Конкурс «Вчительська десятка». Розробки додавай – подарунки вигравай!
Ви додали 0 з 10 розробок у період з 21 по 30 серпня для участі у розіграші, який відбудеться 31 серпня.

Урок на тему: «Махрові квіти».

Про матеріал

Конспект уроку з квілінгу на тему: «Махрові квіти».

Перегляд файлу

  Заняття № 2 . Тема: « Махрові квіти ».

 

 Тема заняття   Махрові квіти

  Мета заняття:

навчальна: збагатити знання вихованців про нові технології роботи з папером;

                   ознайомити вихованців з  елементом паперокручення  та різання ;

 виховна: любов до рідного краю, спадщини предків, пошани до народних традицій, виховання естетичне, громадянське, екологічне, трудове

розвивальна: розвиток пізнавального інтересу, пам’яті, художнього смаку,
Методи:

  • словесні ( бесіда, пояснення, інструктаж);
  • наочні (демонстрація зразків);
  • практичні (практична робота)

Рівні повідомлення навчального матеріалу:

 - інформаційний (навчальний матеріал подасться у вигляді готової  інформації  -  (розповідь, демонстрування, пояснення);

 Методи виховання: переконання, емоційний вплив, стимулювання.

Тип заняття засвоєння навичок та вмінь, практична робота

Форма заняття:  групове

Обладнання:  ноутбук, зразки робіт,  лінійка,  ножиці,  зубочистки, клей ПВА, різак, двобічний кольоровий папір

Хід заняття   

Час

Зміст

Обладнання

5 хв.

1. Організаційна частина.

Кер.гур: Всім, всім, добрий день

Діти: Всім, всім, добрий день

Керівник гуртка відмічає відсутніх

 

Журнал обліку роботи гуртка

 

2. Актуалізація опірних знань.

Фронтальне опитування:

  1.  Хто вперше винайшов папір? Як його виготовляли?
  2. Яка історія виникнення квілінгу?
  3. Які інструменти необхідні для роботи? 

Кер.гур: Перш за все необхідно з’ясувати, яких правил безпеки слід дотримуватися, щоб не травмуватися під час роботи.

 Гра: «Що можна а що ні?» Діти по черзі ставлять друг другу запитання з безпеки життєдіяльності та відповідають на них.

 

 

3.Мотивація навчального процесу та формування  навичок та вмінь

Ми з вами вже навчилися роботи елементи необхідні для виконання робіт в техніці квілінг. Як називаються ці елементи?

Діти: Роли, вільні спіралі.

А ще є досить цікаві і зовсім не складні форми які широко використовуються у паперокрученні. Подивіться уважно на цю роботу. Як ви гадаєте що це?

Діти:це квіти.

Керівник гуртка: А ви хочете дізнатися як вони робляться?

Діти Так.

Керівник гуртка: ось сьогодні ми з вами навчимося роботи такі ж самі елементи квіллінгу.

Для роботи ми розділимося на групи.

1 – а група – учні 1-2 класу виконують ромашки

2 – а група – учні 3 класу виконують з складних квітів «Сову»

3 – а група – учні 4 класу – виконують колективну роботу «Айстри»

У кожної групи своє завдання. Кожна з груп буде виконувати свою колективну роботу.

На кожному столі є методичні картки, як виконувати цю роботу.

Загальна настанова: Обережно з ножицями.

По закінченню заняття ми подивимося чия з груп була найбільш активна та старанна.

 

 

Практична робота

Методична картка «Сова з махрових квітів »

Нарізаємо паперові стрічки завширшки  0,5 см, 1 см, 3,5 см. Тонку стрічку приклеюємо до попередньо нарізаною бахромою стрічки шириною 1 см, та 3,5 см. Стрічки накручуємо та приклеюємо бахрому, продовжуємо крутити. Розправляємо бахрому, роблячи квітку. Нарізуємо та накручуємо для виготовлення сови:

 

Жовтих – 9

Жовто – коричневих – 4

Помаранчевих – 18

Складних жовто-помаранчевих – 2 для очей.

Зборка виробу – розташовуємо на картоні виготовлені деталі. З чорного паперу вірізуємо лапи та крили. Приклеюємо деталі до основи.

 

 

 

 

 

 

 

 

Методична картка «Махрова квітка».

Від листа паперу відрізуємо стрічку завширшки 2 см
Resize+of+fig1Resize+of+fig2Resize+of+fig3
Resize+of+fig4Resize+of+fig5Resize+of+fig6
Робимо надрізи на відстані  2-3-4 мм  Вийшла бахрома. Намотуємо стрічку на зубочистку і підклеюємо кінчик паперу.  Вийшов кокон. Розпрямляємо пелюстки до бажаної пухнастості. Можна підкрутити лезом ножиців. Квітка готова.
Resize+of+fig7Resize+of+fig8Resize+of+fig9
2) Квітка з серединкою. Покажу на прикладі ромашки.  Для її виконання необхідно ще і стрічку жовтого кольору. Невеликої ширини. Як і у махровій квітки , робимо  надрізи та підклеюємо .
Resize+of+fig10Resize+of+fig11Resize+of+fig12
Починаємо підкручувати  та кінець підклеюємо.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Методична картка « Виготовлення Айстри»

 

 Беремо 1 аркуш паперу , згинаємо впродовж. І ще вдовж та нарізуємо локшиною.

 Нарізуємо зубцями. Відрізаємо згін. І відразу 8 заготовок є! З такої кількості робимо 1 айстру. Склеюємо одну за іншою: 1 жовта, 6 фіолетових та зелена . 

 Накручуємо,  перед тим промащуємо клеєм.

 Далі відгинаємо пальцями від центру  Потім ножницями подкручуємо до центру..

  Змінює зелену стрічку на більш пишну травку

Коли квіти готові. Можна з зеленого паперу вирізати листя. На жовтому картоні схематично малюємо кошик. Викладаємо кошик за допомогою вільних спіралей у формі «крапля». Рамку робимо за допомогою ролів.

Методичні картки

5 хв.

Підсумок.

Ось наше заняття підійшло до кінця. Давайте продемонструємо наші досягнення. З якими труднощами ви зіткнулися? (відповіді дітей)

Сподіваємося, що кожен з Вас сьогодні отримав задоволення від роботи, та отримав нові знання та навички, які стануть вам у нагоді.

Поробки дітей

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
31 грудня 2017
Переглядів
297
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку