|
March, April, May, June, July, August, September, October, November, December, January, February, winter, spring, summer, autumn |
|
Ex.1,p.120 Ex.2,p.120 |
|
|
|
|
||||
89 |
02.05 |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
90 |
04.05 |
Розповіді про пори року |
|
|
Ex.3,p.121 |
|
Ex.1,p.121 |
|
Ex.2,p.121 |
|
||||
91 |
08.05 |
Великдень
|
How do you celebrate this holiday in Ukraine? |
church, Christ, Easter basket, people, hot-cross bun, Easter Bunny, |
Ex.1,p.122 Ex.2,p.122 |
|
|
Ex.2,p.122 |
|
|
||||
92 |
09.05 |
Контроль письма
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
93
|
11.05 |
Як ми святкуємо Великдень? |
What do people do at Easter? Do they paint eggs in England? Who brings Easter eggs to English kids? What do people eat in England at Easter? What do people in Ukraine cook at Easter? |
Easter, Easter cakes, Ukraine, Christ, church, family, songs, eggs, big dinner, hello, music |
|
Ex.5,p.123 |
Ex.3,p.123 Ex.4,p.123 |
|
|
|
||||
94
|
15.05 |
Час цікавих історій!
|
|
|
Ex.1,p.124 |
|
|
Ex.1,p.124 |
|
|
||||
95 |
16.05 |
Контроль говоріння
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
96 |
18.05 |
Урок повторення |
Пригадуємо та активуємо всі мовленнєві структури.
|
Пригадуємо та активуємо вивчену та повторену лексику |
|
|
|
|
|
|
||||
97
|
22.05 |
Перевіримо знання! |
|
|
|
Ex.4,p.126 |
Ex.2,p.125 |
Ex.1,p.125 Ex.3,p.126 |
Ex.5,p.126 |
|
||||
98
|
23.05 |
Діагностична робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
99
|
25.05 |
Моє портфоліо |
|
|
Ex.1,p.127 |
|
|
|
Ex.2,p.127 Ex.3,p.127 Ex.4,p.127 |
|
||||
100
|
29.05 |
Повторення вивченого за ІІ семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
101 |
30.05 |
Підсумковий урок за рік |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||