Дизайн та технології
(у курсі “Я досліджую світ”)
За підручником «Я досліджую світ»: підруч. для 2 кл. закладів загальної середньої освіти. Частина 2 / Н. В. Морзе, О. В. Барна. — К. : УОВЦ «Оріон», 2019.
І семестр
№ з/п |
Дата
|
Примітка |
Тема |
Розділ 1. Інформація. Дії з інформацією |
|||
|
|
|
Вступний інструктаж з БЖД. Навколишній світ та інформація. Збирання природних об’єктів та їх зберігання. |
|
|
|
Сприймання людиною інформації. Створення аплікації «Миша». Інструктаж з БЖД. |
|
|
|
Види інформації за способом подання. Створення квіткової аплікації «Символи України». Інструктаж з БЖД. |
|
|
|
Правдива і неправдива інформація. Конструювання фантастичної істоти за допомогою кубиків Лего. Інструктаж з БЖД. |
|
|
|
Мережі для отримання інформації та спілкування. Створення аплікації «Дерево восени». Інструктаж з БЖД. |
Розділ 2. Пристрої |
|||
|
|
|
Комп’ютерна техніка, як засіб здійснення дій з інформацією. Інструктаж з БЖД. Створення паперового вітрячка. |
|
|
|
Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв. Інструктаж з БЖД. Вчимося зав’язувати шнурки. |
|
|
|
Пристрої для роботи з відео й зображеннями. Інструктаж з БЖД. Створення дерев та квіточок з кубиків Лего. |
|
|
|
Пристрої для роботи зі звуком. Інструктаж з БЖД. Створення тварин з кубиків Лего. |
10. |
|
|
Пристрої для роботи з текстом. Інструктаж з БЖД. Створення колекції «Дари осені» з паперу. |
11. |
|
|
Пристрої для обчислень. Інструктаж з БЖД. Створення за допомогою кубиків Лего слів сім’я, стоп, година, тризуб. |
Розділ 3. Об’єкти |
|||
12. |
|
|
Об’єкти навколишнього світу, властивості конкретних об’єктів та значення властивостей. Майстрування за допомогою пластиліну моделі об’єкта «Гриб». Інструктаж з БЖД. |
13. |
|
|
Порівняння та впорядкування об’єктів. Створення зимового пейзажу за зразком. Інструктаж з БЖД. |
14. |
|
|
Середовище для об’єкта. Робочий стіл комп’ютера. Інструктаж з БЖД. Сервірування стола. |
15. |
|
|
Об’єкти, з якими працює комп’ютер. Виготовлення з паперу героя комп’ютерної гри. Оригамі. Інструктаж з БЖД. |
16. |
|
|
Меню комп’ютерної програми. Огляд різних прикладів меню. Інструменти комп’ютерних програм. Інструктаж з БЖД. Створення новорічної ялинки та прикрас для неї. |
Розділ 4. Малюнки й моделі |
|||
17. |
|
|
Графічний редактор. Інструменти графічного редактора та їх налаштування. Інструктаж з БЖД. Розфарбування малюнків. |
18. |
|
|
Створення та редагування не складних малюнків. Добір кольорової гами малюнка. Збереження малюнків. Інструктаж з БЖД. Пошив іграшки – подарунка. |
19. |
|
|
Інструмент малювання ліній в графічному редакторі. Інструктаж з БЖД. Створення листівки в техніці кіригамі. |
20. |
|
|
Інструменти графічного редактора. Інструктаж з БЖД. Виготовлення сніговика в техніці квілінг. |
21. |
|
|
Дії з об’єктами в графічному редакторі. Інструктаж з БЖД. Створення моделі глобусу. |
22. |
|
|
Створення зображення об’єктів, що складаються з геометричних фігур та зміна значень властивостей. Інструктаж з БЖД. Виготовлення власної паперової іграшки – танграм. |
23. |
|
|
Створення орнаменту. Інструктаж з БЖД. Ліплення тарілочки із солоного тіста. |
24. |
|
|
Інструменти для роботи з текстом у графічному редакторі. Інструктаж з БЖД. Прикраси тасьмою. |
25. |
|
|
Пристрої, що полегшують роботу людини. Інструктаж з БЖД. Створення коробки для пазлів. |
Розділ 5. Алгоритми |
|||
26. |
|
|
План виконання завдання. Планування в нашому житті. Інструктаж з БЖД. Виготовлення аплікації з ватних паличок, гілочок дерев «Вербові гілочки». |
27. |
|
|
Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів. Інструктаж з БЖД. Виготовлення власного «бутерброда». |
28. |
|
|
Комп’ютерне середовище виконавців. Створення квітки із серветок. Інструктаж з БЖД. |
29. |
|
|
Передбачення результату виконання алгоритму. Виготовлення іграшки із паперових стаканчиків. Інструктаж з БЖД. |
30. |
|
|
Зміна виконавця у середовищі Скретч. Виготовлення закладки для книжки. Інструктаж з БЖД. |
31. |
|
|
Фрагмент малюнка та дії, які можна з ним виконувати. Створення плаката про охорону природи. Інструктаж з БЖД. |
32. |
|
|
Створення малюнків за готовими алгоритмами. Створення з кубиків Лего частини замку. |
33. |
|
|
Створення алгоритмів побудови малюнків у середовищі Скретч. Проект. Виготовлення «Веселуна» із комп’ютерного диска. Інструктаж з БЖД. |
34. |
|
|
Презентація проекту. Оформлення місця проведення виставки. |
35. |
|
|
Підсумковий урок за рік. |