Урок на тему: «Махрові квіти».

Про матеріал

Конспект уроку з квілінгу на тему: «Махрові квіти».

Перегляд файлу

  Заняття № 2 . Тема: « Махрові квіти ».

 

 Тема заняття   Махрові квіти

  Мета заняття:

навчальна: збагатити знання вихованців про нові технології роботи з папером;

                   ознайомити вихованців з  елементом паперокручення  та різання ;

 виховна: любов до рідного краю, спадщини предків, пошани до народних традицій, виховання естетичне, громадянське, екологічне, трудове

розвивальна: розвиток пізнавального інтересу, пам’яті, художнього смаку,
Методи:

  • словесні ( бесіда, пояснення, інструктаж);
  • наочні (демонстрація зразків);
  • практичні (практична робота)

Рівні повідомлення навчального матеріалу:

 - інформаційний (навчальний матеріал подасться у вигляді готової  інформації  -  (розповідь, демонстрування, пояснення);

 Методи виховання: переконання, емоційний вплив, стимулювання.

Тип заняття засвоєння навичок та вмінь, практична робота

Форма заняття:  групове

Обладнання:  ноутбук, зразки робіт,  лінійка,  ножиці,  зубочистки, клей ПВА, різак, двобічний кольоровий папір

Хід заняття   

Час

Зміст

Обладнання

5 хв.

1. Організаційна частина.

Кер.гур: Всім, всім, добрий день

Діти: Всім, всім, добрий день

Керівник гуртка відмічає відсутніх

 

Журнал обліку роботи гуртка

 

2. Актуалізація опірних знань.

Фронтальне опитування:

  1.  Хто вперше винайшов папір? Як його виготовляли?
  2. Яка історія виникнення квілінгу?
  3. Які інструменти необхідні для роботи? 

Кер.гур: Перш за все необхідно з’ясувати, яких правил безпеки слід дотримуватися, щоб не травмуватися під час роботи.

 Гра: «Що можна а що ні?» Діти по черзі ставлять друг другу запитання з безпеки життєдіяльності та відповідають на них.

 

 

3.Мотивація навчального процесу та формування  навичок та вмінь

Ми з вами вже навчилися роботи елементи необхідні для виконання робіт в техніці квілінг. Як називаються ці елементи?

Діти: Роли, вільні спіралі.

А ще є досить цікаві і зовсім не складні форми які широко використовуються у паперокрученні. Подивіться уважно на цю роботу. Як ви гадаєте що це?

Діти:це квіти.

Керівник гуртка: А ви хочете дізнатися як вони робляться?

Діти Так.

Керівник гуртка: ось сьогодні ми з вами навчимося роботи такі ж самі елементи квіллінгу.

Для роботи ми розділимося на групи.

1 – а група – учні 1-2 класу виконують ромашки

2 – а група – учні 3 класу виконують з складних квітів «Сову»

3 – а група – учні 4 класу – виконують колективну роботу «Айстри»

У кожної групи своє завдання. Кожна з груп буде виконувати свою колективну роботу.

На кожному столі є методичні картки, як виконувати цю роботу.

Загальна настанова: Обережно з ножицями.

По закінченню заняття ми подивимося чия з груп була найбільш активна та старанна.

 

 

Практична робота

Методична картка «Сова з махрових квітів »

Нарізаємо паперові стрічки завширшки  0,5 см, 1 см, 3,5 см. Тонку стрічку приклеюємо до попередньо нарізаною бахромою стрічки шириною 1 см, та 3,5 см. Стрічки накручуємо та приклеюємо бахрому, продовжуємо крутити. Розправляємо бахрому, роблячи квітку. Нарізуємо та накручуємо для виготовлення сови:

 

Жовтих – 9

Жовто – коричневих – 4

Помаранчевих – 18

Складних жовто-помаранчевих – 2 для очей.

Зборка виробу – розташовуємо на картоні виготовлені деталі. З чорного паперу вірізуємо лапи та крили. Приклеюємо деталі до основи.

 

 

 

 

 

 

 

 

Методична картка «Махрова квітка».

Від листа паперу відрізуємо стрічку завширшки 2 см
Resize+of+fig1Resize+of+fig2Resize+of+fig3
Resize+of+fig4Resize+of+fig5Resize+of+fig6
Робимо надрізи на відстані  2-3-4 мм  Вийшла бахрома. Намотуємо стрічку на зубочистку і підклеюємо кінчик паперу.  Вийшов кокон. Розпрямляємо пелюстки до бажаної пухнастості. Можна підкрутити лезом ножиців. Квітка готова.
Resize+of+fig7Resize+of+fig8Resize+of+fig9
2) Квітка з серединкою. Покажу на прикладі ромашки.  Для її виконання необхідно ще і стрічку жовтого кольору. Невеликої ширини. Як і у махровій квітки , робимо  надрізи та підклеюємо .
Resize+of+fig10Resize+of+fig11Resize+of+fig12
Починаємо підкручувати  та кінець підклеюємо.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Методична картка « Виготовлення Айстри»

 

 Беремо 1 аркуш паперу , згинаємо впродовж. І ще вдовж та нарізуємо локшиною.

 Нарізуємо зубцями. Відрізаємо згін. І відразу 8 заготовок є! З такої кількості робимо 1 айстру. Склеюємо одну за іншою: 1 жовта, 6 фіолетових та зелена . 

 Накручуємо,  перед тим промащуємо клеєм.

 Далі відгинаємо пальцями від центру  Потім ножницями подкручуємо до центру..

  Змінює зелену стрічку на більш пишну травку

Коли квіти готові. Можна з зеленого паперу вирізати листя. На жовтому картоні схематично малюємо кошик. Викладаємо кошик за допомогою вільних спіралей у формі «крапля». Рамку робимо за допомогою ролів.

Методичні картки

5 хв.

Підсумок.

Ось наше заняття підійшло до кінця. Давайте продемонструємо наші досягнення. З якими труднощами ви зіткнулися? (відповіді дітей)

Сподіваємося, що кожен з Вас сьогодні отримав задоволення від роботи, та отримав нові знання та навички, які стануть вам у нагоді.

Поробки дітей

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Усач Алла Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
31 грудня 2017
Переглядів
3062
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку