До розіграшу
залишилось:
20 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Конспект інтегрованого уроку для 2 класу "Літературне читання та трудове навчання".

Про матеріал

Інтегрована форма навчання --це цікавий урок ,розвиваючі завдання, які активізують учнів та доводять взаємодію всіх отриманих знань.Поєднання тем Літературного читання та Трудового навчання урізноманітнюють види роботи учнів на уроці.Чим більше таких уроків, тим цікавіше учням навчатись.

Перегляд файлу

 Інтегрований урок

(Літературне читання. Трудове навчання.)

Тема.Казковий дивосвіт. Казка «Лисичка та журавель» Іван Франко.

 Посуд  для Лисиці і журавля,робота з пластиліном.

Мета:формування предметних компетентностей:ознайомити учнів з авторською казкою,формувати вміння виразно читати за особами,орієнтуватися у змісті та відтворювати його,уміння висловлювати свою думку;збагачувати життєвий досвід школярів;розвивати уяву,увагу,пам’ять;виховувати почуття дружби,засуджувати хитрість;

--формування ключових компетентностей:уміння вчитися,формувати здатність висловлювати рефлексивні та оцінні судження,моделювати і прогнозувати в межах певного завдання;виконувати завдання за інструкцією;переключатися з одного виду роботи на інший;

--комунікативної:удосконалювати вміння висловлювати свої думки;спілкуватися під час виконання завдань;

--інформативної:розвивати вміння здобувати з підручника необхідну інформацію;

--соціальної:співпрацювати в групі;планувати взаємодію з учасником спільної діяльності;

--загальнокультурної:сприяти дотриманню правил поведінки на уроці.

Практична робота:робота з пластиліном.Посуд виліплять вправні рученята,юні гончарята. Посуд для Лисиці й журавля.

Тип уроку. Інтегрований.

Обладнання:складові та словарні таблиці для вдосконалення техніки читання,малюнки з зображенням лисиці,журавля,ілюстрації до епізодів казки,маски тварин,ілюстрації з зображенням глиняного посуду,технологічна таблиця роботи з пластиліном,прийоми ліплення.

 

Епіграф . Казка вигадка та в ній щось повчальне зрозумій.

  1. Вступна частина

1.Організаційний момент.

Усі сідайте тихо ,діти,

Домовляймось не шуміти.

Руку гарно підіймати,

На уроці не дрімати. Всі готові до уроку?.То ж гаразд,часу не гаймо

І урок наш починаймо

Вчитель. Діти,сьогодні до нас на урок завітає гостя,яку всі люблять і з радістю зустрічають. А хто це ви дізнаєтесь коли розгадаєте кросворд.

 

1

 

 

 

к

 

2

 

 

 

 

 

а

3

 

з

 

 

 

4

 

к

 

 

5

 

а

 

1.Має він важку роботу:ходить,бродить по болоту

І шукає жабенят для маленьких пташенят.(Лелека)

 

2.Щоб  дві крапочки рівнесенько з’єднати,

Треба її завжди мати.(Лінійка).

 

3.Скажіть ,малята,що воно за диво,птаха в півня співати вчиться

Але й досі зна вона всього лиш половину пісеньки його?(Зозуля.)

 

4. білий, як сніг, у пошані у всіх.(Цукор.)

5. Хоч не шию я ніколи, та голок маю доволі.(Їжак.)

 

--Молодці! Так — це казка. А зараз підготуємося,щоб гарно її прочитати.

2.Артикуляційні вправи.

- Розчитування за складовою таблицею.

 Прочитаймо рядки з приголосним звуком  -л-на початку складу,наприкінці складу.

 Прочитайте рядки з голосним звуком –и-

Робота над скоромовкою.

*Лис малий і більший лис

По гриби ходили в ліс.

Заздрить білка в лісі лису---

Лис лисички ніс із лісу.

  1. Основна частина.

1.Етап дотекстової діяльності

--- Актуалізація опорних фонових знань. Інтерактивний прийом «Мікрофон».

- Що таке казка?

- Які казки вважають найдавнішими?

Вч. А щоб дізнатися про кого ми сьогодні прочитаємо казку ,треба відгвдвти загадки.

  • Хвіст рудий,а кінчик білий.

Я рибалка дуже вміла.

Свіжу рибу так люблю,

Що хвостом її ловлю.

- Проблемне запитання. Вірно-це лисичка. А чи знаєте ,діти,хто приятелював з нею,але вона втратила цю дружбу через свій негарний вчинок?

--Молодці. Ви вірно назвали – це журавель. І сьогодні на уроці ми прочитаємо казку про цей випадок. Цю казку для вас написав Іван Якович Франко,а називається вона «Лисичка та Журавель.»

ФІзхвилинка. Діти,давайте спробуємо перетворитися на героїв казки. Покажііть як лисичка підкрадається до курочки,як тікає від мисливців,а як ходить Журавель,як він літає. Молодці! А тепер перетворюємось на учнів і сідаємо за парти.

- Робота в групах. Зараз ми об’єднаємось в три групи  і кожна приготує повідомлення про письменника,опрацювавши текст підручника на с.107. і давши відповідь на запитання.

-1гр.Де народився І.Я.Франко?

-2гр.Ким він працював?

-3гр.Які твори написав?

2.Етап підготовки до сприймання тексту.

Вч. Молодці,гарно попрацювали і цікаво розповіли. А тепер об’єднайтесь у дві групи і складіть асоціативні кущі за завданнями:

-1гр                                                                  2гр.

 

-

ЛИСИЧКА      ЖУРАВЕЛЬ

 

 

3.-Етап первинного сприймання змісту тексту.

- Виразне читання вчителем казки.

4.Етап перевірки первинного сприймання тексту казки.

--Що вас вразило?

- Що засмутило?

2.словникова робота.

5. Етап поглибленого смислового й структурного аналізу тексту.

  - читання казки учнями «ланцюжком»;

  - вибіркове читання:

*Як починається казка?

*Яка в неї кінцівка?

*Як лисичка частувала Журавля?

*Чому Лисичка не захотіла більше приятелювати?

3.Робота в парах. Кожна пара отримує малюнок,що ілюструє фрагмент казки,маски. Треба розподілити ролі,знайти і підготувати читання за особами цього фрагменту.

Вч. Молодці. Вірно передали інтонацією характер героя.

  1. Заключна частина.

1.Інтерактивна вправа »Мікрофон».

--Як називається казка,що ми читали на уроці?

--Чому ми називаємо її не народною,а авторською?

--Чого вона нас навчає?

--Хто з героїв сподобався?Чому?

--Які б поради ви б дали своїм однокласникам,щоб вони не потрапили в такі неприємні ситуації та не втратили друзів?

2.Рефлексивний аналіз змісту прочитаного.

Метод «Прес»

- Чи справедливо вчинив Журавель?

- Як би вчинили ви на місці Журавля?

Висловіть свої думки обґрунтувавши їх.

*Я вважаю,що…

*Тому,що…

*Наприклад…

*Отже,я вважаю…

3.Вправа. «Крісло автора». Змініть сюжет казки так,щоб лисичка та журавель залишилися Друзями.

4.Інструктаж щодо виконання дом. завд. Підготувати читання казки в особах.

Вч. Добре б було ,якби друзі ніколи не сварилися,а завжди були разом. Давайте спробуємо примирити Лисичку та Журавля. Ми виліпимо для них посуд і подаруємо їм,щоб вони могли запрошувати один одного в гості та щедро пригощати.

  1. Організаційний момент.

1.Пригадаймо правила з Т.Б. під час роботи на уроці праці.(альбом з праці  т.б.1)

2.Пригадуємо правила та послідовність роботи з пластиліном.

3.Перевіряємо порядок на робочому місці.

  1. Основна частина.

--1.Як називається професія людей,які ліплять глечики,горнята?Читаємо рекламу цих майстрів.»Горшки ліплять не святі — майстрів руки золоті.»

2.Перегляд відеоролика про роботу гончарів.(2хв.)

3. робота в групах.

1гр.Виготовляє посуд в подарунок Лисичці.

2гр. Виготовляє посуд в подарунок Журавлю.

Робота з підручником І.М.Веремійчик,В.П. Тименко Трудове навчання с.97.

--Прочитавши вірш на с.97,ви дізнаєтеся для чого ми будемо виконувати цю роботу.(Читання вірша вголос)

  1. Заключна частина. Презентація виконаних робіт.

 

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Терещенко Тетяна Романівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Пов’язані теми
Трудове навчання, Розробки уроків
НУШ
Додано
30 грудня 2017
Переглядів
820
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку