Заняття № 2 . Тема: « Махрові квіти ».
Тема заняття Махрові квіти
Мета заняття:
навчальна: збагатити знання вихованців про нові технології роботи з папером;
ознайомити вихованців з елементом паперокручення та різання ;
виховна: любов до рідного краю, спадщини предків, пошани до народних традицій, виховання естетичне, громадянське, екологічне, трудове
розвивальна: розвиток пізнавального інтересу, пам’яті, художнього смаку,
Методи:
-
словесні ( бесіда, пояснення, інструктаж);
-
наочні (демонстрація зразків);
-
практичні (практична робота)
Рівні повідомлення навчального матеріалу:
- інформаційний (навчальний матеріал подасться у вигляді готової інформації - (розповідь, демонстрування, пояснення);
Методи виховання: переконання, емоційний вплив, стимулювання.
Тип заняття засвоєння навичок та вмінь, практична робота
Форма заняття: групове
Обладнання: ноутбук, зразки робіт, лінійка, ножиці, зубочистки, клей ПВА, різак, двобічний кольоровий папір
Хід заняття
Час
|
Зміст
|
Обладнання
|
5 хв.
|
1. Організаційна частина.
Кер.гур: Всім, всім, добрий день
Діти: Всім, всім, добрий день
Керівник гуртка відмічає відсутніх
|
Журнал обліку роботи гуртка
|
|
2. Актуалізація опірних знань.
Фронтальне опитування:
-
Хто вперше винайшов папір? Як його виготовляли?
-
Яка історія виникнення квілінгу?
-
Які інструменти необхідні для роботи?
Кер.гур: Перш за все необхідно з’ясувати, яких правил безпеки слід дотримуватися, щоб не травмуватися під час роботи.
Гра: «Що можна а що ні?» Діти по черзі ставлять друг другу запитання з безпеки життєдіяльності та відповідають на них.
|
|
|
3.Мотивація навчального процесу та формування навичок та вмінь
Ми з вами вже навчилися роботи елементи необхідні для виконання робіт в техніці квілінг. Як називаються ці елементи?
Діти: Роли, вільні спіралі.
А ще є досить цікаві і зовсім не складні форми які широко використовуються у паперокрученні. Подивіться уважно на цю роботу. Як ви гадаєте що це?
Діти:це квіти.
Керівник гуртка: А ви хочете дізнатися як вони робляться?
Діти Так.
Керівник гуртка: ось сьогодні ми з вами навчимося роботи такі ж самі елементи квіллінгу.
Для роботи ми розділимося на групи.
1 – а група – учні 1-2 класу виконують ромашки
2 – а група – учні 3 класу виконують з складних квітів «Сову»
3 – а група – учні 4 класу – виконують колективну роботу «Айстри»
У кожної групи своє завдання. Кожна з груп буде виконувати свою колективну роботу.
На кожному столі є методичні картки, як виконувати цю роботу.
Загальна настанова: Обережно з ножицями.
По закінченню заняття ми подивимося чия з груп була найбільш активна та старанна.
|
|
|
Практична робота
Методична картка «Сова з махрових квітів »
Нарізаємо паперові стрічки завширшки 0,5 см, 1 см, 3,5 см. Тонку стрічку приклеюємо до попередньо нарізаною бахромою стрічки шириною 1 см, та 3,5 см. Стрічки накручуємо та приклеюємо бахрому, продовжуємо крутити. Розправляємо бахрому, роблячи квітку. Нарізуємо та накручуємо для виготовлення сови:
Жовтих – 9
Жовто – коричневих – 4
Помаранчевих – 18
Складних жовто-помаранчевих – 2 для очей.
Зборка виробу – розташовуємо на картоні виготовлені деталі. З чорного паперу вірізуємо лапи та крили. Приклеюємо деталі до основи.
Методична картка «Махрова квітка».
Від листа паперу відрізуємо стрічку завширшки 2 см
Робимо надрізи на відстані 2-3-4 мм Вийшла бахрома. Намотуємо стрічку на зубочистку і підклеюємо кінчик паперу. Вийшов кокон. Розпрямляємо пелюстки до бажаної пухнастості. Можна підкрутити лезом ножиців. Квітка готова. 2) Квітка з серединкою. Покажу на прикладі ромашки. Для її виконання необхідно ще і стрічку жовтого кольору. Невеликої ширини. Як і у махровій квітки , робимо надрізи та підклеюємо .
Починаємо підкручувати та кінець підклеюємо.
Методична картка « Виготовлення Айстри»
Беремо 1 аркуш паперу , згинаємо впродовж. І ще вдовж та нарізуємо локшиною.
Нарізуємо зубцями. Відрізаємо згін. І відразу 8 заготовок є! З такої кількості робимо 1 айстру. Склеюємо одну за іншою: 1 жовта, 6 фіолетових та зелена .
Накручуємо, перед тим промащуємо клеєм.
Далі відгинаємо пальцями від центру Потім ножницями подкручуємо до центру..
Змінює зелену стрічку на більш пишну травку
Коли квіти готові. Можна з зеленого паперу вирізати листя. На жовтому картоні схематично малюємо кошик. Викладаємо кошик за допомогою вільних спіралей у формі «крапля». Рамку робимо за допомогою ролів.
|
Методичні картки
|
5 хв.
|
Підсумок.
Ось наше заняття підійшло до кінця. Давайте продемонструємо наші досягнення. З якими труднощами ви зіткнулися? (відповіді дітей)
Сподіваємося, що кожен з Вас сьогодні отримав задоволення від роботи, та отримав нові знання та навички, які стануть вам у нагоді.
|
Поробки дітей
|