КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
Біологія 7 клас
Балан П.Г., Козленко О.Г., Остапченко Л.І., Кулініч О.М., Юрченко Л.П., 2024
№ |
Дата |
Тема урока |
Домашнє завдання |
1 |
|
Вступ Чому біологію вважають наукою ХХІ сторіччя |
|
2 |
|
Яке біорізноманіття нашої планети та рівні його організації |
|
3 |
|
Для чого потрібно берегти біорізноманіття нашої планети |
|
4 |
|
Самостійна робота |
|
5 |
|
Розділ 1. Клітина. Прокаріоти. Одноклітинні евкаріоти. Тема 1. Клітина – структурно-функціональна одиниця організмів. Прокаріоти. Що таке клітина та як її вивчають |
|
6 |
|
Які є типи організації клітин |
|
7 |
|
Які особливості будови клітин евкаріотів |
|
8 |
|
Які особливості будови клітин прокаріотів та їхньої життєдіяльності |
|
9 |
|
Яка різноманітність прокаріотів. Яка їхня роль у природі |
|
10 |
|
Яка роль прокаріотів у житті людини |
|
11 |
|
Контрольна робота |
|
12 |
|
Тема 2. Одноклітинні евкаріоти – цілісні організми. Які особливості організації клітин одноклітинних евкаріотів |
|
13 |
|
Які одноклітинні евкаріоти мешкають у прісних водоймах і морях |
|
14 |
|
Як співіснують одноклітинні евкаріоти з іншими організмами |
|
15 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
|
|
16 |
|
Розділ 2. Різноманітність евкаріотичних організмів. Тема 3. Водорості Які бувають водорості. Зелені водорості |
|
17 |
|
Які особливості бурих і червоних водоростей |
|
18 |
|
Діатомові водорості. Яка роль водоростей у природних екосистемах та житті людини |
|
19 |
|
Контрольна робота |
|
20 |
|
Тема 4. Характерні риси та будова вищих рослин. Вищі рослини – багатоклітинні організми з тканинами та органами |
|
21 |
|
Вегетативні органи рослин. Корінь |
|
22 |
|
Пагін та його видозміни. Які будова та функції стебла |
|
23 |
|
Яка будова та функції листка. Які є його видозміни |
|
24 |
|
Як взаємодіють між собою різні органи рослини. Рухи рослин |
|
25 |
|
Як вищі рослини пристосовуються до умов існування |
|
26 |
|
Розмноження та життєві цикли вищих рослин |
|
27 |
|
Контрольна робота |
|
28 |
|
Тема 5. Різноманітність вищих рослин. Вищі спорові рослини. Мохоподібні |
|
29 |
|
Плауноподібні та Хвощеподібні |
|
30 |
|
Насінні рослини. Будова насінини |
|
31 |
|
Голонасінні |
|
32 |
|
Покритонасінні, або Квіткові |
|
33 |
|
Які особливості процесів запилення та запліднення у квіткових рослин |
|
34 |
|
Утворення плодів. Різноманітність плодів |
|
35 |
|
Різноманітність покритонасінних (квіткових) рослин. Однодольні |
|
36 |
|
Різноманітність покритонасінних (квіткових) рослин. Дводольні: Капустяні, Розові, Бобові |
|
37 |
|
Різноманітність покритонасінних (квіткових) рослин. Дводольні: Пасльонові, Айстрові |
|
38 |
|
Контрольна робота |
|
2 семестр |
|||
39 |
|
Тема 6. Характеристики риси та будова тварин. Які ознаки тварин. Тканини тварин |
|
40 |
|
Органи та системи органів. Регуляція життєвих функцій |
|
41 |
|
Способи розмноження тварин |
|
42 |
|
Розвиток тварин |
|
43 |
|
Якою буває поведінка тварин |
|
44 |
|
Які є способи комунікації тварин. Міграції |
|
45 |
|
Контрольна робота |
|
46 |
|
Тема 7. Різноманітність тварин Різноманітність тварин. Губки |
|
47 |
|
Жалкі – двошарові тварини |
|
48 |
|
Плоскі черви |
|
49 |
|
Нематоди |
|
50 |
|
Кільчасті черви |
|
51 |
|
Молюски |
|
52 |
|
Членистоногі – безхребетні тварини із зовнішнім скелетом. ракоподібні |
|
53 |
|
Комахи. Різноманітність комах |
|
54 |
|
Роль комах у природі та житті людини |
|
55 |
|
Павукоподібні |
|
56 |
|
Хордові тварини. Головохордові |
|
57 |
|
Риби |
|
58 |
|
Різноманітність риб |
|
59 |
|
Амфібії |
|
60 |
|
Рептилії |
|
61 |
|
Птахи: риси пристосованості до польоту |
|
62 |
|
Різноманітність птахів. Кільогруді |
|
63 |
|
Безкільові птахи. Роль птахів у природі та житті людини |
|
64 |
|
Характерні риси ссавців |
|
65 |
|
Різноманітність ссавців. Першозвірі. Сумчасті. Комахоїдні. Рукокрилі. Гризуни |
|
66 |
|
Копитні. Китоподібні. Хижі. Примати |
|
67 |
|
Роль ссавців у природі та житті людини. Охорона ссавців |
|
68 |
|
Контрольна робота |
|
69 |
|
Тема 8. Середовище існування тварин Пристосування тварин до водного та ґрунтового середовищ існування |
|
70 |
|
Пристосування тварин до наземно-повітряного середовища та до мешкання в організмах інших істот |
|
71 |
|
Контрольна робота |
|
72 |
|
Тема 9. Гриби – гетеротрофні організми. Характерні риси грибів. |
|
73 |
|
Різноманітність грибів. Дріжджі. Цвілеві гриби |
|
74 |
|
Шапинкові гриби |
|
75 |
|
Які шапинкові гриби їстівні, а які – отруйні |
|
76 |
|
Гриби-паразити |
|
77 |
|
Лишайники |
|
78 |
|
Контрольна робота |
|
79 |
|
Узагальнення Сучасні уявлення про систему органічного світу |
|
80 |
|
Семестрова контрольна робота |
|
81 |
|
Річна контрольна робота |
|